PDA

View Full Version : معلومات هامة جدا

abdalbage
04-26-2014, 15:48
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CFAQtwIwBA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DZhr Nv9RK5lY&ei=06pbU8GWO-HeyQPynIDQCA&usg=AFQjCNGVde26eeZSyyu068NALs9G7Hggjg&bvm=bv.65397613,d.ZWU

doola2020
04-26-2014, 17:05
أرجو منك يا أخي أن تضع لنا المواضيع الهامة هنا في منتدي فوركس العرب ولا تأتي لنا بروابط لمواقع خارج المنتدي لكي لا نتشتت

FaTi
04-26-2014, 17:07
لســــلام علـــيكم ورحمـــــــة الله تعـــالى وبركاتــــه
اهــــلا اخـي الكريــــــم مشكور على هي المجهودات التي تقوم بها جزاك الله الف خير
وايضا فيديو فيه نصائح حلوة ومعلومات مفده

a7med84
05-14-2014, 17:21
للاسف اخى الكريم ده مش موضوع خالص عموما انا مش هخش عى روابط

اتمنى اللى عنده موضوع يعرضه هنا مش يحولنا على رابط وحتى ده من قوانين المنتدى وشكرا لك

kaa
05-14-2014, 22:54
معلمات هامة جدا عن الفوركس وكثيرا من الناس لاىتعرف تلك المعلومات
والوركس ليس قمار الفوركس عمل يوجد فة ربح وخسارة والفوركس يتطلب خبرة

أحمد بيكس
05-31-2014, 20:28
السلام عليكم ورحمة الله .. أشكرك أخي الكريم على هذا الموضوع عن والمعلومات المهمة والذي افادني جدا واتمنى من الجميع ان يستفيد منه .. تحيااتي وبالتوفيق لك ولجميع الأعضاء في هذا المنتدى ....

chokrito
05-31-2014, 20:53
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رجاد اخي في المرة القادمة تدون هده المعلومات الهادة في المنتدى لانى هدا الفيديو غير شغال

abo heba
05-31-2014, 22:43
اهلا بك
اتمنى ان تضع لنا موضوعات كامله وبشرحك فى الموضوع وان لا يكون موقع لموقع حتى لا نتوه
والف شكر على المعلومات ونتمنى المزيد من الموضوعات

soooonor
06-08-2014, 13:13
اشكرك على محاولة تزويدنا بالمعلومات الهامة جدا .... لكن للاسف الرابط لا يعمل

ممكن حضرتك تعمل تعديل على الموضوع و تقولنا ايه هى المعلومات الهامة و تفيدنا و تستفيد

ilyes chaieb
06-08-2014, 18:40
اخى الكريم حاول ان تعمل المواضيع مباشرة على المنتدى افضل من انك تحيلنا
على مواقع اخرى , و بالتوفيق لك و للجميع
----------

chokrito
06-08-2014, 20:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين
اتمنى اخي في المرة القادمة انم لاتاتي لنئ بروابط حارجيو وتضع الموضوع في المنتدى

maghribia
06-08-2014, 20:47
لسلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
اخى الكريم

اي معولمات اضافية ف يالفوركس فهي تكون لها
مفعول قوي و خاصة ان كانت من التداول اليجد
تقبل احتراماتيى

ahmedmomen
06-13-2014, 01:30
شكرا لك اخي الكريم على هذا الموضوع الرائع والمتميز بس ياريت انت تشرح الموضوع باسلوبك
يعني مش مجرد تجبلنا رابط وتقول ادخلو عليه لكن من الافضل كتابه الموضوع باسلوبك تقبل مروري

مصطفى حمدان
06-22-2014, 21:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل الرابط الموجود فى الموضوع مش شغال يعنى يعتبر الموضوع غير مفيد بالمرة حتى انت لا تتكلم فيه عن ما هية الفيديو الغير موجود والله الموفق

ishytower
06-23-2014, 09:53
السلام عليكم اخي الكريم اتمني ان تكتب مايتضطمنه الموضوع ثم اعطي اللينك حتي نستطيع مساعدتك بشكل افضل اتمني تعديل المشاركه واعاده طرحها علينا

hasan300
06-24-2014, 16:49
ربما يعتقد التجار ان الممعلومات من المنتدى العربى لانستا فوركس غير مرضية لهم و انا لا اعتقد ذلك لان اى معلومة مربحة جدا لاى تاجر فى السوق و تحقق له الاهداف اللى بتمنى الوصول اليها

gehad87
09-14-2014, 14:21
يعني انا راضية زمتك ينفع يتعمل موضوع علشان تحط فيه لينك لمقال او غيرو
انا عن نفسي مش هدخل على اللينك لان ربما يكون غير مأمون حتى لو من جوجل
اسفة موضوع مش لازم يتحط بالشكل ده اتعب في مواضيعك شوية

awa
10-14-2014, 22:28
السلام عليكم برغم ان موقع يوتيوب سريع عندى الا ان اللينك بتاعك
دة مش راضى يفتح عندى و هو لينك ليوتيوب فشوف المشكلة فين لو سمحت

mahmoud mostafa
10-18-2014, 14:43
موضوع فى غاية الروعة بارك الله فيك اخى الفاضل
مع تمنياتى لجميع الاعضاء بالنجاح والتوفيق , والربح الوفير

RomanyMoreed
10-23-2014, 22:50
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

من غير الائق وضع روابط لمواقع اخري وهذا امر مخالف لقوانين المنتدي وقد يعرض للحظر

تحياتي

dalirap
10-24-2014, 18:47
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على اشرف الانبياء و المرسلين
أخي لا داعي لوضع رابط يخرجنا من المنتدى . حاول كتابة المواضيع مباشرة على المنتدا

antonioforex
02-28-2015, 23:04
السلام عليكم
مشكور اخي على تقديمك لهده المعلومات المهمة في التداول و التي تساعدنا كثيرا في عملنا
بهدا المجال و اتمنى ان تثرينا بجديدك دائما بالمنتدى اخي الفاضل

walid21
03-01-2015, 00:00
السلام عليكم اخواني اتمنى ان تضع لنا موضوعات كامله وبشرحك فى المنتدى للافادة فقط و اظن ان الرابط لا يعمل اخي الكريم شكرا

tazi larbi
03-01-2015, 01:40
السلام عليك اخي اكتب موضوع مفيد وان اردت وضع رابط يمكن ان يكون مرافق للموضوع وللعلم ان الرابط لا يعمل اصلا اتمنى لكم النجاح والله الموفق

Takiart
03-01-2015, 11:33
اخي الكريم اتمنى في المرة القادمة ان تشرح لنا الموضوع مباشرة بدون وضع روابط و هذا تجنباةلاظاعة الوقت و السماح للمشاركين بالاستفادة مباشرة و شكرا

Rebellious soul
03-01-2015, 15:57
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة...... اعتقد وضع النصاءح بشكل مباشر اكثر عملية من وضع الروابط......وشكرا

haythem95
03-01-2015, 17:01
السلام عليكم
مشكور اخي على تقديمك لهده المعلومات المهمة في التداول و التي تساعدنا كثيرا في عملنا
اتمنى في المرة القادمة ان تشرح لنا الموضوع مباشرة بدون وضع روابط و هذا تجنباةلاظاعة الوقت و السماح للمشاركين بالاستفادة مباشرة

Takiart
03-01-2015, 23:16
اخي الكريم من الافضل وضع مواضيع داخل المنتدى فهي الفكرة الناجحة لا تضيع الوقت و بخصوص الموضوع فهو جيد وشكرا على تفاعلك

MahmoudNofal
03-06-2015, 16:47
موضوع جميل و مشكور على المجهود بس ياريت لو تنزلها على المنتدى و توضحلنا اكتر و اهو نستفيد عموما تسلم

abdgaribtc
03-06-2015, 18:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته صديقي العزيز وين الموضوع الهام الذي ندخله ونشارك به في سوق الفوركس العالمي للعملات الأجنبية من اكبر واضخم الاسواق

rachadcom
09-25-2015, 16:04
بســـــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــــــم ...الســــــلام عليكـــمــ و رحمـــــة الله و بركاتـــــه ...

.بوركت يا غالي لكن لو ارفقت الفيديو مباشرة بالموضوع بدون رابط من القول و ينقلك لرابط لليوتيوب

بالاضافة غلى ان اليديو تم حذفه للاسف ؟؟؟

... تقبـــــــل تحياتـــي و مـــــــروري .

Roshdy
09-25-2015, 16:27
شكراً اخى لهذه المعلومه عسى ان تكون فيها النفع للجميع

حسنى صادق
09-25-2015, 17:12
مشكور جدا على هذة الكمية من المعلولمات التى تفيد فى تعلم المزيد من اليات التداول و لابد من فهم الاسابا التى تعطى كميات اكبر من تعلم السوق للاليات الاخرى فى الاسواق المختلفة

marwanadam
09-25-2015, 17:51
من الافضل اخى فى المرت التالية ان تخليك الموضوع فى المنتدى بلاش
تمر بنا الى الموقع تانى وكدلل ممكن ان تعرض الحساب الى الخظر بهدا الامر
وبتوفيق

snnaky
09-25-2015, 18:57
موضوع مخالف ولو كل المواضيع تبقى زى موضوع حضرتك كدة وكل عضو يدخل يعمل موضوع ويضع عنوان وفى الأخر يخش يرمى رابط ويجرى يبقى المنتدى تجول الى مسخ
فين مجهود حضرتك اللى حتاخد علية البونص يا محترم
هو حضرتك لم تقرا قوانين الكتابة
اللى انت عملتة غلط وخد بالك عشان ممكن تاخد حظر

brahimdz88
09-25-2015, 19:01
تختصر فى كلمتين ونص " التفاعل مع الاعضاء فى المنتدى " يعنى تدخل على اى موضوع فى المنتدى وتعمل علية رد , يعنى مثلا انا كنت عامل فى المنتدى موضوع اتفضل اقراءة هذا الموضوع زى ما انتو شايفين انا عامل الموضوع وناس عملت ردود علية انا بقا عملت الموضوع دا هاخد علية 10 سنت واى واحد عمل رد على الموضوع هياخد علية هو كمان 10 سنت يعنى لو انت تصفحت نص ساعة يوميا فى المنتدى وعملت 30 رد يعنى 3$ فى اليوم اذا فى الشهر 90$ يتحولو لحسابك كل اخر شهر فى انيستا وتتاجر بيهم . الموضوع بسيط جدا زى ما انتو شايفين بس مينفعش واحد يدخل ويقول تسلم ايدك , رائع , هايل, الكلام دا كلة مينفعش لازم الرد يضيف قيمة للمنتدى مش تعمل اى رد عشان تاخد ال 10 سنت وخلاص , لان انت كدا ممكن تطرد من المنتدى وطبعا انت كمبتدئ فى بعض المواضيع مش هتعرف تعمل رد عليها فا انت ممكن تشوف غيرك رد وقال اية وانت تحاول بطريقتك كدا تغير صيغة الرد وتعملة كرد خاص بيك انت ومتاخدش اى رد كوبى وباست وتعملة كرد خاص بيك .

---------- Post added at 06:59 PM ---------- Previous post was at 06:58 PM ----------

تختصر فى كلمتين ونص " التفاعل مع الاعضاء فى المنتدى " يعنى تدخل على اى موضوع فى المنتدى وتعمل علية رد , يعنى مثلا انا كنت عامل فى المنتدى موضوع اتفضل اقراءة هذا الموضوع زى ما انتو شايفين انا عامل الموضوع وناس عملت ردود علية انا بقا عملت الموضوع دا هاخد علية 10 سنت واى واحد عمل رد على الموضوع هياخد علية هو كمان 10 سنت يعنى لو انت تصفحت نص ساعة يوميا فى المنتدى وعملت 30 رد يعنى 3$ فى اليوم اذا فى الشهر 90$ يتحولو لحسابك كل اخر شهر فى انيستا وتتاجر بيهم . الموضوع بسيط جدا زى ما انتو شايفين بس مينفعش واحد يدخل ويقول تسلم ايدك , رائع , هايل, الكلام دا كلة مينفعش لازم الرد يضيف قيمة للمنتدى مش تعمل اى رد عشان تاخد ال 10 سنت وخلاص , لان انت كدا ممكن تطرد من المنتدى وطبعا انت كمبتدئ فى بعض المواضيع مش هتعرف تعمل رد عليها فا انت ممكن تشوف غيرك رد وقال اية وانت تحاول بطريقتك كدا تغير صيغة الرد

---------- Post added at 07:01 PM ---------- Previous post was at 06:59 PM ----------

يعتمد الربح في الموضوع علي وضع الردود في منتدي عرب فوركس
2. ارباحك تكون عبارة عن 10 سنت عن الرد او الموضوغ الذي تضعه في المنتدي
3. لا يمكنك سحب ارباحك من المنتدي علي البنك الالكتروني
4. يتم تحويل الارباح تلقائيا من المنتدي علي شركة الفوركس انستا كل اول شهر
5. يجب عمل اكونت في شركة انستا فوركس وربطه بحسابك بالمنتدي ( مشروح )
6. حسابك في انستا فوركس لن يستقبل الارباح الا ان كتبت في خانة الريفيرال
عند التسجيل ( portalforum)
7. يمكنك المتاجرة بارباحك من المنتدي في شركة انستا وسحب ارباح المتاجرة ( مشروح )
8. ان لم تكن محترفا في الفوركس يمكنك المتاجرة من خلال شخص محترف وسحب الارباح فقط ( مشروح )
9. كل ماعليك ان لم تكن محترفا هو التسجيل في المنتدي و انستا فوركس
و ربط الحسابين ووضع الردود و سحب ارباحك من متاجرة التريد كوبي ( مشروح )

---------- Post added at 07:01 PM ---------- Previous post was at 07:01 PM ----------

يعتمد الربح في الموضوع علي وضع الردود في منتدي عرب فوركس
2. ارباحك تكون عبارة عن 10 سنت عن الرد او الموضوغ الذي تضعه في المنتدي
3. لا يمكنك سحب ارباحك من المنتدي علي البنك الالكتروني
4. يتم تحويل الارباح تلقائيا من المنتدي علي شركة الفوركس انستا كل اول شهر
5. يجب عمل اكونت في شركة انستا فوركس وربطه بحسابك بالمنتدي ( مشروح )
6. حسابك في انستا فوركس لن يستقبل الارباح الا ان كتبت في خانة الريفيرال
عند التسجيل ( portalforum)
7. يمكنك المتاجرة بارباحك من المنتدي في شركة انستا وسحب ارباح المتاجرة ( مشروح )
8. ان لم تكن محترفا في الفوركس يمكنك المتاجرة من خلال شخص محترف وسحب الارباح فقط ( مشروح )
9. كل ماعليك ان لم تكن محترفا هو التسجيل في المنتدي و انستا فوركس

katreenaziz
01-17-2016, 22:29
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الفاضل من الافضل انك توضح محتوى اللينك فى الموضوع وليس وضع اللينك بدون اى فكرة عما بداخلة فقط تحياتى

محمد فاروق
03-14-2016, 00:14
يا صديقى ياريت تضع موضوع خاص بك او على الاقل تشرح بساطة ما هو الموجود بالرابط .. ولكن ايضا هذا منافى لقواعد المنتدى
فيمكنك ان تضع رابط موجود فى المنتدى او شرح فيديو موجود هنا بطريقتك الخاصة

xmenflis1
04-23-2016, 18:51
مرحباً شكراً على إضافة
معلمات هامة جدا عن الفوركس وكثيرا من الناس لاىتعرف تلك المعلومات
بتوفيق للجميع

ابوفؤاد
04-23-2016, 19:58
حيث ان المعلومات و الفديو غير موجود عليه احد المعلومات الهامه التى يجب ان تعلمه ان الفوركس لا يصلح لكل الناس و خاصه الذين لا يملكون والوقت و المال و غير قادرين على الاداره بشكل عام

badr achkaif
05-22-2016, 07:35
أسلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته أحبابي الأعضاء الكرام
شكرا لك على هذا الإرشاد كي نطلع عليه ونستفيد ونحقق أحلامنا في أن نصبح متداولين محترفين

3laabasha
05-22-2016, 22:57
هى فين المعلومة .. عالعموم يا اخى لك عذرك لانك مازلت جديد فى المنتدى ومبتدىء فيمكنك فى مواضيعك القادمة ان تقرا بعض المواضيع ومن ثم تضيف لنا ما تعلمته واكتسبته لكى نتشارك المعلومات

mahmoudegymedia
05-22-2016, 23:38
بسم الله الرحمن الرحيم

بالتوفيق لكل أعضاء المنتدى الغالي و شكرا

مشكور لمجهودكم

وبمناسبة اطروحات حضرتك انا اسف اعتقد انك لم توفق في هذا الموضوع لانك لم تقرا قوانين المنتدي جيدا فهو يحذر من نشر اي لينكات

zianitrader
05-23-2016, 00:00
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاتة, اخي الكريم
في المرة المقبلة ضع الموضوع في المنتدى جزاك الله خيرا
الإصرار على التفاؤل قد يصنع ما كان مستحيلا

---------- Post added at 09:56 PM ---------- Previous post was at 09:56 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاتة, اخي الكريم
في المرة المقبلة ضع الموضوع في المنتدى جزاك الله خيرا

---------- Post added at 10:00 PM ---------- Previous post was at 09:56 PM ----------

أرجو منك يا أخي أن تضع لنا المواضيع الهامة هنا في منتدي فوركس العرب ولا تأتي لنا بروابط لمواقع خارج المنتدي لكي لا نتشتت

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاتة, بالفعل اخي الكريم...

ahmedmagdy
05-23-2016, 00:59
اللهـم علّق قلبي بالصلاة والقرآن

وأرزقني الثبات حتى ألقاك

تدوين المعلومات ارجوكم

badr achkaif
05-23-2016, 02:01
أسلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته إخوتي الأعزاء
شكرا لك علىهذا الجوهد ولكن أنا لم أستطع رأية المحتوى على أي حال شكرا

nadir 16
05-23-2016, 03:42