PDA

View Full Version : مراجعة حول ترك اللعيبة الكبار النادى الاهلى مقابل المال

Ahmed Rashad
08-13-2020, 21:20
كلنا سمعنا خبر ترك رمضان صبحى للاهلى والذهاب لبيراميدز و طبعا الاهلاوية زعلوا و اعتبروا ان اللاعب باع نادية مقابل الفلوس فى ناس بتقول ان اللاعيبة بتسيب الاهلى لانه بمجرد ما اللاعب مستواه يقل الاهلى مبيقدروش زى محصل مع عماد متعب و حسام غالى و فى ناس بتقول دى فرصة و الكورة احتراف و فى ناس بتقول بتعتبر انت ايه رايك فى الظاهرة الاخيرة لترك اللاعيبة الكبيرة النادى الاهلى فى الفترة الاخيرة زى عبدالله السعيد واحمد فتحى و حسام عاشور و و انتهاءا برمضان صبحى

elmister25
08-14-2020, 10:22
اخي الفاضل تقبل تحياتي اولا اما ثانيا بص يا غالي انا اهلاوي صميم جدا واحب واعشق النادي الاهلي ولكن الكوره في هذه الايام هي احتراف والاحتراف ليس معناه ان تنتقل من نادي الى اخر حتى لو كان هذا النادي هو غريمك ولكن الاحتراف الحقيقي هو احتراف في الفكر بمعنى انه رمضان صبحي كانت المفاوضات جديه من قبل النادي الاهلي ونادي هدرسفيلد وافق على بيع رمضان له وعندما دخل نادي بيراميدز في الصفقه اتجه اللاعب الى الاموالولم يقدر حجم الفانله التي كان يلعب بها عندك اكثر واكبر مثال للوفاء هو وليد سليمان الي الان كابتن وليد بيمضي على العقد بدون ان يعرف ماذا سوف يكون مرتبه لانه مقدر ان النادي الاهلي هو الذي صنعه وسوف يصنع غيره وعموما النادي الاهلي لا يقف على اي احد شفنا اعتزال وائل جمعه ومتعب وبركات وابو تريكه كلها اعمده رئيسيه من اعمده النادي الاهلي و جيل ذهبي لم يتكرر من وجهه نظري اعتزل هؤلاء اللاعبون واتي بعدهم جيل لذلك النادي الاهلي لا يقف على احد ومن يريد الرحيل فليرحل.تقبل تحياتي وموفق ان شاء الله

aborayan
08-15-2020, 17:19
بسم الله الرحمن الرحيم اخى الفاضل فى البدايه انتمائى اهلاوى جدا من وجهة نظرى احسن لاعب خرج من الاهلى هو شريف اكرامى لاعب محترم خرج من الباب الكبير ويظل حبه فى جميع قلوب الاهلاويه
اما بخصوص عبدالله السعيد واحمد فتحى ورمضان صبحى دول الى مزبلة التاريخ انا مش متعصب خالص والله لكن اللى يقولى احنا فى احتراف اقوله تمام لما تبلغ النادى انك مستمر مع النادى وخلص مع الفريق الانجليزى هدرسغيلد انا مش هلعب فى مصر غير للأهلى يعنى تمام تمام ولما الاهلى يتفاوض قرابه ثلاثة اشهر او اكثر حتى تم الحصول على الموافقه من النادى الانجليزى يرجع يقولك افكر وفى نفس اليوم تقول هروح بيراميدز مهما كان المبلغ المقدم كان من باب الاحترام للنادى وللجمهور من الاول انا مش هستمر مع النادى الاهلى وهروح بيراميدز كان الشكل هيكون افضل واحسن بنفس طريقة فتحى وعبدالله رحل رمضان الاهلى بمن حضر ومش هيفرق معانا لاعب ولا اتنين ولاعشره. تمنياتى للجميع بالتوفيق