PDA

View Full Version : ياريت لو حد يقدر يساعدنى

abnalex
02-13-2014, 06:04
يا جماعة بعد اذن الجميع انا مشترك جديد ومش فاهم انا ممكن اربح ازاى من المنتدى هنا ناس قالولى ان المنتدى هنا طريق الربح فيه عن طريق انى ارد على المواضيع ولو هو كدة انا ممكن ارد على كام موضوع فى اليوم علشان يتحسبولى رصيد عندى وايه هى المواضيع اللى ممكن ارد عليها والا اى موضوع وخلاص ياريت الرد وشكرا

---------- Post added at 01:17 AM ---------- Previous post was at 01:06 AM ----------

يا جماعة ما فيش حد يرد عليا

---------- Post added at 03:04 AM ---------- Previous post was at 01:17 AM ----------

شكراااا ليكم

mrdark
02-13-2014, 21:56
يا جماعة بعد اذن الجميع انا مشترك جديد ومش فاهم انا ممكن اربح ازاى من المنتدى هنا ناس قالولى ان المنتدى هنا طريق الربح فيه عن طريق انى ارد على المواضيع ولو هو كدة انا ممكن ارد على كام موضوع فى اليوم علشان يتحسبولى رصيد عندى وايه هى المواضيع اللى ممكن ارد عليها والا اى موضوع وخلاص ياريت الرد وشكرا

---------- Post added at 01:17 AM ---------- Previous post was at 01:06 AM ----------

يا جماعة ما فيش حد يرد عليا

---------- Post added at 03:04 AM ---------- Previous post was at 01:17 AM ----------

شكراااا ليكم

أخي الكريم المنتدى يعطي البونص مقابل المشاركات يعني قم بالمشاركة في المنتدى وراح تتاخد بونص على كل رد

lambarkia
04-10-2014, 11:42
السلام عليكم ورحمة الله ..
كما أجابك مندوب شركة انستا ، المنتدى يعطيك بونص 0.1 مقابل كل رد ..
وبعد ذلك يمكن التداول بهم في الشركة المذكورة سابقا ..

محمد السيد محمد
04-10-2014, 12:46
انت مش ملتزم انك ترد عى موضوع معين انت فقط بترد على المواضيع اللي انت تقدر ترد عليها
اما كام موضوع ترد عليه فانت بقه وصحتك يعني على قد ما تقدر وكله خير

mery20
01-20-2015, 22:43
اخي انت كل لما تشارك هتاخد بونص علي كل رد ولكن لا يقل ردك عن سطرين

بالتوفيق لنا ولك

bayan11
04-16-2015, 16:54
انت مش ملتزم انك ترد عى موضوع معين انت فقط بترد على المواضيع اللي انت تقدر ترد عليها
اما كام موضوع ترد عليه فانت بقه وصحتك يعني على قد ما تقدر وكله خير
ردود بس على الماضيع