PDA

View Full Version : ماذا ستفعل اذا ربحت مليون دولار؟

Pages : [1] 2 3 4 5

ahmed saleh
06-12-2012, 14:50
تخيل انك لو كسبت مليون دولار فى الفوركس فى صفقة واحدة
او كام صفقة انت اية اول حاجة هتعملها
هتسيب الفوركس وتاخد الفلوس ولا هتستمر
واية الى هتعملة بلفلوس اول حاجة تفكر فيها:tie:

hppt
06-12-2012, 14:59
اول حاجة طبعا هسحب الارباح لاكن مش كلها ممكن اسحب واخلي في الحساب 500 دولار او 100 دولار علي حسب واستمر بيهم
وطبعا الارباح الطائلة اول حاجة اخصم منها الزكاة والصدقة ثانيا بقا امنجه نفسي يعني اجيب عربية واجيب حجات تاني كتير ويمكن كمان اعمل مشاريع تاني
بس فين الفلوس اللي هتاجي قولي فين الفلوس وانا اجيبها هههههههه بس ان شاء الله لازم الواحد يجتهد لجي يحصل علي المليون

ahmed saleh
06-12-2012, 15:07
اول حاجة طبعا هسحب الارباح لاكن مش كلها ممكن اسحب واخلي في الحساب 500 دولار او 100 دولار علي حسب واستمر بيهم
وطبعا الارباح الطائلة اول حاجة اخصم منها الزكاة والصدقة ثانيا بقا امنجه نفسي يعني اجيب عربية واجيب حجات تاني كتير ويمكن كمان اعمل مشاريع تاني
بس فين الفلوس اللي هتاجي قولي فين الفلوس وانا اجيبها هههههههه بس ان شاء الله لازم الواحد يجتهد لجي يحصل علي المليون

يا سيدى ولله فى الفوركس مفيش حاجة مستحيلة انت ممكن تحصل معاك عادى
انا ولله عملتهم على الديمو وممكن تقول كان فيها حظ كبير لدرجة ان شديت فى شعرى عشان كان فى الديمو ومن سعتها عملت حساب حقيقى عشان مندمش على حاجة وبس يعنى
ربنا يكرمنا كلنا

realyone
06-12-2012, 15:17
يا سيدى ولله فى الفوركس مفيش حاجة مستحيلة انت ممكن تحصل معاك عادى
انا ولله عملتهم على الديمو وممكن تقول كان فيها حظ كبير لدرجة ان شديت فى شعرى عشان كان فى الديمو ومن سعتها عملت حساب حقيقى عشان مندمش على حاجة وبس يعنى
ربنا يكرمنا كلنا
كثير ناس عملوا ملايين مو مليون فقط على حساب الديمو,يااخي الديمو يختلف عن حساب الحقيقي الديمو بامكانك ان تخاطر وتجازف,اما الحساب الحقيقي فانت قبل ان تفتح صفقة قيس سرعة نبضات قلبك هل طبيعيه او لا,في الحساب الحقيقي تخاف ان تدخل على كل نقطة بدولار فما بالك الدخول ب10 دولار للنقطة او اكثر

ahmed saleh
06-12-2012, 15:24
كثير ناس عملوا ملايين مو مليون فقط على حساب الديمو,يااخي الديمو يختلف عن حساب الحقيقي الديمو بامكانك ان تخاطر وتجازف,اما الحساب الحقيقي فانت قبل ان تفتح صفقة قيس سرعة نبضات قلبك هل طبيعيه او لا,في الحساب الحقيقي تخاف ان تدخل على كل نقطة بدولار فما بالك الدخول ب10 دولار للنقطة او اكثر

اة ولله عندك حق بس انا شايف ان دة الطبيعى عند اى انسان بس انا شايف
انك من خلال تعلمك وخبرتك فى الفوركس ويكون عندك طريقة كويسة وراس مال جيد اظن انة من السهل ان تربح هذا البملغ ولا اية

21cent
06-12-2012, 15:29
اول حاجة افكر بيها انى اخد جزء كبير من المبلغ حتى لا اكثر من الدخول والمخاطرة واخسره بسبب الطمع
ثانيا هدخل بمبلغ قليل لانه بهذا المبلغ انا حققت مليون من قبل فسهل انى احقق بيه مليون مرة اخرى
المال اللى ربحته منه سوف احقق اولى احلمى ومشروعى الخاص الذى احلم بيه من قبل
فانها مجرد احلام ليس الا

magic777
06-12-2012, 15:31
ياريت يسمع منك ويتحقق لينا جميعا بأذن الله انا اول حاجه طبعا هعملها هسحب 90 في الميه من الارباح
واسيب ال 10 في الميه الباقيين للمتاجره عليها
واجي بأه على ال 90 في الميه دول احط نصهم في البنك والنص التاني اشترى بيه اللي ناقصني واصرف منه

Smart
06-12-2012, 15:45
اول حاجه هعملها هتجوز :yahoo:
بس مش هسيب الفوركس ان شاء الله
هتاجر بنص المبلغ واسحب النص التانى
من الصعب جدا انك تسيب الفوركس الا ان يشاء الله تعالى
شكرا على الموضوع
تم تغير عنوان الموضوع ليعبر عن محتواه

sho
06-12-2012, 15:51
اعتقد اننى حتى ان حصلت على مبلغ مليون دولار ربح من الفوركس فاننى لن استطيع ان اتوقف عن التداول فى سوق الفوركس ابدا .. سوف استمر ولكن قد يقل نشاطى فقط حيث اننى قد اقوم بالدخول فى مشروع حقيقى على ارض الواقع وقد يتطلب هذا تخفيض الوقت المخصص للفوركس ...

realyone
06-12-2012, 15:57
بامكان ان نحقق مليون دولار او اكثر بالتعاون بين اعضاء المنتدى,لماذا لانعمل محفظه جماعيه بحيث يكون لنا حساب كبير وكذا يمكننا ان ندخل الصفقات بلوت كبير,والأرباح يتوزع للجميع على حسب راس مال كل عضو,فهذا اقتراح لا اكثر

ahmednabil240
06-12-2012, 16:36
اول حاجه هاعملها اقسم المبلغ لارح اشياء
-1
250000 صدقه جاريه لله
2- استغل فى الفوركس من جديد ب 250000
3 - ادخل مبلغ فى المنزل250000
4- اعين الربع الاخير لائ ظروف طارقه

HARRY POTTEER
06-12-2012, 17:06
-1
250000 صدقه جاريه لله

اكيد يا غالي مبلغ زي ده كبير و ممكن تعمل منه اشياء كتير
متلا ممكن تستتمرجزء المال ده في مشرووع يكوون مضموون و منه تستفاد
من استتمارك و لا يضيع و تصرفه عالفاضي
و الجزء الاخر تتصدق منه و تحووش منه للضرووف الطارئة

ana1990
06-12-2012, 17:12
هسحبهم طبعا و اتجوز و افتح مشروع عالمي و انسى الشغل على النت انا هشغل ناس عندي و ادفعلهم ربع ارباحي ده طبعا غير البيت و العربيه الجداد و لو لقيت نفسي فاضي ممكن ابقى اخش ارخم على الناس في المنتدى و اذلهم بارباحي العاليه و كل اللي يسالني على الطريقه اقوله بطلت شغل (انا بهزر طبعا)

HARRY POTTEER
06-12-2012, 17:16
هسحبهم طبعا و اتجوز و افتح مشروع عالمي و انسى الشغل على النت انا هشغل ناس عندي و ادفعلهم ربع ارباحي ده طبعا غير البيت و العربيه الجداد و لو لقيت نفسي فاضي ممكن ابقى اخش ارخم على الناس في المنتدى و اذلهم بارباحي العاليه و كل اللي يسالني على الطريقه اقوله بطلت شغل (انا بهزر طبعا)

ههههههه اكيد يا غلي انت بتهزر
و احب اقوول لك انه مهما انت عايش و لديك هده اسعى لكي تحققو
و رببنا يوفقك و تكسب كمان و كمان

safiforex
06-12-2012, 17:22
هههههههههههه ، المليون حتة واحدة ، يا جماعة خلونا في المفيد ، و سيبونا من الاحلانم دي ، لانها بتسبب لنا حالة نفسية طماعة جدا
نرجوا ان تتفهموا قصدي جيدا ، لاننا لما نعمل اوهام لانفسنا حول المليون ، اكيد وراء الوهم سيكون دوافع نفسية ستؤثر بلا شك علينا
لهذا لا يجب التفكير في الاحلام بدون من ان نعمل تخطيط لها بالشكل المطلوب

AhmedMagnifico
06-12-2012, 20:09
هههههههههههه ، المليون حتة واحدة ، يا جماعة خلونا في المفيد ، و سيبونا من الاحلانم دي ، لانها بتسبب لنا حالة نفسية طماعة جدا
نرجوا ان تتفهموا قصدي جيدا ، لاننا لما نعمل اوهام لانفسنا حول المليون ، اكيد وراء الوهم سيكون دوافع نفسية ستؤثر بلا شك علينا
لهذا لا يجب التفكير في الاحلام بدون من ان نعمل تخطيط لها بالشكل المطلوب
بالظبط
وبعدين يا سيدى بس يجى المليون وربنا يحلها
هاتوا انت بس :p

mohamed eldamnhorey
06-12-2012, 20:41
ياااااااااااه حلم الكثير من الناس

هعمل حاجات كتير جداً

اولاً : هساعد كل فقراء بلدى

ثانياً : هعمل مصنع كبير اشغل فيه البطاله

ثالثا : هعمل حساب بــ100 الف دولار

اتاجر عليه بمزاج كده

الله يكرمنا ويحقق لنا حلمنا

safiforex
06-12-2012, 20:49

هعمل حاجات كتير جداً

اتاجر عليه بمزاج كده

الله يوفقك اخي في ما تتمناه ، لكن من الاحسن قول ان شاء الله
لان الامر اننا نقول سوف نعمل ، ربما قد لا يكون ، لانه ممكن الواحد لما يصبح لديه المليون ، ربما لا يفكر حتى في الذي بالقرب منه فما بالك بالفقير
و هذه عن ملاحظاتي لكثير من الناس ، فلما يكون لديهم مال قليل ، تجدهم الاقرب اليك بماله اولا ، و لكن بمجرد انهم يصبح لديهم مصدر مالي مهم ، يقلب وجهه الى الوجهة الاخرى

Mr.GooDMaN
06-12-2012, 20:59
هعمل مشروع كبير يجبلي دخل كويس واتاجر بالباقي كاستثمار مساند وهخصص من الدخل اللي هيجي من المشروع جزء للاستثمار مش شرط يكون الاستثمار ده ف الفوركس
وربنا يكــــرم :d

ahmed saleh
06-12-2012, 21:18
شكرا على الموضوع

ربنا يكرمك وتتجوز وتحقق هذا الربح وكلنا نحققة ولكن لا يوجد شئ مستحيل

ahmed saleh
06-12-2012, 21:20
هعمل مشروع كبير يجبلي دخل كويس واتاجر بالباقي كاستثمار مساند وهخصص من الدخل اللي هيجي من المشروع جزء للاستثمار مش شرط يكون الاستثمار ده ف الفوركس
وربنا يكــــرم :d

ربنا يكرمك انت شكلك فى ف دماغك مشاريع واستثمارات كبيرة عايز تحققها
وعايز تعمل حاجات كتيرة ربنا يكرمك وتحقق الى انت عايزة

zahran
06-12-2012, 22:30
اولا . المليون دولار دول بالمصرى يعنى سته مليون جينيه يا سيدى
اولا هشترى قطعه ارض محترمه فى اى من المدن الجديده وابنى عليهم فيلا صغيره حلوه كدا ..قول هتكلف فى الموضوع دا بتاع اتنين ونص مليون جينيه
اجيب عربيه بى ام 320 قول ادى كمان 300 الف
واتجوز واتفسح بقى ب 200 الف عشان نقفلهم تلاته مليون جينيه
والتلاته مليون الباقيين هشيل منهم مليون ونص اشترى بيه دهب
والمليون ونص بقى الباقيين ابدا بيهم مشروع ضخم ان شاء الله

magic777
06-12-2012, 22:40
-1
250000 صدقه جاريه لله

اهم حاجه فعلا انك تخرج منهم زكاه لوجه الله تعالى علشان ربنا يبارك ليك فيهم
ويزيدك من فضله والاحسن انك تعمل مشروع خيري كمستوصف مثلا لعلاج الفقراء او ملجأ للأيتام
الى جانب طبعا مشروع ليك تكسب منه

kingman
06-13-2012, 01:03
اولا . المليون دولار دول بالمصرى يعنى سته مليون جينيه يا سيدى
اولا هشترى قطعه ارض محترمه فى اى من المدن الجديده وابنى عليهم فيلا صغيره حلوه كدا ..قول هتكلف فى الموضوع دا بتاع اتنين ونص مليون جينيه
اجيب عربيه بى ام 320 قول ادى كمان 300 الف
واتجوز واتفسح بقى ب 200 الف عشان نقفلهم تلاته مليون جينيه
والتلاته مليون الباقيين هشيل منهم مليون ونص اشترى بيه دهب
والمليون ونص بقى الباقيين ابدا بيهم مشروع ضخم ان شاء الله
تفكير منطقى جدا ههههه وكده المليون دولار هيببقوا غيروا حياة الواحد بشكل صحيح وايجابى جدا ووضعه فى مستوى اجتماعى جيد ومشروع يعتمد عليه فى المستقبل وايضا يفيد المجتمع بهذا المشروع الذى اكيد سيكون سبب فى فتح ابواب رزق للكثيرين وده بشوفه افضل وظيفة للمال فى الحياة انها تكون ايجابية فى تنمية المجتمع وليس فقط لمجرد الكنز ربنا يوفقنا ونوصل للميون دول هههه

mage
06-13-2012, 01:33
بالتأكيد اول شئ سوف افلعه انى اطلع احج انا وابى وامى واخوانى ومن بعدها سوف افكر فى كيفية بناء نفسى وعمل مشروع لكى اتمكن من تحقيق نسبة ارباح من هذا المشروع اؤمن به حياتى ومستقبلى وهكذا كل ما بيكون معايا فلوس زيادة هعمل اعمال خيرية واطور من نفسى فى الشغل وهكذا واعتقد ان الجميع يتفق معى

ahmed saleh
06-13-2012, 01:57

هعمل حاجات كتير جداً

اتاجر عليه بمزاج كده

بس اظن يا محمد ان المليون دولار مش هيكفو للحلام دة كلها دة يعنى المضنع لوحدة ممكن يدخل فى اكتر من 10 مليون مصرى ههههههة ولا اية
وعلى العموم ربنا يكرمنا كلنا

ahmed
06-13-2012, 12:18
هسحب المليون دولار واعمل بنصمم مشروع
اشتغل فيه انا وحبايبى وجرانى واصحابى
والنص التانى اتبرع بيه للجمعيات الخيريه
وهستمر ان شاء الله فى المتاجرة بردو

mohamed eldamnhorey
06-13-2012, 14:31
بس اظن يا محمد ان المليون دولار مش هيكفو للحلام دة كلها دة يعنى المضنع لوحدة ممكن يدخل فى اكتر من 10 مليون مصرى ههههههة ولا اية
وعلى العموم ربنا يكرمنا كلنا

ياعمنا لاء

انا هعمل مصنع صغير

غزل ونسيج او اى شئ نشغل البطاله ونفيد الناس ونستفاد

مش شرط يعنى اول ما هشطح هنطح
ههههههههههههه

تحياتى

Texxon
06-13-2012, 15:32
مليون دولار يعني ولا حاجه، هتجيبهم بيت كويس ب 3 مليون جنية مثلا و عربية محترمة ب مليون و نص مثلا يبقه فاضلك كام ! : )

:)

احسن حاجه انته تتاجر لحد ما يبقه معاك 100 مليون او الحد ما تخسر فلوسك كلها ايهما اقرب ;)

mohamed eldamnhorey
06-13-2012, 15:34
مليون دولار يعني ولا حاجه، هتجيبهم بيت كويس ب 3 مليون جنية مثلا و عربية محترمة ب مليون و نص مثلا يبقه فاضلك كام ! : )

احسن حاجه انته تتاجر لحد ما يبقه معاك 100 مليون او الحد ما تخسر فلوسك كلها ايهما اقرب ;)

ينهر ابيض 100 مليون مره وحده ياغالى

مبلغ ضخم جداً

يعمل لك المستحيل

الله يرزقنا بيه يارب

2x1
06-13-2012, 15:43
اول حاجة باذن اللة هعمل حاجة خيرية بربع المبلغ وبعد كدة هعمل مشروع

كبير وحبة حجات كدة يعني فيلا وعربية وكدة يعني

mando
06-13-2012, 16:30
هو انا شايف انه الوصول لى المليون بالنسبة لى صعب محتاج الواحد يكون اخد خبرة كبيرة فى السوق واتعلم كتير لكن مشكلة الواحد لسة فى البدية مشتت بين هنا وهنا وكمان مافيش راس مال جيد الواحد يبداء بيها لكن لوربنا كرم ان شاء الله اول شئ حاجة خيرية اعملها ان شاء الله وبعدين نحج انا وناس البيت ان شاء الله وبعدين اشوف هاعمل مشروع اى حاجة يكون ليها دخل ثابت

HAFMAR
06-15-2012, 14:34
السلام عليكم

انا اعرف فريق السلاحف وصل للمليون في سنتين على ما اعتقد
انا عن نفسي لو وصلت للمليون اخذ اجازة سنة كاملة ههههههه و اتصدق ببعض من المال و احج و اشتري منزل و اكمل المتاجرة بالفوركس فاذا وصلت للمليون فنا قادر على الوصول اليه مرة اخرى

sandapa
06-15-2012, 14:37
انا سوف اسحب نصفها اي 500 الف واستتمر النصف الاخر
واتاجر مرة اخرى

forex4ever
06-15-2012, 14:47

والله المواضيع دي بتدي امل معقول الواحد يقدر يحقق مليون دولار في صفقة وللا حتى 100 صفقة
ياريت ..طيب خليني اربح انا بس 500 الف وانا مش هشتغل في الفوركس تاني ابدا !! امممم يعني ممكن اشتغل ب 10000 دولار وللا حاجه على سبيل المرح والمزيد من الاثارة في حياتي ههههههههههههههه

kingman
06-15-2012, 15:29
والله المواضيع دي بتدي امل معقول الواحد يقدر يحقق مليون دولار في صفقة وللا حتى 100 صفقة
ياريت ..طيب خليني اربح انا بس 500 الف وانا مش هشتغل في الفوركس تاني ابدا !! امممم يعني ممكن اشتغل ب 10000 دولار وللا حاجه على سبيل المرح والمزيد من الاثارة في حياتي ههههههههههههههه

هو الواحد اكيد بفضل الله لما يمتلك ثروة ويتاجر فى الفوركس او اى سوق مالى بجزء صغي رجدا من ثروته هيبقى شئ جيد جدا يعنى اللى عنده مليون دولار ويتاجر فى سوق الفوركس بخمسين الف مثلا هيتاجر وهو مرتاح لأنه عنده اللى يكفيه ومتاجرته هتكون ناجحة بأذن الله

okash
06-15-2012, 15:33
طبعا الطمع هو موجود في كل واحد متداول في الفوركس ولكن في نسب مختلفة ، عن نفسي رح اتركهم في الحساب واتداول فيهم لحتى يسرو 2 مليون دولار
:yahoo:
طبعا اذا سار معي مليون من ورا الفوركس اكيد رح تصيبني جلطة

mohamed eldamnhorey
06-15-2012, 15:43
طبعا الطمع هو موجود في كل واحد متداول في الفوركس ولكن في نسب مختلفة ، عن نفسي رح اتركهم في الحساب واتداول فيهم لحتى يسرو 2 مليون دولار
:yahoo:
طبعا اذا سار معي مليون من ورا الفوركس اكيد رح تصيبني جلطة

هههههههههههههه هيجيلك جلطه لو بقا معاك مليون

لا ياعم اعمل معروف الله يكرمك

اخسر ومتكسبش علشان بعد الشر عليك متنصبش بجلطه ياغالى

Rami
06-15-2012, 15:55
اول حاجة باذن اللة هعمل حاجة خيرية بربع المبلغ وبعد كدة هعمل مشروع

كبير وحبة حجات كدة يعني فيلا وعربية وكدة يعني

والله شئ ممتاز انك بدات حديثك بشئ خير , هناك الكثير من الانانية لدى بعض الناس خصوصا اذا انعم الله عليهم , أعرض ونأى بجانبه
ويقول انما اوتيته على علم عندى
ونسى ان الله هو الرزاق الكريم
ولا باس ان لا ننسى انفسنا بمتعة هذه الدنيا
تحيتى لك

ramid
06-15-2012, 17:28
اعتقد اننى حتى ان حصلت على مبلغ مليون دولار ربح من الفوركس فاننى لن استطيع ان اتوقف عن التداول فى سوق الفوركس ابدا .. سوف استمر ولكن قد يقل نشاطى فقط حيث اننى قد اقوم بالدخول فى مشروع حقيقى على ارض الواقع وقد يتطلب هذا تخفيض الوقت المخصص للفوركس ...

فعلا أنا أفكر بنفس الطريقة وأعتقد انني اذا حققت ربحا كبيرا فسوف امول مشروعا شخصيا
وسأتابع التداول في الفوركس الى أن يشاء الله

safiforex
06-15-2012, 18:02
فعلا أنا أفكر بنفس الطريقة وأعتقد انني اذا حققت ربحا كبيرا فسوف امول مشروعا شخصيا
وسأتابع التداول في الفوركس الى أن يشاء الله

بالتوفيق لك اخي الكريم ، و فعلا تمويل مشروع شخصي هذا مهم للغاية
لان الفوركس غير مضمون ، و بهذا المشروع فانك يتوفر دخل قار لك داءما
بالتوفيق لك ان تصل الى هذا المرحلة

vamoscapitos
06-15-2012, 18:07
اول شيء سافعله هو اني ساسحب 80% وبالطبع لن اترك الفوركس

سابقى لاتاجر ب20% واستخدم الاستراتيجية التي اربحتني المليون

هههه انا طمعت

yassie
06-15-2012, 18:12
اول شيء سافعله هو اني ساسحب 80% وبالطبع لن اترك الفوركس

سابقى لاتاجر ب20% واستخدم الاستراتيجية التي اربحتني المليون

هههه انا طمعت

ههههه استراتيجية رائعة
و لكن انا بكل صراحة سآخد المليون و ابتعد عن الفويكس و عن النت باكملها
و اعيش في الحياة الحقيقية و اعمل فيها مشروع
و اخصص وقت لتقرب الى الله

ahmed abdalla
06-15-2012, 18:13
بالنسبة ليا انا مش ممكن اسيب الفوركس مهما كسبت فلوس منه لان الفوركس مهم جدا ليا
اما الفلوس اللى هاكسبها من الفوركس حتشتغل فى بعض المجالات الخاريجية علشان تحقق لى ارباح كبيرة

aboualy
06-15-2012, 18:16
بالنسبة ليا انا مش ممكن اسيب الفوركس مهما كسبت فلوس منه لان الفوركس مهم جدا ليا
اما الفلوس اللى هاكسبها من الفوركس حتشتغل فى بعض المجالات الخاريجية علشان تحقق لى ارباح كبيرة

اتفق معك اخى العزيز لا يمكن ان اترك الفوركس وخصوصا بعد ان اربح منه مبلغ ضخم ولكن الارباح التى ساحصل عليها ساستغلها فى عمل اخر من باب التنويع وعدم وضع البيض كله فى سلة واحدة ولذلك ساتجه الى استثمار هذه الارباح فى مجال المخاطرة فيه تكون اقل من الفوركس

sunlight
06-15-2012, 20:00
اتفق معك اخى العزيز لا يمكن ان اترك الفوركس وخصوصا بعد ان اربح منه مبلغ ضخم ولكن الارباح التى ساحصل عليها ساستغلها فى عمل اخر من باب التنويع وعدم وضع البيض كله فى سلة واحدة ولذلك ساتجه الى استثمار هذه الارباح فى مجال المخاطرة فيه تكون اقل من الفوركس

طبعا بالتأكيد اذا ربحت مبلغ ضخم من الفوركس فلن اتركه لانى هاعمل تانى وتالت الفوركس اصبح وظيفه حقيقيه لكل الناس واصبح جميع الناس الاعتماد عليه وعلى معيشتهم
انا اعرف ناس اشترو اشياء كثيره من فلوس الفوركس ولكن كله شىء مع الصبر

karbak
06-15-2012, 23:07
سؤال منطقي في رأي انا سأستمر وساقوم بنشر وتعميم الفوركس على كل من اعلم بس اكيد انا رح تقل ممارستي للفوركس لانه مليون دينار كفيل بالبداية بأي مشروع اخر يجني ارباحا دون المخاطره الموجوده بتجارتنا المحببه الفوركس

elzeel
06-15-2012, 23:11
طبعا فى احلام شخصيه هحاول انى احققها ان شاء الله ومن اولها انى اطلع امى الحج ان شاء الله وبعدها ابدا مشروع ليا بجد مشروع اعتمد عليه

talal
06-16-2012, 00:33
لو ربحت مليون دولار سوف اقول للفوركس وداعا وسوف اعود اليك اذا خلص وصرفت المليون دلاور
طبعا مليون دولار ان شاء الله اربح هذا المبلغ وسوف اعمل لي مشروع اقدر استفيد منه واصرف منه وربنا يوفقنا .

remo
06-16-2012, 02:00

انا اسيب 50 الف دولار العب بيهم فى الفوركس والباقى اسحبهم اجيب عربية بة ام دبليو وشقة فخمة وافتح مزرعة عجول وزابدا استثمر ال 50 الف فى الفوركس واحاول اجيب منها دخل شهرى ثابت على الاقل 6 الف دولا

forexBOSS
06-16-2012, 02:13
انا عن نفسى عمرى مهعرض فلوسى للمخاطره العاليه دى لان هذا يعتبر عدم احترام لاداره راس المال و لازم الكل يهتم بيها و يترك وهم المليون انا عن نفسى حلم حياتى انى احصل على راتب شهرى كبير و ثابت من الفوركس و سعتها كل حاجه هتبقى تمام و مش محتاج اوصل للمليون لان المليون مشوار صعب جدا او شبه مستحيل و يحتاج ايضا الى عمل جماعى

M Sabry M Elbakrawy
06-16-2012, 02:56
والله انا ما فكرت في الحكاية دي وات جت علي بالي صدق :D
بس يعني لو حصل او ربناا كرم حعمل اللي ما يتعملش واظبط ال g واروش ال D

Desperate
06-16-2012, 03:35
اقوم بسحب 800 الف دولار لاشترى بيهم ما اريد مثل مكان سكن جديد وسيارة وباقى الكماليات المعروفة
وعلاوة على ذلك استمر فى المتاجرة ب ال 200 الف واحاول تحقيق ربح ثابت شهريا يتراوح بين 10 - 20 %
لاحقق المليون مرة اخرى فى اقرب وقت ممكن
بالاضافة قد افتتح شركة استثمارية على الانترنت تتشكل فكرتها فى ان المودعون يستثمرون اموالهم فى الفوركس عن طريقى ونتقاسم الارباح بالنصف
وبذلك قد احقق المليون مرة اخرى فى خلال نصف عام

osama shaban
06-16-2012, 03:58
اكيد انا اساسا مش هوصل لمليون عشان ححول الارباح قبل موصل للرقم ده بس لو افتراضا حصل كده ححول المبلغ كله واسيب رقم صغير في حسابي وابداء اشتغل من جديد ولكن هيكون الفوركس ساعتها هوايه مش اكتر مش عاشن الربح عشان انا كده ابقا حققت كل اللي انا عايزه من الفوركس

maklad94
06-16-2012, 11:53
اول حاجه هتجوز :d واجيب بيت وعربية محترمة طبعا مش اقل من بى ام دبليو او مرسيدس وطبعا بيت مش اى كلام ده كله بالمصرى قول مثلا مليون ونص مصرى هيتبقى حوالى 4.5 النص ده احطه فى البنك و2 فى الفوركس تانى وال2 الباقيين اصرف على نفسى بيهم واسافر اوروبا :d :d

magic777
06-16-2012, 14:51
انا عن نفسى عمرى مهعرض فلوسى للمخاطره العاليه دى لان هذا يعتبر عدم احترام لاداره راس المال و لازم الكل يهتم بيها و يترك وهم المليون انا عن نفسى حلم حياتى انى احصل على راتب شهرى كبير و ثابت من الفوركس و سعتها كل حاجه هتبقى تمام و مش محتاج اوصل للمليون لان المليون مشوار صعب جدا او شبه مستحيل و يحتاج ايضا الى عمل جماعى

لا اخي هو مش صعب وغلط انك تشتغل مع جماعه لتحقيق حلم المليون من وجهه نظري لان الكل هنا
مش ليهم نفس القدرات وبالتالي هيختلفوا او يغلطوا او يحطموا معنويات بعض
فالافضل هنا تقسم هدفك ووقتك وتشتغل بنفسك

compaq0
06-16-2012, 16:24
ياااااااااااااه انا هنسى حاجه اسمها فوركس و اول حاجه هروح فرنسا و لما ارجع هشترى عربيه دودج موديل 2000 والف العالم واساعد كل من يهمنى امره بس الاهم لن اعود للفوركس تانى

The Mester X
06-16-2012, 18:17
انا لم افكر في ذلك اصلا لانه اشوف ان ربح 1 مليون دولار بعيدة عني ولاتوجد طريقة ممكن اربح بها1 مليون دولارولكن لا باس نحلم شو معاك انا راح اشتري منزل يكون متوسط ليس صغير او كبير و ايضا سيارة ممتازة و افتح مشروع اربح منه رزق لي ولاولدي

Rami
06-16-2012, 18:22
ياااااااااااااه انا هنسى حاجه اسمها فوركس و اول حاجه هروح فرنسا و لما ارجع هشترى عربيه دودج موديل 2000 والف العالم واساعد كل من يهمنى امره بس الاهم لن اعود للفوركس تانى

انا متفق فى كل ماقلت لكن مختلف فى حاجة واحدة وهى
هل فعلا هتسيب الفوركس ؟؟ ولا هتدخل براس مال اكبر من المليون الى ربحته ؟؟ هههههههه

A7mad_Aziz
06-16-2012, 18:27

هههههههههههههههههههههه..حل م جميل بصراحة..لو اتحقق..اول حاجة هعملها هطلع امي وابوية الحج..في ناس كتير اعرفهم محتاجين مساعدة هساعدهم..ثالثاُ هشتري العربية اللي نفسي فيها والبيت اللي نفسي فيه وبعدين هعمل مشروع وطبعاً هكمل ف الفوركس

H!m0
06-16-2012, 23:46
بالعمل الجماعي ممكن نحقق المليون و زيادة واذا حققت المليون ان شاء الله سأواصل في الفوركس و أبني مشاريع خاصة بي في أرض الواقع و ممكن أساعد أصدقائي و الذهاب للحج أمنيتنا و فيها الكثير و الكثير من الطلبات لاكن يجب أن نعرف كيف نصرف أموالنا

ma90do
06-16-2012, 23:48
هعمل حاجه حلوه مش هشتغل في المجال تاني وابني كام جامع واساعد ناس كتير

واعيش حياتي اجيب تلاجه جديده واغير العجله بتاعتي واتجوز واشتري اسكوتر لعيالي هتبقي تمام قوي :d:d:d:

kingman
06-17-2012, 00:06
لا اخي هو مش صعب وغلط انك تشتغل مع جماعه لتحقيق حلم المليون من وجهه نظري لان الكل هنا
مش ليهم نفس القدرات وبالتالي هيختلفوا او يغلطوا او يحطموا معنويات بعض
فالافضل هنا تقسم هدفك ووقتك وتشتغل بنفسك
ودايما انا بفضل فى اى رلة ان يتم تقسيم الصفقات والرصيد بحيث يكون فيه سحب لمبلغ معين مع كل مرحلة بحيث يضمن المتاجر جزء من الآرباح فى رحلته وده بيدى دفعة قوية فى المشوار نحو الهدف الكبر وربى يوفقنا جميعا

كريم
06-17-2012, 00:10
هسحب 90 في الميه و اشتري كل حاجه نفسي فيها و حط فلوس في البنك و 10 في الميه اتاجر و يبقى راس مال ميه ميه

و ياريت والله كنت تلاقي متاجري الفوركس ضاربين الجو و مفيش حاجه مستحيلة بس لازم ... !!!

و الله ولي التوفيق و النجاح و صلى اللهم على سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم

mage
06-17-2012, 02:33
هسحب 90 في الميه و اشتري كل حاجه نفسي فيها و حط فلوس في البنك و 10 في الميه اتاجر و يبقى راس مال ميه ميه

و ياريت والله كنت تلاقي متاجري الفوركس ضاربين الجو و مفيش حاجه مستحيلة بس لازم ... !!!

و الله ولي التوفيق و النجاح و صلى اللهم على سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم

لا يا استاذى 90 % نسبة بكيرة جد ولكن انت لو سحبت 10 % تكفيك والباقى تستثمر به او تعمل مشروع كويس وهتقدر حينها تخلى المليون الواحدة تبقى اكثر من مليون وساعتها يا باشا هتقدر تحقق نسبة ارباح كبيرة جدا فى الفوركس وفى وقت قصير جدا

mony
06-17-2012, 07:37
اكيد مستحيل ان يحصل ذلك لان المليون دولار مبلغ كبير واعتقد ليس بسهوله احد يمكن ان يحصل عليه بل يتطلب خبره كبيره وان لا استطيع تحقيق ذلك

2x1
06-17-2012, 09:19
بالعمل الجماعي ممكن نحقق المليون و زيادة واذا حققت المليون ان شاء الله سأواصل في الفوركس و أبني مشاريع خاصة بي في أرض الواقع و ممكن أساعد أصدقائي و الذهاب للحج أمنيتنا و فيها الكثير و الكثير من الطلبات لاكن يجب أن نعرف كيف نصرف أموالنا

ربنا معاك ان شاء الله ومدام نويت خير ربنا هيدك خير ان شاء لله

بس اوعي تنسانا فمشاريع ههههههههههه انا اول واحد عاوز اكون معاك فمشروعك الجماعي

magic777
06-17-2012, 18:09
ودايما انا بفضل فى اى رلة ان يتم تقسيم الصفقات والرصيد بحيث يكون فيه سحب لمبلغ معين مع كل مرحلة بحيث يضمن المتاجر جزء من الآرباح فى رحلته وده بيدى دفعة قوية فى المشوار نحو الهدف الكبر وربى يوفقنا جميعا

وطبعا انت هيكون ليك نسبه عاوز تسحبها لما توصل لمبلغ معين بس غيرك في المجموعه عاوز نسبه اخرى
وده اللي بيخلي العمل في مجموعه للوصول الى المليون لا تكمل المشوار لان ميول الاعضاء مختلفه
وطريقه عملهم وتفكيرهم مختلفه ايضا

mohamed eldamnhorey
06-17-2012, 18:11
اكيد مستحيل ان يحصل ذلك لان المليون دولار مبلغ كبير واعتقد ليس بسهوله احد يمكن ان يحصل عليه بل يتطلب خبره كبيره وان لا استطيع تحقيق ذلك

رحلة شاقة جداً يامونى والله

تتطلب منك وقت كبير وجهد ليس بالساهل

احنا نتمنى بس مبلغ شهرى محترم كده وثابت

احسن ما نجرى وراء الملايين

kingman
06-17-2012, 21:01
لا يا استاذى 90 % نسبة بكيرة جد ولكن انت لو سحبت 10 % تكفيك والباقى تستثمر به او تعمل مشروع كويس وهتقدر حينها تخلى المليون الواحدة تبقى اكثر من مليون وساعتها يا باشا هتقدر تحقق نسبة ارباح كبيرة جدا فى الفوركس وفى وقت قصير جدا

بالعكس انا شايف ان الواحد يسحب 90 فى الميه من حسابه ويترك عشرة فى المية للمتاجرة والأشتثمار افضل شئ وده المنطقى لأن عشرة فى الميه ايضا مبلغ كبير ليس صغير فنحن نتحدث عن مليون ههههه بس يارب نقدر نوصل ليه

eg100
06-21-2012, 15:48
سوف اسحبة كلة حتى لو مليون وسنت
واترك الفوركس مليون وسنت خيرا من ملاين لا اعلمة ان تاتى مرة اخرى
واستمتع بى المليون وسنت ههههههههه

بجد سوف اعتزل الفوركس مليون دولار مبلغ ليس بقليل
استطيع فتح مشروع بة

deadlyfox
06-21-2012, 20:43
هاسحبهم كلهم واسيب مبلغ صغير ابدا بيه من جديد
وابدا اكبرة تانى وكانى لسه مبتدئ

simo424
06-21-2012, 20:52
انا هنسى حاجه اسمها فوركس

najoull19
06-21-2012, 22:20
سوف اشتري بالربع ملابس لي والربع الاخر اي انصف استتمره والربع الاخر اعطيه لوالدي اما ماتبقى اضعه في جيبي للزمان

عزبز 18
06-21-2012, 22:24
في تجارة الفوركس ممكن تربح اكثر من مليون دولار ولاكن ليس سهلة كما تعتقد لان الطريق صعب الي الوصول الي مليون دولار لازم حوالي 3 سنوات او اكثر ممكن تحقق الهدف
انا عن نفسي تظن انني لا استطيع تحقيق مليون دولار في حياتي كلها ولاكن تحقيق ربح صغير وترضي به خير لك

Amgad91
06-21-2012, 22:26
بالتأكيد طبعا هاسيب الفوركس ولو اني شايف ان كده هيكون صعب جدا و اقرب للمستحيل ولكن هاحاول ابحث عن مجال ربح تاني او اعمل مشروع
طبعا ارباحه مش هتكون بحجم الفوركس ولكن هيكون الضغط العصبي و النفسي اقل بكتير جدا من الفوركس
و ساعتها لو 10 في المية ارباح شهريا هتبقى ارباح عالية جدا

kingman
06-21-2012, 23:11

استطيع فتح مشروع بة
ههههههه على رايك ويبقى كده كتر خير الفوركس ونسمعه مع السلامو عليكم مع ان الأنسان بطبيعته يحب المزيد وكل ماربنا يعكيع بيطلب اكثر ومش هيبان تصرف الأنسان فى هذه الحالة الا لما يتواجد فى فى التجربة ذات نفسها هههه وياريت نعيش التجربة دى

karbak
06-21-2012, 23:18
بسيطة اترك نصفهم مع رأس المال واتبرع بنسبة 10% مع العلم اني قطعت نذر على نفسي ان اتبرع 2 % من الربح واخذ الباقي وابدأ بتحقيق اهدافي واحلامي التي دخلت الفوركس بسببها ولأجل تحقيقها

ahmed
06-21-2012, 23:21

اعتقد اننا بالعمل الجماعى يمكننا الوصول الى المليون
والمليار وذلك لاهميه العمل الجماعى من حيث التنظيم التحفيزوالتطويروالنقد البناء بعكس العمل الفردى

magic777
06-22-2012, 19:09

استطيع فتح مشروع بة

للدرجه دي انت كده فعلا مش مقتنع بالمجال زي ما فهمت من ردك
حتى انت ممكن تسحب نصهم هنا وتتاجر بالباقي ليه لالو كنت وصلت طبعا لمرحله الاحتراف اللي
هتساعدك تحقق زي المبلغ ده من الباقي اللي انت سبتهم في حسابك

KOGI
06-22-2012, 20:54
ولله فى الفوركس مفيش حاجة مستحيلة انت ممكن تحصل معاك عادى
انا ولله عملتهم على الديمو وممكن تقول كان فيها حظ كبير

zikooo014
06-22-2012, 21:04

مش هنسي حق ربنا عليا الاول
و بعد كده اشوف و ادور علي مشروع يجبلي دخل ثابت غير الفوركس عشان لو حصل حاجه لقدر الله و مقدرتش اتابع الفوركس

kingman
06-22-2012, 22:31
للدرجه دي انت كده فعلا مش مقتنع بالمجال زي ما فهمت من ردك
حتى انت ممكن تسحب نصهم هنا وتتاجر بالباقي ليه لالو كنت وصلت طبعا لمرحله الاحتراف اللي
هتساعدك تحقق زي المبلغ ده من الباقي اللي انت سبتهم في حسابك
ده بيعبر ان الكثير مش مقتنع اساسا انه هيقدر يوصل للمليون حتى انا واحد من الناس مش بيشغلنى موضوع المليون ده لأنى اعرف السوق جيد انه سوق خطر وعايز حرص جامد وبفضل انى احقق دخل جيد افضل من انى اشغل دماغى بالمليون لكن اذا اتاحت لى الفرصة فاتمنى ان اوفق اليه

assidi saber
06-22-2012, 23:17
اذا ربحت مليون دولار فاني سوف اشتري بعض الهدايا و كذلك اذهب في جولة لبلد اجنبي مجاور

soufiane04
06-22-2012, 23:21
اول شي اتصدق بمبلغ منهـا واركع ركعتين شكر لله وعاد بعدين استثمر بالباقي واصير تاجر كبير في مجال الفوركس

aboualy
06-22-2012, 23:26
ده بيعبر ان الكثير مش مقتنع اساسا انه هيقدر يوصل للمليون حتى انا واحد من الناس مش بيشغلنى موضوع المليون ده لأنى اعرف السوق جيد انه سوق خطر وعايز حرص جامد وبفضل انى احقق دخل جيد افضل من انى اشغل دماغى بالمليون لكن اذا اتاحت لى الفرصة فاتمنى ان اوفق اليه

افضل طريقة للعمل فى الفوركس هى ان ترضى بالربح المعقول وان لا تسعى الى الارباح الضخمة فى بداية حياتك ففى البداية انت تسعى الى اكتساب الخبرة اولا ومعها الربح المعقول ثم بعد ذلك سوف تستطيع ان تقرر بنفسك اذا كنت تستطيع الوصول الى الملون ام لا

Mostafa Mando
06-22-2012, 23:45
انا لو كسبت مليون دولار هحطهم في البنك وابقى جزمة لو فكرت اشتغل ههههههه

طبعا بهزر الحقيقة اول حاجة هروح الحج لإني عملت ذنوب كتيرة في حياتي وكنت مقصر مع ربنا

ثاني حاجة هحط جزء منهم في البنك كأمان والباقي هفاتح بيه مشروع حقيقي كبير يفيد البلد

والباقي سوف اكمل متاجرة بيه في الفوركس

حيث لو تاجرت بالمليون ممكن اخسرهم تاني

realyone
06-22-2012, 23:46
بالنسبة لي اذا ربحت مليون بالفوركس فسوف اعتزل الفوركس واريح دماغي من ضغط الفوركس واستبداد الفوركس,لان الفوركس يقيدك ويجعلك تلازم شاشة الكمبيوتر طول اليوم,فسوف اقول للفوركس وداعا عندما اربح مليون دولار وابدأ حياة جديده في مجال غير الفوركس

assidi saber
06-22-2012, 23:49
انا اعرف انها مستحلة لكن اذا ربحت الف دولار فاني سوف اقوم بالسفر الى بلد اجنبي

sunlight
06-22-2012, 23:50
بالنسبة لي اذا ربحت مليون بالفوركس فسوف اعتزل الفوركس واريح دماغي من ضغط الفوركس واستبداد الفوركس,لان الفوركس يقيدك ويجعلك تلازم شاشة الكمبيوتر طول اليوم,فسوف اقول للفوركس وداعا عندما اربح مليون دولار وابدأ حياة جديده في مجال غير الفوركس

طبعا اكيد اذا فوزت بمليون دولار يبقى اشتغل بالتجاره احسن واريح نفسى من الجلوس امام الكمبيوتر والكتابه فى المنتدى واريح عقلى من الضغط اللى بيجى من الخساره
الفوركس مش عمل سهل بالعكس عايز جهود كتير جدا

aminos
06-22-2012, 23:53
السلام عليكم
إن ربحت مليون دولار هههه نعم سأستمر بالفوركس
و سأبعت أمي و أبي إلى الحج بإذن الله و سأشتري سسيارة و منزل و سأقوم بفتح المشروع الذي نفسي فيه و أتزوج و سأتبرع بقر من النقود الى خيرية ما
و و و و و و...... إلخ

GN.Alhadidi
06-22-2012, 23:59
بسم الله مليون دولار مره وحده؟ههههههههههههههه اول شي ما بترك الفوركس ثاني شي بشتري سياره وبتجوز البنت الي بحبها وبفتح مشروع واشغل فيه ولاد البلد
وافتح موقع الكتروني كبير وانشالله ينجح

moonlight
06-23-2012, 04:07
اعتقد اننى لو حصلت على مبلغ مليون دولار فاننى سوف اشجع اكثر لكى ابقى فى الفوركس فلماذا اتركه واكيد حنعمل حاجة كتير بالمليون بس اول حاجة حنتصدق بجزء من المال ان شاء الله وبعد كدة اكمل باقى احلامى

Noah
06-23-2012, 04:12
مش هعرفك تانى هههههههههههه دى الكلمةى اللى بنهزر بيها مع بعض انا واصحابى هههه بس على فكرة مليون دولار الواحد لو ربحها يقدر يعمل نتائج اكتر من ممتازة من العمل فى الفوركس بجد ده حلم واتمنى ان اصل اليه فى اى وقت واتمنى ان يكون هذا الحلم او تحقيقه قريب وليس بعيد

marem2007
06-23-2012, 04:22
كثير منا يحلم بأن يربح مبلغا من المال ييسر به حاله, فلو ربحت مليون دولار ماذا ستفعل بهم

كل واحد يدخل يقول شو بدوا يعمل فيهم

انا اول حاجة بعملها بسافر شهران الى مصر رحلة 5ستار

تانى حاجة بعملها بسافر على البورابورا كمان رحلة 5ستار

بشترى بيت صغير فى بايطاليا

الباقى بوزعهم على جمعية العناية بالعواجيز

وجمعية العناية بالمعاقين

Mostafa Mando
06-23-2012, 04:47
كثير منا يحلم بأن يربح مبلغا من المال ييسر به حاله, فلو ربحت مليون دولار ماذا ستفعل بهم

كل واحد يدخل يقول شو بدوا يعمل فيهم

انا اول حاجة بعملها بسافر شهران الى مصر رحلة 5ستار

تانى حاجة بعملها بسافر على البورابورا كمان رحلة 5ستار

بشترى بيت صغير فى بايطاليا

الباقى بوزعهم على جمعية العناية بالعواجيز

وجمعية العناية بالمعاقين

اول نصيحة لك انت كدا هتضيع المليون وخلاص هترجع كما كنت لازم تحط جزء من المبلغ في البنك

عشان يعيد عليك دخل ثابت فيما بعد

hesham itch
06-23-2012, 06:34
مكدبش عليك مينفعش يعنى عن نفسى ابقى مليونير واقعد احرق فى دمى كل يوم ف المتاجرة
ف الفوركس اكيد هصرفهم واحقق بيهم الحلامى ولما يطيرو ارجع للفوركس اعمل زيهم تانى

محمد فرغلى
06-24-2012, 02:45
اكيد ساعتها مش عارف هعمل ايه بس اكيد هقسمهم
كل جزء لحاجة سواء دينية اطلع فلوس يعنى المفروض انها تطلع كصدقة او كدا وبعد كدا مش عارف صراحة

safiforex
06-24-2012, 02:50
هو الواحد جيد انه يحلم ، و الاحلام الان بقت في المليون في الفوركس ، و اكيد ان كل واحد سيفعل اشياء لم يقعلها من قبل ان حص=ل على المليون
الاهم ان نصل اليه بداية ، و لما ياتي حينها يكون كلام اخر

sunlight
06-24-2012, 02:56
هو الواحد جيد انه يحلم ، و الاحلام الان بقت في المليون في الفوركس ، و اكيد ان كل واحد سيفعل اشياء لم يقعلها من قبل ان حص=ل على المليون
الاهم ان نصل اليه بداية ، و لما ياتي حينها يكون كلام اخر

والله الربح دا مستحيل وانا مش بصدق حكايه الربح لكن ممكن تقول اذا استطعت ان تزود المبلغ بتاعك اللى بتاجر بيه الى مليون اقولك دا ممكن يحدث هاياخد وقت كبير لكن ممكن يحدث

safiforex
06-24-2012, 03:06
والله الربح دا مستحيل وانا مش بصدق حكايه الربح لكن ممكن تقول اذا استطعت ان تزود المبلغ بتاعك اللى بتاجر بيه الى مليون اقولك دا ممكن يحدث هاياخد وقت كبير لكن ممكن يحدث

لا شيئ مستحيل اخي الكريم ان كان العمل باردة قوية و عزيمة ثابتة ، فقوة الارادة هذه تعطي قوة في العمل ، و اما العزيمة الثابتة فهي اكيد تعطي التزاما تاما
و هذان عاملان يمكنا ان يجعلا الواحد انه يصل الى المبتغى كيفما كانت العواقب ، و العقبات

nrgslawi
06-24-2012, 03:09

لن اترك الفوركس بل ساقوم بالاستثمار في مجالات اخرى غير بعيدة عن الفوركس كالمساهمة في راس مال عدة شركات من خلال شراء اسهم

magic777
06-24-2012, 03:19
على حسب اجتهادك انت وسعيك لتحقيق هذا الحلم بانك تتعب وتجتهد في المجال
وتسير فيه على خطه عمل جيده ومنظمه تصل بها لهذا المبلغ بطريقه
عمليه في الحاله دي احتمال نجاحك هيكون اقوى طبعا

abdello052
06-24-2012, 20:24
طبعا الارباح الطائلة اول حاجة اخصم منها الزكاة والصدقة ثانيا بقا امنجه نفسي يعني اجيب عربية واجيب حجات تاني كتير

hehelibeb
06-27-2012, 03:46
سأتصدق بجزء من هذا المليون
ثم سأجغل الكثير من الناس في الفوركس
سأعلمهم وأعطيهم البونصات لنحارب البطالة داخل البلد
أبني مسجدا صدقة جارية
والله المستعان

اسلام
06-27-2012, 04:00
ان شاء الله اجيب شقة كويسة واتجوز
واسيب مبلغ للمتاجرة
واعمل لنفسى مشروع خارجى بجانب الفوركس

ARAB_PIGEON
06-27-2012, 04:00

وعليكم السلام ورحمه الله تعالى وبركاته
اهلا وسهلا اخى الكريم
انا لو كسبت مليون دولار حستمر فى الفوركس وحستعملهم كراس مال بمعنى اكبر به راس مالى
اتمنى لك دوام التوفيق

saad
06-27-2012, 15:23
بالتأكيد اول شئ سوف افلعه انى اطلع احج انا وابى وامى واخوانى ومن بعدها سوف افكر فى كيفية بناء نفسى وعمل مشروع لكى اتمكن من تحقيق نسبة ارباح من هذا المشروع اؤمن به حياتى ومستقبلى وهكذا كل ما بيكون معايا فلوس زيادة هعمل اعمال خيرية واطور من نفسى فى الشغل وهكذا واعتقد ان الجميع يتفق معى

Noah
06-27-2012, 17:02
هتجوز وهحج انا وابى وامى ،، واكيد هعمل مشروع اعيش منه فى وفى نفس الوقت سوف ادخر 100.000$ للعمل بهم فى الفوركس والباقى هعمل بيهم مشروع وسوف يكون لدي الكثير منا لافكار التى انوى العمل بها فى الوقت الحالى

magic777
06-27-2012, 17:55
هتجوز وهحج انا وابى وامى ،، واكيد هعمل مشروع اعيش منه فى وفى نفس الوقت سوف ادخر 100.000$ للعمل بهم فى الفوركس والباقى هعمل بيهم مشروع وسوف يكون لدي الكثير منا لافكار التى انوى العمل بها فى الوقت الحالى

طبعا الفلوس بتفتح للانسان مجالات كتير وبتخلي حياته اسهل طبعا بس برده متنساش تعمل حاجه
خيريه في برنامجك علشان ربنا يفتحها عليك اكتر ويبارك ليك في مالك

ashraf el-araby
06-27-2012, 18:14
ياريت يسمع منك ويتحقق لينا جميعا بأذن الله انا اول حاجه طبعا هعملها هسحب 90 في الميه من الارباح
واسيب ال 10 في الميه الباقيين للمتاجره عليها
واجي بأه على ال 90 في الميه دول احط نصهم في البنك والنص التاني اشترى بيه اللي ناقصني واصرف منه

هعمل مثلك هسحب 90% واتجوز وظبط حياتى بيهم وال10% اسيبهم فى الحساب اتاجر بيهم بس يارب يتحقق لينا كلنا

waleed adel
07-01-2012, 00:12
الفوركس ادمان لااعتقد بان احد سيخرج من الفوركس حتى لو حصل على المليون
هيتاجر من اجل المتاجرة وليس الربح

ymn30
07-01-2012, 00:15
اظن انا عن نفسى لو كسبت مبلغ المليون دولار اكيد هفكر انى اسحب 4/3 المبغ وهخاطر بالربع المتبقى حتى استطيع ان اعيش فامن غير الفوركس اظن لم اتخيل نفسى بعيد عن الشارت خالص

omar kapo
07-01-2012, 00:17
اللي هعمله مش كتير هبدء بعمل مشروع كويس ليا
وم خلاله اكون راس مال يكون لي دخل ثابت واكبر مشروعي

Mtec
07-01-2012, 00:43
طبيعة الانسان انه دائما يطمح للمزيد و لن يكتفي ويشبع من المال
لذا انا اذا ربحت مليون دولار سوف اسحب النصف و اترك النصف للتداول به

a5rzamn
07-01-2012, 00:46
سادمن اكثر على الفوركس واحاول ان يصبحن 5 مليون

طبيعة الانسان هيك الطمع الله يبعدنا عنو

derfcase
07-01-2012, 02:01
دائما تسال اسئلة محرجة يا اخي الكريم
ahmed saleh
:D
و لكن الشيء الوحيد اللي انا متاكد منه انه لا يمكن بحال من الاحوال الوصول لهذا المبلغ الذي ذكرته انت بالاعلي من صفقة واحدة فقط

housam
07-01-2012, 03:14
انا لو وصلت للمليون هاسحب كل ارباحى مش هاسيب غير جزء بسيط جدا بس انا فين والمليون فين
وكمان هاخلى جزء ذكاه وهاعمل بقى كل اللى انا عايزه اجمد عربيه واعمل المشروع اللى بحلم بيه من زمان
قول بس يارب نوصل

sabre
07-01-2012, 03:31
طبعاحسيب الفوركس واروح اشترى حته ارض ويدوب اعملها مزرعه
وابنى فيها بيت صغيير واعيش فيه بس ياترى المليون دولار هتكفى والا لا هوا دا السؤال

xtomorrow
07-01-2012, 04:00
ساستقيل من الفوركس وابدا في انشاء مشروع خاص
كذلك ساتمم ديني بالزواج طبعا ههه
ولا انسى والدي ابعثهم للحج من دون شك

Dentist Ahmed
07-01-2012, 07:10
سوف اخذ حوالى 95 % من هذا المبلغ
ابقى ال 5 % للمتاجره والتداول بهم
ال 95 % سوف ارى الاستخدام المناسب لهم على حسب ما ينقصنى
باقى المبلغ اضعه فى البنك

okash
07-01-2012, 07:54
لو ربحت مليون دولار من الفروكس اسحب 70% منهم و2% منهم تبرع والباقي في الحساب هكذا سياستي في الارباح
وماذا افعل ب 70% والله لا اعرف بس اربح على خير ان شاء الله

Mohamed90
07-01-2012, 12:41
السلام عليكم اخي مليون دولار جيدة جدا و مبلغ ضخم و سافتح مشروع كبير اخي امام عيني و اتابعه
و اضمن رزق من مشروعي و اكمل في الفوركس طبعا و الله يرزقنا اخي المال الكثير

jihadazzam
07-01-2012, 12:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي عند وجود المليون منفكر بعمل لائق وابقي جزء كبير للفوركس \
ويعني منفكر ببعض المحتاجين لدعمهم
بالتوفيق للجميع

waleed adel
07-02-2012, 22:21
السلام عليكم اخي مليون دولار جيدة جدا و مبلغ ضخم و سافتح مشروع كبير اخي امام عيني و اتابعه
و اضمن رزق من مشروعي و اكمل في الفوركس طبعا و الله يرزقنا اخي المال الكثير
تمام كده نضمن الاول مشروع قائم محترم كويس
وفعلا هنكمل بردو فى الفوركس كنوع من الادمان بقى

Rami
07-02-2012, 22:23
تمام كده نضمن الاول مشروع قائم محترم كويس
وفعلا هنكمل بردو فى الفوركس كنوع من الادمان بقى

ههههههه حلوة هده كنوع من الادمان
يعنى الفوركس اصبح عقار للمدمنيين هههههه اتمن الشفاؤ منه فى القريب العاجل
تحياتى لك

siafari
07-02-2012, 22:33
هههههههههههههه مليون في صفقة واحدة والله صعبة اتخيلها ههههههه ولاكن لو تخيلتها اريدها ان تكون حقيقية
ونربح مليون دولار فيكل شهر

---------- Post added at 07:33 PM ---------- Previous post was at 07:29 PM ----------

ههههههه حلوة هده كنوع من الادمان
يعنى الفوركس اصبح عقار للمدمنيين هههههه اتمن الشفاؤ منه فى القريب العاجل
تحياتى لك

ههههههه ادمان الفوركس

وربح الملاين هههههه والله حاجة كويسة

Rami
07-02-2012, 22:37
هههههههههههههه مليون في صفقة واحدة والله صعبة اتخيلها ههههههه ولاكن لو تخيلتها اريدها ان تكون حقيقية

---------- Post added at 07:33 PM ---------- Previous post was at 07:29 PM ----------

ههههههه ادمان الفوركس

هههههه
اتمنى يكون ادمان بفائدة وليس على الفاضى كما يقولون
او اهدار الوقت دوت جدوى
تحياتى لك

siafari
07-02-2012, 23:02

ههههههه ادمان الفوركس

هههه حتى الان بنسبة لي هو ضياع للوقت لانني لم اربح اي شئ بعد

بتوففيق للجميع

Ahmed EL Deeb
07-02-2012, 23:06
كلوا بيحلم بالمليون دولار لكن كم واحد بيشتغل علي نفسه عشان يحققه واحد واحد بيكتفي بالتخيل والاحلام ؟ عموما المليون دولار مش ف صفقه واحده ده مستحيل الا اذا كان راس مالك ضخم عموما انا لو حققت مليون دولار اكيد هسحب علي الاقل نصه واستثمروا في مشاريع علي ارض الواقع اضمن

sami
07-02-2012, 23:57
إذا ربحت مليون دولار فسأقوم إن شاء الله بسحب نصف المبلغ لأخصصه في القيام بمشروع تجاري
فأنا دائما أحلم أن يكون لدي مطعم راقي جدا،و كذلك أتبرع لأحد الجمعيات الخيرية،أما النصف التاني
فسأدعه في الحساب و أتاجر به،الله كريم

aboualy
07-03-2012, 00:00
إذا ربحت مليون دولار فسأقوم إن شاء الله بسحب نصف المبلغ لأخصصه في القيام بمشروع تجاري
فأنا دائما أحلم أن يكون لدي مطعم راقي جدا،و كذلك أتبرع لأحد الجمعيات الخيرية،أما النصف التاني
فسأدعه في الحساب و أتاجر به،الله كريم

اتفق معك فى ذلك اخى العزيز فاذا اكرمنا الله لابد ان نحاول ان يكون لنا مشروع تجارى او صناعى جتى يستفيد المجتمع منه بالاضافة الى ضمان مصدر اخر للدخل بعيدا عن الفوركس الذى به مخاطرة عالية

madoxegy
07-03-2012, 00:03
السلام عليكم
لو ربحت المليون اولا اتاجر فى الفوركس برأس مال ثابت 10000 دولار
وفتح مشروع كويس يدخلى دخل ثابت غير الفوركس
ثالثا اتبرع لمدينة زويل للعلوم ومستشفى 57357

fxjoseph
07-03-2012, 00:08
لو حصل ولو اني مش عارف ازاي وحاسه صعب المهم ساعتها هعمل حاجات كتيييييير اولها هاخد 50 الف دولار وهتاجر بيهم تاني والباقي هنعنش بيه نفسي وهعمل مشروع خاص واشغل اي حد عواطلي فيه واهو كله بثوابه :yahoo:

forex man
07-03-2012, 00:12
انا لو كسبت مليون دولار هسحب 95% من المبلغ واحطه فى البنك او اعمل بيه مشرع مضمون وحلو كده
وال5% الباقيين اتاجر بيهم لتحقيق مليون دولار اخرى ههههههه
وهكذا حتى يرن المنبه واصحى من الحلم هههه
تحياتى

hesham1046
07-03-2012, 00:18
ياة مليون جنية حتة واحدة ياة دة انا اعمل ابو على والله دة انا اعمل مشروع اللى بحلم بية واشغل فية ناس كثير وافتح بيوت ناس كتثير وبردو مش هسيب الفوركس الان الفوركس دة هو مصدر رزقى
يارب يارب نكسب مليون دولار يارب

kingman
07-03-2012, 00:19
لو حصل ولو اني مش عارف ازاي وحاسه صعب المهم ساعتها هعمل حاجات كتيييييير اولها هاخد 50 الف دولار وهتاجر بيهم تاني والباقي هنعنش بيه نفسي وهعمل مشروع خاص واشغل اي حد عواطلي فيه واهو كله بثوابه :yahoo:

هههههههه هو اكيد من افضل الأشياء ان الواحد يعمل مشروع يكون سبب فى تشغيل ايدى عاملة ودى بيبقى افضل شئ ان الواحد يكون سبب فى فتح ابواب رزق للآخرين وكثير منا يتجه الى الفوركس بسبب قلة فرص العمل

husamart
07-03-2012, 00:21
ههههه مع أنها لن تحدث فهي وهم وحلم لا يتحقق ... المليون طائر جميل نراه في الاحلام ولا يتحقق في واقع الفوركس فهو سوق صعب ولئيم .... ولا يستسلم لك بسهولة .. لكن مع الثبات على طريقة عينة والالتزام ستحقق مربح معقول ويتراكم مع الوقت ولكن لن يصل المليون حسب وجهة نظري

nada
07-03-2012, 02:12
المليون يا خى صحيت فية احلام جميلة
لاكن صعب على الوقع
فنتا ترى ما هو الفوركس

safiforex
07-03-2012, 02:24
هههههههه هو اكيد من افضل الأشياء ان الواحد يعمل مشروع يكون سبب فى تشغيل ايدى عاملة ودى بيبقى افضل شئ ان الواحد يكون سبب فى فتح ابواب رزق للآخرين وكثير منا يتجه الى الفوركس بسبب قلة فرص العمل

جيد ان الواحد يفكر في تحقيق مشروع فاءم بذاته و ذلك لتكون الرزق منه
و لكن ممكن يبقى الواحد يعتمد على الفوركس كعمل اضافي

yassinoh
07-03-2012, 14:31
فى الفوركس مفيش حاجة مستحيلة انت ممكن تحصل معاك عادى
انا ولله عملتهم على الديمو وممكن تقول كان فيها حظ كبير لدرجة ان شديت فى شعرى عشان كان فى الديمو
ومن سعتها عملت حساب حقيقى عشان مندمش على حاجة وبس يعنى
ربنا يكرمنا كلنا

waleed adel
07-05-2012, 21:28
الفلوس اللى هاكسبها من الفوركس حتشتغل فى بعض المجالات الخاريجية علشان
تحقق لى ارباح كبيرة

sami
07-05-2012, 21:51
انا لو كسبت مليون دولار هسحب 95% من المبلغ واحطه فى البنك او اعمل بيه مشرع مضمون وحلو كده
وال5% الباقيين اتاجر بيهم لتحقيق مليون دولار اخرى ههههههه
وهكذا حتى يرن المنبه واصحى من الحلم هههه
تحياتى

جميع الإنجازات العظيمة أخي الكريم إبتدئت بحلم،و إن شاء الله حلمك يتحقق و تكسب المليون دولار فقط آمن بقدراتك على تحقيق أهدافك،في جملة حلوة جدا سمعتها من الدكتور جمال ممدوح و هي أن الشخص يدرس لسنوات طويلة لكي يتوظف بملاليم،و الفوركس الذي يحقق ملايين نعجز عن دراسته،لذا وجب علينا التعلم الجدي لكل ماله علاقة بالفوركس،و الصبر و سنحقق المليون بإذن الله

dina mahmoud
07-05-2012, 22:13
هشتغل بيهم فى مشروعات اخرى لا علاقة لها بالفوركس

sky44
07-05-2012, 22:52
السلام عليكم

اعتقد انني لن ابتعد عن الفوركس ادا ربحت مليون دولار بل بالعكس هدا سيزيدني الرغبة اكثر في العمل و اول خطوة ساقوم بها اخي هي ان اسحب الارباح اول حتى لا اتاجر به و اخسره في نفس اليوم هههه

kingman
07-05-2012, 23:10
السلام عليكم

اعتقد انني لن ابتعد عن الفوركس ادا ربحت مليون دولار بل بالعكس هدا سيزيدني الرغبة اكثر في العمل و اول خطوة ساقوم بها اخي هي ان اسحب الارباح اول حتى لا اتاجر به و اخسره في نفس اليوم هههه
اسوأ موقف ممكن يتعرض له الأنسان انه بع مايصل الى مبلغ كبير ياخده الطمع ويلعب الشيطان بعقله ويجعله يزيد المخاطرة جدا كى يصل الى مبلغ اكبر وفى هذا السوق بتحصل كتير مع المتاجرين وبيكون سبب فى ضياع الحساب كله هو صحيح مش ملايين لكن نفس الفكر
واعتقد لو واحد عم لكده مع مبلغ مليون دولار هههههه ممكن يولع فى السوق وفى نفسه

pimo
07-05-2012, 23:21
اذا تم وحققة مليون دولار لا اظن انني سوف اترك مجال الفوركس لانني سوف اصبح متداول محترف وسوف اعمل علي ايجاد استراتجية اخرا لكي اكسب المليون الثاني

roka
07-05-2012, 23:26

اكيد هاسيب الفوركس وهاستثمر الفلوس فى شئ مضمون اكثر عن هذا السوق

panda
07-05-2012, 23:32
انا عن نفسى هسحب 80 فى المية من الفلوس واتاجر بالباقى تانى

وهشترى طبعا عربية وابنى فيلا صغيرة كدا على قدى واحاول اعمل اى مشروع صغير ملكى بالكامل

وربنا يكرمنا بقى

hazem ahmed moahmed
07-05-2012, 23:36
اذا حدث معي و ربحت مليون دولار اولا ساخرج زكاه و صدقه حتي يبارك لي الله فيهم ثم ساقتطع جزد لانشأ به مشروع يدر عليا دخل ثابت شهريا و يكون بعيدا عن المجازفه والباقي ساتستخدمه في التجاره حتي ازيد ارباحي

theboy2226
07-07-2012, 17:51
اولا انا حسحب نصفهم و اكمل استثمار بالنصف الباقي و حقسم ال500الف الباقية علي 5 حسابات بس طبعا عمري ما حبطل تجارة لان لو بطلت و المليون خلص بعد كده
و اشك ان في اي تاجر حايسيب الفوركس لو كسب مليون دولار انا قبل كده واحد قالي لو كسبت مليون دولار مش حسحب منهم حاجة و حكمل متاجرة و ده طبعا يعتبر مدمن فوركس حقيقي
بس ربنا يجيب المليوم الاول و ربنا يسهل بعدها

sahar elmansory
07-07-2012, 17:56
اولا: يجب الاستمرار في المتاجرة..بمعنى انهيجب تخصيص جزء للاستمرار في المتاجرة
ثانيا:تخصيص جزء لعمل مشروع جديد..والبدء في تكوين عمل اساسي بجانب العمل في الفوركس

Amany Mohamed
07-07-2012, 18:07
السلام عليكم
اكيد طبعا اتمنى ذلك
انا لو كان لدي مليون جنيه كنت ساتاجر بجزء كبير منهم و طبعا قبل هذا كنت ساتبرع بمبلغ كبير للفقراء

ehab
07-07-2012, 21:24
اكيد هسحب كل ارصدتى من الفوركس تماما وهودع الفوركس للابد
هتفرغ لصرف المبلغ ده ان شاء الله هههههههه طمع بئا يا جماعه

m_fekry
07-07-2012, 22:15
اول حاجه انه هيغمى عليا من الفرحه وبعد ما افوق منها
ان شاء الله هطلع مبلغ لله ومبلغ لمساعدة المحتاجين من الأقارب
والأصدقاء واعمل مشروع خاص لى ان شاء الله واتجوز ههههههههههه

madoxegy
07-07-2012, 22:31
السلام عليكم

mohamed adel
07-07-2012, 23:14
انا عن نفسى ممكن اسحب نصف الفلوس ان اترك نفس المبلغ الذى حقق لى تلك الارباح فانا احب المغامرة ولكن ليس المجازفة
ولن اترك الفوركس الذى حقق لى تلك الارباح

waleed adel
07-09-2012, 15:01
لازم الكل يكون عنده قناعه وعدم طمع و يترك وهم المليون انا عن نفسى مااريده فقط ان احصل على راتب
شهرى كبير و ثابت من الفوركس

Looser
07-09-2012, 15:07
سوف أروى لكم قصة مشابهه:
ربح عجوز في السبعين من عمره ..جائزة يانصيب بقيمة مليون دولار..

وخاف ازلاده ان يفاجئوا والدهم العجوز بهذه البشرى الساره
خوفا أن يصاب بنوبة قلبية
ويفارق الحياة
لذلك استدعوا طبيبه الخاص ليقوم بمهمة ابلاغه الخبر
تدريجيا فيكون وقعه اخف عليه.
حضر الطبيب وبدأ بمعاينة العجوز ثم أشار عليه باللجوء الى الفراش
وجلس بقربه وبدأ يحدثه ويقرب الموضوع اليه الى ان سأله....
---* ماذا تفعل اذا علمت انك ربحت في اليانصيب الجائزة الكبرى وقدرها مليون دولار

---*أجاب العجوز جازما.... اعطيك نصفها...

وما ان سمع الطبيب كلام العجوز

حتى سقط جثة هامدة

abaragh
07-09-2012, 15:58
راح اجمع شنططي واخرج من سوق الفوركس وادفع زكاة عن المبلغ واشوفلي شوية مشاريع واتوكل على الله
:happy:

magic777
07-09-2012, 20:32
انا عن نفسى ممكن اسحب نصف الفلوس ان اترك نفس المبلغ الذى حقق لى تلك الارباح فانا احب المغامرة ولكن ليس المجازفة
ولن اترك الفوركس الذى حقق لى تلك الارباح

وانا تقريبا ممكن اعمل كده لكن بدل ما هسحب النص هسحب هنا التلت ارباع
واسيب الربع مليون بس للمتاجره
لكن اني ابعد عن مجال الفوركس اعتقد صعب شويه بالنسبه لي

madoxegy
07-09-2012, 20:33
السلام عليكم

السيد الجبالي
07-09-2012, 20:50

مبلغ كبير اوي مليون ده ...
انا ان حصل ده معايا وان شاء هيحصل ...
اولا هسيب 100 الف دولار للتجاره في الفوركس .. وهسحب الباقي و هستثمر معظم المبلغ في الاستثمار العقاري

rabie10
07-09-2012, 21:17

madoxegy
07-09-2012, 21:18
السلام عليكم

السيد الجبالي
07-09-2012, 21:55
السلام عليكم

جميل يا اخي ان تذكر التبرع لمدينه زويل ولمستشفي 57357
في حديثك ... واتمني ان يوفقنا الله وان نتبرع جميعا لهذه المشاريع القوميه التي تخدم كل عالمنا العربي

nada
07-09-2012, 22:19
السلام عليكم
انشاء الله توصل الى مبغاك
وفكره رائعة للتبرع لمدينة زويل ما احل من علم يتعلموا الجميع بتاكيد صدقة جارية

kero
07-09-2012, 22:22
يااااه ده حلم كل تجار الفوركس تحقيق مبلغ المليون دولار ..بس انا والله حلمى بسيط جدا جنب الاحلام دى
انا حلمى وهدفى هو تحقيق راتب جيد متوسط يضمن لى حياة كريمة

naitsi
07-09-2012, 23:10
السلام عليكم
اعتقد اننى حتى ان حصلت على مبلغ مليون دولار ربح من الفوركس فاننى لن استطيع ان اتوقف عن التداول فى سوق الفوركس ابدا .. سوف استمر ولكن قد يقل نشاطى فقط حيث اننى قد اقوم بالدخول فى مشروع حقيقى على ارض الواقع وقد يتطلب هذا تخفيض الوقت المخصص للفوركس

waleed adel
07-14-2012, 16:48
المليون دولار مبلغ كبير واعتقد ليس بسهوله احد يمكن ان يحصل عليه بل
يتطلب خبره كبيره وان لا استطيع تحقيق ذلك

top2milan
07-14-2012, 16:51
لا ياعم مش هنسيب الفوركس بردو وعلى رأي المثل البحر يحب الزياده
بس هسيب في الحساب 5000$ ولا حاجه علشان نتاجر كويس بقى
وبالفلوس ان شاء الله هدخل الكلية الي بفكر فيها وعربية

Shady Moustafa
07-14-2012, 16:55
بس لا تتخيل اخى انك ممكن تكسب مليون دولار فى ثفقه واحده
لو قلت حتكسبها فى اكثر من ثفقه حتبقى مبلوعه
بالنسبه لو فرض ولقيت استراتيجيه ممتازه وعرفت اعمل منها مليون دولار فى فتره قصيره
حسحب الفلوس كلها واسيب 10 ألاف دولار لان اللى خلانى اعمل مليون دولار من فلوس قليله اكيد حعمل اكتر من كده ب 10 ألف دولار
ثانيا اكيد حشترى حجات كتير واول حاجه ححدث الكمبيوتر

Forex Eyes
07-14-2012, 17:11
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ادا رباحت ما تقول
اشتري منزل و سيارة و اتزوج
و اروح حج و عمرة
باقي المال اعمل بيهم مشروع اعيش بيه
ما اجمل الاحلام

السيد الجبالي
07-14-2012, 17:48
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ادا رباحت ما تقول
اشتري منزل و سيارة و اتزوج
و اروح حج و عمرة
باقي المال اعمل بيهم مشروع اعيش بيه
ما اجمل الاحلام

ربنا يوفقك وتحقق كل احلامك ان شاء الله ..
ومننساش ان كل الاشياء التي تحدث من حولنا كانت في يوما من الايام حلما
وان شاء الله تتحقق جميع احلامنا بالاجتهاد والصبر والدراسه

aminos
07-14-2012, 18:13
السلام عليكم
لا بالعكس سوف أتشبة بالفورك أكثر فأكثر أما بالنسبة للمليون
سأقوم بأشياء كثييييييييييييييييييييرة هههه

mido
07-14-2012, 18:16
اخي الكريم
اهم حاجة افكر فيها باني اخد جزء من المبلغ لكي لا اكثر من الدخول واحسر بسبب الطمع
تقبل مروري ولك فائق احترامي

sunlight
07-14-2012, 18:19
اذا كسبت مليون دولار يعنى 6 مليون جنيه يعنى ابطل شغل واقعد فى البيت واتفسح فى انحاء العالم واشترى اللى نفسى فيه ومش هاتعب نفسى فى اى شىء

sara123
07-14-2012, 18:21
ياارب كل واحد فينا يكسب مليون دولار .. أول حاجة ان شاء الله هعملها هسحب الفلوس يعني وهخلي جزء بسيط جدا منها اتاجر بيه وبعدين هاخد جزء من الفلوس واروح اقطع تذكرة على طول للسعودية في العيد الكبير علشان احج ..وبعدين هشتري عربية وممكن أأسس شركة صغيرة للديكور أو مكتب هندسي وهلف العالم كله واحج واعتمر كذا مرة واتصدق على الفقراء بجزء كبير من الفلوس ووو حجات ملهاش اول من اخر بس هي المليون دولار تشرف بس واحنا نزبطها ههههههههههه.

king
07-14-2012, 18:40
اول حاجه حعملها حوسع مجالى اكثر فى الفوركس وحجم الاستثمار فى السوق وافتح شركة متخصصه فى المجال لان هذا المجال الذى يعمل فيه بجديه والتزام لا يمكن ان يتركه ابدا

yassoo011
07-14-2012, 19:06
انا كنت سأسحب نصفهم 500000
واقيم بيهم مشروع خاص محترم والباقي اتاجر به في الفوركس
بس طبعا مش هسيبه ويبقى كد استمريت في الفوركس وعملت مشروع خاص

elkorashe
07-14-2012, 19:11
هههههههههههههههه
انت قلت رقم كبير اوى فوق تصور اى انسان يا راجل ده الواحد كل طموحة دلواتى انه يحقق بس 20 30 نقطة فى اليوم
بس على العموم مفيش حاجة بعيده على ربنا
وعلى العموم انا لو كسبت المبلغ ده اكيد هاعمل اول حاجة حاجة لله عشان ربنا يبارك فهم وبعد كدا هاظبط حياتى هاخليها شكل تانى ده اكيد
بس مش هابطل فوركس لان الى يعملها مره اكيد يقدر يعملها الف مرة

Eyadoo
07-14-2012, 19:12

ايييييييييييييييه ياعم
مليون دولار مرة وحدة
خليها 50000 ألف
أنا عمري ما اتخيلت أوصل للرقم ده
عشان كده ما كنتش مفكر بالسؤال ده قبل كده
بس أعتقد إني حسيب الفوركس وأفتح شي مشروح أرباحه ثابتة
ما بحب المخاطرة طول الوقت
عاوز أرتاح بالنهاية

mohamed yossef
07-14-2012, 19:19
الفوركس ادمان لا ينتهى لا افتكر انى ممكن اترك الفوركس فى يوم من الايام
ومعلش كان ليا سؤال تفتكر ان شركات الوساطة ممكن فى يوم من الايام تقوم بتقليل الاسبريد وتوحيده لكل العملات اللى بنضارب عليها؟

ابو محمد
07-14-2012, 19:22
سوف اعمل بمبلغ بسيط واسحب الباقي
واعمل مشروع اخر ولكني لن اترك الفوركيس

msh4egy
07-14-2012, 21:03

y4x
07-14-2012, 21:06
يا ريت والله

اكسب مليون استثمر
مبلغ منهم والباقى اعمل منهم المشروع اللى بحلم بية

واستمر فى الفوركس طبعا

salah.bmw
07-15-2012, 00:00
هلأ لو كسبت مليون من الفوركس
رح روح لعند دكتور اللمبي 8 جيجا واقلو يمسحلي الفوركس من حياتي ويمسح كمان كم شخص من حياتي :)

xtomorrow
07-15-2012, 00:33
هههههههههههههههه
انت قلت رقم كبير اوى فوق تصور اى انسان يا راجل ده الواحد كل طموحة دلواتى انه يحقق بس 20 30 نقطة فى اليوم
بس على العموم مفيش حاجة بعيده على ربنا
وعلى العموم انا لو كسبت المبلغ ده اكيد هاعمل اول حاجة حاجة لله عشان ربنا يبارك فهم وبعد كدا هاظبط حياتى هاخليها شكل تانى ده اكيد
بس مش هابطل فوركس لان الى يعملها مره اكيد يقدر يعملها الف مرة

فعلا نحن كل اهدافنا لا تتعدى الثلاثين نقطة في احسن الاحوال مع حجم لوت متوسط
لكن نتمنى ان راسمالنا يكبر من خلال البونص ونبقى نكسب كثير وكل شيء ممكن في الفوركس

ahamed ali
07-15-2012, 00:39
ياااااااااا اول حاجة الواحد يروح يحج
لان اللى يستطيع الذهاب الى الحج ولم يذهب فلا يهم ان يموت نصرانى او يهودى
ثانى شى اشترى عربية وفيلا واللى يتبقى اخلية للزمن او اتاجر بية لو خسرت لقدر الله كل فلوسى

waleed adel
07-16-2012, 01:09
لن اترك الفوركس بل ساقوم بالاستثمار في عدة مجالات اخرى بعيدة عن الفوركس وبالاخص الاتجاه للتصنيع

واترك جزء كما هو بالفوركس

gemmy
07-16-2012, 01:51
ياه مليون دولار يعنى ستة مليون جنيه هى واسعة شوية هههههه بس و لنفترض انها حصلت اول حاجة هعملها هى سجدة شكر و بعد كدة اطلع فرض الزكاة عليها
و بعد كدة بقى اسحب تلات اربع المبلغ بقى و اعيشلى يومين كدة بقى من عمرى و ممكن اسيب جزء بسيط جدا منه اتاجر بيه بعد كدة

os-x
07-16-2012, 01:55
هههههه سادخل في صفقة اخرى بالمليون واخسرهم ههههه
لاياخي لن اترك الفوركس بل ساطمح ان شاء الله لزيادة المبلغ

kingman
07-16-2012, 02:12
هههههه سادخل في صفقة اخرى بالمليون واخسرهم ههههه
لاياخي لن اترك الفوركس بل ساطمح ان شاء الله لزيادة المبلغ

على فكرة فى هذا السوق مش غريب ابدا ان حد يحاول يعمل كده فخصوصا هذه السوق يظهر معه بشدة وسوسه الطمع والعوامل النفسية وفعلا لوحد عمل كده ههههه ممكن يروح فيها

amrmorasamir
07-16-2012, 02:17

هههه سؤال صعب شويه بس معتقدش انى هسيب التداول ابدا ولكن يمكن الابتعاد عنه لمده كده لغايه لما اصرف الفلوس

omanfx
07-16-2012, 02:35
ياشيخ هو يجي الاول بس هههه
اكيد رااح اسحب الاربااح واححاول اعملي مشروع بيهم يحققلي دخل ثابت
نسال الله التوفيقﻻلنا ولكم جميعا

ahmed saleh
07-16-2012, 04:34
ياشيخ هو يجي الاول بس هههه
اكيد رااح اسحب الاربااح واححاول اعملي مشروع بيهم يحققلي دخل ثابت
نسال الله التوفيقﻻلنا ولكم جميعا

ربنا يكرمك بيهم وانشاء الله يجو يا اخى مفيش حاجة بعيدة عن ربنا
ولكن انت سوف تترك الفوركس وتعمل فى مشروع حقيقى على ارض الواقع غر الفوركس تربح منة ربح ثابت
هذا تفكير جميل وانا ايضا كنت افكر مثلك

ahmed zayan
07-16-2012, 04:43
ربنا يكرمك بيهم وانشاء الله يجو يا اخى مفيش حاجة بعيدة عن ربنا
ولكن انت سوف تترك الفوركس وتعمل فى مشروع حقيقى على ارض الواقع غر الفوركس تربح منة ربح ثابت
هذا تفكير جميل وانا ايضا كنت افكر مثلك
كلام اخى صحيح جدا ربنا قدرته كل شئ
اما عنى انا فسوف لا اصدق نفسى وممكن اموت من كتر الفرحه
دى مليون جنيه ياعم الحج
دا انا هبقى مليونير حقيقى

abdello052
07-16-2012, 04:52
اعتقد اننى حتى ان حصلت على مبلغ مليون دولار ربح من الفوركس فاننى لن استطيع ان اتوقف عن التداول فى سوق الفوركس ابدا .
. سوف استمر ولكن قد يقل نشاطى فقط حيث اننى قد اقوم بالدخول فى مشروع حقيقى

al7oot
07-18-2012, 19:33
اول حاجة حعملها اني اشتغل بمبلغ طبعا ومش حاخد كل المبلغ بل أستغل بجزء من المبلغ
وثاني حاجة حساعد أهلي أولا ومن ثم اساعد نفسي واكون مستقبلي

sami
07-18-2012, 19:38
اعتقد اننى حتى ان حصلت على مبلغ مليون دولار ربح من الفوركس فاننى لن استطيع ان اتوقف عن التداول فى سوق الفوركس ابدا .
. سوف استمر ولكن قد يقل نشاطى فقط حيث اننى قد اقوم بالدخول فى مشروع حقيقى

تمام أخي الكريم فالتفكير في إنجاز مشروع مربح شيء جميل،و وجب تنويع الإستثمارات على الأقل
المشروع الناجح يمكن أن يشكل مصدر دخل ثابث بعيدا عن ضغوطات الأسواق المالية

resala11111
07-18-2012, 19:40
هكمل فى الفوركس وثانيا
هفتح شركة فى مصر
وهحاول اخلى المليون 100 مليون
وبالتوفيق للجميع

willy
07-18-2012, 23:30
اول حاجة اعملها لما اربح مليون دولار هناك وعود وعهود قطعتها على نفسي في عمل الخير لااستطيع ذكرها هنا بعد ذلك اعمل مشروعي الخاص الذي فيه خير للجميع ايضا

Aker001
07-18-2012, 23:34
سوف أخذ ربعه و أقدم الباقي لجمعيات خيرية

amrmorasamir
07-18-2012, 23:35

اكيد طبعا لازم نتبرع بجزء منها عشان ربنا كرمنا وكسبنا الحمد لله وبعد كده نحط جزء كويس راس مال فى شركه محترمه والباقى اجيب بيه عربيه واظبط نفسى وكمان اروح اتجوز ههههههه

os-x
07-18-2012, 23:59
شكرا على الموضوع

حتكون الزوجة محظوظة تتزوج مليونير هههههه كل شيء ممكن اخي ليس هناك مستحيل مادامت هناك عزيمة على تحقيقي الاهذاف
وعمل خطط للوصول للاهداف ان شاء الله وبالتوفيق للجميع

Rami
07-19-2012, 00:01
ان
شاء الله يتحقق الحلم
ان مكفينى مليون واحد هههههههه
بارك الله فى جهودكم الكريمة

هكمل فى الفوركس وثانيا
هفتح شركة فى مصر
وهحاول اخلى المليون 100 مليون
وبالتوفيق للجميع

MrSniper
07-19-2012, 00:03
اول شيء راح أفكر فيه أنني راح اسيب الفوركس نهائيا
و اقووم بمشرووع كبير حقيقي على ارض الواقع
و اشتري فيلا ساحليه في جزيرة هاواي

kimoboy
07-19-2012, 00:10
أسحب كـل المبلغ وأشتري سيارة
bmw x6
وأشتري فـيلا
وأخـيرا أذهـب لأداء عمـرة مـع عائلتـي

nada
07-19-2012, 00:50
اعتقد اننى حتى ان حصلت على مبلغ مليون دولار ربح من الفوركس
فاننى لن استطيع ان اتوقف عن التداول فى سوق الفوركس ابدا

بلعكس اذا كان لك هدف من الفوركس فيكون الهدف اماك لتحققوا اما اذا كان
مفتوح فهذ سوق خطر جدا فان ربحت المليون فا من الممكن ان تخسروا
لذى الاسثمار من الربح افضل

madoxegy
07-19-2012, 01:11
السلام عليكم

asmoshaa2012
07-19-2012, 01:14
لو كسبت مليون دولار ده دليل واضح على تميزى ومدى تفوقى فى الفوركس يبقى ليه اسيبها على الاقل افضل فيها واحقق ارباح واعمل مشروع قائم بذاته فى ارض الواقع بالارباح دى
ما حدش عارف يمكن اتميز فى حاجة تانية اكثر من تميزى فى الفوركس

abdelaal
07-19-2012, 01:16
بامكان ان نحقق مليون دولار او اكثر بالتعاون بين اعضاء المنتدى,لماذا لانعمل محفظه جماعيه بحيث يكون لنا حساب كبير وكذا يمكننا ان ندخل الصفقات بلوت كبير,والأرباح يتوزع للجميع على حسب راس مال كل عضو,فهذا اقتراح لا اكثر

فكرة ممتازة أنا معاك في الاقتراح دة بس محتاج حد يرتبه صح
وبخصوص المليون دولار أنا لو عملهتم سوري باي للفوركس والضغط العصبي هفتح كافيتريا وأقعد أشيش للصبح

Thepatriot
07-19-2012, 01:21

السلام اخي
انا لو كسبت مليون دولار لن افكر في العمل مرة اخري هههه
انا هعمل زي هاني رمزي في فيلم عايز حقي
هقضيها زبادي وموزهههه
بلاش تخلينا ريقي نشف من السيرة دي
شكرا علي فكرة الموضوع
الف سلام

ma90do
07-19-2012, 01:26
انا طبعا هاخد الفلوس واسيب الفوريكس واسيب المجال او اتاجر علي خفيف جدا ده مليون جنيه هخاف اخسرهم واندم بقيت حياتي كلها وحط الفلوس في البنك واخد ارباحها اتاجر بيها في الفوريكس :d

osama00971
07-19-2012, 01:48
هتصدق بجزء بسيط
وهسحب جزء اخر
واتاجر بالباقي

wazwaz
07-19-2012, 01:49
أولا أخي سأجيبك بصراحة وهي أنني إذا ربحت مبلغا كبيرا لا يهم هل مليون دولار أو أقل حلمي هو أنني أبدأ بإنشاء مشروع على أرض الواقع
المهم أكون ضامن دخل شهري جيد وبعدها سيتبين لي إمكانية المواصلة وطبعا ستختلف طريقة التداول عن الطريقة الحالية طبعا سيكون الصبر موجود وسيكون رأس المال جيد

HARRY POTTEER
07-19-2012, 02:08
اة ولله عندك حق بس انا شايف ان دة الطبيعى عند اى انسان بس انا شايف
انك من خلال تعلمك وخبرتك فى الفوركس ويكون عندك طريقة كويسة وراس مال جيد اظن انة من السهل ان تربح هذا البملغ ولا اية

في ححالة انك كسبت مبلغ زي ده ممكن تعمل به مشرووع و تريحح راسك
شوية من الفوركس

nrgslawi
07-19-2012, 02:17
السلام عليكم ورحمة االه تعالى وبركاته
اذا كسبت المبلغ ده في الفوركس انا ساخد عطلة لمدة اربع سنوات كاملة اتجول فيها جميع مناطق العالم واستمتع بالحياة

aboualy
07-19-2012, 02:20
اعتقد انى اكيد حكمل شغل فى الفوركس بس برضوا لازم اعمل نشاط تانى جنب الفوركس لان الفوركس زى ما ممكن يكسبك المليون بسرعه ممكن تخسر المليون بنفس السرعة اذا كنت لا تلتزم بادارة راس المال

kingman
07-19-2012, 02:23
فكرة ممتازة أنا معاك في الاقتراح دة بس محتاج حد يرتبه صح
وبخصوص المليون دولار أنا لو عملهتم سوري باي للفوركس والضغط العصبي هفتح كافيتريا وأقعد أشيش للصبح
هى فالكرة فى حد ذاتها جيدة لكن للأسف كثيرا من هذه الأفكار لايتم اكمالها بالشكل المناسب وتتعثر وان شاء الله نجد بعد الرحلات الجدية للوصول الى اهداف بعيدة وكبيرة مثل مشوار المليون

زيزو
07-19-2012, 15:23
ههههههههه
يا سلام لو حصلت
الواحد يسحب الفلوس علي طوووووول
ويبدء حياته واكيد انه هيرجع الي الفوركس تاني وهيكون بنشاط اكبر

Haidy
07-19-2012, 15:40
هصلى ركعتين شكر اولا :) ثم اسحب %75 على الاقل

Rami
07-19-2012, 16:37
الفعل فى ذلك الوقت بالطبع سيكون كثيرا جدا
بس المهم الربح من هذا السوق
تحياتى لجهودك الكريمة

magic777
07-19-2012, 18:53
هى فالكرة فى حد ذاتها جيدة لكن للأسف كثيرا من هذه الأفكار لايتم اكمالها بالشكل المناسب وتتعثر وان شاء الله نجد بعد الرحلات الجدية للوصول الى اهداف بعيدة وكبيرة مثل مشوار المليون

هيا مش بتكتمل لاسباب كتير واكترها هو الملل وعدم المواظبه على الالتزام على برنامج الرحله المحدد
وممكن يكون بسبب كسل بعض المتاجريين هنا او لظروف خارجه عن ارادتهم
فااعتقد ان العمل في الفوركس لا يصلح للطرق الجماعيه

xtomorrow
07-19-2012, 19:38
ههههههههه
يا سلام لو حصلت
الواحد يسحب الفلوس علي طوووووول
ويبدء حياته واكيد انه هيرجع الي الفوركس تاني وهيكون بنشاط اكبر
طبعا اول حركة هي سحب الفلوس كلها واستثمارها في مشروع حي وبدء صفحة جديدة في الفوركس
ممكن البعض منا اذا ربح المليون يطمع في مضاعفتها من دون سحبها وهذا فعلا تصرف خاطئ

sunlight
07-19-2012, 19:49
اعتقد انه حلم جميل واذا تحقق اعتقد ان هذا المتاجر قد عرف طريق النجاح وسوف يسحب المبلغ ويتاجر بجزء حتى يكسب مثله وهكذا وانه لن يطرق الفوركس ابدا مادام يعطيه هذه المبالغ الخياليه والدليل على ذلك الناس اللىى احنا بنستخدم طرقهم فى المتاجره لم يكتفو بمليون واحد بل تعدت ثروتهم الملايين

Noah
07-19-2012, 19:52
اذا تمكنت من تحقيق مليون دولار اعتقد اننى سوف اعمل بمبلغ 100.000$ منهم فى الفوركس وببالباقى سوف اطلب سحبهم ومنهم سوف ابدأ بتقسيم عمل خارجى سواء بوضع جزء كبير منهم فىا لبنك ومن ثم بتقسيم باقى الاموال

anas almasry
07-19-2012, 20:00
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لو ربنا كرمنى بمليون دولاار فهذا من فضل وكرم الله
وولكن انا ارى انه امتحان من الله فيما اصرفه سوف اقوم يالمتجاره بملغ منه فى الفوركس والباقى فى مجال اخر واخصص جزء لله

ahmed
07-19-2012, 20:03
اذا تمكنت من تحقيق مليون دولار اعتقد اننى سوف اعمل بمبلغ 100.000$ منهم فى الفوركس وببالباقى سوف اطلب سحبهم ومنهم سوف ابدأ بتقسيم عمل خارجى سواء بوضع جزء كبير منهم فىا لبنك ومن ثم بتقسيم باقى الاموال

جيدة فكرة التقسيم والتنوع بالطبع افضل على حسب المقوله التى تقول
لا تضع البيض كله فى سله واحدة
وهذا بالفعل صحيح

madman
07-19-2012, 20:08
حلم طبعا لكل واحد فينا هعد فى بيتنا واحضر الدكتوراه

mena
07-23-2012, 16:14
صعب جدا يحصل ذلك لان المبلغ كبير والفوركس صعب ان نحقق منه هذا المبلغ ويحتاج الى شخص محترف وسنوات طويله

lesa
07-24-2012, 05:43
اعتقد اننى فى حالة الحصول على مليون دولار اول شئ سوف اقوم بالتصدق بجزء منة على اى مشروع خيرى قد يكون مستشفى لعلاج الاطفال .. ثانيا ابدأ فى تحقيق احلامى وبناء مستقبلى

elking
07-24-2012, 06:50
هدى جزء للفقرا ان شاء الله وهعمل مشروع حلو وتبقى الحياة فل ان شاء الله

hadeer hamdy
07-24-2012, 06:52
انا نفسى اعمل حاجات كتيييير اوى بس
لو ربنا رزقنى بلمبلغ ده هتبرع بنصه للغلابه

maro04
07-24-2012, 07:18
أول حاجة أفتح شركة كبيرة لكي أستتمر المبلغ الدي كسبته من الفوركس و بعد دلك أعمل أي شيء أن نفسي فيه

insta friend
07-24-2012, 07:19
انا عمل كتير يا حبيبي
بداية ساقوم ان شاء الله بالدهاب الى الحج برفقة امي و ابي و جدتي
تم اشتري سيارة و بيت وووووووووووووووو

apolo
07-24-2012, 07:38
أنا برأيي لو كسبت 1 مليون دولار ( ان ساء الله ) سأسحب جميع الارباح واترك 1 دولار في حسابي

لابعاد العين ههههههه :)) وأبدأ باستثمار المبلغ على ارض الواقع

وسأخصص جزءا من المبلغ لاعمل لنفسي غسيل الدماغ حتى انسى الفوركس ههه

هذه هي طريقتي المثلى ولن أنظر ورائي أبدا

forex4ever
07-24-2012, 07:44
همممم
مليون دولار 6 مليون جنيه مصري
هتعمل ايه هتعمل ايه يامعلم :)
اكيد هتجوز مثنى وثلاث ورباع واجيب عيال كتير جدا واسمي كل واحد باسم عملة
يعني يورو واخوه ين واختهم الكبيرة بقى شارت ههههههههههههه
بالفعل اخي حلم المليون دولار حلم بعيد ولن اسعى اصلا لتحقيقه لاكون واقعي

alkatom
07-24-2012, 08:22
بصراحة ... سؤال مفاجئ ومرصع بالأحلام والتطلعات ويحتاج الوقوف أمامه برهة لأنه ينقلك إلى عالم كله جميل ... ولكن لنفترض جدلا أني ربحت هذا المبلغ أول خطوة سأقوم بسحب هذا المبلغ كاملا
وبعدها بصراحة أكون قد كذبت عليك إن قلت لك مذا سأفعل لأني بالفعل لاأعلم
أسأل الله العلي العظيم أن يحف=قق أحلامنا وتطلعاتنا

sharkawy
07-24-2012, 08:52
هسحب الارباح طبعا وهترك جزء منه للتدوال

وهاخصم مبلغ الزكاه واستغل الباقي في السفر

2x1
07-24-2012, 09:03
اعتقد في رائيي ربح مثل هذا المبلغ ليس بالسهل ولكن سنفترض انني يوما ما حققت ذلك المبلغ اكيد اول شيئ سافعلة هو التصدق وعمل اعمال خيرية ثم استغل جزء منة في مشروع مناسب

giga
07-24-2012, 09:53
طبعا هكمل وهستمر بالمتاجره مهما كسبت لان الفوركس مش شغلانه لوقت معين بالنسبه لي
الفوركس اساسي معايا طول حياتي
اما بقي لو كسبت هعمل ايه انا شاء الله هتبرع بجزء منهم للناس المحتاجه

master_egypt
07-24-2012, 09:59
ياه مليون دولار مره واحده انا هحقق بيهم كل احلامى ومش هسيب حد اعرفه قدام عينى فقير او محتاج الى اى شئ وممكن اعمل جامع اول شئ واتجوز واحقق كل شئ بحلم بيه يارب اوعدنا يارب

SlaiteR
07-25-2012, 05:38

طبعا

ساخصم مبلغ الزكاة

وافتح مشروع يعينني

تقبل مروري

waleed adel
07-28-2012, 05:38
ان شاء الله لو حصل هعمل مشروع لكى اتمكن من تحقيق نسبة ارباح من
هذا المشروع اؤمن به حياتى ومستقبلى

safiforex
07-28-2012, 05:43
ان شاء الله لو حصل هعمل مشروع لكى اتمكن من تحقيق نسبة ارباح من
هذا المشروع اؤمن به حياتى ومستقبلى
هو جيد اخي الكريم ان الواحد يفكر هكذا في حالة ان ربح مليون دولار
ففكرة المشروع الذي يعمله الواحد فهو يكون ثابت له و بيحقق له مدخول يومي قار و مضمون على عكس الفوركس

mage
07-28-2012, 06:11
ياااااااااااااه هتجوز على طول طبعا ولكن الاهم من هذا سوف يتم تقسيم الاموال الى اكثر من قسم حيث انى المليون دولار تساوى 6 مليون جنية مصرى هسيب ما يساوى مليون جنية مصرى فى الفوركس والباقى هسحبه فى بنك اسلامى واعمل مشروع بقى وكده

zeyadkabeel
07-28-2012, 06:19
اخى مش سهل اكسب مليون دولار فى صفقة واحده من الفوركس
عموما انا لو كسبت المليون دول اكيد هاسحب مش اقل من نصهم واعمل بيهم مشروع حلو كدده وكبير و يبقا هوه بجانب الفوركس عشان ممكن فى صفقة تانية اخسر مليون دولار برده

dollyabdallah
07-28-2012, 08:12

2x1
07-28-2012, 08:15
اعتقد ان السعادة التي تشعر بها عند حدوث ذلك تكون وقتية لان المال لا يجلب عليك السهادة الدائمة بل هو سعادة وقتية تزول بزوال المال