PDA

View Full Version : تبا لهدا المنتدى النصاب و أكبر شركة نصابة في العالم أنستا نعم لا يمكنكم أيقافي أبدا

ihab221
01-19-2014, 19:52
تبا لهدا المنتدى النصاب و أكبر شركة نصابة في العالم أنستا

نعم لا يمكنكم أيقافي أبدا

ilyes chaieb
01-20-2014, 02:40
اكيد دى مش من قلبك لانو واضح انك تريد الايقاف لاسباب تحسب لمصلحتك
بس من المفروض كنت تطلب من المشرفين ايقافك
دون استعمال هذا الاسلوب
على العموم الشركة و المنتدى صادقين في تعاملهم مع العملاء
و ممكن دى احسن مناسبة لتقديمى الاعتذار للمنتدى و الشركة اذا كان غلط فيهم يوما ما
و الانسان غير معصوم من الخطء

latraaa
01-20-2014, 13:23
و أنا أقول لك تبا لك و لكل اللدين هم من أمثالك، ارى أنه من الأدب أن تقدم الدليل و لا داعي للضرب في أعراض الناس يا قليل الأدب، إن كان لديك مشكل اتصل بي و سوف تسمع ما لا يرضيك، كفاك اتهاما للغير و تعلم من سيرة نبيك صلى الله عليه وسلم

WASEM DALLOUL
01-22-2014, 00:08
السلام عليكم
يا أخي الكريم لا يجوز ان تتكلم عن هذا المنتدى وعن الشركة بدون دليل وانا شخصيا بقالي معهم سنة تقريبا ولم أجد منهم الا كل خير بصدق
وشكرا

lobo
01-22-2014, 00:20
الله يهديك لا تحاول تحميل فشلك على الاخرين وبهذا الاسلوب الغير لائق و الغير مسؤل تؤكد للجميع بانك عضو غير مرحب به هنا معنا في منتدى فوركس العرب وشركة انستافوركس والمنتدى لا يحتاجان الى اشخاص انتهازيين (ياكلون النعمة ويسبون الملة) فما قدموه لزبائنهم واعضائهم لا يحتاج الى اثبات والجاحد من ينكر ذالك.

انس بن تن
01-22-2014, 00:23
حضرتك لو شايف ان المنتدي نصاب
والشركه كذلك يبقا خليها لنفسك بقا سيب الاعضاء اللي متاءكدين انو منتدي محترم وشركه محترمه بلاش الحقد دا

batatama9liya
01-22-2014, 00:28
صديقي الكريم لداعي لسرعة و أخد القرارات باشكل سريع
تجاه أشخاص معينين أو أفراد و ذلك بالسب و الشتم دون
أدلة ثابتة أو ماشبه ذلك فهذا لا يتماشى مع أخلاق مجتمعنا
و شكرا

ssnsafi
01-22-2014, 00:39
اخي الكريم ان كنت تتهم المنتدى بالنصب فكان أولى لك ان تبين الاسباب ولا ترمي تهمك او غضبك بكلمتين اصنتين وتذهب وتبقى ساكتا
ان كنت صادفت مشكلة في المنتدى فأعضاء الادارة امامك راسلهم واطلب منهم شرح لما يواجهك وان لم تلق الرد المناسب اكتب مشكلتك هنا ووضح لنا اسباب غضبك من المنتدى

أحمد بيكس
01-31-2014, 19:46
يا اخي روح دبحتنا بمواضعك هذه لا اعرف لماذا المنتدى لم يحذف عضويتك حتى الان .. اتمنى ان يقومو بذلك في اسرع وقت لانك تشوش علينا كثيرا

Miko
02-09-2014, 04:16
يا أخي الكريم لا يجوز ان تتكلم عن هذا المنتدى وعن الشركة بدون دليل وانا شخصيا بقالي معهم سنة تقريبا ولم أجد منهم الا كل خير بصدق
وشكرا

finga5
02-10-2014, 02:29
اخي الكريم ان كنت تتهم المنتدى بالنصب فكان أولى لك ان تبين الاسباب ولا ترمي تهمك او غضبك بكلمتين اصنتين وتذهب وتبقى ساكتا
ان كنت صادفت مشكلة في المنتدى فأعضاء الادارة امامك راسلهم واطلب منهم شرح لما يواجهك وان لم تلق الرد المناسب اكتب مشكلتك هنا ووضح
لنا اسباب غضبك من المنتدىهذا الموضوع شديد الاهمية وانت قمت بشرح الموضوع بمنتهى السهولة واليسر وانا سعيد جدا بموضوع
حضرتك وجزاك الله كل خير على هذا المجهود الممتاز واتمنى لك سشؤئءصض

amoune
02-10-2014, 02:37
ان كنت صادفت مشكلة في المنتدى فأعضاء الادارة امامك راسلهم واطلب منهم شرح لما يواجهك وان لم تلق الرد المناسب اكتب مشكلتك هنا ووضح
لنا اسباب غضبك من المنتدىهذا الموضوع شديد الاهمية وانت قمت بشرح الموضوع بمنتهى السهولة واليسر وانا سعيد جدا بموضوع
حضرتك وجزاك الله كل خير على هذا المجهود الممتاز واتمنى لك سشؤئءشسشسء

finga1
02-10-2014, 03:04
حضرتك وجزاك الله كل خير على هذا المجهود الممتاز واتمنى لك سشؤءشصضشس

fatma abdelhay
02-10-2014, 04:52
لا اله الا الله
ان شاء الله خير
ولكن كان يجب عليك قبل نشر هذا الموضوع ان تنزل اى حاجه تبين بيها ثقت كلامك
وعلى فكره الرسول صل الله عليه وسلم محرم اللى انت بتعمله ده
اسمه اتهام بالكذب

احمد امير
02-25-2014, 23:44
من أهم العوامل التي قد تسيطر على الربح من التداول في فوركس هو حالتك النفسية. لهذا يوصي الخبراء بأن تقوم بتطوير و تطبيق عقلية قوية لتمكنك من تحقيق الربح من التداول في فوركس بنجاح. لأنك عندها سوف تتمكن من إتخاذ القرارات من خلال المستويات المطلوبة من الإنضباط و الإستمرارية. لن تقوم بالإلتزام بالإستراتيجية الموضوعة لـ تداول العملات إن لم يكن لديك الإيمان بأن قدراتك العقلية قادرة على أن تتحمل الضغط الناتج عن الأحداث المتنوعة في أسواق فوركس، وبالتالي سوف تقوم بـ اتخاذ القرارات الغير صحيحة.

caf
03-15-2014, 02:16
شرح مميز واكثر من رائع وانت قمت بشرح الموضوع بطريقة مبسطة
مما يتيح للاشخاص المبتدئين فهم الموضوع بسهولة

mta1
03-17-2014, 11:20
جزاكم الله خيرا شباب صدقونى ما قصرتم فى الرد بارك الله فيكم وإن شاء نكون الافضل ويجب ان نعرف ان كل معرفتنا فى الفوركس تم بنائها فى هذا المنتدى الرائع ليكون من افضل المنتديات ويجب ايضا ان نعلم ان كل معلومة فى هذا السوق تحياتى لكم
@@_@@
..............................
......................

gamal20
03-17-2014, 16:37
هذا هو اسلوب الفاشلين اخوانى الكرام للاسف الشديد يهجمون مجرد ما تحصلهم ا ى حاجه بدون سؤال
ولا استفسار غباء بجد مشوفتش زيه

kamel75
03-17-2014, 16:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لا اله الا الله شو ها العصبيه ممكن تبين لنا ذلك ان وجد معك دليل حتى نعرف شو هي الاسباب ممكن تجد حد يساعدك.
او لماذا لا تشتكي امرك الى الادارة مباشرة.
الاحسن ان تواصل في المنتدى.
تحياتي

RomanyMoreed
03-17-2014, 16:52
لا حول ولا قوه ألا بالله يا غالي مش تقول ايه مشكلتك ؟

شركه انيستا شركه صادقه جدآ والمنتدي صادق ومفيش اي مشاكل علي الاطلاق

karam22
03-17-2014, 16:56
كل الشباب عايز فلوس من غير مجهود وتعب
انا داخل علي سنتين في مجال الفوركس ولم اجني غير القليل جدا
لكني معتقد اني لم اصل الي مرحلة جني الارباح ومازلت في نفس التحدي الي ان اصل اليه ان شاء الله

tazi larbi
03-17-2014, 17:19
السلام عليكم اخي لما هذا الاسلوب وما الذي يجعلك تقوم بهذا التهكم دون تقديم دليل عموما نحن مع الشركة والمنتدى لنا اكثر من سنة ولم نرى الا الخير ربما فعلت هذا لحاجة في نفسك واكيد ورائها الانتماء الى منتدى اخر ببونص اكثر كان المفروض طلب الاغاء العضوية بكل احترام دون هذا الاسلوب الرخيص اتمنى لكم النجاح والله الموفق

azzam1000
03-17-2014, 17:25
السلام عليكم
ياخى بلاش غلط اذا كان فيه حاجه حصلت كلم الدعم الفنى لانستا وهما كويسين جد هما وخدمة العملاء ناس زوق فعلا لانى طلبت منه قبل كده كذا طلب ووافقوا عليهوالناس هنا متعاونه من مشرفين وراقبيين
وبدل ما تشتم شاركنا فى مشكلتك بطريقة سليمة افضل واكيد مع الردود بتاعت الناس المشرفين ممنكن يساعدوك لكن مش الشتيمة عمرها ما ترجع حق لو فعلا ليك حق

romyolove51
03-17-2014, 17:27
ان كنت صادفت مشكلة في المنتدى فأعضاء الادارة امامك راسلهم واطلب منهم شرح لما يواجهك وان لم تلق الرد المناسب اكتب مشكلتك هنا ووضح لنا اسباب غضبك من المنتدى

soooonor
03-17-2014, 17:35
دة انت شكلك كدة و الله اعلم بتقول لإدارة المنتدى ...علشان خاطرى اوقفونى !!! بصراحة محدش فهم ايه هى مشكلتك ..بدل الاسلوب دة ادخل قول مشكلتك لو عندك مشكلة حقيقية ؟؟؟عموما انستا مش نصابة لا على المنصة و لا بالنسبة للبونص

harimeche
03-18-2014, 21:33
إن كنت فكرت مع نفسك وقلت سأكتب موضوع

لأشوه صمعة المنتدى كي يهربو منه الأعضـــاء

فأنت على خطــــأ يا صديقي وإن كان لديك أي دليل

فقدمه لنـــــا وكفاك بهتــــانا وكدبـــا

gehad87
03-18-2014, 21:41
اولا المنتدى مش نصاب ... ولا الشركة نصابة
بس حضرتك اللي مش بتلتزم بالقوانين
لان لو كنت على حق كنت عرضت مشكلتك بادب وانتظرت الحلول المنطقية

totiiiahmed
03-18-2014, 22:05
طيب ليه تحبط الناس اللمبتدأه مش معني انك محققتش نجاح او معرفتش تحقق نجاح يبقي تعمم وتقول انها نصابه لو نصابه اعتقد ان ما كنش حد استمر فيها اكتر من شهرين ولا كنت انت موجود لحد ما حققت البونص بتاعك ده

faridfrance
03-18-2014, 22:37
بسم الله الرحمان الرحيم
الســـلام عليكم ورحمة الله ,
لا يجوز ان تتكلم عن هذا المنتدى وعن الشركة بدون دليل , اكتب مشكلتك هنا ووضح لنا اسباب غضبك من المنتدى .

choroukguid
03-18-2014, 23:28
السلام عليكم ورحمة الله لاتتهم اخي الكريم
المنتدى والشركة لان الكل متأكد من مصداقيتها
لدى لاتعمل اعلان ضدها فلو حابب تخرج منها اخرج براحتك

baderkhazma
03-18-2014, 23:30
السلام عليكم اخي الكريم كلامك لا معنى للمصداقية الذي يتكلم بدون دليل لا يصدق وبعد ذلك هناك قوانين والاكيد انك تحديتها

saly17
03-18-2014, 23:38
السلام عليكم ..
اخى العضو الكريم لماذا تقول ذلك على المنتدى وعلى شركه انستا فوركس هل لديك دليل على ذلك ام تقول ما ليس لك به من دليل
انا ارى جميع الاعضاء فى هذا المتدى يشكرون فى المنتدى وشركه انستا ولم ارى اى شكوى من اى نوع كما تقول انت اخى الكريم

zamalkkawy
03-19-2014, 09:15
دى مش من قلبك لانو واضح انك تريد الايقاف لاسباب تحسب لمصلحتك
بس من المفروض كنت تطلب من المشرفين ايقافك
دون استعمال هذا الاسلوب
على العموم الشركة و المنتدى صادقين في تعاملهم مع العملاء

rosa133
03-19-2014, 12:11
غريب الموضوع بتاعك و تبا دي :d
واضح انك عايز تتوقف و بمزاجك و تبا لك الشركه بقالنا سن فيها و زي الفل
الحمدلله انهم وقفوك

salimned
03-22-2014, 03:05
السلام عليكم اخي لاداعي لهدا الكلام البديء الدي تقوله و ان كانت لك مشكلة مع
المنتدى حاول مراسلة الدعم الفني و سيفيدونك في مشكلتك من دون شك و بالتوفيق لك.

seif1987tt
04-05-2014, 13:57
انا جربت المنتدى و الشركة وكانت من افضل الشركات في العالم
و تم تحويل المبلغ الذي حصلت علية و تداولت علية بنجاح و سهولة
كلامك غير مزبوط

haitham
04-05-2014, 18:12
طب احكيلنا ايه مشكلتك وفهمنا يمكن نقدر نساعدك لكن انت كده بتشتم بدون اى اسباب مقنعه عرفنا ايه مشكلتك وان شاء الله يكون ليها حل

a7med84
04-09-2014, 17:32
انت اتوقفت فعلا وايه اللى هيخليهم ما يوقوفكش

وانت تفترى على الشركه اللى تخدم الكتير من الاعضاء واضح انك كنت تبحث عن الايقاف

ام رحمة
04-09-2014, 18:25
اخي الكريم ان كنت تتهم المنتدى بالنصب فكان أولى لك ان تبين الاسباب ولا ترمي تهمك او غضبك بكلمتين
ان كنت صادفت مشكلة في المنتدى فأعضاء الادارة امامك راسلهم واطلب منهم شرح لما يواجهك

مصطفى حمدان
04-09-2014, 23:35
طبعا اخى الفاضل انا شايفان الاخوة الكرام قد ردوا على كلامك واحب اؤكد انى قد قرات الكثيرمن المواضيع تشوه شركة انستا وقد تعاملت مع الشركة قبل ان اشترك بالمنتدى ولم اجد اى صحة لهذه الادعاءات فالشركة من افضل الشركات التى تعاملت معها حتى الان

AMLAK
08-12-2014, 22:25
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم صديقي الكريم لداعي لسرعة و أخد
القرارات باشكل سريع تجاه أشخاص معينين أو أفراد و ذلك بالسب و الشتم دون أدلة ثابتة أو ماشبه
ذلك فهذا لا يتماشى مع أخلاق مجتمعنا و شكرا مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

doaa sary
08-12-2014, 23:53
فى ناس مستمرين من 2012 يعنى بقالهم سنتين
وانا بقالى سنة ونص
والشركة صادقة وبتدفع
واضح ان حسابك اتوقف
بس شوف انت عملت اية اصل الشركة مش غبية لا بتعرف لو
فاكر نفسك ناصح وعملت كذا حساب
او قفلت صفقه قبل مرور 5دقايق يا اخى هناك قانون لو التزمت مش هيحصلك اى مشكلة

mounim1994
08-13-2014, 00:58
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اهلا و سهلا بكم اخي الفاضل
انا لا اوافقك الراي و لا اظن انه هدا المنتدى نصاب و لكم واسع النظر

scan
08-17-2014, 03:48
هذا الموضوع شديد الاهمية وانت قمت بشرح الموضوع بمنتهى السهولة واليسر وانا سعيد جدا بموضوع
حضرتك وجزاك الله كل خير على هذا المجهود الممتاز واتمنى لك التوفيق

shoshotamer
08-17-2014, 03:58
هذا الكلام غير صحيح ما هو دليلك لا ترمى الناس بالتهم
هذا المنتدى من اكبر النتديات واشهرها

thabt
08-22-2014, 22:40
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي اذا كانت لديك مشكلة راسل الدعم وان شاء الله تحل لكن ليس بهذه الطريقة

key
08-26-2014, 16:07
شرح مميز واكثر من رائع يا اخى خاصة للاشخاص المبتدئين فى عالم الفوركس
واتمنى ان تقوم بعمل المزيد من المواضيع المفيدة

majidhomsy
01-30-2015, 20:26
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اشكرك على طرح هذا الموضوع الرائع لقد استفدت منه كثيرا
لقد اضفت الى معلومات جديده فى مجال الفوركس
اشكرك على الموضوع وننتظر منك الجديد
وبالتوفيق للجميع

maachou abdo
01-30-2015, 20:44
بسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لمادا يااخي لمادا تقول هدا الكلام الدي لايشرفك ارجو ان توضح لنا السبب اولا فأنت لم تقل السبب ولا اي شيئ فكيف عسانا ان نعرف
ان هده الشركة نصابة يجب ان تراجع حساباتك اخي فربما انت لم تحسن التاعامل مع المندى او الشرك ان حيران في امرك اعذرني اخي
على هدا الكلام ولاكن هدا واقع اتمنا ان تحل مشكلتك في اقرب وققت بالتوفيق اخي الغالي

Forex45
01-30-2015, 20:58
لا تهاجم بهذا الاسلوب انستا بشهادة الجميع افضل الشركات على الاطلاق وكمان اصدق منتدى لدفع بونص شهرى وكمان اقسام تعليم اى مبتدئ فى مجال الفوركس

antonioforex
01-30-2015, 23:34
السلام عليكم
طبعا اخي يجب ان تطرح موضوعك و سنحاول ايجاد حل اما السب و الشتم فلا يحل
لك اي مشكلة حسب رايي و بالتوفيق لك اخي الفاضل سلام.

Wassa04
01-30-2015, 23:42
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
هههههههه انت مالك اخي المنتدى ليس لك
حتى تقول عنه نصاب اذا لديك حجج و براهين حول ذلك

ibrahim forex
02-18-2015, 01:23

yacrao
02-18-2015, 09:26
لم افهم في اي شيء نصبت الشركة او المنتدى انا ارى ان تراجع نفسك اخي الكريم قبل ان تتداول بهذا الشكل وان تتصرف بهاته الشاكلة

mazouz
02-18-2015, 17:21
باسم الله الرحمان الرحيم
نصائح قيمة استفدت منها كثيرا لا تبخل علينا أخي بمثل هذه المواضيع ولكك جزيل الشكر
وبالتوفيق للجميع إن شاء الله

Firas Si
03-13-2015, 13:40
أعزائي أعضاء منتدى فوركس العرب الكرام شكرا لكم على
هذه المواضيع والردود القيمة التي تطرحونها لخدمه أعضاء المنتدى ولزيادة الخبرة
و تعم الجميع شكرا منكم ونتمنى مزيد الفائدة
~

Rebellious soul
03-30-2015, 16:42
فلا تتاجر وأنت مريض أو في حالة نفسية أو فكرية غير طبيعية فإن ذلك قد يقودك إلى قرارت غير صحيحة ومتعجلة .
وإذا أغلقت صفقة خاسرة فالأفضل أن تترك المتاجرة لبضع ساعات حتى تتمكن من استعادة هدوءك النفسي والفكري فلا تلجأ إلى أسلوب " لن أترك المتاجرة اليوم حتى أسترد ما خسرته ! "
إن ذلك قد يعود عليك بمزيد من الخسارة !

mohamedhassn
03-31-2015, 23:49
لية يا اخى انا اررررررى الموقع والمندى رررررائع لحد الان فبم هو نصب ومش كويس ممكن تشرح ممكنتكون انت عندك مشكلة قلهه لنتجنبها نحن

basictrack
03-31-2015, 23:55
للاسف الموضوع صار مجال للعتاب أنا رأيي لو الأخ الكريم صاحب الموضوع عنده مشكلة معينة كان ابدا رأيه فيها بهدوء او انسحب بهدوء
مع احترامي للأعضاء ومشرفي المنتدي الكريم

Doodysamsom
04-01-2015, 00:23
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاتـــه
لية كدة...؟... ياريت تقول على مشكلة قبل اهانة المنتدى...
وياريت عضويتك تتحذف عن قريب

melad
04-25-2015, 06:10
بسم الله الرحمن الرحيم , الشكرة صادقة جدا جدا و المنتدى صادق جدا جدا و انا عن نفسى جربت المنتدى و الشركة و اعمل معهم لمدة اكثر من سنتين حتى الأن و لم ارى اى شئ سئ من المنتدى او الشركة , ارجوك لا تجعل الأعضاء الجدد تخاف من المنتدى دون داعى , تحياتى لك

adel25
04-25-2015, 14:07
يا اخي انا لا افهم مثل هذا التصرف الصبياني من طرفك ----اكيد انت بتمزح و الى لا اجد تفسير اخر
ان كنت تريد الايقاف فمن الجدير ان تتصل با اعضاء النتدى على مثل هيك تصرفات

deyaa24
04-25-2015, 17:11
انستا هى اكبر شركات الفوركس حيث ان اسنت عطى بونص روانت تقدر تحسب الربح بتعا البونص
ويجب ان كيون فية خبرة فى التدالوفى الفروسك ويجب انه تعرف كل شروط البونص

doaa sary
04-25-2015, 19:12
فى ناس مستمرين من 2012 يعنى بقالهم سنتين
وانا بقالى سنة ونص
والشركة صادقة وبتدفع
واضح ان حسابك اتوقف
بس شوف انت عملت اية اصل الشركة مش غبية لا بتعرف

محمد عز الدين عيد خضري
04-25-2015, 19:16
مبدئيا انت لم تذكر اي اسباب لكي تشتم في المنتدي بهذه الطريقة
والاسلوب نفسه لا يليق بان يكون من انسان محترم كلنا بنتعامل مع المنتدي والشركة في افضل صورة للنزاهة والمصداقية
اتمني ان تعتذر عن كلامك

ahmed abdelaaal
04-25-2015, 19:42
اشكرك اخى الكريم على طرح هذا الموضوع
واتمنى التوفيق والنجاح للجميع...

hamdochi
05-03-2015, 23:23
اشكرك اخى الكريم على هدا الموضوع واعتقد ان هذا هو اسلوب الفاشلين اخوانى الكرام للاسف الشديد يهجمون مجرد ما تحصلهم ا ى حاجه بدون سؤال ولا استفسار غباء بجد مشوفتش زيه تقبل مروري و احترامي الكبيرين

abdoute
05-04-2015, 16:19
.السلام عليكم و رحمة الله و بركاته الشكر لكل الاعضاء الكرام اللذين يقدمون لنا هذه المواضيع
اريد ان اقدم شكري الكبير لتقديمك لنا هذا الموضوع المتميز
تقبلوا مروري و التوفيق للجميع

salahabuzaid
05-04-2015, 16:34
شايف انو نصاب سيبو بلاش تعمل فيه ده منتدى محترم و ده شركه محترمه

محمد السيد
05-05-2015, 05:57
يا ايهاب والله والله والله انا عاذرك فيه فعلا اخطاء في المنتدى وفي الشركة ومفيش مخلوق كامل
بس عاوز اسالك سؤال منطقي تفتكر ايه الفايدة العايدة عليك من التلفظ بهذه الألفاظ ؟؟ سيئات بتتكتب عليك وهتتحاسب عليها يوم القيامة مش كده طيب ليه؟؟

ahmedibrahim258259
05-05-2015, 12:12
بسم الله الرحمن الرحيم هههههه اديك اتوقفت اخي الكريم نفعك بايه الشتايم وبعدين المنتدي بيدفع في ميعاده والشركة ملتزمة انت اللي عندك مشكلة
تقبل مروري

snnaky
10-23-2016, 20:47
طيب انا حتفق معاك ان المنتدى نصب عليك وانت زعلان وغضبان مش المفروض عشان تتكلم وتقنع الناس ان فعلا المنتدى نصاب انك تثبت كلامك بما يؤكد هذا الكلام ولا جاى ترمى كلمتين بدون اى دليل وخلاص طب هل تفتكر انك كدة اقنعت الناس ولا انت كدة ضريت نفسك طيب قولى انت كدة استفدت اية ؟؟ اعتقد انك لم تستفد اى شيء فأذا كنت فعلا تم النصب عليك فأنت لم تعطينا ما يؤكد كلامك واذا كنت عايز تشوة المنتدى فتأكد ان الناس مسمعتش منك ولا كلمة

bakdz
10-23-2016, 21:09
السـلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
يا اخي العزيز لا يمكنك التكلم عن الشركة و المنتدى بهذ الطريقة الغير الائقة و أنا أدعم الشركة و أأكد لك أنا صادقة حسب تجربتي فيها يا أخي .