PDA

View Full Version : يلا نعمل موقع ونربح من الريفرال ٤٠٠$ والاعلانات كمان

gharieb
03-21-2014, 17:58
الفكرة في هذه المقاله جميع اصحاب المواقع والمصممين متأكدين انه لن ينجح اي موقع بفرد واحد ابدا لذا نحن بحاجه الي ان نعمل سويا لنصنع افضل موقع نربح منه الالاف بعمل قليل مثل ان يكون تحتك ٥٠٠-٦٠٠ ريفيرال فنحن بحاجة الي كل هواة كتابة المقالات ومصممين المواقع حتي وإن لم تكن صاحب خبرة سنجد لك عمل سهل وسنقوم جميعا بتقسيم ارباح الاعلانات في الموقع وكل شخص يجد طريقة اخري مثل اضافة اعلانات او روابط ريفيرال ليربح اكتر منها في خلال عمل جاد سنجد موقعنا او منتدانا اخذ مستوي عالي في عالم الانترنت بفضل الاعضاء كل من يريد العمل الجاد يبعتلي رساله علي الخاص حتي نتكلم في التفاصيل الفكرة مضمونة النجاح اذا اجتهدنا في البداية رسالة علي الخاص قول فيها انا عايز اشترك في عمل موقع وانا هتابع معاكم

zamalkkawy
03-22-2014, 14:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
فكره جيده ...واتمني ان تنفذ علي ارض الواقع ..وبارك الله فيك ,,تقبل تحياتي

doola2020
03-23-2014, 01:45
أنا دخلت في هذه القصة يا أخي ولم أربح منها سنتا واحدا مثلما ربحت من الفوركس ، أخي المكسب الحقيقي في سوق تداول العملات وليس في مواقع الاعلانات النصابة

forexuwk
03-24-2014, 17:52
لم أربح منها سنتا واحدا مثلما ربحت من الفوركس ، أخي المكسب الحقيقي في سوق تداول العملات وليس في مواقع الاعلانات

ahmedibrahim258259
03-24-2014, 19:29
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والله انا شايف ان احنا نخلينا في الفوركس احسن لان موضوع الاعلانات ده نصب في نصب وانا جربته وضيعت فيه شهرين كاملين
تقبل مروري

sendrela
03-24-2014, 19:31
هذه المواقع غير مجديه ابدا وعن تجربه ..ولكن اخى الفاضل موضوعك هنا بالمنتدى يعتبر مخالف

وبذلك انت تعرض عضويتك للايقاف لانك لم تمشى بقوانين المنتدى التى تحظر مثل تلك الموضوعات الدعائيه

تحيتى

Moha New
03-24-2014, 20:12
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة مشكووور اختى الفاضلة على الموضوع القيم والمعلومات المتميزة والمفيدة جداا وارجو ان يكون الجميع قد استفادوا ايضاا وشكرا لكى

harimeche
03-24-2014, 20:58
الســـــــــلام عليكم ورحمة الله

يا اخـــــــي لمــادا هده الأشياء خلينا

في الفوركس نتعلم مبادئه وأسسه ونتعمق

فيه لمـــادا هدا !!!!!

gharieb
03-24-2014, 21:44
اخواني جميع الاعضاء فاهمين موضوع خطأ اللي تقصدوه الربح من خلال الضغط علي الاعلانات
دي طريقه
بس انا اقصد ان تضع اعلانات جوجل ادسنس في مواضيعك وكل ما تشارك اكتر تكسب اكتر

creatorman1978
03-24-2014, 22:06
الفكرة مبدأيا جيدة ولكن احنا محتاجين نفهم عن اى شئ تتحدث اخى ...
هل لموضوعك له علاقة بالفوركس والتداول ام تتحدث عن مجال مختلف ؟ نرجو التوضيح

forex-2013
03-24-2014, 22:55
أخي لم أفهم عليك مع الأسف ،ماهو مشروعك بالضبط،
رجاأ دعنا نركز وننفق وقتنا في التعلم ومراكمة الخبرة،لأنه إن شتتنا أهدافنا لن ننجح في أي منها.

haitham mohsen
03-24-2014, 23:19
فعلا فكرة ممتازة جدا وانا من المؤيدين ليها واكيد العمل ده هيكون فيه ابهار شديد للجميع وهنقدر نعمل حاجات كتير ان شاء الله وبالتوفيق للجميع ان شاء الله

محمد السيد محمد
03-25-2014, 00:54
مش فاهم الفكرة ومش فاهم هنكسب ازاي , وايه موضوع الريفيرال ده
على فكرة انا حاسس ان الموضوع ده يشبه الشحاتة .. وعشان كده انا متافف منه

ANDALOSAT
03-25-2014, 15:14
فكرة جميلة بحكم أني مهتم بالمواقع الإلكترونية وبالتدوين خصوصا
لكن الشرح والتقديم اللذان قدمتهما غير كافيان ولا نجد فيهم كل المعلومات
أتمنى أن تقوم بشرح مفصل وترسله لي عبر الخاص، نفيد ونستفيد

randa
03-25-2014, 16:34
الحقيقه فكره كويسه ياريت تلاقى ناس يشاركوك فيها
مجال النت والربح من النت بقى واسع فعلا وممكن انت نفسك تخترع خدمه يحتاجها الاخرين وتشتغلها

salimned
03-25-2014, 17:46
السلام عليكم مشكور اخي على موضوعك و موضوعك يتحدث عن الفوركس او عن ريفيرال
اخر لدلك يجب ان توضح لنا اكثر مادا تقصد به حتى نستطيع فهمك جيدا و بالتوفيق لك.

totiiiahmed
03-25-2014, 17:58
فكره جميله يا اخي ولكن يجب قبل الدخول في هذا العمل يجب دراسته جيدا ووضع استراتيجيه
مسبقه قبل البدأ

lema
03-25-2014, 18:15
انا لا احب هذة الاعلانات الكبيرة لا يوجد ارباح خيالية ممكن ان تحدث انا لا اثق فى اى عمل على الانترنت الا الفوركس
فقط وليس عيرة بالتوفيق للجميع

masi.fe
03-25-2014, 20:13
هل هذا معقول ؟

نعم معقول .. وهو ما يحدث بمئات الملايين يوميا في الأسواق المالية وبنظام المتاجرة بالهامش .

هل علمت الآن كيف تصنع الملايين ؟!

لنعود مرة أخرى لمثالنا السابق :

gharieb
03-25-2014, 22:34
الموضوع علاقته بالفوركس انك عندما تضع مواضيع وروابط ريفرال انستا تجد انه تم حظرك من الموقع احنا هنشترك في موقع ونشهره ونضع الاعلانات والمواضيع

azzam1000
03-25-2014, 23:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الفكرة رائعة وممكن فعلا نعمل حاجه زى كده هتون مفيدة جدا بس انا ظابط طيران هعمل ايه فى الحوار ده بيتهيالى علشان يكونالموضوع جيد ناس متحصصة شوية ولا هعمل ايه انا منك اشيرة بس ودى اكتر حاجه اقدر اعملها

anassdr2
03-26-2014, 00:57
أنا دخلت في هذه القصة يا أخي ولم أربح منها سنتا واحدا مثلما ربحت من الفوركس ، أخي المكسب الحقيقي في سوق تداول العملات وليس في مواقع الاعلانات النصابة

nizar17
03-26-2014, 02:12
انا اعتقد ان هذا الموضوع لا علاقة له بموضوعنا الرئيسي و هو الفوركس
لذا انصح بعد طرح مثل هاته المواضيع غير المفيدة
بالتوفيق للجميع

ilyaselouafi
03-26-2014, 02:34

joker7diaa
03-26-2014, 03:23
شو دخل المقال عن عن الفوركس ده قسم تعليمي للفوركس وليس لشيء اخر
هناك اقسام اخرى ليس لا علاقة بالفوركس ممكن موضوعك يناسبها وشكرا

gharieb
03-26-2014, 14:06
الغرض الاساسي وضع روابط الريفرال لجميع الاعضاء حتي يربح كل واحد ٤٠٠ دولار من اللي هيسجل عن طريقه في المنتدي وبكده يتاجر دون ان يلجأ للمخاطرة او يكتب 4000 موضوع في اربع شهور في المنتدي حتي يربح 400 دولار غير ان الريفرال دي في كل شهر مش 4

gharieb
03-27-2014, 14:13
اخي الشئ الاساسي في الموضوع ان نضع روابط انستا في موقعنا حتي نربح الريفرال حتي نربح ٤٠٠دولار شهريا من الريفيرال دون اضافة ٤٠٠٠ موضوع ودون ان ننتظر ٤ شهور لجمعها

forex pop
03-27-2014, 14:44
المواقع غير مجديه ابدا وعن تجربه ..ولكن اخى الفاضل موضوعك هنا بالمنتدى يعتبر مخالف ....
وبذلك انت تعرض عضويتك للايقاف لانك لم تمشى بقوانين المنتدى التى تحظر مثل تلك الموضوعات..........

hadi fouad
04-06-2014, 20:03
خليك فى الاضمن وطبعا مش معناه ان الفوركس مضمون تماما لكن على الاقل فى احتمال للربح
لكن زى ماقال الاخوه الاعضاء فكره الاعلانات غير مجديه انا رايى من رايهم
بالتوفيق ان شاء الله ....

maghribia
04-06-2014, 20:15
الفكرة اراهعا جيدة فعلا و لكن اعتقدج ف يالعمل علهيا
سيكون مشاكل كبيرة من بينها الموقع و من يقوم علهي
و من الذين يستفديون منه و هاذ كله يكون اصعب شيء في الكمرحلة الاولى

osh
04-06-2014, 21:06
شكرا اخي الفاضل علي هذه المعلومه ويجب عليك دراسه جدوي ومعرفه اراء مختلفه من الاعضاء
الذي لديهم تجارب مختلفه حتي تتمكن من نجاح الفكره..وبالتوفيق

latraaa
04-08-2014, 13:50
مشكور أخي الكريم على الموضوع الدي قدمته و على الراي القيم و المفيد الدي قدمته و هي فكرة قيمة أتمنى من الإخوة الكرام العمل على التفاعل معها و تحقيقها و تجسيدها على ارض الواقع إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

salim telecom
04-08-2014, 15:17
سلام عليكم ورحمه الله وبركاته
كيف حال اخي الكريم
اتمنى ان تكون بصحه وعافيه
كما اشكرك على الموضوع القيم
اخي الكريم ارجو ان تجد من يدعمها
و الله اعلم و الله الموفق فكره جيده

menoer1248
04-08-2014, 17:01
ما هي الدوافع؟ ومن يكون له الموقع؟ انا لم افهم ماتقصد بالضبط صحيح لو كان لنا موقع خاص قد نكون ناجحين فيه من خلال شهرته لانه لجلب لنا المال بهذه الشهرة لكن كيف وان هذا العمل يتطلب مالا ومجهودا ربما لايقل عن خمس سنوات من العمل لاجل شهرة الموق
انت مشكور على كل حال

منى غازى
04-08-2014, 17:25
ياريت تشرح اكتر في الموضوع هنا عن تفاصيل الفكرة كويس علشان الكلام غير مفهوم وواضح انا مفهمتش من الموضوع كله غير ان حضرتك عايزنا نشترك كلنا في عمل جماعي اشرح هنا واللي يعجبه الفكرة يبعتلك على الخاص

a7med84
04-08-2014, 20:44
والله الافكار دى مش اللى فى دماغى

انا فى الساس لم اقتنح بمجالات كتيره للربح من النت ولكن الفوركس شئ تانىمجال البورصه صعب وممتع فى نفس الوقت

forex_lionz
04-08-2014, 22:52
اعتقد ان هذا الموضوع لا علاقة له بموضوعنا الرئيسي و هو الفوركس
لذا انصح بعد طرح مثل هاته المواضيع غير المفيدة
بالتوفيق للجميع

نور المعرفه
04-09-2014, 00:33
إنظر يا أخي يد الله مع الجماعة هـذا كلام ليس من عبث ، لكن المهم أن لاتدع شياء للصدفة لابد من التنظيم وخاصة الحقوق المادية ، إعلم أنه كلما كان كل شيء واضح من البداية كلما عرف من يعملون في المشروع مالهم وما عليهم ، أتمنى من الله أن يوفقك

tigera51
04-09-2014, 02:59
الفكرة رائعى اخي لا سيما ان الاحالات يستفيد منها من هم اول المشتركين اعتقد اننا يجب في هذه الحالى تجميع انفسنا بغرفة دردشة للمناقشة
انا معك فيهت فكرى رائعة

ana lola
04-09-2014, 06:18
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور أخي علي الموضوع.لكني لا أفهم ماذا تريد.هل ما تقوله له علاقة بمجال الفوركس أم أنه دعاية وأعلانات لشيء أخر
بالتوفيق للجميه ان شاء الله

forex_lionz
04-09-2014, 12:48
الاضمن وطبعا مش معناه ان الفوركس مضمون تماما لكن على الاقل فى احتمال للربح
لكن زى ماقال الاخوه الاعضاء فكره الاعلانات غير مجديه انا رايى من رايهم

ilyes chaieb
04-15-2014, 02:35
السلام عليكم و رحمة الله
في الحقيقة اخى الكريم انا لا احب شركات الضغط على الاعلانات او بما تسمى الضغط على الاعصاب هههه
خليا شغالين في لفوركس

messaoud
05-31-2014, 13:42
بواسطة محطة العمل هذه ستتمكن من معرفة أسعار العملات أولاً بأول ومن القيام ببيع وشراء العملات في أي وقت تراه مناسباً , وبطبيعة الحال لابد أن تكون متصلاً بالإنترنت أثناء قيامك بالعمل في محطة العمل ويمكنك بذلك التعامل والمتاجرة بالعملات مع شركة الوساطة الخاصة بك في أي وقت ومن أي مكان حيث لن تحتاج إلا إلى جهاز كمبيوتر واتصال بالإنترنت , كما أن هناك بعض شركات الوساطة تمكنك من القيام بعمليات البيع والشراء والاطلاع على أسعار العملات ومتابعة الأخبار وكل ذلك عن طريق جهاز الهاتف المتحرك Mobile أو عن طريق جهاز المساعد الرقمي الشخصي PDA - وهو جهاز كمبيوتر بحجم كف اليد - على أن تكون متصلاً بالإنترنت عن طريق هذه الأجهزة .

haffoudhi
05-31-2014, 15:49
كلالسبل التي تحقق ريفرل ما هي الا اساليب مؤقته لا تدوم بل يدوم فقط عملك والكسب الذي تحققه من نشاطك الشخصي

el andaloussi
05-31-2014, 20:21
أخي الكريم سلام الله عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
أريد أن أستفسر حول الريفر الذي ذكرته كم نسبة ربحي من الريفر الذي أحضرته

forex48
05-31-2014, 20:42
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
اخي الموظوع صعب ويحتاج الى وقت وتخطيط و خبرة
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .........................

scan
06-14-2014, 01:58
فى البداية احب اشكرك يا اخى على هذا الموضوع وانا فى غاية السعادة بالتفاعل الواضح من قبل
الاعضاء فى هذا المنتدى واتمنى ان يستفيد الجميع من هذه المواضيع المفيدة

key
06-21-2014, 02:08
شرح مميز واكثر من رائع يا اخى خاصة للاشخاص المبتدئين فى عالم الفوركس
واتمنى ان تقوم بعمل المزيد من المواضيع المفيدة

عبد الرحمن محمد
06-21-2014, 02:20
جزاكم الله خيرا شباب وبارك فيكم وفى هذه المعلومات الفعالة ما قصرتم فى السؤال والاجابة
وحقا هذه المعلومات ربما قد تكون مفيدة للكثيريين فى التجارة فى الفوركس او فى التعامل فيها باى شكل
^_^.
...........................................

melad
06-21-2014, 03:55
بسم الله الرحمن الرحيم , مع إحترامى لحضرتك و لكن هذة الفكرة ليس مكانها هنا , و لا يجب ان تذكرها فى منتدى لتعليم الفوركس حتى لا تصرف تركيز الأعضاء عن السوق و تشتت تركيزهم و تضعف عزيمتهم , تحياتى لحضرتك

INTHENAMEOFALLA
06-21-2014, 22:53
نتمنى ان ترى هذه الفكرة النور قريباً حتى يستفيد منها اكبر قدر من الاعضاء حتى تعم الفائدة على الجميع وشكراً لكل مبدع ومبتكر يريد ان يفيد غيره

rojan22
06-21-2014, 22:56
السلام علیکم،
مواقع و منتدایات المرتبطه بشرکات الوساطه نحوه الازدیاد،
لذا انا ارێ بان علێ هاذا المنتدی ان یهتم اکثر باراء المشترکین،
بالتوفیق للجمیع

saro123
06-21-2014, 23:18
اسرع عمل فى الانترنت هو الفوركس دخلة عالى جدا صحيح هو يحتاج الى وقت كى تحصل على الخبرة ولكنة ايضا
امان عن اى عمل اخر بالتوفيق

بشير حمدان
06-21-2014, 23:25
السلام عليكم
اخى انا اصلا تعبت من موضوع الاعلانات ده وانا عندى ثقه ان زوار المواقع بيتجنبوا الضغط على الاعلانات . انا مش معاك يا غالى غلينا فوركس احسن

memoxmax
06-21-2014, 23:57
اولا انا بشكر جميع القاثمين على هذا المنتدى الممتاز واشكر جميع اعضاء المنتدى الكرام على تفاعلهم البناء
واشكر صاحب الموضوع على معلماته القيمة واتمنى لك التوفيق ءبلااى

---------- Post added at 08:57 PM ---------- Previous post was at 08:28 PM ----------

اولا انا بشكر جميع القاثمين على هذا المنتدى الممتاز واشكر جميع اعضاء المنتدى الكرام على تفاعلهم البناء
واشكر صاحب الموضوع على معلماته القيمة واتمنى لك التوفيق سبقةيةي

RomanyMoreed
06-22-2014, 01:19
السلام عليكم ورحمه الله بوركاته

شوف حضرتك اي اعلاان عن اي شركات او اي شخص ملهوش دخل بالفوركس ممنوع نشره في المنتدي

host
07-08-2014, 02:53
فعلا هذا شرح مميز وفى منتهى الروعة وانت قمت بتلخيص الموضوع بطريقة سهلة وبسيطة
مما يجعل المبتدئين فى سوق الفوركس يستوعبون الموضوع ببساطة

BrahimForex
07-09-2014, 21:59
فكرة جيدة اخي الكريم لكن بالنسبة لي لا افضلها افضل ان اتعلم وان اكسب بالاعتماد على نفسي وبالتوفيق لك اخي على هده الفكرة

AMLAK
08-14-2014, 01:20
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم مشكور يا اخى الكريم على موضوعك القيم والاكثر من رائع
والمفيد الفكرة مبدأيا جيدة ولكن احنا محتاجين نفهم عن اى شئ تتحدث اخى هل لموضوعك له علاقة بالفوركس والتداول ام
تتحدث عن مجال مختلف ؟ نرجو التوضيح مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

gehad87
08-30-2014, 10:02
مش فاهمة يعني ازاي عاوز تعمل موقع وتعمل موقع عن ايه بالظبط
ماهو لازم الموقع ده يبقا ليه علاقة بميول المشتركين
الموضوع مبهم وغير واضح

asl26
09-08-2014, 02:35
انا ممتن لك يا اخى الكريم على موضوعك القيم والاكثر من رائع والمفيد ونحن فعلا فى حاجة لمثل هذه
المواضيع المفيدة والقيمة لكى يتداول المبتداء منا بكل سهولة ويسر

xdorex
01-28-2015, 15:46
افضل طريقه للربح من النتي هي سوق العملات او من خلال العلانات ادسنس او التسويق الاكتروني
هده هي افضل الطرق التي يمكن ان تربح بها اما الباقي فمجرد نصب وحتيال

ibrahim forex
02-17-2015, 00:51

mazouz
02-17-2015, 23:54
باسم الله الرحمان الرحيم
نصائح قيمة استفدت منها كثيرا لا تبخل علينا أخي بمثل هذه المواضيع ولكك جزيل الشكر
وبالتوفيق للجميع إن شاء الله

tiger3456
02-18-2015, 00:45
مشكور أخي الكريم على الموضوع الدي قدمته و على النصائح التي تقدمت بها و التي أتمنى أن تكون دات فائدة إن شاء الله و يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله، كما أتمنى أن نراك في مواضيع أخرى إن شاء الله

yacrao
02-18-2015, 09:39
يجب ان يكون لك ولكل واحد منا طموح بهذا الشكل لان التداول البسيط الصغير لا يمكن ان ياتي بالجديد ابدا في سوق الفوركس وهذا هو المشكل

boulafrah
02-18-2015, 12:18
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة جيدة ولكن احنا محتاجين نفهم عن اى شئ تتحدث اخى هذه القصة يا أخي ولم أربح منها سنتا واحدا مثلما ربحت من الفوركس ، أخي المكسب الحقيقي في سوق تداول العملات وليس في مواقع الاعلانات النصابة الاعضاء فاهمين موضوع خطأ اللي تقصدوه الربح من خلال الضغط علي الاعلانات دي طريقه بس انا اقصد ان تضع اعلانات جوجل ادسنس في مواضيعك وكل ما تشارك اكتر تكسب هل لموضوعك له علاقة بالفوركس والتداول ام تتحدث عن مجال مختلف

---------- Post added at 10:17 AM ---------- Previous post was at 10:15 AM ----------

مشكور اخي الكريم على الموضوع القيم و على المعلومات التي قدمتها وأتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالفعل هي خبايا، و يار احنا محتاجين نفهم عن اى شئ تتحدث اخى هذه القصة يا أخي ولم أربح منها سنتا واحدا مثلما ربحت من الفوركس ، أخي المكسب الحقيقي في سوق تداول العملات وليس في مواقع الاعلانات النصابة الاعضاء فاهمينيت لو تقدم الكثير إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إ نشاء الله

---------- Post added at 10:18 AM ---------- Previous post was at 10:17 AM ----------

و نتمنى لو هناك المزيد منها أن توضحها لنا التي قدمتها وأتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالفعل هي خبايا، و يار احنا محتاجين نفهم عن اى شئ تتحدث اخى هذه القصة يا أخي ولم أربح منها سنتا واحدا مثلما ربحت من الفوركس حتى يمكننا التعامل مع البرنامج باحترافية و سلاسة

BYE
02-24-2015, 22:02
اهلا وسهلا بك في منتدي فوركس العرب بتمنالك التوفيق وارجو منك تقبل مروري بصدر رحب حتي اذا كان يختلف معك في الرأي

Hend salah
02-25-2015, 00:02
السلام عليكم ............
حقيقة المنتدي رائع حيث يحقق اهدافا رائعة من الاستفادة من بعضنا البعض
انا في الحقيقة لازلت مبتدئ ولا اعلم كيفية الربح من الانترنت والفوركس وكيفية سحب الاموال لكنني ارجوا في الايام المقبلة ان اعرف اكثر
بالتوفيق تحياتي

Wassa04
02-25-2015, 00:12
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا اخي الكريم اسفف بالنسبة لي لا احبذ
طريقة الريفرالز بالتوفيق لك تقبل مروري

doom
03-05-2015, 02:21
شرحك هذا وضح لى العديد من الامور المهمة فى الفوركس وطبعا احب ان اشكر حضرتك على طريقة سرد الموضوع
بطريقة سهلة وبسيطة تتيح للمبتدئين فهم الموضوع بسهولة بدون تعقيدات

Abdou1991
07-10-2015, 21:31
السلام عليكم تحية طيبة لجميع أعضاء المنتدى الغالي
انا لم افهم ماتقصد بالضبط صحيح لو كان لنا موقع خاص قد نكون ناجحين فيه من خلال شهرته لانه لجلب لنا المال بهذه الشهرة لكن كيف وان هذا العمل يتطلب مالا ومجهودا ربما لايقل عن خمس سنوات من العمل لاجل شهرة الموق انت مشكور على كل حال.
وفقكم الله و بارك الله فيكم

qqqqqq
07-11-2015, 02:19
السلام عليكم اخي
موضوععععععععععععععع رائعععععععععععععع وشرححححححححححححححح مفهومممممم مشكوررررررر
بالتوفيق انشاء الله

k73issam
07-11-2015, 02:22
اخي كل ما كان العمل جماعي كلما فشل في رايي
والربح الحقيقي ليس في الاعلانات
الربح الحقيقي في سوق تداول العملات
كل الاحترام والتقدير تقبل مروري

baki
07-11-2015, 04:27
شكرا لك اخي على هده الفكرة هي جيدة اخي ولكن للاسف تحتاج
الى عمل كبير ولا اعتقد انك ستتمكن من ايجاد الوقت الكافي للعمل بخصوص هدا الموضوع .. تقبل مروري اخي

مامون سباعنة
07-11-2015, 07:22
مشكور اخي الكريم على هذا الموضوع الرائع وعلى هذا الطرح المتميز وطبعا المصطلحات
دي هامة جدا لاي متداول في سوق الفوركس وخاصة المبتدئين
تقبل مروري

ehab_z
07-11-2015, 07:31
انا لم افهمك جيدا اخي الفاضل.. اتريد ان تعمل موقع والمطلوب منا ان ندعمك..؟
ام انك تريد ان نكون شركاء ام تريد ان نعمل معك بالترويج لموقعك..؟
الرجاء الافادة.. اتمني ان يكون شرحك واضح.. وشكرا

rachedcom
07-16-2015, 12:10
هذه المواقع غير مجديه ابدا وعن تجربه ..ولكن اخى الفاضل موضوعك هنا بالمنتدى يعتبر مخالف

وبذلك انت تعرض عضويتك للايقاف لانك لم تمشى بقوانين المنتدى التى تحظر مثل تلك الموضوعات الدعائيه

تحيتى

Basem Shokry
07-16-2015, 12:57
الفكره جيده جدا و انا معجب بها جدا و لكن انا قراءت كثيرا عن موضوع الاعلانات و و الكل اجمع علي انها نصب و احتيال
لكن اعجبابي بالفكره لأن التعاون شئ رائع حاول ان تجد فكره افضل و انا معك ان شاء الله و اتمني لك التوفيق

Abdou1991
07-20-2015, 19:58
السلام عليكم اخواني أحيكم تحية عطرة
المهم أن لاتدع شياء للصدفة لابد من التنظيم وخاصة الحقوق المادية ، إعلم أنه كلما كان كل شيء واضح من البداية كلما عرف من يعملون في المشروع مالهم وما عليهم.
بارك الله فيكم مع تمنياتي التوفيق للجميع

yyoussef
07-20-2015, 23:29
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته شرح جيد معلومات جديدة ومفيدة على العموم أشكرك على الموضوع الجميل و تقبل مروري

mido elmasry
07-21-2015, 00:22
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
اخي الفاضل gharieb
مشكور علي موضوعك و علي فكرتك و لكن لا اعتقد انك سوف تجد موقع يعطيك أكثر مما تأخذه هنا و لو وجدت لن تجده يعطيك فرصه لأستثمار اموالك و ربح اضعافها مثل هذا الموقع
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

a7med sniper
07-21-2015, 00:41
والله مثال هذهذ الموضوعات لا اجد بها اي فائده فى التعامل داخل هذا السوق
وعموما شكرا لع الموضوع وبالتوفيق ىف التعامل بها داخل هذا السوق والله المستعان

adel25
07-21-2015, 00:45
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الفاضل مشكور على طرحك لهذا الموضوع القيم و الذي استفدنا منه و من ردود الاخوة عليك و نتمنى لكم الربح الدائم من هذا السوق
با التوفيق ان شاء الله

saged
07-21-2015, 01:35
فعلا الاخوان محقون الفوركس افضل شئ علينا ان نتعلمه بدلا من ضياع الوقت فى شركات الاعلانات التى يشوبها النصب والصادقه فيها لاتعطيك الا سنتات لا اكثر

antonioforex
07-24-2015, 15:00
السلام عليكم
شكرا لك اخي على طرح هده الفكرة المهمة و التي سيستفيد منها الاعضاء من دون شك في تطوير
هده المواقع كي نستطيع الاستفادة منها في تعلم الفوركس و اتمنى لك النجاح في تداولاتك اخي

goodman2
07-24-2015, 17:48
الفكرة جميلة ولكنها تحتاج الى الكثير من الجهد والعمل المتواصل وكذلك الى متابعين من خلال مواضيع حصرية
شكراً على المشاركة الجميلة

snnaky
03-03-2016, 22:57
مش عارف اية علاقة الموضوع دة بالمنتدى هنا والقسم التعليمى على وجة الخصوص مش عارف
يعنى حضرتك عندك فكرة ماشى حلوة ماشى عاوز تنقلها للأعضاء بالمنتدى ماشى
انما مش فى القسم التعليمى هنا فى قسم للموضوعات العامة لو حابب تنقل فكرتك انما هنا عشان الموضوعات التعليمية يعنى فوركس بس

chef
03-03-2016, 23:19
جزاك الله خيرا اخى الكريم
على فكرتك الرائعة
تقبل مروري
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

nakazakihero
03-04-2016, 01:21
أخي الكريم
مشكور اخى على هذه المعلومات
القيمة والمفيدة ولا تحرمنا من مشاركاتة
المتميزة وأتمنى لك مزيدا من التقدم وجزاك الله خيرا
بارك الله فيك
تحياتى

csebai12
03-04-2016, 01:24
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
اخي هذا المنتدى خاص بالحديف عن الفوركس و عن شركة انستا و ممنوع الحديف عن غير ذلك

ahmedro
03-04-2016, 01:32
السلام عليكم و رحمة اللهو بركاته
لك جزيل الشكر علي هذا المجهود الرائع فسوف استفاد من هذا الخبر
و تقبل مروري