PDA

View Full Version : زمن الفوركس الجميل

samehsms
01-06-2014, 23:26
مشروع ( زمن الفوركس الجميل )
------------------------------------

تعبت من كتر الاستراتيجيات الفاشله اللي ساعات تنجح وساعات تفشل في المنتديات ؟
تعبت من كتر كذب ونصب مديرين الحسابات ؟
تبعت من المحللين الفنين واشباه المحللين الفني ! والتوصيات الفاشله احيانا وناجحه احيانا ؟
تعبت من الخساره وعايز مكسب مضمون بدون خطوره ومخاطره ؟
مشروعنا بيضمنلك تكسب مكسب مضمون بسهوله بدون خطوره وبدون اي اعتماد علي اي نوع من انواع التحليل

المميزات اللي هنقدمهالك في مشروعنا
------------------------------------------

1- تعليم الفوركس بطريقه مبسطه بدون اعتماد علي ( تحليل فني او موجي او كلاسيكي او زمني ) فنحن نضرب بكل ذلك الهراء عرض الحائط !!! لان ذلك اسباب فشل 95% من المضاربين في العالم فاذا كانت هذه التحليلات تكسبك يوما ستجعلك تخسر 5 ايام !!! فنحن لا نهتم بذلك لاننا نبحث عن الربح الدائم المضمون فقط .

2- تعليم اسرار الفوركس !! الخاصه بسلوك العملات واتجاهاتها .

3- المشروع يتكون من 3 مراحل
- المرحله الاولي هتدرس فيها استراتيجيه تخليك تكسب يوميا عدد نقاط مضمونه 10000% بدون اي تعقيدات او تحليل او فزلكه او خطوره وبدون اي نوع من انواع التحليل وهتدرس استراتيجيه تضارب بيها علي اي خبر كبير وانت حاطط رجل علي رجل .
- المرحله التانيه خاصه باحتراف الهيدج وكيفيه الربح منه بسهوله بكل بساطه وهتدرس ايزاي تكسب عدد لا محدود من النقاط يوميا !! وهتاخد اكسبيرت هديه مجانا في هذه المرحله يعيشك ملك !!
- المرحله الثالثه هتدرس ايزاي العمله بتتحرك و اسرار الشارت

4- شرط الانتقال من المرحله الاولي للمرجله الثانيه هوا تدبيل حساب حقيقي او ديمو باستراتيجيات المرحله الاولي (( واثقين من اللي بنقولو ((.

5- شرط الانتقال من المرحله الثانيه للمرحله الثالثه هوا تدبيل حسابك الحقيقي 3 مرات باستراتيجيات المرحله الثانيه !!!
6- اللي مش عارفين شيء في الفوركس شيء وهيتعلمو جديد هيخدو الدوره مدتها يومين فقط , اليوم الاول هيتعلموا اساسيات الفوركس وكل شيء في منصه التداول , اليوم الثاني هيتعلمو استراتيجيات المرحله الاولي كامله , ومجرد الانتهاء من اليومين دول هيكونو زيهم زي اي حد بقالو 20 سنه في الفوركس واحسن ان شاء الله .
7- يشرف علي كل طلاب كل مرحله مدرب معتمد يتم تعيينه عن طريق احمد شريف المسئول عن المشروع براتب ثابت .

8- سيحصل كل متدرب علي هديه قيمه في حاله تدبيله حسابه بنفسه باستراتيجيات المشروع

9- يحق للقائمين علي المشروع رفض طلب انضمام اي شخص لا يرغبو فيه بدون ابداء اي اسباب .

10- طلاب المرحله الاولي يستطيعون اداره حسابهم بنفسهم واداره حساب اي شخص وتحقيق ارباح وتدبيلات عاليه , ونقدر نقول بكده وداعا لمديرين الحسابات و وداعا للتوصيات و وداعا للخسائر في الفوركس و وداعا لكل كورسات التحليل الفني او موجي او كلاسيكي واشباه المحللين .

11- سيتعهد كل طالب من طلاب المرحله بحلف قسم وتعهد ويمين امام الله ان الاستراتيجيات لا يحق له ان يقولها لاي شخص ايا كان من كان علي وجه الارض وسيتم اتخاذ الاجراءات اللازمه القانونيه للمخالفين لهذا التعهد . وليس للقسم كفاره لانه قسم غموس .

12- جميع استراتيجيات المراحل مسجله قانونيا بحقوق الملكيه الفكريه والقانونيه . فهي خلاصه تعب ومجهود سنين

13- طلاب المرحله الثانيه من حقهم تعلم كيفيه برمجه الاكسبيرتات والمؤشرات مع استراتيجيات المرحله الثانيه

14- اذا كنت خارج مصر يمكنناا تدريس لك استراتيجيات سر الفوركس اون لاين علي الاانترنت عن طريق الغرف التفاعليه وسيكون الدفع اون لاين عن طريق الموني بوكر او ويستيرن يونيون .. والحجز مسبقا بالاتفاق مع مسئول تنظيم دوره الاون لاين .

15- لا يجوز لاي طالب من طلاب المشروع ان يتعامل مع اي شركه ماركت ميكر ويتوجب عليه ان يسال اداره المشروع اذا كانت تنفع هذه الشركه ام لا لاننا غير مستعدين التضحيه بسمعتنا وسمعه استراتيجيتنا مع شركات ماركت ميكر لا تتمني ربح الناس وهذا عكس مبادئنا تماما

16- الغير قادرين ماديا علي دفع رسوم الاشتراك في المشروع عليهم التواصل مع اداره المشروع فقط

17- اذا رايت احد يهاجم مشروعنا فاعلم انه متضرر من نجاحك فليس له تفسير اخر غير ذلك . فنحن نقف امام مديرين الحسابات النصابين واصحاب المواقع النصابه الذين يعلنون عن شركات ماركت ميكر ونقف امام فساد تجاره الفوركس في الوطن العربي و نعلم الناس كيفيه الربح السليم واداره راس مالهم بكل احترافيه بدون اي خطوره .

18- اذا اردت ان تكون من ضمن فرق العمل تواصل مع الاداره بشكل مباشر

19- نرحب بالتعاون مع الجميع ونتمني الخير للجميع ولا نرحب باي شخص ( متفزلك ) يقلل من مشروعنا , فليعمل المتفزلكين المتمسكون بالتحليلات الفنيه والزمنيه والكلاسيكيه والموجيه مع انفسهم

20- مشروعنا بختصار رؤيه جديده للفوركس هنغير بيها خريطه الفوركس في الوطن العربي

سعر الاشتراك في المرحله الاولي = 450 جنيه مصري فقط ( سواء للمبتدئين اللي هيتعلمو يومين فقط ) او ( المحترفين اللي هيتشرحلهم الاستراتيجيات ) .

سعر الاشتراك للراغبين الاشتراك من خارج مصر والتعلم عن بعد اون لاين = 250 دولار للمحترفين او مبتدئين
للحجز يرجي التسجيل في الاستماره هذه وسنتواصل معك قريبا ونحدد معاد لك
وناسف عن اي تاخير يرجي الصبر والانتظار ومراعاه الاعداد الكبيره اللي حاجزه .

https://docs.google.com/forms/d/1hycgZPG2w9zShTcFhO7U7z2SvXVX4vY0mZxJG8H69NI/viewform9337

nahla safwt
01-06-2014, 23:36
لقد سمعت عن هذا الموضوع من قبل ولكنى لم اهتم بة
ولكن فى المرحلة القادمة ساهتم بة كثيرا فشكرا لكم

hossam samak
01-06-2014, 23:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخي الكريم
موضع مهم واشكرك علي تعاونك معانا
جزاك الله كل خير

pepsimanxx
01-08-2014, 16:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخي الكريم
الموضع كويس جدا انا في من اصحابي جربو لكن انا لم اجربة بالفعل
وشكرا علي المعلومة

mohcin
01-10-2014, 23:33
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة موشكرا علي المعلومة وضع مهم واشكرك

samehsms
01-11-2014, 18:03
الموضوع دة مهم جدا لكل واحد عاوز يشتغل ومعندوش شغل الكورس بعلمك ازى تكسب كل يوم من غير تعب ولا تنشغل بتحليل الفنية

---------- Post added at 05:03 PM ---------- Previous post was at 05:02 PM ----------

انا مجرب كل حاجة اخدها من الكورس فى قمة الحرفنة من المهندس اللى عمل الكورس دة

KHALDIN ALATRASH
12-16-2014, 11:29
مشكور أخي على هذه المعلومات الرائعة ونحن دائما ننتظر منك المزيد بالتوفيق

walla2a
01-11-2015, 14:11
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا عاوز اشترك يا اخى كيف اتواصل معك لاشترك في مشروع زمن الفوركس الجميل ارجو الاهتمام بطلبي من فضلك