PDA

View Full Version : حسبنا الله و نعم الوكيل

Aminecsc
10-02-2020, 20:38
اعمل في ورشة بناء يوميا من الصباح الى المساء شغل كثير و متعب ، لاكن هاذا لم يمنعني من العمل في المنتدى و كتابات مواضيع و ردود محترمة حقا لاجد في نهاية الأسبوع 0 و من يضع مواضيع تافهة يتحدث عن كيفية الشعر للمرأة و غير ذالك من ردود اغلبها لا تتعدى سطرا يأخذ ما لم آخذ في مسيرتي كامل في هاذا المنتدى ، تحدثة كثيرا لاكن بدون جدوى اذا حسبنا الله و نعم الوكيل .

salijiji0
10-02-2020, 21:06
قم بارساله اخي للمشرفين و ضعه في قسم الدعم ليراه اكبر عدد ممكن من الناس
لان الضلم هو سمة هذا المنتدى اللعين

MahmoudGz
10-02-2020, 21:10
السلام عليكم
اخي الكريم اسمح لي ان انبة ان مثل هذا الموضيع يم نشرها في قسم الدعم

ثانيا بالحديث عن البونص الفترة الاخيرة ومن بداية شهر 8 الماضي بالتحديد اتحول البونص من اسبوعي لبونص شهري وكان مفاجئة للجميع
وكلنا بدائنا نستاء من الوضع دة لدرجة ان حيصلة البونص الاسبوعية كانت يام مبتوصلش من الاساس زي ماحصل معاك يام بتوصل باقل من 1 دولار
لاكن تعالي نتكلم عن موضيع المنتدي لو انت حابب تحقق افادة لنفسك .
اولا قونين المنتدي واضحة وصريحة جدا . الاول لم كانت مهلة البونص شهر كامل كانت ممتازة بالنسبة لينا شغل شهر كامل وبتتحصل علي بونص مقبول
لاكن الفترة الاخيرة تركيز المنتدي اتغير وبقي بيتعمد علي جزب الزوار من محركات البحث او ماهوا معروف باسم ( السيو) حاول تفهم طريقة عمل السيو
واستخدام الكلامات الدلالية والكلامات اللي ممكن المستخدمين يقومو بالبحث عنها من خلال محركات البجث
كمان حاجة مهم . موضوع الشعر ممكن يكون فية كلامات دلالية تنجزب الزورا وبالتالي انت كعضو مشارك هتحس بالظلم
ودة من جانبك انت صح , لاكن من الجانب التقني ان صاحب موضوع الاهتمام بالشعر عرف يستفيد كويس من محركات البحث فبتالي حقق شرط مهم من شروط البونص
وانت بنفسك موضيعك زات قيمة لاكن مفيش كلمات دلالية كافية او متكررة كتير زي ادارة راس المال . ربح خسارة استرتجية
كليمات حرفيا بيتم كتابتها يوميا مئات المرات في الموضيع

فنصيحة ليك اخي الكريم اهتم بالسيو
وانا شخصيا في الوقت الحالي باخد دورة في السيو عشان اقدر افهم الوضع الجديد واقدم محتوي مناسب يعمل علي جذب الزوار