PDA

View Full Version : استفسار بخصوص الشركه

hassan347
09-06-2012, 13:05
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا كان ليه بعض الاستفسارات كده

اولا هل هناك حد ادنى لمبلغ المتاجره او بمعنى اخر ايه اقل مبلغ مسموح المتاجره بيه يعنى لو حبيت ابدأ اقل صفقه علشان تتفتح بتحتاج كام

وتانى سؤال هو

هو انا ممكن اعمل ايداع من بنك واسحب من بنك اخر ولا لازم تكون طريقه الايداع واحده هى نفسها طريقه السحب

ولو الطريقه واحده هل ممكن لو حبيت اغير الطريقه المستخدمه فى الايداع والسحب ممكن اغيرها ده فى حاله ان لو الايداع والسحب من مكان واحد

ثالثا واخيرا بقى

هل يوجد منصه للتداول عبر المتصفح غير برنامج ميتا تريد

ياريت اكون قدرت اوصل استفسارى

ومنتظر الرد واتمنى للجميع التوفيق دائما

شكرا

---------- Post added at 12:05 PM ---------- Previous post was at 08:10 AM ----------

السلام عليكم ورحمه الله

ايه يا جماعه انا مستنى الرد لحد دلوقتى محدش عايز يفيدنى ليه ؟

mrdark
09-06-2012, 15:55
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
أولا أقل نقطة للمتاجرة تحتسب ب 1 سنت
ثانيا السحب يكون بنفس وسيلة الإيداع أو يمكن السحب عبر بطاقة إنستا ويمكنك تغيير وسيلة الإيداع عادي
تالثا توجد منصة إلكترونية يمكنك الدخول لها مباشرة من خلال موقع الشركة

hassan347
09-07-2012, 10:55
السلام عليكم ورحمه الله

شكرا لك اخى الكريم على الرد

افهم من ذلك انه يمكننى الدخول فى صفقه ورصيد 10 دولار مثلا ام ماذا ؟ ارجو التوضيح لهذه النقطه

وبخصوص المنصه الالكترونيه الخاص بالموقع فارجو منك وضع رابط الدخول لها بعد اذنك لانى بحثت عنها ولا استطيع ايجادها

شكرا لك مره اخرى اخرى الكريم على اهتمامك وردك

اتمنى لك التوفيق

forex24day
02-14-2013, 15:14

انا كان ليه بعض الاستفسارات كده

اولا هل هناك حد ادنى لمبلغ المتاجره او بمعنى اخر ايه اقل مبلغ مسموح المتاجره بيه يعنى لو حبيت ابدأ اقل صفقه علشان تتفتح بتحتاج كام

وتانى سؤال هو

هو انا ممكن اعمل ايداع من بنك واسحب من بنك اخر ولا لازم تكون طريقه الايداع واحده هى نفسها طريقه السحب

ولو الطريقه واحده هل ممكن لو حبيت اغير الطريقه المستخدمه فى الايداع والسحب ممكن اغيرها ده فى حاله ان لو الايداع والسحب من مكان واحد

ثالثا واخيرا بقى

هل يوجد منصه للتداول عبر المتصفح غير برنامج ميتا تريد

ياريت اكون قدرت اوصل استفسارى

ومنتظر الرد واتمنى للجميع التوفيق دائما

شكرا

---------- Post added at 12:05 PM ---------- Previous post was at 08:10 AM ----------

السلام عليكم ورحمه الله

ايه يا جماعه انا مستنى الرد لحد دلوقتى محدش عايز يفيدنى ليه ؟
لا يوجد وسيلة للتداول غير المتاتريدر على ام اعتقد
اما الحد الادنى للايداع والسحب هو 1 دولار
اعتقد انه يجب ان تكون وسيلة الايداع هى وسيلة السحب

azifek
07-27-2013, 04:35
أخي الكريم

1-يمكن المتاجرة و إيداع واحد دولار فقط دون مشكلة

2- يجب أن تكون وسيلة الإيداع هي نفسها التي تسحب عليها بشكل عام

ولكن في حساب البونص تسحب بأي طريقة تريد دون مشكلة

3- لا يوجد عند انستا منصة تقدر تفتحها على الويب

hicham07
08-15-2013, 20:42
اخي لا توجد اي قيود في قيمت العق او قمت الاداع
لا يمكن ان تسحب الى من البنك الدي تم الاداع منه
اخي انا انصحك بالمتاتريدر لانها اسهل و اسرع من المتصفح

ssnsafi
11-13-2013, 21:16
اخي الكريم تستطيع المتاجرة ب 1 دولار وحتى انك تستطيع المتاجرة ب 0.5 دولار
اما عن اسلوب السحب فكما اودعت يجب ان تسحب أي اذا اودعت مالك من الباي بال يجب ان تسحب للباي بال
واذا ادعت من الماستر كارد يجب ان تسحب للماستر كارد الى البونص عندما تريد السخب لأول مرة فانت حر في اختيار الطريقة
اما اذا قمت بالإيداع مرة اخرى ومن بنك اخر فهذا الامر لا استطيع ان افيدك فيه
اما عن المنصة فان كنت تتداول عن طريق شركة انستا فوركس فليس امامك الا منصة ميتاتريدر لأانها منصة الشركة

WASEM DALLOUL
11-13-2013, 22:03
السلام عليكم
ان اقل مبلغ للأيداع والمتاجرة في شركة انيستا يا أخي الكريم هو دولار واحد ويجب ان تكون طريقة السحب نفسها طريقة السحب ويمكنك الأيداع بأكثر من طريقة والسحب حسب نسبة الأيداع
وشكرا

abo heba
01-28-2014, 00:41
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
الحد الادنى للتداول فى انيستا هو 1 $ ولكنه مبلف صغير جدا ومن السهل ان تخسره بكل سهوله
ولكن بامكانك ان تكون راس مال سواء ايداع او بونص
تحياتى لك

RomanyMoreed
05-29-2014, 00:34

شوف حضرتك اقل مبلغ ممكن تفتح به صفقه هو 1 سنت تاني حاجه لو عملت ايداع من بنك نيتلر مثلآ لازم تقوم بالسحب علي نفس البنك نيتلر

اما بالنسبه للمنصه الالكترونيه معنديش فكره عنها الحقيقه

بالتوفيق

rojan22
05-29-2014, 00:36
السلام علیکم، انا برئیی المبلغ البدائی من 100 إلێ 200 دولار،
بالنسبه للسحب و الإداع افضل طریقه ان تمتلك بتاقة انیستا، بالتوفیق للجمیع

الربح من الفوركس
05-29-2014, 00:51
اخى الحبيب انصحك ان تقوم بعمل راس مال 100$ مع الادارة الجيدة لراس المال وبالتوفيق للجميع والربح الكبير من عملاق الاسواق

محمد السيد محمد
05-29-2014, 02:42
المشكلة ان اسئلتك مكررة من اعضاء جدد اخرين غيرك لكن يبدو انك ماتصفحتش الموقع على كل حال نجيبك ونقول لايوجد حد ادني لمبلغ المتاجرة, والسحب والايداع بيكون عن طريق بنك واحد ومش فاهم سؤالك التالت

abokarem
09-01-2014, 13:39
عليكم السلام
الحد الادنى للتداول والايداع فى انيستا هو 1 $ وبالفعل لابد ان تكون وسيله الايداع هى نفس وسيله السحب
وبامكانك ان عملت ايداع من اكثر من مكان تقسم الارباح والمنصه هى الميتاتريدر وهى اكثر من رائعه

محمد عبد اللطيف
11-01-2014, 21:58
عليكم السلام
الحد الادنى للتداول فى انيستا هى 1$ واعتقد كلما كان راس المال اكبر كلما كان افضل فى التداول
زالمنصه هى الميتاتريدر وهى افضل المنصات المجانيه فى الفوركس

krimokrimo
02-26-2016, 17:13
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
أولا أقل نقطة للمتاجرة تحتسب ب 1 سنت
ثانيا السحب يكون بنفس وسيلة الإيداع أو يمكن السحب عبر بطاقة إنستا ويمكنك تغيير وسيلة الإيداع عادي
تالثا توجد منصة إلكترونية يمكنك الدخول لها مباشرة من خلال موقع الشركة

ابوفؤاد
02-27-2016, 13:51
اقل مبلغ لايداع و السحب و المتاجره هو 1 دولار و اقل عقد بقيمه 1 سنت و اما عن السحب يكون بطريقه الايداع
و التغير يكون بع ان تسحب نفس مبلغ الايداع ثم تطلب تغير طريقه السحب و يوجد منصه مباشره على الويب و رابطها على موقع الشركه

abanoub hana
03-03-2016, 01:41
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حث ديننا الحنيف على تقديم واجب الشكر لمن يستحق الشكر ،
والثناء لمن يستحق الثناء لله تعالى ثم لأولي المعروف من الناس ..

The_Gahbaz
03-20-2016, 22:19
اقل مبلغ تقدر تتداول بيه بيختلف علي حسب الرافعه الماليه اللي بتستخدمها في حسابك وكل ما الرافعه بتاعتك كبيرت بتقدر تخلي بدايتك بمبالغ اقل
وطريقه السحب لحسابات الايداع بتوكن علي نفسك الطريقه اللي عملت بيها الايداع بتاعك

ahmed elsawaf
03-30-2016, 00:47
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخى الكريم على سؤلك اقل مبلغ ممكن تفتح بيه صقفه هو1 سنت تقبل مرورى

اكرم التميمي
04-30-2016, 19:47
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اخي الكريم ادنى مبلغ يمكنك التداول به في سوق الفوركس هو 1 دولار لكن اعتقد هذا المبلغ صغير جدا لايمكنك من خلاله تحقيق ارباح جيده منه اما عمليه السحب للاموال يجب ان تكون بنفس طريقه الايداع واكيد يمكنك تغيير طريقه الايداع بطريقه اخرى تفضلها
تقبل مروري

akram mohamed obaid
09-08-2016, 12:59
ادنى مبلغ يمكن ان تقوم بالمتاجره به في سوق الفوركس وخصوصا في شركه انيستافوركس هو 1 دولار واحد فقط ويمكن اختيار اعلى رافعه ماليه موجوده حتى تتمكن من التداول بهذا المبلغ اما طريقه السحب هي نفسها يجب ان تكون لطريقه الايداع

ahmedhathout
09-16-2016, 17:31
السلام عليكم رحمه الله وبركاته
مفيش حد أدنى للتداول بالنسبه لموضوع السحب لو حسابك ايداع حقيقي مش بونص يبقى
لازم تسحب بالوسيله اللي انت عامل بيها ايداع

bilal0007
01-22-2017, 19:34
عليكم السلام
الحد الادنى للتداول فى انيستا هى 1$ واعتقد كلما كان راس المال اكبر كلما كان افضل فى التداول
زالمنصه هى الميتاتريدر وهى افضل المنصات المجانيه فى الفوركس