PDA

View Full Version : عايزة اجابة صريحة وواضحة لو سمحتوا

منى غازى
04-04-2014, 16:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا لسه جديدة هنا في المنتدى وش فاهمه كويس وفي ناس بتشككني فى الشغل ده وبتقولي اني مستحيل اربح مال من خلال النت كده ومن خلال الشغل ده ون اصحاب العمل ده عايزين يضيعوا وقتنا كمسلمين في حجات وهمية وان اللي ورا كده اليهود علشان ييعوا اوقات المسمين بدون فائدة وان مستحيل ان حد يكسب من وراء الاامور دي والا اه مصلحة المنتدى والشركات دي فيي انها تديينا فلوس فياريت بكل صراحة وامانة ووضوح اللي كسب فلوس من الموضوع ده وسحبها حقيقتا ومسكها في ايدة فعلا يدخل ويعرفنا بدأ بكام وكاخد مكسب كام وبعد أد اه من اوقت ياريت يكون فيه تفاعل علشان الواحد يطمن ويعرف يرد على اللي حوليه

hadi fouad
04-04-2014, 16:25
انا كمان زيك بالظبط وعندى ريبه وشك مش بس فى مصداقيه الموضوع ككل لكن كمان ف مدى شرعيته
يعنى هل حتى لو حصل ربح هو حلال ام فيه شبهه ياريت فعلا حد يفيدنا
ونشوف تجارب واراء شكرا ليكى
وبالتوفيق ..

ana lola
04-04-2014, 16:40
تعالي جمب أختك لاني كمان مبتدئة وحيرانة انا بقي مفيش حد شككني انا بشك بنفسي ..بس يفضل متساليش اي حد لم يجرب هذا المجال لازم يكون حد مجرب ممكن الاخوة الاعضاء هنا يردوا علينا..كمان انا شايفة الشك دة بيكون نتيجة اننا معندناش ثقافة الشغل من النت أصلا فمش كلنا عندنا فكرة صحيحة عن المجال بس الفضول دفعنى ان اشارك هنا.

منى غازى
04-04-2014, 16:53
يه يا جماعة محدش رد على استفسارتنا دي انا كده ابتديت أقلق اكتر ياريت يكون فيه تفاعل اكتر واهتمام بالاعضاء الجدد والرد على استفساراتهم والاخذ بأيديهم الى بر الامان وكل واحد هييقدم معلومة هييكون ليه الاجر ان شاء الله

hagar zakaria
04-04-2014, 16:57
السلام عليكم
بصره ... انا زيك تماما انا بسمع من النت ان في ناس بتكسب بس ماعرفش حد قريب مني كسب من الفوركس وانا سجلت في المنتدى وانا مش متخيله اصلا ان انا ممكن اتعلم الفوركس وان ممكن احقق منه ارباح لان مش عارفه انا حسه ان الموضوع صعب اوي وماعنديش خبره فيه وكمان بقول طيب مانا ممكن اكسب وماخدش الارباح دي ايه اللي يضمنلي ان هعرف اسحبها وكمان مش عارفه الناس بتسحب ارباحها ازاي يعني انا لو حبيت افتح حساب في البنك بالدولار مصاريف فتح الحساب بتبقى حوالي 1000 $ طيب لو فيزا هتكلفني كام انا ماعنديش حتى حساب او فيزا علشان اقدر اسحب ارباح موضوع الارباح ده حساه بالنسبه ليا حلم ومش هيتحقق لان ماعنديش خبره اصلا وماعنديش جرأه وفعلا محتاجه اي حد في المنتدى يفيدنا ويقولنا تجربته وهو قعد يتدرب قد ايه وتاجر اول مره بكام وارباحه كانت اد ايه وسحبها ازاي :)

ana lola
04-04-2014, 17:07
لازم الاعضاء المحترفين يردوا علينا.....مش معقول الناس دي لوصلت ل 5000 او10000 مشاركة من فرااااااااااغ .............أختيhagar zakaria مش لازم يعني فيزا ان شاء الله يبعتوهم جنيهات فكة هههههههههههههه ..متقلقوش احنا بس دة شعورنا عشان احنا لسه مبتدئين.

osh
04-04-2014, 19:09
فعلا انا برده زيكم لسه جديده ولازم فعلا حد من الاعضاء المحترفين يرد علينا الا بعد كدا نوقف الشغل ده
لو هحسن اني فيه عدم مصداقيه هنا لاني من المفروض يكون في اي اجابه علي الاعضاء المستجدين والاهتمام بيهم

منى غازى
04-05-2014, 03:32
لييه يا جمماعة محدش دخل من لمحترفين رد عليينا وعبرنا وكسب فينا ثواب وهو احنا ملنش لازمة خالص هنا يارييت حد يعملنا لازمة ويعبرنا ويتنقش معانا في استفسارتنا لو سمحتوا

lelenera
04-05-2014, 04:04
الموضوع على فكرة حقيقى جدا جدا والشركات اه بتستفيد بس انتى كمان بتستفيدى اكيد يعنى من الاخر الكل بيكسب بس علشان تكونى عارفة فلو عاوزة تكسبى بجد فالموضوع مش سهل ابدا لازم تتعبى على نفسك اوى علشان تفهمى الفوركس وتعرفى تربحى منه لكن الموضوع مفيهوش اى شك

latraaa
04-06-2014, 12:29
يا اختي الكريمة العمل على الأنترنت هو أمر واقع و تحقيق الربح منها هي حقيقة صارخة لا يمكن أغفالها و اجحادها إلا من طرف جاهل للعلم، و أنا شخصيا أعمل على الموضوع و أحقق الربح و الحمد لله على كل حال،

a7med84
04-06-2014, 14:07
الفوركس موجود من فتره كبيره جدا

ومش حاجه جديده وفى ناس بتستفيد منه جدا فى الربح من خلاله

ولكنه عمل صعب جدا وغير مضمون المكسب المستمر به

hagar zakaria
04-06-2014, 16:59
لازم الاعضاء المحترفين يردوا علينا.....مش معقول الناس دي لوصلت ل 5000 او10000 مشاركة من فرااااااااااغ .............أختيhagar zakaria مش لازم يعني فيزا ان شاء الله يبعتوهم جنيهات فكة هههههههههههههه ..متقلقوش احنا بس دة شعورنا عشان احنا لسه مبتدئين.
السلام عليكم
هههههههه ياريت والله يدونا بالجنيه اي حاجه انا مش مصدقه اني لقيت في ناس زيي
ادينا بنجرب واحنا وحظنا

dodoenator
04-06-2014, 19:19
اختي الكريمة اي عمل يحتاج لدراسة ومجهود وتركيز وكلما تعمقتي في تعلم الفوركس وصبرتي على التعلم باجتهاد يمكنك جني ارباح ضخمة فعلا واتمنى لكي التوفيق

mohyedal
04-06-2014, 19:23
هناك كثير من العرب دخلوا في عالم الفوركس
و ربحوا اموالا طائلة و لم يضيعوا وقتهم
و ذلك بسبب الادارة المحكمة لرؤوس اموالهم
و هناك من لم يستفد اي شئ بل خسر فقط ماله
و وقته فالامر يتعلق بشخصية المتداول اكان عربيا
ام غير عربي لا باشياء اخرى

hagar zakaria
04-08-2014, 11:25
السلام عليكم
يا جماعه انا مش شايفه حد رد رد صريح وواضح عالموضوع
الكل بيتكلم بصفه عامه ومحدش بيتكلم عن نفسه هل هو بيكسب فعلا وبيسحب ارباحه ولا لا

mohamed01
04-08-2014, 19:28
اختي اهلا بيك معنا . تاكدي ان كل مكسب ليكي حتستلمو في ايدك ان شاء الله / ده مافيش اي شك
المهم تعلمي كيف تربحين لان الفوركس مش مجرد لعبة كما يعتقد البعض
بالتوفيق لك في تجارتك

ssnsafi
04-08-2014, 19:52
اختي الكريمة الم تسمعي بما يسمى تجارة العملات ؟ اذا كنت تريدين بيع عملة مقابل عملة ألن تلجأي لمكتب صرافة لتشتري العملة التي تريدينها ؟ طبعا كلنا اضررنا الى شراء عملة بعملتنا المحلية بسبب سفرنا الى بلد تلك العملة وهذا الامر هو نفسه ما يسمى الفوركس أي عملية بيع وشراء عملات مقابل عملات اخرى والكثير حقق منها ارباح واستلم ارباحه والامر ليس خدعة ولا تسلية يهودية بل هو عمل وعلم ايضا ولو بحثت في الانترنت عن مشاهير حققوا الارباح من الفوركس ستجدي الكثير منهم

منى غازى
04-08-2014, 20:19
جزاكم الله خيرا جميعا على الرد والاهتمام بموضوعي الذي ليس هو موضوعي وحدي ولكني وجدت عدد من العضاء يفكرون فيما افكر به ويبحثون عن نفس الاجابة ومعذرتا لان احنا لسه مبتدئين

ainga
04-20-2014, 13:29
كثير هم الناس الذين لديهم الفاعلية للخوض في عالم الأعمال ولكن مشكلتهم الكبرى أنهم لا يملكون رأس المال الكافي الذي يمكنهم من العمل . بالمتاجرة بالنظام الهامشي فآخر ما تهتم به هو رأس المال !!

يمكنك أن تفهم المتاجرة بالنظام الهامشي وكأنها قرض مؤقت من المؤسسة التي تتعامل معها ..حيث تقرضك المؤسسة السلعة التي ترغب المتاجرة بها مقابل دفعك لجزء بسيط من قيمتها كعربون مسترد , على أن تعيد قيمة هذه السلعة بعد أن تبيعها دون أن يشاركك أحد بالربح أو الخسارة .

Hassan Owen
04-20-2014, 18:59
السلام عليكم
بصره ... انا زيك تماما انا بسمع من النت ان في ناس بتكسب بس ماعرفش حد قريب مني كسب من الفوركس وانا سجلت في المنتدى وانا مش متخيله اصلا ان انا ممكن اتعلم الفوركس وان ممكن احقق منه ارباح لان مش عارفه انا حسه ان الموضوع صعب اوي وماعنديش خبره فيه وكمان بقول طيب مانا ممكن اكسب وماخدش الارباح دي ايه اللي يضمنلي ان هعرف اسحبها وكمان مش عارفه الناس بتسحب ارباحها ازاي يعني انا لو حبيت افتح حساب في البنك بالدولار مصاريف فتح الحساب بتبقى حوالي 1000 $ طيب لو فيزا هتكلفني كام انا ماعنديش حتى حساب او فيزا علشان اقدر اسحب ارباح موضوع الارباح ده حساه بالنسبه ليا حلم ومش هيتحقق لان ماعنديش خبره اصلا وماعنديش جرأه وفعلا محتاجه اي حد في المنتدى يفيدنا ويقولنا تجربته وهو قعد يتدرب قد ايه وتاجر اول مره بكام وارباحه كانت اد ايه وسحبها ازاي

messaoud
05-31-2014, 03:58
تخيل أن هناك تاجر لديه سلعة ما لنقل ساعات منبة استوردها من الخارج بتكلفة 10$ للساعة الواحدة , فهو لاشك لابد أن يبيعها بسعر أعلى من 10$ ليحقق الربح ..ولكن كم سيحقق ربحاً ؟

هذا يعتمد على هامش الربح أي الفارق بين سعر البيع وسعر الشراء .

scan
07-06-2014, 03:52
انا بشكرك جزيل الشكر على مجهودك الجميل والمميز ونحن فى امس الحاجة لمثل هذه المواضيع المهمة
والمفيدة لتعلم الفوركس بمنتهى السهولة واتمنى ان تكتب المزيد من المواضيع الهامة

wafimou
07-06-2014, 04:11
السلام عليكم
لا اخي الامر صحيح هناك سوق الكتروني يفوق
البورصة و هو سوق تداول العملات
و معترف به دوليا وله الاثر الكبير في ضخ العملة الصعبة
و الاموال المتداولة حقيقية
ابحثي اختي و ستجدين ان هذا العالم حقيقي وليس خيال

BrahimForex
07-28-2014, 01:16
السلام عليكم بكل تاكيد الربح حقيقة على الانترنيت خصوصا الفوركس جربت العديد من الطرق كلها كادبة الفوركس حقيقة

AMLAK
07-28-2014, 01:41
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم العمل على الأنترنت هو أمر واقع وتحقيق
الربح منها هي حقيقة صارخة لا يمكن أغفالها و اجحادها إلا من طرف جاهل للعلم، و أنا شخصيا أعمل
على الموضوع و أحقق الربح و الحمد لله على كل حال مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

el andaloussi
07-28-2014, 17:01
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، أختي الكريمة ان الفوركس حقيقي ، و الربح من النت متاح في عدة مجالات ، و اطمئني اختي الكريمة و ارجو التوفيق للجميع

houdabluegolden
07-28-2014, 17:38
انا كسبت فلوس وسحبتها عادي وكل الكلام اللي انتي بتقوليه ده مجرد فتي من الناس
يعني المهم في الموضوع ده هو الخبرة والمعرفة عن طريق التعلم

moamen mostafa shaker
07-28-2014, 18:10
السلام عليكم اخواني الكرام انا مبتدا تاجرت في الفوركس وحققت ارباح وخسرت في صفقات اخري ولكني لم اسحب حتي الان سنتا واحدا ولكني علي يقين ان هذا الموضوع جد جدا ويستحق مني ان ابذل فية مجهودا كبيرا لتحقيق ارباح ان شاء الله

AMLAK
08-30-2014, 14:15
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم مشكور اخي الكريم على هدا الموضوع انا
كسبت فلوس وسحبتها عادي وكل الكلام اللي انتي بتقوليه ده مجرد فتي من الناس يعني المهم في الموضوع
ده هو الخبرة والمعرفة عن طريق التعلم بالتوفيق لك مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

abdelhalim2015
08-30-2014, 14:16
اشد اعداء المضارب فتكا بة هو غريزة الطمع , ضعف القدرة على السيطرة على المشاعر, قلة الثقة فى النفس والملل نعم الملل كثيرا ما يقوم المضارب بالشراء او البيع لا لشىء الا لانة مل من الانتظار
التوفيق لك يا رب

aymanso
08-30-2014, 14:17
السلام عليكم اهلا بك فى هذا المنتدى بعد ان سجلت فى المنتدى عليك اتباع قواعد المنتدى فى الحصول على البونص الذى يؤهلك للتجارة قى الفوركس من خلال شركة انستا عن طريق ربط حسابك فى المنتدى مع حسابك فى شركة انستا ثم يتم الردود على المواضيع الموجودة فى المنتدى وتاخذ علية بونص ويحول لك فى اول كل شهر على حسابك فى انستا وبالتوفيق

asl26
09-07-2014, 15:19
انا ممتن لك يا اخى الكريم على موضوعك القيم والاكثر من رائع والمفيد ونحن فعلا فى حاجة لمثل هذه
المواضيع المفيدة والقيمة لكى يتداول المبتداء منا بكل سهولة ويسر

YAQUIINE
09-07-2014, 15:38
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركآته انا اتفق معك اخي الربح هو حقيقة وهدا المنتدى
هو طريقة رائعة لتحقيق بداية قوية في هدا المجال حيت يعطيك بونس زائد يفتح لك الباب بمواضيع تعليمية
و شكرآآ
يا اختي الكريمة العمل على الأنترنت هو أمر واقع و تحقيق الربح منها هي حقيقة صارخة لا يمكن أغفالها و اجحادها إلا من طرف جاهل للعلم، و أنا شخصيا أعمل على الموضوع و أحقق الربح و الحمد لله على كل حال،

dabiit
09-07-2014, 19:31
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته! من حقك اختي الشك في الامر لكن بعد البحث في المنتديات العربية و المواقع المختصة ستفهمين طريقة ربح هاته الشركات ...
لكن الاعتماد على البونس فقط لا يكفي..
و شكرا

mohamed elsliny
09-07-2014, 20:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اختى الفاضلة ان شركة انستا فوركس هى شركة عالمية مضمونة ويتعامل معها الكثيرون ولا يوجد شكوى منها اما اذا كنتى تقصدين الربح من التداول فى سوق الفوركس فهو يحتاج الى خبرة وتعلم

hicham9000
09-07-2014, 20:27
اشكرك على هدا الموضوع المهم حتى انا كدلك لدية هده الاسلئة وارجو من المحترفين والخبراء الاجابة بكي يطمنوننا فاملنا بهدا المنتدى كبير وكبير جدا انا عاقد العزم على اتعلم لفوركس حتى احقق النجاخ والمبتغى

host
11-18-2014, 03:33
انا سعيد جدا بهذا الموضوع المفيد والمميز والوافر بالمعلومات القيمة واتمنى ان تقوم
دائما بوضع المزيد من المواضيع المفيدة والقيمة لكى تعم الفائدة على الجميع

ProForex
11-19-2014, 18:35
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بالفعل أخي الكريم الربح في الانترنيت وفي الفوركس حقيقة لا يمكن أن نتجاهل الربح من الفوركس

جوكر الفوركس
11-19-2014, 19:20
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

سهل اختي ساحاول ان انسب الكلام لنفسي
اول تعلمت الفوركس بدات احقق صفقات رابحة جمعت البونص وتاجرت بيه والحمد لله يسر لي الله وكسبت بعض المئات من الدولارات
جاء وقت سحبها دهبت لموقع بنك بايونير الامريكية وسجلت وطلبت كرت بنك ماستركارد وطلبو مني ان ارسل له نسخة من اثبات الهوية نسختها على اسكانر
ورفعتها لهم في الموقع في المكان المطلوب

بعد 21 يوما وصلتني الكارت في المنزل عبر الخطوط الملكية البرطانية بدون اية رسوم
ربطتها مع بنك بايبال ودخلت موقع انستا فوركس واخترت طريقة استلام الاموال هي بايبال

سحبت قدر من الاموال وبعد 7 ساعات وصل المبلغ لحسابي على بايبال قمت باعادة انزاله للبطاقة التي ربطتها مسبقا من خلال امرwithdrawt
كلفني باي بال 5 دولارات
وبعد 3 ايام اصبح المال في الكرت

انا في المغرب توجهت لاقرب ماكينة صراف تقبل الماستر كارد وسحبت نوقودي

هذه هي الطريقة اختي وليس هناك غيرها وهي الطريقة الوحيدة التي يمكنكي سحب المال بها من غير ما تدفعي ولا مليم

اتمنى يستفيد الجميع

تقبلي مروري موفقة باذن الله

محمد عبد اللطيف
11-20-2014, 00:31
عليكم السلام
للاسف كلنا مازلنا نتعلم ونحاول ان تكون لدينا القدره على اختيار الصفقات القويه بقدر الامكان وان تكون
لدينا اداره راس مال جيده نوعا ما وللاسف المجال صعب للغايه

antonioforex
11-23-2014, 14:58
السلام عليكم
هدا غير صحيح اختي لانه يمكنك تحقيق مكاسب جيدة في هدا المجال ادا عرفت طريقة
العمل فيه طبعا و اتمنى لك التوفيق في تداولاتك اختي الفاضلة.

mr-x
12-05-2014, 20:59
اخى الكريم عن تجربة شخصية والله العظيم انا ربحت من شركة انستافوركس وقمت بسحب ارباحى على حسابى ببنك مونى بوكر الشركة صادقة لا تخف

ibrahim forex
03-10-2015, 18:50
فعلا انا برده زيكم لسه جديده ولازم فعلا حد من الاعضاء المحترفين يرد علينا الا بعد كدا نوقف الشغل ده
لو هحسن اني فيه عدم مصداقيه هنا لاني من المفروض يكون في اي اجابه علي الاعضاء المستجدين والاهتمام بيهم

Bouani
03-10-2015, 19:42
السلام عليكم و رحمة الله عز و جل
مرحبا بك أختي الكريم بيننا و هنا المنتدى يعطي بونص على الردود
و بعدين انت تتاجرين بالبونص و الأرباح ممكن تسحبيهم
و كثير من الأعضاء حققوا أرباح محترمة و بالاثباتات
انصحك بالمحاولة و التعلم و سوف تعرفين انه صح

hager omar
03-10-2015, 20:03
السلااااااااااااااام عليكم ورحمة الله وبركاته

مشكووووورين علي هذه التساؤلات وعلي هذه الردود واتمني من اعضاء المنتدي الكرام اصحاب الخبرات ان يفيدوك

تمنياتي لنا بالنجاح والتوفيق

تقبل مروري

abdoute
03-11-2015, 17:14
بسم الله الرحمان الرحيم اتمنى من الله التوفيق للجميع ان شاء الله
فعلا اجد هذا الموضوع جميل ومفيد و ان شاء الله سنستفيد منه
انصح الجميع بتجربتها وانشاء لله توفق معنا

ali iq
04-08-2015, 02:08
السلام عليكم
لا اخي الامر صحيح هناك سوق الكتروني يفوق
البورصة و هو سوق تداول العملات
و معترف به دوليا وله الاثر الكبير في ضخ العملة الصعبة
و الاموال المتداولة حقيقية

Federerista
04-14-2015, 20:53
يا اختي بفضل هته الافكار العالم الاسلامي صار متخلفا لا يساير التطور التكنولوجي نعم اختاه الربح من النت اصبح حقيقة ومش خيال الغرب رائدين في هدا المجال ولم يحتكروه بل سوقو له من اجل ان تعم الاستفادة اما احنا نقعد نعقب في امور سواء ايجابية او سلبية

garraboy
08-13-2015, 17:40
الربح من الانترنت به عديد من النصب يا اختى و لكن ليس بجميع المجالات و كل شخص بيقول انه الربح من الانترنت نصب اما هو جاهل او انه اتنصب عليه مرة فعشان كدة بيقول انه الكل نصاب
تانى شي تعلم الفوركس هو امر ليس بصعب و مش محتاج اشخاص عباقرة او اذكياء بس هو محتاج شوية تركيز و فهم للمصطلحات و الدروس البسيطة و لو افترضنا انه المنتدى نصاب فيكفى انه فيه كتب و شروحات تعليمية كتير مجانا و اى سؤال عايزة تعرفيه المحترفين و الخبراء عيجاوبوكى عليه على عكس خارج الانترنت لما تحبى تتعلمى الفوركس عتدفعى فلوس تصل الى 1000 جنيه فى مدة لا تتجاوز شهرين مثلا و لو هو نصاب فيكفى انك بعد ما تتعلمى يا ستى هنا تشوفى شركة معروفة مثلا مش نصابة و وقتها تكونى اتعلمتى و تتداولى برحتك و ربنا يوفق الجميع ان شاء الله

Wassa04
08-13-2015, 18:16
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا اختي الفاضلة اذا كنت بتصدقي الكلام
الذي يقال لكي فانصحك بالابتعاد عن الفوركس

adel25
08-15-2015, 17:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا اخي الفاضل على موضوعك عايزة اجابة صريحة وواضحة لو سمحتوا ، بارك الله فيك على هذه الافادة و با التوفيق لك و للجميع ان شاء الله

madmax07
08-15-2015, 19:44
الحقيقة يااختي مرة ان كنت تريدين الربح ليست في ليلة وضحاها بل لابد من الصبر والتعلم واخذ الخبرة من الخبراء والتعلم منهم وهم كثر في المنتديات العربية يعطون الكثير ولا يريدون الا الدعاء لهم وكذلك اختيار الشركة الوسيطة لان هذا مهم في الربح والكثير منهم نصابين وهذه الشركات اغلبها تريد ان تبقي في دوامة معهم ولا تخرجي منها واقول لك شيئا مهما وهو اني ارى في هذا السوق وديان من الدولارات صاعدة وهابطة
ولكن كيف؟ هذا الذي ابحث عليه الى الان وعندي امل اني اجده

محمد عز الدين عيد خضري
08-15-2015, 20:18
اختي الفاضلة من لم يتذوق طعم الشيئ استحالة يوصفوا او يصدقوا
انا ذوقت من الفوركس اقول لك هي تجارة بالفعل تدر لنا الارباح ولكن بعد مزيد من المجهود والتعب والدراسة والخبرة

kaoutarlina
08-26-2015, 17:56
السلام عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
معك حق أخي الكريم يا ليت كل المواضع تكون في مقام مواضيعك. شكرا

killer007
09-05-2015, 17:35
ناس لي بتقول لك تلك الكلام فهم جهلاء تداول الفوركس اصبحت تجارة عالمية و يمكنك ربح منها الكثير من لاموال لكن قبل ذلك يجب عليك كسب الخبره و تعلم اولا
موفق اختي

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sofpreda
11-22-2015, 20:30
تحية إلى كافة أعضاء المنتدى وبعد
بارك الله فيك اخي الكريم مشكور على مجهودك شرح كافي و مفيد
تحياتى اخى الفاضل تقبل مروري

الاصيل
11-22-2015, 20:33
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اولا الربح من الفوركس ليس امر سهل كما تتوقعين لان الربح ليس معناه ربح صفقه او صفقتين و لكن الربح ان يكون مجموع صفقاتك رابحه فى خلال اسبوع مثلا
فاذا تحقق الربح هنا نسأل عن سحبه وكيف
تمنياتى للجميع بالتوفيق

AHMED91
11-22-2015, 21:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا لك اخي الكريم علي هذا الموضوع
عليكي التاكد اولا هل هذا العمل مناسب لك جيدا ويمكنك العمل فيه ام لا

hafa
11-22-2015, 22:34
لسلام عليكم
انشاء الله اجد كل الاعضاء بعافية
اود ان اشكر جزيل الشكر صاحب الموضوع على تفوقه و تالقه في وضع المعلومات و اختيارها
بالتوفيق انشاء الله اخواني الكرام
تقبلو مروري احوتي في الله
mmmlm

razgallah
11-23-2015, 06:50
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
و الصلاة و السلام على خير خلق الله سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم
انت لست الا في وهم و لماذا اختي هذا المال هو للمتاجرة و ليس للسحب لا يمكن سحبه
تقبل مروري بمزيد من تمنياتي لك بالنجاح و التوفيق

amr222
11-23-2015, 09:29
سلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوععن نفس افضل القنوات السعرية الافقية منها و المائلة و استعمالها عند الارتداد او الكسر

aya80
11-23-2015, 09:31
اجتهدي وذاكري الفوركس وتخصصي وشوفي انتي بتفضلي اي تحليل سواء كان رقمي او تحليل اساسي او تحليل فني واتقنيه جيدا وتدربي على حساب الديمو وخدي وقتك الكافي في الدراسة والتدريب وانتي هتقيمي نفسك هل تستطيع ان تكملي في هذا المجال ام لا

atbill
11-23-2015, 11:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جزاك الله خيرا اخى الفاضل
ربنا يجعله فى ميزان حسناتك وننتظر منك المزيد ولا تحرمنا الجديد و اريد تعلم والتعرف اكثر على الفوركس بطريقتك
تقبل مرورى