PDA

View Full Version : ساعدونى ارجوكم انا مبتدأ

Askar
01-29-2014, 20:21
ارجوكم انا مبتدأ فى الفوركس
واريد ان اعرف عندما يتم تحويل المال فى خلال عشره الايام الاولى من اول شهر
هلى بامكانى ان اسحب هذا المال من الشركه الى البنك
ام ماذا افعل ليكون هناك مال صالح اسحبه ؟؟؟؟
شكرا لكم

heroo252
01-29-2014, 20:42
البونص عندما يصلك فهو غير قابل للسحب مباشرة
انما لازم تتاجر وفى حال تحقيق ارباح
ممكن تسحب الاباح دى من غير اى مشاكل او قيود مهما كانت كتيرة او قليلة

H.F.A
01-29-2014, 22:45
ازاي هتاجر بالبونص المتحول من قبل الموقع ؟؟ ولو انا كسبت ازاي هحول الارباح لحساب شخصي ؟ طب لو خسرت كدة البونص ضاع عليا ؟ وهل فيه حد معين للبونص المحول من قبل الموقع .. يعني انا مثلا اقدر اعمل عدد معين من الردود ولا مفيش حد اقصى للردود يعني كل ما اعمل رد البونص اللي هيتحولي هيزيد .. اسف للاطالة

mgrochdi
01-29-2014, 23:53
السلام عليكم
ورحمة الله وبركاته
مشكور اخي الكريم على هذا الموضوع
على حسب معرفتي لا يمكنك سحب البونص
ولكن اسحب الارباح
اما الخسارة فتخسر البونص فقط
بالتوفيق للجميع

محمد مؤمن
01-30-2014, 00:35
لا طبعا ده بيبقى اسمه بونص حضرتك بتشتغل بيه فقط والارباح تقدر تسحبها
اما بالنسبة لسحب البونص نفسه فده مينفعش تقدر تفتح صفقات وتحقق ارباح منها وبعد كده تسحب الارباح دي عن طريق البنك او الماستر كارد او اي طريقة تانية

YOU HABIB
01-30-2014, 00:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ممكن تسحب الاباح دى من غير اى مشاكل ./././././

مصطفى حمدان
01-30-2014, 01:16
اخى الفاضل عندما يتم تحويل المال يتم تحويله الى حسابك فى شركة انستا وهو ليس للسحب وانما للمتاجرة به فى الفوركس واى مكاسب تحققها تستطيع ان تسحبها

doola2020
01-30-2014, 04:32
لا يا أخي انت لن تعرف سحب هذا المال لأن هذه الاموال التي تحول الي حسابك من المفترض أن تتداول بها فقط وتسحب أرباحها

أحمد بيكس
01-31-2014, 21:12
أهلا بك عزيزي واخي .. بالنسبة لسؤالك .. لا يمكن ادا سحب البونص بل فقط يمكنك التداول به والارباح الناتجة منه تستطيع سحبها .. تحياتي وبالتوفيق ...

latraaa
02-02-2014, 14:09
يا اخي الكريم، الأمر واضح في المنتدى، لا يمكنك أن تسحب أي مال من المنتدى، كل ما تحصل عليه هو مجرد بونيص يحول إلى حسابك في شركة التداول، و ما تحققه من أرباح من التداول هي التي يمكنها حينها سحبها إلى أي بنك تريد إن شاء الله

ilyes chaieb
02-03-2014, 00:53
اخى الكريم التداول على البونص اجباري لان البونص لا يسحب فقط ارباحه
اتمنى لك التوفيق و الارباح
تقبل مرورى

amoune
02-10-2014, 01:55
اخي الكريم ان كنت تتهم المنتدى بالنصب فكان أولى لك ان تبين الاسباب ولا ترمي تهمك او غضبك بكلمتين اصنتين وتذهب وتبقى ساكتا
ان كنت صادفت مشكلة في المنتدى فأعضاء الادارة امامك راسلهم واطلب منهم شرح لما يواجهك وان لم تلق الرد المناسب اكتب مشكلتك هنا ووضح
لنا اسباب غضبك من المنتدىهذا الموضوع شديد الاهمية وانت قمت بشرح الموضوع بمنتهى السهولة واليسر وانا سعيد جدا بموضوع
حضرتك وجزاك الله كل خير على هذا المجهود الممتاز واتمنى لك التوفيقشسؤئءشسؤءؤشس

ayman.shosha
02-10-2014, 02:04
لا يا غالى حضرتك فهمت الموضوع غلط
المال الذى تحصل عليه من المنتدى ليس نقدى
بل هو بونص لتتاجر به فى حسابك لدى انستا
اما المال النقدى الذى يحق له سحبه الى البنك
فهو الربح الذى تحققه من المتاجرة بالبونص فقط..

finga1
02-10-2014, 02:32
اخي الكريم ان كنت تتهم المنتدى بالنصب فكان أولى لك ان تبين الاسباب ولا ترمي تهمك او غضبك بكلمتين اصنتين وتذهب وتبقى ساكتا
ان كنت صادفت مشكلة في المنتدى فأعضاء الادارة امامك راسلهم واطلب منهم شرح لما يواجهك وان لم تلق الرد المناسب اكتب مشكلتك هنا ووضح
لنا اسباب غضبك من المنتدىهذا الموضوع شديد الاهمية وانت قمت بشرح الموضوع بمنتهى السهولة واليسر وانا سعيد جدا بموضوع
حضرتك وجزاك الله كل خير على هذا المجهود الممتاز واتمنى لك سشؤئءؤشسبؤئء

finga5
02-10-2014, 02:55
حضرتك وجزاك الله كل خير على هذا المجهود الممتاز واتمنى لك سشؤئءشسرئ

fatma abdelhay
02-10-2014, 05:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
البونص الذى يتم تحوليه اليك لايت سحبه
ولكن يتم المتاجره بيه والللى تكسبه تقدر تسحبه ولو حتى 1 دولار وتقبل مرورى

salimned
02-10-2014, 14:44
السلام عليكم
المال الدي يتحول لحسابك اخي هو بونص للمتاجرة
و لا تستطيع سحبه الا بعد القيام بعمليات التداول في السوق
لدلك يجب ان تتعلم كيفية المتاجرة في الفوركس كي تستطيع الاستفادة منه
موفق اخي.

هشام عادل 2014
02-10-2014, 18:33
البونص ليس للسحب انما هو للمتاجره به ثم الفوز ثم اختار لك بنك الكتروني ثمسحب المبلغ عن طريق وسيط

karam22
02-10-2014, 18:37
مفيش امكانية لسحب البونص ابدا
فهو ليس للسحب هو فقط تتاجر به ولكي تسحب اسحب المبلغ الذي يفوق مبلغ البونص
مشكور وبالتوفيق

yamiyugi
02-10-2014, 18:38
اخى انت هنا تضع ردود وسيتم وضعها فى حسابك الخاص بشركة انستافوركس ومن ثم تبدأ تضارب بها وتسحب الارباح ولا يمكنك سحب اصل المبلغ اللى هو تم وضعه فى الشركة من هذا المنتدى

norur
02-10-2014, 18:42
السلام عليكم
انصحك يا اخي ان تواصل جمع البونص و كل بداية الشهر تتم الرسال التلقائي الى حسابك فبي الشركة
اما يالنسبة لسحب فالبونص ليس للي السحب بل بعد المتاجرة به و تتم كسب الرباح بسحب الا الارباح

latraaa
02-10-2014, 19:17
لا لا يا أخي الكريم، المال الدي يحول إليك و هو البونيص غير قابل للسحب أبدا إلى اي بنك، و إنما يحول إلى حسابك في شركة التداول و ما تحققه من أرباح من التداول هي التي يمكنك أن تسحبها إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

creatorman1978
02-10-2014, 19:25
لا طبعا لا تستطيع ان تسحبة ...
البونص اللى يصل لحسابك بانستا هو للمتاجرة فقط ... والارباح اذا ربنا قدرك وحققت ربح تستطيع سحبها بشرط الالتزام بقواعد التداول ... بالتوفيق

المسافر
02-10-2014, 19:33
اخى الكريم
اهلا بك معنا فى منتدى فوركس العرب الراءد فى تعليم الفوركس
انت تقدر تتاجر بفلوس البونص لحد ما تعمل ارباح
وبالتالى تقدر تسحب الارباح دى
اكيد انت عرفت انك لازم تتدرب كويس علشان تربح
تقبل مرورى اخى واهلا بيك

GaMaxxx
02-10-2014, 19:48
السلام عليكم اخى الكريم بالنسبة للبونص ال المنتدى بيعطيهولك لا تستطيع سحبة كل ما تستطيع ان تصنع به ان تتداول به والربح الصافى من التداول هو ما تسطتيع سحبة
وشكرا

rsfbg2010
02-10-2014, 21:59
السلام عليكم جميعا
اخى العزيز البونص ليس بامكانك سحبه فهو خاص
بالتاجره فقط ويمكنك سحب ارباحك المحققه من خلاله
بالتوفيق للجميع
تقبل تحياتى

merengue
02-10-2014, 22:12
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لا يا اخي الكريم المال المقدم لك من الشركة
هو فقط للمتاجرة و يمكنك سحب المال من الفائدة التي ربحتها

sahbi
02-10-2014, 22:17
السلام عليكم انا ايضا جيد في هذا المنتدى ولا اعرف اي شيء عنه الرجاء ممن يتطيع مساعدة ان يقدمها لي و عذرا ان كانت لغة
العرية ليسة سليم

ashrafko
02-10-2014, 22:50
اخى الكريم البونص الذى يتم تحويلة هو خاص بالتداول وليس السحب ما يتم سحبة هو الارباح التى تتعدى هذا البونص وبالتوفيق

احمد امير
02-25-2014, 22:59
عليك أن تدرك أن من أهم العوامل التي تفصل المستثمرين المبتدئين عن المستثمرين المحترفين، هو أن المحترفين لديهم فهم متطور عن استراتيجية فوركس وعن عملية إدارة الأموال في أسواق فوركس. حيث تعد استراتيجية فوركس و إدارة الأموال من الأدوات الإحصائية التي يمكنك أن تستعملها بهدف التحكم في المخاطرة المصاحبة لكل وضعية تقوم بإفتتاحها. إذا ما تعلمت أن تقوم بتطبيق مبادئها بشكل جيد، يمكنك عندها أن تقوم بحراسة حسابك من خلال تحسين عمليات الحماية.

2_forex
03-15-2014, 10:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته جزاكم الله خيرا يا شباب على هذه النقاشات اللتى تكسب المرء الكثير من المعرفة عن عالم الفوركس لا يهم إلاما يميل الموضوع سواء طلب مساعدة ام طرح المهم أن هذه تسمى معلومات وهذا ما يهمنا لانه سيوصلنا الى درجة اعلى فى الفوركس مما يزيد فرص الربح لدينا إن شاء الله العظيم وجزاكم الله خيرا وإن شاء الله الكل يربح تقبلوا مرورى وتحياتى لكم
>>>>
.................................................. ..............................................

salimned
03-16-2014, 04:12
السلام عليكم اخي عندما يصلك البونص لحسابك عليك ان تتاجر
به كي تستطيع السحب ادا حققت به ارباحا على اي بنك الكترونب تربده.

rami007
03-19-2014, 08:16
السلام عليكم
اخى الكريم البونص الذى يتم تحويلة
هو خاص بالتداول وليس السحب
ما يتم سحبة هو الارباح
التى تتعدى هذا البونص
سلام تحياتي
بالتوفيق

محمد أبو بكر
03-28-2014, 01:00
السلام عليكم
و بالتوفيق لك و للجميع ان شاء الله ..

doaa sary
03-30-2014, 01:29
البونص مش للسحب البونص بتتاجر بيه
وتسحب ارباحك
طبعا اازاى دى هتعرفها لما تنزل برنامج التداول وتتعلم الفوركس
ازاى البيع والشرا وتكسب ساعتها تسحب فلوس حقيقية

haitham
03-30-2014, 02:07
لا حضرتك المال ده انت بتتاجر بيه فقط عشان تقدر تحقق ارباح والارباح الى انت بتحققها هيا دى الى انت بتقدر تكسبها وبالتوفيق ان شاء الله

houdabluegolden
03-30-2014, 02:32
لا يا أخي لا يمكنك سحب البونص الذي يتم تحويله من حسابك في المنتدى إلى حسابك في شركة انستا فهذا البونص
غير قابل للسحب وإنما يمكنك استخدام هذا البونص في التداول وتستطيع عمل صفقات وتحقيق أرباح والأرباح التي فوق قيمة البونص يمكنك سحبها

azzam1000
03-30-2014, 03:06
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته المفروض الاول تكون قراءت ما هى القواعد والشروط للشركة الراعى الرسمى وعرفت ايه اللى انت داخل فيه قبل ما تقعد تجمع وفى الاخر مش عارف تعمل ايه معلش بس سؤالك غظنى لانى شايفك مشارك لفترة ومجمع بونص كويس اقرء الاول ماهو التعامل بالمنتدى

amalonsy
03-30-2014, 03:10
السلام عليكم
ولا هي بتحصل كتير ان الأعضاء بيكونوا مشغولين في تجميع البونص. و لم يقرأوا القواعد والشروط
معلش ما تتعطش ولا حاجه

tazi larbi
03-30-2014, 03:20
اسلام عليكم البونص و سلف من الشركة لتحفيزك على العمل وتكوين راس مال لكن ل يمكن سخبه فقط سحب الرباح التي تجنيها من التداول في سوق العملات العالمية اتمنى لكم النجاح والله الموفق

sifoo
03-30-2014, 20:05
بسم الله الرحمان الرحيم
لا يمكنك أن تسحب أي مال من المنتدى، كل ما تحصل عليه هو مجرد بونيص
انشاء الله يستفيد الجميع
بالتوفيق لكل أعضاء المنتدى الغالي
تقبل مروري

abdelmoumin
03-30-2014, 20:09
اللسلام عليكم
يا اخي تعلم من الموقع اولا ثم شاهد الفيديوهات ثم اصب المنصة و ابدا بحساب تجريبي و بعد مدة و اكتسابك خبرة ابدء في المضاربة و الله يوفق

saro123
03-30-2014, 20:34
البونص لا يمكن سحبة ابدا ولكنك تستطيع ان تتاجر بة وما تحصل علية من السوق اى الارباح تستطيع سحبها بكل سهولة
ولو خسرت من البونص لازم تعوضة الاول

lubna
03-30-2014, 20:58
السلام عليكم
أخي لا تستطيع سحب البونص البونص هديه من المنتدى لكي تبدأ المداوله والربح
المبلغ الوحيد الذي تستطيع سحبه هوه الذي تربحه من المتاجره وليس البونص

maged mag
03-30-2014, 21:11
الســــــلام عليكـــــم و رحمـــــة الله وبــركـــــاتـــه
نعم اخى انت تتاجر بالبونص وتستطيع ان تربح وتسحب الارباح فقط وليس البونص
تمنياتى لك بالتوفيق
تقبل مرورى

harimeche
03-30-2014, 21:28
الســــــــــــلام عليكم ورحمة الله

رغم تكرار هدا الســـؤال كثيرا

لا يمكنك سحب البــــونص ويمكنك المتاجرة

به وأي زيادة فوق ابونص ممكن تسحبهــــا

تحياااااااتي

dodoenator
03-30-2014, 23:47
البونص الذي تحصل عليه هنا من الردود والمشاركات لا يمكنك سحبه ولكن يمكنك التداول به والربح من التداول فقط يمكنك سحبه وليس البونص وعليك التسجيل على موقع انستا فوركس وعمل حساب لربطه بالمنتدى حتى يتم تحويل البونص عليه اما الميتاتريدر 4 هو منصة التداول وستجده ايضا على موقع انستا ويمكنك تحميله على جهازك لتبدا التداول من عليه واتمنى لك التوفيق

FaTi
03-30-2014, 23:58
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
لا اخي البونص ما تقدر تسحبه لانو يعتبر كراس مال مهدا من عن الشركه
وايضا الارباح لي تحققها فوق راس تحسبها

sifoo
04-01-2014, 01:26
بسم الله الرحمان الرحيم
الأمر واضح في المنتدى، لا يمكنك أن تسحب أي مال من المنتدى
انشاء الله يستفيد منه الجميع
بالتوفيق لكل أعضاء المنتدى الغالي
تقبل مروري

hagar zakaria
04-03-2014, 03:22
السلام عليكم
البونص بتاخده على الردود اللي بتكتبها هنا في المنتدى ودي ماتقدرش تسحبها انت
بتتاجر بيها في انستيا فوركس والارباح هي اللي ممكن تسحبها فقط لكن بصراحه طريقه سحب الربح انا ماعرفهاش لاني لسه مبتدئه وماجربتش لسه

منى غازى
04-03-2014, 05:13
طيب انا عايزة اعرف شركة انستا دي تبع منتدى افوركس عندما اريد بعدد البونصات اللخاصة بي بتحوني الفوركس على شركة انستا علىشان اتاجر هناك وما هو ق عدد من ابونصات اللي يسمحلي اني ابتدي اتاجر في شركة انستا

memoxmax
04-03-2014, 06:00
السلام عليكم
لا يتم سحب المال والاستفاده منه ولاكن يمكن الاستفاده منه فى شراء وبيع الصفقات
ويحول المال كل اول الشهر فى الاسبوع الاول منه ويدخل المال فى الحساب ويسمى الاسهم

baltix
04-03-2014, 19:55
السلام عليكم
ورحمة الله وبركاته
ولكن يمكنك سحب الارباح

ana lola
04-03-2014, 20:07
لا يا أخي لا تقدر علي سحب هذا المال فالبونصات التي تحصل عليها من خلال ردودك ومشاركتك في المنتدي بتحول الي حسابك في شركة التداول وهذه الاموال لمساعدتك علي التداول في البورصة اما اموال الارباح التي تحصل عليها من التداول هي التي بامكانك سحبها.

bobasultan
04-03-2014, 20:22
هل بامكانى ان اسحب هذا المال من الشركه الى البنك
ام ماذا افعل ليكون هناك مال صالح اسحبه
شكرا جدا

loubna etta
04-03-2014, 21:55
السلام عليكم اخي بالنسبة للبونص التي تربحه من المنتدى لا يتم سحبه هو فقط للمتاجرة به في موقع الفوركس
اي انك تستطيع سحب اربااحك التي تكسبها عند المتاجرة
وشكراا واتمنى ان اكون قد افدتك

hadi fouad
04-03-2014, 22:22
كيفيه المتاجره دى عايزه دراسه وقرايه ومساعده من الخبرا هنا بالموقع تواصل معاهم ومافيش عدد معين من البونص او الردود كل مشاركاتك بتتحسب لك نقاط وبونص ماتقدرش تسحبها لكن ممكن تستخدمها فى المتاجره وبعدين تسحب ارباحك اى تفاصيل تقدر تتواصل مع من اجدر منى ويفيدك ان شاء الله
بالتوفيق ..

marouansat
04-03-2014, 22:26
مرحبا بيك معنا أخي الفاضل أولا أخي إدا أردت أن تواصل في مجال الفوركس يجب أن تتعلم أولا
و البونص الذي تحصل عليه لا يمكنك أن تسحبه فقط أن تتداول به و تسحب الأرباح فقط

hasback
04-03-2014, 23:19
اخلا بك اخي الكريم وان شاء الله غدا تتعلم والمهم في البداية اولا ان تقرئ كتاب عن الفوركس وان اردت ان تحمل واحد فهو في اللموضوع في توقيعي ومن بعدها شاهد اكبر عدد من الفديوهات التعليمية وبعدها تدرب على الحساب التجريبي

ام رحمة
04-04-2014, 00:22
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
البونص لا يتم سحبه وعليك تجميع بونص بقيمه مائه دولار وبعد ذلك يتم المتاجره بيهم وثم تبدأ انت فى سحب الارباح وشكرا
مع تمنياتى بالتوفيق

tigera51
04-04-2014, 00:48
السلام عليكم اخي اولا شكرا على الطرح ليسافيد الاخرين لا يا اخي يجب عليك التداول في السوق اولا وبعدها تسطيع سحب الارباح فقط
اما ما يزبد عن البونص اما البونص لا يمكن سحبه

osh
04-05-2014, 13:54
بالنسبه لرد علي سحب الارباح فده المفروض لابد ان تتاجر بها وبد ذلك تقوم باخذ الارباح اي كانت الارباح
قليله اوكثيره وده عن طريق الماستر كارد او البنك الالكتروني

---------- Post added at 10:54 AM ---------- Previous post was at 09:51 AM ----------

لابد من المتاجره اولا بالبونص التي تقوم بالحصول عليها من الاجابه علي الاسئله الطروحه من المنتدي
وبعد كدا تحصل علي الارباح المتاحه لك سواء كثيره او قليله وذلك عن طريق البنك الاليكتروني او الفيزا كارد
وربنا يوفقك دايما

a7med84
04-09-2014, 17:46
لا اخى الكريم البونص للتداول فقط وليس للسحب

هو ملك الشركه تتداول به من اجل تحقيق ربح والربح هو اللى ممكن تسحبه فى المبلغ الساسى البونص

RomanyMoreed
04-09-2014, 18:04

لا يا غالي متقدرش تسحب البونص لكن الارباح الناتجه من تجارتك بالبونص تقدر تسحبها

تحياتي

ssnsafi
04-10-2014, 03:55
صديقي البونص غير قابل للسحب ابدا وإلا لكان الناس تسجل وتكتب ردود وتسحب البونص ولا تتعلم الفوركس او تتاجر من خلال الشركة التي تمنح البونص فالبونص تقدمة من الشركة لتشجعك على المتاجرة من خلالها بدون ان تكون مضطر لايداع من مالك الخاص . البونص يتم تحويله الى الشركة وانت حر تتاجر به او تتركه يتراكم الى حين ان تتعلم الفوركس جيدا وعندها تتاجر بالبونص وتربح والارباح تسحبها او تبقيها ليزيد راس مالك

darsh
04-10-2014, 04:38
لا هو النظام ان تاخذ الفلوس تضار ب بيها مش تسحبها وتسحب الربح فقط لا غير عشان تبقى فاهم يعنى البونص لا يسحب

hagar zakaria
04-10-2014, 11:31
السلام عليكم
البونص يا اخي لايجووز لك ان تسحبه
انت بتاخده على الردود على مشاركات الاعضاء في المنتدى وبيتحولك اول كل شهر على موقع انستيا فوركس
علشان تتاجر بيه وتسحب الارباح فقط اللي انت حققتها

محمد السيد محمد
04-10-2014, 14:23
لا تفعل شئ لأنه لن يكون صالح لأن تسحبه في اي حال
المال ده عبارة عن سبفة بتعطيها لك اونستا عشان تتاجر بيها مش عشان تصرفهاااااااا

mohyedal
04-10-2014, 14:25
البونص لا يسحب و انما يتحول الى الحساب
الحقيقي في انستافوركس من اجل تمكين صاحبه
من التداول و حينما يجني ارباحا من ذلك التداول
يمكنه حينذاك ان يسحب الارباح فقط

منى غازى
04-10-2014, 15:17
اللي انا اعرفة ان البونص اللي بتجمعة من المنتدى لا يمكن سحبة ولكن تتاجر بيه في الشركة والارباح اللي بتكسبها هى اللي بيتم سحبها

ahmedibrahim258259
04-10-2014, 17:11
السلام عليكم ورحمة الله بوركاته المال يتم تحويله اوتوماتيكا من غير تدخل العضو وطبعا موش تقدر تسحبه انت تقدر تتاجر بيه والربح بس هو اللي تقدر تسحبه
تقبل مروري

nadersalaia
04-20-2014, 01:21
السلام عليكم
ممكن تسحب الارباح دى من غير اى مشاكل
او قيود مهما كانت كتيرة او قليلة وبالتوفيق

lovereal
04-20-2014, 03:01
البونص بتاع المنتدى للمتاجرة فقط اما بالنسبة للارباح التي تجنيها منه
فهي قابلة للجني مهماكانت قيمتها و ذاللك عن طريق البنك الالكتروني

rami007
04-24-2014, 15:18
السلام عليكم
انصحك يا اخي ان تواصل جمع البونص و كل
بداية الشهر تتم الرسال التلقائي الى حسابك فبي الشركة
اما يالنسبة لسحب فالبونص ليس للي السحب
بل بعد المتاجرة به و تتم كسب الرباح بسحب الا الارباح
سلام تحياتي
بالتوفيق

نور المعرفه
05-01-2014, 14:56
​عليك أن تقوم بفتح حساب لدى شركة انستا فوركس ويكون خاص بالبونص، لايمكنك السحب من هـذا المال إنه للمتاجرة في الفوركس فقط ، بارك الله فيكم .

latraaa
05-01-2014, 17:12
يا اخي الكريم، التحويل الخاص بالأموال من النتدى إلى شركة التداول يتم بشكل تلقائي و لا يمكنك أن تتدخل في العملية، اما بالنسبة لتحويله من الشركة إلى اي بنك فهدا أمر مستحيل،و إنما يمكنك التداول به و فقط و ما تحققه من ارباح من التداول هي التي يمكنك أن تقوم بطلب سحبها على البنوك

nihed trabelsi
05-09-2014, 18:58
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم عندما يتم تحويل المال فى خلال عشره الايام الاولى من اول شهر لا يمكنك سحبهم مباشرة و لكن عليك ان تتاجر بهم في سوق العملات الاجنبية و تسحب الارباح

nour elhouda
05-12-2014, 14:10
شكرا لكم

اولا اخى المفروض ان حضرتك تتاكد ان البونص وصل لحسابك فعلا فى شركة انستا وباعدين تتاجر بالبونص دة ةبعد لما تربح ان شاء الله ممكن تسحب الارباح فى اى وقت وبالتوفيق

joker7diaa
05-12-2014, 14:59
لا طبعاً مش ممكن ده مش مال ده الى بتتكلم عن بونص
وهو فقط من اجل التداول عليه وليس من اجل ان تقوم بسحبه يمكنك سحب اي ربح محقق من خلاله

mohamed bnali
05-12-2014, 15:11
اخي العضو المحترم مساعدتك واجبة وارشاداتك من اولى الاولويات
يا اخي انت دخلت الى الفركس وفتحت حسابا تجريبيا وقمت بالرد على مقالة الاعضاء حتى جمعت بنصا
واستوفيت شهرا في التداول واذا كانت الردود مكتملة فستكون في محفظتك 100 دلار
وانت لازلت مبتدئ وتطلب المال والبنص
تابر على المعرفة فبالمعرفة تستطيع ان تصل الى المال والربح
واعلم انك ادا جمعت من البنص 10 الالالف من الدلارات يكون هو مالك لا احد ينازعك فيه
ولكنك تتداول به ولا تستطيع سحبه لانها اموال افتراضية اعدت للتداول واذا فتح الله عليك ونلت ارباحا فيمكنك ان تسحب هده الارباح
وتقبل مايرضيك

anawri1996
05-12-2014, 15:25
السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاته اخي اشكرك علي هذا الموضوع ولكن اقول لك البونص لا يمكن سحبه بل للتداول به في انستا وبعدين الارباح ممكن تسحبها ماتي تشاء

الربح من الفوركس
05-12-2014, 16:39
اخى الحبيب البونص يتم نقلة من المنتدى الى الحساب الخاص بك فى الشركة خلال 7 الايام الولى من الشهر الجديد وبالتوفيق للجميع

INTHENAMEOFALLA
05-12-2014, 16:42
لا تستطيع سحب البونص لانه ليس ملكك ولكن لكى تتاجر به والارباحالتى تخرج منه هى ملكك تسحبها كيفما تشاء يا اخى الفاضل

hussam h
05-12-2014, 16:47
السلام عليكم اخي الكريم

حسب معرفتي القليلة بالنسبة لموضوع البونص فانه يكون لك بعد ان تتداول بكمية معينة من اللوتات

يعني على سبيل المثال اخذت بونص من الشركة 100 دولار فان البونص يكون لك بعد ان تتداول بمقدار 25 لوت

اي تقوم بتقسيم البونص على اربعه وتتداول بالناتج ليكون لك البونص

مع تحياتي و بالتوفيق ان شاء الله

AMLAK
05-12-2014, 17:35
بسم الله الرحمان الرحيم والصلاة والسلام على حبيبنا محمد صلى الله عليه وسلم اعتقد اخي الكريم
ان البونص عندما يصلك فهو غير قابل للسحب مباشرة انما لازم تتاجر وفى حال تحقيق ارباح
ممكن تسحب الارباح دى من غير اى مشاكل او قيود مهما كانت كتيرة او قليلة تحياتي للجميع

forexman3
05-12-2014, 18:29
شوف ياغالى
يجب ان تعلم ان البونص ليس قابل للسحب ولا يمكن
ان تسحب منه سنت واحد وانما هذا البونص يتم الاستفادة
منه عن طريق المتاجرة به وسحب الارباح

hussam h
05-13-2014, 16:47
اصدقائي على حسب معلوماتي التي سمعتها ان البونص يكون لي بعدما اتداول بعدد معين من اللوتات

فهل معلوماتي خاطئة في هذا الشيء

مع تحياتي

MAZROUR
05-13-2014, 16:50
نشكرك اخي الكريم على هدا الموضوع واعتقد ان البونص عندما يصلك فهو غير قابل
للسحب مباشرةانما لازم تتاجر وفى حال تحقيق ارباح ممكن تسحب الارباح دى من
غير اى مشاكل او قيود مهما كانت كتيرة او قليلة بالتوفيق للجميع ان شاء الله

kaa
05-14-2014, 00:19
البونص يون للتداول فقط ول يكون من حقك سحب ا ى اموال من البونص
وبعد ذلك سوف تتداول فى الفوركس وتحقق ارباح وتسبب الارباح

nadersalaia
05-14-2014, 02:28
السلام عليــــــــــكم و رحمه الله تـــــعالى وبركاتــــــــــــــــه
اخي الكريم البونص عندما يصلك فهو غير قابل للسحب مباشرة
انما عليك أن تتاجر به وفى حال تحقيق ارباح ممكن ان تسحب الارباح فقط وهي عبارة عن راس مال صغير لبداية كبيرة

hussam h
05-14-2014, 21:28
هذا يعني انني لا استطيع ان اسحب البونص حتى لو تداولت بكمية معينة من اللوتات هل هذا صحيح

مع تحياتي

حليس مختار
05-20-2014, 18:12
لا يا غالى حضرتك فهمت الموضوع غلط
المال الذى تحصل عليه من المنتدى ليس نقدى بل هو بونص لتتاجر به فى حسابك لدى انستا
اما المال النقدى الذى يحق له سحبه الى البنك فهو الربح الذى تحققه من المتاجرة بالبونص فقط.

chomehdi
05-20-2014, 21:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته موضوع رائع مع أني لم أحضر
من البداية إلا أني وبكل تواضع سريع الفهم تحياتي أخي الكريم على الشرح

RAFEEQGAZAL
05-20-2014, 23:11
اخي العزيز..........
حقاً تستحق التقدير على هذه الاسئلهالتي كانت دائما افكر بها ولكن كيف ابدأ التداول ؟؟؟
موضوع جميل جداً استمتعت به
ننتظر منك المزيد من الابداع
اتمنى لك السعاده والتوفيق

soooonor
05-20-2014, 23:35
للأسف لا يمكنك بأى حال من الاحوال سحب رصيدك من البونص ... فالبونص وسيلة توفرها لك شركة انستا للتداول على منصتها برأس مال بعيد تماما عن اموالك الخاصة ...و يشترط تحقيق ارباح لتستطيع السحب

key
06-06-2014, 18:56
شرح مميز واكثر من رائع وانت قمت بشرح الموضوع بطريقة مبسطة
مما يتيح للاشخاص المبتدئين فهم الموضوع بسهولة

forex forex1
06-06-2014, 22:10
:yahoo: السلام عليكم ورحمة الله وبركااااته البونص بتاع المنتدى للمتاجرة فقط اما بالنسبة للارباح التي تجنيها منه
فهي قابلة للجني مهماكانت قيمتها و ذاللك عن طريق البنك الالكتروني تقبل مروورى اخى الكريم وبالتوفيق ان شاء الله لك وللجميع اخى :)

hema2013
06-06-2014, 22:12
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة ونبدا الكلام ببسم اللة الرحمن الرحيم اخى العزيز من حيث انك مبتدء فيجب عليك اخذ الخبرة ومشاهدة البرامج التى تتجدث عن الفوركس والفيديوهات ولك منى الاحترام
والسلام عليكم ورجمة اللة وبركاتة

hasan300
06-20-2014, 17:46
عليك ان تسعى الى زيادة رأس مالك من خلال عدم لسحب المستمر من الحساب الخاص بك فى التجارة على العملات و يجب عليك الاستمرار فى التجارة على الارباح من الفوركس

morad136
06-22-2014, 07:13
حاول انك تكون متواصل دائما مع تاجر خبرة فى السوق و هو اللى هيوصلك الى الارباح و الاهداف و المعرفة و الخبرة فى التجارة و هتحقق اللى انت نفسك توصله فى التجارة هنا

zikonaldoz
06-22-2014, 12:48
الـسـلام عــلــيـــكــم ورحــمـة الله وبــركـــاتــه
والــصــلاة والــســلام عـلـى اشــرف الــمــرســلــيـن
اخي المبتدئ كل هده الامور توجد بقائمة المبتئين

memoxmax
06-23-2014, 03:18
اهلا ومرحبا بكل اعضاء هذا المنتدى الكبير واشكر كل من ساهم بنشر معلوماتة وخبراته فى هذا المجال الشيق
مجال الفوركس واخص صاحب الموضوع على مشاركته الفعاله واتمنى لك التوفيق ءاةتتتتاتب

nour elhouda
06-26-2014, 05:26
شكرا لكم

لا يا اخى المال اللى بيتحول اول كل شهر اللى هو البونص لا يمكن سحبة لان المفروض حضرتك تتداول بية ويمكنك سحب الارباح فقط ان شاء الله وبالتوفيق

best ana
06-26-2014, 06:56
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم لأ متقدرش تسحب البونص لكن الارباح الناتجه من تجارتك بالبونص تقدر تسحبها اتمنى ان تتقبل تحياتى اخى
وبالتوفيق ان شاء الله رب العالمين لك وللجميع

sara ali
06-26-2014, 10:25
ولكن اسحب الارباح
اما الخسارة فتخسر البونص فقط

aymanso
06-26-2014, 10:49
السلام عليكم اخى اهلا بك فى هذا المنتدى بعد ان سجلت فى المنتدى عليك اتباع قواعد المنتدى فى الحصول على البونص الذى يؤهلك للتجارة قى الفوركس من خلال شركة انستا عن طريق ربط حسابك فى المنتدى مع حسابك فى شركة انستا ثم يتم الردود على المواضيع الموجودة فى المنتدى وتاخذ علية بونص ويحول لك فى اول كل شهر على حسابك فى انستا وبالتوفيق

maha2012
06-26-2014, 18:14
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته تقدر تطلب الفيزا وتسحب
او من خلال البنوك الالكترونيه يا اخى تقدر تطلب الفيزا تقبل تحياتى

zakamessi
06-30-2014, 15:18
الـسـلام عــلــيـــكــم ورحــمـة الله وبــركـــاتــه
والــصــلاة والــســلام عـلـى اشــرف الــمــرســلــيـن
لايمكن سحب البونص يمكن التداول به فقط وشكرا

host
07-06-2014, 06:22
هذا شرح وافى وجميل جدا ويكون المستفيد الاكبر هو الاعضاء المبتدئين فى سوق الفوركس
وننتظر منك ان تقوم بنشر المزيد من المواضيع الجميلة والمفيدة

BrahimForex
07-06-2014, 15:34
لا يمكنك اخي البونص الدي تتحصل عليه من الردود غير قابل لسحب هو فقط لتداول تداول عليه وحقق الربح وبعدها اسحب الارباح

keraunos
07-06-2014, 19:44
اكتب بس وانت هتلاقي...
وربك هيرزق لأنه كريم

---------- Post added at 04:44 PM ---------- Previous post was at 04:44 PM ----------

راني محمود عيسى أكبر متضارب ع شبكة الفوركس ... حد يسمع عنه؟

ruse
07-15-2014, 22:57
لا يا اخي الكريم المال المقدم لك من الشركة
هو فقط للمتاجرة و يمكنك سحب المال من الفائدة التي ربحتها

بدر
07-15-2014, 23:33
السلام عليكم هدا البونص اللدي تمرره الشركة لحسابك هو بونص غير قابل للسحب بل ما تجنيه من اموال مقابل استتمارك لهدا البونص هو ما يمكنك ان تسحبه او تتركه في حسابك لتنمية راس المال لا تستعجل السحب اترك مالك يتكاثر ثم ابدا السحب وهده وجهة نظري تقبلها مني بصدر رحب والسلام عليكم

بشير حمدان
07-15-2014, 23:36
السلام عليكم
البونص هو مكافئه من الشركه لا يمكن سحبه ولكن يتم المتاجره به فى سوق الفوركس وما تجنيه من ارباح يمكن بعد ذلك ان تقوم بسحبه باى وسيله تريد ....

maha elsayed
07-16-2014, 01:17
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته معلومات رائعه عن التداول
فى الفوركس يا اخى عموما يا اخى تقبل تحياتى يا اخى

hegaa
07-16-2014, 14:07
رمضان كريم ع كل الاعضاء الكراام
اكيد اخى الركيم يتم تحويل البونص لك كل اول 7 اشهر من اشهر
ولاكن لايمكنك سحب الونص
بل يمكنك سحب الاربااح التى تاتى من ذالك البونص
تقبل مرووى

aysamiman
07-16-2014, 15:02
بيبقى اسمه بونص حضرتك بتشتغل بيه فقط والارباح تقدر تسحبها
اما بالنسبة لسحب البونص نفسه فده مينفعش تقدر تفتح صفقات وتحقق ارباح منها وبعد كده تسحب الارباح دي عن طريق البنك او الماستر كارد او اي طريقة تانية

el andaloussi
07-17-2014, 04:04
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، أخي الكريم
ان البونص غير صالح للسحب ، و يمكن ان تسحب فقط الارباح

scan
08-19-2014, 16:13
هذا الموضوع شديد الاهمية وانت قمت بشرح الموضوع بمنتهى السهولة واليسر وانا سعيد جدا بموضوع
حضرتك وجزاك الله كل خير على هذا المجهود الممتاز واتمنى لك التوفيق

bimbo
08-19-2014, 16:27
بسم الله والصلاة وسلام على رسول الله
اخي العزيز عليك التعليق في المنتدى لكي تحصل على بونص
ثم تنتظر حتي ياتيك في الشهر القادم ثم تتاجر به
و من ثم تسحب راباحك
سلام

esshazly
12-26-2014, 19:58
السلام عليكم .. لا يمكنك أن تسحب أي مال من المنتدى، كل ما تحصل عليه هو مجرد بونص يحول إلى حسابك في شركة التداول،.. بالتوفيق ان شاء الله بالتداول علي انيستا فوركس والمنتدي الرائع

Wassa04
12-26-2014, 20:22
مرحبا اخي الكريم البونص غير قابل للسحب
فقط الارباح المتاتية من تداول بالبونص تقبل مروري

ibrahim forex
03-18-2015, 00:22

baki
03-18-2015, 01:25
اخي عندما يتم تحويل المال في اول 7 ايام من كل شهر مستحيل انك تسحبه
بل سينتقل الى المناصة ومن المناصة بامكنك ان تستعمله في المتاجرة واي مبلغ ستفوز به
بامكنك سحبه

antonioforex
03-18-2015, 14:43
السلام عليكم
اخي لا يمكن سحب البونص مباشرة الا بعد ان تتاجر به و بعد تحقيقك لارباح به
يمكنك سحبها مباشرة لاي بنك او بطاقتك الائتمانية سلام

Doodysamsom
03-18-2015, 16:00
المال اللى بيتم تحويلة للشركة..
انت بتتاجر بية ولما تكسب ان شاء الله..
بيتم تحويل الارباح للبنك اللى انت بتختارة

mansour2010
03-18-2015, 16:58
السلام عليكم ورحمة الله وبراكاته
البونص لا تستطيع سحبه ايها الاخ الكريم
انت تتدول به فقط وتسحب الارباح منه
ارجو اني افدتك

Ahmed abdelal
03-18-2015, 18:51
أعزائي أعضاء منتدى فوركس العرب الكرام شكرا لكم على
هذه المواضيع والردود القيمة التي تطرحونها لخدمه أعضاء المنتدى ولزيادة الخبرة
و تعم الجميع شكرا منكم ونتمنى مزيد الفائدة
___________-----

---------- Post added at 05:51 PM ---------- Previous post was at 04:08 PM ----------

لسلام عليكم
....................أتمنى .......................
.........................التوفيق ..........
...............................للجميع.

doaa sary
12-11-2015, 22:36
وتسحب ارباحك
طبعا اازاى دى هتعتاج
تفتح حساب انستا
تعمل مشاركات
تتعلم

justsmile
01-12-2016, 22:49
شكرا لكم

لا طبعا البونص الذي يتم تحويله لك هو للتداول فقط ..
و عندما تتداول به و تحقق ارباح منه تستطيع سحب الربح فقط ..

Loart1956
01-13-2016, 17:23
السلام عليكم و رحمة الله
بسم الله الرحمن الرحيم
و الصلاة و السلام على أشرف المرسلين
بامكانك اخي ان تسحب الارباح منه فقط

doaa sary
01-13-2016, 17:27
وتسحب ارباحك
طبعا اازاى دى هتعرف
لما تتعلم
عن طريق كتب وفيديوهات
موفق

justsmile
02-13-2016, 00:03
السلام عليك اخي .. لا طبعا البونص الذي يتم تحويله لك هو للتداول فقط .. و عندما تتداول و تربح منه تستطيع سحب ارباحك فقط ..

ahmedmomenali
02-13-2016, 05:37
لا يا اخي الفاضل هذا المال يسمى بالبونص يعني مبلغ بتتاجر بيه مش بتقدر تسحبه
باي طريقة لكن تقدر تسحب الربح اللي حققت منه باي طريقة انت تختارها
تقبل مروري

doaa sary
02-15-2016, 21:39
بتتاجر بيه
وتسحب ارباحك فقط اعمل حساب حقيقى واربطو بالمنتدى
تتقرا كتب وشوف فيديو
بالتوفيق

mrramy
02-15-2016, 22:16
السلام عليكم اخى الكريم نفترض مثلا ان انت اخدت بونص 100 دولار دا مش هتسحبة انما بقا لو اتداولت بية وكسبت منة 1000 دولار تسحب ال1000 دا وال100 البونص ثابتين

eslamm
02-15-2016, 22:20

كل اللى اعرفه ان لامكن ان نسحب البونص

نحن نتاجر بها ونسحب الارباح فقط

واعتقد فيه بنوك كثيره يمكننا ان نسحب عليها مثل نتلر

وشكراااااااااااااااا

aminetns
02-15-2016, 22:56
لا يمكنك سحب البونص بل تاجر به والارباح اسحبها شكرا لك اخي الكريم على الموضوع أتمنى لك التوفيق إن شاء الله والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

xmenflis1
03-15-2016, 18:09
مرحباً شكراً على إضافة
لا طبعا ده بيبقى اسمه بونص حضرتك بتشتغل بيه فقط والارباح تقدر تسحبها
بتوفق للجميع

معتصم سباعنة
03-15-2016, 19:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يتم تحويل البونص بداية كل شهر من 1 - 6 من بداية كل شهر ويتم سحب الارباح وليس البونص عبرالماسر كارد او البنوك الالكترونية
بالتوفيق

nuclear2010
03-15-2016, 19:50
السلام عليكم
اخى العزيز البونص ليس بامكانك سحبه فهو خاص
بالتاجره فقط ويمكنك سحب ارباحك المحققه من خلاله
بالتوفيق للجميع
تقبل مروري

csebai12
03-16-2016, 00:36
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
لا يمكنك سحب البونص فقط تستطيع سحب الارباح من المتاجرة به

bahoma310
03-19-2016, 16:13
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركته
تناجر بالبونص لتجني الارباح منه و تسحبها
تقبلوا مروري مع خالص تحياتي و تمنياتي بالنجاح لكل الاعضاء انشاء الله

snnaky
02-07-2017, 19:22
تتاجر بية ياغالى مينفعش تسحبة الا لما تتاجر بة وتربح منة والربح اللى زايد عن المبلغ الأصلى بتاع البونص ممكن تسبة براحتك خالص كما تريد انما بدون ذلك مينفعش انك تسحب حاجة ونصيحة لك اتعلم ازاى تتاجر وازاى تفتح لنفسك طريق ربما يكون طريق الخير لك اتعلم والمنتدى مفتوح للجميع ولو عندك اى استفسار فى ما تتعلمة لا تتردد فى السؤال

bilal0007
02-08-2017, 16:59
السلام عليكم
انصحك يا اخي ان تواصل جمع البونص و كل بداية الشهر تتم الرسال التلقائي الى حسابك فبي الشركة
اما يالنسبة لسحب فالبونص ليس للي السحب بل بعد المتاجرة به و تتم كسب الرباح بسحب الا الارباح

Mahamme
02-08-2017, 17:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته... لا يمكن لك سحب هذا المبلغ الذي يعطيه المنتدى لك ولكن لك الاحقية ان تتداول به وتسحب ارباحها فقط ولكن رأس المال الذي يدفعه المنتدى للتداول ليس للسحب، وانما للمتاجرة به فقط. تمنياتي لك بالتوفيق والنجاح
تقبل مروري

amraljokar
02-08-2017, 18:05
اخي الفاضل
البونص الذي يتم تحويلة من منتدي فوركس العرب الي انستا فوركس
لايمكن سحبة وانما يمكنك التداول به وتحقيق ربح من الفوركس وبعدها يمكنك سحب الارباح
ولكن يبقي البونص لا يمكنك سحبة
تقبل مروري

radyaboelnaga
02-08-2017, 19:37
الاخ الكريم
البونص الذي سيتم تحويله للمنصه الخاصه بك في شركة انستافوركس سيكون بونص للتداول فقط وغير قابل للسحب, بمعنى انك تقوم بالتداول به كأنه مال حقيقي ولكن تستطيع فقط سحب الارباح الناتجه عن التداول
تقبل مروري

بدر اشطيبي
02-08-2017, 19:42
لا يا صديقي المال يتم تحويله اوتومتيكيا الى حسابك في الشركة انستا
ومن ثمة تقوم بالتداول عليه و تسحب الارباح اما البونص فيبقى في الشركة

abdollahsiar
02-08-2017, 20:05
البونص اخي الذي تربحه من الموقع تتاجر به في الشركة
وتقدر تسحب ارباحك من البونص تمامم مافي مشاكل
والخسارة لا قدرة الله تحتسب من البونص
لكن البونص لا يتم سحبه الهدف من اعطائه هو التحفيز على المتاجرة في الفركس من طرف الشركة

hemahack
02-08-2017, 20:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخي العزيز - الارباح اللي في المنتدي - لزمن تتحول لموقع انستا للسحب او التداول بها عبر الفوركس - وبالتوفيق للجميع - تحياتي ليك

Ayman Abdellatif
02-08-2017, 20:47
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
اخى الفاضل ما تحصلت عليه من بونص خلال الشهر و تم تحويلة الى حسابك لدى شركة انستا فوركس هو مخصص للتداول فقط ولا يمكنك سحبه باى حال من الاحوال و انما الربح الناتج عن تداولك به هو المسموح لك بسحبة

xmenflis1
02-20-2017, 20:46
مرحباً
شكراً على إضافة
بتوفيق للجميع

mohamed shams
02-20-2017, 21:01
السلام عليكم اخى الكريم
طبعا يتم تحويل محصلتك من البونص الشهرى خلال عشره ايام الاولى من الشهر
وهذا ليس للمكسب الشخصى والسحب ولكن للتداول فقط والعمل على الحساب والمكسب من البونص يمكن سحبه
عن طريق الشركه
بالتوفيق

bebars zolfakar
02-21-2017, 07:06
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
البونص لايسحب انما هوا هدية من شركة انستا للمتدواليين
وعندما تربح تستطيع ان تسحب ربحبك لكن البونص لايسحب ابدا
تقبل مرورى وتحياتى
شكرا لكم

zizoo99
02-21-2017, 12:00
شكرا لك اخى على استفسارك المتكرر و لكن للاسف لا يمكن سحب البونص الى حساب بنكى او الكترونى هذا البونص فقط من اجل التداول الحقيقى و سحب الارباح المتحققة من وراء التداول بالبونص

saroonah
02-21-2017, 12:44
لا لا يمكنك سحبه بمجرد وصوله للشركة فهناك سوف تبدا بالعمل الحقيقي اللي هو التداول هذا المنتدى هو لتجميع البونصات فقط التي سوف تتاجر بها وانستا هو مكان التداول

Abdiaziz
02-21-2017, 17:57
شكرا لكم

[CENTER][/QUOTE]

أخي العزيز عودتنا دوما على الطرح المفيد
وهنا أجد تعاليم أن أتبعناها فزنا بالسمو الأخلاقي النبيل
أحييك على الموضوع الهادف جميل..
درر وجواهر نثرتها بالعام
شكرا لك بحجم الكون شكر جزيل .. مع التحية وكامل التقدير

MOHAMED SAID ELSAYED
02-21-2017, 18:23
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته........عليك ان تتعلم الفوركس او ممكن حضرتك تدخل على القسم التعليمى الخاص بالمنتدى سوف تجد الشرح

salwa010
02-21-2017, 18:25
البونص دة حتقدر تتداول بيه عادي جدا لكن حتقدر بس تسحب ارباحه و عند عملية السحب حيتم الغاء البونص يعني لازم تفهم ان البونص غير قابل للسحب مشكوووور للمتابعة والمشاركة الفعالة

kamelbobo28
02-21-2017, 19:19
لسلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
موضووع جميل الدي شاركته معنا و لكن لن تستطيع التعلم ان لم ترتكب اخطاءا و تتعلم منها
تقبلوا مروري مع خالص تحياتي و تمنياتي بالنجاح لكل الاعضاء انشاءالله

nonam
06-20-2017, 18:18
السلام عليكم ... انت من اهم الخطوت اللي انت لابد ان تتعلمها التعامل مع السوق وكمان التامل مع البونص والمنتدي ومن المهم جدا ان تتعلم المضوعات اللي انت من المهم جدا التعامل معاها
بالتوفيق ان شاء الله في التعامل مع المنتدي

adamarwan
06-20-2017, 21:26
لا اخى وانما هدا المال مخصص فقط لتداول
به لكن عندما تربح ممكن ان تسحب الارباح التى تنتح
عن هدا البونص الى البنك بتاعك
وحظ موفق