PDA

View Full Version : المضاربة وقت الاخبار؟

محمد عز الدين عيد خضري
01-22-2014, 15:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الاعضاء الكرام
كنت استفسر عن المتاجرة وقت صدور الاخبار هل هو متاح ام لا علي حسابي بانيستا
وكم مدة الصفقه بالشركة هل هي 5 دقائق بلفعل ام يجوز لي غلق الصفقه قبل ذلك
ارجو من حضراتكم الرد
وتحياتي لكم جميعا

---------- Post added at 12:04 PM ---------- Previous post was at 03:29 AM ----------

ايه يا جماعه مفيش حد هنا يجاوبني يريت المساعده
اتمني من الجميع ان يشاركني السؤال ويجاوب عليه
تحياتي للجميع

منى الجندى
01-22-2014, 15:46
مسموح بشرط ان لا يتعدى الربح 10% من رصيدك
ده معلوماتى عن وقت الاخبار وهتلاقى مكتوب كده فى التسجيل بانستا العقد اللى بنوافق عليه

محمد عز الدين عيد خضري
01-22-2014, 16:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اختي الكريمة
طب وان تعدي السعر 10% ماذا يحدث للحساب هل سيمرجن اتوماتيكيا ام ماذا اتمني الرد
تحياتي

منى الجندى
01-22-2014, 17:25
لا هيتخصم منك الزيادة والشركه هتعتبرة مخالفه للعقد وعند اول سحب الحساب ممكن يتغلق
انت ممكن تدخل بعد الخبر بساعه يكون افضل وتبعد عن الوقت ده

معذرة للتاخر فى الرد

---------- Post added at 05:25 PM ---------- Previous post was at 05:22 PM ----------

بالنسبه للصفقه لازم الصفقه تعدى ال 5 دقائق انما ان اغلق قبلها برده مخالفه للعقد

محمد عز الدين عيد خضري
01-22-2014, 20:06
اشكرك كثيرا علي التجاوب معي ولكن انا سمعت كثير من الاعضاء في بعض تعليقات
المواضيع الاخري انهم يتاجروا وقت الاخبار بدون اي مشاكل
ممكن تدليني علي بنود العقد فين الاقيها بالظبط
تحياتي

mrdark
01-22-2014, 21:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الاعضاء الكرام
كنت استفسر عن المتاجرة وقت صدور الاخبار هل هو متاح ام لا علي حسابي بانيستا
وكم مدة الصفقه بالشركة هل هي 5 دقائق بلفعل ام يجوز لي غلق الصفقه قبل ذلك
ارجو من حضراتكم الرد
وتحياتي لكم جميعا

---------- Post added at 12:04 PM ---------- Previous post was at 03:29 AM ----------

ايه يا جماعه مفيش حد هنا يجاوبني يريت المساعده
اتمني من الجميع ان يشاركني السؤال ويجاوب عليه
تحياتي للجميع

أخي الكريم يمكنك المتاجرة وقت الأخبار لاكن لايجب ان يتعدى الربح 10% من رأس المال ومدة الصفقة لازم تتعدى 5 دقائق سواء وقت الأخبار او غيرها

اسماعيل البغدادي
01-23-2014, 00:17
نصيحة لكل عامل فى هذا المجال ان كنت مضطرا او لا تريد تركه لانه ما زال تحت بحث دار الافتاء المصرية نصيحتى لكم ان لا تنفقوا ما تربحون منه فى طعام او شراب انما على مظاهر وشكاليات هذه نصيحتى ارجوا منكم تقبلها بصدر رحب اسال الله لى ولكم التوفيق

---------- Post added at 10:26 PM ---------- Previous post was at 10:25 PM ----------

نصيحة لكل عامل فى هذا المجال ان كنت مضطرا او لا تريد تركه لانه ما زال تحت بحث دار الافتاء المصرية نصيحتى لكم ان لا تنفقوا ما تربحون منه فى طعام او شراب انما على مظاهر وشكاليات هذه نصيحتى ارجوا منكم تقبلها بصدر رحب اسال الله لى ولكم التوفيق

---------- Post added at 10:26 PM ---------- Previous post was at 10:26 PM ----------

---------- Post added at 10:27 PM ---------- Previous post was at 10:26 PM ----------

نصيحة لكل عامل فى هذا المجال ان كنت مضطرا او لا تريد تركه لانه ما زال تحت بحث دار الافتاء المصرية نصيحتى لكم ان لا تنفقوا ما تربحون منه فى طعام او شراب انما على مظاهر وشكاليات هذه نصيحتى ارجوا منكم تقبلها بصدر رح وشكرا ب اسال الله لى ولكم التوفيق

---------- Post added 01-23-2014 at 12:17 AM ---------- Previous post was 01-22-2014 at 10:27 PM ----------

منى الجندى
01-23-2014, 00:46
حضرتك ام بتدخل موقع الشركه الخاص بانستا قبل ما تسجل دخول روح افتح حساب
طبعا هتلاقى شروط العقد والتسجيل اقرها كويس وسجل كل بند خاص بالمخالفات فى اجندة
وبعدها اقفل الموقع وادخل تانى وسجل دخول يعنى انت مش هتسجل ده بس علشان تعرف الشروط والمخالفات

---------- Post added at 11:46 PM ---------- Previous post was at 11:44 PM ----------

استاذ اسماعيل البغدادى حرام تضيع وقتك ومجهودك على الفاضى لان نسخ اى مشاركه او التوقيع كما فعلت مش هيتحسب
وكمان ممكن تتحظر استثمر وقتك يا اخى الكريم بعمل ينفعك وينفع غيرك

يوسف القباج
01-23-2014, 02:43
شكرا اخوتي على كل المعلومات

fatma abdelhay
01-23-2014, 04:31
السلام عليكم اخى الكريم
انا فعلا مابتاجرش وقت الاخبار نهائيا مع العلم انى بسمع اخوه كتير انها بتاجر وقت الاخبار لكن انا عن نفسى بخاف بجد
من الوقت ده لانه كثيرا بيبقى عكس الاستراتجيات التى نتاجر بها

محمد عز الدين عيد خضري
01-23-2014, 23:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكوريين جدا الاعضاء الكرام
ولكن سؤالي للاستاذ mrdark هل ال 10 في المية من راس المال ككل ام من البونص اللي باعتوا المنتدي فقط
اتمني الرد من حضرتك
تحياتي

anaredafaster
02-01-2014, 22:04
شكرا جزيلا على السوال فانا استفت من الاجابات الاعضاء الاخرى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا بك اخى العزيز
اتمنى أن أكون أفدتك فى سؤالك وننتظر باقى العضاء للتوضيح اكثر
لك وشكرا لك
وان شاء الله بالربح
ونسأل الله الخيرة واتمنى لك ولجميع المشاركين التوفيق والسلام عليكم
تـقبـل مـروري .. بـالتـوفيـق للجميع
واتمنى لك المكسب الوفير فى سوق الفوركس ياعزيزى
ونسأل الله الخيرة واتمنى لك ولجميع المشاركين التوفيق والسلام
بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

KHALDIN ALATRASH
12-14-2014, 21:34
أشكر الجميع على هذه المعلومات الرائعة التي تفيدنا جميعا وجزاكم الله عنا خير الجزاء