PDA

View Full Version : ازاى تستلم ارباحك ؟

samman
05-21-2020, 15:04
ممكن اعرف بتستخرج السحب ازاى انا الموقع رفض اى فيزا كادر على ومش راضى يسحب على اى فيزا اما البنوك الالكترونيه نفس النظام مش بتعتمد اى فيزا كارد وانا بحالول القى حل يا ريت حد يفيدنى فى المجال ده استلم فلوسى ازاى من الاموقع انا مش عاوز احول الى بنك الكترونى ومن بنك الى بنك والفلوس معرفشى اتستفيد بيها وامسكها فى ايدى

Mahmoud Rashwan
05-21-2020, 15:17
أخي الكريم يتم سحب الأرباح عن طريق أي بنك من البنوك الالكترونيه الموجودة في الاختيارات الخاصة بالسحب في الموقع ودي تعتبر أسهل الطرق الموجودة واللي بتكون من غير تعقيد يعني انا بالنسبه لي مثلا باسحب أرباحي من علي بنك اسكريل وبعد ذلك أبيع الدولار عبر وسيط مالي وابعتله الدولار علي اسكريل الخاص بيه وهو يحولي قيمتهم جنيه مصري علي فودافون كاش علي رقمي وبعد ذلك أذهب انا إلي اي فرع فودافون كاش واسحب الأموال واضعها في جيبي بكل بساطة. لا تصعب الأمور علي نفسك . بالتوفيق لك وتقبل مروري.

XR_TRIDER
05-21-2020, 15:18
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى الكريم هقول لك الحل المثالى اولا بلاش تسحب على المستر كارد او الفيزا عشان ممكن ميوصلش ولكن قم بعمل حساب فى بنك نتلر او سكريل وقم بتفعيله المهم يكون بنفس الميل المسجل به فى انيستا عشان ميبقاش هناك اى ضرر وبعد هتدخل غرفه العميل يعنى حسابك فى انيستا وتدخل على سحب الاموال وتختار نوع البنك وتكتب القيمه المراد سحبها المهم العمليه دى سهله جدا واكيد هتكون عملت كدا المهم فى كل ده رقم البن الى الشركه ادتهولك فى التسجيل فى الاول اكتبه صح وقم بعمليه التحويل طب بعد ان شاء الله ما يتسحب على بنك الالكترونى سواء كان نتلر او سكريل هتشوف اى وسيط يكون محترم تتعامل معاه وهو هيطلب منك تحويل الى المحفظه ومنها هيحولك فودافون كاش وتروح اى فرع فودافون تسحب الفلوس وكدا تكون سحبت هذاه الاموال بنجاح وربنا يوفقك ويزيدك واتمنى ان يكون الرد مفيد لك
اتمنى التوفيق لك وللجميع ان شاء الله

Ayman Abdellatif
05-21-2020, 15:28
اخى الكريم توفر الشركة اكثر من وسيلة للايداع و للسحب و عندما تختار احدهما فى الايداع عليك ان تستخدم
نفس الطريقة فى السحب و يمكنك ربط حسابك البنكى الارضى لدى الشركة و لكن هذا التحويل سوف يتاخر
ليصل الى حسابك بالاضافة الى هذا فان عمولة الشركة سوف تكون كبيرة مقارنتا بالسحب عن طريق البنوك
الالكترونية التى تعد اوفر وسيلة بالنسبة للعمولة التى تحصل عليها الشركة و تمتاز بالسرعة فى وصول المبلغ
الى حسابك لدى البنك الالكترونى لذلك كما اشار لك الاعضاء بان هذه هى افضل وسيلة ولا يشترط ان يكون
الايميل الذى قمت بفتح حسابك البنكى به هو نفسة الذى سجلت به فى الشركة المهم انه يكون مفعل حتى تستطيع
استخراج المبلغ منه عند وصولة الى حسابك و تحويلة الى احد الوسطاء ، تقبل مرورى مع تمنياتى لك بالتوفيق

qqq10
05-21-2020, 15:54
السلام عليكم ورحمه الله تعالي وبركاته اخي الكريم معروفه ان شركه انستا فوركس توفر الكثير من وسائل السحب
التي تستطيع سحب الارباح الخاص بيك في اي وقت طالما لم تخالف الشروط والاحكام الخاص بالتداول بحسابات
حمله البونص تكمن اغلب مشاكل الفوركس بالنسبه للسحب والايداع في مصر حيث اغلب انواع الكروت في مصر
عليها بعض الحدود والمشاكل التي بسببها تكون عمليات الايداع والسحب لاي عميل في مصر في اي شركه غير ناجحه
ولكن بديل ذلك هناك الكثير من البنوك الاليكترونيه التي تدعهما اغلب الشركات ومعظم الموجودين في الفوركس من الدول
العربيه تستخدم هذه البنوك واشهرها بنكين نتلر وسكريل ويتم التعامل مع الوسطاء المعروفين والثقه حتي تستلم الارباح
الخاص بيك ويمكن الحسب باسخدام العملات الرقيمه البيتكوين نتمني التوفيق للجميع والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

samman
05-21-2020, 18:06
احب اشكر كل من شارك بس لو سمحتو ممكن اسم وسيط يكون مضمون يحولى من سكرل الى فودافون كاش مثلا او من سكرل الى بى بال بس يا ريت يك

malooka
05-21-2020, 18:47
ممكن تجرب السحب علي احد البنوك الالكترونيه مثلا ممكن النتلر او الاسكرل ممكن اي من الاتنين انك تتممكن انك تسحب بيهم بدون اي مشاكل

انك تسحب عليهم وباذن الله هيتم السحب تمامام
انك تعمل حساب في اي من هذه البنوك والسحب عليهم جرب ببساططه
السحب سهل جدا
تحياتي ليك ومن ربح الي ربح باذن الله
شكرا

naif111
05-21-2020, 19:54
اخي الكريم يمكنك ان تسحب ارباح على البنوك الالكترونيه بشكل عادي وبعد ذالك تبحث عن وسيط تقوم بتحويل الاموال له من حسابك على البنك الالكتروني الى حسابه على نفس البنك وبعد ذالك يقوم هو بتحويل مبلغ مقابل تلك الاموال على حسابك البنكي الارضي او حتى يد بيد اذا كان هذا الوسيط قريبا منك في بلدتك

وعليك ان تحرص ان يكون هذا الوسيط شخص ثقة وتسأل عنه جيدا قبل التويل لأن هناك من يسرق الاموال بهذه الطريقة
اما عن كيف تجد الوسيط فيمكنك السؤال في جروبات الفيسبوك فهناك الكثير منهم في كل البلدان العربية بدون شك

MahmoudGz
05-21-2020, 20:44
السلام عليكم
موضوغ سحب الارباح سهل جدا وهتكلم معي حضرتك بنفس الطريقة اللي بتبعها شخصيا في سحب ارباحي لحد لم تصل الي يدي واستلمها بالفعل

بقدم طلب سحب الارباح علي بنك نيتلر او اسكريل اللي متوافر معي حضرتك اين منهم عادي
بعد مايوصل السحب بكلم وسيط مالي
بحولة السحب بتاعي علي حسابة الخاصة بية سواء في نيتلر او اسكريل
وبتفق معاه حولي قيمة المبلغ بالعملة المحلية ( الجنية المصري ) علي اي وسيلة انا بختارها لاكتي بفضل استخدام فودفوتن كاش

الوسيط المالي اللي بتعامل معاه حد موثوق جدا وفي تعامل بينا اكتر من مرة معروف لدي الكثير من المتاجرين

M.R
05-21-2020, 21:34
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بص يا صديقي اجيبلك من الاخر شركات الفوركس في الوطن العربي وخصيصا مصر غير محبب الايداع او السحب عن طريق الفيزا او البنوك المحليه حيث انا البنوك لا تعترف بمجال الفوركس وبالتالي حتى هناك بعض الاساليب اللي ممكن توضع وتسحبها عن طريق الفيزا مثل فيزا البريد المصري ولكن بصراحه لا انصحك ولا انصح احد ان يستعملها تاخيرها في السحب خصم عموله كبيره اشياء غير محببه للاستعمال في مجال الفوركس افضل شيء او التعامل مع البنوك الالكترونيه في مقدمتها افضل بنك من وجهه نظري هو سكريل الى جميع الاعضاء يستعملونه التالي بعدها بنك نتلر ولكن افضل لك من وجهه نظر بنك سكريل سحب أيداع عمولة منخفضة لا تزيد عن 1%حسب المبلغ المستخدم وعن طريق سكريل في يجب ان تسحب عن طريق ايضا سكريل لانك لو اودعت من بنك سكريل وسحبت من بنك اخر في ذلك الى دخولك في مشكله وربما الشركه لن تعطيك المال باعتبار انك استخدمت اسلوب غسيل الاموال وبالتالي عليك استخدام و فتح حساب بنك واحد فقط توضع في تسحب منه وسيكون الامر نفسه عند السحب من البنوك الالكترونيه تتعامل بعدها مع مودع محلى هناك الكثير من الوسطاء المعتمدين ايضا في السحب والايداع وبالتالي اذا اردت ان تقوم بعمل ايداع عليك بارسال الاموال الى المودع بالعمله المحليه وهو سيعطيك بالعمله الدولار الامريكي الى حسابك الالكتروني وكذلك في عمليه السحب
تحياتى احبتى استودعكم الله