PDA

View Full Version : بسم اللة الرحمن الرحيم

عبد السلام مصطفى البستاوى
02-06-2014, 20:57
هو انا لو حابب اعرف انا معايا كام على فوركس العرب اعرف منيين؟
ومتى تتم تحويل الاموال الى انستا فوركس؟
هل يمكن انا احصل على الاموال على حسابى المصرفى بالبنك؟
ارجو ان تفيدونى انا جديد

salimned
02-09-2014, 03:28
السلام عليكم
اخي البونص الدي تجمعه من المواضيع و المشاركات
ياتيك في كل بداية شهر حاول ان تتاكد انك فعلت حسابك
في الشرة كي تستطيع سحب الارباح بها و اتمنى لك التوفيق في عملك
تحياتي سلام.

mohamed waali
02-09-2014, 03:47
اولا افتح حساب في انستا فوركس وقم بتفعيله اوربطه بالمنتدى ادخل الى لوحة التحكم الخاصة بك في منتدى فوركس
اضغط على تفعيل البونص وادخل رقم حسلبك والباسورد وانتضر الى غاية بداي الشهر لتحول الارباح الى حسابك انستا فوركس
لتداول بها وتسحب الارباح فقط

finga1
02-09-2014, 22:00
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
تسلم اخى الكريم على طرحك لهذا الموضوع وياريت تقولنا الطريقه التى اشتغلت
بيها لكى نتعلم منها وماهى الاستراتيجيات التى تتبعها وبالتوفيق للجميع
وتقبل مرورى
مبروك اخى الكريم وان شاء الله فى استمرار

وبالتوفيق ان شاء الله فوركس فاكتورى اهم موقع فى هذا المجال طبعا

والله المستعانصسؤشسبصض

finga5
02-09-2014, 22:00
تسلم اخى الكريم على طرحك لهذا الموضوع وياريت تقولنا الطريقه التى اشتغلت
بيها لكى نتعلم منها وماهى الاستراتيجيات التى تتبعها وبالتوفيق للجميع
وتقبل مرورى
مبروك اخى الكريم وان شاء الله فى استمرار

وبالتوفيق ان شاء الله فوركس فاكتورى اهم موقع فى هذا المجال طبعا

والله المستعانشسؤشضص

omnia ashraf
02-10-2014, 14:57
تسلم اخى لطرحك لهذا الموضوع المهم
وياريت تقولنا الطريقه والاستراتيجيات التى تتبعها فى الشغل
لكى يستفيد منها الجميع

هشام عادل 2014
02-10-2014, 18:30
لمعرفة البونص الخاص بك في فوركي العرب اضغط علي بونص فور بوست والفلوس بتتحولك في اول الشهر والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

yamiyugi
02-10-2014, 18:52
اخى يمكنك معرفة البونص فى المنتدى من البروفايل وهتلاقى كلمة bonus for post دوس عليها هيطلع لك انت معاك كام فى المنتدى
او كمان هتلاقيها تحت اسمك بعد ما تحط اى رد او موضوع
اما بقى البونص فهو غير قابل للسحب الارباح اللى هى اللى هتسحبها من شركة انستا على اى بنك الكترونى بعد تفعيل حسابك طبعا

جمعة عبداللة
02-10-2014, 20:37
اخى الكريم يتم تحويل اموال البونص اليك فى اول عشرة ايام من كل شهر
وايضا تستطيع ان تتاجر بالاموال متى تصل الى حسابك
وتعرف مكانها من الملف الشخصى بيكون موجود فية
وانت ممكن تسحب الاموال عن طريق البنوك الالكترونية

ahmedhawash
02-10-2014, 22:47
لو انت عايو نعرف انت عملت كام من بونص الشهر ده بيقى

تدخل على الملف الشخصى بتاعك وهتجمع البونص اللى هو بيكون اسفل لكل قسم على حدى

والله المستعان

ainga
02-11-2014, 23:48
افتح حساب في انستا فوركس وقم بتفعيله اوربطه بالمنتدى ادخل الى لوحة التحكم الخاصة بك في منتدى فوركس
اضغط على تفعيل البونص وادخل رقم حسلبك والباسورد وانتضر الى غاية بداي الشهر لتحول الارباح الى حسابك انستا فوركس

احمد امير
02-25-2014, 19:34
و من ناحية أخرى فإن الأشخاص الذين يقومون بالغوص في هذه الاسواق من غير أية معلومات أو تعليم يتعلق بهذا النوع من الاسواق، فإن مصيرهم هو الفشل. إن أسواق فوركس كبيرة و توفر فرص ضخمة للربح إذا ما تم العمل فيها بشكل علمي صحيح.

doaa sary
02-28-2014, 18:12
في كلمة مع كل حساب في المنتدي اسمها accumulated bonus
وهخذه الكلمة مكتوب بجانبها رصيدك في منتدي فوركس العرب

choroukguid
02-28-2014, 23:58
اهلا بك اخي الكريم
ادهب الى ملفك الشخصي وسوف تجده في bonus ..post
ورايح تجد البونص الدي عملته في هدا الشهر ولكي يتحول الى انستا لابد
لك ان تربط الحساب بالمنتدى لكي يتحول كل نهاية الشهر بشكل اوتوماتيكي

maged mag
03-01-2014, 00:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكر لك اخى على طرح هذه النقطة الهامة ولانى جديد اضم صوتى الى صوتك واطرح نفس الاستفسار معك
لكى نتعلم من خبراء الفوركس
مشكور اخى بارك الله فيك اتمنى لك التوفيق

latraaa
03-01-2014, 11:59
يا اخي الكريم، القانون واضح و مبين بالتفصيل في الموقع الرسمي للمشركة و في المنتدى، البونيص الدي تحصله في المنتدى هو غير قابل للسحب بأي ظرف من الظروف، و يحول بشكل تلقائي إلى حسابك في شركة إنيستا، و ما تحققه م نارباح من بعد التداول هي التي يمكنك أن تسحبها إلى أين تريد

amr mostafa
03-01-2014, 14:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخى موضوع استراتيجى جديد ولكنها يحتاج الى متابع فى الكلام وفى الاسترايجية
شكرا اخى الفاضل على الاستراتجيات الجديد وننتظر منك الموضوعات الاكتر

gamal20
03-01-2014, 15:52
اخى الكريم يتم تحويل البونص فى اول اسبوع من كل شهر يعنى مثلا الشهر ده تم تحويل البونص
اول يوم فى الشهر فى انجاز غير مسبوووووووووق

foxforex
03-22-2014, 07:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته موضوع جميل بارك الله فيك اخى واستفدت جدا من المعلومات الموجودة فيه من خلال ردود الشباب بارك الله فيهم وجعله فى ميزان حسناتهم وتقبل مرورى
*_*_ ..... ...*|*...............
.................................................. ......................

joker7diaa
03-26-2014, 04:21
جانب كل مشاركة لك مكتوب انت عملت كام وتقدر تعرف من ملفك الشخصي
تحول البونص الى انستا كل شهر
يمكنك سحب اي ربح محقق من البونص , وطرق السحب عديدة
بالتوفيق لك

waelmma
03-26-2014, 07:22
:(:o:yahoo: شكرا لك اخى العزيز انت بتضغط على صفحتك فى النتدى ثم على بونص وهتجد تحته مقدار البونص
اللى حققته اما تحويل البونص بيكون اول الشهر ويظهر فى الاسبوع الاول من كل شهر

sendrela
03-26-2014, 08:32
من لوحه التحكم الخاصه بك ستجد جدول وفوقه عده اختيارات اختار منها البونص واضغط عليه ستجد كل بيانات البونص الخاص بك

ولكن يا اخى البونص يحول لشركه انيستا ولا يتم سحبه ابدا بل انت تتداول به وتسحب الارباح فقط منه

تحيتى

forexanime
03-26-2014, 09:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بارك الله فيك اخى معلومات بنائه وجميلة حقا لقد استفدت منها بالفعل بارك الله وفيك وفى جميع الاخوة محبى الخير على مثل هذه المواضيع الجميلة وتقبل مرورى
.
...........

forexuwk
03-26-2014, 09:52
يتم تحويل اموال البونص اليك فى اول عشرة ايام من كل شهر
وايضا تستطيع ان تتاجر بالاموال متى تصل الى حسابك
وتعرف مكانها من الملف الشخصى بيكون موجود فية
وانت ممكن تسحب الاموال

inuyasha
03-26-2014, 10:37
بارك الله فيك اخى على هذه المعلومات القيمة وتقبل خالص تحياتى ومرورى لك ولكى افيدك يجب ان تعلم ان البونص يتم تحويله كل اول اسبوع من كل شهر وستجد احصائيات البونص الخاصة بك فى ملفك الشخصى وفى امان الله

saro123
03-26-2014, 11:18
يوج برنامح هنا فى المنتدى مربوط بشركة انستا فوركس وبعد نهاية كل شهر وفى اول ايام من الشهر التالى يتم ارسال البونص الخاص بك
على الحساب الذى قمت بريطة هنا فى المنتدى

aysamiman
03-26-2014, 13:16
خي البونص الدي تجمعه من المواضيع و المشاركات

نور المعرفه
03-26-2014, 14:59
​طبعا ً أنت لديك ملف شخصي في المنتدى أنظر إلى أعلى بجوار إسمك على صفحة المنتدى ، أدخل وضمن الخيارات ستجد كشف حساب لرصيدك لغاية الان ، وإذا ذهبت لكشف حسابك في شركة أنستا ستعرف كم المبلغ الكلي الخاص بك ن بارك الله فيك .

creatorman1978
03-26-2014, 15:08
ممكن تعرف رصيدك الحالى من ملفك الشخصى فى المنتدى وايضا على يمينك تحت الصورة الرمزية ستجد اجمالى ما جمعته من بونص ... بالتوفيق

amalonsy
03-26-2014, 15:16
انا عررفت ان العمل علي البونص المتسبب في الخساره هاطضر اعوضها بعد كده من اي مكسب ييجي واقدر أخد ما يذيد عنه.
كده صعب اوي تحقيق مكاسب ولا ايه؟؟
ارجو الافاده

forex pop
03-26-2014, 15:40
موضوع استراتيجى جديد ولكنها يحتاج الى متابع فى الكلام وفى الاسترايجية .....
شكرا اخى الفاضل على الاستراتجيات الجديد وننتظر منك الموضوعات الاكتر...

rami007
03-29-2014, 16:22
السلام عليكم
شكرا لك اخى العزيز انت بتضغط
على صفحتك فى النتدى ثم على بونص
وهتجد تحته مقدار البونص
اللى حققته اما تحويل البونص بيكون
اول الشهر ويظهر فى الاسبوع الاول من كل شهر
سلام تحياتي
موفق

ebram
03-29-2014, 16:29
هو انا لو حابب اعرف انا معايا كام على فوركس العرب اعرف منيين؟
ومتى تتم تحويل الاموال الى انستا فوركس؟
هل يمكن انا احصل على الاموال على حسابى المصرفى بالبنك؟
ارجو ان تفيدونى انا جديد

اخي الكريم الرصيد بيكون باين في الجزء الخاص بالبونص الي موجود في الصفحه الشخصيه لك
ومهو انت البونص ده هتحوله الي حساب العمل في الشركه
وبتقدر تسحب الارباح

yopibianco
03-29-2014, 16:52
انت بتضغط على صفحتك فى النتدى ثم على بونص وهتجد تحته مقدار البونص اللى حققته اما تحويل البونص بيكون اول الشهر
تعرف رصيدك الحالى من ملفك الشخصى فى المنتدى وايضا على يمينك تحت الصورة الرمزية ستجد اجمالى ما جمعته من بونص

forexuwk
03-29-2014, 17:21
اخي البونص الدي تجمعه من المواضيع و المشاركات
في الشرة كي تستطيع سحب الارباح بها و اتمنى لك التوفيق في عملك

azzam1000
03-29-2014, 17:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى العزيز البونص بتاعك الاصلى وليس الذى امامك تحت البرفيل بتاعك موجود فى ملفك الشخصى فى بونص فور بوست او اخر الصفة عندك بردو وبيتحول اول كل شهر وبتسحب الفلوس بالطريقة اللى انت عايزها وموجوده الطر فى انستا فوركس فى بند السحب

payza
03-29-2014, 23:08
البونص معروف ان معياد الارسال في اول\
اسبوع من كل شهر

http://s10.postimg.org/ec5inf23d/50794.gif (http://postimage.org/)

sifoo
04-01-2014, 02:28
بسم الله الرحمان الرحيم
تستطيع ان تتاجر بالاموال متى تصل الى حسابك
وتعرف مكانها من الملف الشخصى
انشاء الله يستفيد منه الجميع
بالتوفيق لكل أعضاء المنتدى الغالي
تقبل مروري

نور المعرفه
04-01-2014, 22:01
كل مشترك في منتدى العرب للفوركس لديه صورة شخصية تمثل الهوية الخاصة به في المنتدى ، تحت هـذه الصورة توجد المعلومات الخاصة بك ومنهتا كم تملك في رصيدك ، بارك الله فيكم .

abdelhalim
04-01-2014, 22:04
لا يمكن سحب البونص اما فيم يخص
ببونص المنتدى 0.1 دولار للرد المفيد (اكثر من سطرين) و المفيد الحد الاقصى شهريا هو 100$ بونص يرسل مباشرة الى حساب انترافوركس اوتوماتيكيا

ana lola
04-02-2014, 01:08
ليس لدي أى فكرة لاني ما زالت أتعلم في هذا المجال لكن الموضوع بينبهنا لاشياء مهمة جداا وأيضا ردود الأعضاء.أرجو أن تكون أستفدت منها مثلي .جزاكم الله كل خير علي هذه المجهودات الرائعة.

ruse
04-02-2014, 18:07
السلام علبكم و رحمته و بركاته
لمعرفة البونص الخاص بك في فوركس العرب اضغط علي بونص فور بوست
والفلوس بتتحولك في اول الشهر

soooonor
04-02-2014, 18:17
رصيد حضرتك من البونص يتم تحويله تلقائيا الى حسابك فى انستا فوركس فى خلال الايام الاولى من كل شهر بشرط ربط حسابك بانستا بحسابك فى المنتدى

و لا يمكنك مطلقا تحويل البونص الى اى بنك ..بل هو لمساعدتك فى بدء التداول بالفوركس

hagar zakaria
04-02-2014, 19:10
السلام عليكم
ممكن تعرف البونص فى المنتدى من البروفايل بتاعك فوق في اعلى الصفحه وهتلاقى كلمة bonus for post دوس عليها هيطلع لك انت معاك كام فى المنتدى

منى غازى
04-02-2014, 19:21
فعلا سؤال يهمني اعرف اجابته ازاي اعرف حسابي فى المنتدى ولو انا ليه حساب في بنك فيص الاسلامي ممكن حسابي هنا يتحولي هناك ياريت حد يفدني روري ولو يتكرم ويرد عليه على الخاص في موضوع تحويل الحساب للبنك علشان انا ممكن ما شوفش الرد هنا وجزاكم الله خيرا

loubna etta
04-02-2014, 20:42
السلام عليكم اخي بنسبى لارباحك في منتدى الفوركس فانك لماا تقووم باي تعليق او مشااركة فرصيدك يضهر في الجاانب
اماا بالنسبة لاربااحك في المنتدى فياا بونص وبس مش اموال تسحبهاا ع حسابك البنكي بل تتجارب بهاا في موقع الفوركس الي منتدى عامل معاه وسااطة
اما اربااحك في المنتدى فبتنزل على حسابك اول كل شهر
وشكراا

ahmed mohsen92
04-02-2014, 20:50
اولا ( السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة )
ثانيا لو عاوز تعرف البونص بتاعك دا بيكون من الملف الشخصى بتاعك فى الموقع و بالنسبة لتحويل البونص دا بيكون فى اول كل شهر بياخد حوالى يومين او تلاتة
بالتوفيق

dodoenator
04-02-2014, 21:17
اهلا بك اخي الكريم بعالم الفوركس لتعلم كم لديك من البونص اتبع الاتي:
1- اضغط على اسمك الذي سجلت به وسيكون امامك اعلى الصفحة.
2- ستفتح لك صفحة الملف الشخصي وسيظهر مربع مكتوب فيه بالانجليزي كذا اختيار اضغط على bonus for post.
3- ستظهر لك الصفحة التي بها البونص الحالي والبونص الذي تم ارساله والبونص الكلي لك.
يمكنك الحصول على الاموال على حسابك بالبنك فقط اتصل بالبنك واسال ولكن اذا من الافضل تحويلها لبنك الكتروني ومنه للبنك تبعك حتى لا يستهلك منك عمولة كبيرة وتستطيع دخول انستا ومعرفة تلك البنوك وكيفية سحب الاموال ستجدها بالتفصيل.
تقبل مروري اخي.

نور المعرفه
04-02-2014, 21:28
​أحب أن أضيف إلى هـذا الموضوع أن شركة أنستا تقوم ببعث تقارير شهري على بريدك الإلكتروني ويوضح العمليات التي أُقيمت على الحساب وكذلك مقدار البونص الذي تم تحويله إليك ، بارك الله فيكم .

hadi fouad
04-02-2014, 22:44
انا كمان جديده زيك وكنت محتاجه اعرف شكرا ليك وللاخوه الاعضاء على الردود
بس عندى استفسار بالنسبه للبنوك اللالكترونيه فى مدى المصداقيه والدقه فى مواعيد السحب والارسال

SHADOW
04-03-2014, 03:34
{{السلام عليكم ورحمة الله وبركاته }} والصلاة والسلام على سيد المرسلين محمد عبد الله وعلى اله وصحبه اجمعين ومن تبعهم باحسان الى يوم الدين <<
يمكنك الضغطى على ملفى الشخصى ومن ثم اذهب لكلمة بونص فور بوست بالانجليزى وستجد جميع التفاصيل الخاصبة بالبونص هناك ومنها كم معك

seif1987tt
04-14-2014, 18:17
شكرا للسؤال القوي اولا
ثانيا يا غالي يتم معرفوة رصيدك من خلال تحت اسمك يكتب كم جمعت في المنتدى
و يتم تحويل الاموال كل بداية شهر جديد لحسابك في انيستا

mohyedal
04-14-2014, 18:20
في منتدى فوركس العرب يتم تبيان
عدد المشاركات و عدد الدولارات المربوحة
في الخانة التي يوجد فيها اسم العضو
اما البونص فلا يسحب بل يحول الى الحساب
الحقيقي في انستافوركس

Asma Atika
04-14-2014, 23:10
البونص الذي يتم جمعه من خلال الردود او دعوة الاصدقاء ليس للربح
وانما يعتبر راس مال للمتاجرة به في الشركة .يمكن رؤية الرصيد فس الخانة المخصصة للعضو او من خلال التوجه للوحة التحكم.

a7med84
04-21-2014, 16:00
لمعرفه البونص الخاص بالشهر اللى انت فيه

يبقى خش على البروفيل الخهاص بك وهتلاقى البونص مفصل على حسب الاقسام اجمعه وهو دهةبونص الشهر

bigboss87
04-21-2014, 17:21
يعني البونص يتحول أوتوماتيكيا كل أول شهر ، أنا حسابي فل فوركس ما تفعل بعد عندي مشكل ، هل يمكن إستعمال البونص وبعدين التفعيل ؟؟؟؟،
شكرا على التوضيح

---------- Post added at 04:21 PM ---------- Previous post was at 04:19 PM ----------

يعني البونص يتحول أوتوماتيكيا كل أول شهر ، أنا حسابي فل فوركس ما تفعل بعد عندي مشكل ، هل يمكن إستعمال البونص وبعدين التفعيل ؟؟؟؟،
شكرا على التوضيح

ahmedibrahim258260
04-21-2014, 17:38
بسم الله الرحمن الرحيم ممكن تعرف اللي معاك في المنتدي من خلال صفحتك في المنتدي هتلاقي البونص خلال الشهر جمع الاقسام هاتعرف انت معاك كام والبونص بيتحول اواتوماتيكيا كل اسبوع من كل شهر

RomanyMoreed
04-25-2014, 22:37

شوف حضرتك يتم تحويل البونص كل اول شهر من حساب المنتدي لحساب التداول

تحياتي

FaTi
04-25-2014, 23:02
الســــلام علـــيكم ورحمـــــــة الله تعـــالى وبركاتــــه
اهــــلا اخـي الكريــــــم تعرف على البونص لي انت متحصل عليه من خلال الاطلاع على ملفك الشخصي وتروح الى كلمه
bonus for post
بالتوفيق

INTHENAMEOFALLA
04-25-2014, 23:09
تعرف انت معك كام من Accumulated bonus الذى تحت صورتك ويتم تحويل البونص فى اول اسبوع من كل شهر ولا تستطيع ان تحصل على الاموال الا اذا تاجرت بها ممكن تحول الربح فقط

Ammar Tayeb abdelkader
04-26-2014, 02:08
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
في أول أسبوع من الشهر الجديد يتم تحويل المال إلى شركة انستا فوركس وهنك تستطيع التداول و التجارة في العملات
بالتوفيق للجميع
تقبل مروري

AMLAK
08-12-2014, 22:36
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم اخى الكريم يتم تحويل اموال البونص اليك فى اول
عشرة ايام من كل شهر وايضا تستطيع ان تتاجر بالاموال متى تصل الى حسابك وتعرف مكانها من الملف الشخصى
بيكون موجود فية وانت ممكن تسحب الاموال عن طريق البنوك الالكترونية مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

el andaloussi
08-13-2014, 13:37
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، أخي الكريم ان بونص تعرفه من تحت الصورة الشخصية في المشاركة او من الملف الشخصي

gehad87
08-29-2014, 20:39
في اول يوم في الشهر بتعرف هيتدفعلك كام لانه بيكون البونص اتحسب
وهتلاقي في خانة بونص فور بوست احصائية البونص وهتعرف معاك كام
ودي بتلاقيها في ملفك الشخصي

مصراوى
08-29-2014, 21:22
اخى الحيب هذا الامر سهل جدا ويمكن التعرف على هذا الامر من خلال الغرفة الخاصة بك وبالتوةفيق للجميع من عالم الفوركس الكبير

mohamed elsliny
08-29-2014, 22:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل ان البونص الذى تجمعه من المنتدى عن طريق المشاركات وردودك على الموضوعات المطروحة تتحول تلقائيا فى الايام الاولى من الشهر الى حسابك فى الشركة بعد ربط حسابك بها وستجد ذلك فى بروفايلك عندما تضغط على bonus for post

ibrahim forex
03-03-2015, 23:21
اولا افتح حساب في انستا فوركس وقم بتفعيله اوربطه بالمنتدى ادخل الى لوحة التحكم الخاصة بك في منتدى فوركس

katreenaziz
03-04-2015, 15:48
اخى الكريم تعرف معاك بونص من الصفحة الشخصية بتاعتك هتلاقى فيها البونص المستحق واخر بونص اتحولك الشهر اللى فات بلتوفيق

doaa sary
12-20-2015, 16:29
في كلمة مع كل حساب في المنتدي اسمها accumulated
اللى تحت صورتك
لما بتعمل مشاركة
مكتوب البونص
وبيتدفع يوم1بالشهر

xmenflis1
12-20-2015, 17:15
السلم عليكم ورحمة الله وبركاته
مرحباً شكراً على إضافة
بتوفيق للجمع

salem99
12-20-2015, 17:45
يشمل التحليل الاساسي تعلم المؤشرات الاقتصاديه,العوامل الاجتماعيه وسياسة الحكومات الدوليه التي تساعد متداوليالفوركس والعقود على توقع تحركات الاسعار واتجاها

heroo252
12-20-2015, 17:48
من صفحتك الشخصيه فى المنتدى هتلاقى احصائيات كامله
عم كل البونص بتاعك وعن بونص الشهر الى شغال وكل حاجه
تخص تحويل البونص السابق

kacembouden2
01-19-2016, 22:44

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

ebn masr
03-11-2016, 10:19
]ادخل على حسابك فى المنتدى ومن خلال بونص اوف بوست ستجد مالديك من بونص وبتم تحويله شهريا الى حسابك ف الشركة

nuclear2010
03-12-2016, 12:18
السلام عليكم
شكرا لك اخى العزيز انت بتضغط على صفحتك فى النتدى ثم على بونص وهتجد تحته مقدار البونص
اللى حققته اما تحويل البونص بيكون اول الشهر ويظهر فى الاسبوع الاول من كل شهر
تقبل مروري

mrdhia
03-12-2016, 12:33
ادخل على حسابك فى المنتدى ومن خلال بونص اوف بوست ستجد مالديك من بونص وبتم تحويله شهريا الى حسابك ف الشركة

انعام
03-12-2016, 17:46
بسم الله
تحية طيبة اخواني وبعد
اشكرك اخي العزيز على وجودك معنا , اخي العزيز يوجد فيديو توضيحي يعلمك ما تريده في المنتدى , راجيا الفائدة لك

Mostafa Ezz
08-20-2016, 20:09

تفتح الحساب بتاعك أخي وتخش علي معلومات الحساب هتلاقي المبلغ مكتوب والمارجن وكل حاجه والبونص بيتحول تلقائي اول كل شهر

tahar2015
06-09-2017, 09:34
البونص هو للتداول فقط يجب ان تتداول بالمبلغ لما يتم تحويله في بداية الشهر الجديد
تقبل مروري وبالتوفيق لك لجميع اعضاء المنتدى ان شاء الله