PDA

View Full Version : ممكن مسعدة بخصوص ربط الحساب

basem200
01-04-2014, 01:38
اخوني لدى حسبان واحد مفعل والثاني غير مفعل
وللاسف اضعت كل ما يتعلق بالحساب المرتبط بهما من ايمايل ورقم سري
والان اصبحت من دون بونيص حيث كل ما اريد اضيف رقم حساب انستي للمنتدى يقول لى هو اصل موجود ولكني لا اقدر ان اتدكره
ما نصيحتكم ومدا افعل كي اصلح كل شيء هل اقوم بحساب ثالث ام مدا
وانا حقا محتاج للبونيص :( بقلة اكثر من شهر وانا هكدا لا احد قدر يساعدنى او يعطينى معلومة صحيحة

ناظم البحار
01-15-2014, 15:20
انا كنت عايز اسآل سؤال بخصوص ربط حساب انستا فوركس بحسابى فى منتدى فوركس العرب
وكل لما أجى اربط الحسابين يقولى faild وان فى غلط فى الرقم او الباسوورد مع العلم انى بكتبهم صح والحكاية دى حصلتلى اكثر من مرة وعملت اكثر من حساب فى الانستا و اكثر من حسابى فى منتدى فوركس العرب
وكمان كان فى ناس بيقولولى اكتب كلمة portalforum فى خانة الكود علشان تعرف تربطهم وعملت زى ما قالولى وكتبت كلمة portalforum فى خانة الكود
وكتبتها لكن بردوا منفعش ربطهم خالص
فلو سمحت اى حد يعرف يساعدنى ميبخلش على الرد

mrdark
01-15-2014, 22:40
انا كنت عايز اسآل سؤال بخصوص ربط حساب انستا فوركس بحسابى فى منتدى فوركس العرب
وكل لما أجى اربط الحسابين يقولى faild وان فى غلط فى الرقم او الباسوورد مع العلم انى بكتبهم صح والحكاية دى حصلتلى اكثر من مرة وعملت اكثر من حساب فى الانستا و اكثر من حسابى فى منتدى فوركس العرب
وكمان كان فى ناس بيقولولى اكتب كلمة portalforum فى خانة الكود علشان تعرف تربطهم وعملت زى ما قالولى وكتبت كلمة portalforum فى خانة الكود
وكتبتها لكن بردوا منفعش ربطهم خالص
فلو سمحت اى حد يعرف يساعدنى ميبخلش على الرد

أخي الكريم لازم الحساب يكون مسجل تحت رعاية الشركة بمعنى كتابة كود الدعاية portalforum وقم بإدخال رقم الحساب وكلمة مرور التاجر ليتم ربط الحساب

moly2100
01-15-2014, 22:44
اخوتى انا اعتبر مسجل اليوم و قمت بعمل حساب انيستا اليوم و لم يحصل معى اى مشاكل
فقط اننى قمت بعمل الحساب فى انيستا مرتين و يمكنك متابعة خطوات التسجيل من موضوع الأخ سمارت المثبت

maha elsayed
01-16-2014, 00:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ادخل على الملف الشخصى بتاعك
وهتلاقى ربط الحسا اكتب رقم حسابك وشوف يقوموا بربط حسابك ع طول

محمد الكناني
01-16-2014, 02:28
ارجو المساعده
لقد قمت بالتسجيل في منتدى ام تي 5 الاجنبي ولم اعرف حينها انه لايجوز التسجيل باكثر من منتدى
لذلك ارجو ان تساعدوني في الغاء حسابي بالمنتدى الاجنبي وتفعيل حسابي بمنتدى فوركس العرب
بارك الله فيكما ولكما

-

ارجاء الرد فانا احاول منذ الصباح ارسال رسالتي للاداره ولاكنها لا تقبل ؟!!!

mrdark
01-16-2014, 22:02
ارجو المساعده
لقد قمت بالتسجيل في منتدى ام تي 5 الاجنبي ولم اعرف حينها انه لايجوز التسجيل باكثر من منتدى
لذلك ارجو ان تساعدوني في الغاء حسابي بالمنتدى الاجنبي وتفعيل حسابي بمنتدى فوركس العرب
بارك الله فيكما ولكما

-

ارجاء الرد فانا احاول منذ الصباح ارسال رسالتي للاداره ولاكنها لا تقبل ؟!!!

أخي الكريم لا أحد راح يقدر يساعدك في هذا الموضوع كلم ادارة المنتدى الأجنبي

thaermzmz
02-07-2014, 02:48
مشكورررررررررررررررررر

steve3327
06-19-2014, 20:49
my opinion is you have to contact them in this order to ask them to activate your account