PDA

View Full Version : لا تفوت فرصتك واحصل على الاسهم المجانية فى اكبر موقع تواصل

ahussin
05-16-2014, 18:48
حصريا اسهمك المجانية 100%
انا النهاردة اطرح عليكم موضوع مش عادى خالص ومربح لاقصى درجة ممكن انت تتخيلها ومتعلق بالاسهم ولكن انت مش هتشترى اسهم ولا حاجة ولا هتوجع دماغك معانا يعنى مش هتكون طول النهار فى قلق وتوتر وكدة عشان بقى سهم طلع وسهم نزل ويجيلك السكر وهبوط بقى والكلام دة .... لا [SIZE=5]انسى/SIZE]الكلام دة يا جماعة انا بكتبه عن ثقة ......
ياعم ااخلص بقى انتا صدعت دماغنا ماتقول الموضوع بقى ....
حاضر عشان خاطرك ندخل على الموضوع على طول
الموضوع يا سيدى بقى ان دا موقع تواصل اجتماعى ناشئ يعنى لسة فى بدايته ... هو نسخة كوبى من الفيس بوك بس ان شاء الله ليه مستقيل احسن
الموقع دة وصل عدد اعضائه لحد دلوقتى يجى 5 مليون شخص يستخدمو الموقع
يا عم 5 مليون ايه انت مش شايف الفيس عامل ازاى ....
براحة يا عم اهدى شوية ... انا معاك ان الفيس اعضائه كتييييييييير جدا بس انت كمان متسرحشى منى بقى
لو انت كنت معايا من الاول انا قولت ان الموقع ناشئ وحط تحتها مليون خط المهم ياسيدى طبعا الموقع دة عشان يشتهر ويبقى زى الفيس كدة عايز اعضاء
بس يا سيدى المهم الحاج صاحب الموقع قعد يفر ازاى احنا نجيب اعضاء للموقع فى فترة قليلة وجمع الجماعة المشرفين ووصلو لحل ...... ركز بقى شوية معايا هنا بقى ازاى انت هتكسب
.... قالو ان هم لازم يعملو حاجة كدة زى حوافز للاعضاء طب ايه هى الحوافز دى ؟؟؟
الحوافز هى الاسهم المجانية ... بمعنى ان كل عضو مشترك فى الموقع له كل يوم بالميت كدة سهم عند الدخول من غير اى مشاركات ولا اى حاجة ودا طبعا لفترة محدود وحتى نهاية عام 2014 بعد كدة عايز اسهم ...... اشترى يا حلو ...... ما انت فوت بقى الاسهم المجانية يجى بقى بعد ما الموقع يكسب والاعضاء يزيدو والدنيا تمشى تقول عايز اسهم .... لالالالا انسى ... اشترى بقى وشخلل جيوبك عشان تعدى انت طبعا مش متخيل السهم دة ممكن يجيب كام ما علينا نبقى نقول الكلام دة بعدين ..
طب لو حبيت تزود هتعمل ايه؟
عندك المشاركات عندك دعوة الاصدقاء بجيب كتير على فكرة
نخش بقى على مزايا الشركة بس الاول سجل من هنا بدل ما تندم https://www.globallshare.com/ar/1912350.html

نتكلم بقى بالفصحى شوية

نصيحة لا تفوت الفرصة عليك وانت ترى كيف ان صاحب الفايس بوك اصبح ثريا من لا شيء!!!!

الربح السريع من موقع
جلوبال شير

Globallshare

الشرح كامل التسجيل والتعامل مع الموقع

موقع جلوبال شير Globallshare للتواصل الاجتماعي نفس موقع الفيس بوك

هذا العرض محدود في الزمن 'الاسهم تعطى فقط للمسجلين الاوائل اي المسجلين قبل 30 مارس 2014' وصل سعر السهم الى 50 دولار

بادروا بالتسجيل منذ اليوم وادعوا اصدقائكم واستفيدوا جميعا من هذا العرض بعد التسجيل علي الرابط ستحصل على رابط اخر خاص بك ستتوصل به على بريدك الالكتروني من خلاله تقوم بدعوة اصدقائك ومعارفك و ستحصل على سهم عن كل 5 اشخاص تسجلوا في الموقع عبره وكلما زاد عدد اصدقائك كلما زاد عدد اسهمك موقع رائع شبيه بالفيس بوك وينتظره مستقبل واعد

الخدمات التى يمكن الاستفادة منها بالمجان :
1- اتصال هاتفى مجانى بين المستخدمين
2- مكالمات الفيديو -مؤتمرات على شبكة الإنترنت
3- محاضرات على شبكة الإنترنت لايف فيديو
4- إرسال الرسائل القصيرة
5- مشاركة الألعاب - الأفلام – والموسيقى
6- ويمكنك ان تنشأ موقع على الويب خاص بك إذا كنت من المهتمين
7- يمكنك ايضا إنشاء (متجر) لتعرض فيه منتجاتك على شبكة الإنترنت عالميا بدون أى ضرائب أو رسوم

موقع جلوبال شير فرصة جيدة لمن يرغب فى المشاركة
بص بقى علشان انا تعبت خلاص من الاخر كدة الموقع دة هيحققلك فى الشهر دخل بالميت كدة 1000 دولار من غير اى تعب ولا شغل ولو عايز بقى تزود دخلك وغاوى تعب براحتك ساعتها بس مقدرش اتخيل اللى ممكن انت تكسبه وكله بمجهوده متفوتشى فرصتك ددى فرصة لن تعوض فى نهاية السنة كل سنة وانت طيب مش هتلاقى حاجة مجانية ..... من الاخر االلى عايز اسهم بعد نهاية 2014 ننقط بطاقيته :yahoo:
ودة رابط التسجيل تانى
https://www.globallshare.com/ar/1912350.html
ارجو اكون افدتكم :accute::accute::accute:

goliat6
05-17-2014, 00:14
السلام عليكم هل الشركة موثوقة وهل هناك اثباتاث ’

ahussin
05-17-2014, 14:59
نعم اخى موثوقة جدا واذا بحثت فى اى مكان فى النت لن تجد من يقول انها نصابة ولكن من ناحية الاثباتات فلن تجد اى اثباتات دفع
وهذا لسبب ان الشركة لم تنطلق بعدوالدفع سيبدا بعد الانطلاق الرسمى للموقع ولكن هذا موقع تواصل اجتماعى مثل الفيس بوك وتويتر وله تصاريح وتراخييص حتى ينشا
ومن الصعب ان يكون صاحبه نصابا لانه اذا كان كذلك لما ابرم التصاريح لانه كدة هيتمسك على طول
تحياتى لك اخى ,,, اى سؤال انا فى الخدمة

Mustapha.Ayadi
05-18-2014, 22:05
السلام عليكم
شكرا جزيلا اخي الكريم على هذا الموضوع.
هل من مزيد من التوضيح هل الشركة موثوقة و هل كسبت انت منه ؟
شكرا جزيلا اخي الكريم.
كان الله في العون.

ahussin
05-19-2014, 06:43
السلام عليكم
شكرا جزيلا اخي الكريم.
كان الله في العون.
اخى الكريم ان globallshare موقع اجتماعى ناشئ مثل فيس بوك وتويتر ولو دخات فيه هتلاقيه نفس نظام الفيس بالضبط
وهو موقع عليه رقابة وله تصريحات يعنى بلعربى كدة مايقدرشى ينصب على حد .... الموقع دة طبعا عايز اعضاء عان يشتهر
بس الفيس بوك وتويتر لا يتركون له مجال عشان كدة فكر فى فكرة الاسهم المجانية دى عشان تلم بيه اعضاء وفعلا نجحت فى دة
والارباح لسة محدش استلمها لان الكل دلوقتى فى فترة جمع الاسهم وهيبدا الاستلام على ما اعتقد بعد يوم 29 _6
فلو هتسجل الحق نفسك بسرعة وسجل ادعو اصدقائك لان الاسهم المجانية هتتوقف قريب جدا وبعد كدة اللى عايز يشترى من البورصة
زى الفيس كدة وحط فى اعتبارك وشوف دلوقتى اللى يمتلك 10 اسهم بس فى الفيس بيربح قد ايه فما بالك انك تسطيع امتلاك اكثر من ذلك بكثير فى شركة مشابهة
وموثوقة100%
تحياتى لك

nour elhouda
05-21-2014, 03:24
حصريا اسهمك المجانية 100%
انا النهاردة اطرح عليكم موضوع مش عادى خالص ومربح لاقصى درجة ممكن انت تتخيلها ومتعلق بالاسهم ولكن انت مش هتشترى اسهم ولا حاجة ولا هتوجع دماغك معانا يعنى مش هتكون طول النهار فى قلق وتوتر وكدة عشان بقى سهم طلع وسهم نزل ويجيلك السكر وهبوط بقى والكلام دة .... لا [SIZE=5]انسى/SIZE]الكلام دة يا جماعة انا بكتبه عن ثقة ......
ياعم ااخلص بقى انتا صدعت دماغنا ماتقول الموضوع بقى ....
حاضر عشان خاطرك ندخل على الموضوع على طول
الموضوع يا سيدى بقى ان دا موقع تواصل اجتماعى ناشئ يعنى لسة فى بدايته ... هو نسخة كوبى من الفيس بوك بس ان شاء الله ليه مستقيل احسن
الموقع دة وصل عدد اعضائه لحد دلوقتى يجى 5 مليون شخص يستخدمو الموقع
يا عم 5 مليون ايه انت مش شايف الفيس عامل ازاى ....
براحة يا عم اهدى شوية ... انا معاك ان الفيس اعضائه كتييييييييير جدا بس انت كمان متسرحشى منى بقى
لو انت كنت معايا من الاول انا قولت ان الموقع ناشئ وحط تحتها مليون خط المهم ياسيدى طبعا الموقع دة عشان يشتهر ويبقى زى الفيس كدة عايز اعضاء
بس يا سيدى المهم الحاج صاحب الموقع قعد يفر ازاى احنا نجيب اعضاء للموقع فى فترة قليلة وجمع الجماعة المشرفين ووصلو لحل ...... ركز بقى شوية معايا هنا بقى ازاى انت هتكسب
.... قالو ان هم لازم يعملو حاجة كدة زى حوافز للاعضاء طب ايه هى الحوافز دى ؟؟؟
الحوافز هى الاسهم المجانية ... بمعنى ان كل عضو مشترك فى الموقع له كل يوم بالميت كدة سهم عند الدخول من غير اى مشاركات ولا اى حاجة ودا طبعا لفترة محدود وحتى نهاية عام 2014 بعد كدة عايز اسهم ...... اشترى يا حلو ...... ما انت فوت بقى الاسهم المجانية يجى بقى بعد ما الموقع يكسب والاعضاء يزيدو والدنيا تمشى تقول عايز اسهم .... لالالالا انسى ... اشترى بقى وشخلل جيوبك عشان تعدى انت طبعا مش متخيل السهم دة ممكن يجيب كام ما علينا نبقى نقول الكلام دة بعدين ..
طب لو حبيت تزود هتعمل ايه؟
عندك المشاركات عندك دعوة الاصدقاء بجيب كتير على فكرة
نخش بقى على مزايا الشركة بس الاول سجل من هنا بدل ما تندم https://www.globallshare.com/ar/1912350.html

نتكلم بقى بالفصحى شوية

نصيحة لا تفوت الفرصة عليك وانت ترى كيف ان صاحب الفايس بوك اصبح ثريا من لا شيء!!!!

الربح السريع من موقع
جلوبال شير

Globallshare

الشرح كامل التسجيل والتعامل مع الموقع

موقع جلوبال شير Globallshare للتواصل الاجتماعي نفس موقع الفيس بوك

هذا العرض محدود في الزمن 'الاسهم تعطى فقط للمسجلين الاوائل اي المسجلين قبل 30 مارس 2014' وصل سعر السهم الى 50 دولار

بادروا بالتسجيل منذ اليوم وادعوا اصدقائكم واستفيدوا جميعا من هذا العرض بعد التسجيل علي الرابط ستحصل على رابط اخر خاص بك ستتوصل به على بريدك الالكتروني من خلاله تقوم بدعوة اصدقائك ومعارفك و ستحصل على سهم عن كل 5 اشخاص تسجلوا في الموقع عبره وكلما زاد عدد اصدقائك كلما زاد عدد اسهمك موقع رائع شبيه بالفيس بوك وينتظره مستقبل واعد

الخدمات التى يمكن الاستفادة منها بالمجان :
1- اتصال هاتفى مجانى بين المستخدمين
2- مكالمات الفيديو -مؤتمرات على شبكة الإنترنت
3- محاضرات على شبكة الإنترنت لايف فيديو
4- إرسال الرسائل القصيرة
5- مشاركة الألعاب - الأفلام – والموسيقى
6- ويمكنك ان تنشأ موقع على الويب خاص بك إذا كنت من المهتمين
7- يمكنك ايضا إنشاء (متجر) لتعرض فيه منتجاتك على شبكة الإنترنت عالميا بدون أى ضرائب أو رسوم

موقع جلوبال شير فرصة جيدة لمن يرغب فى المشاركة
بص بقى علشان انا تعبت خلاص من الاخر كدة الموقع دة هيحققلك فى الشهر دخل بالميت كدة 1000 دولار من غير اى تعب ولا شغل ولو عايز بقى تزود دخلك وغاوى تعب براحتك ساعتها بس مقدرش اتخيل اللى ممكن انت تكسبه وكله بمجهوده متفوتشى فرصتك ددى فرصة لن تعوض فى نهاية السنة كل سنة وانت طيب مش هتلاقى حاجة مجانية ..... من الاخر االلى عايز اسهم بعد نهاية 2014 ننقط بطاقيته :yahoo:
ودة رابط التسجيل تانى
https://www.globallshare.com/ar/1912350.html
ارجو اكون افدتكم :accute::accute::accute:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا مش عارفة حاسة ان فى انة فى الموضوع طيب الموقع هايستفاد اية لما يديلك 1000 دولار كدة من غير اى تعب ولا اى مجهود
على العموم اشكر حضرتك على المعلومة والنصيحة لالاواهو هانجرب ونشوف والتوفيق على الله

memo7007
05-21-2014, 04:45
والله أنا مع الأخت نور ما فائدة الموقع مع إن طبعا العرض مغري جدا وبالمناسبة سمعت عن الموقع منذ شهور وشهور عديدة

وعن نفس الخطة المتبعة ولكن لم ألق لها بالا وعلي العموم التوفيق للجميع

msayyed2000
05-21-2014, 05:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شكرًا اخي الكريم وجزاك الله خيرا ، يا رب يستفيد الأعضاء من هالموضوع ، انا شخصيا اشتركت بالموقع

شكرًا جزيلا

محمد مؤمن
05-29-2014, 17:19
شكرا لك على الموضوع أخي الكريم وجاري تجربة الرابط ورؤية هذه الطريقة في الربح والتأكد من فاعليتها
ومدى مصداقية هذا الأمر وأتمنى أن يكون فعالاً ويمكن من خلاله تحقيق ربح جيد وأن تعم الفائدة على الجميع

الربح من الفوركس
05-29-2014, 17:22
اخى الحبيب مشكور على الموضوع واعتقد ان هذا الموقع نصاب 100% وتفرغ للفوركس افضل وبالتوفيق للجميع والربح الكبير

Roma1991
05-30-2014, 02:54
ايه اللي هوا هيكسبه لما يديني 1000$ و كل لما ادخل اخد سهم يعني؟! ممكن يكون موقع نصاب
بس شكرا جدا

nissem
05-30-2014, 13:04
مش عارف بس انا اشك فى هذه الشركه لو معاك اثبات دفع لباى بالى ممكن تضعه للافاده

samy rezk
05-31-2014, 20:54
انا عايز اعرف ان كانت الشركة دى موثوق فيها والا لاء علشان ويريت الرد

نبيليوس
06-02-2014, 00:53

شكرًا اخي الكريم وجزاك الله خيرا ، و لكن لم أفهم بعد مدى جدية الموقع

شكرًا جزيلا

zizooo
06-11-2014, 18:09
السلام عليكم يا اخي انا سجلت في الموقع بس انا مش عارف اكسب ازاي ارجو من حضرتك توضح اكثر عن طريق رساله خاصه شكراااااااااااااااااا

majidhomsy
06-15-2014, 15:23
اخي ولله والموقع نصاب ومن اكثر من مصدر يتحدث عن نصب الموقع هذا

bayarak84
08-06-2014, 15:55
يا ريت يكون الموقع موثوق و غير نصاب
بس للاسف فترة العرض انتهى
و السؤال هو هل العرض لس باقي لحد الان؟

sfix90
08-07-2014, 19:36
اخى الحبيب مشكور على الموضوع
وأتمنى أن يكون فعالاً ويمكن من خلاله تحقيق ربح
جيد وأن تعم الفائدة على الجميع
وبالتوفيق للجميع والربح الكبير....

---------- Post added 08-07-2014 at 05:36 PM ---------- Previous post was 08-06-2014 at 08:07 PM ----------

شكرا لك على الموضوع أخي الكريم وجاري تجربة
الرابط ورؤية هذه الطريقة في الربح والتأكد من فاعليتها
ومدى مصداقية هذا الأمر وأتمنى أن يكون فعالاً ويمكن
من خلاله تحقيق ربح جيد وأن تعم الفائدة على الجميع

ezzalfakhrany
08-10-2014, 18:10
انا عايز بس توضيح ايه الفائده المادية اللى هتعود على الشركة او الموقع من مشاركة الارباح

ghassan
12-15-2014, 23:34
اشعر بان هذه المشروع غير حقيقي وانت حاط التسجيل من خلال الريفرال بتاعك
لكي تحقق ارباح او ماشابه

saleh athamneh
12-15-2014, 23:51

شكرًا اخي الكريم وجزاك الله خيرا ، و لكن لم أفهم بعد مدى جدية الموقع

شكرًا جزيلا

omnia33
11-07-2015, 21:41
..... بسم الله الرحمن الرحيم....

للأسف الرابط لا يعمل للموقع على مايبدو قد حذف الموقع للأسف الشديد على العموم شكرا لك......

..... بارك الله فيك....

SaidForex
11-07-2015, 22:10
بارك الله فيك اخي .
. والله نشرة دسمة جدا . وفقك الله

hafa1985
12-04-2015, 21:48
موضوع مفيد والكثير من الاعضاء يستفادون من الموضوع
اتمنى الابداع اكثر وان تجعل موضوعك شامل
وراقب استفسارت الاعضاء حول الموضوع .
سلام ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,:(:(:(:(:(:(

---------- Post added at 07:48 PM ---------- Previous post was at 07:42 PM ----------

السلام عليكم
شكرا جزيلا اخي الكريم.
كان الله في العون.
اضبض
تتاتضضتتاتت

sarsora
12-08-2015, 02:50
اللهم ما أصبح بي من نعمة أو بأحد من خلقك فمنك وحدك لا شريك لك، فلك الحمد ولك الشكر. اللهم إنّي أصبحت منك في نعمةٍ و عافيةٍ و ستر..فأتمم نعمتك عليّ وعافيتك وسترك في الدّنيا و الآخرة. رضيت بالله ربّاً وبالإسلام ديناً وبمحمّدٍ صلّى الله عليه وسلم نبيّاً ورسولاً. اللهمّ ما أصبح بي من نعمة أو بأحد من خلقك، فمنك وحدك ولا شريك لك، لك الحمد والشكر. اللهم عافني في بَدَني، اللهم عافني في سمعي، اللهم عافني في بصري، لا إله إلا أنت .اللهم إنّي أعوذ بك من الكفر، والفقر، اللهمّ إنّي أعوذ بك من عذاب القبر لا إله إلا أنت.