PDA

View Full Version : بونص الاخوه الاعضاء

hadi fouad
04-07-2014, 01:15
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..

انا عندى استفسار يمكن يكون مش ذو اهميه لكنه شاغلنى او بمعنى لفت انتباهى انا بلاحظ انا

فى اعضاء كتير نسبه مشاركتهم عاليه جدا ومبلغ البونص يفوق الالف واحنا بنقول ان البونص اول كل شهر بيتصفر

طيب ازاى بيفضل موجود الارقام الكبيره دى ؟؟

وليه مش بيستخدم ف المتاجره ؟

شكراا للجميع

yara alaa
04-07-2014, 06:02
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
وصلاة وسلام على محمد وألي محمد أجمعين
لانك انت فعلا اشتغلت بيهم وجمعتهم لكن الفلوس بتتحول
فده بيبين لك مجهودك
علي حد علمي يارب حد يفيدك

latraaa
04-07-2014, 13:34
يا اخي الكريم، البونيص الدي يظهر و الدي يتجاوز عند البعض الألف دولار هو المبلغ الإجمالي لما حصله المشترك مند دخوله المنتدى، أما الحقيقي فإنه يصفر و كل شهر على حده، تلك مجرد إحصائيات فقط، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

ilyes chaieb
04-07-2014, 13:39
ما لاحظته من قيمة البونص لدى البعض هو مجموع ما جمعوه من المنتدى ,و بالنسبة للتصفير هى عملية احصاء لتحويل المبلغ
لا تشغل بالك كثيرا بمثل هذه الامر لانه اجراء روتنى

a7med84
04-07-2014, 15:53
البونص بيتصفر داخل البروفيل واللى بيتصفر ده بيكون

مجموع البونص خلال الشهر فقط والبونص الاجمالى بيكون زى ما هو

وبالتوفيق لك

ana lola
04-07-2014, 16:38
وعليكم السشلام ورحمة الله وبركاته
أنا أيضا كان عندي نفس الملاحظة لكن مكنش عندي أجابه.......بس فهمت الأن من ردود الأخوة الأعضاء .
أتمني التوفيق للجميع.

osh
04-07-2014, 17:13
اخي الفاضل سؤالك مهم ..وعلي حد علمي انه العد البونص الذي تراه هو معدل الذي قام به الاعضاء
من العمل في المنتدي ولكن هذا الرقم يتم تصفيره كل شهر يعني هو في الحقيقي رقم مصفر..

houssem491
04-07-2014, 17:21
البونص ينتقل للحساب ويبقى مسجل في المنتدى لا غير والحقيقي ان البونص مصفر الان لاكن مجرد مشاركات فقط في المنتدى

menoer1248
04-07-2014, 18:04
ان الذي يتغير هو من غرفتك الخاصة في المنتدر في الملف الشخصي لكن في الملف هذا عند الاعضاء لايتغيرAccumulated bonus
بل هو عداد البونص كله وهو يحسب كم استهلتك من البونص في رصيد حساب التداول

ssnsafi
04-07-2014, 18:10
البونص يتصفر في صفحتك الشخصية في المنتدى أي في صفحة البروفايل ولكن لا يتصفر تحت صورة بروفايلك بل يبقى البونص مستمر ويكون مجموع ما جمعته من ردودك منذ ان سجلت اول مرة في المنتدى فتحت صورة البروفايل لا يتصفر البونص ويستمر العداد كما يستمر عداد مشاركاتك ومجموع بونص الشهر الواحد يهمك انت فقط ولا يهم الاعضاء الباقيين لهذا لا يتصفر العداد في صفحات المنتدى ويتصفر في صفحتمك فقط لتعرف ما المبلغ الذي سيتم تحويله لك

RomanyMoreed
04-15-2014, 21:18
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

شوف حضرتك لما البونص يبقي صفر ده معناه حاجه وحده وهي ان البونص تحت المراجعه

تحياتي

houdabluegolden
04-16-2014, 01:10
البونص اللي انت بتشوفه تحت صورة كل عضو ده البونص الاجمالي اللي عمله العضو من اول لما بدأ يعمل ردود
اما البونص اللي بتاع كل شهر فاما بتدخل على حسابه بتشوفه وحاول تجتهد في جمع البونص وان شاء الله تحقق هدفك

scan
04-19-2014, 04:47
هذا الموضوع شديد الاهمية وانت قمت بشرح الموضوع بمنتهى السهولة واليسر وانا سعيد جدا بموضوع
حضرتك وجزاك الله كل خير على هذا المجهود الممتاز واتمنى لك التوفيق

ainga
04-20-2014, 13:21
ستذهب إلى هذا السوق وستراقب سعر السيارة في السوق والذي يحدد على حسب العرض والطلب عليها في السوق , فإن كانت سيارتك مرغوبة وهناك الكثير من الناس على استعداد لشرائها سيزداد سعرها من 10.000$ إلى 11.000$ مثلاً وإذا كان هناك مزيد من الطلب عليها قد يرتفع سعرها إلى 12.000$ .

هنا أنت تعلم أن كل ما عليك تسديدة لوكالة السيارات هو مبلغ 10.000$ وهو الثمن الذي اشتريت السيارة به , فإن بعت السيارة بسعر السوق الحالي أي بسعر 12.000$ ستكون رابحاً ولاشك .

haffoudhi
04-20-2014, 18:59
كل المحصول في البونص يبقى مسجلا تحت اسم العضو مع تاريخ التسجيللاوعدد المشاركات الجملي ونلاحظ ان العدد الجملى لا يطابق البونص لان هناك مشاركات ملغيه لعدم استيفاء الشروط

Hassan Owen
04-20-2014, 19:17
بسم الله الرحمن الرحيم
فده بيبين لك مجهودك

msiwi
04-20-2014, 19:19
يمكنك ان ترى البونص اي شخص في المنتدى تحت عضويته
اي تحت اسم عضويته وتحت رقم المشاركة في اي موضوع واضع
رد فيه ويمكنك ان تراجع البونص الخاص بك في لوحة التحكم الخاصىة بك

saly17
04-20-2014, 19:48
اخى الكريم رصيد البونص المكتوب فى اسفل الصوره الخاصه بالعضو هنا فى المنتدى هى مجموع البونص الذى حصل عليه هو
فى جميع المشاركات التى قام بكتابتها من اول لحظه دخل فيها المنتدى هنا ..اما التصفير الشهرى للرصيد والمعلومات الخاصه به
لا يستطيع معرفتها الا العضو نفسه بالدخول الى الملف الشخص له .

nadersalaia
04-26-2014, 01:22
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته
البونص الذي يظهر و الذي يتجاوز عند البعض الألف دولار
هو المبلغ الإجمالي لما حصله المشترك مند دخوله المنتدى
أما الحقيقي فإنه يصفر و كل شهر لوحده تلك مجرد إحصائيات فقط
وعلى كل حال في ناس بتحب تجمع البونص لغاية ما يوصل ل 500 دولار
وتشتغل بيهم كده بيكون المارجين عندهم اكبر وبالتوفيق

sendrela
04-26-2014, 01:30
شوف اخى ببدايه فتح المنتدى كانت المشاركه ب20 سنت وبالتالى يكون البونص صعف الردود وايضا بالنسبه للبونص الموجود تحت اسم كل عضو

احيا يكون 500 دولار او 1000 دولار ولكن من الممكن ان يكون قد تم خسارته بالكامل ولكن هذا هو ما تم جنيه من المنتدى فى الفتره السابقه

وان كنت اتمنى ان يتم حذفه اول بأول افضل

تحيتى

naceurbens
04-28-2014, 16:10
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
البونص يتصفر في صفحتك الشخصية في المنتدى أي في صفحة البروفايل ولكن لا يتصفر تحت صورة بروفايلك بل يبقى البونص مستمر ويكون مجموع ما جمعته من ردودك منذ ان سجلت اول مرة في المنتدى
و بارك الله فيكم
بالتوفيق تقبل تحياتي

pinom
05-01-2014, 01:08
لقد أصبحت تعلم الآن كيف تتحقق الأرباح في المتاجرة بالعملات من حيث المبدأ . ومبدأ المتاجرة بالعملات كما رأيت لا يختلف عن مبدأ المتاجرة بأي سلعة أخرى .

يتم تبادل بيع وشراء العملات بين مختلف البنوك والمؤسسات المالية الضخمة وعشرات الآلاف من المؤسسات المالية الأصغر حجماً المرتبطة مع بعضها البعض بواسطة شبكات الاتصال حيث تتبادل هذه المؤسسات وفي مختلف أرجاء العالم وعلى مدار الليل والنهار أسعار بيع وشراء العملات كل يبيع ويشتري لحساب زبائنه , والذي قد يكونون دول أو شركات عابرة للقارات أو مجرد أفراد .

---------- Post added at 11:08 PM ---------- Previous post was at 11:06 PM ----------

لقد أصبحت تعلم الآن كيف تتحقق الأرباح في المتاجرة بالعملات من حيث المبدأ . ومبدأ المتاجرة بالعملات كما رأيت لا يختلف عن مبدأ المتاجرة بأي سلعة أخرى .

يتم تبادل بيع وشراء العملات بين مختلف البنوك والمؤسسات المالية الضخمة وعشرات الآلاف من المؤسسات المالية الأصغر حجماً المرتبطة مع بعضها البعض بواسطة شبكات الاتصال حيث تتبادل هذه المؤسسات وفي مختلف أرجاء العالم وعلى مدار الليل والنهار أسعار بيع وشراء العملات كل يبيع ويشتري لحساب زبائنه , والذي قد يكونون دول أو شركات عابرة للقارات أو مجرد أفراد .

محمد السيد محمد
05-09-2014, 04:22
المبلغ اللي انت بتشوفه ده هو كل المبالغ اللي حصلها من بونص طيلة فترة عضويته
لكن مين قالك بقه انه ما بيتداولش بيها هو طبعا بيتداول بيها

fatoma elsayd
05-09-2014, 08:06
وعليكم السلام ورحمه الله
استاذى الفاضل اللى حضرتك بتشوفه ده البونص اللى هو حققه من يوم تسجيله ف المنتدى
ولكن البونص اللى بيتحول بيتصفر كل شهر عند التحويل اخى
اتمنى انك تكون فهمت قصدى وبالتوفيق ان شاء الله :)

maao2004
05-09-2014, 10:40
بسم الله الرحمن الرحيم
فده بيبين لك مجهودك

nour elhouda
05-13-2014, 15:26

انا عندى استفسار يمكن يكون مش ذو اهميه لكنه شاغلنى او بمعنى لفت انتباهى انا بلاحظ انا

فى اعضاء كتير نسبه مشاركتهم عاليه جدا ومبلغ البونص يفوق الالف واحنا بنقول ان البونص اول كل شهر بيتصفر

طيب ازاى بيفضل موجود الارقام الكبيره دى ؟؟

وليه مش بيستخدم ف المتاجره ؟

شكراا للجميع

انا برضوة كان شاغلنى السؤال دة ولكن وجدت اجابتة عند استاذنا الكبير مجدى فالبونص دة عبارة عن البونص اللى بدئو فى جمعة من ساعة الاشتراك فى المنتدى ولكن بتحول لانستا بس اللى البونص اللى بيعملو كل شهر فقط

الربح من الفوركس
05-13-2014, 16:06
اخى الحبيب البونص يظل موجود كرقم فقط وذلك للترتيب فى المنتدى والتقيم لكل عضو من الاعضاء وبالتوفيق للجميع والربح الكبير

INTHENAMEOFALLA
05-13-2014, 17:04
يا اخى الفاضل هذا الرقم الكبير فى البونص اجمالى البونص كله منذ ان بدأت العمل فى المنتدى ولكن الصفحة الشخصية الخاصة بك بيظهر فيها

خبير الفوركس
05-13-2014, 17:06
البونص تطون علي حسب اجابتك الدقيقة الفعالة المفيدة للمنتدي و اكيد اتمني التوفيق لكم

kaa
05-14-2014, 00:17
كل تاجر فى الفوركس يكون من حقه انه ياخذ البونص الذى يريده
وامنتدى يعطى كل شهر ولا يوجد اى حدد ادنى له فى البونص

nadersalaia
05-14-2014, 02:48
السلام عليــــــــــكم و رحمه الله تـــــعالى وبركاتــــــــــــــــه
يا اخي الكريم البونيص الذي يظهروالذي يتجاوز عند البعض الألف دولار هو
المبلغ الإجمالي لما حصله المشترك مند دخوله المنتدى أول يوم وفي الحساب الشخصي يصفر العداد كل شهر

---------- Post added at 02:48 AM ---------- Previous post was at 02:40 AM ----------

السلام عليــــــــــكم و رحمه الله تـــــعالى وبركاتــــــــــــــــه
يا اخي الكريم البونيص الذي يظهروالذي يتجاوز عند البعض الألف دولار هو
المبلغ الإجمالي لما حصله المشترك مند دخوله المنتدى أول يوم وفي الحساب الشخصي يصفر العداد كل شهر

doola2020
05-14-2014, 03:17
هو صحيح الحساب بيتصفر كل أول شهر لكن بعد التصفير ده وبعد تحويل البونص لحسابك في شركة انستا بيرجع الرقم اللي انت قمت بتجميعه من بداية دخولك المنتدي

ام رحمة
05-14-2014, 03:24
البونص بيفضل يتجمع من اول يوم اشتركت فيه فى المنتدى تحت صوره بروفايلك
ولكن بيتصفر فى صفحتك الشخصيه كل اول شهر لكى تعرف قيمه البونص المستحق ليك

nadersalaia
05-15-2014, 04:44
اخي الكريم البونص الذي يظهر و الذي يتجاوز عند البعض الألف دولار هو المبلغ الإجمالي لما حصله المشترك منذ دخوله المنتدى فلا تشغل بالك على هذه الامور

Ebtsam Forex
05-15-2014, 06:53
:) السلام عليكم هو صحيح الحساب بيتصفر كل أول شهر لكن بعد التصفير ده وبعد تحويل البونص لحسابك في شركة انستا بيرجع الرقم اللي انت قمت بتجميعه من بداية دخولك المنتدي تقبل مرورى
وبالتوفيق للجميع :) ان شاء الله :dance:

ahussin
05-16-2014, 17:05
شكرا لك اخي الكريم على المعلومة المفيدة لا تبخل علينا اخي الكريم بمعلوماتك خبراتك
احييك علي الموضوع الاكثر من رائع ونحن في انتظار المزيد ---
ان شاء الله نتعلم ونربح علي ايديك--بعد تسهيل رب العالمين

soooonor
05-16-2014, 18:59
البونص بيتصفر فعلا لكن على الصفحة الشخصية لكل عضو بالمنتدى ...لكن ما يظهر تحت صورة كل عضو هو اجمالى البونص الذى تم احتسابه له من بداية عمله بالمكنتدى و طبعا عدد المشاركات ايضا هى المشاركات الاجمالية و التى على اساسها يتم تغيير المسمى الخاص بكل عضو مثل الخبير و الذهبى و النشيط و غيرها

صلاح2014
05-17-2014, 22:52
االسلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم اسعد الله اوقاتك
اخى الكريم شكرااااااااااااا على طرحك هدا السؤال الرائع عن الاسعار فى المنتدى التى يحصل عليها
المشاركين كل واح حسب سرعته فى التعليق وفى الجهد الدى يبدله اخى والعطاء دالك يجعلهم اكتر
وبعضهم يكون الحاب تبعوا مربوط مع حساب اخر
تقبل تحياتى والسلام عليكم ورحمة الله

ahussin
05-19-2014, 09:45
احييك علي الموضوع الاكثر من رائع ونحن في انتظار المزيد ---
ان شاء الله نتعلم ونربح علي ايديك--بعد تسهيل رب العالمين

nabile26
05-19-2014, 11:09
البونص يااخي لا يرجع الى الصفر عند تحويله الى انستا
و يظهر لك في جهة المعلومات البونص الدي جمعه من البداية يعني من اليوم الدي سجل دخوله الى المنتدى

payza
05-19-2014, 13:47
لا سيبك من البونص اللي بيبقي في البروقايل تحت الصورة دا
لا الاهم اللي داخل الملف الشخصي

-----------------------------------------------------------------------------------------

ahmedibrahim258259
05-19-2014, 14:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته البونص ده اخي الكريم بيكون مجموع الشهور كلها من اول مانت سجلت في المنتدي انا كنت بقول كده في اول شهر ليا في المنتدي لكن لما عدي عليا شهرين عرفت ان ده مجموع الكل
تقبل مروري

messaoud
05-31-2014, 03:46
أما بالنسبة للين
فإذا كان سعر الدولار مقابل الين usd/jpy = 120.50
ثم أصبح usd/jpy = 120.51 بتغير .01
نقول أن الين قد انخفض نقطة مقابل الدولار .
أما إن أصبح usd/jpy = 120.49
نقول أن الين قد ارتفع نقطة مقابل الدولار .

host
06-19-2014, 02:13
انا سعيد جدا بهذا الموضوع المفيد والمميز والوافر بالمعلومات القيمة واتمنى ان تقوم
دائما بوضع المزيد من المواضيع المفيدة والقيمة لكى تعم الفائدة على الجميع

BrahimForex
07-19-2014, 02:39
السلام عليكم البونص الدي يضهر عند الاعضاء هو اجمالي البونص الدي جمعه العضو مند دخوله الى المنتدى ولا يصفر يبقى دائما

ahdtoaa
07-19-2014, 02:41
بسم الله الرحمن الرحيم والسلام عليكم ورحمة الله تعالى
طبعا بيكون اجمالى البونص منذ الاشتراك والمهم ياخى ان تشغل بالك بما ينفعل بالمجال
من شروحات واستراجيات وغيرها ونتمنى لك الخير

el andaloussi
07-19-2014, 20:09
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، اخي الكريم انني لم افهم ما تقصده ، انك تاخذ 10 سنت في كل مشاركة ، و تقبل مروري

Mohamd-95
07-19-2014, 20:26
موضوع يستحق القراءة و مفيد للجميع و اتمنى لك التوفيق اخي الكريم
انا لازلت مبتدئ في الفوركس
تقبل مروري اخي الكريم

chokrito
07-19-2014, 21:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين
اخي ده يعني ان الشخص بيعمل مشاركات كثير او هو قديم في المنتدى . ادا حتي انت اعما مثلهم

AMLAK
07-19-2014, 21:51
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم اخي الفاضل سؤالك مهم وعلي حد علمي انه
العد البونص الذي تراه هو معدل الذي قام به الاعضاء من العمل في المنتدي ولكن هذا الرقم يتم تصفيره كل
شهر يعني هو في الحقيقي رقم مصفر مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

aysamiman
07-20-2014, 12:16
علي حد علمي انه العد البونص الذي تراه هو معدل الذي قام به الاعضاء
من العمل في المنتدي ولكن هذا الرقم يتم تصفيره كل شهر يعني هو في الحقيقي رقم مصفر

xdorex
07-20-2014, 18:00
البونص الموجود اسفل الصوره الشخصيه يعني البونص الدي حصل عليه العضو مند تسجيله في المنتدى ولكن البونص الحقيقي
هو الدي يكون في الحساب الشخصي للعضو

Hassan Owen
07-21-2014, 18:37
اخي الفاضل سؤالك مهم ..وعلي حد علمي انه العد البونص الذي تراه هو معدل الذي قام به الاعضاء
من العمل في المنتدي ولكن هذا الرقم يتم تصفيره كل شهر يعني هو في الحقيقي رقم مصفر..

---------- Post added 07-21-2014 at 05:37 PM ---------- Previous post was 07-20-2014 at 06:13 PM ----------

بسم الله الرحمن الرحيم
فده بيبين لك مجهودك

ahdtoaa
07-21-2014, 18:37
البونص ليس له صلاحيه ويمكنك المتاجره عليه وقتما تشاء فالشركة لا تجبر على التداول
وعليك فقط تعويض اى مبلغ تفقده من اصل البونص حتى تستفيد بالربح الزائد ونتمنى الحظ الوفير للجميع

dimadima
07-28-2014, 15:21
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اخي الكريم الله يوفقك و ينصــرك علــى هذا الموضوع الرائع المتميز واصــل أخي هذا التألق فكل تألف الا و كان ورائه تعب و بذل جهذ الله يوفق الجميع و ان شاء الله سوف تحترف في مجال الفوركس و الله يسهل ما صعب و خذ هذه العبارة كقدوة " لو كان الرزق بيد العباد لما بقى على الارض سوى الجبابرة والعصاة ولن يرضوا " الله بوفقك أخي و يرحم والديك شكرا لك شكرا .

gehad87
08-26-2014, 21:19
هو البونص بيتصفر ي اول الشهر في خانة البونص اللي في ملف العضوية
لكن الاحصائية اللي تحت اسم وصورة العضو اللي بتظهر في الموضوعات
دي بتفضل زي ما هي

بيهوززز
08-26-2014, 21:28
السلام عليكم ..
البونص يتصفر في صفحتك الشخصية في المنتدى أي في صفحة البروفايل ولكن لا يتصفر تحت صورة بروفايلك بل يبقى البونص مستمر ويكون مجموع ما جمعته من ردودك منذ ان سجلت اول مرة في المنتدى فتحت صورة البروفايل لا يتصفر البونص ويستمر العداد كما يستمر عداد مشاركاتك ومجموع بونص الشهر الواحد يهمك انت فقط ولا يهم الاعضاء الباقيين لهذا لا يتصفر العداد في صفحات المنتدى ويتصفر في صفحتمك فقط لتعرف ما المبلغ الذي سيتم تحويله لك..
تقبلوا مروري

adamsbooba
02-07-2015, 06:01
فده بيبين لك مجهودك

katreenaziz
02-07-2015, 07:19
اخى الكريم البونص الذى تراة هو اجمالى ما حصل علية العضو من المنتدى من لحظة تسجيلوا فى المنتدى فى ناس داخلة من سنين فطبيع ان مبلغ البونص بتاعهم يبقى كبير انما الحقيقى بيتصفر وبيروح لحساب انستا وبتداول بية اتمنى لك التوفيق

mansour2010
02-07-2015, 14:19
حسب رايي ابها الاخ الكريم الاعداد المرتفعة للبونيص هي مولدة
لعدة اشهر وهو يتداول عليها في نفس الوفت
ارجو اني افدتك

catw
02-07-2015, 14:45
مشكور اخى على موضوعك
اخى البونص المكتوب تحت العضو داه البونص كله منذ الاشتراك فى المنتدى
اما البونص اللى بيتحول داه البون اللى بتجمعه عند فى الملف الشخصى
واتمنى منك المزيد من الابداع والتميز
ولا تحرمنا من جديدك تقبل تحياتى وتقديرى

Wassa04
02-08-2015, 19:17
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا اخي الكريم البونص فقط بيتصفر في ملفك
الشخصي و ليس في حسابك الخارجي تقبل مروري

ibrahim forex
02-08-2015, 20:28
يا اخي الكريم، البونيص الدي يظهر و الدي يتجاوز عند البعض الألف دولار هو المبلغ الإجمالي لما حصله المشترك مند دخوله المنتدى، أما الحقيقي فإنه يصفر و كل شهر على حده، تلك مجرد إحصائيات فقط، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

zak172014
02-14-2015, 17:37
السلام عليكم

...................
.........
..

....................أتمنى و أرجو ............................................
.........................التوفيق ................................
...............................للجميع....... ................
. ........هنا فى المنتدى..............................

...............
........
...

antonioforex
02-14-2015, 18:35
السلام عليكم
اخي الارقام الموجودة تحت صورة كل واحد منا تمثل نسبة البونص و المجموع مند التسجيل
في المنتدى لدلك يجب ان ترى في الملف الشخصي و بالتوفيق لك اخي.

متوكلة
02-16-2015, 11:35
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مشكور اخي الكريم على طرحك لهذا السؤال حول البونص و الذي استفدنا منه و ذلك من خلال ردود الاخوة عليك و نتمنى لك التوفيق و النجاح

Federerista
04-27-2015, 16:29
اخي هدا الي مبين تحت الصورة وهو تراكم بونص الاشهر الماضية اما في اعدادات الحساب هو بونص الشهر وكلما دخل الشهر يتم البدا من الصفر

العراقية
04-29-2015, 00:13
بسم الله الرحمن الرحيم والسلام عليكم ورحمة الله تعالى
طبعا بيكون اجمالى البونص منذ الاشتراك والمهم ياخى ان تشغل بالك بما ينفعل بالمجال
من شروحات واستراجيات وغيرها ونتمنى لك الخير

معتصم سباعنة
04-29-2015, 00:47
اخي البونص يتصفر بداية كل شهر (يتصفر عن ملفك الشخصي) لكنه يبقى بجانب اسمك (الصورة الرمزية) والبونص هذا يدل على الرتب
تقبل مروري

محمد السيد
04-29-2015, 01:07
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ، اللي بيتكتب تحت الصورة الرمزية
ده اجمالي البونص اللي تم تحصيله طيلة العضوية ـ واللي بيتصفر اللي مثبت في الملف الشخصي

Ahmad maktabi
04-29-2015, 01:07
السلام عليكم اخي الكريم .
معلومات قيمة جدا ، وسوف تكون مفيدة لكل
مبتدأ في عالم الفوركس ، علما انه يجب متابعة الاخبار
الاقتصادية ، والمصير المتوقع لازواج العملات يوميا .
حتى يتم تحقيق اكبر ربح ممكن ، والله الموفق

Doodysamsom
04-29-2015, 01:09
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
البونص الكلى بيكون تحت اسم عضويتك حتى لو تاجرت بية كلة.
لكن فى الحساب مش هتلاقى حاجة.

Ahmad maktabi
04-29-2015, 01:09
السلام عليكم اخي الكريم .
معلومات قيمة جدا ، وسوف تكون مفيدة لكل
مبتدأ في عالم الفوركس ، علما انه يجب متابعة الاخبار
الاقتصادية ، والمصير المتوقع لازواج العملات يوميا .
حتى يتم تحقيق اكبر ربح ممكن ، والله الموفق

mazouz
04-29-2015, 13:18
السلام عليكم جميعا شكرلك أخي الفاضل على هذا الطرح الجميل و المفصل
تقبل مروري وربي يوفقك ويوفقنا بالتوفيق للجميع

zakija
04-29-2015, 13:27
السلام عليكم شكرا لك اخي الكريم على سؤال فقد كان يدور في دهني نفس السؤال ولكن بعد الدخول الى هدا الموضوع عرفت الجواب وهدا بفضلك اخي شكرا لك مرة اخرى على سؤالك
تقبل تحياتيييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييي
وشكرا لك مرة اخرى

doom
06-21-2015, 03:41
انا بشكرك جزيل الشكر على مجهودك الجميل والمميز ونحن فى امس الحاجة لمثل هذه المواضيع المهمة
والمفيدة لتعلم الفوركس بمنتهى السهولة واتمنى ان تكتب المزيد من المواضيع الهامة

salahabuzaid
06-21-2015, 04:38
بسم الله الرحمن الرحيم

مشكور جدا يا اخي على هذا الموضوع الرائع و التحليل الجيد و نتمنى المزيد من هذه المواضيع الجيده ..................
شكرا جزيلا ..................

wac05
06-24-2015, 23:16
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخوتي واحبابي في الله شكرآ لكم جدآ علي ما قدمتم من معلومات في غايه الاهميه والافاده والي الافضل بأذن الله

snnaky
03-07-2016, 18:41
مهو ياباشا بيتصفر فعلا بس التصفير بيكون على الحساب الشهرى انما اللى تحت اسمك دة اجمالى البونص بتاعك اللى انت اخدتها طوال مشاركاتك وحتى الان او اخر مشاركة وعموما دة مش موضوع مهم لدرجة انك تشغل بالك بية واهتم بمعلومة تفيدك افضل فى التداول عشان تتعلم ومتشغلش بالك بحاجة مش حتتعلم منها

nuclear2010
03-07-2016, 20:23
السلام عليكم
المبلغ اللي انت بتشوفه ده هو كل المبالغ اللي حصلها من بونص طيلة فترة عضويته
لكن مين قالك بقه انه ما بيتداولش بيها هو طبعا بيتداول بيها
تقبل مروري

mayegywep
03-07-2016, 22:42
بسم الله والصلاه والسلام علي نبينا محمد صلي الله عليه وسلم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته وعلي كل اعضاء المنتدي الكرام
شكرا الي حضرتك لانك تطرقت الي هذا المقال الاكثر من رائع واشكر الاستاذ صاحب الاستفسار لانه اتاح لنا معرفه راى المهتمين