PDA

View Full Version : نتائج أكسبيرت ضاعفلى راس مالى 4 مرات فى 10 أيام

Pages : [1] 2

tervarto
04-27-2012, 20:37
بسم الله الرحمن الرحيم

أعزائى أعضاء المنتدى الجديدا
طبعا ان بهني كل الأعضاء الجدد بمناسبة أفتتاح منتدى انستا عربى
وهاقدملكم أكسبيرت المضاعفات الجبار
انا مش هانزل الأكسبيرت دلوقتى الا لما أتأكد من شوية حاجات
بعد 20 يوم هانزلة لو أتأكدت من بعض الأشياء
بس هو شغال تمام لغاية دلوقتى
وان شاء الله هاعمل شرح كامل من جميع النواحى عن مدى كفاءة الأكسبيرت و أوقات شغلة و اللوت و طريقة التشغيل ألخ
أسيبكم مع النتائج

http://forex-masr.com/attachment.php?attachmentid=17&d=1335547708

http://forex-masr.com/attachment.php?attachmentid=18&d=1335547726

http://forex-masr.com/attachment.php?attachmentid=19&d=1335547742

أستنونى قريب ان شاء الله
الموضوع حصرى و مش لأى حد :)

Greet
04-27-2012, 20:49
في انتظارك يا باشا .. و الاكسبيرت شكله رائع

بس خلي بالك اكسبيرت المضاعفات بتبقا سلاح ذو حدين ممكن تضاعف الحساب في ايام بسيطة و ممكن في نفس الوقت تمرجن الحساب في ثواني

و بالتوفيق ان شاء الله

mrmoha
04-27-2012, 20:56
إيه أخبار الدرو داون يا أخى هل كبير وكم قيمه الاستوب أوت ؟

tervarto
04-27-2012, 21:07
في انتظارك يا باشا .. و الاكسبيرت شكله رائع

بس خلي بالك اكسبيرت المضاعفات بتبقا سلاح ذو حدين ممكن تضاعف الحساب في ايام بسيطة و ممكن في نفس الوقت تمرجن الحساب في ثواني

و بالتوفيق ان شاء الله

عشان كدة يا باشا انا مستنى على الأقل شهر عشان أقدر أتأكد من طريقة عمل الأكسبيرت و يارب ما يخذلنى , نورت الموضوع يا كبير

tervarto
04-27-2012, 21:09
إيه أخبار الدرو داون يا أخى هل كبير وكم قيمه الاستوب أوت ؟

كل حاجة يا جاية فى الطريق يا باشا , ماتستعجلش على رزقك , انا بحضر موضوع شامل عن الأكسبيرت , و الله انا بحضر الموضوع دة عشان أفيد أخوانى ,بس يارب ما يعملها و يصفرلى الحساب

Greet
04-27-2012, 21:12
طيب ما ممكن يا باشا بدل ماتفضل مشغله و تجربه شهر .. اعملوو باك تيست بنسبة 99% احسب و هتكون علي فترة اكبر طبعا من الشهر و هتكون دقيقة جدا كمان

و ان شاء الله غدا هعمل موضوح اشرح فيه طريقة عمل باك تيست بنسبة 99% و ممكن حضرتك انهردا تبعتليي الاكسبيرت و اعملك انا الباك تيست

ayeshalmsri
04-28-2012, 12:55
الموضوع رائع ويستحق كل اهتمام شكرا لك وبجد الاكسبيرت شكلة روعة وجامد اوى شكرا

sabry
04-29-2012, 19:09
صحيح ما تعمل باك تست وهيبان نتيجة الاكسبيرت او تنزلة هنا للاعضاء وكل يحاول تجربتة وكل واحد مسئول من حسابة
فى حاجة مش فهمها بعض الصفقات النتيجة باالسالب ومع ذالك يعطى اللون الاخضر انا مش فهمها ياريت توضحهلى بعد اذنك
مثل الصفقة رقم 9 فى اول ريبورت النتيجة بالسالب ولك خالص احترامى لك

tervarto
04-30-2012, 22:46
صحيح ما تعمل باك تست وهيبان نتيجة الاكسبيرت او تنزلة هنا للاعضاء وكل يحاول تجربتة وكل واحد مسئول من حسابة
فى حاجة مش فهمها بعض الصفقات النتيجة باالسالب ومع ذالك يعطى اللون الاخضر انا مش فهمها ياريت توضحهلى بعد اذنك
مثل الصفقة رقم 9 فى اول ريبورت النتيجة بالسالب ولك خالص احترامى لك

الصفقة اللى بالسالب :- الأكسبيرت بيفتح صفقة كل ساعة و لو الصفقة ماحققتش الخمس نقط فى خلال الساعة دى و السعر عاكس على الصفقة مثلا 20 نقطة و دخلت الساعة التانية , بيتم فتح صفقة تانية فى نفس اتجاة الصفقة الأولى و يبقى الهدف للصفقتين واحد , يعنى الصفقة الأولى التيك بروفيت بتعها أقل من السعر اللى داخلة بية ,و بكدة الصفقة التانية لو حققت الهدف يبقى غطت خسارة الصفقة الأولى , و الصفقة الأولى قفلت على خسارة بسيطة , بس الصراحة مش عارف لية بتبقى خضرا بالسالب , هاحاول أشوف لية

sabry
05-01-2012, 01:49
منتظرينك ياجميل
ياريت توضح الاعدادت الصحيحة لة
اخى سمعت ان بعض الاكسبرتات جيد جدا على الديمو لكن سئى على الحساب الحقيقى فما رائيك فى هذا

kingman
05-01-2012, 03:32
ان شاء الله تكون النتائج جيدة ونقدر نستفيد هنا وتكوم بشرة خير مع بداية هذا المنتدى
بس كان ليا سؤال
مش تدبيل اربع مرات فى عشرة ايام مش تبقى مخاطرة عالية على الحساب؟

nader44x
05-01-2012, 11:49
الف مبروك عليك يا اخي .. ولكن ليس كل مرة تسلم الجرة ... فالسوق يمر بفترات انعدام سيولة وتذبذب عالي وبعدها يمر فترات ذات سيولة ضخمة وتحدث الراليات الكبيرة فهنيئا لمن كان في نفس اتجاه الراليات والحسرة لمن اتجه عكسها

tervarto
05-01-2012, 14:26
منتظرينك ياجميل
اخى سمعت ان بعض الاكسبرتات جيد جدا على الديمو لكن سئى على الحساب الحقيقى فما رائيك فى هذا
ان شاء الله كل حاجة بخصوص الأكسبيرت هانزلها فى المنتدى , هو فى فعلا بعض الأكسبيرتات اللى بيكون شغلها على الديمو أفضل من الحقيقى , خصوصا اكسبيرتات السكالبينج , لأن البروكر ساعات بيرفع السبريد كذا بيب فامابيقدرش الأكسبيرت يقفل الصفقة ,ثانيا فى بعض الأكسبيرتات بتتغير أعدادتها لما تقفل المنصة ,لذلك ينصح برفع المنصة و الأكسبيرت على سيرفر vps

moisaid
05-01-2012, 20:39
نتائج جميلة
لكن العمل بالمضاعفات يحتاج رأس مال أقله 10000
ان شاء الله خير أخي
بالتوفيق و منتظرين النتائج

tervarto
05-01-2012, 20:54
نتائج جميلة
لكن العمل بالمضاعفات يحتاج رأس مال أقله 10000
ان شاء الله خير أخي
بالتوفيق و منتظرين النتائج
سورى يا باشا , الأكسبيرت ما بيتعاملش بالمضاعفات , الأكسبيرت بياخد 5 نقط و يقفل الصفقة على طول
انا اسف يا جماعة على المعلومة الغلط دى , معلش من الأرهاق

Shady Moustafa
05-01-2012, 21:13
هل هذا الاكسبرت هو
Forex Hacked
ولا واحد تانى ؟
وياريت تحطه دلوقتى ونجرب كلنا لأختصار الوقت ومناقشة النتائج

tervarto
05-01-2012, 21:26
هل هذا الاكسبرت هو
Forex Hacked
ولا واحد تانى ؟
وياريت تحطه دلوقتى ونجرب كلنا لأختصار الوقت ومناقشة النتائج
حبيب قلبى يا شادى , عرفت أزاى ,؟؟؟ , انا لسة كنت سايبة مفاجئة للأعضاء , كدة حرقتلى الموضوع , على العموم عادى , انا قربت أنتهى من شرح الأكسبيرت بالكامل ,

tervarto
05-01-2012, 21:33
بسم الله الرحمن الرحيم
طبعا شادى حرقلى الموضوع , بس دة يدل على ذكائة و خبرتة بالأكسبيرتات
الأكسبيرت بالمرفقات
الفريم :- الساعة
الزوج :- اليورو / دولار

Shady Moustafa
05-01-2012, 21:39
حبيب قلبى يا شادى , عرفت أزاى ,؟؟؟ , انا لسة كنت سايبة مفاجئة للأعضاء , كدة حرقتلى الموضوع , على العموم عادى , انا قربت أنتهى من شرح الأكسبيرت بالكامل ,
هههه والله ما أقصدتش أحرقلك الموضوع بالنسبه لعرفة ازاى
انا بجرب الاكسبرت دلوقتى ومن طريقة الاكسبرت فى فتح الثفقات لقتها واحده
من تجربتى للاكسبرت فيه مشكلتين
المشكله الاولى هى المفروض يبقى فيه سقف للحد من عدد للمضاعفت يعنى مثلا مش يعقد يضاعف يضاعف لغاية مايوصل مثلا لو اللوت ب 1 $ تلاقيه ممكن يوصل ل 32$ 64$ فى بعض الاحيان يبقى المفروض يبقى فيه خاصيه بنختار فيها الحد الاقصى لعدد المضاعفات
المشكله التانيه ان الاكسبرت بالاعدادات الافتراضيه مش بيقفل الثفقات لو عكسة كتير لاكن احيانا بيقفلها على خساره لاكن مش دايما لاكن فيه خاصيه اسمها
allowistoploss
يما بعملها True
ممكن اختار الستوب لوس المشكله انى جربة فى الستراتيجى تيستر اغلب السوب لوس والتايك بروفت لقية افضل حاجه هى
Take profit
الافتراضى 132
stop loss 400
بس كده حيبقى خطر جدا وخصوصا ان ال
max opened buy trades 9
max opened sell trades 9
وحتى بالعدادات الخطره دى جايب نتايج جميله من 2011 الى 2012 لاكن يما بعمل التيست فى سنين تانيه الحساب بيتمرجن فى التيست معرفش نقص من الهيستورى عندى ولا عيب من الاكسبرت على الرغم من دقة الهيستورى عندى 90% مش عارف
فياريت لو تعرف طريقه فيها تكون امنه وستوبها صغير تقولهالى
وشكرا

tervarto
05-01-2012, 21:40
نتائج يوم 1/5/2012
http://forex-masr.com/attachment.php?attachmentid=50&d=1335897200

tervarto
05-01-2012, 21:51
هههه والله ما أقصدتش أحرقلك الموضوع بالنسبه لعرفة ازاى
انا بجرب الاكسبرت دلوقتى ومن طريقة الاكسبرت فى فتح الثفقات لقتها واحده
من تجربتى للاكسبرت فيه مشكلتين
المشكله الاولى هى المفروض يبقى فيه سقف للحد من عدد للمضاعفت يعنى مثلا مش يعقد يضاعف يضاعف لغاية مايوصل مثلا لو اللوت ب 1 $ تلاقيه ممكن يوصل ل 32$ 64$ فى بعض الاحيان يبقى المفروض يبقى فيه خاصيه بنختار فيها الحد الاقصى لعدد المضاعفات
المشكله التانيه ان الاكسبرت بالاعدادات الافتراضيه مش بيقفل الثفقات لو عكسة كتير لاكن احيانا بيقفلها على خساره لاكن مش دايما لاكن فيه خاصيه اسمها
allowistoploss
يما بعملها True
ممكن اختار الستوب لوس المشكله انى جربة فى الستراتيجى تيستر اغلب السوب لوس والتايك بروفت لقية افضل حاجه هى
Take profit
الافتراضى 132
stop loss 400
بس كده حيبقى خطر جدا وخصوصا ان ال
max opened buy trades 9
max opened sell trades 9
وحتى بالعدادات الخطره دى جايب نتايج جميله من 2011 الى 2012 لاكن يما بعمل التيست فى سنين تانيه الحساب بيتمرجن فى التيست معرفش نقص من الهيستورى عندى ولا عيب من الاكسبرت على الرغم من دقة الهيستورى عندى 90% مش عارف
فياريت لو تعرف طريقه فيها تكون امنه وستوبها صغير تقولهالى
وشكرا
شكرا يا شادى على المعلومات القيمة دى
بالنسبة للمضاعفات انا شغال بالأعدادات الأفتراضية للأكسبيرت
اللوت 0.1
Use equity stopلما الصفقة بتكون عاكسة مثلا 12 نقطة و الساعة التانية دخلت بيفتح صفقة بنفس اللوت للصفقة الأولى جديدة فى نفس اتجاة الصفقة الأولى , و يخللى الهدف للصفقتين واحد, يعنى بيغير الهدف بتاع الصفقة الأولى و يخلية أسفل من سعر فتح الصفقة , و بكدة الصفقة التانية بتغطى خسارة الصفقة الأولى , و انا مش مفعل أمر
allowistoplossانا مش عندى خاصية
الغريب فى الأكسبيرت ان حتى لو السعر عاكس على الصفقات اللى فاتحها , السعر بيعكس تانى و يروح للهدف ,مش عارف دة حظ ولا اية ؟؟!!
نزل الأكسبيرت اللى فى المرفقات و قوللى هل هو نفس الأكسبيرت بتاعك ولا لا؟
انا شغال على حساب ديمو 100 دولار
الرافعة 1:500

Shady Moustafa
05-01-2012, 22:36
شكرا يا شادى على المعلومات القيمة دى
بالنسبة للمضاعفات انا شغال بالأعدادات الأفتراضية للأكسبيرت
اللوت 0.1
Use equity stopلما الصفقة بتكون عاكسة مثلا 12 نقطة و الساعة التانية دخلت بيفتح صفقة بنفس اللوت للصفقة الأولى جديدة فى نفس اتجاة الصفقة الأولى , و يخللى الهدف للصفقتين واحد, يعنى بيغير الهدف بتاع الصفقة الأولى و يخلية أسفل من سعر فتح الصفقة , و بكدة الصفقة التانية بتغطى خسارة الصفقة الأولى , و انا مش مفعل أمر
allowistoplossانا مش عندى خاصية
الغريب فى الأكسبيرت ان حتى لو السعر عاكس على الصفقات اللى فاتحها , السعر بيعكس تانى و يروح للهدف ,مش عارف دة حظ ولا اية ؟؟!!
نزل الأكسبيرت اللى فى المرفقات و قوللى هل هو نفس الأكسبيرت بتاعك ولا لا؟
انا شغال على حساب ديمو 100 دولار
الرافعة 1:500
حملته
بتاعى النسخه الاحدث نسختك 1 ونسختى 2.1
لاكن اعتقد نسختك افضل واكثر اماننا من نسختى
لان نسختى افضل النتايج لقتها مع 132 تيك بروفت مع 400 ستوب لوس
ويما بقلللهم النتايج فى الستراتيجى تيستر تطلع وحشه وبيتمرجن
لاكن نسختك الستوب لوس كام وهل يوجد ولا لا

tervarto
05-01-2012, 23:07
سورى يا جماعة , و سورى يا شادى
الأكسبيرت هو
انا كنت مرهق و مش مركز , انا اسف للكل و ياريت تعذرونى
الروسى shock bar v 1.1
الأكسبيرت بالمرفقات

Shady Moustafa
05-01-2012, 23:24
الأكسبيرت هو
الروسى shock bar v 1.1
الأكسبيرت بالمرفقات
أنا حملة الاكسبرت وملقتش فى خصائصة استوب لوس فهل كده هو من غير استوب لوس ولا ايه ؟

tervarto
05-01-2012, 23:27
أنا حملة الاكسبرت وملقتش فى خصائصة استوب لوس فهل كده هو من غير استوب لوس ولا ايه ؟

اه يا باشا , هو من غير استوب لوز , جربة على ديمو أكونت
زوج :- اليورو /دولار
فريم :- الساعة
النتائج اللى كنت حاطتها هى تجربة الأكسبيرت على اليورو فقط و فريم الساعة فقط ,و انا باعتذرلك مرة تانية على اللى حصل

Shady Moustafa
05-01-2012, 23:33
اه يا باشا , هو من غير استوب لوز , جربة على ديمو أكونت
النتائج اللى كنت حاطتها هى تجربة الأكسبيرت على اليورو فقط و فريم الساعة فقط ,و انا باعتذرلك مرة تانية على اللى حصل
لا مفيش حاجه عادى
بس كده الاكسبرت خطر استخدامه
ولا هو فيه ستوب لوس عن طريق تغيير التيك بروفت اتوماتيك عشان فيه ثفقات مقفوله من التيك بروفت بخساره
ولا ايه ياريت توضح النقطه دى

tervarto
05-01-2012, 23:34
http://forex-masr.com/attachment.php?attachmentid=54&d=1335904310
زى ما انت شايف الأكسبيرت فاتح 3 صفقات و الهدف واحد , بدون ستوب لوز , بس زى ما قلت انة الغريبة ان الهدف بيتحقق فى النهاية , ماعرفش دة حظ ولا الأكسبيرت بيعمل اية

tervarto
05-01-2012, 23:37
لا مفيش حاجه عادى
بس كده الاكسبرت خطر استخدامه
ولا هو فيه ستوب لوس عن طريق تغيير التيك بروفت اتوماتيك عشان فيه ثفقات مقفوله من التيك بروفت بخساره
ولا ايه ياريت توضح النقطه دى
هو بيخللى التيك بروفت للصفقة الأولى على نفس سعر الأفتتاح أو أقل منها , و دة لما تكون الصفقة الأولى محققتش الهدف و بالتالى الصفقة التانية بتغطى خسارة الصفقة الأولى , يعنى ممكن تعتبر هدف الصفقة الأولى عند فتح الصفقة التانية هوة الستوب لوز

Shady Moustafa
05-01-2012, 23:57
هو بيخللى التيك بروفت للصفقة الأولى على نفس سعر الأفتتاح أو أقل منها , و دة لما تكون الصفقة الأولى محققتش الهدف و بالتالى الصفقة التانية بتغطى خسارة الصفقة الأولى , يعنى ممكن تعتبر هدف الصفقة الأولى عند فتح الصفقة التانية هوة الستوب لوز
ايوه بس لو استمر السعر فى اتجاه الخساره بدون تصحيح حتبقى استهلاك الحساب وممكن توصل للمارجن
وكمان بص للصوره دى اكثر من ثفقه مغلوقه بخساره فى التيست بس على فريم 15 دقيقه
gbp/usd
http://i1240.photobucket.com/albums/gg492/shadymoustafa/Capture-10.jpg

tervarto
05-02-2012, 00:05
ايوه بس لو استمر السعر فى اتجاه الخساره بدون تصحيح حتبقى استهلاك الحساب وممكن توصل للمارجن
gbp/usd
مظبوط يا شادى , بس الكلام دة ماحصلش معايا , عشان كدة انا لسة بجربة على الديمو ,و مستنى لما السعر يعكس و يبعد هاشوف الأكسبيرت هايعمل اية , على العموم الأكسبيرت عندك و جربة , بس نتائج الباك تيست زى الزيفت , بس النتيجة زى ما انت شايف , من 100 لى 500

Shady Moustafa
05-02-2012, 00:13
مظبوط يا شادى , بس الكلام دة ماحصلش معايا , عشان كدة انا لسة بجربة على الديمو ,و مستنى لما السعر يعكس و يبعد هاشوف الأكسبيرت هايعمل اية , على العموم الأكسبيرت عندك و جربة , بس نتائج الباك تيست زى الزيفت , بس النتيجة زى ما انت شايف , من 100 لى 500
انا بس لقطلك لقطه من الحته اللى فيها خساره
هو مشكلته انه ثفقاته كتيره فالتيست بتاعه بطئ اوى
ومشكلة الدرو داون عالى بس لسه حتاكد واجرب

tervarto
05-02-2012, 00:21
انا بس لقطلك لقطه من الحته اللى فيها خساره
هو مشكلته انه ثفقاته كتيره فالتيست بتاعه بطئ اوى
ومشكلة الدرو داون عالى بس لسه حتاكد واجرب

حاول تجرب الأكسبيرت على كذا فريم و تغير فى حجم اللوت من الأعدادات , ممكن يجي معاك على الباك تيست نتيجة أفضل , بس انا الصراحة مابصقشك فى نتائج الباك تيست لأن النتئج ما باتكونش مزبوطة بنسبة %100

Shady Moustafa
05-02-2012, 00:35
حاول تجرب الأكسبيرت على كذا فريم و تغير فى حجم اللوت من الأعدادات , ممكن يجي معاك على الباك تيست نتيجة أفضل , بس انا الصراحة مابصقشك فى نتائج الباك تيست لأن النتئج ما باتكونش مزبوطة بنسبة %100
أنا الباك تيست مقولتش نتيجه وحشه للاكسبرت بالعكس هى فى الطالع لغايه دلوقتى على فريم 1 ساعه وعملة اليورو دولار والتيست جميل هو بس حصل لغايه دلوقتى كام درو داون والتيست لسه شغال لغايه دلوقتى مخلصش
هو انا بس كان ليه سؤال مهم دلوقتى انت بتقول انك بتستخدم الاعدادات الافتراضيه بس فى الاعدادات الافتراضيه التيك بروفة 5 بس ازاى فى اغلب الصور اللى انت حطيتها اغلب الثفقات مقفوله على 5 دولار واللوت 0.1 دولار
ولو قسمنا 5 على 0.1 يطلع ربح 50 نقطه

tervarto
05-02-2012, 00:47
أنا الباك تيست مقولتش نتيجه وحشه للاكسبرت بالعكس هى فى الطالع لغايه دلوقتى على فريم 1 ساعه وعملة اليورو دولار والتيست جميل هو بس حصل لغايه دلوقتى كام درو داون والتيست لسه شغال لغايه دلوقتى مخلصش
هو انا بس كان ليه سؤال مهم دلوقتى انت بتقول انك بتستخدم الاعدادات الافتراضيه بس فى الاعدادات الافتراضيه التيك بروفة 5 بس ازاى فى اغلب الصور اللى انت حطيتها اغلب الثفقات مقفوله على 5 دولار واللوت 0.1 دولار
ولو قسمنا 5 على 0.1 يطلع ربح 50 نقطه
يا باشا اللوت 0.1 معناة ان كل نقطة ب 1 دولار , يعنى 5 نقط ب 5 دولار , يعنى لو انت خليت اللوت 1.0 هايبقى كل نقطة ب 10 دولار , و لو خليت اللوت 0.01 يبقى كل نقطة ب 10 سنت و هكذا

Shady Moustafa
05-02-2012, 00:56
يا باشا اللوت 0.1 معناة ان كل نقطة ب 1 دولار , يعنى 5 نقط ب 5 دولار , يعنى لو انت خليت اللوت 1.0 هايبقى كل نقطة ب 10 دولار , و لو خليت اللوت 0.01 يبقى كل نقطة ب 10 سنت و هكذا
لا بس انا معنديش كده هو انت حسابك سنت ولا ايه انا حسابى عادى ؟

tervarto
05-02-2012, 00:59
لا بس انا معنديش كده هو انت حسابك سنت ولا ايه انا حسابى عادى ؟

اه يا باشا اعتقد كدة ان حسابى بالسنت مش ستاندرد ,انا عندى اقل قيمة للوت الواحد هى 10 سنت أو 0.01

Shady Moustafa
05-02-2012, 01:16
اه يا باشا اعتقد كدة ان حسابى بالسنت مش ستاندرد ,انا عندى اقل قيمة للوت الواحد هى 10 سنت أو 0.01
خليها استاندارد أفضل عشان مايبقاش فيها لخبطه لان الفوركس مش ناقص لخبطه اصلا واقل قيمه فى الستاندارد للوت هى 0.01 لوت وهى 0.01 دولار فكده مفيش لخبطه

tervarto
05-02-2012, 01:19
خليها استاندارد أفضل عشان مايبقاش فيها لخبطه لان الفوركس مش ناقص لخبطه اصلا واقل قيمه فى الستاندارد للوت هى 0.01 لوت وهى 0.01 دولار فكده مفيش لخبطه
ستاندرد , مينى , مايكرو , اى حاجة , المهم قيمة العقد اد اية , و انا مش بافهم كتير فى المسائل دى , فعادى يعنى , المهم ان انا عارف قيمة اللوت اد اية

Shady Moustafa
05-02-2012, 01:36
ستاندرد , مينى , مايكرو , اى حاجة , المهم قيمة العقد اد اية , و انا مش بافهم كتير فى المسائل دى , فعادى يعنى , المهم ان انا عارف قيمة اللوت اد اية
على فكره الاكسبرت اللى انت حطيته فى الاول اللى هو
Forex Hacked 1
طريقته مشابها للاكسبرت ده بس على ما اعتقد الاكسبرت
shockbar v1.1
اامن على الرغم انه ربحه اقل شويه من
Forex Hacked 1
على العموم انا بجرب وحشوف الستوب المناسب وحكلم مبرمج يعدله عشان يضفله ستوب لوس فى الخصائص ونشوف الستوب لوس المناسب عشان نبقى مشغلينه ونحط فى بطننا بطيخه كبيره
بس على فكره اعتقد ان ال
gbp/usd على فريم ال
15 دقيقه
افضل من ال eur/usd
على فريم الساعه

tervarto
05-02-2012, 01:53
http://forex-masr.com/attachment.php?attachmentid=58&d=1335912786

fatah
05-02-2012, 03:38
منتظرنك ياباشا ان شاء الله ينجح لكن لاتنستا اذا نجح معك

الاكسبرتات ربح الاموال ممكن تنقلب عليك كن حذرا ولا تخاطر كثيرا اتمنى لك النجاه ان شاء الله

تحياتي

sabry
05-02-2012, 04:14
يابشا انت بتقول ان الصفقة فى حدود 5 نقاط يبقى كدة المطلوب ندور على الازواج لايزيد فيها الاسبريد عن 3نقاط حتى يمكن تحقيق ربح مظبوط كدة و لا انا فاهم غلط ياريت توضحلى

tervarto
05-02-2012, 12:48
يابشا انت بتقول ان الصفقة فى حدود 5 نقاط يبقى كدة المطلوب ندور على الازواج لايزيد فيها الاسبريد عن 3نقاط حتى يمكن تحقيق ربح مظبوط كدة و لا انا فاهم غلط ياريت توضحلى

مزبوط كدة يا صبرى , عشان كدة انا مختار زوج اليورو / دولار عشان الأسبريد بتاعة قليل , الأكسبرت بعتبر أكسبرت أسكالبنج , , عشان كدة أبعد عن الأوقات اللى فيها الأخبار , عشان فى بروكرات بترفع الأسبريد

Shady Moustafa
05-02-2012, 18:08
أنا فتحت حساب ديمو 100 دولار الساعه 12 بليل امبارح ودى النتايج لغايه دلوقتى
http://i1240.photobucket.com/albums/gg492/shadymoustafa/results-2.jpg
GBP/USD
Frame : 15M
الأعدادات الافتراضيه
عيبه أعتقد أنه مفيهوش ستوب لوس فمعرفش لو اتعدل واضافله استوب لوس هل حيجيب نفس النتايج دى ولا ممكن تبقى خساير

tervarto
05-02-2012, 18:20
GBP/USD
الأعدادات الافتراضيه
عيبه أعتقد أنه مفيهوش ستوب لوس فمعرفش لو اتعدل واضافله استوب لوس هل حيجيب نفس النتايج دى ولا ممكن تبقى خساير

الستوب لوز ممكن يبقى وحش مع الأكسبيرت , لأن انا شايف ان حتى لو السعر عاكس , بيرجع تانى للهدف , فا ماتخفش , هو الأكسبيرت مصمم بدون ستوب لوز , و أديك بتجرب , جربة كدة لمدة أسبوعين , و انا معاك فى أى استفسار , هو عيبة بس المخاطرة العالية , و دى ممكن تغيرها من حجم اللوت , بس الأرباح هاتكون قليلة جدا , بس على فريم الربع ساعة ممكن لو قللت حجم اللوت , ممكن يدى نتائج كويسة , جرب وقوللى

Shady Moustafa
05-02-2012, 18:25
الستوب لوز ممكن يبقى وحش مع الأكسبيرت , لأن انا شايف ان حتى لو السعر عاكس , بيرجع تانى للهدف , فا ماتخفش , هو الأكسبيرت مصمم بدون ستوب لوز , و أديك بتجرب , جربة كدة لمدة أسبوعين , و انا معاك فى أى استفسار , هو عيبة بس المخاطرة العالية , و دى ممكن تغيرها من حجم اللوت , بس الأرباح هاتكون قليلة جدا , بس على فريم الربع ساعة ممكن لو قللت حجم اللوت , ممكن يدى نتائج كويسة , جرب وقوللى
ياريت لو تعرف مبرمج كويس وامين وفاضى تقولى عليه وممكن يعملنا خاصيه فى الاعدادات امكانيه اضافة
stop loss
take profit
trailing stop
breakeven
movestop to
وبعد الأضافه نجرب ونشوف
أفضل الاعدادات لأنه ممكن بعض اضافة الحجات دى الربح يقل شويه لاكن حنبقى سايبنه شغال واحنا حاطين بطيخه صيفى فى بطننا

sabry
05-02-2012, 18:44
معنى كلامك ان افضل اوقات لهذا الاكسبرت هيبقى مع بداية السوق الاسيوى حيث الحركة هادئة فيقلل من الانعكسات الشديدة وتحقيق الترجت بسهولة والواحد ينام مرتاح وهو الاكسبيرت قايم باالواجب

tervarto
05-02-2012, 19:00
معنى كلامك ان افضل اوقات لهذا الاكسبرت هيبقى مع بداية السوق الاسيوى حيث الحركة هادئة فيقلل من الانعكسات الشديدة وتحقيق الترجت بسهولة والواحد ينام مرتاح وهو الاكسبيرت قايم باالواجب

طبعا الفترة الأسيوية معروفة بالهدوء النسبى , و انا بافضل تشغيل الأكسبيرت فى الفترة الأسيوية , لتجنب الأنعكاسات , بس هو لغاية دلوقتى شغال على كل الفترات زى الفل , حاول تقارن النتائج فى الفترات و تشوف أفضل فترة بيعمل فيها الأكسبيرت

kingman
05-02-2012, 22:02
زى ما انت شايف الأكسبيرت فاتح 3 صفقات و الهدف واحد , بدون ستوب لوز , بس زى ما قلت انة الغريبة ان الهدف بيتحقق فى النهاية , ماعرفش دة حظ ولا الأكسبيرت بيعمل اية
هى المشكلة حكاية الأستوب ده لأن لو قدر الله وفتح صفقة فى بداية ترند يبقى كده هيصحل انعكاس بمئات النقاط ومعظم الأرباح سوف تضيع اذا لم يمرجن الحساب وهى اللوت الصغير ممكن يمنع كده بس نسبة الربح هتكون قليلة جدا ايضا وبرده اى انعكاس هياكل ارباح كثيرة
ان شاء الله تستطيعوا التعديل عليه للافضل وتخبرونا بالنتائج دايما ولو فيه فرصة اجربه معاكم بأذن الله

tervarto
05-02-2012, 22:48
هى المشكلة حكاية الأستوب ده لأن لو قدر الله وفتح صفقة فى بداية ترند يبقى كده هيصحل انعكاس بمئات النقاط ومعظم الأرباح سوف تضيع اذا لم يمرجن الحساب وهى اللوت الصغير ممكن يمنع كده بس نسبة الربح هتكون قليلة جدا ايضا وبرده اى انعكاس هياكل ارباح كثيرة
ان شاء الله تستطيعوا التعديل عليه للافضل وتخبرونا بالنتائج دايما ولو فيه فرصة اجربه معاكم بأذن الله
الأكسبيرت بفتح صفقة كل ساعة على حسب أغلاق الشمعة اللى فاتت , فلو كان فى بداية ترند جديد , اكيد الترند بيحصلة اعادة أختبار , و هنا هايقفل الصفقة على ربح , و يتجة مع الترند الجديد , اعتقد ان الأكسبيرت هايكون ناجح مع الأزواج اللى فيها تذبذب كتير , زى المجنون و أزواج الباوند

tervarto
05-02-2012, 22:54
ياريت لو تعرف مبرمج كويس وامين وفاضى تقولى عليه وممكن يعملنا خاصيه فى الاعدادات امكانيه اضافة
stop loss
take profit
trailing stop
breakeven
movestop to
وبعد الأضافه نجرب ونشوف
أفضل الاعدادات لأنه ممكن بعض اضافة الحجات دى الربح يقل شويه لاكن حنبقى سايبنه شغال واحنا حاطين بطيخه صيفى فى بطننا

بصراحة يا شادى انا معرفش مبرمج كويس , بس انا اعتقد ان مصمم الأكسبيرت جربة كتير , عشان كدة هى دى الأعدادات الأفضل للأكسبيرت , انا أفضل باك تيست لقيتة لأخر شهرين على اليورو , كان على فريم الدقيقة , جرب كدو و قوللى اية الأخبار

tervarto
05-02-2012, 23:02
http://forex-masr.com/attachment.php?attachmentid=65&d=1335988698

زى ما احنا شايفين الأكسبيرت فاتح 3 صفقات , أول صفقة فيهم الساعة 3 العصر , وتانى صفقة الساعة 4 العصر , و تالت صفقة الساعة 7 المغرب , طبعا مش كل ساعة الأكسبيرت بيفتح صفقة لو محققتش أول أو تانى صفقة الهدف , فا هانتابع اية اللى هايحصل ؟؟

Smart
05-03-2012, 01:06
gbp/usd

اولا شكرا لصاحب الموضوع على الاكسبيرت الاكثر من رائع
ولكن الا يمكن وضع حد لوقف الخساره فى حاله استمرار السعر فى الانعكاس
او التوقف عند الوصول لنسبه معيته من الخساره
لان احيانا يتطلق السوق مئات النقاط فى نفس الاتجاه

tervarto
05-03-2012, 01:36
اولا شكرا لصاحب الموضوع على الاكسبيرت الاكثر من رائع
لان احيانا يتطلق السوق مئات النقاط فى نفس الاتجاه
للأسف الأكسبيرت مافهوش ستوب لوز , هو بيعدل التارجيت بناء على حركة السعر , و دة بيحصل لو البوزيشن الأول محققش الربح المفروض , و انعكس السعر , انا لسة فى مراحل التجربة , هاشوف ان شاء الله هايعمل اية الأكسبيرت لو السعر فضل عاكس لنقط كتير , الأكسبيرت فى مخاطرة عالية لأنة بيدخل بلوت كبير , لأن الهدف فى كل صفقة 5 نقط بس , بس ممكن تغيرة من الأعدادات لو هاتشتغل على فريم صغير زى الربع ساعة مثلا , لو عاوز تعرف المزيد من المعلومات عن الأكسبيرت , يرجى مراجعة الموضوع من الأول للأخر
شكرا لمرورك ,و انا موجود لو فى اى استفسار أخر

panda2
05-06-2012, 13:42
لا تغرك كثرة الارباح في اكسبيرتات المضاعفات فقد يربح لعدة شهور و ياتي يوم في صعود او نزول ترند بدون تصحيح فيذهب براس المال وليس الارباح فقط

Shady Moustafa
05-06-2012, 14:17
لا تغرك كثرة الارباح في اكسبيرتات المضاعفات فقد يربح لعدة شهور و ياتي يوم في صعود او نزول ترند بدون تصحيح فيذهب براس المال وليس الارباح فقط
المشكله لغايه دلوقتى ده يعتبر أفضل أكسبرت بالنسبه ليا ولو عندك أكسبرت تانى بيكسب حتى لو قليل ودرجة الأمان عاليه فيه ياريت تقولنا عليه

dark dollar
05-06-2012, 14:28
بسم الله الرحمن الرحيم

وان شاء الله هاعمل شرح كامل من جميع النواحى عن مدى كفاءة الأكسبيرت و أوقات شغلة و اللوت و طريقة التشغيل ألخ
أسيبكم مع النتائج

أستنونى قريب ان شاء الله

مستنين يا ريس بفارغ الصبر وان شاء الله تكون حاجه جامده للكل

Shady Moustafa
05-06-2012, 16:15
مستنين يا ريس بفارغ الصبر وان شاء الله تكون حاجه جامده للكل
الأكسبرت موجود فى الموضوع فى الصفحة رقم تلاته وياريت تقراء الردود كلها لانها فيها حجات مهمه فى الاكسبرت وأى سؤال أنا فى الخدمه

tervarto
05-07-2012, 19:49
بعد الفجوة العميقة على اليورو , الأكسبيرت كان فاتح 6 صفقات شراء و الهدف واحد لكل الصفقات , الحمد لله السعر طالع يقفل الفجوة و ايضا الى الهدف أترككم مع الصورة لأخر عمل للأكسبيرت

http://forex-masr.com/attachment.php?attachmentid=106&d=1336409321

Mohamed90
05-07-2012, 20:13
شكرا لك اخي على الموضوع
و لكن تبقى اكسبيرت المضاعفات من اخطر الاكسبيرتات
لانه تبقى سيف دو حدين تحقق ارباح جيدة و لكن في حالة انعكاس السوق و دعم تصحيح النقطة يمكن يصفر لك الحساب
بالنسبة لاكسبريت المضاعفات احسن اعدادات هي 15 في تيك بروفيت و 20 في ستوب و لا يوجد ستوب لوز باصغر لوت طبعا 0.01 و حساب لازم يكون فيه 500 دولار على الاقل لكي يستحمل المضاعفات الكبيرة في حالة هبوط حاد للسوق و عدم تصحيحه

tervarto
05-07-2012, 23:27
شكرا لك اخي على الموضوع
و لكن تبقى اكسبيرت المضاعفات من اخطر الاكسبيرتات
لانه تبقى سيف دو حدين تحقق ارباح جيدة و لكن في حالة انعكاس السوق و دعم تصحيح النقطة يمكن يصفر لك الحساب
بالنسبة لاكسبريت المضاعفات احسن اعدادات هي 15 في تيك بروفيت و 20 في ستوب و لا يوجد ستوب لوز باصغر لوت طبعا 0.01 و حساب لازم يكون فيه 500 دولار على الاقل لكي يستحمل المضاعفات الكبيرة في حالة هبوط حاد للسوق و عدم تصحيحه
دة مش أكسبيرت مضاعفات يا باشا , كل العقود بنفس اللوت و نفس الهدف , هاتقوللى أزاى , حاول ترجع للموضوع من الأول ,و الأكسبيرت موجود فى الصفحة رقم 3 ,و انا جربت ب 100 دولار بس , هو المخاطرة فية عليا , لأنة بيدخل بعقد 1 مينى (1دولار)فى كل صفقة , بس الحمد للة حقق أرباح مذهلة , أقصى دروداون كان 100 دولار , ودة حصل مع الفجوة السعرية اللى حصلت أول الأسبوع دة , و الحمد لله ,الخسارة كانت 40 دولار

Shady Moustafa
05-07-2012, 23:45
دة مش أكسبيرت مضاعفات يا باشا , كل العقود بنفس اللوت و نفس الهدف , هاتقوللى أزاى , حاول ترجع للموضوع من الأول ,و الأكسبيرت موجود فى الصفحة رقم 3 ,و انا جربت ب 100 دولار بس , هو المخاطرة فية عليا , لأنة بيدخل بعقد 1 مينى (1دولار)فى كل صفقة , بس الحمد للة حقق أرباح مذهلة , أقصى دروداون كان 100 دولار , ودة حصل مع الفجوة السعرية اللى حصلت أول الأسبوع دة , و الحمد لله ,الخسارة كانت 40 دولار
لو حسابك عادى ومش مينى وخليت حجم اللوت فيه 0.01 معناها انها اتفتحت ب 0.01 دولار وكده أفضل من اللخبطه بتاعة الحسابات المينى

tervarto
05-10-2012, 12:48
نتائج أختبار الأكسبيرت بتاريخ 10/5/2012

http://forex-masr.com/attachment.php?attachmentid=133&d=1336643292

wolfkamikaz
05-10-2012, 22:14

مشكور اخي لكن لاحظت انو الفريم ليس نفسه هنا على 1 ساعة
ما افضل فريم له و هل تغير الفريمات لان هذا يشوش عمل الاكسبرت

kingman
05-10-2012, 23:45

انا كان ليا سؤال بسيط عندما ارفع صورة على سيرفر المنتدى يكون حجمها فى المشاركة صغير ويجب ان تضغط عليها حتى تظهر فى ويندوز جديد بحجمها الأصلى فكيف تجعلها بحجمها الأصلى فى المشاركة كما فى هذه المشاركة وشكرا

tervarto
05-10-2012, 23:59
انا كان ليا سؤال بسيط عندما ارفع صورة على سيرفر المنتدى يكون حجمها فى المشاركة صغير ويجب ان تضغط عليها حتى تظهر فى ويندوز جديد بحجمها الأصلى فكيف تجعلها بحجمها الأصلى فى المشاركة كما فى هذه المشاركة وشكرا
settings أقولك يا كينج , بعد ما ترفع الصورة , هاتدخل فى أعلى الصفحة على
attachmentsبعدها تختار فى اسفل يسار الصفحة على كلمة
هتلاقى كل الصور و الملفات اللى رفعتها موجودة فى الصفحة اللى فتحتها
insert imageتختار مثلا اى صورة , هايفتحلك فى صفحة جديدة الصورة مكبرة , تاخد لينك الصفحة كوبى , و تيجى فى المشاركة تختار
from URLتختار
و تشيل علامة صح الموجودة و تحط اللينك اللى عملتلة كوبى فى الفراغ اللى قودامك و تدوس (أوكى) وان شاء الله تتحط الصورة كبيرة فى المشاركة بتاعتك

kingman
05-11-2012, 05:15
settings أقولك يا كينج , بعد ما ترفع الصورة , هاتدخل فى أعلى الصفحة على
attachmentsبعدها تختار فى اسفل يسار الصفحة على كلمة
هتلاقى كل الصور و الملفات اللى رفعتها موجودة فى الصفحة اللى فتحتها
insert imageتختار مثلا اى صورة , هايفتحلك فى صفحة جديدة الصورة مكبرة , تاخد لينك الصفحة كوبى , و تيجى فى المشاركة تختار
from URLتختار
و تشيل علامة صح الموجودة و تحط اللينك اللى عملتلة كوبى فى الفراغ اللى قودامك و تدوس (أوكى) وان شاء الله تتحط الصورة كبيرة فى المشاركة بتاعتك
شكرا أخى الفاضل على التوضيح وبالفعل جربتها وظهرت الصورة بحجمها الطبيعى
واتمنى ان ده يبقى اتوماتيك بحيث يتعرف المنتدى على طول انها صورة ويتم وضعها عل انها صورة وليست ملف يظهر كأتاتش فى الملف
هيريحنا كتير فى المشاركات

Shady Moustafa
05-11-2012, 14:18
@tervarto (http://forex-masr.com/member.php?88-tervarto)
متعرفش الاستراتيجيه اللى قايم عليها الاكسبرت بتعتمد على ايه او مؤشرت ايه ؟

tervarto
05-11-2012, 14:37
@tervarto (http://forex-masr.com/member.php?88-tervarto)
متعرفش الاستراتيجيه اللى قايم عليها الاكسبرت بتعتمد على ايه او مؤشرت ايه ؟
و على مؤشرات ولا اى حاجة , كل دخولة بيكون على الشمعة الأخيرة , فلو كانت صاعدة بيدخل شراء , و لو كانت هابطة بيدخل بيع , انا مثلا كل ساعة بيدخل بعقد , لو ماحققش العقد الأول هدفة و انعكس السعر لأكثر من 10 نقط مثلا , بيدخل بعقد تانى فى نفس أتجاة العقد الأول , مع وضع هدف واحد للعقدين , و هكذا كل 10 نقط انعكاس و عدت علية ساعة بيدخل بعقد جديد , على أمل ان السعر يرتد و يضرب الهدف , و كل العقودات بقيمة واحدة , مش مضاعفات , تحياتى

tervarto
05-11-2012, 20:50
أخر نتائج الأكسبيرت بتاريخ 11 مايو 2012

http://forex-masr.com/attachment.php?attachmentid=148&d=1336758468

كل هذا فى 20 يوم فقط , 800 % من مبلغ الأيداع 100 دولار , يتم متابعة الأكسبيرت يوميا , و فى نهاية مرور شهر على الأكسبيرت , سأطلعكم على أفضل اعدادات الأكسبيرت خصوصا لحسابات أنستا فوركس
بالتوفيق للجميع

Shady Moustafa
05-16-2012, 15:47
الأكسبرت خطير بعد المكاسب دى كلها امبارح كان عامل درو داون حوالى 50 دولار والنهارده لقيت الحساب الديمو اللى كان 100 دولار ووصل بالمكاسب ل 180 دولار فى اسبوعين من لوت 0.1 دولار لقيته النهارده الحساب 5 دولار وتم قفل الثفقات كلها على خساره الحمد لله ان ده ديمو مش حقيقى ولذلك انا حترك الاكسبرت للبحث على اكثبرت اخر يعطى نتايج جميله بستوب لوس

tervarto
05-16-2012, 18:52
معلش يا شادى , الهبوط المفاجئ لأغلب العملات امام الدولار , تسبب فى خسارة فادحة , ان شاء الله هاشوف أكسبيرت تانى بستوب لوز , عندك فى موضوع باسم blessing expert جربة و قوللى اية رأيك

Shady Moustafa
05-17-2012, 02:39
معلش يا شادى , الهبوط المفاجئ لأغلب العملات امام الدولار , تسبب فى خسارة فادحة , ان شاء الله هاشوف أكسبيرت تانى بستوب لوز , عندك فى موضوع باسم blessing expert جربة و قوللى اية رأيك
blessing
فكرته نفس فكرت الاكسبرت ده وبرده مفيهوش ستوب لوس

somaforex star
05-17-2012, 08:35
يسعد صباحكم جميعا ^_^ مع احترامي للجميع من وجهة نظري انا اكره الاكسبرتات رغم انى لم اجربها، ولكنى أعتقد أن العقل البشري
عندما يفكر بطريقة معينة على منهجية مدروسه وأسلوب علمى دائما مبتكر وكل يوم ابداع جديد وقتها فقط هيبقي أحسن وأفضل من أى اكسبيرتات باالعالم

ramid
05-24-2012, 19:19
موضوع ان شاء الله رائع ونحن في انتظار ان تتأكد من الجدوى والفائدة العملي وان شاء الله نستفيد
من الاسكبرت الجديد وفي انتظارك صديقي

mohamed eldamnhorey
05-24-2012, 21:01
مثل ماقال الاخ صبرى فى مشاركته اؤيده الرأى ان الاكسبرتات جيده جداً على الديمووو

ولكن فى الواقع الحقيقى لا تحقق ارباح

والله اعلى واعلم
بس نشوف ونبحث برده مع تيرفرتووو
تحياتى
بس برده نشوف ونبحث برده مع

egyptionforex
05-31-2012, 05:51
بالتوفيق ياغالى ومنتظرين الجديد

ولكن للاسف مع الاخوة
الاكسبيرت فى الحقيقى يختلف ميه درجه عن التجريبى

realyone
06-01-2012, 23:08
بصراحه بالنسبة لي لا أثق باي اكسبيرت لأن اكسبيرت لا يتماشى مع تغيرات السوق,وسوق الفوركس متقلب وليس له أمان مثل البحر ماله أمان,والأكسبيرت آله لاعقل له يمكن تسبب لك خسارة كبيرة
هذا رأي واحترم جميع أراء الأخوة في المنتدى

mohamed eldamnhorey
06-04-2012, 18:39
بصراحه بالنسبة لي لا أثق باي اكسبيرت لأن اكسبيرت لا يتماشى مع تغيرات السوق,وسوق الفوركس متقلب وليس له أمان مثل البحر ماله أمان,والأكسبيرت آله لاعقل له يمكن تسبب لك خسارة كبيرة
هذا رأي واحترم جميع أراء الأخوة في المنتدى

معك واتفق مع كلاامك

السوق متقلب وكل شويه بحال

الاسكبريت هيشتغل شويه معاك وبعد كده هيعطل

فبيحتاج تطوير دائماً
مهوش ثابت كده وتقعد تتفرج على الارباح

yassoo011
06-05-2012, 14:38
ننتظرك ولكن مع استفسارات
اولا ما هي الشركات التي تضاف للبرنامج
ثانيا هل هناك شروط معينه للاشتراك به متل مبلغ معين
قالقا هل هناك اي قيود على الغاء الاشتراك به

hardjob
06-07-2012, 03:21
يا سلام عليك يا نجم

قولو ما شاء الله

في انتضارك لرفع الاكسبيرت بعد انتهائك من التجربة نتمى ان تعطينا شرحا وافيا لطريقة عمله

وشكرا لك اخي

Mr.GooDMaN
06-08-2012, 04:00
شوقتنا للاكسبيرت والله والنتائج جيدة
ولكن كما قال بعض الاعضاء الاكسبيرتات تحتاج دائما الى التحديث والمتابعة حتى لا تهلك مع الاكسبيرتات الهالكة التي نراها كل يوم
بالتوفيق وفي الانتظار

M Sabry M Elbakrawy
06-09-2012, 00:52
الأكسبيرت هو
الروسى shock bar v 1.1
الأكسبيرت بالمرفقات

الف شكر يا باشا بس هل تم التعديل عليه فيه نقاط ضعفه ولاا اشتغل بيه تمام كده واجربه ؟؟؟

tervarto
06-09-2012, 00:58
الف شكر يا باشا بس هل تم التعديل عليه فيه نقاط ضعفه ولاا اشتغل بيه تمام كده واجربه ؟؟؟

جربة على الديمو يا باشا كدة لمدة شهر على الأقل , لأن الأكسبيرت ما بتصرفش كويس وقت الأنهيارات , هو كان كويس معايا , بس مع نزول اليورو , مرجنلى حسابى الديمو , الأكسبيرت بيعتمد على التصحيحات , خليك على اليورو فريم الساعة , بلوت 1 دولار لكل 1000 دولار , رافعة 1:500 الى رافعة 1 :1000

tervarto
06-09-2012, 01:00
شوقتنا للاكسبيرت والله والنتائج جيدة
ولكن كما قال بعض الاعضاء الاكسبيرتات تحتاج دائما الى التحديث والمتابعة حتى لا تهلك مع الاكسبيرتات الهالكة التي نراها كل يوم
بالتوفيق وفي الانتظار
الأكسبيرت فى الصفحة التالتة من الموضوع , العملة اليورو / دولار , فريم الساعة , بمخاطرة قليلة , و فريم الربع ساعة بمخاطرة عالية , ماتجربوش على حساب حقيقى الا لما تشوف بيتعامل ازاى على الديمو , وبالتوفيق

mohamed eldamnhorey
06-12-2012, 19:28
اخى تيرفارتوو

ما هى نتائج الاكسبريت معك حتى الان
؟

هل هى جيده ام الاكسبريت تعطل ؟

فى انتظارك ياغالى

ana1990
06-12-2012, 23:45
ساقوم بعمل حساب ديمو و انزاله و تجربته اخي ولو معندكش مانع ممكن ابقى احط النتايج يوميا هنا في الموضوع ولو كن كويس ممكن نجربه على حساب حقيقي بس عندي سؤال ينفع احدد له مبلغ هو يتاجر بيه و الباقي لا بمعنى انه ميتاجرش بفلوسي كلها ولا هضطر افتح صفقتين واحده بيع و التانيه شراء علشان احافظ على فلوسي

mohamed eldamnhorey
06-14-2012, 15:08
ساقوم بعمل حساب ديمو و انزاله و تجربته اخي ولو معندكش مانع ممكن ابقى احط النتايج يوميا هنا في الموضوع ولو كن كويس ممكن نجربه على حساب حقيقي بس عندي سؤال ينفع احدد له مبلغ هو يتاجر بيه و الباقي لا بمعنى انه ميتاجرش بفلوسي كلها ولا هضطر افتح صفقتين واحده بيع و التانيه شراء علشان احافظ على فلوسي

مااشى ياغالى جرب وحنا منتظرين نشوف النتائج ياغالى

وياريت تضع لنا النتائج على طول

Sakr
06-16-2012, 10:13
جربة على الديمو يا باشا كدة لمدة شهر على الأقل , لأن الأكسبيرت ما بتصرفش كويس وقت الأنهيارات , هو كان كويس معايا , بس مع نزول اليورو , مرجنلى حسابى الديمو , الأكسبيرت بيعتمد على التصحيحات , خليك على اليورو فريم الساعة , بلوت 1 دولار لكل 1000 دولار , رافعة 1:500 الى رافعة 1 :1000

اكسبرت جميل جداً وانا قاعد بجرب فيه على الباك تست ونتايجة الى حد ما كويسة
وفعلاً زى ما انت قولت ان معظم الإكسبرتات مش بتتصرف كويس وقت الإنهيار
لكن مبدئياً اعتقد لو جربنا الإكسبرت بلوت نصف دولار لكل 1000 اعتقد ده حيقلل المخاطرة كتير

mazouna991
06-16-2012, 18:05
الموضوع قمة في الروعة والاسكربت رائع
نرجو التاكد من تئاجه
حتى تكون الارباح مضمونة
ونتمنى يكون كل شيء مجاني
وحظ اوفر للجميع الاخوة المسلمين

tervarto
06-16-2012, 20:53
اكسبرت جميل جداً وانا قاعد بجرب فيه على الباك تست ونتايجة الى حد ما كويسة
وفعلاً زى ما انت قولت ان معظم الإكسبرتات مش بتتصرف كويس وقت الإنهيار
لكن مبدئياً اعتقد لو جربنا الإكسبرت بلوت نصف دولار لكل 1000 اعتقد ده حيقلل المخاطرة كتير

دا انا كنت مخلية لوت واحد دولار لحساب 100 دولار رافعة 1:500 , عمل شغل عالى لمدة شهر فريم الساعة زوج اليورو دولار , لغاية لما انهار اليورو, فضل يخش بعقود شراء و الأتجاة هابط على أمل التصحيح , لكن للأسف , الحساب طار , فالحذر وقت الأنهيارات عشان ماتزعلوش , هو فى الأوقات اللى السعر فيها متذبذب بيبقى فوق الممتاز , أو ان السعر ياخد أتجاة واضح وعلى الأقل لازم يصحح , فلو عمل تصحيح و السعر عاكس على الصفقات , الأكسبيرت بيحقق ربح و لو بسيط بعد التصحيح , أى سئال انا موجود , عشان الأكسبيرت دة أنا حفظة عن ظهر قلب

Sakr
06-17-2012, 12:19
دا انا كنت مخلية لوت واحد دولار لحساب 100 دولار رافعة 1:500 , عمل شغل عالى لمدة شهر فريم الساعة زوج اليورو دولار , لغاية لما انهار اليورو, فضل يخش بعقود شراء و الأتجاة هابط على أمل التصحيح , لكن للأسف , الحساب طار , فالحذر وقت الأنهيارات عشان ماتزعلوش , هو فى الأوقات اللى السعر فيها متذبذب بيبقى فوق الممتاز , أو ان السعر ياخد أتجاة واضح وعلى الأقل لازم يصحح , فلو عمل تصحيح و السعر عاكس على الصفقات , الأكسبيرت بيحقق ربح و لو بسيط بعد التصحيح , أى سئال انا موجود , عشان الأكسبيرت دة أنا حفظة عن ظهر قلب

لوت واحد دولار على حساب 100 ورافعة 500 :o
علشان كده بقى ضاعفلك الحساب 4 مرات فى 10 ايام :)

هو فعلاً النتائج على الباك تست مذهله
اكسبرت خطير فعلاً

بس زى ما حضرتك قولت مش بينفع غير فى اوقات التذبذب !!!
ولو السعر اخد اتجاه معين من غير تصحيح زى ما حصل الفترة اللى فاتت على اليورو دولار بتبقى مشكلة فعلاً

ما تعرفش حل للحكاية دى او الزاى نقدر نتنبأ بتذبذب السعر لفترة كبيرة قادمه او انه حياخد اتجاه معين من غير تصحيح لفترة برضة كبيرة ؟؟

kimokonolove
06-17-2012, 12:34
طب ممكن سيادتك تطرح الأكسبيرت لنجربة على الباك تست ونرى باقى الأعضاء ربما يعدلو علية او نجد افضل نتائج لة
ثانيآ / ممكن ترفق افضل الأزواج التى يتعامل عليها
وماهى طبيعة عمل الأكسبيرت يعنى هو مضاعفات لاكن بيعتمد على اى من المؤشرات الفنية ؟؟؟؟

Sakr
06-17-2012, 13:48
طب ممكن سيادتك تطرح الأكسبيرت لنجربة على الباك تست ونرى باقى الأعضاء ربما يعدلو علية او نجد افضل نتائج لة
ثانيآ / ممكن ترفق افضل الأزواج التى يتعامل عليها
وماهى طبيعة عمل الأكسبيرت يعنى هو مضاعفات لاكن بيعتمد على اى من المؤشرات الفنية ؟؟؟؟

بعد اذن صاحب الموضوع
ده الرد اللى فيه الإكسبرت
http://forex-masr.com/showthread.php?82-%D9%86%D8%AA%D8%A7%D8%A6%D8%AC-%D8%A3%D9%83%D8%B3%D8%A8%D9%8A%D8%B1%D8%AA-%D8%B6%D8%A7%D8%B9%D9%81%D9%84%D9%89-%D8%B1%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%A7%D9%84%D9%89-4-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D9%89-10-%D8%A3%D9%8A%D8%A7%D9%85&p=912&viewfull=1#post912

وان شاء الله صاحب الموضوع يرد عليك فى باقى الأسئلة

ahm2020
06-19-2012, 20:00
ابقى نزله اخى انشالله ينجح معانا كلنا

Desperate
06-20-2012, 04:34
انا بجرب الاكسبرت حاليا, هجربه كام ساعة بس هشوف هيدخل كام صفقه وهتبقى النتائج ايه وبعدين هعمله باك تست واشوف النتائج على ديمو لفترة طويلة
لو ممكن بس تقولى هل ممكن انى اغير حجم اللوت ولا لا عشان مع انستا اللوت 0.1 يساوى 10 سنت وانا عايز اخلى اللوت يساوى 1 دولار يعنى 1 لوت على مقاييس انستا فوركس
وشكراا ليك جدا

gribi17
06-23-2012, 23:55
لاحظت أن هذا الاكسبرت لا يستخدم ستوب لوس ؟
وهل عملت له باك تست ويا ريت تنشر النتائج و خاصة الباك تست بنوعية 99 برسنت؟
واذا قررت أن تنشره سوف أجربه و أعمل باك تست

في انتظار ردك.

elssayed
06-27-2012, 14:03
ماشاء الله اكسبرت نتائجة شكلها هايلة
لكن اكسبرتات المضاعفات ملهاش امان لو ضاعفت الحساب في ظل حركة السوق البطيئة
ممكن تطير الحساب لو في حركة سريعة للسوق فاحزر من غدر الفوركس

dollyabdallah
06-27-2012, 16:17
الحقيقه يا اخى هذا الاكبيرت رائع واضح من الصور مشاء الله وهل ممكن استخدمه فى ارباحى من البونص

Shady Moustafa
06-30-2012, 01:08
الحقيقه يا اخى هذا الاكبيرت رائع واضح من الصور مشاء الله وهل ممكن استخدمه فى ارباحى من البونص
ممكن بس الاكسبيرت محتاج راس مال كبير ولوت صغير عشان ميمرجنش الحساب فى وقت الراليات

dentist_hussein
06-30-2012, 05:06
اكسبيرت جيد و شكرا أخي على مشاركتك الإكسبيرت و لو تم الوصول لإعدادات تقوم بعمل تدبيله واحده فقط كل شهر بشكل آمن على الحساب سيكون إكسبيرت فوق الممتاز بدلا من أن يقوم بعمل تدبيلات سريعه وبعدها يطير الحساب مع ترند قوي ,
وشكرا أخي مره أخرى

eng2012
07-03-2012, 01:28
انه حقا يحقق نجاح كبير جدا ولكن اين الينك لنقوم بتحميله ونقوم بالربح من خلاله ام هذا مجرد عرض له

kimokonolove
07-03-2012, 12:19
ياريت يا غالى ترفق لنا رابط للأكسبيرت لكى نحملة
ولك جزيل الشكر

fouedganb
07-03-2012, 13:42
هو من غير استوب لوز , جربة على ديمو أكونت

tarek22
07-03-2012, 14:09
انا لم استعمل يوما اسكريبت وليست لدي معلومات كثير عنهم
لكن اريد الاستفسار عن شيئ
انا اتداول على الهاتف هل يمكن ان انزل هذا الاسكريبت على هاتفي علما ان هاتفي ويندوز موبيل

forex man
07-03-2012, 14:44
منتظين نتائجك يا غالى
طمنا عملت ايه
تحياتى

kaka2
07-03-2012, 15:28
ارباح كبيرة في فترة قصيرة = احتمال تمرجن الحساب كبيرة جدا

خذ حذرك

sabre
07-04-2012, 15:07
ما شاء الله نتائج رائعه اخى
بس يرجى الحذر من المضاعفات
وانا كان لى تجارب كثيرة مع الاكسبرتات ويجب التجربه لفترة كبيرة لاثبات نجاح الاكسبرت مع جميع ظروف السوق المختلفه

Shady Moustafa
07-04-2012, 16:46
انه حقا يحقق نجاح كبير جدا ولكن اين الينك لنقوم بتحميله ونقوم بالربح من خلاله ام هذا مجرد عرض له
ليس عرض أخى والأكسبرت موجود فى المشاركه رقم 23
رابط المشاركه
http://forex-masr.com/showthread.php?82-%D9%86%D8%AA%D8%A7%D8%A6%D8%AC-%D8%A3%D9%83%D8%B3%D8%A8%D9%8A%D8%B1%D8%AA-%D8%B6%D8%A7%D8%B9%D9%81%D9%84%D9%89-%D8%B1%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%A7%D9%84%D9%89-4-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D9%89-10-%D8%A3%D9%8A%D8%A7%D9%85&p=912&viewfull=1#post912
وياريت تقراء الردود فى الموضوع قبل ما تجربه

theozo
07-04-2012, 18:40

لو سمحت بعد اذنك انا اول مرة استخدم اكسبيرت و معرفش طريقة تشغيله انا كل العملته اني عرفت ادخله في البرنامج و احطه علي الاتشارت لكن مش عارف اذا كان شغال ولا لا فهل الصورة الحضرتك حاطتها دي بتوضح انه دلوقت شغال ولا لا؟

---------- Post added at 05:40 PM ---------- Previous post was at 04:28 PM ----------

GBP/USD
الأعدادات الافتراضيه

لو سمحت هو انا اقدر اطبق الاكسبيرت علي فريم معين ازاي؟ بمعني هل اني افتح الفريم الانا عاوزه و اقوم بتشغيل الاكسبيرت ولا في اعدادات داخلية للاكسبيرت؟

abaragh
07-05-2012, 01:05
باين من نتائجه انه اكسبرت قوي لكن خسارة معرفش طريقة تركيب الاسكبرت

Shady Moustafa
07-05-2012, 04:30
لو سمحت بعد اذنك انا اول مرة استخدم اكسبيرت و معرفش طريقة تشغيله انا كل العملته اني عرفت ادخله في البرنامج و احطه علي الاتشارت لكن مش عارف اذا كان شغال ولا لا فهل الصورة الحضرتك حاطتها دي بتوضح انه دلوقت شغال ولا لا؟

---------- Post added at 05:40 PM ---------- Previous post was at 04:28 PM ----------

لو سمحت هو انا اقدر اطبق الاكسبيرت علي فريم معين ازاي؟ بمعني هل اني افتح الفريم الانا عاوزه و اقوم بتشغيل الاكسبيرت ولا في اعدادات داخلية للاكسبيرت؟
الاكسبرت لو شغال حتلاقى وجه مبتسم
فوق على اليمين فى الشارت فوق

WEZA
07-06-2012, 08:09
اووووف
النتائج مغريه و انت شدتنا جدا
ما تنساناش بالاكسبرت عشانك شوقتنا

ahscience2007
07-07-2012, 18:47
بسم الله الرحمن الرحيم

أسيبكم مع النتائج

أستنونى قريب ان شاء الله

طريقة المتاجرة باستخدام المضاعفات خطيرة جدا لأنك في حالة التذبذب ممكن يمرجن الحساب على طول......أما في حالة الترند فان نتائجه ممتازة جدا

nada
07-07-2012, 20:13
هه هو اسموا كدة ولا كلمة السر
زى افتح يا سمسم
الاكسربتات نظام فاشل بمعنى الكلمة واذا اعتمد علية سوف يمرجنك الحساب
خزرى السوق مرن وكل الوقت بها مروغات

ahscience2007
07-08-2012, 00:47
هه هو اسموا كدة ولا كلمة السر
زى افتح يا سمسم
الاكسربتات نظام فاشل بمعنى الكلمة واذا اعتمد علية سوف يمرجنك الحساب
خزرى السوق مرن وكل الوقت بها مروغات
أنا بالنسبة لي لم ولن أستخدم اكسبيرت أبدا في المتاجرة.....وانما استخدمها فقط في تجريب استراتيجية معينة فقط لا أكثر .....أو أجرب مؤشر معين لأعرف نسبة الاشارات الناجحة والفاشلة

Desperate
07-08-2012, 13:19
الاكسبرت شغال معايا كويس لغاية دلوقتى وضاعف الحساب من 100 ل 200
فى اسبوع وبدخول ضعيف جدا وبلوت يتراوح ما بين 0.5 و 2 دولار فى ىالصفقة الواحدة
مع العلم للمرة التانية ان دخولى ضعيف يعنى ممكن صفقة واحدة فى اليوم ويوم اكتر من 10 صفقات
على حسب يعنى ما بدخل...

بس اتمرجن بسبب يوم الجمعة يا ريت محدش يتاجر بيه يوم الجمعة خالص
وبعدين حساب تانى بقى 184 من 100 فى اسبوع بردوا
بلوت ثابت 0.50 دولار
ورافعة 1 200

انا هجربه على حساب حقيقى ب حوالى 45 دولار بس
كان معايا من فترة ومش محتاجه
هحاول اجرب عليه فى الايام العادية بعيدا عن الاحد والجمعة وبلوت 0.50 دولار بردوا
وربنا يكرم

ahscience2007
07-08-2012, 20:45
طيب هو الاكسبيرت ليه مرجن الحساب يوم الجمعة .....أكيد في سبب....هل حصل جاب أم المشكلة في التوقيت عندما قفلت البرصة ثم أعيد افتتاحها....أنصحك تتأكد ديمو الأول قبل ما تجربه على الحقيقي....وبعدين 45 دولار ممكن واحدة واحدة يزيدوا وتعوض خسايرك

chami3600
07-12-2012, 17:22
اخواني انا جديد هنا و قد اعجبني هدا الاكسبرت كثيرا و احببت ان اجربه فيريت تحطنا شرح وافي عن طريقة عمله و الاعدادات الصحيحة و شكرا

DZforex
07-12-2012, 17:47
نعم نرجو من الاخوة الافاضل

تزويدنا بشرح مصور عن كيفية تركيب الاكسبرت

---------- Post added at 02:47 PM ---------- Previous post was at 02:42 PM ----------

ahscience2007
07-12-2012, 19:07

---------- Post added at 02:47 PM ---------- Previous post was at 02:42 PM ----------

تركيب الاكسبيرت بسيط جدا وهو أن تعمل نسخ للاكسبيرت وتضعه في المسار التالي
C:\Program Files\MetaTrader \experts
ثم تفتح الميتاتريدر وستجد الاكسبيرت موجود على يسار الشارت في
expert advisors

---------- Post added at 06:07 PM ---------- Previous post was at 06:05 PM ----------

ثم تعمل له دبل كليك على اسم الاكسبيرت فستجد وجه مبتسم يظهر أعلى يمين الشاشة ....فان لم يظهر فيجب ان تفعل تشغيل الاكسبيرتات عن طريق الضغط على ايقونة في التول بار في الميتاتريدر اسمها
expert advisors

shady hamza
07-12-2012, 19:49
هو من غير استوب لوز , جربة على ديمو أكونت
وانا كان لى تجارب كثيرة مع الاكسبرتات ويجب التجربه لفترة كبيرة لاثبات نجاح الاكسبرت مع جميع ظروف السوق المختلفه

msh4egy
07-13-2012, 18:47
بس كان ليا سؤال

ahscience2007
07-13-2012, 23:49
بس كان ليا سؤال
اكيد طبعا....حتى لو تدبيل مرة واحدة في عشر ايام أكيد هيبقى المخاطرة فيها كبيرة لأن اي صفقة خاسرة معناها خسارة الحساب كله والوصول الى المارجن كول.......لذلك الامان في التداول أهم من كمية الربح

elkorashe
07-14-2012, 14:59
هو جميل جدا انا قريت كل الردود الى فى 13 صفحة لاحظت انه كويس بس فى حالة الهبوط ممكن يؤدى الى خسارة كبيره جدا لدرجة انك ممكن تخسر كل حسابك وبردو فى ناس قالت اننا منشتغلش عليه يوم الجمعة ويم الاحد الى هو يوم اغلاق السوق ويم افتتاح السوق وده ممكن يكون كويس لان مع افتتاح السوق ممكن تحصل عملية تصحيح للاسعار الموجوده تؤدى الى هبوط سريع جدا ممكن يخسرك كل شئ على العموم هنجرب بردو وشكرا على المجهودالى عمله صاحب الموضوع وكل الاعضاء

ahscience2007
07-15-2012, 12:05
هو جميل جدا انا قريت كل الردود الى فى 13 صفحة لاحظت انه كويس بس فى حالة الهبوط ممكن يؤدى الى خسارة كبيره جدا لدرجة انك ممكن تخسر كل حسابك وبردو فى ناس قالت اننا منشتغلش عليه يوم الجمعة ويم الاحد الى هو يوم اغلاق السوق ويم افتتاح السوق وده ممكن يكون كويس لان مع افتتاح السوق ممكن تحصل عملية تصحيح للاسعار الموجوده تؤدى الى هبوط سريع جدا ممكن يخسرك كل شئ على العموم هنجرب بردو وشكرا على المجهودالى عمله صاحب الموضوع وكل الاعضاء
طالما الاكسبيرت بيخسر من الترندات يبقى مربح اثناء التذبذب......وانا برمجت اكسبيرت قوي جدا في التذبذب وبيكسب دهب.....ولكن مع اول ترند يصلل للمارجن كول!!!!!يبقى ايه الفايدة؟!!!!

EngAhmed
07-17-2012, 00:07
موضوع جميل وربنا يوفقك

Shady Moustafa
07-17-2012, 22:38
الاكسبرت شغال معايا كويس لغاية دلوقتى وضاعف الحساب من 100 ل 200
فى اسبوع وبدخول ضعيف جدا وبلوت يتراوح ما بين 0.5 و 2 دولار فى ىالصفقة الواحدة
مع العلم للمرة التانية ان دخولى ضعيف يعنى ممكن صفقة واحدة فى اليوم ويوم اكتر من 10 صفقات
على حسب يعنى ما بدخل...

بس اتمرجن بسبب يوم الجمعة يا ريت محدش يتاجر بيه يوم الجمعة خالص
وبعدين حساب تانى بقى 184 من 100 فى اسبوع بردوا
بلوت ثابت 0.50 دولار
ورافعة 1 200

انا هجربه على حساب حقيقى ب حوالى 45 دولار بس
كان معايا من فترة ومش محتاجه
هحاول اجرب عليه فى الايام العادية بعيدا عن الاحد والجمعة وبلوت 0.50 دولار بردوا
وربنا يكرم
أخى ازاى تعمل لوت 0.5 دولار و 2 دولار للنقطه فى اكسبرت مضاعفات وحجم الحساب 100 دولار مهو لازم الحساب يتمرجن

nrgslawi
07-18-2012, 05:31
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكرا لك على الخبر الرائع ربنا يوفق الجميع
في انتظار الطرح

DZforex
07-18-2012, 14:58
ممكن طيقة تسطيب الاسكربت

وربطه بالديمو و الحقيقي

abaragh
07-18-2012, 16:21
هذه هي المشكلة لما يضاعف الحساب بشكل سريع وبعدين يتمرجن الحساب واروح الحساب والجهد والتعب في 5 دقائق

Aker001
07-18-2012, 16:25
خلي بالك اكسبيرت المضاعفات بتبقا سلاح ذو حدين ممكن تضاعف الحساب في ايام بسيطة و ممكن في نفس الوقت تمرجن الحساب في ثواني
بالتوفيق

Shady Moustafa
07-18-2012, 20:00
ممكن طيقة تسطيب الاسكربت

وربطه بالديمو و الحقيقي
أهلا بيك أخى لا يوجد طريقه لتسطيبه فالكسيرت عباره عن ملف قم بتحميله
ثم وضعه داخل هذا المسار على جهازك
C:\Program Files (x86)\InstaTrader\experts
ثم شغل المنصه وافتح شارت لعمله ثم باختيار الاكسبيرت من الشمال فى المنصه واسحبه على الشارت وحيشتغل ويفتحلك ثفقات فقط تاكد من وجود الوجه المبتسم على الشارت فهو دلاله على ان الاكسبيرت شغال تمام

derfcase
07-19-2012, 05:19
بسم الله الرحمن الرحيم

أسيبكم مع النتائج

أستنونى قريب ان شاء الله

اخي الكريم
tervarto
هل كشوفات الحساب المرفقة بالاعلي هي لحساب حقيقي ام بونص ام تجريبي ؟
بانتظار التوضيح

lesa
07-19-2012, 05:41
نتائج رائعة نتمنى انها تستمر كدة وتقوم بتنزيل الاسكربت للجميع لتحقيق الاستفادة لكل الاعضاء

Shady Moustafa
07-19-2012, 17:20
اخي الكريم
tervarto
هل كشوفات الحساب المرفقة بالاعلي هي لحساب حقيقي ام بونص ام تجريبي ؟
بانتظار التوضيح

أخى مش حتفرق لأن دى نتايج الأكسبيرت سواء على الحقيقى هى هى على الديمو مفيش فرق وأنا جربته قبل كده وبيعمل نفس النتائج عيبه انه محتاج رأس مال كبير ولوت صغير جدا بس للأسف الارباح حتبقى صغيره لانه فى التذبذب بيكسب كويس وفى الراليات لاما حيكسب كويس لاما الحساب يتمرجن لو كان حجم الحساب صغير وحجم اللوت مش مناسب لحجم الحساب

dracula
07-21-2012, 05:10
الباك تست ضعيف أخي لا أعتقد أن يستطيع مضاعفة الحساب أكثر من مرة ربما السبب أني أختبرة على منصة خمسة أرقام على العموم شكرا جزيلا سنحاول أن نطوره

MixMax
07-23-2012, 23:29
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اما بعد اخي الكريم اشكرك جزيل الشكر على ما تقدمه وصراحة استفدت من موضوعك كثيرا فانا اتعلم ولا زلت اتعلم تحت ظل هدا المنتدى الكريم واعضائه الكرماء اقلام من دهب تخط في هدا المنتدى بارك الله فيك ياغالي تقبلا سلامي.......

mohaned
07-24-2012, 00:00
بسم الله ماشاء الله
اولا مبروك عليك الارباح
ثانيا ياريت شرح كامل للاكسبريت وكيفيه تطبيقه وطريقه العمل به
جزاك الله خيرا

medhat
07-24-2012, 01:41
متنزل الاكسبرت وتخلى الناس تجربه معاك
وبلاش كلام وخلاص

gar3oun
07-24-2012, 06:06
لو سمحت ممكن ان تشرح لنا كيفية ربطه مع حساب التداول
شكرا جزيلا

goggo
07-24-2012, 18:05
انا اريد ان اعرف كيف يتصرف وقت السيولة العالية يعني يكون فاتح صفقة بيع و يصعد السعر حوالي 150 نقطة في لحظة واحدة ماذا يفعل في هذه الحالة

sesomii
07-24-2012, 19:46
الموضوع رائع ويستحق كل اهتمام شكرا لك وبجد الاكسبيرت شكلة روعة وجامد اوى شكرا

Shady Moustafa
07-24-2012, 20:05
متنزل الاكسبرت وتخلى الناس تجربه معاك
وبلاش كلام وخلاص
الاكسبيرت موجود فى الصفحه الثالثه فى المشاركه الثالثه

morx123
07-24-2012, 22:02
يستحق التجربة
شكرا لك

Shady Moustafa
07-24-2012, 22:19
يستحق التجربة
شكرا لك
بس خلى بالك جربه ديمو الأول قبل الحقيقى عشان تعرف طريقة الاكسبيرت الأول قبل ما تبدء تتاجر على الحقيقى

lahmeur06
07-25-2012, 01:01
اخوتي أريد كيفية تركيب هده الأداة على منصة التداول هل هي كالبرامج المعتادة وشكراً

abdallah elbaz
07-25-2012, 02:08
لموضوع رائع ويستحق كل اهتمام شكرا لك
لو سمحت كنت عايز اعرف طريقه عمل باك تيست

mohy
07-25-2012, 04:21
فى انتظارك يا باشا
مشالله متظرين مواضيعك الحلوة والرائعة التى يستفيد منها الجميع

doha
07-26-2012, 06:16
ياجماعه انا جديده هنا و مش فاهمه حاجه خالص ساعدوني بالله عليكم

dollyabdallah
07-26-2012, 07:10

reemzoom
07-26-2012, 11:25
اشكرك اكسبيرت اكثر من رائع ممكن تضع الاعدادت الخاصه به
وشكرا

mohaned
07-26-2012, 14:54
ارجو من الاخ اللى كاتب الموضوع يبلغنا اذا كان قد تحقق من الاكسبريت وحصل على نتائج ايجابيه
فى الحساب الحقيقى له حتى نستخدمه بقلب جامد ولا لسه فى الحساب التجريبى وياريت يعرفنا بالنتائج المحققه
جزاه الله خيرا

HOUSAMMI
07-26-2012, 16:00
انا مستنى الاكسبرت ده بفارغ الصبر

خليك جدع ونزله قبل 20يوم

واحنا هجرب يعم وهنقولك :bravo:

xxmarouanexx
07-26-2012, 18:25
في انتظارك اخي و تبارك الله الله يزيدك اخي و شكرا

tforex
07-27-2012, 07:13
ياجماعه احذاروا من مثل هذه الاكسبرتات وجربوها على الديمو واعملو باك تست كويس وربنا يوفق الجميع

hichemdz
07-28-2012, 14:05
الواضح انه محقق نتاجع رائعة

في انتظارك وان شاء الله الجميع يستفيد منه

Stranger
07-28-2012, 21:12
يبدو اكسبيرت جيد

لكن فى الحقيقه اكسبيرتات المضاعفات معظمها خطير جدا لانها تضاعف اللوتات كلما عكس السعر ومع اي رالي قد يمرجن الحساب

بارك الله فيك

Shady Moustafa
07-28-2012, 22:24
يبدو اكسبيرت جيد

لكن فى الحقيقه اكسبيرتات المضاعفات معظمها خطير جدا لانها تضاعف اللوتات كلما عكس السعر ومع اي رالي قد يمرجن الحساب

بارك الله فيك
أخى الاكسبرت ده مضاعفات لكنه لا يضاعف اللوت
فهو عتمد على عدد الصفقات وتغيير التيك بروفت لملائمة الموقف

hamdanjamila
07-29-2012, 04:28
الف مبروك عليك يا اخي .. ولكن ليس كل مرة تسلم الجرة ... فالسوق يمر بفترات انعدام سيولة وتذبذب عالي وبعدها يمر فترات ذات سيولة ضخمة وتحدث الراليات الكبيرة فهنيئا لمن كان في نفس اتجاه الراليات والحسرة لمن اتجه عكسها

Eng PTC
07-31-2012, 09:49
اخبرونا ماهي اخر اخبار الكسبيرت ؟

abbaset
08-03-2012, 04:11
هل يمكن عمل استوب لوز في هذا الاكسبيرت ؟؟؟؟؟؟؟؟

webtech
08-03-2012, 07:34
جزاك الله خيرا يا عم احنا بننتظر الجديد من عندك و لا تبخل علينا بافكارك و اقتراحاتك و تجاربك

noureen
08-03-2012, 07:42
و الله شو ها البرنامج ياريت تنزله وتشرحولنا سريعا
وجزاك الله خيرا على هذا
و ماهو الاكسبرتات دى اول مره اسمع عندها؟؟؟؟؟؟؟؟

spectra4
08-04-2012, 02:46
لازم الواحد ينتظر للتاكد وميتسعرش عشان ميحصلهوش نتائج وخيمة
وفة التانى السلامة والعجلة الندامة

SYRIAN
08-05-2012, 17:24
السلام عليكم
اكسبيرت رائع ونتائج مذهلة
لكن خبرتي بالفوركس تقول لها بان المضاعفات هي الصديق الشخصي للمارجن ول
لذا دائما ابقى بعيد عنها

nadir21
08-07-2012, 03:47
انه موضوع رائع يحتاجه المتداولون خاصة وأنه يعمل على مضاعفة رأس المال
سؤالي : ألا توجد فيه خطورة؟

tamid0
08-07-2012, 04:11
السلام عليكم و رحمة الله
حد يقولنا ايه اخبار الاكسبيرت شغال ولا ايه اخباره و ايه هي نتايجه
بالتوفييييق

kimokonolove
08-07-2012, 04:17
اكسبيرت جيد و شكرا أخي على مشاركتك الإكسبيرت و لو تم الوصول لإعدادات تقوم بعمل تدبيله واحده فقط كل شهر بشكل آمن على الحساب سيكون إكسبيرت فوق الممتاز بدلا من أن يقوم بعمل 20%الى 40% بدرو داون منخفض نسبيآ سيكون ممتاز وخصوصآ لو واجى تقلبات السوق العالية عمومآ ,
وشكرا أخي مره أخرى

ahmedzaki_az
08-07-2012, 07:35
انا عندي حل معقول عشان يخلي الحساب مايمرجنش بسرعة
ممكن تعمل حد اقصى للصفقات مثلا 4 صفقات
بحيث ان السعر لو نزل عن كدة تخسر من ال 4 صفقات دول بس بدون ما يفتح صفقات جديدة تؤدي لمرجنة الحساب

MohamedAdel
08-07-2012, 07:51
السلام عليكم اكسبيرت جيد و شكرا أخي على مشاركتك الإكسبرت الرائع هذا وبالتوفيق للجميع ان شاء الله

rafat
08-07-2012, 08:56
لا اثق بالاكسبيرتات وخاصه اكسبيرت المضاعفات
فافضل العمل اليدوي

ASKANDER1982
08-07-2012, 10:20
ممكن الاكسبيرت يصفر حسابك في ساعة لو كانت الرافعة المالية مليون

houssam-kdz
08-07-2012, 18:32
أخي هذا سلاح ذو حدين يمكن تكسب وتضاعف ويمكن تخسر
أيضااا بالضعف

osama00971
08-08-2012, 03:49
بصراحة نتايج جبارة
ما شاااااااااااااااء الله ربنا يباركلك يا مان

tamid0
08-08-2012, 05:59
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لو كلكو كسبتو منه قولولنا نستخدمه عشان زي ما سمعت انه خطير
بالتوفيق للجميع

thehulk3
08-08-2012, 11:57
أخي هذا سلاح ذو حدين يمكن تكسب وتضاعف ويمكن تخسر
أيضااا بالضعف

المتاجر في الفوركس مخاطرة يجب الحذر ةالحساب الدقيق قب اي خطوة

amrmorasamir
08-08-2012, 15:46
الله عليك ياباشا
شكله اكسبرت رائع فعلا ياريت تنزله فى موضوع لوحده عشان الكل يشوفه وميضيعش وسط المشاركات

domadoma
08-10-2012, 12:34
يا جماعه الحساب التجريبى بيكون لمده شهر فيه حساب مدى الحياه او حتى ل 3 شهور

meeco
08-10-2012, 13:22
اكسبيرت رائع ولكنه يحتاج الى خبير للتعامل معه
لانه ممكن يخسر اللى بيستعمله حسابه كله

bony2
08-10-2012, 15:27
فى انتظار السكربت و نشوف طريقة عمله ونتايجه معاك ان شاء الله

pota1999
08-10-2012, 18:20
النتائج جيده ولكن انت بتقول انه اكسبرت مضاعفات ! ولما راجعت كشفالحساب المدرج منك بالصورة المرفقة بموضعك وجدت ان كمية اللوتات التى تم دخول الصفقات بها لا توجد بها اي مضاعفة ، بل جميعها لوت ثابت 0.01 .
فهل هذه هي نتائج الاكسبرت الذي تتحدث عنه ؟

---------- Post added at 03:20 PM ---------- Previous post was at 03:17 PM ----------

وبالنسبة لاكسبرتات المضاعفات انا كنت من عشاقها لانها بتخلي الحساب فى وقت قياسي فى السما ، لكن مع ذلك بيكون الريسك فيها عالي جدا لان فى كل مضاعفة الريسك بيزيد وبالتالي ممكن توصل للوت حسابك مايقدرش يتحمله وتكون النتيجة بالتالى تصفيرالحساب . وده هو اللى حصل معايا كذا مرة .

mmt123
08-10-2012, 21:48
فى قاعده فى الفوريكس بتقول انه على قد المخاطره فى الربح على قد المخاطره فى الخساره فمعنى انه بيعمل اربع اضعاف فى 10 ايام انه ممكن يعمل خسائر هائله ايضا
فدى المشكله

marocain_forex
08-10-2012, 21:55
منتظرينك اخي العزيز

وظاهر ان الاكسبيرت شكلة روعة

وياريت تشرح لنا اعداداته

target100
08-10-2012, 22:25
الحساب التجريبي ليه انواع وله هوه نوع واحد ولا ايه؟؟؟؟؟؟ ولو ليه انواع ايه هيه اهم انواعه؟؟؟؟؟

mohy46
08-11-2012, 00:16
شكرا يا اخي روعة تستاهل كل خير

yassoo011
08-11-2012, 12:47
اخي الكريم انا حملت الاكسبيرت ولما جيت
اتاة للتطبيق لم يظهر لي شيئ و فتح صفقات الرجاء افادتي

tarekfx
08-11-2012, 13:25
أخي كم يكون حجم رأس المال

فراج
08-11-2012, 15:31
اكسبيرت المضاعفات هو خطر محدق برأس المال

basom59
08-11-2012, 15:34
انا جربت الاكسيبرت بس مش عارف انا محتاج اعدل الاعدادات بتاعته ولا لاء غير كده محتاج اشغله بشكل دائم علشان اتاكد من نتايجه

fafa280384
08-11-2012, 17:45
غريبة صفقات بناقص _17واغلقت خضراء
كيف هذا غير ممكن؟؟؟

lzw41188@gmail.com
08-12-2012, 02:34
الأكسبيرت هو
الروسى shock bar v 1.1
الأكسبيرت بالمرفقات

مشكور جدا على الأكسبيرت و فعلا غريب جدا فالعمل الذي يؤديه رائع لاكن بدون ما يكون واضح
و لذي نقطة لو ممكن وهي كيف أقوم بعمل استوب لوز علما أن البرنامج في الديمو قام بوقف الصفقة لوحده
وما هي أزواج العملات المناسبة للأكسبيرت ؟؟

osama00971
08-12-2012, 15:50
نتائج رائعة ولو هو كدة فعلا
اكيد مش هيبقى مجاني
وربنا يجعله خير

domadoma
08-12-2012, 17:54
لو الكلام ده بجد الواحد يجربه على فلوس خقيقيه وبكميات كبيرت بس حد ياكد الكلام ده يا جماعه الخير والشكر لكم جميعا

shadoow
08-15-2012, 09:08
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركته
شكرا علي موضوعك المفيد و الضروري
بالتوفيق لكم جميعا

red line
08-15-2012, 12:32
السلام عليكم و رحمة الله
وجزاك الله خير اخي
وجعله في ميزان حسناتك

hisham999
08-21-2012, 23:35
موضوع رائع أخي ... ولو أمكن ممكن تنزل الإكسبيرت بأسرع وقت ممكن مع طريقة الشغل .

abdulhadi
08-24-2012, 20:20
بدك دير بالك المضاعفات حلوة بس اذا عكس عليك يعني
مارجن كول

abdo
08-25-2012, 19:40
جزاك الله كل خير اخى شكرا على مجهودك

وفى انتظار كل جديد منك

وعلى فكرة الأكسبيرت شكلة من كلام حضرتك اكتر من رائع

فى انتظار الشرح الوافى عنه

zasd
09-10-2012, 03:59
رائع يا اخى
4 اضعاف فى خلال 10 ايام جامد جدا
الف مبروك على الارباح
وانا شخصيا منتظر هذا الاكسبرت

عصام
09-10-2012, 10:28
اذا كان يحصل على هذه النتائج فان من يملكه يصبح مليونيرا في وقت قصي جدا
والله اعتقد انه سيكون غالي الثمن و ان امكن الحصول عليه مجانا فارجو تزويدنا

Shawky Farag
09-10-2012, 10:31
:rules:
عزيزي
سلام الله عليكم ورحمة الله وبركاته
نحن في انتظارك ياعزيزي
لتطمئننا وتقول لنا النتيجة
وياريت تكون مع الشرح بالتفصيل
:happy:
ولك خالص تحياتي
:dance:

same
09-10-2012, 10:34
المضاعفات فكره جميله لكنها تحتاج الى اداره راس المال والحرص لانها سلاح ذو حدين وافضل المضاعفات من الجانبين بيع وشراء

bisouti
09-10-2012, 17:16
السلام عليكم
لك مني كل التحيات على هدا المجهود واتمنى انه الاكسبرت يكون محل ثقه ومايخدلكش
وفكرته رائعه لو صح كان يشتغل مثل ما قلت

mansourito
09-13-2012, 16:04
بالتوفيق لك اخي لكنني لاأؤمن بالاسكريبت لانه غير لائق للمتاجرة ويمشي على طريقة واحدة

benb
09-15-2012, 18:45
سلام الله عليكم ورحمة الله وبركاته
نحن في انتظارك
لتطمئننا وتقول لنا النتيجة

mahran3d
09-15-2012, 18:45
مشكور اخى العزيز
واتمنى ان يكون هذا الاكسبريت فتحه خير علينا يارب
forex hacked ساجرب هذا الاكسبيرت لمده شهر
وان شاء الله تكون نتائجه طيبه

اسامة
09-16-2012, 00:26
ارجو ان تضع الرابط الخاص بهذا الاكسبريت ومعه ايضا الاعدادات ونكون شاكرين جدا

msm51130
09-16-2012, 00:54
السلام عليكم
لك مني كل التحيات على هدا المجهود

hodhod2000
09-16-2012, 19:03
هو فين الاخ صاحب الموضوع احنا منتظرين بس يارب ميكونش اكسبرت مضاعفات ولو ان شكله مش كده ، على العموم احنا فى الانتظار

elwakeel_mad
09-17-2012, 14:35
فى إنتظار الإكسبرت يا أخى

مشكور و من مزيد

---------- Post added at 01:35 PM ---------- Previous post was at 01:33 PM ----------

نتائجه فعلا جميلة و فى مدة قصيرة

ربنا يجعله فاتحة خير لكل الناس

alfarsalaraby
09-17-2012, 15:32
يا اخواني الاكسبيرتات يفضل البعد عنها كمتاجر ... ممكن تكون مساعد ليك في تحريك الاستوب لوز او قفل المتاجرة او ما إلى ذلك
لكن الاعتماد الكلي عليها في المتاجرة اعتقادي الشخص هذا يؤول إلى الخسارة

mahmoud012
09-20-2012, 02:00
السلام عليكم يا عم احنى عاوزين اكسبيرت يكسبنى حتى ولو 20فى المية بس يكون مضمون

goodbye_love
09-20-2012, 04:48
ياريتك تحطة هنا ونجربة كلنا سوا
ونتشارك في مناقشتة
بس خلى بالك اكسبرت المضاعفات خطر

ahmad123
09-20-2012, 08:11
اعطنا كشف الحساب الذي ضاعف للك راس المال بهذا الاكسبرت اذا امكن

maaado
09-20-2012, 14:22
ممكن اطبق الاكسبيرت علي فريم محدد
وهل يوجد اعدادات داخلية للاكسبيرت

الدرهي
09-20-2012, 14:52
يا أخي الكريم
اوهنيك بلاكسبيرت الجديد الدي ضاعف لك راس مال
و لكي نتحقق من هدا الاكسبيرت و نتائجه الباهرة اضهر لنا حسابك
نحنوا لا نكدبك و لكن لنطمئن

bilalkaz
09-20-2012, 15:47
على كل حال بارك الله في الاخ
لكن كما قال الاخوة لو تتفضل ببيان حسابك يكون عامل قوي جدا في الاطمئنان بهذا الاكسبيرت

tahar1994
09-22-2012, 02:55
شكراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اا

kingmos4
12-14-2012, 14:34
النتائج من شكلها تدل على ان الاكسيبرت رائع
ولكن اين هو اخى الكريم ولا انت بتجرى ريقنا فقط
وعشان نقول الله ينور ايه ده ماشاء الله
ارجو ان تضع الاكسيبرت بين ايد اخوانك ولا تبخل عليهم

magedman109
12-14-2012, 23:31
الموضوع رائع ويستحق كل اهتمام شكرا لك
واتمني انوترفعو لينا بعد تجربتك

mohadiane
12-15-2012, 01:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا على الموضوع أتمنى أن ينجح معنا أيضا

tervarto
12-16-2012, 16:13
النتائج من شكلها تدل على ان الاكسيبرت رائع
ولكن اين هو اخى الكريم ولا انت بتجرى ريقنا فقط
وعشان نقول الله ينور ايه ده ماشاء الله
ارجو ان تضع الاكسيبرت بين ايد اخوانك ولا تبخل عليهم

الأكسبيرت يا أخى فى الصفحة التالتة , برجاء من جميع الأعضاء اللى بيشوفو الموضوع لأول مرة أنهم يقرو الموضوع على الأقل حتى الصفحة رقم 10 , و تجربة الأكسبيرت على الأقل لمدة شهر , على حساب ديمو ب 500 دولار , عشان الأكسبيرت سلاح ذو حدين , يا اما الربح و التدبيل , يا اما الخسارة و المرجن كول

locos
12-17-2012, 22:30
شكرا اخي ان شاء الله يكون تمام ويساعد خصوصا المبتدئين..لكني ااكد على بعض الشرح لطريقة الاستعمال من كل الاخوة

mohamed33
12-18-2012, 01:16
مشكور اخي الكريم علي الموضوع ده وانا اتمني ان افعل هذا
ولكن انا من المبتدئين وبقرا عن الاكسبرت واريد ان اطبق فيه

محترف
12-18-2012, 07:47
لان احيانا يتطلق السوق مئات النقاط فى نفس الاتجاه وانا المضاعفات استراتيجية تحتاج الى دراسة رأس مال مدروس

mozex
12-18-2012, 16:19
الأوضاع يا اخي تتغير بين السكريبت demo وسكريبت real في تباين

romio1990
12-18-2012, 16:20
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وانا احيي من ابتكر قكرت الفوركس لانا فكرا رائعة
اخي الكريم يجبى اكثار من راس المال لكي يزداد استثمارك
ويزيد ارباحك ولو يصل الى 10 مرات في اليوم

mlkiop
12-19-2012, 00:39
ما شاء الله نتائج رائعه اخى

الحصري
12-19-2012, 23:28
السلا عليكم انا جربت الاكسبرت
بس مش عارف لانى باغلق الحهاز
تقريبا الخطـأ عندى انا

ayman.shosha
12-25-2012, 18:04
بسم الله ما شاء الله منتظر
الاكسبيرت والشرح
على احر من الجمر اخى العزيز
فالنتائج مبهره والله

المهم انه يناسب بس الارصدة البسيطة؟؟؟؟

stranger333
01-02-2013, 19:11
شكرا على المجهود
لكنى افضل ان تنزل الاكسبيرت وذلك ليجربه الجميع
ونصل الى اقصى استفادة ممكنمة

stranger333
01-04-2013, 05:48
ياخى موضوعك جميل لكن انت لسه بتجربه يعنى اما تنزله ونجرب كلنا وميه افضل من واحد
فياريت تنزله ونجربه
وكل واحد يقيمه
تقبل تحياتى

SGASOFT
01-04-2013, 23:43
منتظرينك ياجميل

Nour eddine
01-04-2013, 23:46
واتمني انوترفعو لينا بعد تجربتك :)

boody255
01-05-2013, 22:05
الموضوع رائع ويستحق الاهتمام شكرا لك وبجد الاكسبيرت شكلة رائع وننتظر المزيد وشكرا علي مجهودك

محمد طارق
01-07-2013, 00:03
فى انتظار الشرح ياباشا لما نشوف ياريت

matrcx
01-07-2013, 01:04
السلام عليكم

لو سمحت ارفع الاكسبيرت عشان نعمل عليه باك تست ونستفيد من بعد اذنك

aminhovic9
01-10-2013, 00:04
يظهر على أنه سكريبت ناجح لذا ننتظر موضوعك عن الإسكريبت

ctv4me4u
01-11-2013, 18:37
اخبرنا اخى ما النتائج عن هذا الاسكربت
هل يعمل بكفاءة وارباحه مضمونة
ام سيدخلنا ف طاحونة الميرجن

adeel
01-12-2013, 11:56
اتمنى ان يكون الكلام حقيقي ومش دعائي .لأن اكسبيرتات المضاعفات خطيره ونهايتها المارجن كول المعتاد ..هل جربه احدكم ؟عسى ان يكون الكلام حقيقي وذو نتائج حقيقيه اتمنى ذلك

MAGDY
01-14-2013, 03:36
أى إكسبيرت ، يحتمل المكسب ويحتمل الخسارة بنفس النسبة
ولا يوجد أى إكسبيرت مضمون .. إطلاقاً
دى مش أكتر من أرزاق ناس على ناس
وإلا يبقى مافيش داعى للدراسة والتعب والمجهود
والأيام والليالى اللى طلعت فيها عنينا وإتلحس فيها مخنا
تح .. تح .. تحيااااااااااااتى

ahmedibrahem
02-12-2013, 04:34
هيه الفكره جميله جدا لكن مقلقه في نفس
الوقت لانها ممكن تمرجن الحساب

azerty
02-13-2013, 10:21
شكرا على الاكسبرت وجاري التجريب ان شاء الله يعطي نتائج حسنة
لكن كما قال الاخوة فنسبة تمرجن الحساب كبيرة والحساب المتاجر به يجب أن يتعدا الـ 1000 دولار
سنجرب ونعطي التقييم شكرا مرة أخرى

ebram
02-13-2013, 10:43
الهيدج والتعزيز هي من طرق محارب الخسارة ولكن ان لم يكن الواحد
متمكن من الطريقة فالافضل الاستوب لانه سيضاعف الخسارة ويدخل في مشاكل كبيرة

egmagician
02-13-2013, 11:20
جارى التجربة على الديمو وان شاء الله يطلع كويس معايا

ahmedmasry
02-14-2013, 03:03
في انتظار الاكسبيرت وانتظر باقي الشرح اخي ارجو وضع الشرح في اسرع وقت وشكرا

zinamalqa
02-14-2013, 04:13
نتائج مغرية يا اخي

بحسب الصور هو اكسبيرت ناجح

لكن للمضاعفات تجربة سيئة معي ههه

hisoka199069
02-14-2013, 17:06
و بالتوفيق ان شاء الله

tazi larbi
02-15-2013, 00:47
السلام عليكم النتائج رائعة لكن لمادا لا يعطي السالب بالاحمر متل ما تعودنا ولو ف يالحساب التجربي فهنا كله اخضر ارجو الرد والله الموفق