PDA

View Full Version : سؤال هاااااااااااام جدا بخصوص التسجيل في الشركه

محمد رجب
01-18-2014, 05:39
سلام عليكم ورحمه الله وبركاته
دلوقتي انا سجلت في الشركه وعملت التفعيل الاول بس التفعيل التاني مش راضيين يقبلوه بسبب عنوان البطاقه بيقولو انه مختلف عن العنوان اللي موجود في التسجيل في الشركه والفرق الوحيد هو انه كلمه سموحه موجوده في الحساب في الشركه ومش موجوده في البطاقه وطبعا مش حينفع اعدل العنوان في البطاقه فهل ممكن اعدل العنوان في الحساب بتاعي في الشركه ولا لأأ وازاي ااعمل كده الله يرضي عليكوا

---------- Post added at 02:39 AM ---------- Previous post was at 02:35 AM ----------

انا جربت الفتح اداره الحساب واغير البيانات الشخصيه بس مفيش حاجه عايزه تتغير مش عارف اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

reer
01-18-2014, 11:28
حوال يا اخي لا تياس عسى الله ان يكرمك بنجاح الهائل المعرفه الكبيره وشكرا على المتابعه:bravo:

mrdark
01-18-2014, 22:59
سلام عليكم ورحمه الله وبركاته
دلوقتي انا سجلت في الشركه وعملت التفعيل الاول بس التفعيل التاني مش راضيين يقبلوه بسبب عنوان البطاقه بيقولو انه مختلف عن العنوان اللي موجود في التسجيل في الشركه والفرق الوحيد هو انه كلمه سموحه موجوده في الحساب في الشركه ومش موجوده في البطاقه وطبعا مش حينفع اعدل العنوان في البطاقه فهل ممكن اعدل العنوان في الحساب بتاعي في الشركه ولا لأأ وازاي ااعمل كده الله يرضي عليكوا

---------- Post added at 02:39 AM ---------- Previous post was at 02:35 AM ----------

انا جربت الفتح اداره الحساب واغير البيانات الشخصيه بس مفيش حاجه عايزه تتغير مش عارف اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أرسل طلب تعديل العنوان على الإيميل التالي support@instaforex.com

elnos
01-19-2014, 13:12
انت ممكن تغير العوان بنفس العنوان الموجود فى البطاقه وفى حاجه تانيه تريحك من وجع الدماغ دا كله
انت ممكن تجدد بطاقتك بالعنوان ال انت موجود فيه وتاخدها بعد اسبوعين علشان هتقابلك مشاكل كتير بسبب العنوان بتاع البطاقه وشكرا

mohcin
01-22-2014, 22:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا بك اخى العزيز
اتمنى أن أكون أفدتك فى سؤالك وننتظر باقى العضاء للتوضيح اكثر
تحياتى أسأل الله ان يرزقنا وإياكم رزقا واسعا
**
وان شاء الله بالربح
ونسأل الله الخيرة واتمنى لك ولجميع المشاركين التوفيق والسلام عليكم
تـقبـل مـروري .. بـالتـوفيـق للجميع
واتمنى لك المكسب الوفير فى سوق الفوركس ياعزيزى
ونسأل الله الخيرة واتمنى لك ولجميع المشاركين التوفيق والسلام
بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

anaredafaster
02-01-2014, 22:08
شكرا جزيلا على السوال فانا استفت من الاجابات الاعضاء الاخرى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا بك اخى العزيز
اتمنى أن أكون أفدتك فى سؤالك وننتظر باقى العضاء للتوضيح اكثر
لك وشكرا لك
وان شاء الله بالربح
ونسأل الله الخيرة واتمنى لك ولجميع المشاركين التوفيق والسلام عليكم
تـقبـل مـروري .. بـالتـوفيـق للجميع
واتمنى لك المكسب الوفير فى سوق الفوركس ياعزيزى
ونسأل الله الخيرة واتمنى لك ولجميع المشاركين التوفيق والسلام
بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

thaermzmz
02-07-2014, 02:27
مشكورررررررررررررررررر

laith
02-11-2014, 14:28
اتصل بالدعم افظل شي وايضا بامكانك التحدث معهم باللغه العربيه ويخبروك ماهو افظل حل
او انتظر رد من احد الخبراء في المنتدى

Smart
02-11-2014, 14:35
يغلق......