PDA

View Full Version : استفسار هام

xNarutox
01-10-2014, 01:00
السلام علكم ورحمة الله وبركاته

هل لى بأن اعرف موعد تحويل البونص من المنتدى الى الحساب واقل مبلغ للتحويل

وعلى ما اظن التحويل يوم 10 من كل شهر لكن ابى اتاكد واسف لو ازعجتكم

---------- Post added at 01:00 AM ---------- Previous post was at 12:26 AM ----------

وين الردود

latraaa
01-10-2014, 15:26
يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لموعد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر، و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

doola2020
01-11-2014, 18:10
هو فعلا البونص المفروض كان يتحول يوم عشرة في الشهر ولكن أعتقد أنه حدثت مشكلة ما والأهم أن البونص قد تم حسابه في البروفايل الخاص بنا

monimox
01-12-2014, 20:40
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و براكته
اشكر كل من ساهم في نشر معلومات أو إعتاء شرح لكل مبتدء في سابيل تعاون في ما بيننا من اجل النجاح
و اتمنى لي ولكم اتوفيق

ilyes chaieb
01-12-2014, 21:15
اخى الكريم جميع مواضيع حضرتك تتحدث عن البونص و متى وصوله
اخرج من هذه الحلقة و تعلم حاجة تنفعك

lelenera
01-12-2014, 21:41
هو المفروض بيكون فى اول عشرة من كل شهر

ahmedhawash
01-12-2014, 21:54
التحويل بيكن يوم 10 وقبل يوم 10 كمان

بس فى اوقات بيتأخر لاى ظروف زى الشهر اللى احنا فيه ده شهر اجازات وكان فى توقع انه يتأخر

والله المستعان

ايليا
01-12-2014, 22:50
يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لموعد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر، و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

---------- Post added at 10:35 PM ---------- Previous post was at 10:34 PM ----------

---------- Post added at 10:36 PM ---------- Previous post was at 10:35 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، اما بالنسبة لموعد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر، و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

---------- Post added at 10:37 PM ---------- Previous post was at 10:36 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر، و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

---------- Post added at 10:37 PM ---------- Previous post was at 10:37 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

---------- Post added at 10:38 PM ---------- Previous post was at 10:37 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

---------- Post added at 10:39 PM ---------- Previous post was at 10:38 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

---------- Post added at 10:40 PM ---------- Previous post was at 10:39 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، اما بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

---------- Post added at 10:40 PM ---------- Previous post was at 10:40 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين

---------- Post added at 10:41 PM ---------- Previous post was at 10:40 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين في المنتدى

---------- Post added at 10:42 PM ---------- Previous post was at 10:41 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين

---------- Post added at 10:42 PM ---------- Previous post was at 10:42 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهوفي العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين

---------- Post added at 10:45 PM ---------- Previous post was at 10:42 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين وهو فعلا البونص المفروض كان يتحول يوم عشرة في الشهر ولكن أعتقد أنه حدثت مشكلة ما والأهم أن البونص قد تم حسابه في البروفايل الخاص بنا

---------- Post added at 10:45 PM ---------- Previous post was at 10:45 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين وهو فعلا البونص المفروض كان يتحول يوم عشرة في الشهر ولكن أعتقد أنه حدثت مشكلة ما والأهم أن البونص تم حسابه في البروفايل الخاص بنا

---------- Post added at 10:46 PM ---------- Previous post was at 10:45 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين وهو فعلا البونص المفروض كان يتحول يوم عشرة في الشهر ولكن أعتقد أنه حدثت مشكلة ما والأهم أن البونص قد تم حسابه في البروفايل الخاص

---------- Post added at 10:47 PM ---------- Previous post was at 10:46 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين وهو فعلا البونص المفروض كان يتحول يوم عشرة في الشهر ولكن أعتقد أنه حدثت مشكلة ما والأهم أن البونص قد تم حسابه في البروفايل الخاص بنا في الملف الشخصي

---------- Post added at 10:48 PM ---------- Previous post was at 10:47 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين وهو فعلا البونص المفروض كان يتحول يوم عشرة في الشهر ولكن أعتقد أنه حدثت مشكلة ما والأهم أن البونص قد تم حسابه في البروفايل الخاص

---------- Post added at 10:48 PM ---------- Previous post was at 10:48 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر وأحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين وهو فعلا البونص المفروض كان يتحول يوم عشرة في الشهر ولكن أعتقد أنه حدثت مشكلة ما والأهم أن البونص قد تم حسابه في البروفايل الخاص بنا

---------- Post added at 10:49 PM ---------- Previous post was at 10:48 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين وهو فعلا البونص المفروض كان يتحول يوم عشرة في الشهر ولكن أعتقد أنه حدثت مشكلة ما والأهم أن البونص قد تم حسابه في البروفايل الخاص بنا

---------- Post added at 10:50 PM ---------- Previous post was at 10:49 PM ----------

يا اخي الكريم،اعتقد ان أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف استثنائية، ونتمنا المثابرة من كل المشتركين وهو فعلا البونص المفروض كان يتحول يوم عشرة في الشهر ولكن أعتقد أنه حدثت مشكلة ما والأهم أن البونص قد تم حسابه في البروفايل الخاص بنا

khaled saad
01-12-2014, 23:11
يتم التحويل البونص المنتدى اول اسبوع من كل شهر واحيانا يتاخر لاسباب غير معروفة اما اقل قيمة لتحويل البونص ليست محددة لكن اقل قيمة ممكنة هي تتحول 5 سنت عن طريق الحوار مرة واحدة

meneerforchon
01-13-2014, 00:00
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
موضوع في غاية الاهمية لما له من تاثير في الفهم
والتطبيق المناسب مشكور على المجهود
الخى الكريم الف الف تحية

زهرة 124
01-14-2014, 20:35
البونص بيتحول لحسابك في الاسبوع الاول او في العشرة ايام الاولي من الشهر التالي لعمل البونص
ولكنه ممكن يتأخر بسبب الاجازات او كثرة المشتركين وكثرة البونص
واقل مبلغ ممكن يكون 1 دولار
تقبل فائق احترامي

latraaa
01-14-2014, 20:55
يثا اخي الكريم، لا داعي للقلق، كل شيء سوف بتم حله إن شاء الله، و عليه فإن البونيص سوف يدفع إن شاء الله، لقد صادف هدا الشهر كون أول يوم من العام الجيد فيه، لدا سوف يتأخر نوعا ما، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

haitham
01-14-2014, 21:27
بالنسبة للبونص وصل يوم 10 والتاخير كان غالبا بسبب الاجازات فى الفترة الى فاتت وان شاء الله بالتوفيق للجميع

prof2014
01-15-2014, 00:28
تحياتى لجميع اعضاء المنتدى . البونص بيدفع فى اول اسبوع من الشهر الجديد
وممكن تداول به فى حسابك وتسحب ما يزيد عنه فقط واتمنى التوفيق لاحلى اعضاء احلى منتدى

monimox
01-18-2014, 18:51
بسم الله الرحمان الرحيم
اشكر كل من ساهم من اجل مساعدة الا خرين في فهم كل ما يتعلق بتداول في فوركس وعلى هاده الفرص التي لا تعوض انا شخسيا مبتدئ
و أحاول ان استفيد...

rami007
01-19-2014, 08:10
السلام عليكم
يا اخي البونص يتحول
في الاسبوع الاول من كل شهر
و لقد تاخر بسبب العام الجديد
سلام تحياتي
ااصبر قليلا

latraaa
01-19-2014, 13:37
يا اخي الكريم، البونيص يحول في العادة في العشر أيام الأولى من كل شهر، و أحيانا يتأخر إلى أكثر و هدا على حسب الظروف المحيطة به، كأيم العطلة السبوعية و غيرها من المناسبات التي تكون الشركة فيها في عطلة

shico73
01-19-2014, 19:22
يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لمواعيد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله . . .

ashrafko
01-19-2014, 20:01
اخى الكريمالبونص يتم تحويلة من المنتدى الى الحساب فى الشركة خلال 7 الايام الاولى من الشهر الجديد وبالتوفيق

salimned
01-20-2014, 00:12
السلام عليكم
تحويل البونص اخي يكون في الايام الاولى من كل شهر
و الحد الاقصى هو 100 دولار من كل شهر لدلك
ما عليك الا الانتظار و ستجده بحسابك في الشركة
موفق اخي.

انس بن تن
01-20-2014, 00:30
ادني حد لتحويل البونص كما يقولون
هو 100 دولار وان شاء الله وباءذن الله بيتم التحويل الكتروني الي حسابك يوم 10 ف الشهر بالتوووفيق

rsfbg2010
01-20-2014, 00:50
السلام عليكم جميعا
اخى العزيز لايوجد حد ادنى لتحويل البونص
ويتم ارسال البونص فى اول 10 ايام من كل شهر بعد ان
يتم مراجعته من قبل الاداره
تقبل مرورى

snnaky
01-20-2014, 00:57
عادة ما يكون التحويل بشكل نهائى يوم 10 من الشهرى القادم وهو يتم بشكل اتوماتيكى ليس لك لاى ت\دخل فية بل يتم مراجعة كل المشاركات والردود والتعامل معها
وربما يحدث تأخير نادرا ما يحدث ايام العطلات الرسمية

Mohammed010
01-20-2014, 01:24

---------- Post added at 10:35 PM ---------- Previous post was at 10:34 PM ----------

---------- Post added at 10:36 PM ---------- Previous post was at 10:35 PM ----------

يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، اما بالنسبة لموعد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر، و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء ال

mgrochdi
01-20-2014, 02:31
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع المفيد
و شكرا للأخوة الكرام على الردود و التوضيحات
ليس لدي اضافة
وهذا لاني من المبتدئين
تقبل مروري
بالتوفيق للجميع

WASEM DALLOUL
01-22-2014, 00:12
السلام عليكم
يا أخي الكريم ان البونص يتم تحويله بشكل اتوماتيكي في الأسبوع الأول من كل شهر ولا يوجد حد ادنى لتحويل البونص
وبالتوفيق للجميع

المسافر
01-30-2014, 05:09
اخى العزيز هوا فعلا كما انت ذكرت بيتم اول عشرة ايام من كل شهر وممكن يتاخر يومين كمان بعدها
المهم فى النهاية انو بيوصل حسابك تمام
انا جربت كتير قبل كدة ومفيش مرة موصلشى الحمد للة بيوصل دايما

Ali Mahmoud
01-30-2014, 05:53
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ..........
اللهم صلى وسلم على خاتم المرسلين محمد صلى الله علية وسلم ....

يتم التحويل البونص المنتدى اول اسبوع من كل شهر واحيانا يتاخر لاسباب غير معروفة اما اقل قيمة لتحويل البونص ليست محددة لكن اقل قيمة ممكنة هي تتحول 5 سنت عن طريق الحوار مرة واحدة

zamalkkawy
01-30-2014, 09:49
اشكر كل من ساهم في نشر معلومات أو إعتاء شرح لكل مبتدء في سابيل تعاون في ما بيننا من اجل النجاح

fatma abdelhay
01-30-2014, 10:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الكريم
البونص بالفعل يتم تحويله فى اول 10 ايام فى الشهر
اتمنى ان تتعلم اوثم بعد ذلك تتاجر
وبالتوفيق لك وللجميع تقبل مرورى اخى :)

نور المعرفه
02-01-2014, 16:44
بالفعل التحويل يتم في ذلك الوقت وفي بعض الظروف قد يتأخر لكنه يصل بإذن الله تعالى ،بالنسبة للبونص الذي يتم تحويله هو متوسط عدد المشاركات التي قمت بها خلال المدة السابقو ويمكنك التحقق من ذلك بالذهـاب لصفحتك الشخصية قسم البونص مقابل الردود .

adamtamer
02-01-2014, 17:04
التحويل بيكون عاده على يوم 7 فى الشهر واقل مبلغ لتحويل البونص
بيكون 1 دولار واقصى مبلغ شهريا هو 100 دولار
تقبل مرورى

mustalokha
02-01-2014, 17:56
عليكم السلام و رحمة الله و بركاته بالنسبة لـ الحد الأدنى لارسال البونص هو 1 دولار
أما بالنسبة للمدة التي يستغرقها البونص ليصلك هو في الاسبوع الاول من كل شهر.

latraaa
02-01-2014, 18:03
يا اخي الكريم، كما هو مبين في عديد المواضيع تحويل البونيص يكون من اول الشهر إلى منتصف الشهر القادم، و هدا على حسب الوضعية التي تكون عليها الشركة، و أقل مبلغ للتحويل هو واحد دولار فقط، بالتفويق لك و للجميع إن شاء الله

ayman.shosha
02-01-2014, 18:17
زى ما حضرتك قلت يا غالى التحويل خلال العشرة ايام الاولى من الشهر
تنتظر خلالها تحويل البونص
ولا تقلق ابدا فالمنتدى لا يضيع البونص على اعضاءوه..

ssnsafi
02-01-2014, 18:34
التحويل يتم في الاسبوع الاول من الشهر أي خلال 7 ايام يكون البونص قد وصل لكل حسابات الاعضاء ان شاء الله
الشهر الماضي حصل بعض التأخير في وصول البونص واظن السبب هو نهاية وبداية السنة الجديدة حيث يحدث بعض التأخير عادة في الحسابات المالية

yacrao
02-01-2014, 18:47
في اخلب الاحيان اخي الكريم يكون في يوم 10 من كل شهر اخي الكريم لكن يمكن ان ياتي البونص قبل هاذا التاريخ

abo heba
02-01-2014, 21:33
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
الموعد بعد ربط الحساب ال 10 يوم من كل شهر الا ان حدث اى امر طارىء ولكن لا تقلق لو تاخر فى النهايه يصل باذن الله
بكل سهوله
تحياتى لك

hajarforex
02-01-2014, 21:38
انا اسمع بانه بيتم تحوي لالبونص في اول ايام الشهر
لانني ما زلت اعمل الان على المنتدى
و لما ينتهي الشهر سنعرف متى سيدفع المنتدى ان شاء الله

randa
02-01-2014, 22:17
هو فى ال10 ايام الاولى من كل شهر
الشركه ليها اكتر من منتدى وبيتم التحويل على مراحل كل منتدى لوحده

احمد امير
02-26-2014, 03:01
بالإضافة إلى ذلك، فإن عليك أن تقدم بشكل خاص المبادئ التي تعمل على تحييد الخوف، و من هذه المبادئ للقيام بدمج مبادئ الإدارة السليمة للأموال في فوركس ضمن إستراتيجيتك، الأمر الذي من شأنه أن يؤدي إلى تقليل مستويات المخاطر بشكل إستثنائي. و بشكل خاص، إذا ما كانت قيمة ميزانيتك محدودة بشكل كبير لكل عملية التداول في سوق الفوركس، فإن هذا سوف يقمع الخوف من خسارة مبالغ مالية كبيرة. و النتيجة هي قدرتك على التداول بثقة أكبر.

amr mostafa
02-26-2014, 19:54
السلام عليكم
شكرا اخي الكريم علي الموضوع وعلي المجهودالذي بذلته في الموضوع
ولكن نتمني ان تقوم بشرح الموضوع اكثر لستفيد لان الموضوع مهم جدا

A.H.M.E.D
02-26-2014, 23:01

محمد أبو بكر
02-27-2014, 04:49
السلام عليكم و رحمته و بركاته
هو المفروض بيكون فى اول عشرة ايام من كل شهر...
و بالتوفيق لك و للجميع ان شاء الله

محمد السيد محمد
02-27-2014, 15:01
التحويل قبل يوم 10 في الشهر بكتير ان شاء الله .. ولكن 10 ده اقصى ميعاد بيتم فيه التحويل
ولا يوجد هناك حد ادني للمبلغ اللي تي تحوله .. بالتوفيق ان شاء الله تعالى

anamoody
02-27-2014, 15:56
اخى الفاضل البونص يصل اليك اول اسبوع فى الشهر الذى يلى شهر تجميع البونص وان جمعت دولار واحد سيحول لك لا يوجد حد ادنى فى البونص وتحويله ابدا

osamamamoon
02-27-2014, 17:42
أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لموعد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر، و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

سضقض
02-27-2014, 18:22
اهلا بيك اخي .بونص بيدفع فى اول اسبوع من الشهر الجديد
وممكن تداول به فى حسابك وتسحب ما يزيد عنه فقط واتمنى التوفيق للجميع ان شاء الله

chokrito
02-28-2014, 01:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين
اخي الحد االادني للتحويل هو 2 دولار واخر اجل للتحويل هو يوم 7
وتقبل مروري

Eng_Amr
02-28-2014, 01:19
يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لموعد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر
الشركة محترمة جدا فى دفع البونص
بارك الله فيك اخى الكريم

SaeedEgypt
03-01-2014, 01:02
أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لموعد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر، و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله`

latraaa
03-01-2014, 15:53
نعم أخي الكريم، التحويل يكون دائما في العشر الأيام الأولى من كل شهر، و هدا على أكثر تقدير، و لكن في بعض الأحيان يمكن أن تزيد على هدا الرقم، و هدا راجع لإعتبارات خاصة قد تحصل، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

محمد عز الدين عيد خضري
03-01-2014, 15:57
السلام عليكم ورحمة الله وركاته
اليوتص يحول اول اسيوع مت كل شهر حد لقصي 10 ايام
اتمتي لك التوفيق
تحياتي

gmhd
03-01-2014, 16:51
السلام عليكم
يتم تحويل البونص في اول اسبوع من الشهر الجديد
اقل مبلغ لتحويل البونص هو 10 سنت
اكبر مبلغ هو 100$
وهذا غير بونص الريفايلر

2_forex
03-16-2014, 05:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته جزاك الله خيرا صديقى وبارك فى فاعلى الخير جميعا ربما يميل هذا الموضوع الى المساعدة وطرح النقاش ولهذا فائدة كبيرة على جميع من قرأ الموضوع لان كل معلومة فى الفوركس مهمة للغاية لنصل الى صفقات اكثر دقة إن شاء الله وتقبلوا مرورى وإن شاء الله خير للجميع
>>
.................

gehad87
05-11-2014, 11:32
البونص اصبح بيحول اول ايام الشهر بالنسبة لي موعد اقصاه يوم 2 في الشهر
اقل مبلغ بونص هو اقل بونص ممكن تاخده على مشاركه واحدة 5 سنت
اقصى مبلغ يعني اكبر مبلغ وللامانه لسا مش معروف يعني قد ما تقدر تعمل هتاخد

creatorman1978
05-11-2014, 12:00
التحويل بيتم فى بداية الشهر التالى من شهر تجميع البونص ولكن بيكون قبل يوم عشرة وغالبا يوم 5 وساعات قبل كدة كمان واقل مبلغ حتى لو 10 سنت بيتحولو ... بالتوفيق

soooonor
05-11-2014, 12:04
تحويل البونص لحسابك فى انستا فوركس يتم فى الايام الاولى من الشهر ان شاء الله ...المهم تكون حضرتك ربطت حسابك فى المنتدى بحسابك فى انستا حتى يتم تحويل البونص بدون مشاكل

sara ali
05-11-2014, 13:36
البونص يتم تحويله اول الشهر يا اخي الفاضل ارجو ان تعمل بونص للاخر الشهر
وبعدها اتظر البونص من يوم واحد لحد اقصى يوم 7 من الشهر القادم ان شاء الله

nour elhouda
05-18-2014, 06:21
السلام علكم ورحمة الله وبركاته

هل لى بأن اعرف موعد تحويل البونص من المنتدى الى الحساب واقل مبلغ للتحويل

وعلى ما اظن التحويل يوم 10 من كل شهر لكن ابى اتاكد واسف لو ازعجتكم

---------- Post added at 01:00 AM ---------- Previous post was at 12:26 AM ----------

وين الردود

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة البونص اخى بيتحول اول كل شهر مش يوم عشرة فى الشهر ولكنك لا تستطيع سحب البونص بل تستطيع سحب ارباحة بعد التداول بية

Ebtsam Forex
05-18-2014, 07:08
:):) السلام عليكم ورحمه الله اخى الفاضل حقا التحويل يتم في ذلك الوقت وفي بعض الظروف قد يتأخر لكنه يصل بإذن الله تعالى ،بالنسبة للبونص الذي يتم تحويله هو متوسط عدد المشاركات التي قمت بها تقبل مرووورى وبالتووفيبق ان شاء الله للجميع اخى الفاضل :) :):accute:

الربح من الفوركس
05-18-2014, 11:45
اخى الحبيب البونص يتم تحويلة من المنتدى الى الحساب فى انستا اول 7 ايام من الشهر الجديد ولا تقلق وبالتوفيق للجميع والربح الكبير

a7med84
05-19-2014, 00:54
تحويل الابوةنص للحساب الحقيقى بيكون يوم 5

ولكن اخى الكريم بقالنا 3 شهور بيتحول يوم واحد فى الشهر
الحمد لله اتمنى ان يكون دائما كده

حليس مختار
05-21-2014, 20:43
البونص بيتحول لحسابك في الاسبوع الاول او
في العشرة ايام الاولي من الشهر التالي لعمل البونص
ولكنه ممكن يتأخر بسبب الاجازات او كثرة
المشتركين وكثرة البونص
واقل مبلغ ممكن يكون 1 دولار
تقبل فائق احترامي

forexman3
05-21-2014, 20:59
شوفياغالى
بالنسبة للبونص فانه يتم تحويله فى اول عشرة ايام
من اول كل شهر وربما او احيان يمكن ان يتاخر
ولايوجد حد ادنى للتحويل حتى ولو كان 10 سنت

سمير تيارت
05-23-2014, 17:59
لسلام عليكم جميعا
اخى العزيز لايوجد حد ادنى لتحويل البونص
ويتم ارسال البونص فى اول 10 ايام

من كل شهر بعد ان
يتم مراجعته من قبل الاداره
تقبل مرورى

AMLAK
08-15-2014, 20:21
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم مشكور اخى الكريم على هذا الموضوع لا داعي للقلق،
كل شيء سوف بتم حله إن شاء الله، و عليه فإن البونيص سوف يدفع إن شاء الله، لقد صادف هدا الشهر كون أول
يوم من العام الجيد فيه، لدا سوف يتأخر نوعا ما، بالتوفيق لك مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

majidhomsy
12-30-2014, 20:38
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اشكرك على طرح هذا الموضوع الرائع لقد استفدت منه كثيرا
لقد اضفت الى معلومات جديده فى مجال الفوركس
اشكرك على الموضوع وننتظر منك الجديد
وبالتوفيق للجميع

Wassa04
12-30-2014, 23:28
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا اخي ااكريم فعلا البونص يحتاج على
الكثر 10 ايام و 1 دولار بيتحولك اقل شيء

doom
01-13-2015, 00:00
موضوع مثل هذا مهم جدا اكيد يدل على الخبرة الكبيرة الى حضرتك اكتسبتها فى مجال الفوركس ومشاركتنا
هذه الموضيع يدل على كرم اخلاق حضرتك فى افادة الاعضاء الجدد احييك يا اخى

hassanabu
01-13-2015, 00:02
السلام عليكم
على حسب تجربتي الشخصية فان البونص يتحول تاني يوم بالشهر بالكتير
وبحسب ما علمت اقل مبلغ دولار واكبر مبلغ 100 دولار
تقبل مروري

hpacer
01-19-2015, 06:30
يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة
لموعد الدفع فهو في العادة في العشر الأوائل من كل شهر، و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

ibrahim forex
01-19-2015, 18:19
يا اخي الكريم، أدنى حد لتدويل البونيص هو واحد دولار فقط، و بالنسبة لموعد الدفع فهو في العادة
في العشر الأوائل من كل شهر، و لكن أحيانا يتأخر لظروف خاصة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

محمد القصاص
01-20-2015, 19:59
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة شكرا لكى اخى الفاضل على طرحك لهذا الموضوع والسوال حيث انة سيفدنا بالنسبة لنا لاننتا مبتدئين فى هذا المجال وبالتوفيق

mohamed.atef
04-03-2015, 02:39

مصراوى
04-03-2015, 02:41
اخى الحبيب البونص يتم نقلة الى الحساب الحقيقى فى انستا اول 7 ايام من الشهر الجدي وبالتوفيق للجميع والربح الدائم

antonioforex
04-03-2015, 15:11
السلام عليكم
اخي البونص يصل لحسابك في الاسبوع الاول من كل شهر لدلك يجب ان تتاكد
من ربط حسابك كي تستطيع الحصول عليه و بالتوفيق لك اخي الكريم

محمد السيد
04-03-2015, 21:53
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ، البونص مش لازم يجيلك في يوم 10 دا ممكن ييجي
يوم 2 في الشهر وميعاد العشرة ايام دا اقصى مدة بس انت تابع على المنصة كل يوم ..

Federerista
04-04-2015, 00:27
شخصيا لحد الان استلم البونص على الاكتر اليوم التالت من بدابة كل شهر ولكن ان كنت مبتدا فسيتطلب فحص البونص قبل التسليم

BYE
04-12-2015, 13:49
جزاك الله كل خير اخي العزيز علي وقتك الغالي الذي تقدمه لنا لنستفيد من خبرتك
في هذا المجال ونتمني لسيادتكم التقدم ولجميع اعضاء المنتدي
شكراا..

chennana
04-12-2015, 14:47
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
اخي الكريم موعد تحويل البونص من المننتدى الى حسابك في انستا هو اول اسبوع من كل شهر

waelmma
04-12-2015, 16:20
:);):( موعد تحويل البونص اخى الكريم معروف للجميع
بيكون خلال الاسبوع الاول من كل شهر فقط وجزاك الله خيرا اخى

جابر1979
04-12-2015, 16:26
اقل حد البونص هو ١ دولار اي عشرة ردود موضوعية و مفيدة لكن ماذا استفدت انت من هذه الردود هل قمت بالدراسة و التعلم ام ان لك مفهوم مغلوط عن البونص ، و ماذا ستخسر ان تعلمت و بما ستستفيد

sof
04-12-2015, 16:27
يوجد مواضيع مفيدة وتوجد مواضيع ليست مفيدة الغرض منها جمع البونص فقط
في المنتدى استفدتو بنسبة 50% من المعلومات الخاصة بالفوركس
الباقي من المواضيع لا علاقة صراحة

alaa ali
04-12-2015, 17:16
السلام عليكم
يتم تحويل البونص من المنتدى الى حسابك بالشركة كل اول شهر ويكون للمتاجرة فقط ويمكن سحب الارباح
بالتوفيق

Doodysamsom
04-12-2015, 17:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
البونص بيتحول لحسابك اول كل شهر...
على يوم 10 بالكتير بتكون مستلمة...
واى مبلغ تجمعة هيتحوك حتى لو 1 دزوووووولار.

baki
04-12-2015, 22:24
اخي شكرا لك في ثقتنا فيك فانا قادرون على مسعدتك في ايجاد حل لمشكلتك
لدا اقول لك انا الاجابة تتمثل فانا البونص يتحول كل اول سبعة ايام في كل شهر واقل مبلغ ممكن يتحول لك هو دولار واحد

BYE
04-20-2015, 17:55
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخوتي واحبابي في الله شكرآ لكم جدآ علي ما قدمتم من معلومات في غايه الاهميه والافاده والي الافضل بأذن الله