PDA

View Full Version : رسالة من عضو جديد عايز يسرق الباس ورد بتاع الايملات الياهو

darsh
02-21-2014, 00:34
DD.FOREX
عضو جديد
Accumulated bonus
0 USD
احصل على 300 دولار بونص بدون ايداع من الشركة العملاقة DD Forex
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

** احصل على 300 دولار بونص بدون ايداع من الشركة العملاقة DD Forex **

الان ولفترة محدودة احصل على 300 دولار مجانا فى حساب التداول الخاص بك

** شروط الحصول على البونص **

( 1 )

الدخول من الرابط الموجود بالاسفل وسجل دخولك بايميل الياهو الخاص بك لكى ترى جميع التفاصيل

( 2 )

يجب عليك فتح حساب بالشركة عن طريق الرابط الموجود بالاسفل الذى يوجد به جميع تفاصيل العرض

( 3 )

يجب عليك ارفاق الوثائق الخاصة بتفعيل الحساب اثناء قيامك بفتح الحساب

( 4 )

البونص سوف يتم اضافتة بعد التحقق من وثائق التفعيل وهو يستغرق 24 ساعة فقط

( 5 )

لا يوجد شروط لسحب الارباح فجميع الارباح متاحة للسحب فى اى وقت

( 6 )

لكى تستطيع سحب 300 دولار البونص يجب مرور 15 يوم فقط من تاريخ استلام البونص

وبعد هذه المدة متاح لك سحب 300 دولار البونص ايضا

...................................

** للتسجيل والحصول على 300 دولار البونص المجانى اضغط على هذا الرابط **

اضغط هنا

او

اضغط هنا

..................................

gharieb
02-21-2014, 01:32
3000000000000‏ شكر لاني اتاني هذا الشخص ونظرت الي مشاركته فعلمت انه غير مهتم اساسا بالمنتدي فكيف عرف بونص كهذا

darsh
02-21-2014, 01:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فى ناس ضعيفة النفوس فى المنتديات بيعملوا حركات من هذه كثير لازم نكون حذرين وياريت لو حد من الادارة يدخل ويحذفة

salimned
02-21-2014, 03:37
السلام عليكم
شكرا لك على التنبيه اخي و مثل هده المشاركات
يجب حذفهات مباشرة كي لا يذهب الاعضاء في فخاخ
هؤلاء الناس الدين لا يريدون بنا الا الشر و اشكرك اخي جزيلا
سلام.

azzam1000
02-21-2014, 04:13
السلام عليكم
الف شكرا على المعلومة دى لانك انقذت بيها ناس كتير من ابن الذين ده وياريت الناس فى المنتدى تعرف الولد ده علشان ميقعوش فى براسنه ويسلموا من شره الف شكر تقبل مرورى

darsh
02-21-2014, 12:11
السلام عليكم
سلام.
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
طبعا المفروض تتحذف بس طبعا فى المنتديات بتكون الرسائل الداخلية لها كثير من الخصوصية لازم انت تكشفها للادارة

---------- Post added at 09:11 AM ---------- Previous post was at 09:10 AM ----------

السلام عليكم
الف شكرا على المعلومة دى لانك انقذت بيها ناس كتير من ابن الذين ده وياريت الناس فى المنتدى تعرف الولد ده علشان ميقعوش فى براسنه ويسلموا من شره الف شكر تقبل مرورى

العفو على اية دا لازم ننبه لان هناك ناس مريضه فى عقلها تحب الاذى بس ربنا بيفضحهم الحمدلله واخوك عنده فكرة عامة عن هذه الاعيب

محمد السيد محمد
02-21-2014, 17:12
ايه المقصود بالعنوان اعلى ومن اللي عاوز يسرق الباس ورد بتاع الايملات الياهو
يعني الموضوع ده بجد واللا تهريج .. على كل حال انا مش مصدق ان فيه شركة تعطي 300 دولار
من غير اي عمل من العميل .. ويبدو ان الأمر فيه سرقة .. بس ازاي مش فاهم لأن الكلام غير واضح المقصود منه

darsh
02-21-2014, 17:36
ايه المقصود بالعنوان اعلى ومن اللي عاوز يسرق الباس ورد بتاع الايملات الياهو
يعني الموضوع ده بجد واللا تهريج .. على كل حال انا مش مصدق ان فيه شركة تعطي 300 دولار
من غير اي عمل من العميل .. ويبدو ان الأمر فيه سرقة .. بس ازاي مش فاهم لأن الكلام غير واضح المقصود منه
المقصود يا ابو النجوم لما تروح صفحة الياهو وتحط اسمك والباسودر دى مش صفحة يا هو دى صفحة هوا عملها يسحب بيها الباس ورد بتاعك ويقلبك يا كبير
وعلى فكرة انا مصر هى ماماتى بردة

احمد امير
02-25-2014, 17:00
على الرغم من أن استراتيجية تداول المواقف شكل من أشكال التجارة لكنها تعتبر استراتيجية استثمار أكثر من كونها استراتيجية تداول، والسبب هو بالطبع أن المتاجرة في الفوركس هو أكثر شيوعا ويرتبط بفترات زمنية سريعة وقصيرة جدا. خلافا لذلك ،

ahmad moh
02-25-2014, 17:05
قال سومر ثالث أبرز عضو ديمقراطي في مجلس الشيوخ في خطاب لوزيرة الخارجية الامريكية هيلاري كلينتون ان تعهدا علنيا من السعودية أكبر دولة مصدرة للنفط في العالم بضخ النفط عند أقصى طاقة تملكها سيهدئ أسواق النفط ويقود لانخفاض أسعار البنزين.

darsh
02-25-2014, 18:51
قال سومر ثالث أبرز عضو ديمقراطي في مجلس الشيوخ في خطاب لوزيرة الخارجية الامريكية هيلاري كلينتون ان تعهدا علنيا من السعودية أكبر دولة مصدرة للنفط في العالم بضخ النفط عند أقصى طاقة تملكها سيهدئ أسواق النفط ويقود لانخفاض أسعار البنزين.
انت قديم اوى ياباش هلارى كلنتون مشيت من زمان حاول تجيب حتى مواضيع صبحه بيدوا علها بونص بردة هههههههه

.فوركساوى
03-07-2014, 01:42
الحمد لله حتى لو هكسب قليل راضى طالما حلال

انما تاكد انك هتصرف اضعاف اللى بتسرقه وهتشحت عليه كمان على اللى ربنا هيبتليك بيه

دى معروفه ياجموسه انت

مين يابنى اللى سرقك

انا

يابنى انا لحد دلوقت ماخذتش منك اى دولار واحد حتى

وبعدين فلوس البونص انا اصلا معملتش بيهم حاجة لسه يعنى

زى ما هما فى الحساب .. وانا قلتلك حبقى اديلك الفلوس دى

بس ربنا يفرجها عليا شوية والاقى زبون مليان كده ومريش وغنى

مش شبهك يا معفن يا جعر يا نتن معندوش حتى 100 دولار على بعضهم

يا راجل ده انا دخلت على حساباتك صعبت عليا وبدل ما كنت عايز اخد منك

فلوس قلت لنفسى حرام وبعدها وضعت لك فى الحساب عشرة سنت

علشان تشترى بيهم برسيم يا حمار

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

اقولك على حاجة جميلة

جاموسة راحت تقابل جاموسه مالقتهاش جاموسة يا ليلى لقيتها حواش يا عينى

وتلالا لالا لا اه

ههههههههههههههههههههههههه ههههه

---------- Post added at 12:42 AM ---------- Previous post was at 12:29 AM ----------

العفو على اية دا لازم ننبه لان هناك ناس مريضه فى عقلها تحب الاذى بس ربنا بيفضحهم الحمدلله واخوك عنده فكرة عامة عن هذه الاعيب

انتى بجد يا بيضه عندك فكره عامة عن الاعيب دى

طيب تعالى نلعب مع بعض شوية

ها جاهز ولا لسه

انا جاهز وحبدء معاك من دلوقت

seif1987tt
03-13-2014, 19:45
اول مرة اسمع بهذة الشركة التي تتكلم عنا
و مبلغ كهذا اتوقع انه عمليات نصب و احتيال و شركة كاذبة و شكرا

RomanyMoreed
03-13-2014, 21:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

شكرآ يا باشا علي تحذيرك والله انا فعلآ وصلتني اكتر من رساله من اكتر من عضو واحد بالرسايل دي

تحياتي

Eng_Amr
03-13-2014, 21:37
فى ناس ضعيفة النفوس فى المنتديات بيعملوا حركات من هذه كثير لازم نكون حذرين
مشكور اخى و تقبل مرورى

sendrela
03-13-2014, 23:19
اخى الفاضل لا ادرى عن اى موقع تتحدث ولكن مثل تلك الدعايه لمواقع اخرى ممنوعه بالمنتدى

وانت بذلك تعرض عضويتك للايقاف بسبب مخالفتك للقوانين بالمنتدى لذلك ارجو الانتباه يا اخى

تحيتى

oussama chair
03-13-2014, 23:37
هناك ناس مريضه فى عقلها تحب الاذى ناس ضعيفة النفوس فى المنتديات بيعملوا حركات من هذه كثير الحمد لله حتى لو هكسب قليل راضى طالما حلال

جمعة عبداللة
03-13-2014, 23:42
اخى الكريم
هناك الكثير والكثير منالطرق التى يستطيع بها الهكرز ان يسيطر على كل ما عندك بالجهاز
هذا لانة هناك العديد والالاف من البرامج التى تساعد على ذلك
يستطيع ان يتحكم بجهازك يعرف ماذا تكتب يصور ما تكتب يسرق كل الباسووردات الى على جهازك
يلغى عنك النت يسرق رقم اشتراكك يسرق باسوورد الحساب والكود للسحب ويضيعك فى ثوانى بسرعة
علشان كدة لازم تتحقق من الرسايل الى بتجيلك والمهم ميكونشى امتدادها exe
تقبل مرورى اخى واحذر

3_forex
03-16-2014, 06:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته جزاك الله خيرا صديقى وبارك فى فاعلى الخير جميعا ربما يميل هذا الموضوع الى المساعدة وطرح النقاش ولهذا فائدة كبيرة على جميع من قرأ الموضوع لان كل معلومة فى الفوركس مهمة للغاية لنصل الى صفقات اكثر دقة إن شاء الله وتقبلوا مرورى وإن شاء الله خير للجميع
>>>
.......................................

darsh
03-19-2014, 16:24
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته جزاك الله خيرا صديقى وبارك فى فاعلى الخير جميعا ربما يميل هذا الموضوع الى المساعدة وطرح النقاش ولهذا فائدة كبيرة على جميع من قرأ الموضوع لان كل معلومة فى الفوركس مهمة للغاية لنصل الى صفقات اكثر دقة إن شاء الله وتقبلوا مرورى وإن شاء الله خير للجميع
>>>
.......................................

يا عم ارحمناااااااااااااااااااا اااااااا ابقى شوف بس اسم العنوان قبل ما تكتب جبتلى الاحباط الموضوع هنا عن محاولة سرقة ايملات الناس فى المنتدى مش عن معلومات فى الفووووووووووووووووركس

harimeche
03-19-2014, 17:30
الســـــــلام عليكم ورحمة الله

أشكرك أخـــي على تفهمك للأمر وتحديرك

لنــــا من النصابين عى كل حـــال موالهم

كلهــــا حرام

ilyes chaieb
03-19-2014, 17:37
بارك الله فيك اخي الكريم على هذا التنبيه و بالفعل كثرت هذه المدة سرقة الحسابات ,,,
اتمنى من الجميع ان ينتبهو لوابط الرسائل الخاصة
تقبل مرورى

..............................
.................
......

besnisse
03-20-2014, 03:17
تسلم على الطرح للموضوع و ان شاء الله تعم الفائدة و المعرفة على الجدد الذين هم في امس الحاجة الى التعلم قبل بدء التداول
ننتظر مواضيعك القادمة و دمت بالف خير و شكرا مجددا .

xxnarutoxx1
03-20-2014, 03:41
جزاكم الله خيرا شباب وبارك فيكم وفى هذه المعلومات الفعالة ما قصرتم فى السؤال والاجابة وحقا هذه المعلومات ربما قد تكون مفيدة للكثيريين فى التجارة فى الفوركس او فى التعامل فيها باى شكل
^_^
.....

محمد أبو بكر
03-27-2014, 23:45
السلام عليكم
على الرغم من أن استراتيجية تداول المواقف شكل من أشكال التجارة لكنها تعتبر استراتيجية استثمار أكثر من كونها استراتيجية تداول
والسبب هو بالطبع أن المتاجرة في الفوركس هو أكثر شيوعا ويرتبط بفترات زمنية سريعة وقصيرة جدا

haitham
03-27-2014, 23:57
واضح ان الهاكرز دخلو هنا كمان نطالب مشرفى المنتدى بمحاولة ردع مثل هؤلاء لخطورتهم على الاعضاء الكرام وعلى المنتدى نفسه وشكرا

rami007
04-10-2014, 21:47
السلام عليكم
هناك ناس مريضه فى عقلها تحب الاذى ناس
ضعيفة النفوس فى المنتديات بيعملوا
حركات من هذه كثير الحمد لله حتى
لو هكسب قليل راضى طالما حلال
سلام تحياتي
بالتوفيق

latraaa
04-10-2014, 22:09
مشكور أخي الكريم على الموضوع الدي قدمته و على المعلومات التي تطرقت غليها و التي أتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام و يحدروا من عمليت النصب التي تطال و للأسف الكثير من الحسابات، هدى الله الجميع إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

a7med84
04-11-2014, 16:22
ربنا يسترها علينا من اصحاب النفوس الضعيفه

وكمان العرض وزاضح انه خيالى وغير موجود وربنا سترها على الكل من النصابين

darsh
04-19-2014, 05:21
الســـــــلام عليكم ورحمة الله

أشكرك أخـــي على تفهمك للأمر وتحديرك

لنــــا من النصابين عى كل حـــال موالهم

كلهــــا حرام
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اكيد اخى الكريم كل ملهم حرام طالما بيسرقوا المسلمين وياخذوا تعب الناس التى تجلس بالساعات تجتهد من اجل تحصيل المال الحلال

---------- Post added at 02:16 AM ---------- Previous post was at 02:15 AM ----------

بارك الله فيك اخي الكريم على هذا التنبيه و بالفعل كثرت هذه المدة سرقة الحسابات ,,,
اتمنى من الجميع ان ينتبهو لوابط الرسائل الخاصة
تقبل مرورى

..............................
.................
......

وفيك بارك اخى الكريم
السلام عليكم ورحمة الله وبركات بالطبع الرسائل الخاصة هنا او فى الايمال لابد الواحد لا يضغط فيها على اى رابط حتى لا يخترق الجهاز

---------- Post added at 02:17 AM ---------- Previous post was at 02:16 AM ----------

تسلم على الطرح للموضوع و ان شاء الله تعم الفائدة و المعرفة على الجدد الذين هم في امس الحاجة الى التعلم قبل بدء التداول
ننتظر مواضيعك القادمة و دمت بالف خير و شكرا مجددا .

تسلم انت على عدم قراءت الموضوع ابقى اقراء حتى العنوان ممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممممممممم ممممممممممم

---------- Post added at 02:18 AM ---------- Previous post was at 02:17 AM ----------

جزاكم الله خيرا شباب وبارك فيكم وفى هذه المعلومات الفعالة ما قصرتم فى السؤال والاجابة وحقا هذه المعلومات ربما قد تكون مفيدة للكثيريين فى التجارة فى الفوركس او فى التعامل فيها باى شكل
^_^
.....
العفو العفو يا اخى المعلومات مفيدة خاصة لو الواح لم يتعب نفسة بقراءة العنوان يا سلام عايزين نلم بونص وخلاااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااص

---------- Post added at 02:19 AM ---------- Previous post was at 02:18 AM ----------

مشكور أخي الكريم على الموضوع الدي قدمته و على المعلومات التي تطرقت غليها و التي أتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام و يحدروا من عمليت النصب التي تطال و للأسف الكثير من الحسابات، هدى الله الجميع إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

العفو اخى الكريم
بالفعل النصابين كثير وليس هنا فى المنتدى فقط بل فى كل النت يريدون الاستلاء على مجهود الاخرين من اجل ذلك وجب الحذر منهم وتحذير الناس

---------- Post added at 02:21 AM ---------- Previous post was at 02:19 AM ----------

ربنا يسترها علينا من اصحاب النفوس الضعيفه

وكمان العرض وزاضح انه خيالى وغير موجود وربنا سترها على الكل من النصابين

امين اخى ربنا يسترها لان هناك ناس تحب ان تاخذ المجهود على الجاهز يعنى لى يتعب ويتعلم ويعد يكتب بالسعات لكن هؤلاء لابد انا نحذر منهم

fatoma elsayd
04-19-2014, 05:32
لا اله الا الله مش عارفه الناس دى مش بتخاف من ربنا
شكرا لك استاذ درش على التنبيه بارك الله لك
واتمنى لك التوفيق ولجميع الاخوه ان شاء الله :) :) :yahoo:

darsh
04-21-2014, 03:32
هو الناس دى اصلا تحب الاذى وسرقة مجهودات الاخرين من اجل كدة لابد ان ناخذ حذرنا منهم بققوة عشان ميخدوش مجهدنا

mgw
04-21-2014, 09:57
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى العزيز
اى حد يكلمك على الخاص من الافضل انك مش تثق
فيه كل واحد يخليه فى حسابه هنا وبلاش تشتيت يا اخى

ahmedibrahim258259
04-21-2014, 12:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم على هذه المعلومات القيمة جدا ارجو ان كل واحد ياخد باله
تقبل مروري

bigboss87
04-21-2014, 17:26
يجب الحذر من أي موقع يطلب منك التسجيل وملء البيانات، خصوصا ما تختار نفس البسورد إلي مستعملو للمايل لأنو ممكن يستعملوا الميل والباسورد
ربي يقدر الخير

ahmedibrahim258260
04-21-2014, 17:36
بسم الله الرحمن الرحيم بارك الله فيك اخي الكريم على حمايتنا من مثل هؤلاء النصابين جزاك الله خيرا
تقبل تحياتي

doaa sary
04-21-2014, 17:45
وهو فين النصب انا اتبعتلى كتير منتديات من دى ودخلت بس مسجلتش
لانى اشتركت ف منتديات وشركات كتير نصابة فا خلينا ف المضمون

darsh
04-22-2014, 00:11
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى العزيز
اى حد يكلمك على الخاص من الافضل انك مش تثق
فيه كل واحد يخليه فى حسابه هنا وبلاش تشتيت يا اخى

هى فكرة بردة ان الحذر من المكلمات على الخاص لكن فى ناس ممكن تكون كويسة الفكرة هو الحذر من الغرباء عمتا

---------- Post added at 09:11 PM ---------- Previous post was at 09:10 PM ----------

وهو فين النصب انا اتبعتلى كتير منتديات من دى ودخلت بس مسجلتش
لانى اشتركت ف منتديات وشركات كتير نصابة فا خلينا ف المضمون
انت عارفةيا اخت دعاء هو كانت فكرتة انه تكتبى الايمال بتاعك والباس ورد بتاع الياهو وهو ياخذهم ويتحكم فى الحساب ودى حاجة اسمها فى الهاك الكنتروال

abo heba
04-22-2014, 02:00
المهم ان تكون انت بعيد عنه وان كانت هذه الرسائل موجوده لا تهتم واهتم بالتعلم فقط والردود والمشاركات
لان غالبا ما تصلنا ايضا مثل هذه المشاركات

gehad87
06-17-2014, 00:07
والله بيستخدموا اغراءات قوية لسرقة البيانات والايميلات طبعا من اجل القرصنة على حسابات ال1ضحية في الشركات
والحل انك تتحلى بالقناعة والهدوء واعمال المنطق والعقل قبل الاقدام على خطوة قد تجعلك تخسر الكثير

kachary
06-17-2014, 00:14
شكرا على التحدير اخي الكريم من هؤلاء الغير شرفاء الدين يستغلون نية الاعضاء
وحتى انا لم اسلم من رسائلهم المتكررة والواضح ان الكل يعاني من هده المشكلة

saro123
06-17-2014, 00:36
طبعا انا لا اثق ابدا فى اى شركة من الشركات تقوم باعطاء فلوس بدون ان تبذل اى مجهود لذا مثل هذة الاعلانات لا تؤثر
فيا ولا اضيع وقتى فى البحث عنها

منى الجندى
06-17-2014, 17:52
جاتنى هذه الرسائل لكنى افضل العمل على الشركه التى لها الافضل بمعرفتى بالفروكس
ارى ان من الضرورى جدا عدم التشتيت فى اختيار الشركات حتى نكون قد اخذنا الخبرة الكافيه لاخذ اى قرار

host
06-27-2014, 07:47
فعلا هذا شرح مميز وفى منتهى الروعة وانت قمت بتلخيص الموضوع بطريقة سهلة وبسيطة
مما يجعل المبتدئين فى سوق الفوركس يستوعبون الموضوع ببساطة

sara ali
06-27-2014, 10:05

ilyes chaieb
06-27-2014, 10:17
السلام عليكم
سلام.

ايه رأي الادارة
بأي حق هذا العضو ياخذ بونص
و بالنسبة لصاحب الموضوع انا اشكره على هذا التنيه و ان شاء الله الجميع ينتبه للحكاية دى لانه سبق و تم سرقة حساب
عضو كان معنا بالمنتدى , المهم ما ندخل اي رابط مشبوه

مع اجمل تحياتى

memoxmax
06-30-2014, 18:57
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا اولا بشكر كل القائمين على هذا المنتدى الكبير والممتاز واخص بالذكر صاحب الموضوع على موجوده
وفقك الله وجعلك فى مزيد من التقدم والتعلم لاببلا لا بءلا

BrahimForex
07-02-2014, 21:06
شكرا على التحديد اخي الكريم يجب حدف متل هده المشاركات التى تضر بالمتعلم الدي يبدل الجهد في سبيل جمع البونص تحياتي

maghribia
07-02-2014, 21:12
لسلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
اخى الكريم

فعلا اخي فانا استلمت ما من مرة مثل هذه الرساءل
التي تبين ان العضو يريد السرقة و لكنني لا اعيره اعتماما
تقبل احتراماتيى

jakora
07-02-2014, 22:17
مشكور اخي ﻷهده المعلومة لانك انقدة الكتير يجب على الادرة غلق حساب هدا الشخصق لردعه شكرا اخي كتييييييرا

soooonor
07-02-2014, 23:36
مش ممكن اللى الناس دى بتعمله ... سرقة و سخافة ...فى حين انه لو ركز كل مجهوده فى العمل بالفوركس فقد يحقق مكاسب اكبر من التى يحلم بسرقتها من اعضاء المنتدى ... ربنا يهدى

karam22
07-02-2014, 23:44
مشكور اخي علي التنبيه
واضح من محتوي الرساله النصب البين
مشكور وجزاكم كل خير
ويجب علي المشرفين يفلترو المنتدي شوية احسن بقي لامم قوي ....................

loubnaettaki1
07-03-2014, 00:19
اخواني نتمنى الادارة تتم حذفه بشكل تلقائي لكي لا يستمر ولا يستحود على اعضاء اخرين و يتعرضو لهذه التغرة
و أعوذ بالله من السرقة يجب توخي الحضر من مثل هذه العناصر و بالتوفيق للجميع انشااء الله
وفقكم الله

AMLAK
08-15-2014, 13:09
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم مشكور اخى الكريم على هذه الشماركة لا ادرى عن اى موقع تتحدث ولكن مثل تلك الدعايه
لمواقع اخرى ممنوعه بالمنتدى وانت بذلك تعرض عضويتك للايقاف بسبب مخالفتك للقوانين بالمنتدى لذلك ارجو الانتباه مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

thabt
08-15-2014, 13:18
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي فعلا امر يستحق الانتباه والحذر الله يجيرنا منهم على كل مبتدئ ان لا يعطي وثائقه ولا معلومات حسابه لا شخص يرسل له مثل هذه الرسالة قبل التحقق من صحتها

scan
08-17-2014, 15:24
فى البداية احب اشكرك يا اخى على هذا الموضوع وانا فى غاية السعادة بالتفاعل الواضح من قبل
الاعضاء فى هذا المنتدى واتمنى ان يستفيد الجميع من هذه المواضيع المفيدة

aysamiman
08-18-2014, 14:37
شكرا لك على التنبيه اخي و مثل هده المشاركات يجب حذفهات مباشرة كي لا يذهب الاعضاء في فخاخ

mounim1994
08-18-2014, 14:49
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اهلا و سهلا بكم اخي الفاضل
شكرا جزيلا على هدا الموضوع الرائع و بالتوفيق للجميع ن شاء الله

mohamed.atef
04-16-2015, 09:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخي الكريم المقصود بالعنوان اعلى ومن اللي عاوز يسرق الباس ورد بتاع الايملات الياهو

ibrahim forex
05-28-2015, 03:44
فى ناس ضعيفة النفوس فى المنتديات بيعملوا حركات من هذه كثير لازم نكون حذرين وياريت لو حد من الادارة يدخل ويحذفة

Wassa04
05-29-2015, 00:37
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
شكرا لك يا غالي على هذا التحذير انا ايضا
قد استلمت الرسالة بالتوفيق لك تقبل مروري

madmax07
06-24-2015, 21:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا اخي الفاضل على موضوعك رسالة من عضو جديد عايز يسرق الباس ورد بتاع الايملات الياهو واتمني الافادة للجميع و المزيد من مواضيعك.

doaa sary
12-13-2015, 15:54
وهو فين النصب انا اتبعتلى كتير منتديات من دى ودخلت بس مسجلتش لانى اشتركت ف منتديات وشركات كتير نصابة فا خلينا ف المضمون
وانستا افضل شركة جربتها ومستمرة 3سنين

AHMED91
12-18-2015, 12:55
فعلا كثير من الرسائل نتعرض لها ويجب الحظر لان هذا السوق
يوجد فيه الكثير ممن الااشخاص التي تسئ الي المنتدي والي الشركة والي سوق الفوركس عموما

heroo252
12-18-2015, 14:11
البونصات دى بتبقى ترويج لفتره وتنتهى فا لو دخلت دلوقت مش هتلاقى حاجه
انما بونص انستا متاح فى اى وقت واى سنه ومش بيتغيرر ده الالتزام بجد

kacembouden2
01-21-2016, 02:24
بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

tahar2015
07-19-2017, 10:10
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته