PDA

View Full Version : شروط السحب الجديدة

anhar
12-17-2020, 14:32
السلام عليكم اخواني الكرام

عايزة اعرف نظام السحب الجديد ازاي بعد تنفيذ الشروط علشان كل مرة بسحب الرصيد يرجع تاني ويقولك لا يوجد رصيد كافي كان معايا بونص 3$ حولتهم 28 $ ودخلت علي اليورو دولار الاسبوعي زي ما الاخت نايف قالت ولاكن مفيش فايدة برضه
ايه السبب بقي :snegurka:

naif111
12-17-2020, 16:23
السلام عليكم اخواني الكرام

عايزة اعرف نظام السحب الجديد ازاي بعد تنفيذ الشروط علشان كل مرة بسحب الرصيد يرجع تاني ويقولك لا يوجد رصيد كافي كان معايا بونص 3$ حولتهم 28 $ ودخلت علي اليورو دولار الاسبوعي زي ما الاخت نايف قالت ولاكن مفيش فايدة برضه
ايه السبب بقي :snegurka:

ممكن صوره لصفقاتك على الزوج اللي عليه الشرط

anhar
12-17-2020, 16:57
ممكن صوره لصفقاتك على الزوج اللي عليه الشرط

حضرتك هي دي الصفقات الي تم التداول بيها
95446

naif111
12-17-2020, 17:18
حضرتك هي دي الصفقات الي تم التداول بيها
95446

على حد قولك حسابك فيه بونص 8 دولار فقط يعني انت الان كفيت ووفيت وبزيادة شرط حجم التداول انا اضفت بعض الاسئلة للموضوع اللي فيه شروط البونص الجديدة وفي انتظار رد المشرف لأنو ربما يكون المطلوب تحقيق ارباح على الزوج لهذا لم تستطع سحب الارباح

لا اريد ان استبق الاحداث سننتظر رد المشرف على الاسئلة ان شاء الله

anhar
12-17-2020, 17:20
على حد قولك حسابك فيه بونص 8 دولار فقط يعني انت الان كفيت ووفيت وبزيادة شرط حجم التداول انا اضفت بعض الاسئلة للموضوع اللي فيه شروط البونص الجديدة وفي انتظار رد المشرف لأنو ربما يكون المطلوب تحقيق ارباح على الزوج لهذا لم تستطع سحب الارباح

لا اريد ان استبق الاحداث سننتظر رد المشرف على الاسئلة ان شاء الله

انا دخلت الزوج ده بعد ما حققت ربح 28 دولار لان اكيد مش هعرف ادخله وانا معايا 3 دولار

RAHIME DZ
12-17-2020, 17:29
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
لما ترجع الارباح بعد قيامك للسحب افضل حل الارسال الى دعم الشركة انستافوركس و سيتم الرد و حل المشكلة و يا ريت ان تحلت المشكلة ان تشاركيها في المنتدى السبب في عدم قدرتك في السحب الارباح
لان صراحة لم نفهم هده الشروط و كيف التعامل عليها و اي شخص له معلومة الافضل ان يشاركها في المنتدى:newy:
شكرا موفقين

naif111
12-17-2020, 17:34
انا دخلت الزوج ده بعد ما حققت ربح 28 دولار لان اكيد مش هعرف ادخله وانا معايا 3 دولار

كما قال الاخ رحيم اسأل الدعم وحبذا لو يكون الدعم الحين من خلال الدردشة وشاركنا ردهم عليك هذا اسرع حل حاليا في انتظار رد المشرفين هنا

anhar
12-17-2020, 17:36
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
لما ترجع الارباح بعد قيامك للسحب افضل حل الارسال الى دعم الشركة انستافوركس و سيتم الرد و حل المشكلة و يا ريت ان تحلت المشكلة ان تشاركيها في المنتدى السبب في عدم قدرتك في السحب الارباح
لان صراحة لم نفهم هده الشروط و كيف التعامل عليها و اي شخص له معلومة الافضل ان يشاركها في المنتدى:newy:
شكرا موفقين

ده رد الدعم الفني للشركة لا يوجد مبلغ كافي في الحساب جربت اسحب 10 دولار مفيش فايدة 5 دولار نفس السبب

RAHIME DZ
12-17-2020, 17:39

اعملي سحب على الاقل ل 22 دولار و شوفي

anhar
12-17-2020, 17:41
اعملي سحب على الاقل ل 22 دولار و شوفي

حاضر هجرب تاني

anhar
12-17-2020, 17:54
تم إلغاء السحوبات بقرار من إدارة مكافحة الاحتيال للحصول على معلومات مفصلة يرجى إرسال نسخة ممسوحة ضوئيًا من هويتك إلى antifraud@mail.instaforex.com مع توفير رقم حسابك وكلمة مرور هاتفك
ولما سالتهم ليه قالولي لازم يتحققون من المدفوعات لأنها مؤمنة ليتم استلامها لك حد فاهم حاجة

naif111
12-17-2020, 17:56
تم إلغاء السحوبات بقرار من إدارة مكافحة الاحتيال للحصول على معلومات مفصلة يرجى إرسال نسخة ممسوحة ضوئيًا من هويتك إلى antifraud@mail.instaforex.com مع توفير رقم حسابك وكلمة مرور هاتفك
ولما سالتهم ليه قالولي لازم يتحققون من المدفوعات لأنها مؤمنة ليتم استلامها لك حد فاهم حاجة

هذا اول سحب لك؟ وهل حسابك مفعل للمستوى الثالث؟

anaboda
12-17-2020, 18:05
اول حاجه علشان تعرف تسحب لازم تتكأكد ان مفيش صفقات مفتوحه فى الحساب وقت السحب تانى حاجه الحساب لازم يكون متفعل المستوى الاول والتانى والتالت والمستوى التالت بيكون سيلفى واضح مع البطاقه بجانب الوجه والمستوى الثانى يكون اثبات العنوان موجود فيه اسمك بالكامل والحساب بتاع الشركه برضه يكون موجود فيه اسمك بالكامل

anhar
12-17-2020, 18:07
هذا اول سحب لك؟ وهل حسابك مفعل للمستوى الثالث؟

مفعلة والله كل المستويات لسة الحساب متفعل امبارح التلت مستويات وده اول سحب ليا انا بس عايزة اعرف اكمل شغل ومشاركات ولا كده تعب علي الفاضي

naif111
12-17-2020, 18:14
مفعلة والله كل المستويات لسة الحساب متفعل امبارح التلت مستويات وده اول سحب ليا انا بس عايزة اعرف اكمل شغل ومشاركات ولا كده تعب علي الفاضي

لا عادي كملي مشاركات ولاكن قومي بما طلبوه منك ارسلي الهوية مع البيانات المطلوبه وان شاء الله خير

anhar
12-17-2020, 18:16
لا عادي كملي مشاركات ولاكن قومي بما طلبوه منك ارسلي الهوية مع البيانات المطلوبه وان شاء الله خير

شكرا اختي نايف تحياتي الك

naif111
12-17-2020, 18:29
شكرا اختي نايف تحياتي الك

بالتوفيق وان شاء الله يتم السحب بدون مشاكل بعد القيام بالمطلوب

anhar
12-17-2020, 23:22
الحمد لله تم السحب علي الخير

RAHIME DZ
12-18-2020, 00:53
الحمد لله تم السحب علي الخير

الحمد لله و الف مبروك و بالتوفيق للجميع

theknight
12-18-2020, 22:03
الحمد لله و الف مبروك و بالتوفيق للجميع

لو سمحت استاذ رحيم انا معايا كدا ارباح ٤٠ دولار بس من ازواج تانيه غير اليورو دولار كدا يلزمني اني ادخل ع اليورو دولار صفقه بلوت 0.25 عشان اقدر اسحب صح كدا.لان انا سحبت ٣ او ٤ مرات والسحب رد المنصه مع ان الاموال موجوده في احصائيات البونص

anhar
12-18-2020, 23:17
لو سمحت استاذ رحيم انا معايا كدا ارباح ٤٠ دولار بس من ازواج تانيه غير اليورو دولار كدا يلزمني اني ادخل ع اليورو دولار صفقه بلوت 0.25 عشان اقدر اسحب صح كدا.لان انا سحبت ٣ او ٤ مرات والسحب رد المنصه مع ان الاموال موجوده في احصائيات البونص

علي حسب قيمة البونص الي جاتلك كل 100 دولار بونص تدخل بلوت 0.25

RAHIME DZ
12-18-2020, 23:22
اهلا اخي
تداول على الزوج eurusd-weekly Futures
ان كان لديك 100 دولار تداول 0.25
ان 50 دولا 0.125
ان 200 تداول على 0.5 لوت و هكادا

95461

سبريد عالي جدا وصعب التحليل المهم تداول عليه مرة كل ماياتي لك البونص و تسحب عادي

tazi larbi
12-19-2020, 21:16
السلام عليكم اخي شرط السحب واضح هو التداول على زوج اورو/دولار المستقبلي وهو متوفر على المنصة التي نعمل بها يختلف عن الاورو /دولار في قيمته السوقية وممكن اضافته الى الرموز في القائمة من هنا تابع الصورة 95474لهاتمنى لكم النجاح والله الموفق