PDA

View Full Version : يرجى دخول الاعضاء المحترفين

sososammor
01-14-2014, 01:34
ارجو من الاعضاء المحترفين اصحاب الخبرة الطويلة ان يسمحو لي بالمتابعة
من خلال فوركس كوبي والمساعدة باستراتيجية معينة يمكن لي تحقيق الفائدة من خلالها
مع تمنياتي بالتوفيق للجميع

basem hamdy
01-14-2014, 01:42
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههه انا مش محترف عشان اعمل اي حاجه

ahmedhawash
01-14-2014, 03:05
انا لا استخدم الفوركس كوبى احاول ان اعتمد على نفسى من وقت دخولى هذا العالم

بالتوفيق لك ووجه موضوع للمشرفين علشان يدلوك على الطريق فى الكوبى

والله المستعان

انس بن تن
01-14-2014, 05:30
انا مش من مستخدمي الفوركس كوبي
اما عن الاسترتيجيه يمكنك ان تدرس بعض الاسترتيجيات لتتبع ما ترتاح او يستجب معك للربح بالتووووفيق

harimeche
01-14-2014, 05:35
الســـــــلام عليكم ورحمة الله

نصيحة غـــــــالية يا صديقي

تعلم للتحليل الفني والأســــــــاسي

وطبق دلك على الديمو وتاجر بنفسك

ولك كامل الحرية

تحياتي لك وبالتوفيق

ikaz-jem
01-14-2014, 07:11
اسهل و احسن طريقة هي انك تدرس وتعتمد على نفسك
اما اذا جاتك الدروس صعبة فهناك الكثر من المواقع والاسخاص يعملون تحليلات يومية للسوق ممكن تستفيد منها
.................................................. .................................................. .................................................. ..................

meneerforchon
01-14-2014, 11:34
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم الاخوة المشاركين
موضوع مفيد ومهم يستحق المتابعة
بارك الله فيكم وفي المنتدى

yacrao
01-14-2014, 14:06
شكرا لك اخي الكريم على المشاركة الطيبة التي تقوم بها اخي الفاضل لكن انا افضل ان تتاجر لوحدك ولا تهتم لهاته الادوات

prof2014
01-15-2014, 05:15
(شرح الفوركس كوبى)
السلام عليكم . مرحبا للجميع وانا من رايي عن الفوركس كوبى الفوركس كوبى ده نظام عملته الشركة عشان لو فى حد مبتدىء وعايز
يضارب مايخسرشى فده انت حضرتك بتخلى واحد خبير فى الفوركس يضارب ليك من حسابك ولو كسب بياخد نسبة من الربح من 20 الى 40 %
وده للحساب بالدولار فقط

waelmma
01-15-2014, 10:04
:tie::tie::ok: يااخى انت محتاج تدخل على الفوركس كوبى وعلى غرفة المراقبين فى موقع
انستا فوركس وتختار الشخص المناسب اللى ممكن تتاجر معه وتطلب ذلك منه

medka
01-15-2014, 16:34
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
والله يا أخي لا يمكن لأي عضو أن يسرد عليك إسترتيجيته لأته هو الوحيد القادر على فهمها
نصيحتي هي أن تتعلم وحدك وتنمي إسترتيجيتك لوحدك

WASEM DALLOUL
01-23-2014, 19:38
السلام عليكم
يمكنك يا أختي الكريمة يمكنك الأطلاع على مشروعي بالفوركس ومع العلم انا اتاجر على زوجين gbp/usd و gbp/nzd فقط
وشكرا

Abdul
01-23-2014, 22:33
هههههه
انا كمان بدي اكون محترف
واتمنى ان اتعلم منكم

وشكرا

محمد عز الدين عيد خضري
01-23-2014, 22:35
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اختي الكريمة
انصحك في البداية ان تعتمدي علي نفسك وتقرئي الكثير في المجال وان تطلعي اكثر فانا مبتدء ولا احبذ الكوبي واحاول ان اتعلم علي حساب ديمو
اتمني لك التوفيق
تحياتي

haitham
01-23-2014, 23:11
اخى الكريم ان شاء الله بالنسبه للفوركس كوبى انت تقدر تراجع انستا فوركس وتختار اى متاجر تعمل معاه كوبى على حسابك

احمد امير
02-26-2014, 00:02
كإحدى القيادين في مجتمع فوركس على الإنترنت، فإننا نرى بأنه من المهم أن نكون صريحين و صادقين تجاه قرائنا. و على الرغم من أنه قد يكون من مصلحتنا أن نروج لعمليات التدوال في أسواق فوركس كما يفعل غيرنا من سماسرة فوركس،

محمد السيد محمد
02-26-2014, 01:14
ان الطريق الصحيح للفلوس مش انك تروح تشتريها ..لألألأ ..الطريق الصحيح هو انك تعملها بنفسك
مش تخلي حد يعملها لك .. اقولها لك بطريقة تانية ..الأفضل انك تطبخ بنفسك من انك تخلى حد
يطبخ لك لأن وانت بتطبخ بتتحكم في الناصر اللي بتضيفها لأكلت وكميتها وعشان كده انت ممكن
تاكل الشئ اللي انت بتطبخه قبل ما تغرفه من حلاوته

amr mostafa
02-26-2014, 01:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
استراتجية ممتازة جدا وواجب المتابعة حتى نصل الى كل ماهوجديد
وفى النهاية اشكر اخى الكريم على هذا الاستراتجية

catw
02-26-2014, 01:56
ارجو من الاعضاء المحترفين اصحاب الخبرة الطويلة ان يسمحو لي بالمتابعة
من خلال فوركس كوبي والمساعدة باستراتيجية معينة يمكن لي تحقيق الفائدة من خلالها
مع تمنياتي بالتوفيق للجميع

مشكور اخى على موضوعك وانا اتمنى مثلك ياريت نلاقى حد يكون بيهمه البسطاء والغلابه اللى زينا
واتمنى منك المزيد من الابداع والتميز
تقبل مرورى وتحياتى

Murad
02-26-2014, 03:36
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ،،
في الحقيقة انا لم استخدم الفوركس كوبي من قبل ولا اعرف كيف يعمل اصلا
اتمني من باقي الاعضاء مساعدتك في سؤالك هذا

foxforex
03-22-2014, 07:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته موضوع جميل بارك الله فيك اخى واستفدت جدا من المعلومات الموجودة فيه من خلال ردود الشباب بارك الله فيهم وجعله فى ميزان حسناتهم وتقبل مرورى
*_*_ ..... ...*|*...............
...............................................

salimned
03-24-2014, 23:31
السلام عليكم اخي انا لا اعتمد على الفوركس كوبي في عملي و افضل الاعتماد على نفسي
احسن في هدا السوق لانه كلما زادت خبرتك كلما كانت نتائجك افضل و بالتوفيق.

lema
03-24-2014, 23:55
يااخى لا تدخل تحت احد وانت متعرفش هل هو فعلا صفقاتة جيدة او لا بمعنى انك لازم تتابع صفقاتة اولا
علشان تقدر تحكم تدخل معاه ولا لا

karam22
03-25-2014, 00:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انت تريد واحد م المحترفين تشترك علي صفقاته
وان تكون له استراتيجية يعمل بها يرشحها لك ؟؟؟؟

ilyes chaieb
03-25-2014, 01:10
اخي الكريم يمكنك الدخول على موقع مراقبة حسابات فوركس كوبى و اختيار اي تاجر ان ترى فيه النجاح من خلال نتائج حسابه
فهذا الامر و الاختيار يعود اليك انت

تقبل مرورى

----------------------------------------------------------------------------

rami007
03-28-2014, 02:48
السلام عليكم
اخى الكريم ان شاء الله بالنسبه للفوركس
كوبى انت تقدر تراجع انستا فوركس
وتختار اى متاجر تعمل معاه كوبى على حسابك
سلام تحياتي
بالتوفيق

azzam1000
03-28-2014, 04:56
السلام عليكم اتمنىان حد يساعدك لاننى جديد بالفوركس ولا اعلم شىء عن الفرست كوبى عن طريقة تناوله ولكنى اعرف انه استنساخ استراتيجية للمتداول محترف واتكنى لك التوفيق

doaa sary
03-30-2014, 00:14
عايز تدخل كوبى ولا استراتيجية تشتغل بيها
لو كوبى دور ع حد ف قسم الكوبى واتفق معاه
ولو استراتيجية ممكن هيدج بيع وشرا عكس بعض نفس الهدف واللوت

houdabluegolden
03-30-2014, 00:32
بالنسبة لمشاريع فوركس كوبي ففي رأيي الشخصي أنها طريقة جيدة جداً تقدمها شركتنا العزيزة انستا فوركس وهذه الطريقة مناسبة جداً للمتبدئين
الذين ليست لديهم الخبرة اللازمة لإدارة حسابهم بأنفسهم وبالنسبة للبحث عن أحد المشروعات للاشتراك فيه فستجد على موقع الشركة قائمة بأهم المشروعات وتفاصيلها

sifoo
04-01-2014, 02:46
بسم الله الرحمان الرحيم
افضل ان تتاجر لوحدك ولا تهتم لهاته الادوات
انشاء الله يستفيد منه الجميع
بالتوفيق لكل أعضاء المنتدى الغالي
تقبل مروري

fireboy
04-01-2014, 04:55
}}}بسم الله الرحمن الرحيم{{{ }}}والصلاة والسلام على النبى الكريم من لا نبى بعده واله واصحابه اجمعين اما بعد{{{......
صديقى العزيز لا تعتمد على فوركس كوبى يمكنك انت ان تصل للربح إن شاء الله وكل هذا بسهولة فقط إن تعلمت وتقبل مرورى

dodoenator
04-01-2014, 22:35
اخي الكريم يمكنك البحث في المنتدى ستجد الكثير من الواضيع المشروحة بطريقة بسيطة وسهلة الفهم وايضا الفيديوهات الكثيرة التي تتيح لك فرصة تعلم الفوركس بمنتهى البساطة وتقبل مروري

hajarforex
04-01-2014, 22:37
اخي الكريم يمكنك البحث في المنتدى ستجد الكثير من الواضيع المشروحة بطريقة بسيطة وسهلة الفهم وايضا الفيديوهات الكثيرة التي تتيح لك فرصة تعلم الفوركس بمنتهى البساطة وتقبل مروري
فعلا اخي فالمنتدى هنا موجود فيه مواضيع ذات
نفع كبير على اي متداولا سواء اكان محترفا او مبتدءا
و لهذا فقط يلزم بعض البحث و الصبر على التعلم

ana lola
04-02-2014, 01:37
أنا مش محترفة عشان أرد لكني حبيبت أشوف الموضوع عشان أستفيد منو من حيث النقطة اللي ذكرتها وأسفيد من ردود الأعضاء المحترفين وأرجو أن يفيدونا دائما بخبراتهم التي اكتسبوها فأنا أريد معرفة المزيد عن هذا العالم الغامض.

ruse
04-02-2014, 17:57
السلام عليكم
اسهل و احسن طريقة هي انك تدرس وتعتمد على نفسك
اما اذا جاتك الدروس صعبة
فهناك الكثر من المواقع والاسخاص يعملون تحليلات يومية للسوق ممكن تستفيد منها
و بالتوفيق لك

osh
04-02-2014, 19:40
الاخ الفاضل
علي حد علمي في التدريب علي الشغل في الفوريكس انه صعب انك تاخد كوبي من موضوع اخر اوووووووووو ومن شخص اخر
لان هذا يؤدي اللي فقد الاجابه التي قمت بنقلها

latraaa
04-10-2014, 19:23
يا اخي الكريم، الفوركس كوبي أنا في رأيي أنه يقيد تقدمك أكثر من أن يمنحك الكثير، لأنه يجعلك تتكل على الآخرين، و إن تعطل الآخرون فإنك تتعطل معهم، لدا ارى انه من الأفضل العمل على التعلم بنفسك و التداول بنفسك لتكون مستقلا و تتمعبما تربحه لوحدك

a7med84
04-10-2014, 20:38
والله اخى الكريم انصحك بالتعلم لان الفوركس كوبى مش هيتيح لك التعلم فى هذا السوق الصعب

ولكن الو انت عايز تعرف عن الفوركس كوبى هتلاقى له شرح على موقع الشركه

vero
04-10-2014, 20:44
عزيزى انا لاانصحك باستخدام الفوريكس كوبى لاسباب عديدة واهم هذة الاسباب ان هناك الكثير من التجار المحترفون يعتمدون فى تجارتهم على عملات مقابل عملات والتجارة بالستخدام كروس العملات وبهذة الطريقة يضمن تحقيق مكاسب من اى عملة لان ارتفاع عملة يقابلة هبوط العملة المضاضة وهى استراتيجية مشهورة وتحتاج لراس مال كبير

loubna etta
04-10-2014, 22:24
السلام عليكم اخواني نظام فوركس كوبى هو منتج من إنستافوركس ليس له نظير فى سوق شركات الوساطة، هذه الخدمة الفريدة ترجع للعديد من الأسباب، أولاً لا تستلزم الأستثمار فى مشاريع مشاركة الأرباح، ثانياً الصفقات التى تم نسخها تنفذ على الفور، ثالثاً بإمكان المتابعين اختيار زوج العملات وادوات التداول لنسخ الصفقات والتمتع بأوضاع الضبط البارعة والدقيقة لحجم الصفقات المنسوخة

sendrela
04-10-2014, 22:31
اذا كنت تطب متداول محترف يمكنك الدخول لقسم الفوركس كوبى على موقع انيستا وتشاهد بنفسك كل متداول على حسب راس المال المستخدم

وتعرف ما هى نسبه الارباح التى حققها ونسبه العموله التى يتقاضاها ويمكنك الانضمام اليه

تحيتى

RomanyMoreed
04-10-2014, 23:20
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

حضرتك ممكن تدخل موقع الشركه انيستا وتدور علي حد شغال بالخدمه من هناك وتنضم له

بالتوفيق

mhmd12
04-10-2014, 23:24
حاول يا عزيزى ان تتعلم التجارة على الترند العام و الاتجاه العام بالسوق للوصول الى الحصول على العديد من نقاط الارباح فى هذه التجارة فى المستقبل و لكى تحقق طموحك من الفوركس

gehad87
06-16-2014, 12:37
الفوركس كوبي خدمه من شركة انستا مقابلها شهريا يبدأ من 20% من الارباح
شبيهة بخدمة التوصيات والتزويد بالاشارات لكن هي مدفوعة مؤخرا من الارباح اللي بتحققها
بتقليد صفقات التاجر

صلاح2014
06-16-2014, 12:41
السلام على من اتبع الهدى اخى الكوبى
اخى مهم جدا اهم شيئ ان تقتنع فى استراتيجية معين اخى ومن تم تابع عليها لكى لا تتشت افكارك اخى
شكرا علىهدا الموضوع الممتاز اخى واتمنى لك التوفيق والنجاح
والسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

مصطفى حمدان
06-16-2014, 14:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل ممكن فعلا تشترك بالفوركس كوبى لكن يلزم وجود رصيد اقل حاجة 10 دولار الى جانبرصيد البونص اما بالنسبة للاستراتيجية فترجع الى اسلوب عملك

منى الجندى
06-16-2014, 15:39
حضرتك تقدر تتابع المتاجرين على فوركس كوبى وتنسخ صفاقتهم لكنى لا اعلم كيف
لم الجا لهذا فقط اتعلم بس خذ حذرك حتى لا تقع فريسه لنفوس مريضه وتخسرك راس مالك
ابحث عن استراتيجيه جيدة وتمرن عليها

scan
06-23-2014, 01:49
انا احب ان اوجه اليك خالص الشكر والامتنان لهذا الموضوع الممتاز والغاية فى الاهمية والمفيد جدا ويكون
الرابح الاكبر هم الاعضاء المبتدئين فى سوق الفوركس والى الامام دائما

host
06-26-2014, 03:32
فعلا هذا شرح مميز وفى منتهى الروعة وانت قمت بتلخيص الموضوع بطريقة سهلة وبسيطة
مما يجعل المبتدئين فى سوق الفوركس يستوعبون الموضوع ببساطة

AMLAK
08-07-2014, 23:31
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم يا اخى انت محتاج تدخل على
الفوركس كوبى وعلى غرفة المراقبين فى موقع انستا فوركس وتختار الشخص المناسب اللى
ممكن تتاجر معه وتطلب ذلك منه تقبل مرورى مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

maghribia
08-07-2014, 23:37
لسلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
اخى الكريم

تقبل احتراماتيىلا يهم الدحلو للمحترفني اخي ف يهذا الموضوع
لانه لازم على اي متداول ان يكيون واعي بما يعلم به

BrahimForex
08-08-2014, 00:07
السلام عليكم انا ايضا لست من مستعملي فوركس كوبي هناك موضوع خاص بالفوركس كوبي يشرح كيفية الدخول وبالتوفيق

zinga7
08-14-2014, 19:28
الأساسية أو الفنية
آخر قرار مهم من الناحية المثالية التي ينبغي بذل قبل بدء التداول الخاص بك هو ما إذا كان
وسوف تركز في المقام الأول على نهجكم إشارات التداول من المؤشرات الفنية أو من تداول الأفكار
استنادا إلى الأساسيات.

majidhomsy
12-30-2014, 18:22
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اشكرك على طرح هذا الموضوع الرائع لقد استفدت منه كثيرا
لقد اضفت الى معلومات جديده فى مجال الفوركس
اشكرك على الموضوع وننتظر منك الجديد
وبالتوفيق للجميع

MARIAM HAMMIJO
01-07-2015, 19:49
بسم الله الرحمان الرحيم

RAWAA RAHHAL
01-07-2015, 19:59
بسم الله الرحمان الرحيم

antonioforex
03-30-2015, 15:04
السلام عليكم
اخي يوجد قسم بالمنتدى مختص بالفوركس كوبي يمكنك طرح موضوعك
هناك لان هدا القسم هو لتعليم الفوركس فقط و اتمنى لك النجاح اخي

mohamedhassn
03-31-2015, 18:31
إن تداول الفوركس ينطوي على مخاطر كبيرة على رأس مالك المستثمَر .الرجاء الاضطلاع ... يرجى مراجعة الجدول أدناه لمعرفة أي الصكوك ستتأثر

Wassa04
03-31-2015, 19:23
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا انصحك ان تتركي هذه الخاصية
و تعتمدي على نفسك افضل استراتيجية اتبع الترند

mohamedhassn
04-13-2015, 05:29
طبعا كلام صحيح انا ايضا بقالى فى الفوركس نفس سنوات خبرتك و بعد خسائر فادحة نهلت ...

doom
04-24-2015, 18:39
كلمة شكرا لن تكون كافية على هذا الموضوع الرائع والمفيد فعلا جزاك الله كل خير يا اخى على هذا المجهود
الاكثر من رائع وانتظر منك المزيد من هذه المواضيع القيمة والى الامام دائما

ibrahim forex
06-05-2015, 05:11

والله المستعان

ليوالبغدادي
06-05-2015, 05:15
كلمة شكرا لن تكون كافية على هذا الموضوع الرائع والمفيد فعلا جزاك الله كل خير يا اخى على هذا المجهود
الاكثر من رائع وانتظر منك المزيد من هذه المواضيع القيمة

ابو سالم
06-05-2015, 09:09
افضل شركة تداول ؟
- كتيرا ما يصلني سؤال من بعد الاخوان الدين اقتحموا مجال الفوركس مؤخرا وهو ما هي افضل شركة تداول فوركس حاليا ويشتكون من عدة نقاط ضعف في الشركات الموجودين بها اهمها تبقي الدعم الفني البطئ , الاستشارة ليست مضبوطة وكدلك طرق السحب المعقدة , من خلال تجربتي لاكتر من 15 سنة تنقلت بين كتير من الشركات الوسيطة لسبب او اخر , وفي بعض المرات تعرضت لعمليات نصب , لكن مند مدة طويلة استقريت مع شركة gxmarkets (http://www.gxmarkets.com) لعدة اسباب يبقي ابرزها الدعم الفني الممتاز , الغلق و السحب في اي وقت تريد و الوصول الي الصفقات في اي وقت دون تاخير , يمكنك سحب اموالك بدون اي مشاكل , استشارات من خبراء ماليين حقيقيين و بالتجرية , اضافة الي مديرة حساب موجودة في اي وقت بالتناوب مع مدير اخر يمكنك اكتشاف المزيد حول الشركة بزيارة موقعها , وانا انصح بها بشدة وانا هنا لرد علي اي تساؤل , اتمني ان اكون قد افدت ولو قليلا تحياتي .

مصراوى
06-05-2015, 10:24

Ossama.forex
06-05-2015, 10:29
الإنترنت مليان بالمواقع التعليميه التى سوف تزودك بالمعلومات التى ترغب فى تعلمها فنصيحه منى لا تعتمد علي غيرك فى الربح من الفوركس لكي تستمتع بلذه الإنتصار لأته شعور جميل ان تجد نفسك كسبان فى صفقه من تحليلك الفنى

xmenflis
06-14-2015, 22:55
شكراً على طرح موضوع

انا مش من مستخدمي الفوركس كوبي

بتوفيق لك ولي جميع أعضاء

doaa sary
12-06-2015, 17:13
ولو انت جديد فى استراتيجات ومؤشرات كتير موجودة بالمنتديات

al12
12-06-2015, 21:35
اهلا
اخى الكريم ... تعتبر الاستراتيجيات المجربة على حساب تجريبى من العناصر الهامة حتى تكتسب الخبرة التى تودى الى الارباح الكبيرة

شكرا

essa essa
12-06-2015, 23:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل حاول الاعتماد على نفسك حتى لا تخسر اموالك ممكن تعمل كوبى لاى شخص ويخسر وهتخسر اموالك
الاعتماد على نفسك افضل

doaa sary
02-20-2016, 22:46
ولو مفيش انصحك تتعلم افضل
موفق

nuclear2010
02-21-2016, 20:51
السلام عليكم
ولو استراتيجية ممكن هيدج بيع وشرا عكس بعض نفس الهدف واللوت
تقبل مروري

fanta
04-30-2016, 18:30

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

alasfarahmad
04-30-2016, 18:35
السلام عليكم ورحمة الله. صديقنا العزيز في مقدور زيارة موقع الشركة والاشتراك بنظام فوركس كوبي. إذ لا بد أن يكون التعامل بهذا النظام من خلال الشركة نفسها. وفي مقدور أيضا الاطلاع على شروطها وكيفية التعامل معها. نتمنى لك التوفيق والنجاح في عمليات التداول والله الموفق.

beast4ever
04-30-2016, 18:40
وانا من رايي عن الفوركس كوبى الفوركس كوبى ده نظام عملته الشركة عشان لو فى حد مبتدىء وعايز
يضارب مايخسرشى فده انت حضرتك بتخلى واحد خبير فى الفوركس يضارب ليك من حسابك ولو كسب بياخد نسبة من الربح من 20 الى 40 %
ويحتاج راس مال غير البونص فا اشتغل الاول وبعد كده جرب فوركس كوبي

snnaky
06-22-2016, 15:59
انا نصيحتى لك هى انك تروح تتعلم الأول وتنسى موضوع الكوبى دة ونظام ادينى سمكة لا ياحبيبى اتعلم احسن واستغل بنفسك واسمحلى هو اية مكمن سعادتك حتى لو كسبت وانت حاسس انك مش انت صانع النجاح دة او الربح انت عاوز ربح على الجاهز بدون تعب خلاص اجعل من يتاجر لك ولكن ليس فى الفوركس