PDA

View Full Version : مصداقية

Pages : [1] 2 3 4 5

moradovitch
02-09-2014, 19:28
بعد قراءة عدد لا بأس به من المواضيع هناك موضوع حيرني لذلك أردتكم أيها الإخوان المشاركة في هذا النقاش السؤال الذي يطرح نفسه هو ما مدى مصداقية شركة إنستا
أنا عن نفسي لا أعرف إذ لم أبدأ بالمتاجرة في حساب حقيقي أو بالأحرى لم أفتح حساب حقيقي بعد
أرجو أن يكون نقاش بحقائق و أدلة ملموسة

aiia
02-12-2014, 16:49
قراءة عدد لا بأس به من المواضيع هناك موضوع حيرني لذلك أردتكم أيها الإخوان المشاركة في هذا النقاش السؤال الذي يطرح نفسه هو ما مدى مصداقية شركة إنستا
أنا عن نفسي لا أعرف إذ لم أبدأ بالمتاجرة في حساب حقيقي أو بالأحرى لم أفتح حساب حقيقي بعد

menoer1248
02-12-2014, 17:31
يا اخي المنتدى هو لشركة انستافوركس وانا اجزم ان هذه الشركة ممتازة حقا ولي فيها جولة في الموقع وقد وجدتها من احسن الشركات التي تقدم الخدمات وعلى راسها البطاقة والمصرفية وغيرها من الخدمات الرائعة

ciic
02-12-2014, 17:34
دد لا بأس به من المواضيع هناك موضوع حيرني لذلك أردتكم أيها الإخوان المشاركة في هذا النقاش السؤال الذي يطرح نفسه هو ما مدى مصداقية شركة إنستا

ilyes chaieb
02-13-2014, 12:56
اخى الريم انا قد نزلت عشرات اثبات السحب من الشركة
و انا ااكد لك المعلومة واقول لك
\انا شركة انستافوركس صادقة في سحب ارباح البونص
اتمنى لك متاجرة مربحة
تقبل مرورى

saro123
02-13-2014, 13:20
شرطة انستا فوركس شركة عانية عن التعريف ياجماعه هى شغالة فى هذا الامر منذ سنوات عديدة لذا لا داعى لاى
قلق ابدا وطبعا مهم جدا فبل الدخول فى اى شركة انك تعمل سيرش عليها

SheShe
02-14-2014, 21:30
اخي الغالي كل ما عليك انك تعمل حساب وتفعله وتعمل فيه بونص 50 دولار مثلا وجرب بنفسك
واديك مش خسران حاجة واعمل ربح وجرب تسبحه وشوفه هيتسحب من غير قيود.
.. تقبل مروري ...

Abo Hamdy
02-15-2014, 02:04
السلام عليكم ورحمة والله وبركاته اخي الفاضل بتمنالك كل خير وموضوع جيد
وبشكرك علي طرحه وخصوصا انك بتفيد وتستفيد من خلال الرد مقابل البونص
صادقة جدا حسب تعاملي معها سبحت منها بدون اي رفض

salimned
02-15-2014, 02:57
السلام عليكم
نعم اخي شركة انستا دات مصداقية و يمكن
ان تتاكد من دلك بنفسك عليك ان تجرب في الحساب الحقيقي
بطلب سحب عند تحقيق الارباح و سيصلك المبلغ بسرعة
موفق اخي.

fatma abdelhay
02-15-2014, 04:06
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الكريم والله الشركه ممتازه ماشاء الله
واول بونص اتحول ليا ربحت منه وحولت المكسب على بنك الكترونى وصل وكله تمام الحمدلله
مصداقية شركة انستا 100%
ومالكش دعوه بأى كلام على الجروبات والمنتديات اخى الكريم
وبالتوفيق وتقبل مرورى :)

eiie
02-15-2014, 21:35
فحسب المثال السابق :

قمت بإيداع 3000$ مسبقاً في حسابك الذي فتحته لدى وكالة السيارات فرصيدك لديهم = 3000$
وعندما قررت شراء سيارة قامت الشركة بخصم 1000$ كهامش مستخدم , فسيكون الهامش المتاح لديك الآن :
الهامش المتاح = الرصيد – الهامش المستخدم
= 3000 – 1000 = 2000 $
وهو أقصى مبلغ يمكن أن تخسره في الصفقة .

oo0khaled0oo
02-15-2014, 22:46
لا اخي شركه انستا حتي الان جيده جدا ف التعامل معنا و هي شركه جيده بلا هواده و دعك مما يزكرونها به علي الانترنت هؤلاء هم اعداء النجاح و انا سحبت منها اكثر من مره و الحمد لله ناس كويسين جدا جدا

abnalex
02-17-2014, 08:09
يا اخي المنتدى هو لشركة انستافوركس وانا اجزم ان هذه الشركة ممتازة حقا ولي فيها جولة في الموقع وقد وجدتها من احسن الشركات التي تقدم الخدمات وعلى راسها البطاقة والمصرفية وغيرها من الخدمات الرائعة

ahmedhawash
02-17-2014, 16:16
انا من 10 شهور اتعامل مع الشركه وتفى بوعودها معى انا اتكلم بشكل شخصى

وفى ناس شغاله معاهم بالبونص من قبلى كمان شركه محترمه جدا فى تعاملها معى والله المستعان

norur
02-17-2014, 18:01
السلام عليكم
الصراحة ان هده الشركة لها مميزات عديدة لدالك اشتركنا فيها ز يعجبني فيها الجدية و الانظباط و انها
لها عدة اثباتات على دلك و على انها لها مصداقية في الدفع

Johnson Dwayn
02-17-2014, 21:07
ثم ذكر بعده الشاب الذي نشأ في عبادة الله، فصار هو الثاني؛ لأن الشاب إذا نشأ في عبادة الله نفع الله به الأمة، فعلمهم، ودعا إلى الله في شبابه وبعد مشيبه وكبر سنه، فيكون نفعه عظيماً، والفائدة كبيرة، لكونه نشأ في طاعة الله وعبادته، ولكونه تعلم في حال القوة والنشاط، فيزداد علماً وهدىً وتوفيقاً كلما زاد سنه وارتفع، فيكون نفعه أكثر للأمة، والتأسي به في ذلك، كذلك من الشباب المماثل، فالشب

ahmedsalama
02-17-2014, 22:13
شكرا اخي الكريم علي الموضوع وارجو منك الجديد دائما
مع تمنياتي بنجاح الدائم

zinga6
02-18-2014, 14:36
أسعار الفائدة والتضخم والاستقرار السياسي. علاوة على ذلك، الحكومات المشاركة أحيانا في
في سوق العملات الأجنبية للتأثير على قيمة عملاتها، إما عن طريق اغراق السوق مع بهم

heroo252
02-18-2014, 14:50
انتا استلم البونص فى حسابك الحقيقى
وسيبة شهر اتننين تلاتة براحتك
لحد ما يبقى فى خبرة عندك واتعلمت وتقدر تتاجر بية
وقتها تبدا الشغل

transakshan6
02-18-2014, 15:18
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
والله يا غالي انا شوفت مواضيع كتير بتقول نصابه و مواضيع تانيه بتقول انها صادقه
بس الناس اللي سألتهم بيقولولي ان الشركه صادقه و بيأكدوا ذلك علي عشان كده انا مستمر فيها حتي الان
واتمني تفضل كويسه
تحياتي لك

brahimtrader
02-18-2014, 15:31
السلام عليكم
حتى الان ده شهري الاول في الفوركس
ان شاء الله يكون ربنا معي و مع كل التجار منتدانا الغالي
تحياتي

aljabal
02-18-2014, 15:41
اراء من سبقونا من الخبراء يقولون ان الشركه لاغبار عليها من واقع تجربتهم معها ولمسو مصداقيتها ..
ولاتنسى ان كل اعضاء المنتى هم من العرب .لااظن انهم يستقطب جاره او اخيه للنصب عليه.كما ان الشركه عالميه وليست حديثة التاسيس...

abdallah422
02-18-2014, 16:01
اهلا بك اخي الكريم
افضل حل انك تجمع بونص من المنتدي وتجرب بيه علي حساب حقيقي
شكراااااااا بالتوفيق انشاء الله

merengue
02-18-2014, 16:03
السلام عيكم و رحمة الله و بركاته
يا اخي ان اضن ان شركة اينيستا من احسن
الشركات علي الاطلاق لانها تابعة لاكبر شركات الرقابة

ahmedrefaat
02-18-2014, 16:06
شركة انستا سمعتها جيدة فى مجال الفوركس علشان كده هى مش محتاجة تعمل منتديات دعائية ليها علشان
تيجى بعد كده تخدع الناس بتوعها و تمنع عمليات السحب - ده بالمنطق مع انى شخصيا لم استفد منهم اطلاقا
حتى الان لأانى خالفت القوانين بالمتاجرة وقت الاخبار

masry928
02-18-2014, 16:17
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انصحك با اتخاذ خطوات معينه لتحديد مصداقية اى شركة وساطة ولست انيستا فقط
اكتب كلمة نصب او معناها بالانجلش بجوار اسم الشركة اللى انتا عاوز تستفسر عنها وهتلاقىنتائج سلبيه او ايجابيه على حسب اسم الشركة وبالتوفيق

Abo Hamdy
02-18-2014, 16:18
لا اخي اطمن الشركة صادقة جدا افتح حساب حقيقي عادي زينا
وحاول تتاجر وتربح الاول ولما تيجي تسحب هتكتشف بنفسك كل حاجة

hajarforex
02-18-2014, 16:19
المصدجاقية فهي التي نتحدث عنها ف يكل شيء
عند
ما نعمل على اي شؤكة فانه يجب فهم
اننا يجب ان نتعامل معها بشكل من المصداقية

prince lotus
02-18-2014, 17:38
تتم معالجة مكافأة في أيام العمل. وعلاوة على ذلك، قد يستغرق ما يصل إلى 7 أيام عمل لمعالجة المكافأة. عادة يتم معالجتها في وقت سابق من ذلك بكثير. هل لديك بعض الصبر والاستمتاع وقتك هنا.

magickabo
02-18-2014, 18:53
اخى الكريم المنتدى هنا فى اكثر من الف متداول اكيد حضرتك عارف بحاجة زى كدة واكيد بردوة لو اتنصب علينا مثلا مش هنبقى موجودين ودية حاجة مثلا ممكن تخليك مطمئن وتانى حاجة ممكن تعمل حساب بونص من غير ما تدفع حاجة وتجرب بالتوفيق للجميع

ahmad lord
02-18-2014, 18:56
اخى يمكنك اولا ان تتعلم على حساب تجريبى واذا تاكدت انك واثق من التداول وتقدر تتداول افتح حساب حقيق وداول عليه وان شاء الله تكون فتحة خير علينا جميعا

afillane
02-18-2014, 19:03
انا لم يسبق لي وان شككت في مصداقية الشركة كون الاخوان الذين جربوها قبلنا قالوا انها صادقو ورائدة في مجال الفوركس وتداول العملات

the best
02-19-2014, 13:19
:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:: yahoo::yahoo:
السلام عليكم
اخي الكريم المنتدى و الشركة صادقين جدا فلا يوجد اي احد من الاعضاء
المجربين الذين يشتكون المصداقية
وتقبل مروري وشكرا

doola2020
02-20-2014, 00:41
الله يا أخي إن اتبعت قوانين انستا المنصوص عليها في الاتفاقية فلن يغلق حسابك في الشركة وان احترمت القوانين فسيستمر حسابك وتسحب أرباحك دون مشاكل

hajarforex
02-20-2014, 00:46
المصداقية فهي كل شيء ف يالفوركس
بحي ثان المعيار الوحيد الذي يجب العمل به
في الشطران فهو معيار المصداقةي الكبير

zinga6
02-20-2014, 14:55
نمو اقتصادات آسيا وأمريكا اللاتينية، قد خلقت فرصا جديدة للمستثمرين.
بدأت كميات هائلة متزايدة من العملات الأجنبية التي تتدفق إلى بنوك بلدان أخرى

harimeche
02-26-2014, 23:17
الســــــــلام عليكم ورحمة الله

مصداقية الشركة يا صدقي كبيرة جدا

ونحن نتعامل معهـــا من سنة 2012

وهي شركة جيدة جدا

تحياتي وبالتوفيق

ezzedinne26
02-27-2014, 03:20
شركة انستافوركس هي شركة عالمية عملاقة و مميزة للغاية تقدم العديد من الامتيارازات
لمشتركيهاا بالاضافة الي مسابقات عديدة بهدايا كبيرة
تحياتي للجميع

mongoumri
02-27-2014, 11:43
السلام عليكم
لاتتسرع في الحكم أنا من وجهة نضري أعتمد ما أراه و ألمسه
مادا سأخسر ..لا شيء حاول جمع أكبر حجم من المعلومات و قارنها ببعضها
ثم اخثر الأنسب لك كما أفعل أنا و بالله التوفيق

choroukguid
02-27-2014, 11:59
السلام عليكم ورحمة الله والله يااخي
الشركة لها مصداقية كبيرة وانا لااقول هكدا فقط او سمعت عنها
بل لاني استلمت منها الارباح والحمد لله

moto1
02-27-2014, 12:12
بعد قراءة عدد لا بأس به من المواضيع هناك موضوع حيرني لذلك أردتكم أيها الإخوان المشاركة في هذا النقاش السؤال الذي يطرح نفسه هو ما مدى مصداقية شركة إنستا
أرجو أن يكون نقاش بحقائق و أدلة ملموسة نا عن نفسي لا أعرف إذ لم أبدأ بالمتاجرة في حساب حقيقي أو بالأحرى لم أفتح حساب حقيقي بعد
أرجو أن يكون نقاش بحقائق و أدلة ملمو

hunter_world
02-27-2014, 12:17
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام ام بعد اخي الكريم من فضلك الموضع دا اتعرض كذا مره س انا عايز اقول شي هنا في مبتدي كتير اوي وممكن يخافو اصلا يخشو الفوركس بسبب الكلام دا لكن انستياااااااااااا من افضل الشريكات وفي زيها كتير ولكن لو شفت حاجا وحشه منها ابق قول لينا دا لو بقا ولكن مشكور ولا داعي للقلق

Bouani
02-27-2014, 12:58
أخي الكريم انظر الى هذا الموضوع http://forex-masr.com/showthread.php?74418
فيه اثباتات دفع لعدة زملاء ب أسعار مختلفة
شف بنفسك و تأكد

عبد الحكيم
03-13-2014, 11:38
تتحدث عن مصداقية فلن تجدها الى ممن سبق لهم وان تداولوا في ميدان العمل وكل ما فييها يدل على مصداقيتها فالذين سبقونا هم يسردون لنا حكاياتهم بفخر وعزة وسرور

azeddi
03-13-2014, 11:40
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على سيدنا محمد
و على اله و صحبه و سلم انا بعد
شكرا على الموضوع و نتمنو التوفيق للجميع

abdotitim
03-13-2014, 17:17
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته موضووع مهم للجمييع ونتمنى الاستفاده للجميع
بارك الله فيك للطرح اخي من هده الناحييه لا تخف والله انستا فوركس صادقه وبشهاده مني وبشاهده الناس القدامى

salimned
03-13-2014, 18:29
السلام عليكم
انا اعمل مع شركة انستا مند بدايتي و اجدها
دات مصداقية و توفر لنا احسن الخدمات و لحد
الان لم اواجه معها اي مشكلة و اتمنى لك التوفيق في عملك
تحياتي سلام.

manforex2
03-13-2014, 18:49
السلام عليكم
اخى الحبيب على ماسمعت من اصدقائى الذين يعملون
مع شركة انستا من زمن ان الشركة ذات مصداقية
ومنتظمة فى دفع البونص والارباح بكل سهولة

RomanyMoreed
03-13-2014, 18:57

شركه انيستا شركه ممتازه جدآ وصادقه للغايه ولا يعيبها اي شئ علي الاطلاق

تحياتي

sabirdaba
03-13-2014, 19:49
لحد الان الشركة مصداقيتها عالية سواء مع حسابات البونص أو حسابات العادية الشكة عندها جوائز كأحسن بروكرز في اسيا لكن الجهات الرقابية بها هي روسية أي ليست بقوة الجهات الامريكية أو البريطانية

masry928
03-13-2014, 19:55
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مصداقيتهم انى بعمل مشاركات وردود فعاله وفى سياق الموضوع وبتتحسب اول كل شهر وبتتحول على انيستا وبتاجر بيهم والارباح بحسبها وحسابى شغال والدنيا زى الفل الحمد لله وربنا يوفق الجميع

haytham_mhmd
03-13-2014, 19:58
عن نفسي حتي الان لم تاجهني مشاكل في السحب ولا الايداع مع شركه انستا فوركس
لالا في الايداع الاول بمال ححقيقي تاخر حوالي الاسبوع لكنه وصل في النهايه
وكذلك السحب الاول تاخر حوالي الاسبوع
غير ذلك تتم كل عمليات الايداع والسحب بشكل طبيعي وبدون مشاكل

لكن انبه انه الشركه لديها شروط صارمه في حسابات البونص خصوصا عند مخالفتها تغل الحساب

forexman3
03-14-2014, 19:37
شوف ياغالى
بال\نسبة لىى فانا اتعامل مع شركة انستافوركس من اكثر من سنة ونصف
ولة اكثر من حساب شخصى بالشركة واستطيع ان اقول ان الشركة
ملتزمة بدفع الارباح التى نربحها من البونص

meroloveme
03-14-2014, 20:23
انستا فوركس شركة محترمة اخي وموثوقة وخدماتها لعملائها جيدة
في انستا تقدر تسحب ارباحك علي الكثير من البنوك الالكترونية ايضا ممكن بالفيزا
مميزات كتيرة اكتشفها بنفسك

salim telecom
03-14-2014, 20:33
السلام عليكم أخي الكريم
شكرا لك اخي الفاضل بارك الله فيك
اذا كنت خائفا من الخسارة عليك التعلم اولا في حساب تجربي ثم تعمق الي حساب حقيقي
و الله أعلم و الله الموفق

abdelaziz 10
03-16-2014, 13:02
والله حسب ما اعرف ان الشركة محترمة ولو اني لا افهم كثيرا في معايير الحكم على مصداقية الشركة
انما اتمنى فعلا ان تكون على قدر سمعتها الطيبة لان النصب في الفوركس فعلا امر مخيب للامال

samirania
03-16-2014, 13:27
إن اتبعت قوانـين انستا المنصوص عليها في الاتفاقية فلن يغلـق حسابك في الشركة وان احتـرمت القوانين فسيستمر حسابك وتسـحب أرباحك دون مشاكل...

moumi20081
03-16-2014, 13:37
السلام عليكم
شكرا لك اخي على موضوعك المهم بخصوص مصداقية الشركة موضوعك افادني كثيرا و اتمنى ان يستفيد منه المبتدؤون ايضا لازالة الشك والريب اطمئن اخي الامور كلها مضبوطة مع الشركة المحترمة
موفق اخي.

samirania
03-16-2014, 14:30
إن اتبعت قوانـين انستا المنصوص عليها في الاتفاقية فلن يغلـق حسابك في الشركة وان احتـرمت القوانين فسيستمر حسابك وتسـحب أرباحك دون مشاكل....

---------- Post added at 12:21 PM ---------- Previous post was at 12:17 PM ----------

إن اتبعت قوانـين انستا المنصوص عليها في الاتفاقية فلن يغلـق حسابك في الشركة وان احتـرمت القوانين فسيستمر حسابك وتسـحب أرباحك دون مشاكل.....

---------- Post added at 12:27 PM ---------- Previous post was at 12:21 PM ----------

إن اتبعت قوانـين انستا المنصوص عليها في الاتفاقية فلن يغلـق حسابك في الشركة وان احتـرمت القوانين فسيستمر حسابك وتسـحب أرباحك دون مشاكل......

---------- Post added at 12:30 PM ---------- Previous post was at 12:27 PM ----------

إن اتبعت قوانـين انستا المنصوص عليها في الاتفاقية فلن يغلـق حسابك في الشركة وان احتـرمت القوانين فسيستمر حسابك وتسـحب أرباحك دون مشاكل......,

sabirdaba
03-16-2014, 17:03
مميزات كتيرة اكتشفها بنفسك نعم اخي الشركة نحن نعرف انها صادقة وحتى الان لا توجد مساكل معها لكن وبينما انا اتصفح اليوتوب البارحة وجدة فيديو يوضح ان الشركة لم تعد لها اي رخصة من اي من الجهات الرقابية على الفوركس اضن ان هذا لن يكون جيد لسمعتها

عدي
03-16-2014, 17:26
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته...اعتقد ان شركة انستا صادقه جدا ولا اظن ان غبار عليها فكثير من المضاربين يعترفون بصدقها

a7med84
03-16-2014, 21:52
الشركه صادقه واناس من اكتر من سنه تتعامل معها

لم تخلف وعدها فى شهر واحد المهم انت اللى تكون ملتزم معها

زالله يوفقك فى اول

ilyes chaieb
03-16-2014, 22:05
اخى الكريم شركة انستا صادقة الا ان شروط التداول
فيه نوع من القيود
اتمنى تراجع اتفاقية العميل
تقبل مرورى
.........................
................
............
.......
...

didaaass
03-16-2014, 22:21
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
تتم معالجة مكافأة في أيام العمل. وعلاوة على ذلك، قد يستغرق ما يصل إلى 7 أيام عمل لمعالجة المكافأة. عادة يتم معالجتها في وقت سابق من ذلك بكثير. هل لديك بعض الصبر والاستمتاع وقتك هنا.

forex90
03-18-2014, 11:40
طبعا شركة انستا فقدة مصدقيتها من بدايت فتحها الى الان لو شخصم عاة مبلغ كبير اكثر من 100 دولار لا يفكر 5فى شركة انستا نهائيا لانها
تتلابع بالاسعار وتتلابع بيكو ولديها قواين زى سمعتها بالظبط

zing
03-18-2014, 14:51
واختيار وسيط موثوق بها هو العامل الوحيد الأكثر أهمية لتداول العملات الأجنبية
النجاح.
هناك العشرات من شركات الوساطة عبر الإنترنت ولكن هناك أفضل رهان هو أن يذهب مع واحدة من
القادة

abdelaziz 10
03-24-2014, 18:05
الشركه صادقه واناس من اكتر من سنه تتعامل معها

لم تخلف وعدها فى شهر واحد المهم انت اللى تكون ملتزم معها

زالله يوفقك فى اول
اشكرك على كلامك الجميل وفعلا نرجو ان تكون شركة انستافوركس صادقة كما سمعنا عنها ان شاء الله
البونص كما تعلم يا اخي فيه قيود ولازم الواحد يحترمها قبل اي تداول به حتى لا نصدم باي مشكلة

awa
03-24-2014, 19:06
هذا السوؤال ليه له اى معنى لان انيستا شركة قديمة و اعتقد انها منذ عام 2007
و لم يشكو منها اى شخص بل وفت بكل دولار ربحه كل متاجر من خلالها

doaa sary
03-24-2014, 21:37
متوسطة
يعنى ف الاول كنت بسحب بسرعه حاليا باخد وقت طويل
غير حكاية قفل الحسابات دى
بس بيقولو انك عملت حاجة غلط طب هى اية منعرفش فى قوانين لازم تقراها

احمدل سالم 22
03-27-2014, 19:55
اعتقد ان الشركة صادقة
لاني سمعت ان في ناس كثير
ربحت من الشركة
وحصلت على المال الذي تاجرت به

محمد مؤمن
03-27-2014, 20:14
بالنسبة لمصداقية شركة إنستا فهي بالنسبة لتجربتي الشخصية حتى الآن بالنسبة جيدة في التعامل حيث أنني قمت بالسحب
مرتين وما سحبته حتى الآن هو مبلغ 85 دولار ولكن في إحدى مرات السحب حدث تأخير لبعض الأيام وراسلت الدعم الفني وتم حل المشكلة

baite
03-27-2014, 20:54
لسلام عليكم ورحمه الله وبركته
من خلال تجربتي الشخصية اخي الريم اظن ان شركة انيستا صادقة جدا ولم ارى فيها اب غش
تقبل مروري والنجاح للجميع

salimned
03-28-2014, 17:29
السلام عليكم اخي انا اجد شركة انستا جيدة بمميزاتها التي تقدمها لنا و هي دات مصداقية كبيرة
لاني لم اصادف معها اي مشكل لحد الان في علمي لدلك اخترتها و بالتوفيق لك اخي الكريم.

saad197920
04-02-2014, 22:10
والله يا اخى الفاضل ما اعرفه عن شركة انستا فوركس منذ سنين انها شركة صادقة وسمعتها طيبة ما بين الاعضاء
التجار فيها وتتميز بدعم فنى متميز ....

st2s
04-02-2014, 22:26
أرجو أن يكون نقاش بحقائق و أدلة ملموسة نفسه هو ما مدى مصداقية شركة إنستا

asafiforex
04-02-2014, 22:28

ruse
04-02-2014, 22:44
السلام عليكم
شرطة انستا فوركس شركة عانية عن التعريف
ياجماعه هى شغالة فى هذا الامر منذ سنوات عديدة
لذا لا داعى لاى قلق ابدا وطبعا مهم جدا فبل الدخول فى اى شركة انك تعمل سيرش عليها
و بالتوفيق لك ..

besnisse
04-02-2014, 23:42
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
اعتقد انه عليك اخي الكريم البداية في حساب تجريبي حتى تتمكن من اساسيات التداول او البعض منها ثم بعد ذلك يتم التداول على الحساب الحقيقي
اما فيما يخص مصداقية الشركة فعتقد انه يجب التجربة و العمل معها و عدم السماع للنقط السلبية و التجربة خير دليل على مصداقيتها ام لا ربما تجد ان البعض و قعت معهم مشكلة و لكن لا يجب ان تكون هي الاساس
بالتوفيق و دمت في امان الله .

mohamed01
04-07-2014, 16:46
سلام عليكم اخى الكريم المنتدى هنا فى اكثر من الف متداول اكيد حضرتك عارف بحاجة زى كدة واكيد بردوة لو اتنصب علينا مثلا مش هنبقى موجودين ودية حاجة مثلا ممكن تخليك مطمئن وتانى حاجة ممكن تعمل حساب بونص من غير ما تدفع حاجة وتجرب بالتوفيق للجميع.

حليس مختار
04-08-2014, 22:15
يا اخي المنتدى هو لشركة انستافوركس وانا اجزم ان هذه الشركة ممتازة حقا ولي
فيها جولة في الموقع وقد وجدتها من احسن الشركات التي تقدم الخدمات وعلى
راسها البطاقة والمصرفية وغيرها من الخدمات الرائعة

houdabluegolden
04-11-2014, 21:08
شركة انستا هي شركة صادقة ومحترمة بشكل عام لكن في بعض السلبيات البسيطة مثل البطء في السحب في بعض الاوقات
وده بيكون بسبب مراجعة الصفقات ومثلا انها تقريبا بتمنع التداول وقت الاخبار او بتديك 10% فقط من المكسب

INTHENAMEOFALLA
04-11-2014, 21:14
انستا فوركس من الشركات القليلة الصادقة والمحترمة فى مجال الفوركس لانها تتمتع بمصداقية عالية وشفافية فى التعامل مع الاعضاء الموجودين بها ولذلك الاقبال عليها كبير لهذه الاسباب

azlmamo
04-11-2014, 21:15
نعم اخي اشكرك لتطرقك لهذا الموضوع المهم
بالفعل ان انستا تتمتع بمصداقية فعلية
و تتصف بالشفافية في الاداء و التحويل
وتقبل مروري

abdelaziz 10
04-11-2014, 21:22
نعم اخي اشكرك لتطرقك لهذا الموضوع المهم
بالفعل ان انستا تتمتع بمصداقية فعلية
و تتصف بالشفافية في الاداء و التحويل
وتقبل مروري
فعلا لا اجد اي مشكلة مع الشركة حاليا في البونص انما لم اجرب التداول حتى الان في الحقيقي فقط في الديمو
انما حسب سمعة الشركة فهي من الشركات الصادقة والتي يتزايد عدد اعضائها بشكل كبير تنافس اقوى الشركات

soooonor
04-11-2014, 21:37
تتمتع شركة انستا فوركس بمصداقية عالية ..و الدليل على ذلك هو عدد الاعضاء القدامى بالمنتدى و المستمرين منذ البداية

هذا غير عدد الاعضاء الجدد فى المنتدى و الذى يتزايد يوما بعد يوم ...فكل هؤلاء يتداولون من خلال منصة انستا

latraaa
04-11-2014, 22:05
يا اخي الكريم، الشركة صادقة و الحمد لله مئة بالمئة و أنا شخصيا تعاملت معها و سجبت أرباحي إلى العديد من البنوك و الحمد لله، و كل مشكك في أمرنا أنا أكدبه، أتمنى أن تدركوا ما تقولونه عن الشركة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

besnisse
04-11-2014, 22:25
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
ان شركة اينستا على حسب معرفتي نظرا لبداية عملي فيها اعتقد ان سمعتها طيبة عند معظم الاعضاء
ربما يكون هناك من عانى مع الشركة في احدى المشكلات ال انها حالات معزولة كما يقال
بالتوفيق و لك مني اجمل الامنيات
تحياتي .

maha elsayed
04-17-2014, 20:44
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اى شركه ناجحه لابد ان تتمتع بمصداقيه عاليه
حتى لا تخسر عملائها من اصحاب الايداعات الكبيره

asem ebrahim
04-17-2014, 23:06
بقدر وبمده تعاملي مع شركة انستا استطيع ان اقول لك انها من افضل شركات الفوركس من حيث التعامل والنظام والدعم فانت تسحب وتستلم النقود في اوقاتها ايضا بتديك بونص تتاجر بيه اسبريد ثابت علي الصفقات بعكس الشركات الاخري اسبريدها متحرك لكن لامانه قد يتاخر السحب والتحويل فيها يوم او اكثر لكنه في امان

مصطفى حمدان
04-21-2014, 23:07
اخى الفاضل بعد التحية شركة انستا من افضل الشركات التى تعاملت معها حتى الان على الغم من اننى قرات الكثيرمن المواضيع فى بعض الشركات تشكك فى مصداقيتها ولكنى اتحدث عن تجربة شخصية فى التعامل مع الشركة

med5
04-21-2014, 23:09
مرحباً بكم

شركة انستا سمعتها جيدة فى مجال الفوركس

علشان كده هى مش محتاجة تعمل منتديات دعائية ليها علشان
تيجى بعد كده تخدع الناس

بتوعها و تمنع عمليات السحب

بالتوفيق

Ammar Tayeb abdelkader
04-21-2014, 23:47

اخي شركه انستا حتي الان جيده جدا نظراً لمصداقيتها و التحديات الموجودة فيها

بالتوفيق للجميع

تقبل مروري

karam22
04-22-2014, 00:09
المصداقية موجودة في تنفيذ تسليم البونص الشهري الذي قمنا بالعمل عليه ط\وال الشهر الذي سبقة
وهذا دليل علي المصداقية لا المال اصلا مال الشركة والمنتدي مجرد وسيلة لتنظيم العمل لمن لديه الخبرة الكافية لتحقيق الارباح من العمل علي منة الشركة

abo heba
04-22-2014, 00:21
كنت اتعامل مع انيستا على انها اكثر شركه اعرفها من حيث المصداقيه الا ان حدثت مشكله فى عمليه التحويل الاخيره ولم تصل لى اموالى
ولكنى هنا من اجل المعرفه والمتابعه

fahd1988
04-22-2014, 00:33
أغلب الأعضاء يؤكدون مصداقيتها و نرجو أن نبدأ التجارة نحن أيضا
ونسحب ونضع إثباتات لمزيد دعم هذه الشركة العريقة

distefano2007
04-22-2014, 01:14
\انا شركة انستافوركس صادقة
في سحب ارباح البونص
اتمنى لك متاجرة مربحة
تقبل مرورى

sabirdaba
04-22-2014, 01:42
مرحباً بكم

شركة انستا سمعتها جيدة فى مجال الفوركس

علشان كده هى مش محتاجة تعمل منتديات دعائية ليها علشان
تيجى بعد كده تخدع الناس

بتوعها و تمنع عمليات السحب

بالتوفيق صدقت اخي الكريم غير ممكن ان شركة تتعامل بملايين الدولارات تضيع سمعتها من اجل 50 دولار لواحد من اعضاء المنتدى وطبعا نحن نشهد بمصداقيتها من خلال تعاملاتها معنا

DRAGON1980
04-22-2014, 02:13
السلام عليكم
اخي الكريم اطمأن الشركة صادقة جدا افتح حساب حقيقي عادي مثلنا
وحاول تتاجر وتربح الاول ولما تيجي تسحب سوف تكتشف بنفسك كل شيء عن الشركة
بالتوفيق لك

asem ebrahim
04-22-2014, 14:20
والله انا مش هتكلم عن نفسي برده لكن حضرتك شوف الناس اللي هتشكر في شركه انستا لكن انا جربتها كام مره وكانت شركه صادقه عن غيرها عملت صفقات وربحت وسحبت ارباحي لكن في مقابل هذا اتمرجن ليا اكثر من حساب وده غلطي مش غلط من الشركه وكمان الشركه مميزه عن غيرها

wald
04-22-2014, 14:47
مرحبا انا عن نفسي تاكدت من مصداقية الشركة من اخ لي قام بسحب ارباحه من البونص لدى قررت ان اتبع
خطاه و افتح حسابي الخاص للتداول

loubhan
04-22-2014, 15:49
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته موضوع صريح جدا مشكوور عليك
مشكوور على الطرح اخي نعم الحمد لله شركه انستا فوركس دات مصداقيه كبيره اسال القدماء

AMLAK
04-22-2014, 15:52
بسم الله الرحمان الرحيم والصلاة والسلام على حبيبنا محمد صلى الله عليه وسلم اعتقد اخي الكريم ان المنتدى هنا فى اكثر من الف متداول اكيد
حضرتك عارف بحاجة زى كدة واكيد بردوة لو اتنصب علينا مثلا مش هنبقى موجودين ودية حاجة مثلا ممكن تخليك مطمئن وتانى حاجة ممكن
تعمل حساب بونص من غير ما تدفع حاجة وتجرب تحياتي للجميع

AMLAK
04-22-2014, 15:53
بسم الله الرحمان الرحيم والصلاة والسلام على حبيبنا محمد صلى الله عليه وسلم اعتقد اخي الكريم ان المنتدى هنا فى اكثر من الف متداول اكيد
حضرتك عارف بحاجة زى كدة واكيد بردوة لو اتنصب علينا مثلا مش هنبقى موجودين ودية حاجة مثلا ممكن تخليك مطمئن وتانى حاجة ممكن

kirozoka
04-22-2014, 19:44
المنتدي يا أخي هو أساسا لشركة أنستا وكل المشتركين فيه
من متاجرين الشركة كلهم جربوا يسحبوا الأرباح وأنا كمان سحب أرباح من بونص 50$ الشهر الماضي
أخي لو الشركة ملهاش مصداقية كان أعضاء المنتدي كلهم سابوه من بدري

naoual
04-22-2014, 19:49
اللسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الكريم مشكور على مجهودك و الشركة مضمونة و لا شك فها يا رب بس نربح

msamir2013
04-22-2014, 20:04
اخى عن تجربة لفترة كبيرة للشركة انا شايف انها شركة صادقة

ولم يحدث اى مشاكل حتى الان بالنسبة للحساب الخاص بى فى الشركة

yara alaa
04-23-2014, 04:27
بــســــم الله الــرحـــمـــن الـــرحـــيــم
الــســلام عــلـــيـــكــم و رحــمــة الله تــعــالــى و بــركـــاتــه
اقري واتعلم كتيييييييييير علشان توصل بسرعة

fatoma elsayd
04-23-2014, 05:39
لا اله الا الله
السؤال ده متكرر كتير ومش عارفه اصلا ليه بيسئلوه استاذى الفاضل يعنى حضرتك مش شايف ناس معانا هنا ف المنتدى من 2012
ده معناه ايه واللى موجود من 2013
واللى موجود السنه لقيت حد بيشتكى
احب اقولك ان انستا صادقه بنسبه 100%:happy::ok:

zezo-89
04-23-2014, 08:43
تمنياتي بالتوفيق للجميع

hssouminabil
04-23-2014, 09:00
بسم الله الرحمن الرحيم
شكرا أخي الكريم على هذا الموضوع
شركة انستا دات مصداقية
واتمنى لك التوفيق يا اخي الكريم..

MAZROUR
04-23-2014, 11:10
نشكرك اخي الكريم على هدا الموضوع واعتقد ان الشركة صادقة و الحمد لله مئة بالمئة و أنا شخصيا
تعاملت معها و سجبت أرباحي إلى العديد من البنوك و الحمد لله، و كل مشكك في أمرنا أنا أكدبه، أتمنى
أن تدركوا ما تقولونه عن الشركة بالتوفيق للجميع ان شاء الله

mahmoudgalal
04-23-2014, 12:23
كل ما عليك انك تعمل حساب وتفعله وتعمل فيه بونص 50 دولار مثلا وجرب بنفسك
.. تقبل مروري ...

samoray13
04-23-2014, 13:02
اخي الكريم هنا بالمنتدى اشخاص يعملون مع الشركة منذ بدايتها في فكرة البونص سواء بالمنتديات الاجنبية او العربية والى اليوم مازالوا يحققون الارباح مع الشركة فكيف سوف نشكك فيها نحن الان

mohamed bnali
04-23-2014, 13:09
اخواني الاعضاء السلام عليكم اخوكم العضو يريد ان يعرف مصداقية شركة انستا
فماهي في نظركم المصداقية هي شهادة بالتقدير والاحترام والوفاء بالخدمات والسيرة الحسنة وتجنب الموبيقات التي تضلل الافراد والجماعات
هذه الشهادة قد تاتي من جماعة او من دولة او من قارة
فشركة انستا مزكاة من منتدى فركس العرب ومن دولة مصر ومن قارة اسيا ومن لجنة المراقبة العالمية التي تراقب سوق المال والاعماال زيدة على ان سمعتها سمعة طيبة فانت تقصدها وبنصها ملاء الدنيا والتي تقدمه كخدمات يرضى به الجميع ويرضى به الكل
فهل قصدتها ولم تجد فيها المرغوب ولم تقدم لك الخدمات الجلة
اخي العزيز العضو المحترم هذه المصداقية لا تضاهيها مصداقيات فالتقة بها مكتملة وخدمتها مقبولة من لدن الجميع واجمع الناس على انها التقة والوفاء فهذا ما نستطيع تقديمه لك ولنفسك ان تسال ولعقلك وعواطفك واسع النظر
وتقبل مروري

balou
04-23-2014, 13:31
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين محمدا و على اله وصحبه و سلم و تسليما اما بعد لها مصداقية كبيرة في كل شئ اخي كريم لا تقلق اتمنى التوفيق للجميع ان شاء الله تعالى

ahmedibrahim258259
04-23-2014, 18:35
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا عن نفسي استلمت بونص قبل كده وتاجرت وكسبت وحولت الربح واتحول فعلا على موني بوكر بدون ادنى مشكلة لذلك فانا واثق فيها تماما
تقبل مروري

BILALBEN
04-23-2014, 22:01
هى مش محتاجة تعمل منتديات دعائية ليها علشان
تيجى بعد كده تخدع الناس بتوعها و تمنع عمليات السحب - ده بالمنطق مع انى شخصيا لم استفد منهم اطلاقا

سمير تيارت
04-24-2014, 01:43
لا اخي شركه انستا حتي الان جيده جدا ف التعامل معنا و هي شركه جيده بلا

هواده و دعك مما يزكرونها به علي الانترنت

هؤلاء هم اعداء النجاح و انا سحبت منها اكثر من مره و الحمد لله ناس كويسين جدا جدا

samoray13
04-30-2014, 13:29
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا عن نفسي استلمت بونص قبل كده وتاجرت وكسبت وحولت الربح واتحول فعلا على موني بوكر بدون ادنى مشكلة لذلك فانا واثق فيها تماما
تقبل مروري مبروك عليك اخي الكريم اتمنى اننا هذا الشهر كذلك توصل بالبونص واتاجر به وأحقق من خلاله الارباح في السوق مع انني اعرف ان الربح من السوق لا يكون سهل في البداية

boshboshking
04-30-2014, 14:25
طبعا شركة انيستا ذات مصداقية لأنها مستمره منذ سنوات و يكفر الميزة الرائعة للسحب الا هى كارت انيستا
يا ريت تجرب على حساب تجريبى

gr53
05-04-2014, 05:54

أفرب دليل على مصداقية الشركة أنك تحصل على بونص المنتدى دون أي مشكلة
و شركة انستا معلوم عنها أنها من الشركات المحترمة بمزاياها التي تفوقت بها على غيرها من الشركات

creatorman1978
05-04-2014, 13:27
لا خلاف اخى على شركة انستا انها من الشركات الجيدة والمحترمة ولكن عيوبها تتلخص فى وضع القيود على التداول وهذا لا علاقة له بالمصداقية ... تقبل مرورى

ilyes chaieb
05-04-2014, 13:31
شركة انستافوركس لها مصداقية كبيرة و هذا من تجربتى الخاصة انا تاجرة على حسابي الحقيقي و سحبت ارباحى و لم اجد اي مشكلة
مع العلم انى اتاجر بحساب بونص فقط
تقبل مرورى

zakamessi
05-04-2014, 13:36

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
لاتقلق حبيبي ان ستافوركس صادقة والحمد لله سحبت منها اكثر من مرة واخر سحب كان الاسبوع الفائت :)

ahmed morsy
05-08-2014, 01:08
اعتقد اخي الكريم ان المنتدى هنا فى اكثر من الف متداول اكيد حضـرتك عارف بحاجة زى كدة واكيد بردوة لو
اتنصب علينا مثلا مش هنبقى موجودين ودية حاجة مثلا ممكن تخـليك مطمـئن وتانى حاجة ممكن تعمل حساب
بونص من غير ما تدفع حاجة وتجرب
تقبل مروري

gr53
05-12-2014, 12:50
و شركة انستا معلوم عنها أنها من الشركات المحترمة بمزاياها التي تتمتع بها دون غيرها من الشركات

rami007
05-14-2014, 19:24
السلام عليكم
اخى الكريم المنتدى هنا فى اكثر من الف متداول اكيد حضرتك
عارف بحاجة زى كدة واكيد بردوة لو اتنصب علينا مثلا مش
هنبقى موجودين ودية حاجة مثلا ممكن تخليك مطمئن وتانى
حاجة ممكن تعمل حساب بونص من غير ما تدفع حاجة وتجرب
سلام تحياتي
بالتوفيق

BrahimForex
05-14-2014, 22:24
شركة انيستا فوركس كما سمعت شركة محترمة جدا لنا لم اجرب السحب بعد لكن هناك العديد من المواضيع تقول انها جيدة

selmon
05-19-2014, 17:38
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتدي ام بعد اخي الكريم اخي الكريم انا افضل شركه انستيا ومصدقيتها انها شركه عالميه

walid08
05-19-2014, 18:49
السلام عليكم
لا تخف يا اخي لا اعتقد انه توجد شركة فوركس اكثر مصداقية من شركة انستافوركس
انا كلما اطلب السحب الارباح أسحبها بدون مشكل

alemdar92
05-19-2014, 19:02
باسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلات و السلام علي اشرف المرسلين
بالنسبة لي و انا عندي اكثر من عام في هذه الشركة اري انها ممتازة جدا و الله مستعان و شكرا

الربح من الفوركس
05-19-2014, 19:06
اخى الحبيب انا لم اقم الى الان بالسحب من الشركة والتاكد من مصداقيتها وبالتوفيق للجميع والربح الكبير من عملاق الاسواق

abdelaziz 10
05-21-2014, 12:50
حتى الان يا اخي لم اسحب اي مبلغ لاني في الحقيقة لا املك خبرة كافية تمكني من التداول فلازلت اتعلم واتدرب في الحساب الديمو
انما ثق في الشركة يا اخي وحاول انك تخلص في عمل الردود وتجتهد في التعلم وتلتزم في التداول وعلى الله الكمال في الاخر

anamoody
05-23-2014, 16:44
اخى الكريم لا بد من اتمام مرحلة التعلم بكل نواحيها و اتجهاتها اولا ثم تكوين استراتيجية ناجحة جدا
ثم التوجه للحساب التجريبى و التعلم اكثر و اختبار نسبة نجاحك عليه ان نجحت فيه تداول من خلال الحساب الحقيقى

forexmania
05-23-2014, 16:51
اخي الغالي شركة انسال فوركس هي شركة عريقة وانا اتعامل معها منذ سنة 2010 ولم اعاني اي مشكل معها على الاطلاق حيث عندما اسئل فريق الدعم الفني اجد دائما اجابات مقنعة

ahmedhathout
05-23-2014, 17:48
بصراحه انا شايف ان الناس اللي ملتزمه بقوانين انستا
مستمره مع الشركه كويس وبتحسب ارباح عادي يعني الشركه مصداقيتها كويسه

godfather
05-23-2014, 20:08
السلام عليكم انا لسة لم يصلنى اموال من شركة انيستا بس اعرف من اخذ من
انيستا ارباح و محدش بيقول ان انيستا نصابة او مش بتدفع له

alaeddine
05-23-2014, 21:09
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
شرطة انستا فوركس شركة عانية عن التعريف ياجماعه
هى شغالة فى هذا الامر منذ سنوات عديدة لذا لا داعى
لاى قلق ابدا وطبعا مهم جدا فبل الدخول فى اى شركة
انك تعمل سيرش عليها
تحياتى وشكرا جزيلا لك.

OLSOPIDRO
05-23-2014, 21:38
السلام عليكم يا اخي المنتدى هو لشركة انستافوركس وانا اجزم ان هذه الشركة ممتازة حقا ولي فيها جولة في الموقع وقد وجدتها من احسن الشركات التي تقدم الخدمات وعلى راسها البطاقة والمصرفية وغيرها من الخدمات الرائعة اتمنالك الخير في هذا المجال وشكرا

ali.22595
05-24-2014, 21:25
السلام عليكم
اخى عن تجربة لفترة كبيرة للشركة انا شايف انها شركة صادقة ولم يحدث
اى مشاكل حتى الان بالنسبة للحساب الخـاص بى فى الشركة

maao2008
05-24-2014, 22:00

faycal.afdhal
05-24-2014, 22:05
السلام عليك اخي الكريم
موضيع كثيرة طرحت عن مصداقية الشركة ام لا
لقد تاجرت بحساب حقيقي و استلمت بعض الارباح من الشركة عبر البنك الالكتروني مونيبوكرس

khaled14
05-24-2014, 23:05
انا بقولك وهذا عن تجربه شخصية اخي الكريم انو مصداقية انستا فوركس
يعني مافيها شك ابدا

poop3
05-26-2014, 02:25
اهلا وسهلا بكم اعضاء منتدى فوركس العرب الكرام
شكرا جدا لك اخى الكريم على موضعك الجميل والمفيد جدا
بالتوفيق للجميع هنا ان شاء الله

tazi larbi
05-26-2014, 02:30
السلام عليكم المنتدى صادق والشركة صادقة الدليل ان المنتدى صادق نحن لنا اكثر من سنة ومازلنا هنا والشركة ايضا نربح منها ونسحب ارباح وهنا في المنتدى موضع للاخ بيزا يسمى اتذثبات الدفع من انيستا اطلع عليه فهو به الدليل القاطع لصدق الشركة اتمنى لكم النجاح والله الموفق

shir
05-26-2014, 02:34
لشركة انستافوركس وانا اجزم ان هذه الشركة ممتازة حقا ولي فيها جولة في الموقع وقد وجدتها من احسن الشركات التي تقدم الخدمات وعلى راسها البطاقة والمصرفية
مصداقية شركة انستا 100%
هى شغالة فى هذا الامر منذ سنوات عديدة

ahmedmomen
05-26-2014, 13:32
طبعا شركة انستا هي شركة صادقة ورائعة وفعلا وبها الكثير من المميزات مثل السبريد الصغير والبونص
وده مش موجود في اي شركة اخرى الى جانب السرعة في السحب والايداع عن طريق البنوك الالكترونية بشكل خاص

zezo-89
05-26-2014, 13:46
في انستا تقدر تسحب ارباحك علي الكثير من البنوك الالكترونية
تمنياتي بالتوفيق للجميع

siimo
05-26-2014, 14:04
انستا فوركس شركة رائعة واتبتت مصداقيتها ايضا تستطيع
سحب اموالك على مختلف البنوك

xdorex
05-26-2014, 14:15
اخي الكريم اينيستا شركه صادقه وانا سحبت عليها الكتير من المرات فقط يجب ان لا تخالف القوانين
حتى لا تعرض حسابك للحضر بالتوفيق تحياتي

distefano2007
05-29-2014, 19:03
\انا شركة انستافوركس صادقة في سحب ارباح البونص
اتمنى لك متاجرة مربحة
تقبل مرورى

hema2013
05-29-2014, 19:12
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة اصدقائى واخوانى لاتقلقو من شركة انستا فوركس من الشركات المعروفة بالصدق والامانة والنزاهة كما ان سحب الارباح يكون بكل سهولة ليس بة مشاكل

8150017
05-29-2014, 19:15
السلام عليكم : والله انا مثلك لم اتاجر فى الشركه لاعرف مدى مصداقيتها من عدمه ولكن عرفت ان هناك قواعد معينه اذا خالفتها لا تستطيع سحب ارباحك وربما تؤدى الى غلق حسابك ودا اللى بيفتكره كثير من المتاجرين انه عملية نصب ، ولامانه اعرف ناس على الفيس بوك كنت تكلمت معهم ولكنى لا اعرفهم بصفه شخصيه صرفوا ارباح من الشركه .

honestman22222
05-29-2014, 19:15
انيستا شركة صادقة جدا و محدش قال عنها اى شئ غير كدة و انا انصحك
ان تتاجر بثقة فيها لان هى من افضل شركات الفوركس اللى موجودة

waleed hassona
05-30-2014, 12:42
السلام عليكم ورحمته وبركاته احوانى بمنتدانا الجميل منتدى فوركس العرب اخى الكريم التجربه خير برهان
عليك ان تقوم بالتجربه بنفسك وجدت المصداقيه كمل او ابيعد عنها

memoxmax
05-30-2014, 13:22
Ghlp6kryky,yلسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا انا بشكر منتدى فوركس العرب على مجهوداتة فى توصيل علم الفوركس للمبتدئين مثلىواشكر اعضاء المنتدى على المشاركة فى توصيل هذا العلم
اما بخصوص موضوعك فارجو الافاده من زوى الخبرة والله الموفق

marem2007
05-30-2014, 13:29
انا رايي انك تشتغل علي حساب وهمي لمدة ثلاث اشهر برصيد مثل الرصيد الي هتفتح بية الحساب ولو نجحت وحققت مكسب اعمل واحد حقيقي

el andaloussi
05-30-2014, 13:45
أخي الكريم سلام الله عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته كل ما أعرف أن سمعة الشركة جيدة رغم من يحاولون المس في مصدقيتهـــــا توكل على الله يا أخي ولن تخسر شيئــاً

darsh
05-30-2014, 14:01
الشركة من الممكن ان تكون ببتاخر فى بعضض الامور لكن بشكل عام هى توفر لينا خدمة وفرصة لاباس بها بصراحة وانا سحبت منها بالفعل

remas
05-30-2014, 19:23
يعنى بكل امانه اخى الكريم الشركه انا شغال فيها من فتره طويله وسحبت منها قرابة الالف دولار ولم اواجه معها اى مشاكل الا مره واحده اغلق فيها حسابى

amal.m500
06-08-2014, 23:14
السلام عليكم . لا اخي شركه انستا حتي الان جيده جدا ف التعامل معنا و هي شركه جيده بلا هواده
ودعك مما يزكرونها به علي الانترنت هؤلاء هم اعداء النـجاح و انا سحبت منها اكثر من مره والحمد لله
ناس كويسين جدا جدا

WASEM DALLOUL
06-09-2014, 01:00
السلام عليكم
يا أخي الكريم أقولها وبكل صدق ان شركة انيستا شركة محترمة جدا وصادقة وانا اتعامل معها لأكثر من عام ولم أرى منها الا كل خير
وشكرا

brahim.alg
06-09-2014, 01:37
حسب عدد الاعضاء الذين تعاملوا مع الشركة و عندما نرى تعليقاتهم و مواضيعهم هنا في المنتدى اعتقد ان الشركة تتمتع بالمصداقية
انا عن نفسي لم اصادف معهم اي مشكل في تحويل البونص الى حسابي الحقيقي و ارجوا ان لا اجد اي مشكل مستقبلا

moses
06-09-2014, 05:15
السلام عليكم
المنتدي يا أخي هو أساسا لشركة أنستا وكل المشتركين فيه
من متاجرين الشركة كلهم جربوا يسحبوا الأرباح وأنا كمان سحب أرباح من بونص 50$ الشهر الماضي
أخي لو الشركة ملهاش مصداقية كان أعضاء المنتدي كلهم سابوه من بدري
تقبل مروري و شكرا

forex forex1
06-09-2014, 05:45
/) :)السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم اعتقد ان شركة انستا صادقه جدا ولا اظن ان غبار عليها فكثير من المضاربين يعترفون بصدقها تقبل مرووورى وبالتوفيق لك وللجميع ان شاء الله :):)

GM.LAVAL
06-09-2014, 05:54
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته مرحبا اخوانى الكرام .
اخى الكريم الشركة صادقة لا داعى للقلق هناك الكثير هنا يتعاملون مع الشركة منذ وقت وسحبوا ارباحهم بدون مشاكل مشاء الله وايضا الشركة مسجلة لدى الهيئات الرقابية

BOUCHA-AFES
06-09-2014, 17:40
الـسـلام عــلــيـــكــم ورحــمـة الله وبــركـــاتــه
والــصــلاة والــســلام عـلـى اشــرف الــمــرســلــيـن
انا ارى انه شركة انستافوركس صادقة جدا ولاكن تتخذ تدابير قاسية ضد المخالفين واعتقد ان هذا حقها

afillane
06-09-2014, 17:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركتاته
انا ومنذ فترة اتعامل مع شركة انستا التي نصحني بها بعض الاصدقاء ووجدتها صادقة ولم تخرق اي قانون مع من اعرف من الاعضاء

ehab_salah
06-16-2014, 14:44
شركة انستا سمعتها جيدة فى مجال الفوركس علشان كده هى مش محتاجة تعمل منتديات
دعائية ليها علشان تيجى بعد كده تخدع الناس بتوعها و تمنع عمليات السحب .. ده بالمنطق
مع انى شخصيا لم استفد منهم اطلاقا حتى الان لأانى خالفت القوانين بالمتاجرة وقت الاخبار
...
تحياتي

abdou19
06-16-2014, 15:11
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ام بعد اخي الكريم

اخي الشركة لها مصداقية كبيرة اخي في الساحة فهي ليست نصابة بتاتا

---------- Post added at 01:11 PM ---------- Previous post was at 01:11 PM ----------

السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ام بعد اخي الكريم

كما ان الكثيير من الاخوان اكدوا استلام البونيص مرات كثيرة جدا

gr53
07-15-2014, 16:51
و شركة انستا معلوم عنها أنها من الشركات المحترمة بمزاياها التي تقدمها لنا

عدي
07-17-2014, 01:13
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ... موضوع جميل اخي الكريم بارك الله فيك و زادك من الخير و بالتوفيق ليك ان شاء الله

mounim1994
07-19-2014, 20:51
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته اهلا و سهلا بكم اخي الكريم
انا مازلت مبتدئ وليست لي اي فكرة و بالتوفيق للجميع

Ahmed2020eg
07-19-2014, 23:02
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته... موضوع مفيد و منسق جميل بارك الله فيك اخي الكريم و زادك من الخير و بالتوفيق ان شاء الله

elshaer1410
07-19-2014, 23:03
اخي انا لم استطيع ان اقول لك مدي شكري لك علي هذه الاضافات الجميله فعلآ والتي
استفدت منها الكثير اتمني لك دوام الصحه والتقدم
وشكرآ لك
يا غالي

nassr15
07-20-2014, 07:17
شركه انيستا زيها زي أي شركه فيه اللي بيعيب فيها وفي اللي بيشكر بس عامه الشركه مصداقيتها كويسه جدا لحد دلوقتي

midoo
07-20-2014, 14:28
بالنسبة لمصداقية شركة إنستا فهي بالنسبة لتجربتي الشخصية حتى الآن بالنسبة جيدة في التعامل حيث أنني قمت بالسحب
مرتين وما سحبته حتى الآن هو مبلغ 10 دولار ولكن في إحدى مرات السحب حدث تأخير لبعض الأيام وراسلت الدعم الفني وتم حل المشكلة

عدي
07-22-2014, 01:07
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته...موضوع ممتاز و مفيد جدا للجميع مشكووور اخي الكريم و بالتوفيق ان شاء الله لك و لجمبع اعضاء المنتدي الكرام

abdelaziz 10
07-23-2014, 03:19
لا تقلق يا اخي فشركة انستافوركس من الشركات التي لها سمعة كبيرة في مجال الفوركس طبعا
ايضلا ممكن تلاحظ عدد الاعضاء الذين في المنتدى ولا اظنهم يجهلون مصداقية الشركة

wanxe
07-23-2014, 03:20
سلام أخي الكريم مرحباً بك في فوركس عربى إنه موضوع جميل ونقاش جيد ومهم لكن خبرتي محددات لأنني مبتدئ ورمضان كريم بكل صحة وعافية

Thedevileye
07-23-2014, 03:31
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الكريم مشكور على مجهودك و الشركة مضمونة و لا شك فها يا رب بس نربح :)

forex24day
07-23-2014, 03:43
المنتدى هو لشركة انستافوركس وانا اجزم ان هذه الشركة ممتازة حقا ولي فيها جولة في الموقع
وقد وجدتها من احسن الشركات التي تقدم الخدمات وعلى راسها البطاقة والمصرفية وغيرها من الخدمات الرائعة

gr53
08-02-2014, 22:11
و شركة انستا معلوم عنها أنها من الشركات المحترمة بمزاياها الكثيرة

محمد السيد محمد
08-02-2014, 23:04
دليل مصداقية هذه الشركة .. واضح جدا في هذا المنتدي .. فانت تري اعضاء كثيرون
في هذا المنتدي يهتمون بالبونص بكتابة مواضيع والرد عليها .. وستري العديد منهم يتكلم عن سحبه عدد لاباس به من المرات من الشركة
السؤال بقه الناس دي هتكذب ليه وايه مصلحتها؟؟

sami19
08-02-2014, 23:14

sharshabil
08-02-2014, 23:55
رايي مخالف للاعضاء لاني شخصيا لقيت مشاكل
ان كنت تتعامل مع بونص ومبلغ صغير لاباس
لكن ان كبر البونص او استثمؤت اكتر من الف دولار و شوف المشاكل و الحجج حتى لا تسحب و الدعن الذي لا يرد عليكم او يرسلك لدعم اخر
اخر يردك للسابق و مشاكل لا تنتهي

yara alaa
08-03-2014, 00:25
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ...ماشاء اللبه يا اخى موضوع ممتاز عموما يا اخى تقبل تحياااااااااااااااااااااا اااااتى يا ريت وذادك الله من علمه يا اخى يبا ريت تتقبل تحيييييييييييييييييييياتى

gr53
08-15-2014, 09:28
المنتدى هو لشركة انستافوركس وانا اجزم ان هذه الشركة ممتازة حقا ولي فيها جولة في الموقع
وقد وجدتها من احسن الشركات التي تقدم الخدمات وعلى راسها البطاقة والمصرفية وغيرها من الخدمات الرائعة

شركة انستا فوركس من شركات الوساطة المحترمة و المعروف عنها مصداقيتها مع عملائها
و له الكثير من الخدمات المميزة و التي تقدمها بشكل دائم

ezzat_ehab
08-15-2014, 09:57
السلام لكم ياخوتي اود ان اوضح بعض النقاط
هناك فعلا بعض الافراد تشكو من الشركه ولكن هناك ايضا من الاعضاء الكثير الذي يمدح فيها ويسحب ارباحه بانتظام ولا يواجه مشاكل فيها
ممكن ان يكون المشتكين بسبب عدم الالتزام بقوانين الشركه بخصوص فتح الصفقات حيث ان الشركه لا تدعم الاسكالبينج وخلافه
ولكن من وجهه نظري يجب انك تتعلم الفوركس جيدا وتحقق مكاسب وبعد ذلك فكر في سحب الارباح وهذه الفرصه ما تعطيه الشركه اذ تساعدك علي اداره حساب حقيقي دون دفع اموال

haroun43
08-15-2014, 09:57
اخي في هده النقطة خدها من عندي شركة انستا دات مصداقية كبيرة وهدا من خلال تعاملي مع الشركة لمدة طويلة لا تقلق من هده الناحية
وفي ايام ماضية وجدت ان شركة انستا وقعت عقد اشهار مع نادي عريق ليفربول الانجليزي هدا يدل على انها شركة كبيرة وتستحق الثقة الموضوعة فيها

الاسد التاجر
08-15-2014, 09:59
من غير اثباتات ولا حاجه شركه موثوق فيها
ونزل الاخوان في المنتدى قبل كذا اثباتات
انت الان ابدا تعلم واجمع بونص ولا تشغل تفكيرك في الامور السلبيه

hema2013
08-15-2014, 10:03
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة نشكرك اخى العزيز على هذا الموضوع المفيد ونبدء بالصلاة والسلام على رسول اللة اما بعد لابد من عمل فيديوهات لمشاهدة الفوركس ولابد من عمل استراتيجية هامة وهى ادارة راس المال بالمتاجرة بعشر المال ويس كل المال
والسلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

monylaser
08-15-2014, 11:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم مصداقية شركة انستا انك لا تحول لها اموال هي بتعطيك بونص على
مشاركاتك في المنتدى ودي خدمة بتقدمها لك وانت بتداول بحساب حقيقي بالبونص ده ولو كسبت بتسحب الارباح والله الموفق

bombasasa
08-15-2014, 11:05
لجعل أرباح جيدة من سوق الفوركس يجب أن تتعلم وتعلم حتى لديك خبرة جيدة وهذا هو ما يكفي لتجارة مربحة
سيكون لديك هذه التجربة من خلال التعلم كل يوم أشياء جديدة عن التداول

azad aradni
08-15-2014, 11:55
السلام عليكم
انستا فوركس شركة محترمة اخي وموثوقة وخدماتها لعملائها جيدة في انستا تقدر تسحب ارباحك علي الكثير من البنوك الالكترونية ايضا ممكن بالفيزا

abderrahmenanis
08-17-2014, 18:52
دد لا بأس به من المواضيع هناك موضوع حيرني لذلك أردتكم أيها الإخوان المشاركة في هذا النقاش السؤال الذي يطرح نفسه هو ما مدى مصداقية شركة إنستا

AMLAK
09-06-2014, 20:40
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على سيدنا وحبيبنا محمد عليه ازكى الصلاة والسلام اخي الكريم نعم اخي شركة
انستا دات مصداقية و يمكن ان تتاكد من دلك بنفسك عليك ان تجرب في الحساب الحقيقي بطلب سحب عند تحقيق الارباح
و سيصلك المبلغ بسرعة بالتوفيق وتحياتي للجميع وننتظر منك الافضل والمزيد ان شاء الله

MMMOOO
09-13-2014, 23:53
السلام عليكم و رحمة الله
سوال جميل ضروري
انا جديد في مجال الفوركس
ولا اعلم في الموضوع
واتمنى لك التوفيق والنجالح والى الامام

MRN2014
09-14-2014, 00:02
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
واول بونص اتحول ليا ربحت منه وحولت المكسب على بنك الكترونى وصل وكله تمام الحمدلله
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى إن شاء الله

rojan22
09-14-2014, 00:04
السلام علیکم،
حسب ما اسمعه من الاصدقاء شرکة انیستافورکس لیس صادقه،
و علێ مستوێ الخدمات لیس بالمستوی المطلوب خاصتا بالنسبه للعرب و المسلمین،
بالتوفیق للجمیع

الصقر القطامي
09-14-2014, 00:13
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخواتى فى الله
انا عضو جديد واتمناه لكم النجاح والتوفيق ان شاء الله
والسلام عليكم ورحمة الله

abdelloo31
09-14-2014, 03:53
لا اخي اطمن الشركة صادقة جدا افتح حساب حقيقي عادي زينا وحاول تتاجر وتربح الاول ولما تيجي تسحب هتكتشف بنفسك كل حاجة بالتوفيق للجميع

adamdz
09-14-2014, 17:27
شركة انستا هي شركة صادقة ومحترمة بشكل عام لكن في بعض السلبيات البسيطة مثل البطء في السحب في بعض الاوقات
تتمتع شركة انستا فوركس بمصداقية عالية ..و الدليل على ذلك هو عدد الاعضاء القدامى بالمنتدى و المستمرين منذ البداية

sanadiab
09-14-2014, 17:33
السلام عليكم
شركه انستا من ناحيه المصداقيه فهى لها مصداقيه والمنتدى تابع لها
ويوجد حالات استثنائيه يتم التعمامل معها بالحزف او مصاداره الاموال لعدم احترامها قوانين الشركه

hunter_world
09-14-2014, 17:36
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتدي ام بعد اخي الكريم هي صادقه لكن انا حظي وحش مش عارف تاني شهر يقفلو حسابي

ihabblida
09-20-2014, 11:30
أخي الكريم اظن ان شركة انستا
لديها مصداقية في سوق الفوركس و الله أعلم
أرجوا أن أكون قد أفدتك وتقبل مروري وشكرا

payza
09-20-2014, 14:40
طبعا المنتدي يا أخي هو أساسا لشركة أنستا وكل المشتركين فيه
أخي لو الشركة ملهاش مصداقية كان أعضاء المنتدي كلهم سابوه من بدري...

mohamed.atef
09-30-2014, 01:41
اخي الغالي كل ما عليك انك تعمل حساب وتفعله وتعمل فيه بونص 50 دولار مثلا وجرب بنفسك
.. تقبل مروري ...

فريــــد
09-30-2014, 04:47
لا اخي شركه انستا حتي الان جيده جدا ف التعامل معنا و هي
شركه جيده بلا هواده و دعك مما يزكرونها به علي الانترنت
هؤلاء هم اعداء النجاح و انا سحبت منها اكثر من مره
و الحمد لله ناس كويسين جدا جدا

amermazzen
09-30-2014, 12:53
السلام عليكم ورحمة الله اخي الكريم كل ما عليك انك تعمل حساب وتفعله وتعمل فيه بونص 50 دولار مثلا وجرب بنفسك المهم يبقى التعلم الجيد في الفوركس أساس النجاح من خلال كسب الخبرة التي تساعد في المتاجرة الحقيقية

lyes1977
10-09-2014, 22:13
وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
اشكرك اخي جزيل الشكر على طرحك لهذا التسائل والذي سيزيح الكثير من الشك حول شركتنا المميزة انيستا فوركس وهي فعلا شركة ذات مصداقية عالية وهذا بعد التجربة الشخصية فكن مطمانا اخي من هذة الناحية وتوكل على الله ، شكرا جزيلا اخي على مشاركتك المميزة وبالتوفيق

ashrafshawky
10-09-2014, 22:27
اخى الكريم مكشكور على الموضوع واعتقد انها صادقة جدا من خلل تجربة العديد من الاصدقاء اصحاب الخبرة وبالتوفيق للجميع

ynwa1892
10-20-2014, 01:31
السلام اخي من اصدق شركات الفوركس في العالم اخي لطالما لم تخالف قوانينها فانا عندي تقريبا اربع اشهر اتعامل معها والحمد لله
وفقك الله

antonioforex
10-20-2014, 03:59
السلام عليكم
اخي شركة انستا تقدم لنا خدمات مميزة تساعدنا في عملنا بالاضافة الى مصداقيتها
لاني لم الاقي معها اي مشاكل لحد الان.

محمود مرعى
10-20-2014, 04:54

والله يا اخى الفاضل انا لم ارى فى حياتى شركة افضل من انستا فوركس فعلا شركة محترمة جدا وبتحاول على قد ما تقدر انها تخدم التاجر وتوفر ليه كل سبل الراحة والمكسب
سواء من خلال البونص اللى احنا بنحصل عليه من الردود والمشاركات او من خلال انها تتركنا نشترك فى المسابقات ولو كسبنا بنحصل على الجائزة فعلا شركة محترمة جدا

magedaly
10-20-2014, 05:03
يا اخى العزيز يوجد الكثير من شركات الفوركس لديها المصداقيه التى من خلالها تستطيع ان تقوم بالتداول فى شركات الفوركس ويجب على ان تقوم بالتداول فى شركات مرخصه حتى تضمن المصداقيه المرادة

adel0
10-20-2014, 05:11
يا اخي المنتدى هو لشركة انستافوركس وانا اجزم ان هذه الشركة ممتازة حقا لذالك انصحك بات تثق في هذه الشركه ولا تحير نفسك ابد يا اخي الكريم

esshazly
10-20-2014, 05:33
سبحان الملك .. انت عندك صبر كتير يا اخي انك تشتغل في المنتدي كل دة وانت مش واثق في الشركة .. يا عم الشركة الحمد لله كويسة وبتقبض الناس وممكن تدخل علي الموضوع الخاص بالدفع نمن الشركة هتلاقية بسم الله ماشاء الله مليان

ام زياد
10-20-2014, 05:54
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم هذا المنتدى تبع شركه انيستافوركس ومش معنى انه حس باغلبيه الناس اللى عاوزه تتاجر ومش معاها مبلغ تبتدى بيه ففكرت فى موضوع البونص انها شركه نصابه بالعكس هى شركه محترمه جدا وتحليلاتها ومنصتها ودعمها الفنى من احسن مايكون

Sama20
10-20-2014, 05:55
السسسسسسسسسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي الكريم
ان شاء الرحمن شركه انستا تتمتع بمصداقيه عاليه
جدا وشفافيه في التدوال وسحب البونص تدرب جيدا علي الحساب
التجريبيي ثم الحساب الحساب الحقيقي

والله ولي التوفيق

ahmedplus
10-20-2014, 06:47
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اخى الحبيب فى الله
اتمنى لك دوام الصحه والعافيه وارجوا منك ان تتقبل مرورى
الشركه ممتازه يا اخى ولكن لابد من الالتزام بالقوانين وسوف تجد كل شئ على ما يرام

mida2014
10-20-2014, 10:58
السلام عليكم شركة انيشتا اخي من اصدق شركات الوصاطة وتحضى بحترام لدى جميع المتداولين وانا سحبت منها اكثر من مرة عادي وفقط من البونص
اتمنى التوفيق لك اخي ولجميع متداولي شركة انيستا

YOSAF
10-20-2014, 11:04
السلام عليكم
المصداقية يا أخي تقاس بالمدة التي تتواجد فيها الشركة في السوق وكيف هي نضرة التجار لها وطريقة تعاملها مع العملاء وهذا كله جيد لدى الشركة

balou
10-20-2014, 11:58
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي طرح كثير سؤال
هي شركة صادقة
لكن يجب ان نتقيد بشروطها

اتمنى لكم النجاح و التوفيق في هذا المجال

ProForex
10-20-2014, 11:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شركة انستا فوركس صادقة بكل تأكيد ليس هناك شك أخي الكريم فقط اطلع على المنتدى والمشاركات

ranou
10-21-2014, 15:49
اخي الكريم
ان شاء الرحمن شركه انستا تتمتع بمصداقيه عاليه
جدا وشفافيه في التدوال وسحب البونص تدرب جيدا علي الحساب
التجريبيي ثم الحساب الحساب الحقيقي

والله ولي التوفيق

abdelhak redouane
10-21-2014, 16:24
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم مشكور على هذا الطؤح ان شركة انستا فوركس تتمتع بمصداقية عالمية ولها تفرعات كثيرة في شتى مناطق العالم بسبب مصداقيتها
بالتوفيق للجميع

Ahmed2020eg
10-21-2014, 16:29

marach
10-21-2014, 16:36
ارجو ان تفتح حساب حيقي بسرعة علشان يتحسبلك كل البونص وابعد مثل هذه التسائلات عن نفسك اقول لك هذا رغم اني لم اسحب ارباح حتي الان من انستا لكن هناك في المنتدى عدة مواضيع مشابهة
عن اعضاء تتسائل حول المصدائية وقد تم الاجابة بكل ايجابية

calom
10-21-2014, 19:50
اراء من سبقونا من الخبراء يقولون ان الشركه لاغبار عليها من واقع تجربتهم معها ولمسو مصداقيتها ..
ولاتنسى ان كل اعضاء المنتى هم من العرب .لااظن انهم يستقطب جاره او اخيه للنصب عليه.كما ان الشركه عالميه وليست حديثة التاسيس.

wampl
10-22-2014, 01:28
نشكرك اخي الكريم على هدا الموضوع واعتقد ان الشركة صادقة و الحمد لله مئة بالمئة و أنا شخصيا
تعاملت معها و سجبت أرباحي إلى العديد من البنوك و الحمد لله، و كل مشكك في أمرنا أنا أكدبه، أتمنى
أن تدركوا ما تقولونه عن الشركة بالتوفيق للجميع ان شاء الله

AYYOUB100
10-22-2014, 01:30
السلام عليكم ورحمة الله
مصداقية شركة لا يطعن فيها وذلك حسب عملي معها وعمل العديد
من الأصدقاء والأعضاء هنا ومع عليك إلا التجريب وسترى

banlo
10-22-2014, 17:28

gehad87
10-22-2014, 21:57
اخي العزيز بلنسبة لمصداقية شركة انستا فهي ذات مصداقية عالة
وسحبنا منها اكتر من مرة
انا واعضاء اخرون بالمنتدى
وهتلاقي في قسم اثباتات الدفع مواضيع بهذا الخصوص

aliali
10-23-2014, 22:32
قراءة عدد لا بأس به من المواضيع هناك موضوع حيرني لذلك أردتكم أيها الإخوان المشاركة في هذا النقاش السؤال الذي يطرح نفسه هو ما مدى مصداقية شركة إنستا

marwafawzy122
10-23-2014, 22:41
إن شركة أنستا فوركس من الشركات الكبيرة والمحترمة والتي لها صيت وباع كبير في هذا المجال وحاصلة على شهادات وجوائز كثيرة في هذا المجال وأنا اعرفها حتى قبل وجود هذا المنتدى الرائع بالفعل والذي يمثل فرصة لنا جميعا لكي نبدأ بالمكسب من هذا المجال الكبير ...

ramdani
10-23-2014, 22:56
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اخي الكريم مصداقية شركة إنستا معروفة فهي شركة قديمة تدفع للمتاجرين منذ 2007

fte2020
10-27-2014, 17:29
شركة انستا سمعتها جيدة فى مجال الفوركس علشان كده هى مش محتاجة تعمل منتديات دعائية ليها علشان

فوزي فوزي
10-27-2014, 17:46
ا اخي المنتدى هو لشركة انستافوركس وانا اجزم ان هذه الشركة ممتازة حقا ولي فيها جولة في الموقع وقد وجدتها من احسن الشركات التي تقدم الخدمات وعلى راسها البطاقة والمصرفية وغيرها من الخدمات الرائعة

hassene
10-27-2014, 18:02
كل المشتركين فيه من متاجرين الشركة كلهم جربوا يسحبوا الأرباح, انستا
فوركس شركة محترمة اخي وموثوقة وخدماتها لعملائها جيدة

alsatry2014
10-27-2014, 18:06
ع فضلت خلاص واخترت وان شاء الله لن اترك اختيارى ابدا حتى لو الشركة لغت نظام البونص فانا سوف اتاجر من مالى الخاص والشركة اللى اخترتها هى انستا فوركس لانها فعلا شركة اكثر من رائعة وليها مصدقية كبيرة جدا وليها جوائز كتيرة وبتحترم العملاء اوى وفيها دعم شغال 24 ساعة

ya7oo43
10-27-2014, 19:29
السلام عليكم
شكرا لك صديقي على الموضوع
والله يا اخي شركة انستافوركس شركة ذات مصداقية عالية جدا انا عن نفسي اعطيك الدليل اذا اردت ولا اعتقد انك ستجد شركة ذات مصداقية اكبر منها

Murad
10-27-2014, 19:39
شركة انستا فوركس في رأي انها الشركة الوحيدة الي بتساعد المبتدئين وبتقف جمبهم لحد ما يصبحوا محترفين وأكبر دليل على كلامي هو منتديات انستا التي تقدم بونص كتير جدا للاعضاء الجدد وهي ساعدت بشكل ملحوظ في انتشار الفوركس في العالم

samieh
10-27-2014, 21:31
الصراحة يا اخى بلا رياء من خلال تعاملى مع شركة انستا اتضح
لى انها صادقة جدا وموثوقة وسرعة فى السحب ودعم فنى جيد جدا
سواء اللى فى الشركة او اللى فى المنتدى هنا فانصحك بيها جدا
بالتوفيق

أسماء نعناع
10-29-2014, 18:14

ramdani
10-29-2014, 18:22
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اما بعد يا اخي الكريم شركة إنستافوركس لديها مصداقية قوية جدا سحبت عدة مرات

pacMAN
10-29-2014, 18:26
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
إلى حد الٱن لا يسعني أن أقل إلا أنها شركة ذات مصداقية إلا إذا ثبت العكس لا قدر الله
تقبل مروري و طاب يومك صديقي العزيز

tedjboyka
10-29-2014, 18:27
المنتدى هو لشركة انستافوركس وانا اجزم ان هذه الشركة ممتازة حقا ولي فيها جولة في الموقع وقد وجدتها
من احسن الشركات التي تقدم الخدمات وعلى راسها البطاقة والمصرفية وغيرها من الخدمات الرائعة

gamlpm
10-29-2014, 22:30

aboomar13
10-29-2014, 22:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته,
اخي الكريم للاسف لم تتسنى لي الفرصة بعدد حتى اتاجر عن طريق حساب شركة انستافوركس,لكني سمعت عنها الكثير وعن ايجابياتها وعن الكم الهائل من المديح التي انهال عليها من قبل عملاءها وزوارها
ارجو ان تكون باب خير ورزق لنا جميعا