PDA

View Full Version : هل يحتاج المبتدئين الي مساعدة الاخرين في البدايه

Midoo55
10-07-2020, 09:43
بسم الله الرحمن الرحيم
المبتدئين هم اشخاص ليس لديهم اي خبرات او معلومات كثيره حول هذا المجال وكل ما يمتلكون من هذا المجال هو مجموعه من المعلومات المطريه و المعلومات العامه التي اكتسبوها من خلال القراءه في المواقع الخارجيه و مشاهده مجموعه من الفيديوهات
التعليميه فهل هذا يكون كافي للمتداولين للدخول الى الفوركس والعمل في مجال التداول ام ان المبتدئين بيحتاجوا الى اشخاص اخرين يستعينوا بهم في بدايه المشوار انا شخصيا اري ان من الضروري جدا
ان يكون للمتداول لديه مجموعه من الاشخاص الذين يثق بهم و لديهم خبرات كبيره في هذا المجال ويقوم باخذ ارائهم واستشارتهم في كل الامور الخاصه بالتداول الى حين ان يكتسبها ولاء المبتدئين الخبرات التي تؤهلهم للعمل بشكل مستقل داخل هذا المجال

saadashraf14
10-07-2020, 09:52
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته العضو المحترم تحيه طيبه وبعد يكون من الافضل ان يكون هناك مساعده من شخص عنده خبره فى هذا العمل عند بدايه العمل فى للفوركس فمجال الفوركس من المجالات اللى استحاله هاتعرف تشتعل فيها بدون مايكون عندك خلفيه عن العمل داخل الفوركس فالعمل من خلال شخص بيوجهك لكيفيه العمل هايسهل عليك كتير انا شخصيا فى بدايه عملى فى الفوركس استعنت بصديق عنده خبره فى هذا المجال وبصراحه سهل عليا أمور كتيره جدا ولولا هذا الصديق كنت هلاقى مصاعب كتيره جدا هاتقابلنى ومش عارف كنت هاتعامل معاها ازاى علشان كده وجود شخص عنده خبره فى هذا العمل هايكون اضافه كبيره وهايساعدك انك توصل باسرع وقت ممكن تقبل مروري وتحياتى وآلله الموفق