PDA

View Full Version : سؤال مهم جدا هل تفضل العمل معا اكثر من شركه فوركس في نفس الوقت

Abdelrahman ewas
04-13-2020, 15:22
السلام عليكم
سوال محيرني جدا ليه بشوف ناس كتير بتشتغل معا اكثر من شركه في مجال الفوركس هل ده في ميزه معينه ليهم ولا لاسباب اخري ياريت بجد لو في اجابه لان الموضوع ده محيرني جدا
شكرا جزيل أخواني علي المساعده

e_magdi
04-13-2020, 17:03
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..
اهلا بيك اخي الكريم ,
من وجهه نظرى أنا افضل العمل مع شركتين بالكثير حتى لا يحدث اى اختلاط أو خطأ أثناء التداولين على الشركتين وذلك لأن
بعض من استراتيجيات التداول يمكن العمل بها فى شركة ولا يمكن العمل بها فى الاخرى فكل شركة لها المميزات الخاصة بها
. وشكرا على مشاركتك بهذا الموضوع
فموضوعك هام ومفيد وننتظر منك نشر المزيد من الأسئلة والمواضيع الجديدة والهامة لافادة الجميع في منتدي فوركس العرب .
ربنا يوفقنا جميعا . تقبل مرورى

doaa sary
04-13-2020, 18:11
اجابتى على سؤالك اخى الكريم افضل اشتغل فى كذا شركة وساطة
فا لا
محبش اشتت نفسى واشتغل على كذا منصة خصوصا ان وارد تختلف الاسعار
هى شركة وحدة محترمة ومضمونة افضل من كذا شركة وغالبا هيبقى راس المال لا يزيد عن100 دولار لحد ما اضمن صدق الشركة وان مفهاضش اى مشاكل

ابوعلى
04-13-2020, 18:40
الصراحه اخى الكريم انا عن نفسى محبش كده ليه اوجع دماغى واشتت نفسى انى اشتغل على كذا منصه لا انا اشتغل على منصه تكون سمعتها كويسه وشركه محترمه لانىانت هتحط فيها فلوسك فلازم تتاكد وتحسس كويس اوى علشان انت هتحط فلوسك انت تعبان فيها فلازم تعرف انى زى ما فيه الحلو فيه الوحش وانت تضمن منين ان كان مضمون ولا لا انت ركز واشتغل فى منصه واحده مضمونه
تقبل مرورى

algendy
04-13-2020, 22:49
السلام عليكم و رحمة الله ،
يا أخى الكريم ليس هناك مجال لوجود ولاء لشركة فوركس معينه مهما بلغت درجة الامان و الجودة فى التداول معها فهناك شركات معرضه للافلاس او الخروج من مجال الفوركس لاسباب اخرى و قد يكون من الاحتياط فتح اكثر من حساب تداول مع شركات فوركس مختلفة