PDA

View Full Version : مراجعه حول امين عمر مواطن مصري اتهان كرامته من لاعب لا شئ

Mr_Radwan
10-05-2020, 02:36
مراجعه حول امين عمر مواطن مصري اتهان كرامته من لاعب لا شئ غير انه بيلعب في الزمالك الي رئيسه قال بالنص للاعيبه اضربو الحكام ومحدش يقدر يعاقبكم لسه لحد دلوقتي لجنه الجنايني بتفصل قرار علي الرغم ان في لايحه تنص علي وقف اللاعب 8 شهور
طلع علينا الزملكاوية منهم العالمي ميدو والعبقري احمد عفيفي سابو كرامة مواطنهم الي اتهانت قدام الكل وهاجمو الناقد الرياضي عصام عبد المنعم علي مقوله انهاء اقامه اللاعب المعتدي علي الحكم
الاتنين حاولوا تصدير المشهد لجماهير الزمالك علي انها مؤامره وان كابتن عصام قال كده عشان اهلاوي بس ميدو تقريبا نسي انه اطرد من السعوديه عشان شتم مواطن سعودي ورغم انه قدم اعتذار وكذب وقال ان حسابه اتسرق وكل الي حصل وقتها السعوديه انصفت المواطن ورفضت استمرار ميدو يوم واحد
كلام عصام عبد المنعم علي ان لازم ساسي يطرد كان عشان كرامة المواطن المصري الي اتهانت امام الملاين وبدل من تأييد كلامه لقينا حمله ممنهجه يقودها عفيفي وميدو ضده وكان كرامه المواطن ملهاش اي قيمة عندهم

aborayan
10-05-2020, 09:59
اخى الفاضل تحياتى عجبنى جدا اسلوبك واحساسك بمدى اهانه المواطن المصرى مهما كان انتمائك فلا احد يقبل مثل هذه الاهانه مش معنى انى اقول اللاعب ده لازم يتعاقب يبقى انا اهلاوى واتمنى الضرر للزمالك بالعكس انا كدا مصرى شريف ولو رئيس الزمالك راجل مهذب مكنش صرح ان انا اديت تعليمات للعيبه بضرب الحكم اذا تعرضلهم وده موجود يقدر اى حد يشوفه على الانترنت لكن مايحزننى ان والد الحكم امين عمر قال ان اللاعب لم يعتدى بالضرب على ابنى ولكن اعتدى على السماعه واعتدى بألفاظ فقط. يعنى مصر كلها مش بتشوف وانت الوحيد اللى شوفت كده تمام بعد كده انتظر حتى يتم ضربه امام اعين الكل. فرجانى لاعب تحس انه بيهين المصريين والكل شاهد قى اخدى اللقاءات واثناء النشيد الوطنى قعد يربط الحذاء طيب ده ايه استهار بمصر ولا الباشا مش واخد باله طيب يقدر يعملها فى المنتخب بتاعه. العيب على رئيس ناديه اللى بيقول ان مصر مفيهاش رجاله يبقى اكيد هو عارف بيعمل ايه ومفيش حد هيعاقبه كنت اتمنى ان اتحاد الكوره ولجنه الانضباط تصدر العقوبه فورا عقب ارسال تقرير الحكم ولكن لا اعرف ماسبب التأخير. تحياتى