PDA

View Full Version : استفيد من العمولات على كل صفقاتك حتى الخاسرة

azzaahmed
09-17-2020, 03:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيت اشرحلكم طريقة انا شغالة بيها بقالي كذا سنة علشان استفيد من كل صفقة بفتحها حتى لو خسرانة
اللي هي الكاش باك ..
في كذا موقع بيقدم الخدمة دي بس انا بقالي فترة كبيرة مع CashBackCloud

الفكرة كلها انك مع اي بروكر انت معاه حاليا ومرتاح معاه ممكن تفتح حساب بس تحت وكالة الموقع ده .. هما معاهم شركات كتير هحطلكم صورة بالبروكرز اللي معاهم وكالات ليهم ..

الفكرة كلها ببساطة انك لما هتفتح حساب في الشركة بتاعتك بس تحت وكالتهم هما مش بيعملوا اي حاجة غير انهم بيخدوا عمولتهم على كل صفقة انت تفتحها من البروكر نفسه وبيدوك نسبة منها
(وده اللي الناس اللي بتطلب منك تفتح حساب تحت وكالتهم بياخدوه برضه .. بس الناس دي مش بيرجعولك حاجة)

فا ليه منستفيدش احنا من جزء من العمولات دي حتى لو صغبر .. مع العلم انه والله كل شهر بكتشف اني فتحت صفقات كتير والجزء الصغير اللي بيرجعلي ده مش صغير خالص واحسن من مفيش اكيد ..
هديكو مثال علشان مطولش عليكم

مثلا انا مع شركة xm تحت وكالة cashbackcloud
العمولة على لوت استاندرد لل eur/usd
هي ١٠ دولار بيخدوها لما انت تفتح لوت ستاندرد وتقفله … بس الموقع ده هيديك نسبة تبتدي ب ٥ دولار وكل ما تقتح اوردرز اكتر في الشهر هتوصل النسبة ل ٨.٥ دولار على كل صفقة وتستمر النسبة دي للشهر اللي بعده كمان …
في حسبة كده انت نسبتك قد ايه هتفهموها مع الوقت بس انا دايما على حجم شغلي كل شهر بوصل لنسبة ٧.٤ دولار على كل لوت بفتحه وكل واحد وحجم شغله بقى يعني لو بتعمل في الشهر ١٠ لوت يعني تقريبا ٧٥ دولار لو بتعمل ١٠٠ لوت يعني ٧٥٠ دولار

الفكرة كلها ان دي حاجة على جنب كده انت مش حاسس بيها وبتشتغل شغلك العادي وتلاقي مبلغ كويس مكنتش عامل حسابه طلعلك كل شهر … حتى على الصفقات الخسرانة كمان

طرق السحب كتيرة زي سكريل ونتلر وبايبال او تحويل بنكي بس لازم حد ادنى للسحب ٢٠ دولار
انا دايما بسحب على سكريل هحطلكم صورة للسحوبات بتاعتي بتاعة الشهر اللي فات كانت تقريبا ١٨٠ دولار

انا هستفيد ايه كمان علشان الامانة .. انت لو سجلت في الموقع من اللينك بتاعي هاخد نسبة برضة من الشركة على كل لوت انت هتفتحه ..
ده اللينك الل يتسجل منه وهشرحلكم الخطوات : https://cashbackcloud.co?ref=24206

هتدخل على اللينك وتدوس على Register now
وتدخل الايميل والباسورد وبعدين هتلاقي خانة مكتوب فيها promotional code
تكتب فيه الكود بتاعي لو تحب AOIJYH
(الكود ده كمان هيديك٥٠ دولار بونص بس طبعا ليه شروط معينة مشروحة في الموقع )
بعدين تدوس على Start Getting CashBack

كده الحساب اتعمل … ازاي تضيف حسابك تحت وكالتهم في طريقتين:
١- تعمل اضافة للحساب بتاعك على طول لو انت متأكد انك مش تحت وكالة حد من اليمين فوق هتلاقيها بالاخضر كده
Add Cashback Account
بعدين تختار نوع الحساب اللي عايز تضيفه سواء كان فوركس او بنك الكتروني زي (سكريل ونتللر) او بيناري اوبشنز

٢- لو انت اصلا تحت وكالة حد او مش متأكد يبقى لازم تدخل على الشركة بتاعتك من اللينك بتاعهم ولما اللينك ينقلك للشركة بتاعتك هتدخل تعمل حساب جديد (كل الشركات ينفع تعمل فيها اكترمن حساب عادي) وتاخد رقمه وترجع تعمل نفس الخطوات اللي قولناها في رقم واحد

بس كده ياريت اللي حاسس انه استفاد يسجل من اللينك بتاعي ولو مش عايز ياريت يدعيلي بظهر الغيب بس وخلاص وشكرا