PDA

View Full Version : 5 أسماء الفائزين في مسابقة "أفضل محتوى" الجولة

badrmoumen
09-20-2020, 02:10
السلام عليكم

يسرنا أن نعلن عن الفائزين في الجولة 5 من مسابقة أفضل محتوى في الفترة ما بين 01/08/2020 إلى 31/08/2020

1 hamadasalama2 (https://forex-arabic.com/member.php?76773-hamadasalama2)
Financial section: 575.57 USD
Not Financial section: 935.34 USD
Total: 1510.91 USD
2 toyota (https://forex-arabic.com/member.php?85223-toyota)
Financial section: 833.57 USD
Not Financial section: 476.39 USD
Total: 1309.96 USD
3 Midoo55 (https://forex-arabic.com/member.php?75277-Midoo55)
Financial section: 497.47 USD
Not Financial section: 295.95 USD
Total: 793.42 USD
4 Reem Tarek (https://forex-arabic.com/member.php?73853-Reem-Tarek)
Financial section: 536.53 USD
Not Financial section: 235.12 USD
Total: 771.65 USD
5 tradera (https://forex-arabic.com/member.php?85649-tradera)
Financial section: 352.59 USD
Not Financial section: 233.63 USD
Total: 586.22 USD
6 saadashraf14 (https://forex-arabic.com/member.php?85200-saadashraf14)
Financial section: 146.15 USD
Not Financial section: 346.67 USD
Total: 492.82 USD
7 zizoo (https://forex-arabic.com/member.php?76688-zizoo)
Financial section: 62.63 USD
Not Financial section: 402.51 USD
Total: 465.14 USD
8 elmister25 (https://forex-arabic.com/member.php?81821-elmister25)
Financial section: 153.32 USD
Not Financial section: 152.37 USD
Total: 305.69 USD
9 ashrafshaqwer (https://forex-arabic.com/member.php?79749-ashrafshaqwer)
Financial section: 198.17 USD
Not Financial section: 104.39 USD
Total: 302.56 USD
10 elsiafy1 (https://forex-arabic.com/member.php?75087-elsiafy1)
Financial section: 256.27 USD
Not Financial section: 4.29 USD
Total: 260.56 USD

Reem Tarek
09-20-2020, 02:29
يا ريت يا جماعة الناس المكتوب اسمائها تأكد أن المبلغ وصلها أو على الأقل اتغير العداد لان حتى الآن محصلش

و يا ريت استاذ بدر تتأكد من النقطة دى و تأكدلنا هل الارقام المكتوبة صحيحة أم انك تقصد هذا المبلغ المتحصل عليه من بداية المسابقة حتى الآن لان فعلا إجمالى ما أخذته قريب من هذا الرقم

و لان هذا المبلغ لم يصلنى هذا الشهر بعد
ارجو تفحص حسابى

Reem Tarek
09-20-2020, 02:34
مجموع الجوائز تخطى ال ٦ آلاف دولار تقريباً يعنى اكبر من قيمة إجمالى الجائزة ... هل هذا صحيح بلاش نتعشم على الفاضى لو سمحتم .. لو دى جائزة المسابقة من اول ما بدأت مش جولة ٥ بس يا ريت تقولنا استاذ بدر

Reem Tarek
09-20-2020, 02:44
و طبعاً خلاص مش محتاجين نقول شيئ مضحك تواجد أعضاء هزليين بيقدموا مستوى هزلى فى قائمة الفائزين ... قولت قبل كده رغم تواجدى فى قائمة الفائزين بصورة مستمرة الحمدلله و لكن تواجدى فى وسط مجموعة من المحتالين دا يقلل منى و لا يزيدنى شرفا ... بسهولة شديدة ممكن حضرتك استاذ بدر تطلع على حسابات ال ١٠ فائزين هتلاقى ٦ على الاقل منهم محتالين سواء فى اللايكات او فى حسابات بيمتلكها نفس الشخص فوق .. او بيجيبوا من مواقع تانية ..و اى عضو ممكن يراجع و يتأكد برضو ... عيب جداً و إهدار لجهد و حقوق ناس بتجتهد هنا فى المنتدى

رغم انى من الفائزين لكن الظلم وحش
و انا على استعداد لارجاع اى مبلغ أخذته لو تم اثبات أنى بتحايل ... بعد مراجعة الالف مشاركة الأخيرة لي مش مشاركة و لا اتنين .. الحمدلله بقدم محتوى بتقى ربنا فيه و الحساب قدامكم يعنى انا مش بخبى حاجة

فى أعضاء بتتعب و بتستثمر وقتها و مجهودها و الناس دى بتاكل حقها و يزعلوا لما حد يبلغ عنهم و يقعدوا يصوتوا ... طاب يعنى انت عايزها نسكت و نسيب الناس تتظلم عادى ؟ ... حتى ياخى لو المنتدى ظلمك قبل كده ... و انت بتتحايل اعتقاداً منك انك كده هتنتقم ... انت بتاكل حق زمايلك فى المنتدى و اعرف ناس هنا محتاجين فلوس و بشدة و ضاقت بهم الدنيا حرفياً

و عايزنا نسكت عنك ازاى طيب فهمنى ؟

بلاش نبرر التحايل بمنطق غبى .. و كل واحد لو التزم الدنيا هتظبط معانا كلنا ... انا نفسى اعترفت قدام الجميع انى كنت بتحايل زمان بدون فهم و بطلت من فترة طويلة و الحمدلله من ساعتها ربنا كرمنى بالمسابقة دى بكتب فيها و ربنا بيرزق

لكن انك تفتكر نفسك ناصح و تتبادل لايكات و تلاقى نفس عدد اللايكات على كل مشاركاتك يبقى دا اسمه غباء و ظلم

نطلب المراجعة أمام الجميع

Ahmedabaas
09-20-2020, 06:09
و طبعاً خلاص مش محتاجين نقول شيئ مضحك تواجد أعضاء هزليين بيقدموا مستوى هزلى فى قائمة الفائزين ... قولت قبل كده رغم تواجدى فى قائمة الفائزين بصورة مستمرة الحمدلله و لكن تواجدى فى وسط مجموعة من المحتالين دا يقلل منى و لا يزيدنى شرفا ... بسهولة شديدة ممكن حضرتك استاذ بدر تطلع على حسابات ال ١٠ فائزين هتلاقى ٦ على الاقل منهم محتالين سواء فى اللايكات او فى حسابات بيمتلكها نفس الشخص فوق .. او بيجيبوا من مواقع تانية ..و اى عضو ممكن يراجع و يتأكد برضو ... عيب جداً و إهدار لجهد و حقوق ناس بتجتهد هنا فى المنتدى

و انا على استعداد لارجاع اى مبلغ أخذته لو تم اثبات أنى بتحايل ... بعد مراجعة الالف مشاركة الأخيرة لي مش مشاركة و لا اتنين .. الحمدلله بقدم محتوى بتقى ربنا فيه و الحساب قدامكم يعنى انا مش بخبى حاجة

فى أعضاء بتتعب و بتستثمر وقتها و مجهودها و الناس دى بتاكل حقها و يزعلوا لما حد يبلغ عنهم و يقعدوا يصوتوا ... طاب يعنى انت عايزها نسكت و نسيب الناس تتظلم عادى ؟ ... حتى ياخى لو المنتدى ظلمك قبل كده ... و انت بتتحايل اعتقاداً منك انك كده هتنتقم ... انت بتاكل حق زمايلك فى المنتدى و اعرف ناس هنا محتاجين فلوس و بشدة و ضاقت بهم الدنيا حرفياً

بلاش نبرر التحايل بمنطق غبى .. و كل واحد لو التزم الدنيا هتظبط معانا كلنا ... انا نفسى اعترفت قدام الجميع انى كنت بتحايل زمان بدون فهم و بطلت من فترة طويلة و الحمدلله من ساعتها ربنا كرمنى بالمسابقة دى بكتب فيها و ربنا بيرزق

لكن انك تفتكر نفسك ناصح و تتبادل لايكات و تلاقى نفس عدد اللايكات على كل مشاركاتك يبقى دا اسمه غباء و ظلم

يعني استاذ بدر اول خمس فايزين في القايمة واخدين مبالغ كبيرة جدا وكلهم معمول ليهم حظر في المسابقة الي فاتت بسبب التحايل يقوم الشهر ده برضه جيلهم الضعف طب وباقي الناس الي شغالة في المراجعات دي كلهم كده في الهوا طبعا الكلام ده بره العضوة ريم لاكن من الملاحظ ان المنتدي ماشي بقصة الغش يعني من الاخر الي يغش هو الي يكسب وانا كنت نزلت موضوع في قسم الدعم وبالاخص العضو ميدو الي بينزل موضوع في قسم النقاش العام وبعدها بربع ساعة 12 لايك هل ده طبيعي سايبن الناس الغشاشة تكسب مبالغ والناس الي شغالة دايسين عليهم حرام عليكم والله هتتحاسبوا علي كل ده

alym
09-20-2020, 12:19
كيف يقبل مديرى و مشرفى المنتدى بهذا الظلم الموجود مع انهم يعرفون تماما انه يوجد ظلم كبير في توزيع جوائز المسابقه بصراحه ما يحدث هو مهزله كيف لاعضاء لا يشاركون ان يحصلوا على المراكز الاولى وكيف لاعضاء يشاركون كل يوم وبانتظام في المسابقه ومع ذلك يحصلون على الفتات نرجو معرفه اسباب ضعف البونص للاعضاء الذين يعملون بجد لان ما يحدث هو ظلم كبير للكثير من الاعضاء الذين يعملون في المسابقه او يتم الغاء هذه المسابقات نهائيا لأنها للاسف الشديد لا يتم توزيعها بشكل عادل

ashrafshaqwer
09-20-2020, 13:18
يا ريت يا جماعة الناس المكتوب اسمائها تأكد أن المبلغ وصلها أو على الأقل اتغير العداد لان حتى الآن محصلش

و يا ريت استاذ بدر تتأكد من النقطة دى و تأكدلنا هل الارقام المكتوبة صحيحة أم انك تقصد هذا المبلغ المتحصل عليه من بداية المسابقة حتى الآن لان فعلا إجمالى ما أخذته قريب من هذا الرقم

ارجو تفحص حسابى

السلام عليكم بالنسبة لي
انا لم اتحصل علي هذا المبلغ في شهر ٨ ممكن يكون تراكم الشهور اللي فاتت

Reem Tarek
09-20-2020, 14:22
و عايزين توضيح ليه تم فك الحظر عن العضوين tradera و Toyota ... واضح للاعمى أنهم محتالين بالنسخ و اللايكات و ردائة المحتوى و تم حظرهم بالفعل الشهر الماضى .... ايه يا جماعة هو فى كده ؟

العضو midoo55 , elmister25 عايزين توضيح هما ازاى بياخدوا نفس عدد اللايكات على كل مشاركاتهم .. رغم أن ردودهم جيدة للأمانة بس عايزين نعرف مصدر اللايكات دى ايه
؟

العضو midoo55 بيرد على كل مواضيعى و و لا مرة مواضيعى بتاخد لايكات و كل ردوده دائما بتاخد نفس العدد ... طاب هل دا منطقى ؟

toyota
09-20-2020, 15:30
السلام عليكم جميعا

انا مش عارف كل ما النتيجة تنزل الدنيا تتقلب

وانا اصلا مش بيجى كل الارقام دى

والشركة عمرها ما هتدفع كل ده

انا اللى وصلنى حوالى 120 دولار فى المنصة

93423

مش كل مرة النتيجة تنزل الدنيا تتقلب على الفاضى والناس تشيل من بعضها

toyota
09-20-2020, 15:33

ارجو تفحص حسابى

الاخت ريم الفاضلة نرجو الهدو شوية

ومش كل مرة نقعد نعمل مشاكل لبعض

ومش كل نتيجة تنزل تقعدى تشتكى

toyota
09-20-2020, 15:47

وبعدين انتى عاملة فيها بتالفى المراجعات اللى بتكتبيها

كلها نسخ واضح ومش عايزين نتكلم وقولنا كل واحد يشتغل فى حالة

بس من الواضح ان الاحترام مش بيجيب نتيجه

مش عارف انتى عايزة ايه علطول باصه لغيرك كل ردودك نسخ فى قسم المراجعات ولو عايزة اجيبهالك وانزلهالك اجيبهملك كلهم

مش فاهم وقبل كده نايف اشتكى عليا ووقفنى اسبوع وعملى مشاكل وعضو تانى نزله مشاركات قديمه فى شهر 6 الماضى عامل لنفسه 163 لايك

وعلى فكرة شغلك كله غلط فى غلط

شكل الاحترام معاكم للاسف بيتفهم غلط

جالك 770 دولار من النسخ الواضح فى كل مشاركاتك

وعمللتى موضوع قبل كده على شركة تكس ميل وهذا ممنوع تماما انك تكتبى على اى شركة غير شركة انيستا وممكن تتوقفى على المشاركة دى تماما لان دة اكبر غلطة تتعمل وهى الدعاية لشركة منافسة

تحبى انزلك كل مشاركاتك المنسووخة

عاما اعمللى اللى انتى عايزاه وبراحتك خالص بس مترجعيش تزعللى

وكل واحد شغال هنا عارف اخطاءه ايه وبيعمل ايه بس اقسم بالله العظيم المرة القادمة ما هسيب حقى

toyota
09-20-2020, 16:16
الاخوة المشرفين من فضلكم

ارجو مراجعه هذة المشاركة للعضو ريم طارق

هذا مخالف جدا لقوانين شكرة انيستا فوركس وهى الدعاية لشركة منافسة فى نفس المجال

الاخت بتذكر ان شركة تكس ميل من اكبر الشركات فى السوق وتذكر مميزاتها ووهذا مخالف لتعليمات الشركة

ارجو اتخاذ اللازم فى هذا الامر وومحاسبتها

93428

وعلى فكرة المشاركة دى اخدت عليها بونص لاتستحقه من الشركة

RAHIME DZ
09-20-2020, 16:18
وبعدين انتى عاملة فيها بتالفى المراجعات اللى بتكتبيهاكلها نسخ واضح ومش عايزين نتكلم وقولنا كل واحد يشتغل فى حالةللامانة مواضيع ريم ليست منسوخة ابدا ادا كنت طالعت و قرات مواضيعها باسلوبها الغني عن التعريف و ليس لها اي موضوع منسوخو نعلم جيدا ان من قوانين المسابقة النسخ لا يتجاوز 50 في المئة يعني فقط المعلومات و الارقام ليس موضوع كامل للامانة اخي اشهد كوني عضو من اعضاء المنتدى على نزاهة الاخت ريم93427بس من الواضح ان الاحترام مش بيجيب نتيجهمش عارف انتى عايزة ايه علطول باصه لغيرك كل ردودك نسخ فى قسم المراجعات ولو عايزة اجيبهالك وانزلهالك اجيبهملك كلهممش فاهم وقبل كده نايف اشتكى عليا ووقفنى اسبوع وعملى مشاكل وعضو تانى نزله مشاركات قديمه فى شهر 6 الماضى عامل لنفسه 163 لايكوعلى فكرة شغلك كله غلط فى غلط شكل الاحترام معاكم للاسف بيتفهم غلط جالك 770 دولار من النسخ الواضح فى كل مشاركاتكوعمللتى موضوع قبل كده على شركة تكس ميل وهذا ممنوع تماما انك تكتبى على اى شركة غير شركة انيستا وممكن تتوقفى على المشاركة دى تماما لان دة اكبر غلطة تتعمل وهى الدعاية لشركة منافسةتحبى انزلك كل مشاركاتك المنسووخةعاما اعمللى اللى انتى عايزاه وبراحتك خالص بس مترجعيش تزعللى وكل واحد شغال هنا عارف اخطاءه ايه وبيعمل ايه بس اقسم بالله العظيم المرة القادمة ما هسيب حقى

للامانة فقط للامانة و اشهد على كلامي ان الاستادة ريم لا تنسخ المواضيع ان طالعتها جيدا و ركزت مع مواضيعها تعلم دلك ان لها اسلوب خاص في سرد مواضيعها و مشاركاتها و اي نسخ لارقام او معالم او معلومات خاصة هي داخلة في قوانين المشاركة في المسابقة و هادا طبيعي اننا نجهل بعض التفاصيل التي تزيد من قيمة الموضوع و لكن ليس بالنسخ الغير معقولو الف مبروك لكل الفائزين

93427

toyota
09-20-2020, 16:19
مشاركات اخرى للعضو ريم طارق

واضح جدا النسخ من مواقع واخدت عليهم بونص فى شهر 8 لا تستحقه

9342993430

toyota
09-20-2020, 16:25
للامانة فقط للامانة و اشهد على كلامي ان الاستادة ريم لا تنسخ المواضيع ان طالعتها جيدا و ركزت مع مواضيعها تعلم دلك ان لها اسلوب خاص في سرد مواضيعها و مشاركاتها و اي نسخ لارقام او معالم او معلومات خاصة هي داخلة في قوانين المشاركة في المسابقة و هادا طبيعي اننا نجهل بعض التفاصيل التي تزيد من قيمة الموضوع و لكن ليس بالنسخ الغير معقولو الف مبروك لكل الفائزين

93427

يعنى انت مش شايف النسخ الواضح والممنوع

وشايف الدعاية لشركة اخرى شغاله فى نفس المجال

بصراحه انا احييك جدا على صراحتك ووضحك وامانتك العاليه

انت فعلا انسان محترم جداجدا جدا وملكش اى مصلحه ولا حاجه مع الاخت ريم

toyota
09-20-2020, 16:32
على ما يبدو ان لغه التفاهم والحوار لا تنفع مع احد

والواحد جرب العمل فى هدو واحترام وبدون مشاكل مع اى عضو

بس للاسف انتوا عايزين كده

ووالله العظيم انا سكت كتير جدا من زمان وشايف مخالفات كتيرة جدا جدا من الجميع

بس خلاص فاض الكيل

العين بالعين والسن بالسن والبادى اظلم

RAHIME DZ
09-20-2020, 16:41
يعنى انت مش شايف النسخ الواضح والممنوع

وشايف الدعاية لشركة اخرى شغاله فى نفس المجال

بصراحه انا احييك جدا على صراحتك ووضحك وامانتك العاليه

انت فعلا انسان محترم جداجدا جدا وملكش اى مصلحه ولا حاجه مع الاخت ريم

شكرا لك اخي الكريم و لا توجد لي مصلحة مع اي احد فقط نحن اخوة في الله و شهادة شفتها بعيني لا استطيع اقولك و الله العظيم لا استطيع ان اشوفها و اسكت فقط مسالة انا اعرفها لا استطيع كتمها في داخلي و هي كلمة حق اقولها
و للامانة انت ايضا لك مشاركات جيدة و ممتازة على الموسوعة لدلك قلت الف مبروك لكل الفائزين و انت منهم
الحقيقة توجد اشخاص لم يكسبو الا سنتات و كما دكرت ارجو الافادة بنصائحكم و تجربتكم في العمل حتى يستفاد الجميع

toyota
09-20-2020, 16:52
شكرا لك اخي الكريم و لا توجد لي مصلحة مع اي احد فقط نحن اخوة في الله و شهادة شفتها بعيني لا استطيع اقولك و الله العظيم لا استطيع ان اشوفها و اسكت فقط مسالة انا اعرفها لا استطيع كتمها في داخلي و هي كلمة حق اقولها
و للامانة انت ايضا لك مشاركات جيدة و ممتازة على الموسوعة لدلك قلت الف مبروك لكل الفائزين و انت منهم
الحقيقة توجد اشخاص لم يكسبو الا سنتات و كما دكرت ارجو الافادة بنصائحكم و تجربتكم في العمل حتى يستفاد الجميع

يا اخى الكريم اعمل مشاركات كتيرة فى القسم

واعمل دعايه للمشاركات بتاعتك من خلال مواقع التوواصل الاجتماعى

الامر بسيط للغايه والكل ممكن يعمل كده ويكسب عادى

يا اخى والله العظيم انا نفسي الكل يستفيد من المنتدى والفوركس وياريت الناس تقلد طرق الشغل المختلفه

انا حاليا بعمل مشاركات فى قسم المراجعات بتاخد منى وقت كبير جدا ومجهود كبير ايضا وبنزل صور كتيرة جدا فى الموضوعات بتاخد وقت كبير

والمفروض المنتدى بيستفاد من كده والشركة ايضا علشان كده بتدفع للناس من خلال محركات البحث

انا نفسي انزل شرح كتير للناس فى التداول والصفقات ولكن للاسف الواحد كل مرة نفسه بتسد من المشاكل المستمرة

انا عامل مثلا 150 مراجعه مختلفه بتاخد من وقتى كل يوم 3 ساعات

لو كل واحد تعب فى المنتدى اكيد هيلاقى

naif111
09-20-2020, 17:09
هذا مخالف جدا لقوانين شكرة انيستا فوركس وهى الدعاية لشركة منافسة فى نفس المجال

واضح جدا النسخ من مواقع

انا عامل مثلا 150 مراجعه مختلفه بتاخد من وقتى كل يوم 3 ساعات<br /><br />لو كل واحد تعب فى المنتدى اكيد هيلاقى

https://forex-arabic.com/attachment.php?attachmentid=93427&d=1600607552

الله يعينك واضح انك تتعب جدا جدا

toyota
09-20-2020, 17:26

https://forex-arabic.com/attachment.php?attachmentid=93427&d=1600607552

الله يعينك واضح انك تتعب جدا جدا

دى شركة تامين مش شركة منافسه للفوركس

بس حاضر يا اخ نايف

انا مكنتش عايز اتكلم عليك

اتفضل

من الواضح انك اذكى مننا كلنا فعلا برافووو عليك

بتتحايل بطريقة فوق الرائعه

بتبعد خالص عن الوش و المشاكل برافوووو عليك

انت غشاش بدرجة امتياز بتعمل لنفسك ليكات بعيد خالص وفى شهور قديمه علشان محدش يحس بيك

وبما انك دكتور عالمى فبتاخد ليكات غير مسجله 23-24 لايك سبحان الله كلهم كده زى بعض فعلا انت اسطورة ورائع واكيد بتاخد بونص تداول رهيب نظرا لكفاءتك العاليه والشركات العالمية عايز تاخدك عندها لخبرتك الكبيرة فى التداول والتحليل

طبعا غش واضح يا سادة وليكات كتيرة غير قانونية ارجو تدخل الادارة فى هذة المهزلة بجد

93431

93432

93433

93434

93435

naif111
09-20-2020, 17:35
دى شركة تامين مش شركة منافسه للفوركس

بس حاضر يا اخ نايف

انا مكنتش عايز اتكلم عليك

اتفضل

من الواضح انك اذكى مننا كلنا فعلا برافووو عليك

بتتحايل بطريقة فوق الرائعه

بتبعد خالص عن الوش و المشاكل برافوووو عليك

انت غشاش بدرجة امتياز بتعمل لنفسك ليكات بعيد خالص وفى شهور قديمه علشان محدش يحس بيك

وبما انك دكتور عالمى فبتاخد ليكات غير مسجله 23-24 لايك سبحان الله كلهم كده زى بعض فعلا انت اسطورة ورائع واكيد بتاخد بونص تداول رهيب نظرا لكفاءتك العاليه والشركات العالمية عايز تاخدك عندها لخبرتك الكبيرة فى التداول والتحليل

طبعا غش واضح يا سادة وليكات كتيرة غير قانونية ارجو تدخل الادارة فى هذة المهزلة بجد

93431

93432

93433

93434

93435

انت غبي و لا تتغابى ؟؟ انت نسخت يا فالح مش مسألة شركة منافسة انا وضعت لك حتى ترى ان هناك قسم مخصص لمراجعات السماسرة لأنك تقول ان ريم مخالفة اما مشاركتك الي وضعتها لك تبين تعبك في الكتابة واللي هي نسخ ومخالفة للقوانين

اما الصور اللي انت وضعتها للايكات روح للمشرف وبلغ اذا شايف هذا دليل تحايل يا ..... يعني انت شايف لايكات غير مسجله مهزلة وشايف انك تنسخ عادي يا ابله ؟؟؟ المشكلة عمرك 38 سنة وجاهل بشكل
لا يصدق

toyota
09-20-2020, 17:41
انت غبي و لا تتغابى ؟؟ انت نسخت يا فالح مش مسألة شركة منافسة انا وضعت لك حتى ترى ان هناك قسم مخصص لمراجعات السماسرة لأنك تقول ان ريم مخالفة اما مشاركتك الي وضعتها لك تبين تعبك في الكتابة واللي هي نسخ ومخالفة للقوانين

اما الصور اللي انت وضعتها للايكات روح للمشرف وبلغ اذا شايف هذا دليل تحايل يا ..... يعني انت شايف لايكات غير مسجله مهزلة وشايف انك تنسخ عادي يا ابله ؟؟؟ المشكلة عمرك 38 سنة وجاهل بشكل
لا يصدق

عادى جدا ممكن اغلط فيك بس انا افضل منك واخلاقى وتربيتى ودينى مش هيحلينى ارد على بطريقتك كل اناء ينضح بما فيه

وسنرى من الغبى

naif111
09-20-2020, 17:43
لكفاءتك العاليه والشركات العالمية عايز تاخدك عندها لخبرتك الكبيرة فى التداول والتحليل

وريني سحوباتك من التداول ؟؟؟ انا لا احتاج شركات ولا احتاج اثبت لأحد اي شيئ ولاكن حتى تخرس انت وامثالك وتعلم اني اصلا لا احتاج لبونص المسابقة هذي سحوبات من التداول في هذا الشهرر حتى الان 1000 يورو لا تحلم بها انت وامثالك الا عن طريق النسخ والزيارات الوهمية لمشاركاتك بينما تدعي الخبرة والكلام الفارغ انت وامثالك فقط من لديهم الوقت للتحايل وعلى العموم مبروك عليك وبما انك اقترحت على الاعضاء يتعلمو من ابداعك والمشرفين في صمت فهذي دعوة للكل للنسخ من مواقع اخرى حتى تكون الشركة راضيه

toyota
09-20-2020, 17:44
مجموع الجوائز تخطى ال ٦ آلاف دولار تقريباً يعنى اكبر من قيمة إجمالى الجائزة ... هل هذا صحيح بلاش نتعشم على الفاضى لو سمحتم .. لو دى جائزة المسابقة من اول ما بدأت مش جولة ٥ بس يا ريت تقولنا استاذ بدر

الاخت اكتشفت ان الجايزة بتزيد

معنى كده ان لو الكل اشتغل هيجيله بونص مش لازم يعنى مثلا ممكن الكل يستفيد بدل ما تبقى ضلمه على الكل يعنى بالمنظر ده محدش يستنى اى خير

لو استمر الغدر ده والشكاوى المستمرة

toyota
09-20-2020, 17:53
وريني سحوباتك من التداول ؟؟؟ انا لا احتاج شركات ولا احتاج اثبت لأحد اي شيئ ولاكن حتى تخرس انت وامثالك وتعلم اني اصلا لا احتاج لبونص المسابقة هذي سحوبات من التداول في هذا الشهرر حتى الان 1000 يورو لا تحلم بها انت وامثالك الا عن طريق النسخ والزيارات الوهمية لمشاركاتك بينما تدعي الخبرة والكلام الفارغ انت وامثالك فقط من لديهم الوقت للتحايل وعلى العموم مبروك عليك وبما انك اقترحت على الاعضاء يتعلمو من ابداعك والمشرفين في صمت فهذي دعوة للكل للنسخ من مواقع اخرى حتى تكون الشركة راضيه

ما بلاش الكلام ده

انا مش قدك خالص الصراحة

انت يعم محترف واحنا مش قدك ولو انت جامد مكنتش استنيت البونص تشتغل بيه

هقولك بس حاجه حافظ على حسابك

وانت اللى هتخسر وافتكر كلامى

toyota
09-20-2020, 17:56

وهذا يثبت كلامى ان الاخ يتحايل ويغش للحصول على البونص للتداول وبيعمل ليكات لنفسه غير مسجله

93438

93439

93440

93441

93442

naif111
09-20-2020, 17:58
ما بلاش الكلام ده

انا مش قدك خالص الصراحة

انت يعم محترف واحنا مش قدك ولو انت جامد مكنتش استنيت البونص تشتغل بيه

هقولك بس حاجه حافظ على حسابك

وانت اللى هتخسر وافتكر كلامى

انا ارد عليك يا من تدعي الخبرة وانت يا مسكين "نفسك تنسد " لما تقرر تمن علينا بخبرتك وابداعك في التداول وانت اصلا شغلك هناك نسخ في نسخ وتدعي انك عندك دين واخلاق

Reem Tarek
09-20-2020, 18:40
تمام تمام .. بص بقى يا احمد محمد و لا تحب اقولك يا فوركس مان ؟

و لا نقول tradera و لا Toyota و لا احنا مش عارفين عندك كام حساب أصلا و كل ما هيتقفل ليك حساب هتعمل غيره منتا اصل الموضوع دا متأصل فيك السرقة و النصب و التحايل و كل الاعضاء الى اتعاملت معاك تعرف دا و عارفه انك بتقبل تاكل الحرام عادى و عندك استعداد تاكل مال اليتيم مفيش مشكلة يا احمد محمد

من غير رغى كتير دا اخر رد ليا عليك عشان انا مش فاضيلك ، عندك دليل عليا قدمه للمشرفين و انا معنديش اى مشكلة انا الى بطلب تتراجع اخر الف مشاركة ليا و لا اخاف من المراجعة ، حتى فى اسوء الأحوال لو طلعت بتحايل معنديش مشكلة ارجع كل سنت سحبته و الكلام أمام الجميع

يا حبيبى انا عينى مليانة و لا ابحث عن الحرام مثلك و اى حاجة فيها شبهات بحاول بقدر الإمكان اقللها و بما عرفت أن تداول الفوركس فيه شبهة تركته مع أنى و الله اقدر اكمل فيه و بقوة و دى سكرين لاخر صفقات دخلتها فى شهر ٤ الى فات و سحبت ٧٣٠$ فى اسبوعين من ٢٧٠$ دولار بونص ... يعنى انا لو هدفى المال بس كنت كملت فى التداول و مصدعتش نفسى بكل الحوارات دى .. لكن و الله هدفى اكبر من كده بكتير و هو الرزق الحلال ١٠٠٪ و مساعدة الناس قدر الإمكان

و مدام انت ماشى صح و برنس فى نفسك خايف ليه من المراجعة و زعلان ليه لما بمبلغ عننك ؟... مش انت ماشى صح زى ما بتقول .. خلاص متقلقش من حاجة و مش محتاج تعمل رد فعل ضحكاوى و تعمل اكونت فيك و عايز تنتقم و لا صح انت القذارة فى دمك و معندكش مانع تعمل اى حاجة عشان يجيلك ربع دولار زيادة .. صرت عبدا للمال

و النتائج إلى فى المسابقة دى نتائج التراكمى مش نتائج شهر ٨ ... و انت جالك اكتر من ٣ آلاف دولار على حسابين بس و الله اعلم فيه ايه تانى ... و بتقول أن امبارح جالك ١٢٠$ هههه ... على فكرة دا رقم ضخم جداً كبونص اسبوعى ... تخيل انا جالى ١٠$ بس ... و انت عشان بتتحايل جالك ضعفى ١٢ مرة .. و زعلان اننا بنبلغ هههههههههه
ياخى كفاية ظلم و قرف
و دا سكرين بالى جالى

https://forex-arabic.com/customavatars/1017318980.png (https://mrkzgulfup.com/)مركز الخليج (https://mrkzgulfup.com/)

toyota
09-20-2020, 18:52

و لا نقول tradera و لا Toyota و لا احنا مش عارفين عندك كام حساب أصلا و كل ما هيتقفل ليك حساب هتعمل غيره منتا اصل الموضوع دا متأصل فيك السرقة و النصب و التحايل و كل الاعضاء الى اتعاملت معاك تعرف دا و عارفه انك بتقبل تاكل الحرام عادى و عندك استعداد تاكل مال اليتيم مفيش مشكلة يا احمد محمد

من غير رغى كتير دا اخر رد ليا عليك عشان انا مش فاضيلك ، عندك دليل عليا قدمه للمشرفين و انا معنديش اى مشكلة انا الى بطلب تتراجع اخر الف مشاركة ليا و لا اخاف من المراجعة ، حتى فى اسوء الأحوال لو طلعت بتحايل معنديش مشكلة ارجع كل سنت سحبته و الكلام أمام الجميع

يا حبيبى انا عينى مليانة و لا ابحث عن الحرام مثلك و اى حاجة فيها شبهات بحاول بقدر الإمكان اقللها و بما عرفت أن تداول الفوركس فيه شبهة تركته مع أنى و الله اقدر اكمل فيه و بقوة و دى سكرين لاخر صفقات دخلتها فى شهر ٤ الى فات و سحبت ٧٣٠$ فى اسبوعين من ٢٧٠$ دولار بونص ... يعنى انا لو هدفى المال بس كنت كملت فى التداول و مصدعتش نفسى بكل الحوارات دى .. لكن و الله هدفى اكبر من كده بكتير و هو الرزق الحلال ١٠٠٪ و مساعدة الناس قدر الإمكان

و مدام انت ماشى صح و برنس فى نفسك خايف ليه من المراجعة و زعلان ليه لما بمبلغ عننك ؟... مش انت ماشى صح زى ما بتقول .. خلاص متقلقش من حاجة و مش محتاج تعمل رد فعل ضحكاوى و تعمل اكونت فيك و عايز تنتقم و لا صح انت القذارة فى دمك و معندكش مانع تعمل اى حاجة عشان يجيلك ربع دولار زيادة .. صرت عبدا للمال

و النتائج إلى فى المسابقة دى نتائج التراكمى مش نتائج شهر ٨ ... و انت جالك اكتر من ٣ آلاف دولار على حسابين بس و الله اعلم فيه ايه تانى ... و بتقول أن امبارح جالك ١٢٠$ هههه ... على فكرة دا رقم ضخم جداً كبونص اسبوعى ... تخيل انا جالى ١٠$ بس ... و انت عشان بتتحايل جالك ضعفى ١٢ مرة .. و زعلان اننا بمبلغ هههههههههه
ياخى كفاية ظلم و قرف
و دا سكرين بالى جالى

https://forex-arabic.com/customavatars/311753495.png (https://mrkzgulfup.com/)مركز الخليج (https://mrkzgulfup.com/)

انا بصراحه مش فاهمك خالص

وبتقوللى الفوركس حرام

طيب شغاله معانا ليه اصلا وبتضحكى على نفسك ولا ربنا انتى شايفاه غلط وحرام وكلنا وحشين والشركة طبعا شغاله فى الفوركس وفى الذهب وكل الحرام طيب انتى احسن مننا كلنا

برافوووووووووووو عليكى فعلا

طيب ليه بوشين انا لو شايف انه حرام مش هدخل جنيه بيتى وكل واحد حر فى رايه

انتى بقى بدام اتكلمتى وبتقوللى عليا كلام انا عندى كلام يحرجك بس بردوا مش هقوله علشان ربنا مش اكتر

وياريت متستفزنيش بالكلام مش قصه بونص ومنتدى

محدش شاف منى حاجه وحشه بالعكس ساعدتك فى بداياتك وساعدت ناس كتير جدا ومش عايز احكى تفاصيل

انتوا فى اول مرة عملتوا كتير ووقفتونى شهر
وانا سكتت وقولت مش لازم اعمل عقلى بعقلكم

وقولت من خلال خبرتى ان المشاكل بيجى وراها المشاكل

بس من الوواضح مفيش فايدة

toyota
09-20-2020, 18:54

و النتائج إلى فى المسابقة دى نتائج التراكمى مش نتائج شهر ٨ ... و انت جالك اكتر من ٣ آلاف دولار على حسابين بس و الله اعلم فيه ايه تانى ... و بتقول أن امبارح جالك ١٢٠$ هههه ... على فكرة دا رقم ضخم جداً كبونص اسبوعى ... تخيل انا جالى ١٠$ بس ... و انت عشان بتتحايل جالك ضعفى ١٢ مرة .. و زعلان اننا بمبلغ هههههههههه
ياخى كفاية ظلم و قرف
و دا سكرين بالى جالى

https://forex-arabic.com/customavatars/311753495.png (https://mrkzgulfup.com/)مركز الخليج (https://mrkzgulfup.com/)

انا بصراحه مش فاهمك خالص

وبتقوللى الفوركس حرام

طيب شغاله معانا ليه اصلا وبتضحكى على نفسك ولا ربنا انتى شايفاه غلط وحرام وكلنا وحشين والشركة طبعا شغاله فى الفوركس وفى الذهب وكل الحرام طيب انتى احسن مننا كلنا

برافوووووووووووو عليكى فعلا

طيب ليه بوشين انا لو شايف انه حرام مش هدخل جنيه بيتى وكل واحد حر فى رايه

انتى بقى بدام اتكلمتى وبتقوللى عليا كلام انا عندى كلام يحرجك بس بردوا مش هقوله علشان ربنا مش اكتر

وياريت متستفزنيش بالكلام مش قصه بونص ومنتدى

محدش شاف منى حاجه وحشه بالعكس ساعدتك فى بداياتك وساعدت ناس كتير جدا ومش عايز احكى تفاصيل

انتوا فى اول مرة عملتوا كتير ووقفتونى شهر
وانا سكتت وقولت مش لازم اعمل عقلى بعقلكم

وقولت من خلال خبرتى ان المشاكل بيجى وراها المشاكل

بس من الوواضح مفيش فايدة

انتى غلبانه ومضحوك عليكى من نايف واعوانه وبيسخنوكى

انا عارف البونص بتاعك قليل ممكن

بس شوفى هما بيغشوا ازاى وبيعملوا لنفسهم ليكات كتيرة جدا

ولو انتى حقانية كنتى هاجمتيهم كما عملتى معى

Reem Tarek
09-20-2020, 18:58
بالنسبة للتلت مشاركات الى انت ذكرتهم ليا دول شهادة ليا مش عليا يا ذكى ... الكلام واضح جداً انه كلام مصرى عامى باسلوبى بس انت عايز تحسن صورتك قدام الاعضاء بس محدش طايقك اصلا حتى كل الناس إلى كانت فى جروب التبادل محدش طايقك و كلو عرف انك حرامى و بتقبل تاكل الحرام عادى

و اه انا كنت فى الجروب بتاع التبادل و لم أنكر ذلك و قلت الكلام دا فى اكتر من مشاركة و اعترفت بخطأى قدام smart المشرف بنفسه ... و أعطى فرصة تانية من شهر فبراير الماضى
أن كله يلتزم و عفى الله عما سلف و فعلاً الحمدلله من ساعتها بحاول اقدم محتوى محترم جداً .. كله كلام مفيد و حتى الصور الى يحطها بتبقى مرخصة عشان حقوق النشر usage rights

طبعاً انت لا تعرف حقوق نشر و لا بتاع انت عايز تتحايل و خلاص و بتستخدم VPN عشان تعمل لنفسك لايكات غير مسجلة و كنت الأول بتعمل ب ال ٥٠ لايك ... و لما بدأنا ناخد بالنا من تحليلك و نصبك .. قللتهم ل ٢٠ ههههه

انت فاكرنا مغفلين ؟ ... و اه كويس انك مصور العداد بتاعى فى الاسكرينات بتاعتك عشان لو عايز تلفقلى تهمة و لا حاجة يبقى الدليل من عندك

و بالنسبة للمشاركة بتاعة شركة تيك ميل إلى تعبتك نفسياً
يا حبيبى القسم اسمه "سماسرة" و لا انت محتاج حد يفهمك يعنى ايه سماسرة ؟ ... افتح المنتدى الاجنبى هتلاقى كل الشركات محطوطة و على فكرة أنا عملت على اف بى اس و اكسنس برضو مش تيك ميل بس .. و بعمل العيوب و المميزات ... يعنى لو بمنطقك .. ليه متفكرش أنى تبع انستا و بكتب عن الشركات دى عشان أبين عيوبها ؟... بس انت مبتفكرش اصلا انت عايز تتحايل و تنصب و خلاص

و دا لينك المشاركة الى مضايقة الاستاذ الحمدلله كلها كلام عام باسلوبى و فى الحقوق الشرعية ... اتمنى الاعضاء يدخلون و لو عجبتكم يعملوا لايك ... انا فى غاية السعادة انك هتخلى الاعضاء يدخلوا على مشاركاتى

https://forex-arabic.com/showthread.php?658313-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B9%D8%A9-%D8%AD%D9%88%D9%84-%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D9%8A%D9%83-%D9%85%D9%8A%D9%84-Tickmill&highlight=Tickmill&p=11594550#post11594550
و بطل اسلوب المطلقات دا انك تعملى تقييمات سلبية ورا بعض عشان تضرنى واضحة جداً يعنى ... عشان تعرف بس أن نفسيتك سودا
https://forex-arabic.com/customavatars/653579577.png (https://mrkzgulfup.com/)مركز الخليج (https://mrkzgulfup.com/)

toyota
09-20-2020, 19:09

يا اخى اتقى الله متعملش فيها شيخ ومحترم طيب بامارة الليكات الكتيرة اللى معمولالك

وافتكر بس ان النعمه على الانسان جبل وبتسخنوا البنت الغلبانه ريم

وانت عايش انت واصحابك فى الغش والتحايل

بس زى ما قولتلك النعمه على الانسان جبل ولو مش فاهم كلامى هتفهمه بعدين

انت عمرك صغير وشابف الدنيا من منظور خاطى وبكرة هتفهم كلامى لو انت حاليا فى العشرينات لما توصل فى الثلاثنيات هتلاقى نفسك كنت خطا ولما توصل الى سن الاربعين هتلاقى نفسك فى الثلاثنيات غلط

كلامى ده هتفتكرة بعد 10 سنوات او اكثر تخيل بقى يعنى مش هتستوعبه دلوقتى

انا مش هسخن زيك وانزل كشف حساب استعرض بيه لما توصل لعمرى هتفهم كلامى

ولا هغلط فيك ولا هشتمك لان ده مش اصلى ولا تربيتى وومش هقولك دينى علشان ممكن متفهمش

اى حاجه بتعملها غلط بتتسجلك فى صحيفتك انا مش شيخ بس بحاول اعمل صح

على الاقل يوم الدين يوم القيامه مقفش امام دعوه مظلوم او محتاج فى هذا الزمن الصعب

وانا عمرى ما تدخلت فى رزق حد ولا اشتكيت على حد مش خوف ولكن لقناعه شخصية داخلية وكرم من ربنا فى حاجات كتير شخصية

بصراحه مش عايز فعل عشوائى منى او غدر او دعوة مظلوم

تبوظ نجاحى فى حياتى الشخصية

انا عارف ان كل اللى هنا تقريبا ملهمش مصادر دخل تانية او مصادر دخل ضعيفة ودة مش عيب وربنا يزيد الكل

عاما يا اخ نايف انت من اعمالك هتلاقى الجزاء قريبا

Reem Tarek
09-20-2020, 19:09
زمان كنتوا بتقولوا على Mido el-shabrawy انه مشرف
و الراجل كان بيجتهد و بيقدم محتوى محترم و بأن دلوقتى للجميع أنه لا مشرف و لا بتاع

دلوقتى هتقول على الاخ RAHIME DZ و naif 111
أنهم نصابين؟

انا و الله ما اعرفهم شخصيا ... انا اعرفهم من خلال المنتدى بس بيقدموا محتوى متميز بصراحة

انت ليه مقتنع أن كل الناس نصابين ؟
انت مش هتبطل تتحايل غير لو اقتنعت ان فى ناس محترمة بجد و بتخاف ربنا و مش كله عايز يسرق

انا بطلت تداول و بشتغل فى مسابقة افضل محتوى بس حالياً ممكن اغير رأيى بعدين لو اقتنعت بالتداول محدش عارف

بس انا مبقبلش على نفسى الحرام يا استاذ احمد عيب كده

و انت عارف كويس جداً أنى بشتغل صح و مش بخالف و مش بتحايل و مش موجود فى اى جروب تبادل و بشتغل مع نفسى و تقدر تبص فى مشاركاتى مش هتلاقى علي أغلبها لايكات أصلا
و عداد اللايكات بتاعى كبير من ايام مكنت معاكم فى جروب التبادل فى ٢٠١٨ و ٢٠١٩

انصحك نصيحة لوجه الله اعترف بغلطك قدامنا و اعتذر لكل الاعضاء و اطلب من المشرفين انك تعمل اكونت جديد تشتغل فيه بما يرضى الله و أبدأ صفحة جديدة

و خلينا نتنافس تنافس شريف بعيداً عن التحايل و محدش هيتظلم و بدل ما هنتنافس مين ياخد لايكات اكتر .. هنتنافس مين يقدم محتوى افضل

و الله الحياة مش مستاهلة ندخل النار عشانها و بكلمك بصدق و الله

toyota
09-20-2020, 19:20
زمان كنتوا بتقولوا على Mido el-shabrawy انه مشرف
و الراجل كان بيجتهد و بيقدم محتوى محترم و بأن دلوقتى للجميع أنه لا مشرف و لا بتاع

دلوقتى هتقول على الاخ RAHIME DZ و naif 111
أنهم نصابين؟

انا و الله ما اعرفهم شخصيا ... انا اعرفهم من خلال المنتدى بس بيقدموا محتوى متميز بصراحة

انت ليه مقتنع أن كل الناس نصابين ؟
انت مش هتبطل تتحايل غير لو اقتنعت ان فى ناس محترمة بجد و بتخاف ربنا و مش كله عايز يسرق

انا بطلت تداول و بشتغل فى مسابقة افضل محتوى بس حالياً ممكن اغير رأيى بعدين لو اقتنعت بالتداول محدش عارف

بس انا مبقبلش على نفسى الحرام يا استاذ احمد عيب كده

و انت عارف كويس جداً أنى بشتغل صح و مش بخالف و مش بتحايل و مش موجود فى اى جروب تبادل و بشتغل مع نفسى و تقدر تبص فى مشاركاتى مش هتلاقى علي أغلبها لايكات أصلا
و عداد اللايكات بتاعى كبير من ايام مكنت معاكم فى جروب التبادل فى ٢٠١٨ و ٢٠١٩

انصحك نصيحة لوجه الله اعترف بغلطك قدامنا و اعتذر لكل الاعضاء و اطلب من المشرفين انك تعمل اكونت جديد تشتغل فيه بما يرضى الله و أبدأ صفحة جديدة

و خلينا نتنافس تنافس شريف بعيداً عن التحايل و محدش هيتظلم و بدل ما هنتنافس مين ياخد لايكات اكتر .. هنتنافس مين يقدم محتوى افضل

و الله الحياة مش مستاهلة ندخل النار عشانها و بكلمك بصدق و الله

انا مش فاهم دماغك الصراحه

انتى شايفه انهم محترمين 24 لايك غير مسجل

ده فيه ردود معديه 100 لايك

93452

93453

93454

93455

93456

طيب قوللى رايك جاله من عند ربنا

وفيه كتير جدا فى المننتدى وناس معروفه كمان

Reem Tarek
09-20-2020, 19:33
بصراحة اللايكات مش منطقية فعلاً
بس انا من متابعة لردود الاخ نايف لا اجد عليها لايكات أو بجد اللايكات العادية اتنين تلاتة

فمعنى كده أنه تم تلفيق التهمة دى ليه

و الله اعلم برضو
و هو الراجل مقالش حاجة قال راجعوا ردودى و لو عندك دليل قدمه

بالنسبة للاعضاء التانين فعلاً عندك حق المنتدى بقى مليئ بالمحتالين و ال ١٠ الفائزين دول فيهم ٦ انا على يقين أنهم بيتحايلو .. و اتنين شاكك فيهم و اتنين فعلا لا يتحايلوا

الحل أن الحسابات المختلفة دى تتحظر كلها
و الى عايز يبدأ فيهم يبدأ من جديد بعد ما يعتذر لينا كأعضاء و يعتذر للمشرفين .. و يستأذنهم يعم حساب جديد يسترزق منه بما يرضى الله بدون تحايل ... انا بقول كده لانى فى يوم من الايام كنت فى احتياج الفرصة دى و استاذ سمارت ادهانى

و يا ريت كلنا كأعضاء نتكاتف فى الموضوع دا و مفيش نقاش فى الحسابات النصابة لازم تتحظر بدون نقاش و لو انا واحد منهم و الله ما هزعل و هقفل صفحة المنتدى تماماً و هركز فى دراستى

naif111
09-20-2020, 19:43
صدقني يا فاشل انا لن ارد عليك لسبب واحد وهو ان عدد الردود في اليوم لا يجب ان يتجاوز 50 وانا لا اريد ان اضيعها على شخصيه متضاربه مثلك انت تحتاج الى علاج نفسي بعد ما تاخذ حظر هنا حتى تفرق بين الخطأ والصواب لانك شايف نفسك مظلوم وشايف ان التبليغ عنك تدخل في رزقك يا اخي الفاشل الناسخ المحتال

استمر في النسخ وسأستمر في البلاغات عنك وانت من ناحية اخرى اذا عندك دليل تحيل ضدي بلغ وانا لن اعتبره تدخل في الرزق ولا اي شيئ لأني عندي مبدأ على عكسك ولو عندي شي اخاف منه كنت من اول يوم دخلت بحساب وهمي مثلما يفعل بعض الجبناء من امثالك

كما قلت لا اريد ان اضيع ردودي على من على شاكلتك الكلام مع الادارة والشركة لاني راح ارفع البلاغ ضدك عند الشركة ايضا بالادلة ونشوف انا ولا انت

snnaky
09-20-2020, 19:45
السلام عليكم جميعا

انا مش عارف كل ما النتيجة تنزل الدنيا تتقلب

وانا اصلا مش بيجى كل الارقام دى

والشركة عمرها ما هتدفع كل ده

انا اللى وصلنى حوالى 120 دولار فى المنصة

93423

مش كل مرة النتيجة تنزل الدنيا تتقلب على الفاضى والناس تشيل من بعضها

انا طبعا حفترض ان المبلغ دة موصلش لحضرتك زى ما بتقول ودة امر غريب
لكن مش شايف ان الأغرب من كدة انك ولا مرة اشتكيت ان المبلغ موصلكش ؟؟ مع ان دة امر فى منتهى الخطورة ؟

toyota
09-20-2020, 19:48
انا اخى لا اشتكى على احد

انا اشتغل فقط

naif111
09-20-2020, 19:50
انا طبعا حفترض ان المبلغ دة موصلش لحضرتك زى ما بتقول ودة امر غريب
لكن مش شايف ان الأغرب من كدة انك ولا مرة اشتكيت ان المبلغ موصلكش ؟؟ مع ان دة امر فى منتهى الخطورة ؟

كذاب طبعا مبلغ الجائزة خاص بشهر 8 وليس شهر 9 والبونص اللي اظهره هو فقط بونص الاسبوع السابق من هذا الشهر

toyota
09-20-2020, 19:52
كذاب طبعا مبلغ الجائزة خاص بشهر 8 وليس شهر 9 والبونص اللي اظهره هو فقط بونص الاسبوع السابق من هذا الشهر

انت اللى انسان كذاب ومخادع وغشاش ومضلل انا تكلمت عن ما وصلنى فقط

toyota
09-20-2020, 20:00
انا فعلا اللى مستغرب نزلت لنايف صور بالليكات الغير مسجله الغير قانونية ولم يعترض عليها حد من ال 3اللى ردوا

واضح جدا انكم مش اصدقاء خالص

طيب حتى لو فيه موضوعيه فى النقاش

ناس تقول ده مثلا فلان غلطان وده غلطان

لكن الكل بيرد فى اتجاه واحد حاجه غريبة فعلا

فين الناس المحترمة ترد وتتكلم

snnaky
09-20-2020, 20:07
انا اخى لا اشتكى على احد

انا اشتغل فقط

الشكوى يا اخى مش على احد انت بتشتكى للأدارة من عدم وصول المبلغ لأن هى المسئولة مش الأعضاء دة اللى اقصدة

naif111
09-20-2020, 20:08
انا فعلا اللى مستغرب نزلت لنايف صور بالليكات الغير مسجله القانوونية ولم يعترض عليها حد من ال 3اللى ردوا

واضح جدا انكم مش اصدقاء خالص

طيب حتى لو فيه موضوعيه فى النقاش

ناس تقول ده مثلا فلان غلطان وده غلطان

لكن الكل بيرد فى اتجاه واحد حاجه غريبة فعلا

فين الناس المحترمة ترد وتتكلم

اشرحلك ببطئ حتى تفهم لأني من تعليقاتك السابقة ادركت انك بطيئ فهم فوق ما انك غشاش

لما شخص يتكلم ويقول انو في مخالفات من اشخاص ليس لها اي قيمة في المنتدى من امثالك يكون رد الفعل بالتهديد في التقييمات من اشخاص اقل ما يقال عنهم حثالة

وطبعا بعد التهديد جاءت تلك اللايكات الغير مسجلة على اساس انها يعني دليل ادانه من احمق يحسب ان الامر بهذه السهولة

لهذا لك ولامثالك ممكن تضع الف لايك على ردودي هذا لن يغير شيئ ولن يتم المساس بمشاركاتي ولا حسابي من طرف اي مشرف لهذا يمكن ان تأخذ "ادلتك " لأي مشرف وتحلم بان يحدث شيئ يا فاشل

toyota
09-20-2020, 20:30
اشرحلك ببطئ حتى تفهم لأني من تعليقاتك السابقة ادركت انك بطيئ فهم فوق ما انك غشاش

لما شخص يتكلم ويقول انو في مخالفات من اشخاص ليس لها اي قيمة في المنتدى من امثالك يكون رد الفعل بالتهديد في التقييمات من اشخاص اقل ما يقال عنهم حثالة

وطبعا بعد التهديد جاءت تلك اللايكات الغير مسجلة على اساس انها يعني دليل ادانه من احمق يحسب ان الامر بهذه السهولة

لهذا لك ولامثالك ممكن تضع الف لايك على ردودي هذا لن يغير شيئ ولن يتم المساس بمشاركاتي ولا حسابي من طرف اي مشرف لهذا يمكن ان تأخذ "ادلتك " لأي مشرف وتحلم بان يحدث شيئ يا فاشل

يا اخى واقسم بالله العظيم

انى لا اعرف اى شئ عن هذه التقييمات

والله العظيم ما اعرف عنها اى شئ

وده مش اسلوبى اصلا فى الرد

انا ردى هتعرفه بعدين انا مش صغير لموضوع التقييمات ده لانه مش بيعمل حاجه

وليكات غير مسجله بتتعملك طيب ليه مش ريم

ليه مش باقى الناس اللى بترد معاك

طيب ما لو كده كنا عملنا لريم

لانها هى اللى اتكلمت انت اصلا مردتيش الا لما جبت اسمك

وعاما الشتيمه بتلف وترجع لصاحبها تانى ان لااغلط فى حد

toyota
09-20-2020, 20:34
مش عارف ليه محسسنى انى شيطان وكل الناس ملائكة

مع ان الكل شغال الله ينور

وانتوا كمان كل واحد وليه اخطاءه

عاما انتوا اخترتوا طريق نمشيه مع بعض للنهايه

وانا فاضى مش ورايا حاجه

وانا حاولت افهم فيكم قبل كده بس مفيش فايدة

والكل هيطلع خسران

اى حد غش او غش زمان او من شهر او اتنين او سنه حتى هيزعل جامد

toyota
09-20-2020, 20:39

لهذا لك ولامثالك ممكن تضع الف لايك على ردودي هذا لن يغير شيئ ولن يتم المساس بمشاركاتي ولا حسابي من طرف اي مشرف لهذا يمكن ان تأخذ "ادلتك " لأي مشرف وتحلم بان يحدث شيئ

طيب ده كلامك صح

طيب خلينى معاك للنهاية

ليه مجبتش مشاركات ريم طارق وعملت عليها ليكات واتهمتها بالغش

كنت عملتلها ليكات بالمرة

وكنت قولت انها بتغش طيب ليه معملتش كده تفتكر ليه لان اصلا هيا مش بتعمل كده

وانت اصلا استاذ فى الغش والتحايل بس على كبير متقلقش دروك جاى

Reem Tarek
09-20-2020, 20:39
دى اخر سحوباتى من التداول فى شهر ٤ الماضى

سحبت ٧٣٠$ من ٢٧٠$ بونص فى الفترة من ١٧ : ٢٤. ابريل .. يعنى فى أسبوع واحد و كنت أستطيع أن أكمل و لكن عندما تأكدت بشبهة الرافعة المالية توقفت و بدأ اعمل فى المسابقات فقط و حاليا بعمل فى مسابقة افضل محتوى فقط و لن اعود للتداول حتى أتأكد أنه حلال ١٠٠٪

انا تركت التداول بمحض اراداتى و ليس لانى افشل فيه

و الى عايز يصدق يصدق و إلى مش عايز براحته انا نزلتها دلوقتى عشان نسيت احط الاسكرين فى الرد على احمد محمد Toyota

https://forex-arabic.com/customavatars/790316883.jpg (https://mrkzgulfup.com/)مركز الخليج (https://mrkzgulfup.com/)

https://forex-arabic.com/customavatars/154097283.jpg (https://mrkzgulfup.com/)مركز الخليج (https://mrkzgulfup.com/)

toyota
09-20-2020, 20:48
انا كلامى واضح للجميع

انا متكملتش على حد والكل مش ملايكه هنا

لو اى حد افتكر انه هيعمل ذكى وهيضرنى ووهاسكت

يبقى غلطان

واى حد بيعمل او عمل قبل كده غلط مش هسكت الا لما يتقفل حسابه

والله العظيم ليحزن على حسابه كله

hamadasalama2
09-20-2020, 23:36
الارقام اللي مكتوبة غير صحيحة طبعا

ابوفؤاد
09-21-2020, 00:14
لا اجد افضل من هذا
كلمة لجميع الاعضاء وانا اولهم

علمت ان رزقي لن يأخذه غيري فاطمأن قلبي

خير الكلام ما قل ودل

toyota
09-21-2020, 03:43
لا اجد افضل من هذا
كلمة لجميع الاعضاء وانا اولهم

علمت ان رزقي لن يأخذه غيري فاطمأن قلبي

خير الكلام ما قل ودل

والله يا اخى انت جبت من الاخر وياريت نلاقى حد يرد او يقول اى حاجه تخللى المنتدى ده شغال

الكل بيدخل يقرا ويتفرج ويخرج

واللى متضايق من نايف يعمله تقييم سئ

الفكرة نلاقى حد يدخل يهدى الجو

مش كل اللى داخل داخل يولع فى نار متخيل انها بعيدة عنه

مع انها لو ولعت هتولع فى الكل ومحدش هيلاقى دولار من المنتدى

tamermosa
09-22-2020, 22:24
السلام عليكم

يسرنا أن نعلن عن الفائزين في الجولة 5 من مسابقة أفضل محتوى في الفترة ما بين 01/08/2020 إلى 31/08/2020

1 hamadasalama2 (https://forex-arabic.com/member.php?76773-hamadasalama2)
Financial section: 575.57 USD
Not Financial section: 935.34 USD
Total: 1510.91 USD
2 toyota (https://forex-arabic.com/member.php?85223-toyota)
Financial section: 833.57 USD
Not Financial section: 476.39 USD
Total: 1309.96 USD
3 Midoo55 (https://forex-arabic.com/member.php?75277-Midoo55)
Financial section: 497.47 USD
Not Financial section: 295.95 USD
Total: 793.42 USD
4 Reem Tarek (https://forex-arabic.com/member.php?73853-Reem-Tarek)
Financial section: 536.53 USD
Not Financial section: 235.12 USD
Total: 771.65 USD
5 tradera (https://forex-arabic.com/member.php?85649-tradera)
Financial section: 352.59 USD
Not Financial section: 233.63 USD
Total: 586.22 USD
6 saadashraf14 (https://forex-arabic.com/member.php?85200-saadashraf14)
Financial section: 146.15 USD
Not Financial section: 346.67 USD
Total: 492.82 USD
7 zizoo (https://forex-arabic.com/member.php?76688-zizoo)
Financial section: 62.63 USD
Not Financial section: 402.51 USD
Total: 465.14 USD
8 elmister25 (https://forex-arabic.com/member.php?81821-elmister25)
Financial section: 153.32 USD
Not Financial section: 152.37 USD
Total: 305.69 USD
9 ashrafshaqwer (https://forex-arabic.com/member.php?79749-ashrafshaqwer)
Financial section: 198.17 USD
Not Financial section: 104.39 USD
Total: 302.56 USD
10 elsiafy1 (https://forex-arabic.com/member.php?75087-elsiafy1)
Financial section: 256.27 USD
Not Financial section: 4.29 USD
Total: 260.56 USD

اولا مبروووووووووووووووك لكل الفايزين
ثانيا ياريت حد من الفايزين يطمنا ان فعلا مبلغ الجايزة وصل له زي ما هو مكتوووووووووووووب

ashrafshaqwer
09-23-2020, 03:00
اولا مبروووووووووووووووك لكل الفايزين
ثانيا ياريت حد من الفايزين يطمنا ان فعلا مبلغ الجايزة وصل له زي ما هو مكتوووووووووووووب

لم يصل هذا المبلغ اخ تامر فربما تراكمات كام شهر اللي فاتو

arablegond5000
09-27-2020, 05:28
للاسف النتيجة غير عادلة كما سبق و ذكرنا من قبل عدة مرات .. تحايل كثير من اعضاء كثيرة مواضيع منسوخة و لايكات وهمية ..
ناس تعمل بجد و اجتهاد و لا يصلها شيئ و ناس تتحايل و تصلها اكبر الجوائز بانتظام ..
مشاكل المنتدى تتزايد يوم بعد يوم و شهر بعد شهر و لا نعلم الى متى يستمر هذا الوضع المؤسف