PDA

View Full Version : هل من الممكن ان احول البونص لاى شركة غير انستا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انوس السلامونى
05-26-2014, 06:08
السؤال معروف من العنوان يا ريت تفيدونى
هل من الممكن ان احول البونص لاى شركة غير انستا
وهل فى طريقة لكى انتفع بالبونص غير انى احولها لانستا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

HOPE2014
05-26-2014, 11:44
صباح الربح اهلا بك اخي عضوا جديد في منتدى فوركس العرب لا يا اخي غير ممكن لان البونص هو اصلا ياتي من انيستا لتتداول به في الشركة ويبى ملك للشركة هو بمثابة الاعانة او السلف لدخول السوق لكن لا يمكن سحبه او التصرف به فقط تاخد الارباح منه سلام

محمد السيد محمد
05-26-2014, 13:13
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه .. انت اكيد بتهزر صح
طبعا لا لان اونستا هي اللي عاملاه .. يعني هي تطبخ الطبخة عشان تشد العميل تيجي انت عاوز تاخد البونص بتاعها وتتاجر بيه مع شركة تانية
ياخاين العيش والملح ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

مصطفى حمدان
05-26-2014, 14:36
اخى الفاضل بعد التحية المنتدى تابع لشركة انستا وبالتالى لا يمكن تحويل البونص الى شركة اخرى غير شركة انستا الى جانب ان شركة انستا تعتبرمن الشركات الصادقة فى التعامل وتعتبر شركة جيدة والله الموفق

انوس السلامونى
05-26-2014, 17:59
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه .. انت اكيد بتهزر صح
طبعا لا لان اونستا هي اللي عاملاه .. يعني هي تطبخ الطبخة عشان تشد العميل تيجي انت عاوز تاخد البونص بتاعها وتتاجر بيه مع شركة تانية
ياخاين العيش والملح ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

انا مش عارف بصراحه اية اللى بيضحك
هو الواحد عشان بيستفسر عن شىء يبقى هو ده الرد
بصراحه مش عارف اشكر حضرتك ازاى على التقدير ده

---------- Post added at 05:59 PM ---------- Previous post was at 05:54 PM ----------

صباح الربح اهلا بك اخي عضوا جديد في منتدى فوركس العرب لا يا اخي غير ممكن لان البونص هو اصلا ياتي من انيستا لتتداول به في الشركة ويبى ملك للشركة هو بمثابة الاعانة او السلف لدخول السوق لكن لا يمكن سحبه او التصرف به فقط تاخد الارباح منه سلام

شكرا الف شكر

mrdark
05-26-2014, 20:50

لأ أخي الكريم البونص تقدمه شركة إنستافوركس لأعضاء المنتدى يبقى مينفعش تسحبه إلا على إنستافوركس

walidmax1974
05-26-2014, 22:22
السلام عليكم ... اخى الفاضل كما حضرتك تفضلت و توقعت الاجابة فهى فعلا لا يمكن تحويل البونص الا على شركة انستا فوركس لانها اصلا الراعى للمنتدى و ايضا بالنسبة لكيفية الانتفاع بطريقة اخرى من البونص لا يمكن ايضا للاسف لان البونص
بيتم تحويلها اتوماتيكيا الى حسابك فى انستا للتداول بها فى اول 10 ايام من كل شهر و لكن ليه بس عاوز تتعامل مع شركة غير انستا لو فيه مشكلة واجهت حضرتك ممكن تعرضها و نجد حل
و شكرا

a7med84
05-26-2014, 22:52
انستا هى اللى بتديك البونص بالتأكيد علشان تتداول بيه على منصتها

والبونص اصلا لا يحول من الحساب اللى عليه فى انستا الربح منه هو بس اللى ممكن تسحبه على ايا كان

انوس السلامونى
05-27-2014, 02:20
السلام عليكم ... اخى الفاضل كما حضرتك تفضلت و توقعت الاجابة فهى فعلا لا يمكن تحويل البونص الا على شركة انستا فوركس لانها اصلا الراعى للمنتدى و ايضا بالنسبة لكيفية الانتفاع بطريقة اخرى من البونص لا يمكن ايضا للاسف لان البونص
بيتم تحويلها اتوماتيكيا الى حسابك فى انستا للتداول بها فى اول 10 ايام من كل شهر و لكن ليه بس عاوز تتعامل مع شركة غير انستا لو فيه مشكلة واجهت حضرتك ممكن تعرضها و نجد حل
و شكرا

استاذى الفاضل
والله انا محتار انا دخلت على جوجل ولقيت ان فى ناس بتقول ان الشركة نصب فى نصب وانها بتنصب على العملاء
دختلت على منتديات لقيت ناس تانية بتشكر فى الشركة وبتقول انها ربحت منها
انا مبتدا ولسة كمان مبقتش مبتندا حاليا بجمع معلومات عشان اقدر انى ادخل عالم الفوركس
يا ريت حضرتك تفيدنى فى هذا الامر
اتمنى التوفيق للجميع واتمنى التواصل مع حضرتك
شكرا استاذى الفاضل

RomanyMoreed
05-27-2014, 03:07
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

لا طبعآ يا غالي شركة انيستا هي اللي مقدمه البونص ده لاعضاء المنتدي فأكيد متقدرش تحوله لأي شركة غير انيستا

بالتوفيق

Mustapha.Ayadi
06-08-2014, 17:21
السلام عليكم،
شكرا لتفاعل الاخوة الاعضاء،
اخي الكريم المنتدى ملك لشركة انستا و لا يمكنك تحويل البونص لاي شركة اخرى.
كان الله في العون.

monylaser
06-08-2014, 17:34
اخي الكريم اعتبر هذا البونص سلف لك لتتاجر به في الفوركس وتعظم هذا الربح لو نعتبره راس مالك ادرس
وتعلم كيفية تعظيمه لتستفيد من الارباح

zasdqwer
06-14-2014, 04:20
لا طبعا غير ممكن تحويل البونص لشركة تانية غير انستا لان ببساطة يعنى
انستافوركس هى اللى بتقدملنا البونص ده عشان نتدوال بيه علي مواقعها ..

بالتوفيق ..

doola2020
06-23-2014, 15:31
يعني هل يعقل إن شركة تعطيك بونص عشان انت تروح تحولهم لشركة تانية ازاي يعني أكيد مش هينفع طبعا لكن ممكن تاخد الربح بتاع حسابك وتعمل فيه اللي انت عايزه

sisoko1998
06-23-2014, 19:49
شكرا جزيلا اخي الكريم مشكور على الجهد الكبير المبدول من طرفك صديقي العزيز موضوع شيق و مفيد ما شاء الله عليك .
لدي سؤال : انا سجلت بتاريخ 23 من الشهر هل ساتوصل بالارباح في موقع اينستافوركس في الاول من الشهر ام 23 من الشهر المقبل
المرجو الاجابة و شكرا

abokarem
08-27-2014, 16:16
السلام عليكم
المنتدى ملك شركه انيستا ولابد ان تستخدم البونص فى انيستا فقط ان اردت واعتقد انها شركه جيده ورائعه
وبامكانك ان تدخل لتجرب بنفسك

esshazly
10-16-2014, 14:00
السلام عليكم .. لا يحق لك تحويل البونص من المنتدي الي الي اي شركة تلنية حيث ان المنتدي هو تابع لشركة انستا فوركس .. بالتوفيق ان شاء الله .. وتقبل وافر تحياتي

مروة
10-18-2014, 23:11
أخي الكريم البونص تقدمه شركة إنستافوركس لأعضاء المنتدى يبقى مينفعش تسحبه إلا على إنستافوركس

محمد عبد اللطيف
10-23-2014, 22:28
السلام عليكم
للاسف المنتدى هنا ملك لشركه انيستا واعتقد ان التداول جيد ولكننا لا ناخذ على الالتزام ونحاول دوما ان نطير
خارج السرب ولابد ان تكون لدينا القدر على الاستمرار

faisseli
07-29-2015, 19:57
للاسف اخي ليس لدي معلومات دقيقة بخصوص تساؤلك المطروح هنا
ان شاء الله تلاقي اجابة من باقي اعضاء المنتدى

chelsea1
08-13-2015, 18:12
للاسف اخي الكريم ليس لدي معلومات دقيقة بخصوص تساؤلك حول البونص
ان شاء الله تلاقي اجابة من باقي الاخوة الاعضاء.

samieh
10-24-2015, 16:48
للاسف ولا ينفع انك تحول البونص لاى شركة غير انستا ولا ينفع انك تنتفع بيه باى شكل من الاشكال مثل سحب البونص وخلافه
فمن غير المعقول ان تعطيك الشركة البونص وتسمح لك بالمتاجرة مع شركة اخرى

hossam122
10-24-2015, 23:07
ازاى تبق الشركة هى اللى اديتك البونص وانته عايز تسيبها الشركة عاملة البونص علشان حضرتك تسجل فيها وتصع حساب فى الشركة مستقبلا

بالتاكيد لا طبعا

amino91
12-21-2015, 14:51
للاسف يا سيدي لا اطن بانه يمكنك ارسال البونص لاي شركة لانها مع بعض
حاول الاتصال بالدعم الفني ليقدمو لك معلومات اكثر

ابوفؤاد
12-21-2015, 20:25
طبعا لا يوجد لان الشركه هى التى ترعى المنتدى و ماذا يضرك اصلا من ان تسحبها على انستا
اظن انك لديك الخوف من الكلام الذى سمعته م المنتديات الاخرى جرب اخى و لا تسمع الا ما تراه انت

zizo199
02-19-2016, 21:18

joker7diaa
02-20-2016, 05:36
لا يمكن تحويل البونص لغير شركة انستا فوركس وهي الشركة الوحيدة الراعية للمنتدى وفقط البونص يحول اليها
ويمكن التداول في البونص وسحب اي ربح يحقق من خلاله

big.pharaoh
02-22-2016, 20:53
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته....لا مستحيل لان شركة انستا هي الراعي الرسمي للمنتدى وهي اللى بتقدم البونص

The_Gahbaz
03-30-2016, 21:14
لا ياخي مع الاسف ده غير ممكن
انت المفروض بتاخد البونص علي الحساب المربوط بملفك الشخصي في المنتدي
وبما انك مينفعش تربط اي حساب غير حسابات انستا المعموله بكون الدعوه بتاع المنتدي فانت كده لا يمكن انك تاخد البونص غير علي حساب انستا

bmw22077
04-01-2016, 06:02
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
للأسف ليست هناك أخبار بالغة العربية على المنصة تستطيع تغير لغة المنصة
لكن لا تستطيع الحصول على الأخبار بالغة العربية
إن شاء الله جمعة مباركة و بالأرباح إن شاء الله

karinho1991
04-22-2016, 20:58
السلام عليكم،
شكرا لتفاعل الاخوة الاعضاء،
اخي الكريم المنتدى ملك لشركة انستا و لا يمكنك تحويل البونص لاي شركة اخرى.
كان الله في العون.

yousef sahry
06-22-2016, 18:16
السلام عليكم ورحمه الله شكرا اخي علي هذا الموضوع لايمكنك لان هذا المنتدي خاص بشركة انستا فوركس اتمني لك الربح بدون خساره

zeco2020
06-23-2016, 17:14
ماشاء الله عليك أخي شرحك وافي و سهل
و لقد اوضحت للكثير هذه الطريقة و إن شاء الله يستفيد منها الاخوان
ربنا يوفق الجميع ان شاء الله فى مجال الفوركس
مشكور:):)

rapeaezzat
06-23-2016, 17:42
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
بالتاكيد لا يمكن تحويل البونص الى اى شركة لانهو هو موجود لتداول بية وتسحب الاباح و
بالتوفيق للجميع هنا فى هذا المنتدى ان شاء الله

mohamed helmy
06-24-2016, 21:10
السلام عليكم ورحمة الله
أخي الكريم وماأروع أن يكون الإنسان هدفه عاليا وكبير في هذه الحياة وأن لايتوقف عند حد
بل يعمل وهدفه المراتب العلياهذا في عمل الدنيا
أما الهدف الكبير والأسمى والغاية في الآخرة هو جنات عدن تجري من تحتها الأنهار
الهدف
الأسمى والأفضل من هذا كله هو فعل الأسباب بعد التوكل على الله التي تجعل
الإنسان يكون من الفائزين بلذة النظر إلى وجه الله الكريم
أخي في الله سهل الله لك أمرك ورفع قدرك وجمعك ووالديك في الفردوس الأعلى من الجنة

akram mohamed obaid
10-03-2016, 21:15
عزيزي هذا البونص الذي تحصل عليه من المنتدى هو خاص بشركه انيستافوركس ولايمكن تحويل البونص الى اي شركه اخرى لانك لاتستطيع فعل ذلك لان البونص يتحول بشكل مباشر واتوماتيكي الى حسابك التداولي في شركه انيستافوركس

tazi larbi
12-23-2016, 01:27
السلام عليكم اخي البونص هو برعايه شركه انيستا ولا يمكن تحويله لغير انيستا اكيد كما انه لا يمكن الاتفاع به ولا سحبه فقط تتداول به وتربح وتسحب ارباحك اتمنى لكم النجاح والله الموفق

ahmedyosri73
12-23-2016, 19:56
السلام عليكم وا رحمة الله وا بركاتة
اخى الكريم البونص تقدمة شركة انتسا وا المنتدى تابع لشركة انستا
بالتوفيق لك .

saadelasrg
12-28-2016, 00:38
الحد الادنى لتحويل البونص من المنتدى الى حسابك فى انستا هو 10 سنت
ويرسله لك المنتدى اوتوماتيكيا اول كل شهر كما ذكرت
وينفع تتاجر بيه عادى حتى لو حسابك غير مفعل والتفعيل تحتاجه فقط لتستطيع سحب الارباح
لانهم لن يعطوك ارباح وحسابك غير مفعل

rashford
12-29-2016, 13:49
الســلام عليكم ورحمة الله تعالى وبـركاته
لا يا أخي الكريـم ال يمكن تحويل الابونص الى شركة غير شركة انستا فووركس و يجب دائما ربط عضويتك بحسابك في شركة اسنتا ليصك البنوص .

saadelasrg
01-02-2017, 20:29
اخى الفاضل بعد التحية المنتدى تابع لشركة انستا وبالتالى لا يمكن تحويل البونص الى شركة اخرى غير شركة انستا الى جانب
ان شركة انستا تعتبرمن الشركات الصادقة فى التعامل وتعتبر شركة جيدة والله الموفق

bilal0007
01-15-2017, 18:53

بالتوفيق

mohammed hani
01-16-2017, 19:37
ههههههه هل هذا سؤال طبعا لا هذا المنتدي يتبع ل انستا كيف تريده البونص ل شركة ثانيه للاسف لا يمكنك طبعا

kariim18
01-27-2017, 17:48
للاسف يا سيدي لا اطن بانه يمكنك ارسال البونص لاي شركة لانها مع بعض
حاول الاتصال بالدعم الفني ليقدمو لك معلومات اكثر

waelmma
01-29-2017, 11:01
;):(:)) طبعا اخى الفاضل هذا غير ممكن ولكن الحقيقة انه طالما انك بتتعامل
مع هذا المنتدى المحترم يبقى لازم تعامل مع انستا لان المنتدى وكيل لهم

forexguid
01-29-2017, 17:25
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته جميعا
لا يمكن تحويل البونص الا على شركة انستا فوركس لانها اصلا الراعى للمنتدى و ايضا بالنسبة لكيفية الانتفاع بطريقة اخرى من البونص لا يمكن ايضا فقط ماتسحبه من التداول تصرف فيه

ahmedyosri73
01-29-2017, 20:40
لا يمكن اخى الكريم المنتدى تبع انتسا فوركس وا البونص مقدم من شركة انتسا
فوركس ..بالتوفيق لك انشاء الله ..

rapeaezzat
01-30-2017, 01:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخى بالتاكيد ان ده بونص خاص بالشركة فالا يمكن ان تحولة
الى اى شركة تانى غير شركة انستا فوركس وبالتوفيق للجميع

gogoo
01-30-2017, 08:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الفاضل مينفعش تاخد مجهود حد لحدوالبونص مالك لا انستا ولايمكن التعامل مع حد غيرها

ahmedyosri73
01-31-2017, 12:59
لا يمكن هذا اخى الكريم المنتدى تابع لشركة انتسا وا البونص مقدم
من شركة انتسا فوركس ... تقبل مرورى ...

ahmed megahed
02-01-2017, 19:28
لا يا اخي الفاضل لا يمكنك تحويل البونص لاي شركة
فقط يمكنك التداول به من خلال الشركة ويمكنك سحب البونص الذي ستحصل عليه من خلال تداولك اما البونص فهو للتداول فققط والله الموفق

ragab012
02-04-2017, 11:43
السلام عليكم ورحمته الله وبركاته اخى شكرا ليك اخي على مجهودك الرائع لكن لا يمكن تحويل البونص الى اى شركه اخرى غير انستا فوركس وبالتوفيق للجميع ولك ونتمنى الربح للجميع

بروفسير العرب
02-06-2017, 16:40
بكل تاكيد لا لان اساسا المنتدى فوركس مصر تابع لشركه
انيستا فوركس وهذا العرض مقدم من انيستا فوركس فقط ليس من شركه اخرى

ahmedhathout
05-27-2017, 16:04
أخي الكريم المنتدى أساسا تابع لشركة انستا يعني مش هتقدر تستفاد بيه الا مع شركة
انستا لانه ملك لها

mr.khalled
05-28-2017, 11:55
بسم الله الرحمن الرحيم.. السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة .... لا مينفعش هذا البونص مقدم من شركة انستا فوركس تتعامل بيه فى الشركة فقط ولا يمكنك تحويله الى اى شركات اخرى

ahmedyosri73
05-28-2017, 19:10
هههه اخى الكريم المنتدى بتاع انتسا وا البونص مقدم من شركة انتسا فكيف يمكن التحويل
على شركة اخرى .

kariim18
06-08-2017, 17:40
اخى الفاضل بعد التحية المنتدى تابع لشركة انستا وبالتالى لا يمكن تحويل البونص الى شركة اخرى غير شركة انستا الى جانب
ان شركة انستا تعتبرمن الشركات الصادقة فى التعامل وتعتبر شركة جيدة والله الموفق

mostafa1995
06-21-2017, 08:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ........... يا اخي هذا المنتدى تابع لانستا يعني حسب رايك تقبل انستا انها تحول مبلغ ليها على موقع ثاني
لا يا اخي لا يمكنك ذلك

salim77
06-21-2017, 12:19
اخي الكريم المنتدى مرتبط بشركة انستافوكس وكل البونصات لا تحول الا لهذه الشركة فانت لما تسجلت بالشركة قمتبربك حسابك مع منتدى فوركس العرب

salim77
06-23-2017, 09:44
لن تستطيع او بالاحرى لايمكن لان المنتدى مرتبط بشركة انستافوركس وهي الوحيدة التي سيوحل لها البونص فهذا شئ بداهي لانك اول ما فتحت حسابك في الشركة ربطته بمنتدى فوركس العرب

amrelkomy
06-23-2017, 15:06

هلا بك اخي عضوا جديد في منتدى فوركس العرب لا يا اخي غير ممكن لان البونص هو اصلا ياتي من انيستا لتتداول به في الشركة ويبى ملك للشركة هو بمثابة الاعانة او السلف لدخول السوق لكن لا يمكن سحبه او التصرف به فقط تاخد الارباح منه سلام