PDA

View Full Version : نكت متجددة

كمال الحمادي
01-18-2014, 00:38
بلدياتنا نجح في انتخابات مجلس الشعب، ففي اول جلسة قاعد جنب واحد افندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو، وبعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية ياحاج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا !!

saifgrissa
01-21-2014, 18:54
اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟ .. قاله انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونته . ..قاله ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفاضع البشريه!

akram mohamed obaid
11-29-2015, 20:07
وحدة تحچي بالتلفون ... نص ساعة و خلصت المكالمة ...
زوجها گاللها: غريبة ... إنتي
كل مرة تحچين ساعتين بالتلفون !!
.
.
... ... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گالت له: لا مو غلطان بلرقم !!!

sogukmad
01-01-2016, 20:52
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هه

احمد المنشاوى
02-15-2016, 17:31
واحد اشترى غسالة فول أوتوماتيك مراته عزمت الجيران علشان يشوفوها ز تغيظهم حطت في الغسالة 20 كيلو غسيل والغسالة المسكينة بتاخد بس 7 كيلو وشغلتها والجيران باركولها وعزمتهم على كوباية شاي وبعد شوية الغسالة بدأت تنشف…… الغسيل ومن كتر الحمل عليها قعدت تتحرك ناحية البلكونة شفتها مرات صاحبنا قامت جريت عليها وقالت لها والله ماانت نشره الغسيل أنا اللي حنشره.

mahmoud omer
02-16-2016, 11:26
ره حجه بتقدم امتحان محو الاميه اجاها
سؤال احسب 10-10=? مش عارفه الجواب
.
.
.
.
.
فالمراقبه حبت تساعدها حكتلها
يا حجه يعني معك 10 برتقالات اكلتيهم شو بظل ؟؟
حكتلها الحجه : بظل القشر يا خالتي