PDA

View Full Version : ماهو المكسب اللى ممكن تقول للفوركس وداعا

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

sunlight
05-31-2012, 22:21
احب ان اشارك معاكم الموضوع دا ماهو المبلغ الذى تحلم ان تحققه ثم تقول للفوركس وداعا
ام انك لن تترك الفوركس طوال عمرك؟

oya
05-31-2012, 22:32
سلام عليكم

اظن انه اذا حققت مبلغ محترم صافى ارباح لى مليووووووووون ساجنبهم على جنب واعمل فى الفوركس من باب التسلية
والاموال التى ساكسبها ان شاء الله ساستخدمها فى الترفية والخير

ahmed saleh
05-31-2012, 22:37
يااااااااااااااااة ان هذا المكسب حتى تقول ودعا للفوركس فانة يجب ان يكون بلملاين
ولكن لا اظن ان يوجد انسان يقول ودعا للفوركس حتى وانة حقق مكاسب
لان الانسان بطبعة طماع ويريد الزيادة حتى لو كسب

gogofx
05-31-2012, 22:49
السلام عليكم
وليه هقول للفوركس وداعا اذا انا بحقق من وراه مكسب هههههه
يمكن انت بتفول لو وصلت للمكسب ده هسيب الفوركس واول ماتوصل تلاقى نقسك متمسك اكنر :)

that is me
05-31-2012, 23:10
بالسنبة ليا انا مش محدد مكسب معين ممكن يخلينى اسيب المتاجرة فى الفوركس
افتكر ان الكلام دا لسه قدامه فترة وفترة مش صغيرة :)
بس انا محدد لنفسى هدف يومى واسبوعى وشهرى بحاول انى اوصله عشان اقيم نفسى فى السوق دا من فترة للتانية

youmuststop
05-31-2012, 23:49
شخصيا انا اريد 10000 دولار لكي اترك الفوركس ولكن لن احققها انا اعلم هذا انا ممكن احقق ربح يومي واخسره او اسحبه ولكنه المبلغ الكبير صعب تحقيقه

magic777
05-31-2012, 23:50
ياااااااه لسه بدري .. من رأي انك لو محدد مبلغ معين علشان تسيب الفوركس بعده
مش هتقدر تسيبه برده لانه هيكون بقى ادمان عندك صعب انك تتخلص منه بالسهوله دي
انا عن نفسي محددتش ليا مبلغ معين حتى الان
لكن حددت اساسيات احققها من ارباح الفوركس بأذن الله ممكن تكون احلام بسيطه لبعض الناس
بس انا نفسي فعلا تتحقق وبعد كده برده هتاجر بالفوركس بس سوينجات بأذن الله

kingman
06-01-2012, 00:34
ان شاء الله يجى المبلغ بس وانا اسيب الفوركس انا عن نفسى افضل العمل الميدانى المفيد للمجتمع واللى تشعر معاه بقيمة الحياة فبأذن الله اذا حققت مبلغ جيد استطيع ان اعمل مشروع مناسب وجيد هسيب الفوركس واتفرغ ليه وده شئ ايجابى ان الواحد يحول ماكسبه من سوق الفوركس الى استثمار على ارض الواقع وده هدفى بأذن الله

ramid
06-01-2012, 01:37
ليس بالضرورة ان تترك مجال الفوركس,ومنطقيا ما السبب الذي سيجعلك تترك تجارة حققت لك ارباحا هامة؟
ممكن يصبح عمل ثاني او مصدر دخل اخر
اما تركه لانه منحك الربح الوفير فالفكرة ليست منطقية أبدا

MixMax
06-01-2012, 02:11
لا اظن ان شخص ما سيترك الفوركس الانسان بطبعه طماع لا يشبع ابدا
ولو تزيده واد ذهب اخر فانه لا يشبع
تحياتي لك يا غالي والف شكر على الموضوع

gemmy
06-01-2012, 04:27
لو حتى كسبت ايه ملايين من الفوركس ماظنش انى هسيبه بسهولة
انا ممكن اسيبه لو لقيت عدد الخساير زادت و الصحة فى النازل غير كدة اعتقد ان الموضوع هيوصل لمرحلة الادمان
:)

dentist_hussein
06-01-2012, 05:24
السلام عليكم .. سؤال جيد أعتقد الجميع يحلم بالمليون وإذا من الله على أحد به فقد يكون السبب لتشبث أكثر بالفوركس ولكن مساعدة الآخرين من خلال مكسب الفوركس عن طريق مشروعات مثلا توفر فرص عمل هدف نبيل يفيد الجميع .. و أسأل الله الربح الوفير و تحقيق الأحلام للجميع

dentist_hussein
06-01-2012, 05:25
ان شاء الله يجى المبلغ بس وانا اسيب الفوركس انا عن نفسى افضل العمل الميدانى المفيد للمجتمع واللى تشعر معاه بقيمة الحياة فبأذن الله اذا حققت مبلغ جيد استطيع ان اعمل مشروع مناسب وجيد هسيب الفوركس واتفرغ ليه وده شئ ايجابى ان الواحد يحول ماكسبه من سوق الفوركس الى استثمار على ارض الواقع وده هدفى بأذن الله

ماشاء الله .. رأيك سليم أخي و أوافقك الرأي و إن شاء الله تحقق أحلامك .

nader1987
06-01-2012, 09:28
في حال وصولي الى مكسب جيد يتيح لي القيام بعمل واقعي مربح و يناسب طموحاتي سوف اقوم باعتزال الفوركس
صحيح ان الفوركس مكسبه كبير لكن بنفس الوقت هو محرقة للاعصاب بكل معنى الكلمة اضافة الى انا العمل الحقيقي اكثر متعة و تفاعل مع الناس

DZforex
06-01-2012, 11:07
لا اظن ان احد من الاخوة سيتركون الفوركس فمثلا لو احد الاخوة
كسب المليون رح تسنولي عليه عاطفة الجشع و الطمع و رح يجرب يتداول بالميون فان ربح انتم راعرفين شو رح يصرا له
وان خسره رح يترك الفوركس

actas
06-01-2012, 12:46
​لا اعتقد ان من استطاع ان يربح فى الفوركس وربح ليس بالهين
يستطيع ان يتركه ..لانه وبكل بساطه من الممكن ان يكون قد عرف السر الذى من خلاله استطاع ان يربح فى الفوركس ..وليس المقصود بالربح هو هو ان تربح مبلغ صغير ولكن على الاقل سيكون ربحك الذى بعده تفكر هو مليون دولار ......لاننا لو نظرنا للشخص قبل تحيق هذا الربح لنراه قد خسر الكثير الكثير وبالتالى كى يكون انجاز ونسميه ربح لابد ان يتخطى المبلغ السابق الذكر .....وايضا لن يترك هذه التجاره ...

ahmed
06-01-2012, 12:49
حقيقه برغم انه سوق يضغط على الاعصاب كثيرا ولكننى احب العمل به
حاليا افكر فى الاستمرار فى السوق ولكن ربما اغير نظرتى فى المستقبل

Mohamed90
06-01-2012, 13:34
الحقيقية ظاهرة اخي و معروفة
هو لازم تقول ماهي الخسارة التي ممكن تقول للفوركس وداعا و ليس المكسب
الهدف هو المكسب و لو وصلت للهدف لن تترك الفوركس
ولكن ستتركه اذا توالت الخسارات بدون تقدم ملحوظ

mohamed eldamnhorey
06-01-2012, 14:32
الحقيقه ياغالى

انا لوكسبنا ملايين الملايين لا نقول للفوركس وداعاً

انا اعشق هذا المجال مهماً حققت ارباح كثيررره

سأظل اعمل به لانها هوايه قبل كل شئ

kingman
06-01-2012, 15:15
السلام عليكم .. سؤال جيد أعتقد الجميع يحلم بالمليون وإذا من الله على أحد به فقد يكون السبب لتشبث أكثر بالفوركس ولكن مساعدة الآخرين من خلال مكسب الفوركس عن طريق مشروعات مثلا توفر فرص عمل هدف نبيل يفيد الجميع .. و أسأل الله الربح الوفير و تحقيق الأحلام للجميع

اكيد رايى متفق مع رأيك وهذه هى الحياة وسنة الله فى الأرض هو التعمير فيها وما جدوى الأموال اذا لم تكن لها فائدة فى الحياة سوى الكنز والتخزين انا بعتبر الفوركس بالنسبة لى وسيلة وليست غاية واتمنى اننا نستطيع ان نجنى منها الأموال والا يكون محرقة لموالنا وامالنا وليجب الحذر جدا من هذا السوق لأنه طبعه ياخذ اكثر مما يعطى

kadifx
06-01-2012, 15:16
مرأيكــم فـي هــذا الرقــم 1.000.000 عندمــا نقتــرب مــن هــذا الرقــم ممكــن ان نفكــر فــي تــرك هــذا المجــال

milomila
06-01-2012, 15:53
انا لو كسبت مبلغ كبير اظن اني راح استمر في الفوركس
ممكن ابتعد لمدة معينة لكن ليس بصفة نهائية

ahmed
06-01-2012, 16:16
مرأيكــم فـي هــذا الرقــم 1.000.000 عندمــا نقتــرب مــن هــذا الرقــم ممكــن ان نفكــر فــي تــرك هــذا المجــال

حقيقه يا اخى هو رقم مميز ومغرى جدا وحلم من ضمن احلام الكثيرين
ولكنى اتعجب واتسائل ما سر ربط هذا الرقم بسوق الفوركس
فدائما ما تجد المليون هو رغبه الكثير فى هذا العالم
بالرغم انه ليس بالسهل الوصول ايه بل قليلون فقط هم من حققوة

The Mester X
06-01-2012, 19:18
هو مين داه ليفكر بترك المجال لو حقق معه مكسب حلو
و انا افكر في ابتعاد عندما اجمع و اكسب مال يمكن افتح به مشروع و اتبعه
و كل شخص له رقم يحلم بالوصول له

forexBOSS
06-01-2012, 21:23
انا مقدرش اقول هسيب الفوركس امتا بضبط لانى احب الفوركس و حاسس انه بقى من الروتين اليومى انى اصحى من النوم و افتحلى صفقه بس زى مانتا عارف الانسان طماع و عايز يملك كل شىء فى الدنبا بس انشاء الله هترك الفوركس لما احس انى مش محتاج اتاجر تانى و انى اكتفيت او لما الوقت اليومى بتاعى يبقى ضيق لان الواحد محتاج يشتغل و يدرس و محتاج راحه لان الصحه اهم من اى شىء

aboualy
06-01-2012, 21:42
السلام عليكم
وليه هقول للفوركس وداعا اذا انا بحقق من وراه مكسب هههههه
يمكن انت بتفول لو وصلت للمكسب ده هسيب الفوركس واول ماتوصل تلاقى نقسك متمسك اكنر :)

اتفق معك اخى العزيز انا لا اتصور ان انسان يحقق ارباح ضخمة من الفوركس ثم يتركه
انا عن نفسى لو حققت ربح محترم من الفوركس لن اترك الفوركس ولكن ساغير طريقة متاجرتى الى السونجيات
واكد ساستخدم جزء من الارباح فى عمل مشروع صناعى لانى اعتقد ان الفوركس كنشاط لا يضيف قيمة اى الاقتصاد

HARRY POTTEER
06-01-2012, 21:59
هي الافكاار كتيرة و الاموال اكتر منها لدلك الواحد فينا
لازم يعمل تروة صغيرة من الفوركس تم يستتمرها في ارض الواقع
و من تم يبقى الفوركس مجرد تسلية او هواية

sho
06-01-2012, 23:13
اعتقد ان حلم الكثير من الكتداولين عند الدخول الى سوق الفوركس هو تحقيق اول مليون .. ولكن بالنسبة لى لا اظن اننى استطيع ان اتوقف عن التداول فى سوق الفوركس حتى بعد الوصول الى المبلغ الذى احلم بة ..انا ارى ان الفوركس مصدر للسعادة فى حياتى لا استطيع ان اتوقف ابدا

realyone
06-01-2012, 23:21
بالنسبة لي لم ادخل الفوركس لأحلم ان اربح مليون,يكفيني يكون لي دخل شهري محترم,كثير من المتداولين يحلمون ان يجنوا الملايين في الفوركس فهؤلاء الأشخاص دائما هم الخاسرون في الفوركس,لأن الطمع يدخل في نفوسهم فيخاطرون لكي يكسبوا مبالغ كبيره

magic777
06-05-2012, 18:26

بصراحه صعب اوي اوي توصل للرقم ده بسهوله كده وخليك واقعي ومتحطش لنفسك اهداف كبيره تعجز عن تحقيقها
وممكن تخليك تتهور وتدخل وتفتح صفقات لمجرد المتاجره وتخسر
دايما امشي في الطريق واحده واحده وحدد لنفسك هدف انت عارف انك هتقدر توصله ولما توصله حدد هدف اخر وهكذا
ده اسهل للجميع

maklad94
06-05-2012, 19:43
انا شايف انه مينفعش نقول مبلغ معين لأن طمع الانسان لا حدود له وكل ما يوصل لمبلغ هيعوز اكتر بس اعتقد انى هكون فرحان جدا لو وصلت لمبلغ عشرة الاف دولار لكنى لا اعتقد انى هسيب الفوركس ولو لفترة بسيطة لأنى بعشق الفوركس .

AhmedMagnifico
06-05-2012, 20:32
بصراحة يا اخى مظنش ان فى حد ممكن يوصل لرقم زى دا ويكمل ودى بتختلف من شخص لشخص اخر فى شخص بيحب المغامرة بيطبيعته غيره مبيحبش المغامرة ويقولك افتحلى مشروع اضمن بدل مخسر المليون اللى انا جمعته دا وفى النهاية ربنا يوفق الكل ان شاء الله والكل يكسب ويزيط :p

shero
06-05-2012, 21:17
احب ان اشارك معاكم الموضوع دا ماهو المبلغ الذى تحلم ان تحققه ثم تقول للفوركس وداعا

على الرغم من ان البعد عن تجارة الفوركس قد يبدو شيئا صعبا او ربما مستحيلا الا انة يجب على المتاجر تحديد هدف معين من دخولة هذا النوع الخطير من التجارة , بالنسبة لى فقد وضعت هدفا قد يبدو صعب تحقيقة و قد يستغرق سنوات عديدة او لا يتحقق الا ان تحديد الهدف قد يساعدنا على تحمل ضغوط السوق من اجل تحقيقة

kingman
06-05-2012, 21:54
انا شايف انه مينفعش نقول مبلغ معين لأن طمع الانسان لا حدود له وكل ما يوصل لمبلغ هيعوز اكتر بس اعتقد انى هكون فرحان جدا لو وصلت لمبلغ عشرة الاف دولار لكنى لا اعتقد انى هسيب الفوركس ولو لفترة بسيطة لأنى بعشق الفوركس .

اعتقد بالنسبة للطمع افضل شئ ان الواحد يحدد رينج معين يكون مستهدف بحيث يقتنع به ولا يترك نفسه لطمع وشرهه حتى لايتعرض للخسائر بسبب الطمع لكن حضرتك تقصد هنا الطموح مش الطمع فطبيعى ان الأنسان دائما يحاول ان يطمع الى هدف اكبر وده شئ مشروع وجيد لكن لازم يكون مبنى على اسس صحيحة وليس لمجرد الطمع

mando
06-05-2012, 21:56
مهما كان المكسب من الفوركس الواحد حساس انه اتعود على كده بس هو هايفرق ممكن لو الواحد حقق مكسب كويس يعمل مشورع ويشغل الفلوس ويخش فوركس لكن بسيط مش زى الاول يعنى على حسب الفترة الىل بيكون الواحد فاضى فيها والله اعلم مش معروف الواحد ممكن يعمل اية لما يجى وقتها ان شاء الله

zahran
06-05-2012, 22:19
الفوركس ادمان يا ااخى العزيز .. مهما كسبت او مهما خسرت ستظل تتداول حتى على الديمو .. كثير جدا من المتداولين او من دخلوا عالم الفوركس لا يقدرون ان يتركوه ابدا .. ان كانوا رابحين او ان كانوا خاسرين .. فهو يجرى فى الدم مجرى المخدرات ههههههه

vamoscapitos
06-05-2012, 23:43
مستحييييل انك تكسب الملايييين من الفوركس وفي الاخير تقول له وداعا

غير منطقي ابدا مثال انت الان هل ستقول للاكل والنوم واللعب...

وداعا عندما تشبع او تاخذ وقتك من النوم ... اكيد لا

naoual
06-05-2012, 23:53
بالنسبة لي لن اترك الفوركس ابدا يا اخي ان كنت لم اتركه الان و انا اخسر فكيف لي ان اتركه و انا اربح و اعتقد ان هذه فكرة كل شخص دخل هذا اليم فهو ليس سوق او تجارة و انما هو ادمان

magic777
06-05-2012, 23:56

دي بالضبط طبيعه النفس البشريه وقالوا زمان مابيملاش عين الانسان الا التراب
وصفه الطمع نفسها موجوده عندنا كلنا ولكن درجات وبتختلف من متاجر الى متاجر آخر
على حسب طموحاته ومايريد تحقيقه بالمال في المستقبل والطمع مش وحش لكن الاهم هنا انك تستطيع ان تسيطر عليه وتوجه الى الاتجاه الصح
بحيث يكون دافع نافع ليك للتقدم الى الامام في مشوار تحقيق النجاح

osama shaban
06-06-2012, 00:30
عن نفسي هفضل اشتغل عالطول حتي لو كسبت مبلغ كبير عشان العمليه معايا مش فلوس وبس انا بحب السوق جدا وبتعلم منه كل يوم حجات جديده بتفدني حتي في حياتي الشخصيه زي الصبر مثلا السوق ممتغ للغايه وفي مغامرات كتير بس لازم نتركه في يوم من الايام عن نشتغل في عمل يفيدني ويفيد الناس مش مبني علي تحقيق ارباح من المضاربه

osama shaban
06-06-2012, 00:38
عن نفسي هفضل اشتغل عالطول حتي لو كسبت مبلغ كبير عشان العمليه معايا مش فلوس وبس انا بحب السوق جدا وبتعلم منه كل يوم حجات جديده بتفدني حتي في حياتي الشخصيه زي الصبر مثلا السوق ممتغ للغايه وفي مغامرات كتير بس لازم نتركه في يوم من الايام عن نشتغل في عمل يفيدني ويفيد الناس مش مبني علي تحقيق ارباح من المضاربه

Texxon
06-06-2012, 02:31
شوف يعني أنا شخصيا اذا حققت 10 سوف أكتفي من الفوركس ولن أعمل فيه تاني خالص وهدور على شغل تاني او الاحسن ادور على اي حاجه اصرف فيها الفلوس دي
ملحوظة ( 10 يعني 10 مليون دولار أمريكي فقط لا غير )

فقط

hardjob
06-06-2012, 03:46
عن نفسي

لو اني ربحت مبلغ كبير جدا جدا من الفوركس ساسحب نصفه و اخلي نصفه اتاجر بهم

لانه مو ينفع تترك السوق بعدا طوال هده المدة اللي انت تعلمت فيها و حققت المكاسب

الكبيرة والمستحيلة في نضر البعض و تسي ب السوق اللي ممكن يكون فيه ارباح اخرى هائلة

magic777
06-09-2012, 03:49
شوف يعني أنا شخصيا اذا حققت 10 سوف أكتفي من الفوركس ولن أعمل فيه تاني خالص وهدور على شغل تاني او الاحسن ادور على اي حاجه اصرف فيها الفلوس دي
ملحوظة ( 10 يعني 10 مليون دولار أمريكي فقط لا غير )

فقط

اخي نصيحه خلي اهدافك في حدود المعقول الممكن
حكايه انك تفكر في ال 10 مليون دولار دول دلوقتي وانت في البدايه هيكون ليها تأثير سئ عليك
اذا لا قدر الله خسرت او تعرضت للأحباط مثلا بسبب حقيقه السوق اللي بتقولك على قد تعبك هتاخد
فالاحسن حدد الهدف الاقرب وبعدين الابعد منه وهكذا

Mr.GooDMaN
06-09-2012, 04:32
معتقدش اني هبعد عن الفوركس حتى لو حققت مبلغ الحلم 10 مليون جنيه مصري
وهشتغل ف الفوركس للتسلية واتابع عملي من جهة اخرى فالعمل مهم جدا مهما كانت كمية المال التي تملكها

mohamed eldamnhorey
06-09-2012, 13:06
معتقدش اني هبعد عن الفوركس حتى لو حققت مبلغ الحلم 10 مليون جنيه مصري
وهشتغل ف الفوركس للتسلية واتابع عملي من جهة اخرى فالعمل مهم جدا مهما كانت كمية المال التي تملكها

فعلاً يا اخى

العمل يعلى من شأنك وتحس انك ليك قيمه فى وسط المجتمع

فلوس بدون عمل ملهاش اى طعم ولا ليها اى لزمه

لابد ان الانسان يشعر بذاته

fafa280384
06-09-2012, 13:10
عن نفسي ان نجحت في فوركس واستقريت بمبلغ مقبول ارضى عليه شهريا لن اتوقف
ان اوقفوه هو او اموت
او في حالة صعب الامر تداول وشروط جديدة

Rami
06-09-2012, 14:34
لن اترك الفوركس , يا انا يالفوركس هههههههههه , فالفوركس ياعزيزى هو هواية للكثيرين انت عارف لييي؟ لانه هو يمثل الامل فى تحسين ظروفهم فاكيد لو وجد مجال اخر يلبى طموحات الشباب وبنفس اثارة الفوركس اكيد سيتركوه ويطلقوه بالتلاتة كمان , لكن لا حياة لمن تنادى كما يقولون

bousshimin
06-14-2012, 11:33
لا ٱعتقد أن أي مكسب أربحه سوف أودعه به فوركس أولا لحبي شديد لهدا السوق ومميزاته
التي لا توجد بعمل أخر به ونجد في السوق مضاربين أنعم الله عليهم ومع دلك يتاجرون

realyone
06-14-2012, 12:29
بالنسبة لي من قبل كان طموحي كبير جدا كنت اطمح بمليون دولار,اما الآن وعندما عرفت ان سوق الفوركس صعب جدا وصعب الربح فيه لااطمح غير بمبلغ 50الف دولار فقط لكي اقول للفوركس وداعا وأبدأ بهذا المبلغ مشروع صغير

mohamed eldamnhorey
06-14-2012, 13:35
بالنسبة لي من قبل كان طموحي كبير جدا كنت اطمح بمليون دولار,اما الآن وعندما عرفت ان سوق الفوركس صعب جدا وصعب الربح فيه لااطمح غير بمبلغ 50الف دولار فقط لكي اقول للفوركس وداعا وأبدأ بهذا المبلغ مشروع صغير

صدقنى ياغالى

طالما ياغالى استطعمت طعم الارباح وطعم الدولارات

لايمكن تطرقها يوم ما

لو بقا معاك ملايين الملايين

دى ادمان ياغالى
هههههههههههههه

2x1
06-14-2012, 14:08
اعتقد ان مهما الواحد وصل لربح مرضي بيكون طبيعة البشر الطمع وبياملوا

انهم ممكن يحققوا اكتر طلما وصلوا ونجحوا فتحقبق اللي فاديهم

sandapa
06-14-2012, 14:17
في الحقيقة لا استطيع ترك الفوركس لانه جزء من حياتي اتخده بعض الاحيان كهواية وبعض الاحيان كعمل جدي

remo
06-14-2012, 14:34

الفوركس هو طريق حلمى الكبير انا اؤمن ان الفوركس هو اشرع وافضل وسيلة للحصول على مبلغ كبير من المال فى فترة قصيرة جدا وانا اطمح لذلك لكى احق حلمى وهو انى اترك مجال الدعاية الطبية اللى انا شغال فية وارجع لمهنتى

kingman
06-14-2012, 16:39
اعتقد ان مهما الواحد وصل لربح مرضي بيكون طبيعة البشر الطمع وبياملوا

انهم ممكن يحققوا اكتر طلما وصلوا ونجحوا فتحقبق اللي فاديهم
هى دى غريزة فى الانسان ومش لازم تكون غريزة سيئة بالعكس اذا كانت مبنية على اسس صحيحة هتكون مصدر للطموح ودائما للبحث عن الأفضل لكن اذا اراد الأنسان اشباعها بلامنطق سوى غريزة تحركه فستكون اكبر مهلك له

ahmed saleh
06-14-2012, 17:18
انا لا اعتقد انة من الممكن ان تقفل باب رزق لك من الممكن ان تكسب منة
لذلك لا اظن انة من احد ان يقدر على البعد عن الفوركس

mohamed eldamnhorey
06-14-2012, 17:29
في الحقيقة لا استطيع ترك الفوركس لانه جزء من حياتي اتخده بعض الاحيان كهواية وبعض الاحيان كعمل جدي

اعتقد من يعمل بمحمل الجديه

سيجنى منه ارباح وينجح

لكن لما تعتبره هوايه مش هتفرق بقا معاك

انصحك ان تاخذ هذا المجال على انه عملك اللى بتعتمد عليه فى حياتك

safiforex
06-14-2012, 17:32
صدقنى ياغالى

طالما ياغالى استطعمت طعم الارباح وطعم الدولارات

لايمكن تطرقها يوم ما

لو بقا معاك ملايين الملايين

دى ادمان ياغالى
هههههههههههههه

بطبيعة الحال اخي الكريم ن فالفوركس له شكل مغناطيس لنا ، و خصوصا لما تكون الارباح مهولة
فحينما يكون لنا طريقة جيدة و نحقق منها ارباح مهمة ، فلا اظن اننا سنترك المجال ، الى ان ينتهي هو فعلا
فالربح يجر الواحد و يصبح مدمنا عليه

a5rzamn
06-14-2012, 17:43
لا اعتقد انو في واحد منا يقول في يوم من الايام راح ابطل تداول
لانه كل ما كبر المبله راح تكبر طموحاته في المضاعفه وتحقيق كل ما يتمنى

safiforex
06-14-2012, 17:47
لا اعتقد انو في واحد منا يقول في يوم من الايام راح ابطل تداول
لانه كل ما كبر المبله راح تكبر طموحاته في المضاعفه وتحقيق كل ما يتمنى

نعم هذا صحيح اخي الغالي ، فكلما كنا نربح من الفوركس فهذا سيجعلنا متقيدين به
لان الربح يجعل في نفوسنا حب المزيدج من الربح ، و حتى لو وصلنا الى الملايين
فاكيد اننا سنعمل على الربح الزيد من الملايين

sabry
06-14-2012, 20:26
طيب واسيب الفوركس لية يعنى بعد مكسبت ما يكفينى هل اصبح الفوركس عباء تريد التخلص منة
عموما لوكل واحد وصل الى مايريدة من الاموال الطبيعى انة اصبح خبير فوركس يقوم يرمى كل هذة الخبرة دة يبقى افتراء

sabry
06-14-2012, 20:29
السوال الصح هو لو اصبح الفوركس بدون مكسب اوخسارة هل تفكر فى التداول
وطبعا الاجابة معروفة
اذن طالما يوجد مكسب حتى لوبلغت المليون لن تتوقف

mohamed eldamnhorey
06-14-2012, 20:32
السوال الصح هو لو اصبح الفوركس بدون مكسب اوخسارة هل تفكر فى التداول
وطبعا الاجابة معروفة
اذن طالما يوجد مكسب حتى لوبلغت المليون لن تتوقف

هو ده الكلااام

انت شكلك تعشق سوق الفوركس مثلى ياغالى

طول الارباح ماهى موجوده ليه نفكر نسيب الفوركس

مهماً وصلنا الى ملايين الدولارات حتى سنظل نعمل بهذا المجال اذا شاء الرحمن

HARRY POTTEER
06-14-2012, 21:16
نعم هذا صحيح اخي الغالي ، فكلما كنا نربح من الفوركس فهذا سيجعلنا متقيدين به
لان الربح يجعل في نفوسنا حب المزيدج من الربح ، و حتى لو وصلنا الى الملايين
فاكيد اننا سنعمل على الربح الزيد من الملايين

اكيد لما تحس انك ربحت الملايين راح تفرح كتيرا
و تطمع في المزيد لان الطمع لن يبعد عن الانسان
و طلب المزيد دايماااااااااا

محمد الفواعره
06-14-2012, 21:35
وليه هقول للفوركس وداعا هههههه
هههههههههههههههههههههه

HARRY POTTEER
06-14-2012, 21:43
وليه هقول للفوركس وداعا هههههه
هههههههههههههههههههههه

اكيد يا اخي ليه اقوول للفوركس وداعا
مادامت ارباحي اكبر من خسائري و راضي عنهاا الى حد ماا

magic777
06-15-2012, 03:55
طيب واسيب الفوركس لية يعنى بعد مكسبت ما يكفينى هل اصبح الفوركس عباء تريد التخلص منة
عموما لوكل واحد وصل الى مايريدة من الاموال الطبيعى انة اصبح خبير فوركس يقوم يرمى كل هذة الخبرة دة يبقى افتراء

فعلا حرام تتعب في مجال وتضيع وقتك فيه وفي الاخر بعد مبلغ ترمي كل ده ورا ضهرك
وخبرتك اللي كونتها وتعبت فيها علشان تبدأ مجال تاني جديد لسه محتاج دراسه وتعب من اول وجديد
وكل ده بحجه ان الفوركس مش مضمون طيب وليه متجمعش بين المجالين على الاقل ماتكونش ضيعت خبره ومجال كسبت فيه وكمان ممكن تكسب اكتر

compaq0
06-15-2012, 15:12
اريد ان اصل الى رقم من 6 اصفار اذا رايت مليون دولار ساتوقف نهائيا عن المضاربه و عن العمل و سأبدأ فى التفكير فى الاستمتاع بالحياه دون ان اكترث بأى شىء اخر

kingman
06-15-2012, 18:32
فعلا حرام تتعب في مجال وتضيع وقتك فيه وفي الاخر بعد مبلغ ترمي كل ده ورا ضهرك
وخبرتك اللي كونتها وتعبت فيها علشان تبدأ مجال تاني جديد لسه محتاج دراسه وتعب من اول وجديد
وكل ده بحجه ان الفوركس مش مضمون طيب وليه متجمعش بين المجالين على الاقل ماتكونش ضيعت خبره ومجال كسبت فيه وكمان ممكن تكسب اكتر
وطبيعى اللى هيقى عنده خبرة وناجح فى هذا المجال مش هيعانى زى المتاجرين قليلين الخبرة مابيعانو وهيبقى سهل جدا التعامل مع السوق دون التعرض لمخاطرهم وهيفيدهم فى كده الأرباح اللى حققوه من السوف فى انهم يتعاملوا بهدوء وراحة كبيرة مع السوق لكن من يخرج منه اكيد هيكون لأسباب صحية مثلا والأرهاق من سنين التداول

sunlight
06-15-2012, 18:37
وطبيعى اللى هيقى عنده خبرة وناجح فى هذا المجال مش هيعانى زى المتاجرين قليلين الخبرة مابيعانو وهيبقى سهل جدا التعامل مع السوق دون التعرض لمخاطرهم وهيفيدهم فى كده الأرباح اللى حققوه من السوف فى انهم يتعاملوا بهدوء وراحة كبيرة مع السوق لكن من يخرج منه اكيد هيكون لأسباب صحية مثلا والأرهاق من سنين التداول

طبعا الفوركس دا يعتبر ادمان انا عن نفسى لن اقول له وداعا حتى اشعر اننى اكتفيت منه واستطعت ان اكون مبلغ كبير جدا وبعدين الفوركس ليس مال فقط
ولكنه غذاء للعقل فكل يوم نتاجر فيه نتعلم شيئا جديدا سواء عن السوق او عن شخصيتك ومن كثره القراءه سوف تمتلك عقل متاجر ذكى تستطيع استعماله فى الواقع

moez02
06-15-2012, 18:41
ابقول حاجه لكل انسان امنيات ومن ضمن الأمنيات اشياء نتمناها كل يوم وهي
التخينه تتمنى تكون نحيفه
والنحيفه تتمنى تكون تخينه
الطويله تتمنى تكون قصيرة
والقصيرة تتمنى تكون طويله
والكثير الكثير من هذا الكلام ونسينا حاجه مهمه الرضى بما كتبه الله لنا
والأنسان بطبعه طماع يحب يحصل على كل شي
وهذا ماعندي وسلامتكم
طبعا انا في امنيه من هاذي الأمنيات دايم اقولها
اللهم اغفرلنا وتجاوز عنا يارب

onlyforsoldi
06-15-2012, 19:22
هو انا مش ناوى اصلا انى اسيب الفوركس طول حياتى ان شاء الله لانى شايف انه مفيش زيه فى الارباح اللى ممكن تتحقق هو الموضوع بس محتاج شويه صبر وكمان راس مال كبير وفى ناس تقولك انا ممكن اسيب الفوركس لو حققت مبلغ مثلا مليون دولار انا مش مقتنع بالكلام ده لان اللى يحقق مليون دولار فى مجال معين مش ممكن يسيب المجال ده تانى

okash
06-15-2012, 19:31
انا برايي الشخصي لا يوجد ربح محدد للفوركس طول ما الشخص بيربح رح يضل قاعد في الفوركس فرغبة الناس حاجة لا نهاية لها
وخصوصا الطمع الموجود عند الناس

yousef1981
06-15-2012, 19:39
100000 only one hundred thousand usd

remas
06-15-2012, 19:53
والله انا بحلم انى اعمل دخل كويس من الفوركس ده يساعدنى انى افتح مشروع خاص بيا اديلى كده ربنا يسر الامور واقد اوصل ان شاء الله

firas1984
06-15-2012, 20:04
انا حدي بالربح ارجع راس مالي 500 $ وبعدها 100 الف $ وبعدها ممكن اخذ الفوركس تسلية ومن وقت لاخر مو كل يوم
انا بحب التجارة الفعلية مو عالشاشة لانه بحس فيها بركة

safiforex
06-15-2012, 20:22
والله انا بحلم انى اعمل دخل كويس من الفوركس ده يساعدنى انى افتح مشروع خاص بيا اديلى كده ربنا يسر الامور واقد اوصل ان شاء الله

بالتوفيق لك اخي الكريم في ما تتمناه و ان شاء الله تصل اليه بحول الله
و فعلا ان تعمل من اجل توفير مال من الفوركس لكي تفتح مشروع فهذا اراه مناسب جدا للكل
لان على الاقل انك ستوفر دخل ثابت من هذا المشروع و بالتوفيق لك ان شاء الله

عزبز 18
06-15-2012, 21:00
الفوركس يا اخي لا نشبع منه لان معض التجار مدمنين عليه
وفي كل مرة تحقق ربح تقول المزيد المزيد حتي المليون دولار انا هدفي ولاكن صعب المنال في ظل تدبدب السوق وعدم الخبرة.

mohamed eldamnhorey
06-15-2012, 21:43
ابقول حاجه لكل انسان امنيات ومن ضمن الأمنيات اشياء نتمناها كل يوم وهي
التخينه تتمنى تكون نحيفه
والنحيفه تتمنى تكون تخينه
الطويله تتمنى تكون قصيرة
والقصيرة تتمنى تكون طويله
والكثير الكثير من هذا الكلام ونسينا حاجه مهمه الرضى بما كتبه الله لنا
والأنسان بطبعه طماع يحب يحصل على كل شي
وهذا ماعندي وسلامتكم
طبعا انا في امنيه من هاذي الأمنيات دايم اقولها
اللهم اغفرلنا وتجاوز عنا يارب

معك حق ياغالى والله
الطمع ده مسيطر على قلوب الناس كلها
فعلاً مرض زى السرطان كده صعب استئصاله

elzeel
06-15-2012, 22:03
لا اعتقد ان مع اى مكسب سوف تقف فهو عالم يجذبك نحو الاكثر لان مع كثره مكسبك تزيد فى تجارتك فى مجالات اخرى ويسع لك المجال لكى تزيد منه وتبنى اكثر

Mohamed90
06-15-2012, 22:39
السلام عليكم اخي العزيز خلاصة القول هي انك لو ممكن تصل للتحقيق المال من الفوركس لن تتركه ابدا
و انا لم ارى شخص ممكن يترك مجال يكسل منه على طول و الكمع مسيطر على الناس كما قال الاخ محمد

talal
06-15-2012, 22:50
انا لو ربحت مليون دولار يكفي والحمد لله وسوف اودع الفوركس من اوسع ابوابه ولكن اعتقد ان ذلك امر صعب ولكن لا مستحيل مع الفوركس ويبقى الامل موجود ويارب نربح اكثر من المليون ان شاء الله باذن الله

karbak
06-15-2012, 23:04
مس الورد للجميع لا اظن ان هناك مبلغا سيتوقف عنده المتاجر بالفروكس لان حاله سيكون هل من مزيد وخاصة اذا حقق ارباح ضخمه لان الربح معناه انني انا ناجح من جهه وان هذه التجارة مجديه ومن الممكن ان ازيد في ربحي واستمر في النجاح المالي الذي حققته

magic777
06-16-2012, 16:59
لا اعتقد ان مع اى مكسب سوف تقف فهو عالم يجذبك نحو الاكثر لان مع كثره مكسبك تزيد فى تجارتك فى مجالات اخرى ويسع لك المجال لكى تزيد منه وتبنى اكثر

طبعا خاصه وانت بتربح من المجال ده بشكل منتظم وبدون مشاكل ولا تأثير على حياتك
او على انك تشوف مجال اخر تشتغل فيه بجانب المجال ده فليه تتوقف فيه
اذا كنت مازلت قادر للعمل عليه

كريم
06-17-2012, 01:33
مهما كسبت و ربحت لن اتركه لأنه مصدر دخل اضافي شهري لي يعيني على المصاريف خاصة بعد الغلاء الزائد

و أنا ايضا احب الفوركس لأنه استثمار للأموال و بيجيب مكسب جيد للمتاجرين و الله ولي التوفيق و النجاح و صلى اللهم على سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم

kimokonolove
06-19-2012, 14:01

لا اعتقد ان المتاجر الذى سيحقق ربح كبير جدآ يترك الوركس
لعدة اسباب اولها
انة اخذ خبرة كبيرة وتعب كثير
وتوجد لة فرصة كبيرة للاستمرار والعمل المستمر
فلماذا يترك الفوركس وهو لدية كل هذة الخبرات ؟

Smart
06-19-2012, 14:03
بطبيعه الانسان انه لا يكتفى
دائما يرد المزيد واعتقد ان لو حد وصل حتى للمليون
لن يرضى بذلك سوف يستمر واعتقد ان انا ممكن اكون منهم

kimokonolove
06-19-2012, 14:06
بطبيعه الانسان انه لا يكتفى
دائما يرد المزيد واعتقد ان لو حد وصل حتى للمليون
لن يرضى بذلك سوف يستمر واعتقد ان انا ممكن اكون منهم
معاك طبعآ فى كلامك
لاكن لو استزدت خبرة كبيرة لماذا ستترك المجال
هذا هو السؤال المهم فعلآ .
بس الأهم الخبرة اللازمة وتحقيق ربح اكثر من الخسارة

ma90do
06-19-2012, 14:08
لعدة اسباب اولها

معاك حق فعلا بس الشخص الناجح يقول لنفسه اني لا اتوقف عند هذا الحد كلما يحقق هدفو يسعي الي تحقيق هدف اخر حتي تكون حياته بشكل افضل وهو لا يتوقف

busileh
06-19-2012, 14:19
اذا ربحت مليون دينار اردني صافي المبلغ عن طريق الفوركس ساعتها بترك الشغل بالي فيه
و مش راجعة اشتغل بالفوركس احسن اشي

magic777
06-19-2012, 14:56
لعدة اسباب اولها

وهيكون برده صعب اوي انه يرمي سنين ضيعها من عمره في اكتساب الخبره دي
علشان لسه مجال مجهول عاوز يشتغل فيه وهو لسه مش ضامن هينجح فيه زي ما نجح في
الفوركس ولا لأ خاصه اذا كان المجال الجديد ده هيتطلب منه دراسه او جهد في البدايه
ومشوار كفاح جديد

safiforex
06-19-2012, 15:29
الحقيقه ياغالى

انا لوكسبنا ملايين الملايين لا نقول للفوركس وداعاً

انا اعشق هذا المجال مهماً حققت ارباح كثيررره
بالفعل اخي الكريم و هذا ما كنت قلته سابقا ان لو حصلنا من الفوركس و لو الملايين فاننا لن نتركه
لانه مجال للربح ، و ما دام الواحد وصل به الى المليون فانه سيبقى فيه ليصل الى اكثر من ذلك

magic777
06-20-2012, 23:52
بالفعل اخي الكريم و هذا ما كنت قلته سابقا ان لو حصلنا من الفوركس و لو الملايين فاننا لن نتركه
لانه مجال للربح ، و ما دام الواحد وصل به الى المليون فانه سيبقى فيه ليصل الى اكثر من ذلك

بصراحه الناس اللي هتكمل فيه بعد المليون بيكونوا فعلا وصلوا للطريقه اللي يشتغلوا بيها ويحققوا بيها الارباح
بطريقه مستمره ومستقره بأذن الله
لكن اللي بيوصل للمبلغ ده بعد جهد وتعب شديد وبالعافيه كان بيزق نفسه في المجال اعتقد انه هيهرب اول لما يحقق المبلغ ده
على طول

mohamed hamdy
06-20-2012, 23:58
انا اظن ان هذا الموضوع فكرت به اكثر من مرة
واظن انى وجدت ايجابته انا لن اقول للفوركس وداعا لانه مصدر مكسب ممتع
فلماذا اقف هذا المصدر

Hell Rozar
06-21-2012, 00:02

التعامل مع الفوركس بالذات لا يجب التوقف عنة تحت اى ظرف من الظروف فالفوركس يعتبر مهنة ووظيفه دائمة وايضا حتى ولو حققت الملايين والمليارات بردو الفوركس هيفضل فى دمى مش مهم الفلوس بس حاجة اتعودنا عليها

aboualy
06-21-2012, 00:05
بصراحه الناس اللي هتكمل فيه بعد المليون بيكونوا فعلا وصلوا للطريقه اللي يشتغلوا بيها ويحققوا بيها الارباح
بطريقه مستمره ومستقره بأذن الله
لكن اللي بيوصل للمبلغ ده بعد جهد وتعب شديد وبالعافيه كان بيزق نفسه في المجال اعتقد انه هيهرب اول لما يحقق المبلغ ده
على طول

انا اعتقد ان اى حد يقد يوصل لمبلغ المليون دولار فهو اكيد حيكون بقى خبير فى الفوركس وحيقدر بكل بساطة انه يستمر فى تحقيق ارباح اكثر واكثر بدون ان يبزل مجهود كبير او ان يتعرض لضغوط مثل التى نمر بها جميعا فى بداية حياتنا

yousef1981
06-21-2012, 00:11
100,000 دولار

فقط مائه الالف دولار امريكيا وساعتها اترك الفوكس نهائيا

deadlyfox
06-21-2012, 14:52
مافكرتش فى الموضوع ده قبل كده يا برنس
بس ماعتقدش ان حد يسيب الفوركس بمبلغ صغير

abo ali
06-21-2012, 15:07
التجارة لاتعترف ان الواحد يقف لحد مبلغ معين بمعنى انها بتحب الزيادة
بس ممكن الواحد اما يكسب مبلغ محترم بيبقى خلاص مرتاح نفسيا شويه وماعندوش ضغوط
وكمان ممكن ادخر هذا المبلغ وابدا بقى مرة تانيه زى مابدات

aminos
06-21-2012, 15:09
السلام عليكم
و لو أربح أموال الدنية بالكامل
لا أضن أني سأقول للفوركس وداعا
و العلم لله

mohamed1happy
06-21-2012, 15:11
أنا اذا حصلت علي مبلغ كبير من الفوركس كمليون دولاار مثلا لن أترك الفوركس وقتها لماذا أتركه وفي أستطاعتي أن أجعل المليون عشرة ملايين وهكزا الي أن أموت او يقطعوا النت عني في البيت

safiforex
06-21-2012, 15:11
التجارة لاتعترف ان الواحد يقف لحد مبلغ معين بمعنى انها بتحب الزيادة
بس ممكن الواحد اما يكسب مبلغ محترم بيبقى خلاص مرتاح نفسيا شويه وماعندوش ضغوط
وكمان ممكن ادخر هذا المبلغ وابدا بقى مرة تانيه زى مابدات

صدقت اخي الكريم ، فالفوركس ما دام الواحد بيجني منه الاموال فلما نقول له الوداع
و على قولك من الممكن ان الواحد يقوم بسحب جزء كبير من هذه الاموال و يفضل يتاجر الى ان يصل مرة اخرى و هكذا

mohamedfx2005
06-21-2012, 15:13
السلام عليكم ورحمة الله
بالنسبة لترك الفوركس نهائيا لا اعتقد لانه يبالنسبة لي خلاص اصبح ادمان لكن عند تحقيق مبلغ محترم على الاقل مليون دولار سوفابتعد اكثر عن الفوركس لكن ليس نهائيا يعني ربما اقوم بصفقة او اثنين في الاسبوع وتكون صفقات سونجية هدفها بعيد استثمار يعني

zeyadkabeel
06-21-2012, 15:14
طبيعة الانسان يحب الفلوس الكتير مثل الصحة بالظبط لا يختلف عليها اثنين ولكن من الممكن بعد ما تشترى العربية والشقة والجواز وهكذا ورصيدك مثلاا فى البنوك مليون دولار مثلا ممكن تبطل ساعتها وترجعله بعد سنتين تلاتة كده لكن اعتقد انه لن يبطل الفوركس لانه سيستمر الفلوس ف مشروع تجارى اخر

safiforex
06-21-2012, 15:17
طبيعة الانسان يحب الفلوس الكتير مثل الصحة بالظبط لا يختلف عليها اثنين ولكن من الممكن بعد ما تشترى العربية والشقة والجواز وهكذا ورصيدك مثلاا فى البنوك مليون دولار مثلا ممكن تبطل ساعتها وترجعله بعد سنتين تلاتة كده لكن اعتقد انه لن يبطل الفوركس لانه سيستمر الفلوس ف مشروع تجارى اخر

و لو ان الفوركس سيوفر مثل هاته الاشسياؤء للواحد و يكون له رصيد كبير في البنك
فانا اعتقد انه لن يستطيع الواحد ان يترك الفوركس هكذا ، لانه مجال للربح و الانسان بطبيعته يفضل وراؤ الارباح و لو اصبح ملكا

ma90do
06-21-2012, 15:22
و لو ان الفوركس سيوفر مثل هاته الاشسياؤء للواحد و يكون له رصيد كبير في البنك
فانا اعتقد انه لن يستطيع الواحد ان يترك الفوركس هكذا ، لانه مجال للربح و الانسان بطبيعته يفضل وراؤ الارباح و لو اصبح ملكا

اكيد الانسان لو فضل علي مبلغ معين وحققه وترك المجال هذا شيء غير جيد لان الانسان بطبيعته يضع امامه اهداف ليحققها عندما تقف هذه الاهداف سيشعر بالملل ولا قيمه للحياه

sami
06-21-2012, 15:33
بالنسبة لي أخي الكريم،الفوركس مهنة أنوي الإستمرار فيها ولا أنوي إطلاقا التخلي عنها و سأعلمها لأبنائي،لأن لدي طموحات عديدة و يمكنني تحقيقها من خلال الفوركس،و سأبذل جهدي لكي أكون إن شاء الله من كبار المتاجرين في سوق الفوركس

eg100
06-21-2012, 15:34
بصراححة لو حققك مبلغ اسطيع ان اعمل بة مشروع واقعى فى الحياة

سوف اترك الفوركس نهائيا واستغلال العمل فى هذا المشروع

اما المكسب المراد تقريبا نصف مليون

الله المستعان

Ahmed EL Deeb
06-21-2012, 15:35
لا معتقدش ان في مكسب ممكن يخليك تقول للفوركس وداعا لان الانسان بطبعه طماع + ان الفوركس هوايه تصل الي حد الادمان قبل ما يكون وظيفه او استثمار ومصدر دخل فكل ما هتكسب اكتر كل ما هتتمسك بالفوركس اكتر ومش هتقدر تسيبه

remo
06-21-2012, 15:36

انا عن نفسى هرضى ب300 الف دولار يعنى بالمصرى كدا حوالى 2 مليون جنية لانى ساعتها هفتح المشروع بتاعى وهحقق حلمى وربنا يكرمنى بعيد عن الفوركس بقى والضغط النفسى اللى بشوفى فى الفوركس

ma90do
06-21-2012, 15:40
لا معتقدش ان في مكسب ممكن يخليك تقول للفوركس وداعا لان الانسان بطبعه طماع + ان الفوركس هوايه تصل الي حد الادمان قبل ما يكون وظيفه او استثمار ومصدر دخل فكل ما هتكسب اكتر كل ما هتتمسك بالفوركس اكتر ومش هتقدر تسيبه

تمام الانسان بطبعه يحب طماع مثل مقوله البحر بيحب الزياده الشخص لا يترك مجال اصبح متمكن منه ويحقق منه ابرباح كبيره لانها تعلم الكثير والعلم لا يتوقف ويحاول ان يتعلم اكتر ليحقق اكتر ولا يترك المجال وحينما يترك المجال سيبحث عن عمل استثماراته اكبر من هذا المجال وشايفه انو ممكن يكسب منه اكتر

magic777
06-22-2012, 02:18
انا اعتقد ان اى حد يقد يوصل لمبلغ المليون دولار فهو اكيد حيكون بقى خبير فى الفوركس وحيقدر بكل بساطة انه يستمر فى تحقيق ارباح اكثر واكثر بدون ان يبزل مجهود كبير او ان يتعرض لضغوط مثل التى نمر بها جميعا فى بداية حياتنا

منا بقول كده برده وهيكون صعب عليه يترك المجال اللي بيكسب منه الارباح الكويسه دي
حتى لو انشغل بمجالات اخرى برده هيستمر ولن يترك الفوركس ابدا

mohamed eldamnhorey
06-22-2012, 16:22

اكيد كل لما تربح اكتر

تحب تدخل تانى السوق علشان تزود ارباحك وتكبر رصيدك

كل ماكان المكسب اكبر كل ماكنت تشتغل اكتر وتتقن عملك

aminos
06-22-2012, 16:26

تمام ليس هناك مكسب يمكن له أن يجعلك تفكر في الإبتعاد عن الفوركس
و أنا أرى العكس لأن كلما الشخص ربح مكسب كبير كلما زاد تعلق بالفوركس

mando
06-22-2012, 16:30
فعلا هو الموضوع لو الواحد كسب كتير من الفوركس وعندة طريق تكسبة كتير مش هايقدر يبعد عن الفوركس لانه
بيجيب لة عائد مادى كويس عشان كده مها ربح أكيد هايستمر ومش اى حد بيربح الى المحترف فقط

The Mester X
06-22-2012, 17:12
لا معتقدش ان في مكسب ممكن يخليك تقول للفوركس وداعا لان الانسان بطبعه طماع + ان الفوركس هوايه تصل الي حد الادمان قبل ما يكون وظيفه او استثمار ومصدر دخل فكل ما هتكسب اكتر كل ما هتتمسك بالفوركس اكتر ومش هتقدر تسيبهايوه بالفعل اخوي لايوجد شخص يمكن يترك الفوركس اذا كان يربح منه و هذه فكرة لست جيدة و اي مجال تكسب منه رزق اكيد لن تتركه و ستستمر في طمع للربح اكبر و اكثر و استغلاله

magic777
06-22-2012, 17:37
اكيد كل لما تربح اكتر

تحب تدخل تانى السوق علشان تزود ارباحك وتكبر رصيدك

كل ماكان المكسب اكبر كل ماكنت تشتغل اكتر وتتقن عملك
وكمان هيخليك تحرص اكتر من السوق كل لما راس مالك يكبر وهتلاقي انك بتكتفي
بصفقه يوميه او سوينجات اسبوعيه وتعيش حياتك
يبقى ليه تسيب مجال زي ده اصلا

super580
06-22-2012, 18:05
انا لا اعتقد ان من السهل التخلي عن الفوركس ، العديد خسر الكثير من الفوركس ومازالوا يتداولون، فما بالك بالذي داق حلاوة الربح ، الفوركس مثل المخدرات صعب جدا الابتعاد عنه

ashraf el-araby
06-22-2012, 19:09
اكيد المكسب ده هيكون بعد تحقيق كل احلامى وبعدين احدده بس بحلم انه يكون مليون مثلا ولكن معتقدش انى ممكن اترك الفوركس ممكن اتاجر لزيادة المال زى ما بيقولو عندنا البحر بيحب الزيادة

yamiyugi
06-22-2012, 19:12
فى نظرى انا مش هقول للفوركس وداعا حتى لو حققت مليون دولار مرة واحدة
لان الاحلام مش بتقف عند نقطة انا لو حققت 100 الف دولار ممكن اقف وابدأ اشغل الفلوس فى حاجة تانية وهقلل دخولى للفوركس لكن مستحيل اوقفه نهائيا

kingman
06-22-2012, 19:20
فعلا هو الموضوع لو الواحد كسب كتير من الفوركس وعندة طريق تكسبة كتير مش هايقدر يبعد عن الفوركس لانه
بيجيب لة عائد مادى كويس عشان كده مها ربح أكيد هايستمر ومش اى حد بيربح الى المحترف فقط
هو الواحد لو ايامه مع الفوركس سمنه على علسل زى مابنقول ايه اللى يخليه يطلقه اكيد هيفضل مستمر فيه لأنه مرتاح ونفسيته مرتاحة وقادر يروضه صح وارباحه تشهد بذلك لكن مش كله بيقدر يوصل لكده

sa sa
06-22-2012, 19:41
اعتقد اي مبلغ سوف تحققه من الفوركس حتي لو كان كبير فهذا لايعني ان اترك الفوركس لا الانسان طماع بطبعه لذا سوف يستمر املا في تحيقي ربح اكبر

zikooo014
06-22-2012, 19:51
انا لما احقق ال 3 تريليون دولار من الفوركس مش هبطل تداول برضو هههههههه
دا الفوركس بقي ادمان لو هتشتغل مش عشان تجيب ربح هتشتغل عشان تسلي نفسك

assidi saber
06-23-2012, 13:25
انا لن اترك الفوركس ابدا مهما كان عندي من اموال في حسابي لاني قد ادمنت عليه الان

midomido419
06-23-2012, 13:32
الميلغ اللى لو كسبته من الفوركس اسيبه هو المليون دولار
ادينى انت بس المليون دولار ومش هتشوف وشى فى الفوركس

i5land_man
06-23-2012, 13:36
الميلغ اللى لو كسبته من الفوركس اسيبه هو المليون دولار
ادينى انت بس المليون دولار ومش هتشوف وشى فى الفوركس

ههههههههههههه مش مصدقك
اول ما حيجيلك المليون دولار حتفتح حساب ب 100 الف دولار وتعيش بالباقي
ومش حتبطل تتاجر انا عارف بقول ايه الفوركس في دمنا

ahmed forexawy
06-23-2012, 13:38

بالنسبه لى لدى مشارييعى فى البيزنس والتى احلم بيها لكن تنقصها راس المال الذى ساحققه من الفوركس بعد ان اصل الى راس المال هذا اذا امكننى تحقيق ربح من مشاريعى اكبر من الفوركس وبمجهود اقل ساتقاعد من الفوركس اما لو وقت الفوركس اقل وربح اعلى ان شاء الله ساتمكن من التوافق بينهم وغالبا لن اترك الفوركس لانى احبه.
المكسب اللى ممكن اقول للفوركس وداعا عندما اصله اعتقد 10000000 دولار وربما اكثر

konine
06-24-2012, 04:08
عن نفسي أفضل أن يكون لي مبلغ شهري محترم من فوركس
فأنا معرض في أي وقت للخسارة هذا مال المهم عندي وحلمي حفاض على رأس مالي
الله كريم

abdello052
06-24-2012, 20:31

safiforex
06-24-2012, 20:35

هذا صحيح اخي الكريم فالانسان بطبيعته الغريزية فان يطمع داءما و يطمح الى ان يكون الافضل فالافضل
و الارباح التي يكون لديه فانه يطمح الى ان تكون له ارباح اكثر و هذا طبيعي و غريزة انسانية لا يمكن ان ينكرها احد
و كيف ينكرها الواحد و قد تيببت لنا في الخروج من الجنة ، لان ادم طمع الى الشجرة التي نهاه عنخا رب العالمين
في حين انه توجد اشجار اخرى و لم يمسها

The Mester X
06-24-2012, 21:32

بالفعل اخوي يمكن ترك الفوركس بعد تحقيقي الاموال منه و فور تذوق امواله فكن اكيد انك
لن تتخلى عنه و ستستمر في اطماعك للربح اكبر واكثر

nrgslawi
06-24-2012, 21:46

اخي لا افكر في توديع الفوركس بل اجمع المال لاسس مشروع ولا يمكنني الابتعاد عن هذا السوق بعد ان كان له الفضل في تغيير حياتي

hehelibeb
06-24-2012, 22:38
إذا وصلت 100000 دولار فسأغادر الفوركس بالتمام والكمال

assidi saber
06-24-2012, 22:41
انا لو حتى ربحت الملايين في الفوركس فاني لن استطيع التخلي عنه بسهوله لاني الان مدمن عليه كثير

ZOUHAIR_ZIZO28
06-25-2012, 00:01
السلام عليكم اخي هي انك لو ممكن تصل للتحقيق المال من الفوركس لن تتركه ابدا
و انا لم ارى شخص ممكن يترك مجال يكسل منه

moonlight
06-25-2012, 04:22
اعتقد اذا حققت ارباح كثيرة فى سوق الفوركس فلماذا اتركه من الاساس حتى لو حقق احد ملايين فاعتقد يظل يتاجر فيه ويمكن
ان يعتبره فى هذه الحالة فقط عمله الوحيد ويعتمد علي هذا السوق دائما كعمل خاص له

Sobhy
06-25-2012, 04:25
اكيد مافيش حاله ممكن الواحد يستغنى فيها عن المكسب مهما كان مكسبه قبل كده فالبحر دايما يحب الزياده والانسان بطبيعته طماع عشان كده كل ما هايبقى معاه اكتر هايطمع فاكتر واكتر

abdallah elbaz
06-25-2012, 04:56
لا مش اعتقد ان شخص يعمل كدا
البحر بيحب الزياده
ولكن ليس الطمع ان حققت ارباح لاتنسحب فهي وسيله افضل للاستمرار والتشجيع

elazez
06-25-2012, 04:59
الفوركس هو مجال شيق جدا والذي يدخل هذا المجال ويجربه يكون عنده الفضول للتعمق اكثر واكثر
وفي نظري باني لن اترك هذا المجال

mage
06-25-2012, 05:00
اكيد مافيش حاله ممكن الواحد يستغنى فيها عن المكسب مهما كان مكسبه قبل كده فالبحر دايما يحب الزياده والانسان بطبيعته طماع عشان كده كل ما هايبقى معاه اكتر هايطمع فاكتر واكتر

بالضبط مفيش حاجة من الممكن انك تقول ساعتها انه خلاص كده للفوركس ولكن الفكرة ان الكثير يريد ربح مستمر وليس الفكرة فى مقدار الربح اليومي او اللى اقدر احققه ولكنى اريد راس مال 100000 $ وهذا هو المبلغ اللى نفسى اتاجر به فى الفوركس

Mostafa Mando
06-25-2012, 05:53
لماذا يا اخي اترك الفوركس مهما ربحث منه كثيراً الفوركس مادام مصدر رزق حلال

لا يمكن ان اتركه حتى لو عندي مليون زود عليه مليون تاني

KOGI
06-25-2012, 07:23
اظن انه اذا حققت مبلغ محترم صافى ارباح لى مليووووووووون ساجنبهم على جنب واعمل فى الفوركس من باب التسلية

dodovedo
06-27-2012, 08:09
اخى الكريم
الفوركس ممتع معتقدش انى ممكن اسيبه اعتقد انى هفضل فيه مش هسيبه
تقبل مرورى

abdello052
06-28-2012, 05:10
ان شاء الله يجى المبلغ بس وانا اسيب الفوركس انا عن نفسى افضل العمل الميدانى المفيد للمجتمع واللى تشعر معاه بقيمة الحياة فبأذن الله اذا حققت مبلغ جيد استطيع ان اعمل مشروع

Mostafa Mando
06-28-2012, 06:52
ان شاء الله يجى المبلغ بس وانا اسيب الفوركس انا عن نفسى افضل العمل الميدانى المفيد للمجتمع واللى تشعر معاه بقيمة الحياة فبأذن الله اذا حققت مبلغ جيد استطيع ان اعمل مشروع

بارك الله فيك يا اخي فالعمل الحقيقي هو الاهم مهما كان يعيد عليك دخلاً ضعيفا

لكن هو الذي يحسسك بكيانك وبفاعليتك وسط المجتمع والعيلة مثال بسيط جدا

لو حضرتك جيت تتقدم لواحدة ووالدها سألك انت شغال ايه هتقولوا ايه

متداول فوركس

هيقولك يعني ايه فوركس هتشرحله في 6 اسابيع يعني ايه فوركس وممكن يقتنع او لا

وفي الآخر هيقولك اطلع برا معنديش بنات للجواز

اما لو دخلت قولتله حتى سواق هيحترمك عشان انت راجل شغال وبتجتهد في الحياة الفعلية

ارجوا من الجميع ان يتفهمني

jihadazzam
06-28-2012, 07:06

السلام عليكم
والله يا اخي لوربحت من الفورك 100 الف دولار بصير بدك اكتر
هو معك حق لازم يجي يوم تقول للفوركس وداعا
انا اعتقد نصف مليون دولار كويسسين بتقدر تعيش فيهم وما بتعتاز احد

KOGI
06-28-2012, 07:43
السلام عليكم
والله يا اخي لوربحت من الفورك 100 الف دولار بصير بدك اكتر
هو معك حق لازم يجي يوم تقول للفوركس وداعا
انا اعتقد نصف مليون دولار كويسسين بتقدر تعيش فيهم وما بتعتاز احد

ههههههه انت راجل قنوع طب خليهم مليون دولار انا نص وانت نص
ربنا يكرمك ان شاء الله ويزيد ربحك
تقبل مرورى

omar kapo
06-28-2012, 07:51
اعتقد ان الفوركس ليس ارباح فقط اي انك تستفيد من الفوركس اكثر من المال
اولا ضبط النفس والتحكم فيها
اتخاذ القرارات
التحكم ف راس المال
خبرة ف استراتيجيات لو قومت بي مشروع تستطيع ان تسعي بيه الي النجاح
غير ذالك المال
فاعتقد ان ترك الفوركس ليس من جه نظري من العقل انما هو اوهام بان المال الذائد كتير
كما قال احدهم نصف مليون تعلم المثل الذي يقول خذ من التل يغتل لو مليار حتي هيخلص

Mostafa Mando
06-28-2012, 08:40
اعتقد ان الفوركس ليس ارباح فقط اي انك تستفيد من الفوركس اكثر من المال
اولا ضبط النفس والتحكم فيها
اتخاذ القرارات
التحكم ف راس المال
خبرة ف استراتيجيات لو قومت بي مشروع تستطيع ان تسعي بيه الي النجاح
غير ذالك المال
فاعتقد ان ترك الفوركس ليس من جه نظري من العقل انما هو اوهام بان المال الذائد كتير
كما قال احدهم نصف مليون تعلم المثل الذي يقول خذ من التل يغتل لو مليار حتي هيخلص

معك يا اخي في كل كلمة قولتها لكن بالنسبة لي اهم مكسب

من الفوركس هو المال لكن بالمعقول والصبر
سؤال واحد انت اتعلمت الفوركس ليه؟؟

بالنسبة لي عشان هو مجال للربح من الانترنت وتحسين معيشة

انت بقى دخلته ليه؟؟

2x1
06-28-2012, 08:46
معك يا اخي في كل كلمة قولتها لكن بالنسبة لي اهم مكسب

من الفوركس هو المال لكن بالمعقول والصبر
سؤال واحد انت اتعلمت الفوركس ليه؟؟

بالنسبة لي عشان هو مجال للربح من الانترنت وتحسين معيشة

انت بقى دخلته ليه؟؟

ببالنسبة لي ليس هدفي الاساسي هو تحقيق المال مع العلم انة احدي اهدافي او وسيلة لتحقيق هدف معين كان ممكن ان يتحقق بدون مال لكن اصبح صعبا ان احققة بغير هذة الوسيلة

foouaad
06-28-2012, 11:23
ههههههههه طبيعة الانسان طماع كل ما يكسب يوريد ان يكسب اكتر
من الممكن ان يقول للفوركس وداعاً اذا خسر خسائر كبيره واسرت على حلته المديه جداً
فمن الممكن ان يقول للفوركس وداعاً ومن الممكن ان كل هذه الضغوط ان تتحول لقوه هائله ويقوم بمحاوله مستميته ويعمل على تعويض الخساره والمكاسب الخرافيه ومثل هذه الشخصيه قليله جداً

---------- Post added at 10:23 AM ---------- Previous post was at 09:59 AM ----------

ههههههههه طبيعة الانسان طماع كل ما يكسب يوريد ان يكسب اكتر
من الممكن ان يقول للفوركس وداعاً اذا خسر خسائر كبيره واسرت على حلته المديه جداً
فمن الممكن ان يقول للفوركس وداعاً ومن الممكن ان كل هذه الضغوط ان تتحول لقوه هائله ويقوم بمحاوله مستميته ويعمل على تعويض الخساره والمكاسب الخرافيه ومثل هذه الشخصيه قليله جداً

saad
06-28-2012, 11:36

hisoka
06-28-2012, 12:46
ما ان تكسب فى الفوركس ...فلن تتركها ابدأ وذالك الان النفس طماعه
فلن تقدر على الاستغناء عنها ان ارى ذالك ..فهى تجنى لك المال مع توفير الجهد والوقت

hesham1046
06-28-2012, 12:51
هههههههه انا عن نفسى لوكسبت 50 الف دولار هاودع لفوركس الى الابد وهاعمل مشروع خاص صغير ليا
وبعد كدة هاضع مبلغ بسيط بس فى الفوركس مقدارة الف دولار فقط واعمل صفقة با اقل اقل لوط وممكن اسيبها سنة او شهور لحد ماتكسب تانى
يعنى لو عملت صفقة ذهب مثلا من سعر 1550 وسبتها شهور طويلة والسعر بتاع الذهب صعد الف نقطة يعنى والنقطة با 10 دولار يبقى مكسب بردو كبير
فهمتى
بس راس المال الكبيرة هاسحبها طبعااااااااااااااا

mohamed eldamnhorey
06-28-2012, 12:57

احنا ممكن نعمل حساب بــــ100 الف دولار
ونسحب الباقى نقيم بيهم مشاريع على ارض الواقع

saad
06-28-2012, 13:23
انا لو كسبت مبلغ كبير اظن اني راح استمر في الفوركس
ممكن ابتعد لمدة معينة لكن ليس بصفة نهائية

HUSSENEY
06-28-2012, 18:23
اتمنى تحقيق المليون دولار
ولكن ساعتها راح اخد قسط من الراحة
واكمل طريقى لانى لا استطيع ان اودع الفوركس

revenge
06-28-2012, 18:31
مع الفوركس للنهايه :d
بس اعتقد لو حققت مبلغ محترم مليون مثلا ممكن اشيلهم علي جنب لوحدهم و اكمل عادي

mohamed eldamnhorey
06-28-2012, 19:12
مع الفوركس للنهايه :d
بس اعتقد لو حققت مبلغ محترم مليون مثلا ممكن اشيلهم علي جنب لوحدهم و اكمل عادي

ان شاء الله ستصل الى هدفك ولكن يجب ان تصل الى هدف هدف

وليس للمليون مره وحده

يعنى تعمل حسابك تصل مبدئياً الى رأس مال 10000 دولار وبعد ذلك تستكمل المشوار

jihadazzam
06-28-2012, 19:15
اتمنى تحقيق المليون دولار
ولكن ساعتها راح اخد قسط من الراحة
واكمل طريقى لانى لا استطيع ان اودع الفوركس
السلام عليكم
اتمنى لك ان تربح المليون ان شاء الله
والله يا اخي ما في شي مستحيل الذي يتعلق بالفوركس لايقدر على فراقه

pimo
06-28-2012, 19:18
ابدا انا اريد ان احقق مبلغ لا يقل عن 1 مليار دولار واظن انني لا استطيع تحقيق هذا المبلغ في الفوركس ولهذا السبب اقول لك لن اترك الفوركس ابدا

HUSSENEY
06-28-2012, 22:11
مليووووووووووووووون دوووووووووولار
اروح اصرف نصهم وارجع اضارب تانى

sheko
06-28-2012, 22:14
اخي علي راي المثل البحر يحب الزياده يعني بمجرد ربحك اي مبلغ مهما كان صغير او كبير فانك ستستمر لانك تطمع في ربح اعلي و مستوي خبره اعلي فلا اعتقد ان ممكن اي حد يسيب الفوركس غير للضروره القصوي و هي بعيده عن المكسب و الخساره

sahar elmansory
06-28-2012, 22:21
بالنسبة لي لن اغادر الفوركس الا اذا حققت ارباح تؤهلي لعمل مشروع استطيع من خلاله تطيبق مبادىء وقواعد الفوركس التي سوف اتعلمها باذن الله

omar kapo
06-28-2012, 22:24
اعتقد عندما يحقق ليا الفوركس امول استطيع ان ابني عليها مشاريعي واحلامي هنا اقول ليس وداعا ولكن اقول مع الفوركس سقلل وقتي واقل اعطاه الوقت نفسه
ولكن لن اتركه ابدااا

kingman
06-29-2012, 00:01
ان شاء الله ستصل الى هدفك ولكن يجب ان تصل الى هدف هدف

وليس للمليون مره وحده

يعنى تعمل حسابك تصل مبدئياً الى رأس مال 10000 دولار وبعد ذلك تستكمل المشوار

هو اكيد اى طريق بيحتاج تدرج فيه وخطة منظمة ومن يريد ان يصل للمبالغ ضخمة بيبقى لازم يعمل بخطة صارمة ومبنية على ادارة راس مال قوية ومابين السحب وتنمية الحساب حتى ان يصل لهدفه وربنا يوفقنا اننا نقدر نصل الى هذه المبالغ

ابو محمد
06-29-2012, 00:08
اعتقد اي شخص يصل للمليون سوف يكتفي
ويعمل مشاريع اخرى غير الفوركس والله اعلم

hppt
06-29-2012, 00:11
ههه انا عندما ساكون بطلت فوركس اكيد مش هكون موجود انا بصراحة حبيت الفوركس اوي كفاية انة عرفني علي ناس كتير جدا
وكمان دا مصدر للربح اللي انتا مش بتتعب فية يدوبك هيا كوباية شاي وتشوف توصياتك وتحاليك واخر اليوم يا تربح يا تخسر

mony
06-29-2012, 00:11
اريد ان احقق دخل ثابت كل شهر وهذا صعب لان الفوركس عمل صعب وممكن يحصل خساره

derfcase
06-29-2012, 00:21
اعتقد ان هذا السؤال اجابته تندرج علي شقين زمنيين احدها قريب و الاخر ابعد نسبيا
فعلي المدي القريب نعم من الممكن ان اقول وداعا للفوركس هذا الشهر او هذا الاسبوع نظرا لاني حققت ربح او خسارة معينة للا انوي تجاوزهما
اما علي المدي البعيد فاعتقد ان هذا الامر يتوقف علي مدي تخطيطك انت الشخصي لحجم التداول - فاذا كنت تري انك لن تتداول بعد تحقيق ربح معين فهذا لك
او العكس

jihadazzam
06-29-2012, 00:23
السلام غليكم
مليار دولار كويسسين نلف العالم
منلف العالم والصفقات تبق ماشية من اي فون

hesham itch
06-30-2012, 09:47
انا شخص قنوع بعض الشىء ولا ان اطمع فى المليون دولار ولكن اعتقد
ان 200 الف دورلا قد تكون كافية لتحقيق جزء كبير من احلامى

elssayed
06-30-2012, 14:05
انا لو حققت مبلغ محترم من الفوركس هتركة عشان اريح اعصابي من الضغط اللي بيبقي عليها علي طول بسببة
بس المشكلة ان الفوركس ادمان الواحد مش هيقدر يسيبة بسهولة

mohamed eldamnhorey
06-30-2012, 15:58
انا لو حققت مبلغ محترم من الفوركس هتركة عشان اريح اعصابي من الضغط اللي بيبقي عليها علي طول بسببة
بس المشكلة ان الفوركس ادمان الواحد مش هيقدر يسيبة بسهولة

صح اخى السيد الفوركس ادمان لا يمكننا تركه بسهوله

مهما حققنا منه ارباح

احنا ممكن نقلل المتاجره بس علشان الاعصاب

بس لما يبقا معاك اموال كبيره

Mtec
06-30-2012, 16:02
حاليا انا لا اطمع في اي مبلغ كبير ، فقط اعمل لكي احقق دخل جيد
لكن كلما كبر راس المال كبرت الاحلام

magic777
06-30-2012, 17:51
السلام غليكم
مليار دولار كويسسين نلف العالم
منلف العالم والصفقات تبق ماشية من اي فون

ده انت بتحلم على كبير اوي اخي وده مش هيساعدك هنا في المجال ده
حاول تكون واقعي هنا لان لو قدرت تحقق متوسط ربح شهري من مجال خطر ومتقلب زي الفوركس
هيكون ده في حد ذاته انجاز كبير يتحسبلك

jonaselk
06-30-2012, 17:53
هههههه
لا يوجد أي مكسب قد يمنعك من العمل في الفوركس
حتى لو كان الدخل بالملايين

Amgad91
06-30-2012, 18:02
مافيش في بالي مبلغ معين احلم بتحقيقه في الفوركس حلمي هو النجاح و المال ده رزق بتاع ربنا
و لكن هدفي اللي نفسي اوصله فعلا هو المليون يمكن بعدها اقدر اقول للفوركس وداعا لأن غالبا على ما اوصل للمبلغ ده هيكون عمري 80 سنة ممكن :))

mamonet
06-30-2012, 18:07
فى الواقع انه من الصعب ان اقول انه يوجد مبلغ او مكسب يكفينى لترك الفوركس

لانى اذا حققت مثلا مبلغ مليون جنيه مكسب فان هذا سيؤدى الى اكتشافى كنز لا يمكننى تركة مهما بلغت المكاسب

وانا ارى ان كل واحد سيفعل ذلك لان الواقع عكس الكلام

وربما يكون هذا هو رأيي وحدى وربما يتفق معى احد

pimo
06-30-2012, 18:13
المبلغ الذي اريد ان اتحصل عليه من الفوركس هو 1 مليار دولار اي انني لن اغادر الفوركس ابدا وهذا راجع الي كبر هدفي الذي اريد تحقيقه فان احب هذا العمل ولا اريد ان اتركه ابدا

maroc89
06-30-2012, 18:16
الاعمار بيد الله اخي و مكسب المليون صعب لانني ارى المحترفين يبلغ راس مالهم 30000 $ و لكن مليون لم اراها بس يمكن تطور نفسك على الواقع و ب 30000$
تعمل الملايين ليش لا الكل يبدا من الصفر

waleed adel
07-01-2012, 00:49
لو كل من سيحقق مبلغ عالى سيترك الفوركس فكبار السوق كان زمانهم
خرجوا من زمان اللى بيتعامل بالفوركس لن يتركه

tarek22
07-01-2012, 01:13
ان حققت مبلغا كما احلم في الفوركس
يعني انني ناجح واسير في الطريق السليم فلما اتركه
هذا سؤال عليك ان تجيبنا عنه

waleed adel
07-02-2012, 08:55
ياعزيزى نحن لا ناخذ الفوركس على اننا يومان وسنحصد ربح ونخرج نحن نامل
ان يوفر لنا فقط دخل ثابت كويس حتى نستمر فى هذا السوق

ymn30
07-02-2012, 08:59
اخى اظن من يعمل فى الفوريكس لا اظن انه ممكن ان يخرج منه بدليل انك بتجد كبار التجار فى الفوريكس ماذالو متواجدين مع العلم هم بيحققو مكاسب هائلة منه ولكن نحن بنقول دخل سابت لو 30 % من راس المال كل شهر نجنيه بيكون كويس جداا

husamart
07-02-2012, 09:13
باعتقادي لا احد يكسب من الفوركس ثم يقول وداعا .. من يوقلها ممكن ان يكون الذي يخسر فقط .. فمقولة منهومان لا يشبعان طالب علم وطالب مال هي الجوهر

Mohamed90
07-02-2012, 13:46
السلام عليكم اخي النقطة التي يبحث عنها الجميع هي الربح او المكسب من الفوركس
كيف تتوقع انه واحد لم يوصل للكسب راح يترك الفوركس هو ممكن بعد كسب الكثير تقول ودعا لحياتك القديمة و ليس للفوركس
لاننا في صفتنا نحن طماعين اخي

ma90do
07-02-2012, 13:57
المبلغ الذي اريد ان اتحصل عليه من الفوركس هو 1 مليار دولار اي انني لن اغادر الفوركس ابدا وهذا راجع الي كبر هدفي الذي اريد تحقيقه فان احب هذا العمل ولا اريد ان اتركه ابدا

ياه انا لا اتمني مليون دولار انا عايز 500 ل 1000 دولار شهري بس مش مليون وكده اكون حققت اكبر هدف بالرنج ده

omar kapo
07-02-2012, 14:15
اعتقد انه لا يوجد مبلغ محدد فالشي الذي استفيد منه ويكسبني رزق عالي فان لي ان اتركه ولماذا اتركه اظن ان تركته فهذا غباء
ولكن استفيد من المال بفتح مشروع اخر
ومن هنا استفيد منه حق الاستفادة

halwaniptba
07-02-2012, 14:26
أعتقد أن هذا المكسب حتى تقول ودعا للفوركس فانة يجب ان يكون بلملاين ولكن لا فعلا اظن ان يوجد انسان يقول ودعا للفوركس حتى وانة حقق مكاسب...

omar kapo
07-02-2012, 14:50
أعتقد أن هذا المكسب حتى تقول ودعا للفوركس فانة يجب ان يكون بلملاين ولكن لا فعلا اظن ان يوجد انسان يقول ودعا للفوركس حتى وانة حقق مكاسب...

بالفعل هذا راي انه لا يوجد انسان عاقل يقول لي شي يصل الي هدفه ويحققه منه الكثير من الرزق يقول له ودعا
وكيف اقول ودعا ولا اعلمه لي اطفالي
فهذا دخله ثابت ان شاء الله
فاتمني من الله فقط المساعدة
حتي اصل الي حلمي المثالي

thestarboy
07-02-2012, 14:57
بصراحه موضوع جميل بس مش يتهيالي انك ممكن تسيبه بالساهل كده
لان الانسان بطيبعته طماع وده من المخاطر بردوا اممم بس اظن لو واحد متمكن من الفوركس اظن من الصعب يسيبه

sky44
07-02-2012, 15:09
لا اعتقد انه ستقول وداعا للفوركس حتى لو حققت منه الملايين بل كلما ربحت منه اكثر كلما تزايددت رغبتك في العمل و كثرة الاشياء التى تتمنى تحقيقها

aboualy
07-02-2012, 15:11
لا اعتقد انه ستقول وداعا للفوركس حتى لو حققت منه الملايين بل كلما ربحت منه اكثر كلما تزايددت رغبتك في العمل و كثرة الاشياء التى تتمنى تحقيقها

فعلا اخى العزيز لا اعتقد انه بعد ان ينجح الشخص فى اكتساب الخبرة وبعد ان يكون لديه القدرة على تحقيق ارباح كبيرة من الفوركس سيفكر فى ترك الفوركس لاى سبب

magic777
07-02-2012, 15:22
بالفعل هذا راي انه لا يوجد انسان عاقل يقول لي شي يصل الي هدفه ويحققه منه الكثير من الرزق يقول له ودعا
وكيف اقول ودعا ولا اعلمه لي اطفالي
فهذا دخله ثابت ان شاء الله
فاتمني من الله فقط المساعدة
حتي اصل الي حلمي المثالي

وده الطبيعي هنا مادام مجال جيد وبتربح منه ليه تسيبه ولو قولت انه مرهق ومجهد وكده طيب وماهو اي مجال
اخر برده محتاج تتعب فيه وتجتهد علشان تكسب مش الفوركس بس
المهم هنا ان الواحد يشتغل في المجال المناسب ليه ويكون بيحبه علشان يقدر يجتهد ويتحمل العقبات به ويواصل للنهايه

omar kapo
07-02-2012, 15:49
وده الطبيعي هنا مادام مجال جيد وبتربح منه ليه تسيبه ولو قولت انه مرهق ومجهد وكده طيب وماهو اي مجال
اخر برده محتاج تتعب فيه وتجتهد علشان تكسب مش الفوركس بس
المهم هنا ان الواحد يشتغل في المجال المناسب ليه ويكون بيحبه علشان يقدر يجتهد ويتحمل العقبات به ويواصل للنهايه

لا يوجد عمل سهل كل الاعمال صعبة ومرهقة ومتعبة ام جسديا وام عقلانين
فقط يعني ده اهم شي

tarek22
07-02-2012, 17:03
اعتقد انه لا يوجد مبلغ محدد فالشي الذي استفيد منه ويكسبني رزق عالي فان لي ان اتركه ولماذا اتركه اظن ان تركته فهذا غباء
ولكن استفيد من المال بفتح مشروع اخر
ومن هنا استفيد منه حق الاستفادة

انا اوافقك الرئي يا اخي فاذا كسبنا من هذه التجاره فلما نتركها فكا سبق وان قلت في ردي السابق على الموضوع اني ان شاء الله سافتح محل للانترنت
من جهة اتاجر بالفوركس ومن جهة اخرى استرزق من المحل
ويبقى الرزق على الله

ahmedhammad
07-02-2012, 17:38
احنا طماعين جداااااااااااااا

---------- Post added at 02:38 PM ---------- Previous post was at 02:37 PM ----------

انا اوافقك الرئي يا اخي فاذا كسبنا من هذه التجاره فلما نتركها فكا سبق وان قلت في ردي السابق على الموضوع اني ان شاء الله سافتح محل للانترنت
من جهة اتاجر بالفوركس ومن جهة اخرى استرزق من المحل
ويبقى الرزق على الله
ا
ايوا انت صح كده وعلى فكرة الفركس استحالة يكون عمل اساسى

ma90do
07-02-2012, 17:42
فعلا اخى العزيز لا اعتقد انه بعد ان ينجح الشخص فى اكتساب الخبرة وبعد ان يكون لديه القدرة على تحقيق ارباح كبيرة من الفوركس سيفكر فى ترك الفوركس لاى سبب

بص ممكن يترك الفوريكس في حاله الاعتماد علي مشروع مغزي يحقق ارباح افضل من الفوريكس ونسبه ضمان اعلي من الفوريكس بس الفوريكس بالنسبه للناس الناجحه مثل الادمان لا يستطيع ان يتركه ابدا

eng ahmed mady
07-02-2012, 17:46
اعتقد ان من الخطا ان افكر بهذه الطريقة
لان المثل يقول الي تغلب بي العب بي
وهذا المجال مربح لماذا اتركة عند مبلغ معين

okash
07-03-2012, 22:30
على ما اعتقد انه لن يأتي يوم واقول للوركس وداعا لأنه طالما يوجد ارباح كبيرة تجنى كل يوم وهناك احتمالية لمضاعفة راس المال كل سبوع لماذا نتركه مهما كان الربح

kingman
07-04-2012, 01:26
اعتقد ان من الخطا ان افكر بهذه الطريقة
لان المثل يقول الي تغلب بي العب بي
وهذا المجال مربح لماذا اتركة عند مبلغ معين

وهو ده طبعا التفكير المنطقى ولكن المعظم يقول ساتركه عند تحقيق مبلغ معين وذلك لأن التجربة صعبة فى هذا اسلوق ونتعرض لعثرات كبيرة وبيبقى عند المتاجر صعوبة ان يصل الى هذا المبلغ اللى ممكن يتوقف عن المتاجرة عن دصوله هههههه لكن هيهات ان يتركه ان وصل له

okash
07-04-2012, 15:26
هناك اسباب وامور تلعب في السوق وتؤخر من حركته او تبطء او تعكس السوق مثل الاخبار والاشاعات لذلك يجب ان تكون متابع لها بجانب التحليل

Meerak
07-04-2012, 15:28
صعب جدا ان اترك الفوركس حتى لو حققت ملايين
بس هدفى من الفوركس هو تحقيق 400 الف دولار
:d

magic777
07-04-2012, 19:48
بص ممكن يترك الفوريكس في حاله الاعتماد علي مشروع مغزي يحقق ارباح افضل من الفوريكس ونسبه ضمان اعلي من الفوريكس بس الفوريكس بالنسبه للناس الناجحه مثل الادمان لا يستطيع ان يتركه ابدا

طبعا وبرده مهما اعتمد على مشروع اخر برده مش هيحقق ليه مميزات الفوركس من ارباح عاليه لو هو طبعا متقن هذا المجال
وهيكون صعب فعلا على من وصل فيه للأحتراف ومرحله متوسط الارباح الشهريه المستمره ان يترك المجال ده ابدا

ymn30
07-04-2012, 19:51
صعب جدا ان اترك الفوركس حتى لو حققت ملايين
بس هدفى من الفوركس هو تحقيق 400 الف دولار
:d

يارب التوفييق فى حلمك بس خلى بالك مبلغ زى ده محتاج تعب وسهر وجهد كمان وان تقسم هذا الحلم الى مجموعة احلام ابداء مثلا ب 1000دولار ثو 10000 دولار ثم 100000 وهكذا ربنا يوفقك

kimoboy
07-04-2012, 19:56
والله أخـي لو أحقق 400 دولار سأتوقف عـن الفوركس نهائيـا لأنـي لست بالطمـاع

sabre
07-04-2012, 20:16
هوا الميلغ الذى يقدر المعيشه المناسبه
مع هذة الظروف القاسيه التى يمر بها اغلب
دول العالم حتى الان

memostar3
07-04-2012, 20:22

الاستمراريه ان شاء الله

وليس للمراد من حدود

ابو محمد
07-04-2012, 20:36
انا برايي اذا ربحت مليون
دولار سوف اعتزل الفوركس

kingman
07-04-2012, 21:05
طبعا وبرده مهما اعتمد على مشروع اخر برده مش هيحقق ليه مميزات الفوركس من ارباح عاليه لو هو طبعا متقن هذا المجال
وهيكون صعب فعلا على من وصل فيه للأحتراف ومرحله متوسط الارباح الشهريه المستمره ان يترك المجال ده ابدا

هو حتى لو الواحد حقق رباح كبيرة فى الفوركس بيبقى انه يعمل مشاريع ميدانية مفيدة جدا وفيه منافع اكثر من التداول فى الفوركس فهى تعتبر تعمير فى الأرض وده من اهم اهداف الأنسان فبيبقى من المناسب تحويل اموال الفوركس للأستثمار فى المجتمع

okash
07-04-2012, 21:22
في الحقيقة لا يوجد مكسب محدد لي ولا هدف اريد ان اوصل له في الفوركس الفوركس هي وظيفة بالدرجة الاولى بالنسبة لي فلا اتركها حتى لو اصبحت مليونيرا
وان شاء الله جميعا

waleed adel
07-05-2012, 00:17
انا عن نفسى لن اقول للفوركس وداعا لانه مصدر مكسب جيد
فلماذا اقف هذا المصدر

roka
07-05-2012, 00:45

بالنسبة لى انا مش محددة مكسب معين بس حتى لو حددت و وصلت اكيد هاكون عايزة اعلى كمان

nada
07-05-2012, 01:01
ارى ان المبلغ ليس الهدف الهدف هوه عمل مشروع منه للعيش غيشا كريم
ربنا يوفق الجميع انشاء الله

remo
07-05-2012, 01:22
الاستمراريه ان شاء الله

وليس للمراد من حدود

لا انا عن نفسى على الاقل 500 الف دولار عشان اعرف افتح مشروع حلمى وكمان اوصل انى اقدر اطلع منة راتب شهرى عشان دا حلمى التانى وربنا يوفقنا جميعا واحنا علينا السعى والتوفيق عند ربنا

Rami
07-05-2012, 01:23
الاستمراريه ان شاء الله

وليس للمراد من حدود

هل هذا عناد ام ادمان على الفوركس
فالافضل الهواية اى تتخذه هواية
تحياتى لك

ma90do
07-05-2012, 01:25
ارى ان المبلغ ليس الهدف الهدف هوه عمل مشروع منه للعيش غيشا كريم
ربنا يوفق الجميع انشاء الله

الهدف هوا النجاح في الشيء وتطوير هذا النجاح هدفا حتي يكبر النجاح والمشروع هدف ولكن الفوريكس هدف مميز اذا نجح فيه شخص لا يتركه لانه عرف عنه كل حاجه عن اي مشروع اخر يبدء في التعلم والتجارب

okash
07-05-2012, 17:24
لا اعتقد انه سيكون هناك مكسبب محدد لاقول للفوركس وداعا لأن كلما كان في ربح ومال فلماذا اترك الفوركس اصلا خسارة ان اتركه

magic777
07-05-2012, 22:59
هو حتى لو الواحد حقق رباح كبيرة فى الفوركس بيبقى انه يعمل مشاريع ميدانية مفيدة جدا وفيه منافع اكثر من التداول فى الفوركس فهى تعتبر تعمير فى الأرض وده من اهم اهداف الأنسان فبيبقى من المناسب تحويل اموال الفوركس للأستثمار فى المجتمع

اكيد طبعا وليه لا مادام الواحد يقدر يجمع بين عمله في الفوركس وعمل مشروع ميداني يفيد الناس
ويفيده يبقى خيره وبركه ولو كمان كان مشروع خيري يكون احسن هنا ويعتبر زكاه لارباحك من الفوركس
المهم الاول نعمل الارباح اللي هتساعدنا في تحقيق الاحلام دي

sami
07-05-2012, 23:09
على ما اعتقد انه لن يأتي يوم واقول للوركس وداعا لأنه طالما يوجد ارباح كبيرة تجنى كل يوم وهناك احتمالية لمضاعفة راس المال كل سبوع لماذا نتركه مهما كان الربح

و أنا مثلك أخي الكريم،كيف أترك الفوركس ما دمت أحقق أرباحا لا يمكنني أن أحققها في مجال آخر إذن
لا يوجد هناك بديل يمكن من خلاله أن أحقق طموحاتي مثل الفوركس لذا لن أتركه أبدا

hehelibeb
07-06-2012, 01:15
ربما أقول للفوركس وداعا عند الخسارة أما بالنسبة للربح فأهلا وسهلا في كل حين

فلن نغادر الفوركس مهما كانت الأرباح

ma90do
07-06-2012, 01:57
ربما أقول للفوركس وداعا عند الخسارة أما بالنسبة للربح فأهلا وسهلا في كل حين

فلن نغادر الفوركس مهما كانت الأرباح

فعلا لا يترك احد اي مجال وهوا يجني منه ارباح مرضيه ونتيجه الخسائر التي قد ينتج عنها اليأس والاحباط تجعل الشخص ان يقرر بترك هذا المجال الي الابد

okash
07-06-2012, 21:16
لمذا نترك الفوركس لطالما هناك ربح مال ودون اني تعب منك وبرأس مال صغير فهذه فرص لا يجد ان تتركها او تفكر بتركها

dina mahmoud
07-06-2012, 21:22
لم اترك الفوركس مهما وصلت المكاسب :))))))))

elking
07-06-2012, 21:40
اعتقد انا لمبلغ الذى لو حققته ساتركا لفوركس ده ان تركته اساس
فاعتقد انه سيكون مليووووون دولار هههههههه
طماع اوى انا صح

Dentist Ahmed
07-06-2012, 22:02
عن نفسى ارى انه لو وصلك الفوركس لهذا الربح
فلا يمكن الاستغناء عنه حيث ان صفه الطمع موجوده عند معظم الناس
وبالتالى تصر على الاستمرار لتحقق المزيد ويصبح الموضوع ادمانا

theboy2226
07-06-2012, 23:50
مش عارف انا ممكن اسيب الفوركس ولا لا يعني في ناس بتقول لو كسبوا مليون دولار حيسيبوا الفوركس طيب ما المليون دول حايتصرفوا و يخلصوا و تعوز غيرهم
انا حتي لو عملت مليون دولار حصرف نصفهم و استثمر نصفهم في الفوركس عشان اعمل اكتر و هكذا
لكن انا ممكن اسيب الفوركس خالص لو كسبت مبلغ مابيخلصش مثلا 100مليون دولار
ساعتها ممكن افكر اسيبو ههههههههه

ehab
07-06-2012, 23:53
شخصيا انا اريد 1000000 دولار لكي اترك الفوركس ولكن لن احققها انا اعلم هذا انا ممكن احقق ربح يومي واخسره او اسحبه ولكنه المبلغ الكبير صعب تحقيقه وفى كلى الحالتين مش هسيب فوركس

waleed adel
07-08-2012, 15:50
اذا حققت ارباح كثيرة فى سوق الفوركس فلماذا
اتركه من الاساس

okash
07-10-2012, 19:45
لمذا نترك الفوركس لطالما هناك ربح مال ودون اني تعب منك وبرأس مال صغير فهذه فرص لا يجد ان تتركها او تفكر بتركها

essam1985
07-15-2012, 15:09
كما سمي سوروس بالرجل الذي كسر بنك انجلترا

اءمل ان اكون انا الرجل الذي كسر الفيدرالي الامريكي

BRUFEN
07-15-2012, 15:21
بالعكس اخي الكريم
بالنسبة لي أنا بحاجة لأكثر من مائة الف دولار لأسدد ديوني وإن بقي منها شيئ او حتى لو لم يبقى منها مجرد تسديد ديوني سأحاول بتوفيق الله سبحانه بأن اجمع مبلغ لما يقارب 10000دولار
وأركب إكسبرت وأبتعد عن الشاشة نهائياً واتعرف على أصدقاء وأرتاح من الضغط النفسي والعصبي
مشكلة هذا السوق لا ينفع معه المبالغ الصغيرة صحيح هنالك من يحول المبلغ الصغير لمبلغ كبير ولكن من متابعتي للكثيرين يصابون بالملل والتعب والإجهاد فلابد من السحب ووقتها يبدا التعب من جديد
هذا السوق ليس مجرد إدمان بل هو باب رزق للجميع فمهما خسرنا او ربحنا يضل باب رزق وخير إلا بحالة واحده إن كان هنالك طريق لتجارة غير هذا السوق فلا بأس وغير هذا لا اعتقد بأني سأترك
هذا السوق يسرح ويمرح بدون أن أسرح وامرح معه

ahmed
07-15-2012, 15:25
ممكن الواحد يترك الفوركس ولاكن فى ظروف معينه الان لا افكر فى ترك الفوركس ولاكن
لو حققت مكسب 250 الف دولار ممكن افكر فى ترك الفوركس

top2milan
07-15-2012, 15:27
والله بتمنى اني احصل على 100 الف فقط لهدف عندي
وبعدها هترك الفوركس بشكل جزئي يعني لما اكون عندي وقت هتاجر فيه

aminos
07-15-2012, 15:32
السلام عليكم
عن نفسي كلما كبر المبلغ الذي أربحه كلما زادة تشبتي و حبي للفوركس
لأني لن أتركه و لو ربحت أموال العالم كله

msh4egy
07-15-2012, 15:35
انا مقدرش اقول هسيب الفوركس امتا بضبط لانى احب الفوركس و حاسس انه بقى من الروتين اليومى انى اصحى من النوم و افتحلى صفقه بس زى مانتا عارف الانسان طماع و عايز يملك كل شىء فى الدنبا بس انشاء الله هترك الفوركس لما احس انى مش محتاج اتاجر تانى و انى اكتفيت او لما الوقت اليومى بتاعى يبقى ضيق لان الواحد محتاج يشتغل و يدرس و محتاج راحه لان الصحه اهم من اى شىء

ARAB_PIGEON
07-15-2012, 15:36

لا اعتقد باننى ساترك الفوركس يوما
الفوركس مثله مثل اى مهنه اخرى
ويمكن ان تاخذه مهنه اضافيه الى جانب مهنتك الاصليه

omanfx
07-15-2012, 15:44
هههههه الا تلاحظون ان الرقم المرتبط بالفوركس هو المليون
ما هو السبب لا اعلم :))
انا بصرااحة لا ابحث عن رقم معين ابحث فقط عن دخل شهري ثابت قدر الامطاان
حتى ولو 100 دولار فهو مبلغ جيد وهو شبه ثابت

safiforex
07-15-2012, 15:54
لا اعتقد باننى ساترك الفوركس يوما
الفوركس مثله مثل اى مهنه اخرى
ويمكن ان تاخذه مهنه اضافيه الى جانب مهنتك الاصليه
و انا مثلك اخي الكريم فلا نعتقد انه سياتي يوما و نترك فيه الفوركس بمجرد ان ربحنا منه مبلغ محترم
فعلى العكس فكلما كان الربح منه كلما تعلقنا به ، فالفوركس يعمل سلاسل للنجاح فيه و لا يمكن تصور واحد ناجح في الفوركس انه سيترك هكذا

waleed adel
07-15-2012, 16:29
انا اؤمن ان الفوركس هو اشرع وافضل وسيلة للحصول على مبلغ كبير من المال فى
فترة قصيرة جدا وان شاء الله لن اتركه

mido
07-15-2012, 16:32
اخي الكريم
لن اقول للفوركس وداعا ابدا حتي لو كسبت من وراه ملايين
تقبل مروري ولك فائق احترامي

mido95
07-15-2012, 16:42
اظن ان السبب الذى يمكن ان يجعلنى اترك الفوركس نهائيا هو اما انه لا يكون لدى وقت للمتاجرة و متابعة السوق او لو كانت خسائرى فى الفوركس اكثر بكثير من ارباحى و فى هذه الحالتين سأترك الفوركس مؤقتا حتى اراجع نفسى مرة اخرى
اما مسئله ان الواحد يتركه من كتر الارباح فاظن ان مافيش حد عاقل هيعمل كدة الا لو كانت ارباحو بالملايين

forex4ever
07-15-2012, 16:45
لن اقول للفوركس وداعا ابدا حتى لو رزقني الله بمليون دولار وليس بعيد على الله ولكن ساخصص فورا حساب فوركس كل ارباحه تذهب الى الفقراء والمحتاجين واساعد الناس على قدر ما استطيع ولن اتوقف عن العمل في حسابي الشخصي الذي ساضع فيه مبلغ جيد ويكون هدفي 5 نقاط يوميا فقط

العوامى
07-15-2012, 16:50
انا هدفى فى الفوركس راس مال لا يقل عن 100000 مائة الف دولار ولا اريد بعد ذلك غير 10 نقط يوميا
حيث ادخل بلوت 100 دولار ويكون الاجمالى 1000 الف دولار يوميا فضل ونعمة من ربنا

tarek22
07-15-2012, 16:57
انا بتمنى ان شاء الله ان اتركه بعد تحقيق راس مال جيد يجعلنى لا احتاج الى الفوركس مرة اخرى او حتى اجعله هوايه لا اكثر ولا اقل وليس عمل اكون متابع ليه دائم

moradov5
07-15-2012, 17:00
أنا جديد في عالم الفوركس أين ممكن أن أتعلم أساسيات هذا المجال

mrxr00t3d
07-15-2012, 17:21
لا يستطيع احد ترك الفوركس بعد ربح مبلغ كبير
هده غريزة في الانسان وهي الطمع

Bs Joker
07-15-2012, 19:04
القناعة طيبة و كلنا يبحث فقط عن ربح جيد من الفوركس و ثابت شهريا يساعدنا على تغطية تكاليف الأنترنات وغيرها من الاحتياجات و المتطلبات لكن انا احب الفوركس ولاطاما اردت دائما احتراف هذا السوق و لما لا اكون افضل من جون مورفي

HOUSAMMI
07-15-2012, 19:49
لن اتركه مادمت بكسب فيه

بس بينى وبينك ممكن ااقل شوية

عشان اعرف اصرف الفلوس ههههههه