PDA

View Full Version : انواع الباسورد

Pages : [1] 2 3 4 5

احمد سعد
05-30-2014, 17:03
السلام عليكم , انا جديد في المنتد وسؤالي هو لما فتحن حساب بعتلي ايميل فيه اكتر من باسوورد انفيستور وترادير و هاتف و رمز بين ف ممكن اعرف الفرق بينهم و شكرا

ahmedibrahim258259
06-02-2014, 17:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير مايعلب فيها اسمه للمشاهده فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التداول علشان تشتغل عليها
تقبل مروري

samozein
06-02-2014, 17:47
شكرا جزيلا استاذ احمد على هذه المشاركه انا شخصيا استفدت كثيرا منها ولكم جزيل الشكر والتواضع

مصطفى حمدان
06-02-2014, 18:36
وعليكم السلام ورحمة الله وبركته اخى الفاضل باسوورد الانفيستور دا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات اللى بتفتحها بتديله رقم الحساب والباسوورد ده وهوا بيشاهد فقط بيدون ان يستطيع ان يتدخل فى الحساب اما باسوورد المتاجرة فدا الخاص بيك علشان تدخل وتتاجر والبين دا بتستخدمه عند السحب لتاكيد عملية السحب

BrahimForex
06-02-2014, 23:23
شكرا اخي على الموضوع الجميل والمفيد وعلى شرحك للبسواردات المختلفة انا كدلك استفدت من المشاركات الجميلة وبالتوفيق للجميع

Rambob
06-02-2014, 23:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير مايعلب فيها اسمه للمشاهده فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التداول علشان تشتغل عليها
تقبل مروري

rojan22
06-02-2014, 23:43
السلام علیکم، هناك باسورد خاص لك تدخل به فع حسابك،
و هناك باسورد المستثمر و هاذا الباسورد من اجل إذا حد یطلع فی حسابك من غیر ان یتعامل بالحساب، بالتوفیق

abo heba
06-03-2014, 02:05
عليكم السلام
المعلومات التى سجلت بها ترسل اليك فى رساله خاصه لكى تتمكن من الاحتفاظ بها عند اللزوم وهى عباره عن امان لحسابك تحتاجه
والباسوورد انفيستور لتعطيه لاى خبير ليتابع صفقاتك دون اى يقوم باى تغيير

احمد سعد
06-03-2014, 02:23
السلام عليكم شكرا جميع الزملاء علي الردود و توضيح الفرق و جزاكم الله خيرا
و وفقنا جميعا في الفوركس

GM.LAVAL
06-03-2014, 06:33
السلام عليكم , انا جديد في المنتد وسؤالي هو لما فتحن حساب بعتلي ايميل فيه اكتر من باسوورد انفيستور وترادير و هاتف و رمز بين ف ممكن اعرف الفرق بينهم و شكرا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... مرحبا إخوانى الكرام ...
اخى هذه البيانات مهما للغاية وهى مهمة خاصة عند السحب يعنى تجد باسورد للسحب واخر لدخول الحساب واخر لدخول الحساب بدون امكانية التجارة واخر للمتاجرة على الهاتف وانتهينا

houdabluegolden
06-07-2014, 02:55
أنواع الباسوورد الخاصة بحساب التداول هي الباسوورد الأساسي (تريدينج باسوورد) وهو كلمة المرور التي يستخدمها المتداول
في الدخول إلى المنصة وهناك باسورد الزائر (انفيستور) وهي كلمة مرور يستخدمها الزائر لرؤية الصفقات في الحساب ولكن لا يمكن القيام بالتداول

Nadia Hatim
06-09-2014, 07:18
اخـي الغـالي .. انا شايفة ان المعلومات التى سجلت بها ترسـل اليك فى رساله خاصه لكى تتمكن من الاحتفاظ بها
عند اللزوم وهى عباره عن امان لحسابك تحتاجه والباسورد انفيستور لتعطيه لاى خبير ليتابع صفقاتك دون اى يقوم
باى تغيير .. تمنياتي بالتوفيق .. تقبل مروري

BOUCHA-AFES
06-09-2014, 17:24
الـسـلام عــلــيـــكــم ورحــمـة الله وبــركـــاتــه
والــصــلاة والــســلام عـلـى اشــرف الــمــرســلــيـن
اخوي كل باسوردة وفيماذا تسخدم فمثلا باسوردة العادية تدخل بيها على حسابك والباسوردة الهاتف تسخدم في التعامل مع الدعم الفني

ahmedmomen
06-12-2014, 14:46
هو طبعا في كذا نوع من الباسوردات هم الترادر باسورد يعني الباسورد بتاعك على المنصة
والانفستور باسورد يعني الباسورد اللي ممكن تديه لشخص يشوف الحساب بس والفون باسورد وده مهم

wanxe
06-12-2014, 14:51
بسم لاه رحمان رحيم سلام أخي الكريم نعم إنه موضوع مهم وجيد لكن أنا مبتدئ في فوركس وأريد معرفة أشياء عنه تفيدني في ربهن أكتر وشكراً على حدة لمجهود في خلق موضوع كهدا ورمضان كريم أخي لعزيز

darsh
06-12-2014, 17:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طبعا الناس حتقلك اى الموضوع بس نصحتى ان تحافظ عليهم عشان متخسرش فى الامام البونص والحساب بتاعك يا بطل

ahmedibrahim258260
06-12-2014, 17:30
بسم الله الرحمان الرحيم كل اللي يهمك باسورد المتاجر للدخول لحسابك في المنصة وباسورد الحماية عند طلب السحب
تقبل تحياتي

asifali
06-13-2014, 05:27
السلام عليكم , انا جديد في المنتد وسؤالي هو لما فتحن حساب بعتلي ايميل فيه اكتر من باسوورد انفيستور وترادير و هاتف و رمز بين ف ممكن اعرف الفرق بينهم و شكرا اخى هذه البيانات مهما للغاية وهى مهمة خاصة عند السحب يعنى تجد باسورد للسحب واخر لدخول الحساب واخر لدخول الحساب بدون امكانية التجارة واخر للمتاجرة على الهاتف وانتهينا

RomanyMoreed
06-13-2014, 12:54
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

الباسوورد المتاجر تدخل بيه في المنصه وباسوورد الزائر لما تحب تخلي حد يشوف شكل صفقاتك او منصتك بس ميقدرش يفعل اوامر

8150017
06-13-2014, 12:55
السلام عليكم : اهتم فقط بابسورد دخولك الى المنتدى لان دا طبعا اساسى للدخول الى صفحتك فى المنتدى
والاخرى التى تهتم بها هى باسورد الهاتف ، مهمه جدا فى حالة اذا نسيت الاولى

maha elsayed
06-13-2014, 13:04
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته هناك العديد من الباسوردات الخاصه بك زى كلمه
المرور وبسورد المشاهده والمتاجر وغيرها وغيرها يا اخى

maao2008
06-13-2014, 13:04
وعليكم السلام ورحمة الله وبركته اخى الفاضل باسوورد الانفيستور دا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات اللى بتفتحها بتديله رقم الحساب والباسوورد ده وهوا بيشاهد فقط بيدون ان يستطيع ان يتدخل فى الحساب اما باسوورد المتاجرة فدا الخاص بيك علشان تدخل وتتاجر والبين دا بتستخدمه عند السحب لتاكيد عملية السحب

lakamora221
06-13-2014, 17:14
أخي الكريم تجد في الأيميل 3 باسوردات
الأول هو باسورد التاجر
الثاني هو باسورد المستثمر
الثالث هو بساورد التداول عبر الهاتف
أرجوا أن أكون قد أفدتك وتقبل مروري وشكرا

ehab_salah
06-22-2014, 14:15
اخي الفاضل .. باسورد التريدر هو الباسورد الرئيسي المستخدم في الحساب في الموقع والمنصة
حساب الانفيستور .. ده لو عايز حد يشوف حسابك وثفقاتك من غير ما يقدر يتحكم في حاجة وده
بيستخدم في إدارة الحسابات .. اما باسورد الهاتف ده عشان لو ضاع حسابك بتحتاج تكتبه مع الايميل
لأعادة كلمة السر .. ورمز البين ده بتستخدمه عند سحب الارباح عشان لو حد بيدير ليك حسابك
ميقدرش يسحب لو مش معاه رمز البين ..
...
تحياتي

rami007
06-28-2014, 22:52
السلام عليكم
هو طبعا في كذا نوع من الباسوردات هم الترادر
باسورد يعني الباسورد بتاعك على المنصة
والانفستور باسورد يعني الباسورد اللي ممكن
تديه لشخص يشوف الحساب بس والفون باسورد وده مهم
سلام تحياتي
بالتوفيق

AMLAK
06-28-2014, 22:57
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته في الحقيقة اعتقد ان باسوورد الانفيستور دا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات
اللى بتفتحها بتديله رقم الحساب والباسوورد ده وهوا بيشاهد فقط بيدون ان يستطيع ان يتدخل فى الحساب اما باسوورد المتاجرة
فدا الخاص بيك علشان تدخل وتتاجر والبين دا بتستخدمه عند السحب لتاكيد عملية السحب بالتوفيق للجميع فى هدا المجال ان شاء الله

Skrizar
06-28-2014, 22:59
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، أخي الكريم
انني لا اعرف هذه الرسالة ، فلم تصل الي الرسالة ، و تقبل مروري اخي الكريم

i m in the Wc
06-30-2014, 15:13
لذا عندما يصبح سعر السيارة 12.000$ في السوق ستأمر وكالة السيارات أن تبيع السيارة التي باسمك لديها بهذا السعر , ستنفذ الوكالة الأمر وستبيع السيارة بسعر 12.000$ , ستقوم بخصم 10.000$ كامل قيمة السيارة التي تطالبك به وستعيد لك عربونك الذي خصمته كهامش مستخدم وستضيف الربح وهو 2000$ إلى حسابك لديها ( 12.000$ - 10.000$ ) وسيصبح حسابك لديها الآن 5000$ ( 3000$ الحساب الأصلي + 2000$ الربح من الصفقة ) .

ali2000
06-30-2014, 16:02
اخي العزيز هناك الباسوورد الاعتيادي الذي تستطيع فيه الدخول الى الحساب في موقع الشركة والمنصه وباسوورد المستثمر التي تستطيع من خلاله الدخول في المنصه ورؤية الرصيد والصفقات دون استطاعتك ان تنفذ اي امر وكلمة سر الهاتف التي تستطيع من خلالها الدخول بواسطة الهاتف

ahmed kabo
06-30-2014, 21:14
فى باسورد دخول دة معروف بتاع اية فى لبين ة يبقى تاكيدى لما تيجى تعمل سحب او اى تعما لللتاكيد انك انت اللى بتجرى التعديلات وفى كمان باسور المشاهدة ودة علشان اى حد يبقى يتابع حسابك بالتوفيق للجميع

eragon
07-04-2014, 16:18
باسورد الاكونت علشان لما تفتح حسابك في المنصه او في موقع انيستا فوركس
باسورد الانفيستور علشان لو عايز حد يشوف نتائج متاجرتك بدون التلاعب بحسابك
رمز بين علشان تقدر تسحب ارباحك

modyadyl
07-04-2014, 16:20
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
لاانكر انه اثناء التعلم تصبح كل حياتك الفوركس لكن بالاستمرار تظهر الصوره كامله ولابد
ان تستمتع بالحياه والعباده ولا ياخذك اى مجال سواء كان الفوركس او غير ذلك

jakora
07-04-2014, 16:30
اسلام عليك
اكرك اخي فعلا انه سؤال مهم جدا انا شخصيا لم اعره انتباها عط و المهم من دلك هو يجب الاحتفاض بالباسورد لتجن اي مششكل فيما بعد مع الشركة و حسابك سالما

WASEM DALLOUL
07-04-2014, 16:37
السلام عليكم
يا أخي الكريم ان كلمة سر التريدر هي للدخول الى الحساب من المنصة ويمكنك القيام بالصفقات أما كلمة سر الأنفيستر فهي للأطلاع فقط ولا يمكنك القيام بالصفقات
وشكرا

mounim1994
07-04-2014, 16:37
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته اهلا و سهلا بالاعضاء الكرام
اخي الفاضل انا ليست لي الخبرة الكافية للجواب و بالتوفيق

عدي
07-19-2014, 23:25
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته... موضوع مفيد و منسق جميل بارك الله فيك اخي الكريم و زادك من الخير و بالتوفيق ان شاء الله

gr53
07-27-2014, 03:14

باسوورد فيستور خاص بمشاهدة الآخرين لمتجاراتك و التريدر الباسورد الخاص بك لدخولك للمنصة و المتاجرة
و باسورد الهاتف إذا احتجت الدعم الفني و رمز البين خاص بالسحب

doaa sary
07-27-2014, 04:51
هتستخدم رقم الحساب والباسورد بس
ف تسجيل الدخول لمنصة التداول
رقم الهاتف والباين كود هتحتاجهم وقت سحب الارباح او لما بتكلم الدعم وتسئلو عن شئ يخص حسابك

marouansat
07-27-2014, 04:52
في الحقيقة أوكد أن أشكرك جزيل الشكر على الطرح القيم و الذي من خلاله يمكن الإستفادة منه لحد ما
هذه البيانات مهما للغاية وهى مهمة خاصة عند السحب يعنى تجد باسورد للسحب واخر لدخول الحساب واخر لدخول الحساب

Yopi
07-27-2014, 05:04
السلام عليكم ورحمة الله
اخي يهمك باسوورد انستا فقط لانك تدخل به الى المنصة و ايضا الى حسابك في موقع الشركة اما الباقي فهي للتامين فقط ورمضان كريم

1 million
07-27-2014, 05:19
شكرا لكم جميعا على هذا الموضوع و ردود الاعضاء المفيدة جدا
انا ايضا كان لي نفس التساؤل حتى اليوم
بالتوفيق لكم في التداول

forex24day
07-27-2014, 05:43
الباسوورد الخاصة بحساب التداول هي الباسوورد الأساسي (تريدينج باسوورد) وهو كلمة المرور التي يستخدمها المتداول
في الدخول إلى المنصة وهناك باسورد الزائر (انفيستور) وهي كلمة مرور يستخدمها الزائر لرؤية الصفقات في الحساب ولكن لا يمكن القيام بالتداول

ynwa1892
07-27-2014, 06:04
السلام علیکم،
هناك باسورد خاص لك تدخل به فع حسابك،
و هناك باسورد المستثمر و هاذا الباسورد من اجل إذا حد یطلع فی حسابك من غیر ان یتعامل بالحساب،
وفقك الله

awa
08-08-2014, 15:41
انا معرفش ايه لزمة كل انواع الباسورد دية و لكن فى الحقيقة
حصل اكثر من مرة ان طلبت منى كم خلال الدعم الفنى

gr53
08-08-2014, 15:56
باسوورد فيستور خاص بمشاهدة الآخرين لمتجاراتك و التريدر الباسورد الخاص بك لدخولك للمنصة و المتاجرة
و باسورد الهاتف إذا احتجت الدعم الفني و رمز البين للسحب

شيراز120
08-08-2014, 17:24
وعليكم السلام ورحمة الله وبركته اخى الفاضل باسوورد الانفيستور هذا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات اللى بتفتحها بتديله رقم الحساب
والباسوورد هذا وهوا بيشاهد فقط بيدون ان يستطيع ان يتدخل فى الحساب اما باسوورد المتاجرة فهذا الخاص بيك علشان تدخل وتتاجر و
بتستخدمه عند السحب لتاكيد عملية السحب

fathimourad
08-08-2014, 17:25
أنه يحبذ من متبعى التوصية الألمام ببعض المبادئ البسيطة فى التحليل الفنى (كالدعم والمقاومة والترند وفهم معنى الاختراق والكسر والارتداد , وشمعة الدوجى والابتلاع الشرائى والبيعى...ألخ) التى قد نستخدمها أحيانا فى تحديد نقاط الدخول والخروج والوقف بدلا من الأرقام العادية , أعتقد أنها بدائيات جميعنا نعرفها . ولا أيه ؟

ilyes chaieb
08-09-2014, 03:42
السلام عليكم ورحمة الله
بالنسبة لكلمة سر الهاتف تحتاج لما يطلبها منك الدعم الفنى
و بالنسبة لكلمة سر المتاجرة دى خاصة بك لتدخل عليها بالمنصة
و كلمة سر المستثمر خاصة لمراقبة الحساب دون التدخل في الصفقات
بالتوفيق

abderrahmenanis
08-20-2014, 16:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير ما يلعب فيها اسمه للمشاهده فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التداول علشان تشتغل عليها
تقبل مروري

cian s
08-20-2014, 17:15
شكرا لك بجد على هذا الموضوع لانه مهم وخاصه للمبتدئين لان هناك اكثر من باسورد للتعامل واحد للدخول وواحد للخروج وهكذا

YOSAF
08-20-2014, 17:18
السلام عليكم
الأمر في غاية الوضوح أخي حاول فقط أن تشغل دماغك قليلا فالباسوورد هو الدي تدخل به على حسابك في الشركة و في الميتاتريدر
رمز الحماية يستخدم عندما تريد سحب المال وهكدا دواليك

فبيو مان
08-20-2014, 17:21
السلام عليكم

samieh
08-20-2014, 18:47
باسوورد الترايدر كى تدخل به على المنصة وباسوورد الانفيستور لتعطيه لاحد لكى يرى صفقاتك
ولكن دون التعديل فيها او فتح او غلق اى صفقة وباسسورد الهاتف عشان لو فيه مشكلة عندك
بتديه للدعم الفنى وهو يحلهالك والبن كود عشان لما تيجى تسحب الارباح

AMLAK
08-31-2014, 02:10
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم مشكور اخي الكريم على هدا الموضوع شوف ياغالى المعلومات التى
سجلت بها ترسل اليك فى رساله خاصه لكى تتمكن من الاحتفاظ بها عند اللزوم وهى عباره عن امان لحسابك تحتاجه والباسوورد
انفيستور لتعطيه لاى خبير ليتابع صفقاتك دون اى يقوم باى تغيير بالتوفيق لك مع خالص تقديري وتحياتي للجميع

The King Algeria
08-31-2014, 02:11
اخي انواع الباسودورات الي تتسال عنها وهي كالاتي اولا يوجد الميتاترايدر باسورد وهو باسوورد خاص بك انت للدخول للمنصة للتداول
و الانفسيستور باسووورد وهو خاص بالناس الاخريين الي ربما يستطيعون مشاهدة صفقاتك فقط لا غير

abdoux
08-31-2014, 03:31
اخى الفاضل باسوورد الانفيستور هذا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات اللى بتفتحها بتديله رقم الحساب
والباسوورد هذا وهوا بيشاهد فقط بيدون ان يستطيع ان يتدخل فى الحساب اما باسوورد المتاجرة فهذا الخاص بيك علشان تدخل وتتاجر و
بتستخدمه عند السحب لتاكيد عملية السحب

fosat
08-31-2014, 03:47
اخى الفاضل باسوورد الانفيستور دا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات اللى بتفتحه
لدخول الحساب واخر لدخول الحساب بدون امكانية التجارة واخر للمتاجرة على الهاتف وانتهينا ا

yacinmkl
08-31-2014, 03:58
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي احتفظ بكل كلمات السر في ملف txt كنصيــحة مني لأنك ستحتاجها مستقبلا
و مع مرور الوقت ستفهم كل شيئ !!
تقبل مروري ياسيـــــــن :p سلام

tedjboyka
09-06-2014, 23:59

brimou
09-07-2014, 02:01
الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير مايعلب فيها اسمه للمشاهده فقط جزاكم الله خير

أسماء نعناع
09-09-2014, 15:03
الباس ورد المهم هي بتاعت التريدر لان دي الخاص بيك ويمكن الاحتفاظ بيه فيه ملف بعيدا عن اي حد يعبث بالجهاز حتى اذا نسيتها يمكن البحث عليها على جهازك

ProForex
09-09-2014, 15:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انها كلمات سر خاصة بك لدخول الى حسابك او الدخول الى حساب شخص اخر تشاهد كيف يتداول

eslamsallam
09-09-2014, 15:36

Ahmed2020eg
09-09-2014, 16:08
شكرا جزيلا استاذ احمد على هذه المشاركه انا شخصيا استفدت كثيرا منها ولكم جزيل الشكر والتواضع

mohamedsaber
09-09-2014, 17:20
trader password : دا بتستخدمه في تسجيل الدخول لحسابك في الشركة او في منصة التداول
investor password :دا بتعطيه للاخرين لمتابعة صفقاتك والاستفادة منها
phone password : بتستخدمه عند التحدث للدعم او عند سحب الارباح لانه بيثبت انك مالك الحساب
تقبل مروري اخي

cian s
09-09-2014, 17:25
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا لك اخى على الموضوع وشرحك للانواع المختلفه من الباسوردات وانا قد استفدت منك كثير

forexachraf
09-09-2014, 17:45
السلام عليك و لاحمة الله تعالى و بركاته , صديقي العزيز
مشكور جدا على الموضوع و أتمنى لك و للجميع التوفيق و الازدهار

lyes1977
09-11-2014, 12:25
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
نعم اختي الكريمة هذا صحيح وكل هذة الباسووردات ان صح التعبير تختلف في دورها ولكل واحد منها دوره الخاص ومثلا الباسوورد الاول يفيد الدخول الى غرفة العميل ومنصة التداول والثاني يفيد في الامن عند عمليات السحب ...الخ، شكرا جزيلا اخي الكريم على موضوعك الرائع وتقبل مروري وبالتوفيق.

gehad87
09-18-2014, 13:26
الهاتف ده بيحتاجوه منك في الشركة علشان يتاكدوا من انك مالك الحساب الاصلي
والانفيستور ده باسوورد مشاهدة فقط لما تحب تخلي حد يتفرج على حسابك علشان ما تغامرش بحسابك
والتريدر ده بتاعك انت لواحدك وممكن مدير الحساب الموثوق
ورمز البين ده بتحتاجة في اتمام عمليات السحب

Hassan Owen
09-18-2014, 13:51
شكرا اخي على الموضوع الجميل والمفيد وعلى شرحك للبسواردات المختلفة انا كدلك استفدت من المشاركات الجميلة وبالتوفيق للجميع

Ahmed Taher M
09-18-2014, 14:12

ihabblida
09-19-2014, 01:35
أخي الكريم أنت تحتاج باسوررد التاجر
و البن كود فقط و هدا كل مايهمك
ارجوا أ ناكون ق دافدتك وتقب لمروري وشكر ا

Wassa04
09-19-2014, 21:09
مرحبا اخي الكريم عليك الاحتفاض بهم رقم حسابك و الباسورد
خاص بالتداول بينما الباسورد الخاص بالهاتف هي عندما يتصلون بك تقبل مروري

zar89
09-19-2014, 21:22
أنواع الباسوورد يجب أن تكون تتكون من أحرف كبير و صغير و رموز و أرقام لكي تكون قوي وغير صالح للاختراق و اتمنى أن تتطبق ذلك

مصراوى
09-19-2014, 21:24
اخى الكريم اعتقد انة عندج التسجيل واتمامة يقومون بارسال اميل الى البريد الالكترونى بة كل البيانات الخاصة بك وبالتوفيق للجميع

ابو جعفر الطيار
09-19-2014, 21:30
السلام عليكم اخي العزيز
هذه اليانات مهمة للغاية اجومنك
ان لا تضيعها كل باس ورد مهم
حافظ عليهم في ملف معين

msamir2013
09-22-2014, 19:53
اخى الباسوورد طبعا دا اللى تقدر تدخل بيه الى المنصة واجراء التداول

اما بالنسبة لباسوورد المستثمر دا بيكون فى حالة انك عاوز تدى الباص لحد يقدر يتابع تداولك على المنصة ولا يمكنه اجراء اى تدخل على حسابك

lover-death145
09-22-2014, 19:55
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
أخي الغالي هناك باسورد خاص بحسابك للتداول وهناك باسورد خاص للمشاهدة و البين كوود هو كود خاص عند السحب

mohamed.atef
09-29-2014, 13:07

yacrao
09-29-2014, 13:20
طبعا الباسووورد تراددير هو الخاص بك والذي من خلاله يمكنك فتح الصفقات اما الاخر فيمكن فقط رؤية النتائجدون امكانية فتح الصفقات

forex 2000
09-29-2014, 13:52

vaaas
10-16-2014, 21:40

may0
10-16-2014, 22:00
الباس ورد المهم هي بتاعت التريدر لان دي الخاص بيك ويمكن الاحتفاظ بيه فيه ملف بعيدا عن اي حد يعبث بالجهاز حتى اذا نسيتها يمكن البحث عليها على جهازك

amermazzen
10-20-2014, 18:57
السلام عليكم ورحمة الله أخي الكريم المعلومات التى سجلت بها ترسل اليك فى رساله خاصه لكى تتمكن من الاحتفاظ بها عند اللزوم وهى عباره عن امان لحسابك لابد من الاختفاظ بها خت تحتاجها في وقت معين لابد من التعلم الجيد في الفوركس وكسب الخبرة الكافية التي تساعد في المتاجرة الحقيقية لأن التعلم الجيد اساس النجاح.

antonioforex
10-20-2014, 19:17
السلام عليكم
اخي هناك كلمة مرور خاصة بك في المنصة و هناك واحدة اخرى للمستثمر كي
يستطيع الاخرون رؤية منصتك للتداول و بالتوفيق.

ashrafshawky
10-20-2014, 19:27
اخى الكريم اتمنى ان تكون استفدت من الاجابات المتعددة للاخوة اصحاب الخبرة فى المنتدى وبالتوفيق للجميع والربح الدائم

محمد عز الدين عيد خضري
10-21-2014, 21:30
السلام عليكم اخي الفاضل
الاهم هو باسوورد التاجر ودا اللي بتدخل بيه حجسابك وبتدخل بيه علي المنصة ام باسوورد المستثمر فدا للمتابعه فقط
اتمني لك التوفيق
تقبل مروري

Ahmed2020eg
10-21-2014, 21:32
تقبل مروري

mida2014
10-21-2014, 22:07
السلام عليكم تلك هيا البينات الشخصة لحسابك وكلها مهمة وتحتاجها ادا ارت تكليم الدعم لانه سوف يطلب التحقق من هويتك اخي
اتمنى اني افدتك اخي الكريم

abo_yehia
10-21-2014, 22:15
بالنسبة للسؤال كل باسورد ليه استخدام مثل التريد تستخدم في الدخول للمنصة الميتاتريد الانفستور دايه للزوار منها ممكن يتبعاك من غير ما بتدخل في الصفقات وعموم يجب الاحتفاظ بهذه الرسالة في مكان آمن لأنك سوف تحتاجها تقبل مروري واحترامي الشديد للشخصك الكريم

شبه منحرف
10-21-2014, 22:16
التريدر ده هو اللى هتسجل حسابك به على المنصه والانفستور ده لو حد مثلا عاوز يزور حسابك بس طبعا مش متاح ليه وهو بيزور حسابك على المنصه انه يلعب فى حاجه والتليفون ضرورى عشان الدعم بيحتاجه والبين هو رقم تاكيدى ممكن تحتاجه بعدين اذا حدث مشاكل فى حسابك

AMLAK
10-25-2014, 13:35
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على سيدنا وحبيبنا محمد عليه ازكى الصلاة والسلام اخى الكريم المعلومات التى سجلت
بها ترسل اليك فى رساله خاصه لكى تتمكن من الاحتفاظ بها عند اللزوم وهى عباره عن امان لحسابك تحتاجه والباسوورد انفيستور
لتعطيه لاى خبير ليتابع صفقاتك دون اى يقوم باى تغيير بالتوفيق وتحياتي للجميع وننتظر منك الافضل والمزيد ان شاء الله

aliali
10-27-2014, 00:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... مرحبا إخوانى الكرام ...
اخى هذه البيانات مهما للغاية وهى مهمة خاصة عند السحب يعنى تجد باسورد للسحب واخر لدخول الحساب واخر لدخول الحساب بدون امكانية التجارة واخر للمتاجرة على الهاتف وانتهينا
بالتوفيق

tedjboyka
10-27-2014, 01:29
اخى الفاضل باسوورد الانفيستور دا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات اللى بتفتحها بتديله رقم الحساب والباسوورد ده وهوا بيشاهد فقط بيدون ان يستطيع ان يتدخل فى الحساب اما باسوورد المتاجرة فدا الخاص بيك علشان تدخل وتتاجر والبين دا بتستخدمه عند السحب لتاكيد عملية السحب

eslamsallam
10-27-2014, 15:03
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير مايعلب فيها اسمه للمشاهده فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التداول علشان تشتغل عليها
تقبل مروري

ranou
10-27-2014, 22:52
اخـي الغـالي .. انا شايفة ان المعلومات التى سجلت بها ترسـل اليك فى رساله خاصه لكى تتمكن من الاحتفاظ بها
عند اللزوم وهى عباره عن امان لحسابك تحتاجه والباسورد انفيستور لتعطيه لاى خبير ليتابع صفقاتك دون اى يقوم
باى تغيير .. تمنياتي بالتوفيق .. تقبل مروري

Mohamed Morsy
10-28-2014, 05:12
أخي الغالي .. هناك باسورد خاص بحسابك للتداول وهناك باسورد خاص للمشاهدة
والبين كوود هو كود خاص عند السحب
تحياتي ...

الاسد التاجر
10-28-2014, 05:15
ماعندي معلومه ارجع للدعم الفني في الشركه
يعطوك اجابه قاطعه افضلك حتى تعرف الي لك
والي عليك وبلتوفيق اخي

فوزي فوزي
10-28-2014, 11:23
تقبل مروري

ranou
10-28-2014, 12:58

a7med84
10-29-2014, 03:57
اخى الكريم مهم جدا الباسورد المتاجر هو اللى هتدخل بيه المنصه وغرفه لتاجر فى انستا

وباس ورد الهاتف مهم لاسترجاع كلمه المرور والمستثمر من اجل متابعه الحساب بدون اجراء صفقات

touni983
10-29-2014, 04:05
أخي الكريم هناك العديد من أنواع البسوردات أهمها باسورد الحساب و كذلك باسورد التأكيد من خلال الهاتف لذلك أنصحك باستعمال باسورد ثري بالأرقام و الأحرف وبالتوفيق

محمد ميدو
10-29-2014, 10:56
السلام عليكم ورحمة الله بركاته
الباسور تريدير ده عشان تسجل على الموقع بيه الدخول والتليفون ده عشان لما تكلم الدعم ان شاء الله
تحياتى لك وللكل اخى الكريم

aboomar13
10-29-2014, 11:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته,
اخي الكريم الباسورد للهاتف فانه ينطلب منك عند كلامك مع الدعم الفني هو يطلبه وفي البن كود فهو مهم و خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور فقط لمن يريد ان يرى عملاتك على الميتاتريدر لكن لا يمكنه ان يبدل فيها اسمه للمشاهده فقط والباسورد التريرد للدخول لمنصة التداول من اجل المتاجرة عليها

ibrahim forex
10-29-2014, 11:33
الباسورد بتاع الهاتف يكون لما تحتاج انك تكلم الدعم الفنى والباسورد الانفستور ده ممكن يعطيه لاى احد حتى يشاهد
الصفقة التى تدخل فيها ولا يستطيع ان يلعب فيها اما الباسورد لمتاجرة بيمون للتجرة ودخولك الصفقات
تقبل مرورى

pacMAN
10-29-2014, 11:34
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته أخي العزيز
أهم باسوارد هو باسوارد الحساب أما الباقي فهم لوضائف أخرى عندما تطلب المساعدة
طاب يومك أخي الكريم و بالأرباح إن شاء الله

md5diablo
10-30-2014, 02:08
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليك و رحمه الله و بركاته ،الباسورد التي كتب عليها انها فون باسوورد اخي الكريم هي عندما تكلم الدعم الفني يطلبها منك فلا تضعها

gemi619
11-15-2014, 18:21

wallo
11-15-2014, 18:49
هو طبعا في كذا نوع من الباسوردات هم الترادر باسورد يعني الباسورد بتاعك على المنصة
والانفستور باسورد يعني الباسورد اللي ممكن تديه لشخص يشوف الحساب بس والفون باسورد وده مهم

balou
11-15-2014, 19:05
ذلك بيانات مهم جد ا يجب احتفاض بها
كي تقدر فتح منصة و رمز حماية تقدر تسحب به فلوسك

اتمنى لكم النجاح و التوفيق في هذا المجال

wallo
11-15-2014, 21:47
و هناك باسورد المستثمر و هاذا الباسورد من اجل إذا حد یطلع فی حسابك من غیر ان یتعامل بالحساب، بالتوفیق

محمد عبد اللطيف
11-15-2014, 22:21
عليكم السلام
بالفعل احتفظ بهذه البيانات فسوف تحتاجها كثيرا وكل ما قلته هام للغايه ولاد من حفظ هذه الرساله فى اكثر من مكان
لان كل خطوه فى العمل تحتاج الى البيانات هذه وستتعرف عليها باذن الله

mogelvo
11-17-2014, 01:34
عليكم السلام
المعلومات التى سجلت بها ترسل اليك فى رساله خاصه لكى تتمكن من الاحتفاظ بها عند اللزوم وهى عباره عن امان لحسابك تحتاجه
والباسوورد انفيستور لتعطيه لاى خبير ليتابع صفقاتك

hpacer
11-17-2014, 01:41
بسم الله الرحمن الرحيم و الصلاة والسلام على رسول الله الكريم أما بعد أخي
العزيز فهمة القليل لو ممكن من فضلك أن توضح الكثير للمعرفة والاستفادة وشكرا أخي العزيز الكريم

mkamal
11-17-2014, 01:48
جزاك الله خير على المعلومات واكيد الكل راح يستفيد منها كلام جميل وشرح منظم , ارجو من اي حد عنده معلومات مفيدة ما يبخلش بيها علي اي حد موجود هنا في المنتدى و احنا موجودين هنا نفيد و نستفيد من بعض , شكراً جزيلاً لأي عضو شاركنا بالمعلومات و ربنا يبارك للجميع , اتمنى التوفيق و المكسب لكل الموجودين في المنتدى

تقبل مروري

abdelhak redouane
11-17-2014, 20:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم على هذا الطرح المقدم ان كثرت اكواد التفعيل فلكل منها دورها الخاص في شركة انستا فوركس فهناك رقم الحساب وهناك الرقم السري للحساب وهما يستعملان لفتحه اما رقم الهاتف فيستعمل لسحب الاموال
بالتوفيق للجميع

tawfik200
11-17-2014, 20:16
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على سيدنا وحبيبنا محمد عليه ازكى الصلاة والسلام اخى الكريم سؤال رائع اخي و مميز انا شخصيا استفدت كثيرا منها و شكرا

gemi619
11-27-2014, 12:48

remas
11-27-2014, 18:03
هو مش موضوع فرق ولا غيره اخى الكريم كل باسورد له استخدام معين يعنى هناك باسورد لصفتك الشخصيه
واخر لحساب المتاجره الخاص بيك واخر باسورد الهاتف وكل له استخدامه

gemi619
11-30-2014, 13:30

salichou
11-30-2014, 13:43
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد:
لم افهمك اخي الباسورد هو الباسورد

maha kz
11-30-2014, 15:38
الســـــــلام عليكـــم ورحــمه الله وبركـــاته .....موضــوع رائــع وممتـــاز يا اخــى وشيـــق جداااعن
الفوركـــس وموضـــوع انواع الباسوردات فى الفوركس يا اخى

medomedomedo
12-01-2014, 00:06
كل باسورد تحتاج اكيد ولكن ماتدخل بها حساب في الشركه هو رقم الحساب والباسور تريدر الاول وعندما تربط الحساب بين المنتدي والشركه ايضا يتم بي رقم الحسارب وباسورد تريدر لكن باقي تحتاجه اكيد ويجب تسجيله عن طريق فتح حساب جديد او عند السحب

dalirap
12-01-2014, 00:36
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على اشرف الانبياء و المرسلين
الباسوورد هو للدخول إلى حسابك أما investor فهو لمراقبة صفقاتك من قبل تجار آخرين

ام زياد
12-01-2014, 00:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير مايعلب فيها اسمه للمشاهده فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التداول علشان تشتغل عليه

a.mahmoud07
12-01-2014, 00:41
هناك الباس ورد الخاص بك و الذي تستخدمه علي منصه التداول للدخول الي حسابك و التي تستطيع من خلاله فتح الصفقات و اغلاقها
اما الانفستور فهو للدخول الي حسابك و لكن للمشاهده فقط و لا يسمح بفنح او اغلاق اي صفقه ..و البين كود يستخدم في عمليه السحب

Wassa04
12-01-2014, 00:56
مرحبا اخي الكريم الفون باسورد هو باسورد
عند التحدث بالهاتف للشركة انستا تقبل مروري

the one
12-01-2014, 01:05
بسم الله الرحمان الرحيم و الصلاة و السلام على اشرف المرسلين
انصحك ان تقوم بالبحث في الموقع الرسمي في الركن المخصص افضل

gr53
12-13-2014, 21:05

---------- Post added at 09:05 PM ---------- Previous post was at 08:57 PM ----------

toutou1
12-13-2014, 21:26
fgfdgfdgdsqdqsd
ssdsqdqsdsqdsqdsqdfghgfjglhfdlk,sqkùlcsqd
qssdm,fdslkgndskjgndjsbfdsjglb fdsùgbdsgjdsbgds
sdnfdsjkngdsjkgbdsjgbdsgbjdsgbdsjkgds
dsjkgdskjgdskjghdsjg

bibou
12-13-2014, 21:28
fgfdgfdgdsqdqsd
dsjkgdskjgdskjghdsjg

ranou
12-13-2014, 21:32
fgfdgfdgdsqdqsd
dsjkgdskjgdskjghdsjg

tamaha
12-13-2014, 21:49
لســـــــلام عليكـــم ورحــمه الله وبركـــاته .....موضــوع رائــع وممتـــاز يا اخــى وشيـــق جداااعن
الفوركـــس وموضـــوع انواع الباسوردات يا اخىفى عالم الفوركس

ASMAA TAHA
12-15-2014, 01:27
الباسورد بتاع التريدر هو الباسورد اللى بتدخل بيه المنصة واللى بتكتبه مع رقم الحساب فى الميتاتريدر
اما الباسورد بتاع الانفستور دا لو حابب حد يدخل يشوف صفقاتك وطريقتك لايف دون التحكم فى اى صفقة
وباسورد الهاتف تستخدمه فى حالة فقد الحساب

adil17
12-15-2014, 10:03
اخي الكريم مشكور على طرحك لهذا الموضوع القيم و الذي استفدنا منه و من ردود الاخوة عليك و نتمنى لكم التوفيق و النجاح جميعا

hamada1a
12-15-2014, 13:31
الباسورد بتاع التريدر هو الباسورد اللى بتدخل بيه المنصة واللى بتكتبه مع رقم الحساب فى الميتاتريدر اما الباسورد بتاع الانفستور دا لو حابب حد يدخل يشوف صفقاتك وطريقتك لايف دون التحكم فى اى صفقة وباسورد الهاتف تستخدمه فى حالة فقد الحساب

جورجيه
12-15-2014, 13:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي العزيز انا جديدة مثلك ولا استطيع افادتك كثيرا ولكن اشكر جميع الاعضاء الكرام علي التوضيح جزاك الله خيرا اخي الكريم اتمني لك التفوق باذن الله اتركك في رعاية الله يااخي الكريم

مصطفى الشنديدى
12-15-2014, 13:52
لباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير مايعلب فيها اسمه للمشاهده فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التداول علشان تشتغل عليها

sawsan5a
12-15-2014, 23:39
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
نورت المنتدى اخى الكريم
كان نفسى افيدك لكنى جديدة فى هذا المجال
يارب حد يقدر يفيدك من الاعضاء
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

sayed55q
12-18-2014, 18:59
تقبل مروري

DANDOUNE
12-19-2014, 02:58

sarass11a
12-21-2014, 19:10
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
نورت المنتدى اخى الكريم
كان نفسى افيدك لكنى جديدة فى هذا المجال
يارب حد يقدر يفيدك من الاعضاء
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

مامون سباعنة
12-21-2014, 19:12
تحياتي أخي الكريم :
كما ذكروا اخواني . يوجد باسوورد للمنصه للدخول على حسابك وللمتاجره . وآخر فقط للاطلاع , والاخر لسحب الأرباح . تحياتي اخواني

zezoes
12-23-2014, 15:15
اعتقد اخىاكلرمي نااببتص ورد ملوش اى انوا عبشكلكير لزام تبقا عارف د كويس اوى ف اتلوفيق كل وتقبل تحياتى اخى اكلرم
شكرالك اخى الكرمي
اتلوفيق انشاء الهل
شكرا لك

ahmed mahmoud abdelhady
12-30-2014, 16:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاااته
بعد التحيه اخي الكريم ...
أشكرك كثيرااا على الموضوع الاكثر من راااائع
اتمني لجميع الاعضاااء الجدد الاستفاده منه والتعلم على اقوي النقاااااط
تقبل مروري „☺3

kokou
01-05-2015, 05:55
تقبل مروري

motaasemmaimon144
01-05-2015, 13:42
وعليكم السلام ورحمه الله عليك وعلي من في هذا المنتدي يا اخي انا اري ان اول باسورد اليك يسمي بالدخول الي المتاجره
اما التاني يا اخي هو عندما انت تريد ان احد الاشخص يدخل الي حسابك ليري ما انت تعمل فقط اما الاخري انت لو نسيت الاباسورد الاصلي ده بيكون البديل مكانه وشكرا

molaa
01-05-2015, 13:51
السلام عليكم : اهتم فقط بابسورد دخولك الى المنتدى لان دا طبعا اساسى للدخول الى صفحتك فى المنتدى
والاخرى التى تهتم بها هى باسورد الهاتف ، مهمه جدا فى حالة اذا نسيت الاولى

chouai
01-07-2015, 17:22
بالتوفيق لكم في التداول

omar20
01-07-2015, 19:17

kokou
01-10-2015, 04:32
أنواع الباسوورد الخاصة بحساب التداول هي الباسوورد الأساسي (تريدينج باسوورد) وهو كلمة المرور التي يستخدمها المتداول

fadl1984
01-10-2015, 07:26
عندما تفتح حساب في شركة وساطة ترسل ليك بعض البيانات مثل رقم الحساب والباسورد الذي من خلالهم تستطيع الدخول الي حسابك في المنصة
فالباسورد الاول تدخل بها الي حسابك ام الباسورد الثانية انفيستور تعطيها لشخص ليري كيف انت تضارب ويري نتائج حسابك ولكن لايستطيع تنفيذ صفقات ام رمز البن يستخدم في عملية السحب

islam.tras
01-10-2015, 09:25
السلامو عليكم ورحمة اللة:
شكرا جزيلا ع سؤالك يا استاذ احمد انا شخصيا كنت اجهل الفرق
بينهم وكنت نفسي اعرف اي هو الفرق بين رقم الهاتف والرمز وباقي
المطاليب وهذا سؤال جيد استفدت انا منة وانشاء اللة يكون استفادة لناس
تانية كتير واللة الموفق

ppttss
01-10-2015, 09:30
عند فتحك للحساب فى انستا الشركة تبعت لك ايميل به اول شيء رقم الحساب وثانى شيء

باسوير دخولك للموقع ودخولك للميتاتريدر اما الثالث هذا رقم حساب المستثمر هذا الرقم للضرورة فقط

ramoc
01-10-2015, 19:27

nassarmarwan585
01-10-2015, 19:55
الاختلاف ياتى ان الباسورد هو يختلف من حيث الانفستور هو الزائر الذى يدخل الى حسابك بباسورد خاص به والتريدرا هو الباسورد الاساسى الخاص بك والهاتف هو ان اراد احد الاتصال بك لابد ان يتاكد من كود الهاتف للتاكد من شخصيتك والرمز هو من اجل سحب المال والله الموفق

morres90
01-10-2015, 20:13
الباسوورد الخاصة بحساب التداول هي الباسوورد الأساسي
ان الباسورد هو يختلف من حيث الانفستور هو الزائر الذى يدخل الى حسابك بباسورد خاص به

sarryMorsey582
01-10-2015, 20:31
لكل واحد منهم وظيفه اى ان التريدر هو الكود الرئيسى لك والانفيستر هو من اجل الوافدين لا لقاء النظرة على الحساب اما الهاتف لمساعدة النتداولين للوصولك والتاكد من شخصيتك والرمز هو لسحب المال الذى تربحه

dolaxx123
01-10-2015, 20:38
اعتقد اخى الكريم ان الباص ورد اخى الكريم ملهوش اى انواع متعدده اخى الكريم لزام نقدر نستفيد من خلاله اخى الكريم والى هيدقر يحقق لن الكثير اخى الكريم وان الموضوع المهم دا باتلوفيق لك انشاء الله
شكرالك

omarMorsey675
01-10-2015, 21:14
ان الاكود هى للتاكد من الشخصيه وان الافيستو هو من اجل المتابعين لك دون ان يكون لديهم اى فكرة واى اوامر منهم غير مجديه والله الموفق

menna 2012
01-10-2015, 21:51
خى الفاضل باسوورد الانفيستور دا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات اللى بتفتحها بتديله رقم الحساب والباسوورد ده وهوا بيشاهد فقط بيدون ان يستطيع ان يتدخل فى الحساب اما باسوورد المتاجرة فدا الخاص بيك علشان تدخل وتتاجر والبين دا بتستخدمه عند السحب لتاكيد عملية السحب

alamrabat
01-10-2015, 22:30
و لا داعي لذكر أنه بإمكانك أيضا تغيير أسعار تلك الأوامر المسبقة، لإيقاف الخسارة كما لجني الأرباح، في أي وقت ما دامت العملية مفتوحة.

ssnsafi
01-10-2015, 22:40
هناك ثلاث كلمات سر ترسلها لك الشركة عندما تفتح حساب لديها
اهمها كلمة سر المتاجر فهي ضرورية لتدخل الى حسابك في الشركة والى منصة التداول و ثاني كلمة كلمة سر الهاتف وهذه يطلبها منك الدعم في حال ارسلت لهم بمشكلة او استفسار و ثالث كلمة هي كلمة سر المشاهد وهي تسمح لمن يملكها ويملك رقم الحساب ان يراقب صفقاتك بدون ان يتمكن من ان يجري أي تعديل عليها فقط ان يشاهد ويراقب اما الكود بن فهو ضروري عندما تتقدم بطلب لسخب الارباح من الشركة

deyaa24
01-11-2015, 00:21
باسورد التجارة ه رقم الباسورد الى بتدخل به على حسابك وهذا هم باسورد ويجب نه تتحافظبه فى مكان سرى
وايضا باسورد الهاتف يكون مه لانه الدعم فى وقات بسال علية من جل التاكد من بع ض البيانات

Hassan Owen
01-11-2015, 03:58
تقبل مروري

حنين القصاص
01-11-2015, 06:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اشكرك اخي الفاضل ولكن اسمحلي بان اعتذر منك لانني لا استطيع مساعدتك في هذا الموضوع لانني ما زلت مبتدئه ولم اتعامل مع مثل هذه الباسووردات تقبل مروري

ro2a22
01-12-2015, 00:54

tazi larbi
01-12-2015, 00:58
السلا عليكم الانفسر هي خاصة بالمستثمري وهي لا تخصك انت اعمل بالتريدر اا كلمة سر الهاتف تختاجها ا اضعت كود لحماية ليتم اعادته لك يطلب منك كلمة سر الهاتف اتمنى لكم النجاح والله لموفق

hodaoo
01-12-2015, 00:59

naeldawood218
01-12-2015, 08:18
انا بقول على راى الشخصى ان البساورد الاساسى للدخول الى الحساب الخاص بك هو التريدر وبقيه الحسابات من اجل الزائر والكود الخاص بك

sara..
01-12-2015, 14:15

Mostafaashraf
01-12-2015, 14:30

أخي الحبيب
باسوورد (الأنفيستور) هو للمشاهدة فقط علي صفقاتك
باسوورد (التريدر ) هو لك أنت أخي الكريم للتاجر
باسوورد ( التليفون ) هو لو عندك سمارت فون تقدر تدخل علي المنصة من عليه
و ( البين نامبر ) ده بقي بيطلبو منك لما تيجي تسحب أرباحك من الشركة

sooo81
01-14-2015, 01:12
معلومة مميزة وجديدة في قاموسي المعرفي وتعليقات اكثر من مفيدة و صراحة استفدنا منك و من ردود الاخوة عليك
شكرا لكم واتمنى التوفيق للجميع باذن الله والاستمرار في العطاء المفيد

alimidoali
01-14-2015, 02:55
انت بتحتاج الي اول باسورد وهو باسورد الحساب وهو مهم جدا في الدخول علي حساب الميتادر اما باقي الباسوردت بتحتاجها في السحب +اول في فتح حساب اخر وفي اشياء اخري لذلك احتفظ بهم جميعا[COLOR="Silver"]

eslamsallam
01-14-2015, 03:07

the professor
01-14-2015, 04:00
فعلا اخي هناك 3 انواع من الباسوورد
هناك باسورد خاص لك تدخل به لحسابك وهذا هو المهم في هده المرحلة بما انك مبتدء
و هناك باسورد المستثمر و هاذا الباسورد من اجل إذا حد یطلع فی حسابك من غیر ان یتعامل بالحساب
تحيـاتي الحـارة

saidsami
01-14-2015, 04:04
شكرا جزيلا استاذ احمد على هذ الشرح انا شخصيا استفدت منه ولك جزيل الشكر و اتمنى لك و لجميع الاعضاء المزيد من العطاء و الارباح

swhaa9d
01-14-2015, 08:22
الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب
الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير مايعلب فيها اسمه للمشاهده
فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التداول علشان تشتغل عليها
موفق :)

frxtop
01-14-2015, 12:17
أخي الكريم باسورد التاجر هو للمتاجر بحسابك باسورد أنفستور هو للمتفرجين و باسورد الهاتف لتلكم الدعم الفني
أرجوان أن أكون قد أفدتك وتقبل مني أطيب التحيات و التمنيات بالنجاح وشكرا

yasmenyy
01-14-2015, 12:56

mnalmm
01-14-2015, 12:57

Mohamed Morsy
01-14-2015, 14:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه
لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفسـتور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير مايعلب فيها اسمه للمشاهده
فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التدا ول علشان تشتغل عليها
تحياتي ...

oday4ever11
01-14-2015, 22:10

sara..
01-16-2015, 21:34

hamdochi
01-16-2015, 22:05
سلام الله عليكم اعزاء الاعضاء اعتقد ان باسوورد الانفيستور دا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات اللى بتفتحها
بتديله رقم الحساب والباسوورد ده وهوا بيشاهد فقط بيدون ان يستطيع ان يتدخل فى الحساب اما باسوورد المتاجرة فدا الخاص
بيك علشان تدخل وتتاجر والبين دا بتستخدمه عند السحب لتاكيد عملية السحب بالتوفيق ان شاء الله

bounida soufiane
01-16-2015, 22:07

nader
01-16-2015, 22:15
اخي الكريم انت تستفيد من الباسورد تريدر لاجل الدخول الى غرفة العميل والمنصة
وهم لك لاتعطيهم لاي احد ابدا
اما الانفستور فهدا تعطيه مثلا للاطلاع على رصيدك لكن لاتخف فهو للاطلاع فقط ولا يمكن ان يفتح اي صفقة او يعدل به اي شيء
اما البين كود فهو هام جدا سواء للايداع او السح وفي كل مرة تقوم بعملية سحب او ايداع سيطلب منك
بالتوفيق

nosaesla12
01-16-2015, 22:20
اخي الكريم اتمني من اهل الخبرة افادتنا بخصوص هذا المضوضوع الشائك واتمني للجميع النجاح والتوفيق في الفوركس وان يتمكنوا من تحقيق الربح الكبير وتقبل مروري

bilalqhse
01-17-2015, 14:22
سلام تحياتي
بالتوفيق

yasmenyy
01-17-2015, 15:18

nagwann
01-17-2015, 21:11
شكرا لك اخي على الموضوع الرائع
لقد استفدت كثيرا من ردود الأعضاء الكرام
بخصوص الباس ورد ربنا يوفقك

randa
01-17-2015, 22:32
باسوورد المتاجر بتدخل انت بيه على حسابك فى المنصه
باسوورد المشاهد دا بتديه لاى حد عايز يتابع شغلك يعنى بيشوف الحساب والصفقات بس ميقدرش يعمل اى حاجه فى الحساب غير المشاهده

معتصم سباعنة
01-17-2015, 22:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،،،
تحية طيبة ،،
اخي الكريم الذي يهمك هو باسوورد التداول حيث تستطيع الدخول به إلى المنصة وغرفة العميل وكذلك باسوورد المستثمر تحتاجه عندما تتحدث مع الدعم لحل مشكلة ما او اذا اردت ان يرى احد ارباحك دون التحكم بحسابك وهــــكذا ....
تقبل مروري

mawwalmammo
01-17-2015, 23:18
اخي الكريم اذا فتحت حساب تداول عليك ان تحتفظ بكل الامور منها رقم حسابك و وكلمة السر ومفتاح الهاتف الذي تسترجع به كلمة السر اذا نسيتها
واهم من لك كود بين اذ به نسحب الارباح

rajae02
01-19-2015, 01:31
بسم لاه رحمان رحيم سلام أخي الكريم نعم إنه موضوع مهم وجيد لكن أنا مبتدئ في فوركس وأريد معرفة أشياء عنه تفيدني في ربهن أكتر وشكراً على حدة لمجهود في خلق موضوع كهدا ورمضان كريم أخي لعزيز

eslam labib
01-19-2015, 05:38
وعليكم السلام ورحمة الله وبركته
اخى الفاضل
باسوورد الانفيستور دا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات اللى بتفتحها بتديله رقم الحساب والباسوورد ده
وهوا بيشاهد فقط بيدون ان يستطيع ان يتدخل فى الحساب اما باسوورد المتاجرة فدا الخاص بيك علشان تدخل
وتتاجر والبين دا بتستخدمه عند السحب لتاكيد عملية السحب

Hishamsaeed
01-19-2015, 05:40
السلام علیکم...............
، هناك باسورد خاص لك تدخل به فع حسابك،

swhaa9d
01-19-2015, 13:52
الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه
خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير
مايعلب فيها اسمه للمشاهده فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التداول علشان تشتغل عليها
بالتوفيق ان شاء الله

valencia
01-19-2015, 13:55
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اعلم ان أي شيء يرسل لك من طرف الشركة فهو مهم جدا
البين كود لعمليات السحب اما باسورد المشاهدة تعطيه لأصدقائك لمشاهدة صفقاتك

ramdani
01-19-2015, 14:01
بسم الله و السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته اما بعد اخي الكريم ماذا تقصد بانواع الباسورد هل في الميتاتريدر للشركة

ahmos785
01-19-2015, 14:30
اخي الكريم اهلا بك في المنتدي واتمني من اهل الخبرة افاجتنا بخصوص هذا الموضوع لاني لا اعلم عن هذا السؤال شيء واتمني الاستفادة من الاعضاء وتقبل مروري

ansaldo
01-19-2015, 23:16
سلام تحياتي
بالتوفيق

imank0
01-20-2015, 19:21
بالتوفيق لكم في التداول

remas
01-30-2015, 22:45
شكرا جزيلا لك اخى الكريم على طرحك للموضوع واتمنى ان يستفيد منه باقى الاخوه الاعضاء فى المنتدى
ونصيحتى لك اخى الكريم ان تتعلم اولا العلم وحده هو اللى هيخليك تحقق كل اللى انت عاوزه من السوق
الاهم هو باسورد المساحه الشخصيه وباسورد الميتاتريدر

scott
01-31-2015, 01:12
سلام تحياتي

payza
01-31-2015, 13:50
انا عارف قصدك اه انت تقصد باسورد الحساب و كذلك باسورد التأكيد من خلال الهاتف لذلك أنصحك باستعمال باسورد فعال وسري وغير مخمن له والله الموفق ...........

jamal4
01-31-2015, 15:40

payza
01-31-2015, 17:41
هو في باسورد حماية للسحب او الباسور تريدير ده عشان تسجل على الموقع بيه الدخول والتليفون ده عشان لما تكلم الدعم ان شاء الله والله الموفق ............

payza
02-03-2015, 09:07
اخي الكريم الباسورد للهاتف فانه ينطلب منك عند كلامك مع الدعم الفني هو يطلبه وفي البن كود فهو مهم و خاص بالسحب الارباح.......... بالتوفيق للك في الفوركس

faroukbadr8051
02-03-2015, 09:21
اسئتك يام كدة ليه الباسورد الخاص بالهاتف بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير يخش فيها اسمه للمشاهده فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التداول علشان تشتغل عليها تعلم لتحقق الارباح

tedjboyka
02-03-2015, 23:49
انا معرفش ايه لزمة كل انواع الباسورد دية و لكن فى الحقيقة
حصل اكثر من مرة ان طلبت منى كم خلال الدعم الفنى

scott
02-04-2015, 23:54
سلام تحياتي
بالتوفيق

adamsbooba
02-07-2015, 04:46
باسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعالسلام علیکم، هناك باسورد خاص لك تدخل به فع حسابكي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستورعاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير مايعلب فيها اسمه للمشاهده فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التداول علشان تشتغل عليها

payza
02-07-2015, 09:22
في اننواع كتير مثل باسورد تدخل به حسابك وباسورد المستثمر و هذا الباسورد اذا تاجر عايز حسابك التاجري وبالتفويق للك اخي تحياتي للك........

ilham2
02-07-2015, 20:46
اخى الكريم
الربح والخسارة لاياتى بالاحساس
ولكن بالتحليل والعوامل المحيطة تقدر تستشعر الربح او الخسارة
غير كده اظن انه الامر غير جيد

محمد السيد محمد
02-07-2015, 20:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. بسم الله الرحمن الرحيم ..
الصفحة دي مش مهم تفهمها المهم تحفظها لأنها مهمة جدا .. على كل حال اتنين من الباسوورد ستجدهم واحد
اما التالث فرمز الأمن هيتطلب منك لما تيجي تسحب فلوس

TARAK.ACHICHE
02-13-2015, 19:22
السلام عليكم
....................أتمنى .......................
.........................التوفيق ..........
...............................للجميع..

m.gamal
02-14-2015, 13:18

ppttss
02-14-2015, 13:20
يوجد اثنين من الباسين وبين كود يوجد باسوير للميتاتريدر

ويوجد باسوير المستثمر لوضعة على فوركس كوبى حتى تعرف تحركات

ونشاط حسابك بهذا الموقع هذين الباسورد كل واحد له خاصة

payza
02-14-2015, 15:53
اه طبعا في الباسورد للهاتف فانه ينطلب منك عند كلامك مع الدعم الفني هو يطلبه وفي البن كود فهو مهم و خاص بالسحب الارباح......تيحايت لكم جميعا

fo2sh
02-14-2015, 15:57
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
اخي الكريم باسورد الحساب دا خاص بيك عشان تتحكم في الصفقات و تعمل كل حاجة اما رمز البين دة بيبقي عشان لو عابز تسحب الفلوس او تحولها لحد
و ربنا يوفقك

mohamed01
02-14-2015, 16:09
فى باسورد دخول دة معروف بتاع اية فى لبين ة يبقى تاكيدى لما تيجى تعمل سحب او اى تعما لللتاكيد انك انت اللى بتجرى التعديلات وفى كمان باسور المشاهدة ودة علشان اى حد يبقى يتابع حسابك بالتوفيق للجميع

mesteraden
02-15-2015, 05:55
اخي الكريم بالفعل يوجد انواع باس ورد ترسله لك الشركة ولكن اهم باس ورد هو باس ورد المتاجره اما باس ورد مستثمر يعتبر غير مهم لأنه يعتبر باس ورد المشاهده اذا تريد اي شخص ان يشاهد تداولك فأنك تعطيه باس ورد المشاهده او زائروأتمنى لك التوفيق

mody555
02-15-2015, 11:54
لحالي، مع وضع أمر وقف الخسائر عند قمّة السحابة وأمر جني الأرباح بالتزامن مع خط الترند، مع نسبة مكاسب/مخاطر تصل الى 1:2.

mesteraden
02-15-2015, 17:18
اخي الكريم رقم حساب مستثمر يعني زائر واذا دخلت به على حسابك التداول لن تتمكن من تنفيذ الأوامر على المنصة اما كلمة سر تاجر فهذا هو الأساسي لأنه تمكنك من تنفيذ اوامر على منصة التداول وأتمنى لك التوفيق

salem11
02-15-2015, 18:05
نصحية منى انك تدخول السوق بعد ان تعرف فقط كيف تتعامل مع الفوركس وتتعلم كل شئ فيه ويجب عليك ان تتعلم اولا وعدم المخاطرة
وانة تطبق الىل اتعلمته على حساب ديمو فى الاول لحد ما تحقق ربح جيد لقترة على الديمو وبعدين ممكن تدخل السوق

chouai
02-19-2015, 18:10

ahmed mahmoud abdelhady
02-20-2015, 11:08
مشكور اخى الكريم على المجهود الاكثر من رااائع ♥
اتمني من الله ان يزيدك وجعله الل فى ميزان حسناتك
اتمني من الجميع العمل على اقوي النقاط
وايضا اتمني لجميع الاعضااء الربح
ارجو تقبل مروري$♥♥♠

mohamed9004
02-20-2015, 11:19
السلام عليكم ورحمه الله .. الرسالة ديه مهمة جدا حاول تصورها وتحفظها عندك لان كل باسورد من الحاجات ديه حتفيدك المهم اهم حاجة هوة باسورد التريدر اللى انت بتستخدمه فى الدخول للمنصة وباسورد الانفستور ده بتدى لاى حد عاوز يشوف حسابك عامل ازاى بتكسب بتخسر لكن ميقدرش يتحكم فى الحساب سواء يفتح او يقفل صفقات ورمز البن ده بتستخدمه لما بتيجى تسحب ارباحك ومش فاكر باسورد الهاتف كان ايه استخدامه

sara..
02-20-2015, 22:34
تقبل مروري

adkins
02-21-2015, 02:02
السلم عليكم ورحمة الله وبركاتة
هو طبعا للمبدئين بيبقى صعب عليه الموضوع وممكن يمل وهو اصلا مجال صعب حتى على الأاعضاء
لان الفوركس كل يوم بتكتشف فية حجات كتير وكمان قلة الرد على المواضيع دة سبب من الأسباب بخليك تخسر
بس طول ما انت بتبزل مجهود انشاء الله مافيش خسارة
جزاك الله خيرا والله والى التوفيق

الاسد التاجر
02-21-2015, 02:04
صراحه ماعرف ايش تقصد بلسوال

اتمنى يكون فيه توضيح اكثر

وبلتوفيق يارب للجميع

osos yasser
02-21-2015, 02:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
جزاك الله خيرا على مشاركتك معنا
شكرا لطرح الموضوع والاجابة علية
تحياتى لك و اتمنى لك التوفيق ولجميع اعضاء المنتدى الكرام
تقبل مرورى

hmadnah1998
02-21-2015, 02:27
الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح

Audy1
02-21-2015, 03:01
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ان الباسورد عنصر هام جدااا فهو يحافظ على سريه بياناتك الشخصيه ويمنع اى فرد من اختراقها ومنها منا يستخدم للسحب والايداع وهناك انواع اخرى متعدد وشكرا

ahmd.wael
02-21-2015, 12:20
أخي الكريم ليس هناك مايمنع ان تجرب مجال الفوركس وكلنا في البدايه دخلنا هذا المجال كتجربه ومع مرور الزمن تعمقنا في هذا المجال واصبح هذا المجال جزء من حياتنا اليوميه وانت جرب واذا ماناسبك هذا المجال يمكنك بعد ذلك ان تتركه واتمنى لك التوفيق

adkins
02-21-2015, 15:23
عليكم السلام ورحمة الله وبركاته اولا اخي تق بي هذا المجال ليس صعب كما تضن نعم في الاول
تجده صعب جدا لانه جديد عليك لاكن بعد الدراسة ومشاهدة دورات سترىمبتدا مع شخص خبير اذا
راس مال الخبير اكبر من راس مال المبتدئ ستفح الصفقة حسب ما حددتة انت فى البداية اثناء
الحساب بالخبير لنسخ صفقات

ilham2
02-21-2015, 15:29
للشموع اليبانية دور لا يستهان به بل هي المقود الذي يقود سوق الفوركس اقصد التداول
لولا هذه الشموع كا ن الامر شبه مستحليل ان نعرف من اين جاء السعر هل هبط ام صعد
شكرا اخي

netteler
02-21-2015, 21:12
السلام عليكم ورحمه الله بركاته اخى الفاضل جزاك الله خيرا على مشاركتك معا
ممتاز موضوعك يا اخي بصراحة لم يكن عندي ادنى فكرة عن الفروقات بين سوق البورصة وسوق الفوركس موضوعك يلخص اهم مزايا الفوركس مقارنة بسوق البورصة ولكن على ماسمعت ان سوق الفوركس اخطر بكثير مقارنة بسوق البورصة والاسهم ولا اعرف ماصدق هذا الكلام !!!

Essam29
02-21-2015, 21:20

سؤال جيد اخى الكريم وانا شخصيا استفدت من اجبابه الاخوه الاعضاء تقبل مرورى

بالتوفيق لك اخي الكريم

chouai
02-24-2015, 11:14

zidane
02-24-2015, 12:25
يبدو عليك أخي الكريم أنك مبتدئ في تجارة العملات لذلك أنصحك بقراءة كتب أو مشاهدة فيديوهات عن
الفوركس،المهم تنخفض العملة إذا واجهت مقاومة و هي منطقة أو مستوى تمنع السعر من الصعود،وترتفع
إذا واجهت دعما يصدها عن الهبوط،أنصحك أن تدرس الدعوم و المقاومات لأنها أهم شيء في الفوركس

m7md14
02-26-2015, 13:10
الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر ... بالتوفيق للجميع ان شاء الله

salem11
02-26-2015, 13:31
التحليل الفني هو ببساطة الاعتماد على البيانات السابقة في توقع شكل السعر في المستقبل بالتاكيد
انما الاكيد ان البيانات السابقة لا تضمن ان تتكرر بالتالي نسمي الامر توقع لا اقل ولا اكثر

hamdochi
02-26-2015, 19:21
سلام الله عليكم اعزاء الاعضاء اعتقد ان باسوورد الانفيستور دا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات اللى بتفتحها بتديله رقم الحساب والباسوورد ده وهوا بيشاهد فقط بيدون ان يستطيع ان يتدخل فى الحساب اما باسوورد المتاجرة فدا الخاص بيك علشان تدخل وتتاجر والبين دا بتستخدمه عند السحب لتاكيد عملية السحب بالتوفيق ان شاء الله

deena
02-26-2015, 19:52
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته الباسورد بتاع الهاتف ده بنطلب منك لما تتكلم مع الدعم الفني هو بيطلبه وفي البن كود ده اوعي تنساه لانه خاص بالسحب الارباح وفي الباسورد الانفستور ده لو عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير مايعلب فيها اسمه للمشاهده فقط والباسورد التريرد ده للدخول لمنصة التداول علشان تشتغل عليها
تقبل مروري

om omar20155
02-26-2015, 20:06

باسوورد الانفيستور دا للمشاهدة يعنى لو عايز حد يشاهد الصفقات اللى بتفتحها بتديله رقم الحساب والباسوورد ده وهوا بيشاهد فقط بيدون ان يستطيع ان يتدخل فى الحساب اما باسوورد المتاجرة فدا الخاص بيك علشان تدخل وتتاجر والبين دا بتستخدمه عند السحب لتاكيد عملية السحب

وبالتوفيق للجميع باذن الله

والنجاح للجميع ان شاء الله

kokou
03-02-2015, 16:06

mn3m
03-03-2015, 20:45
السلام عليكم ...اخى هذه البيانات مهما للغاية وهى مهمة خاصة عند السحب يعنى تجد باسورد للسحب واخر لدخول الحساب واخر لدخول الحساب بدون امكانية التجارة واخر للمتاجرة على الهاتف
بالتوفيق تقبل مروري

tota88
03-03-2015, 21:53
أخى الكريم اهلا وسهلا بك فى منتدى فوركس العرب
بالنسبه للباسبورد بتاع الهاتف ده بيطلب منك عندما تتحدث مع الدعم الفنى هو بيطلبه
اما للبن كود اوعى تنساه لانه خاص بالسحب للارباح
اما الباسبورد الانفستور ده لو انت عاوز حد يشوف عملاتك على الميتاتريدر من غير مايلعب فيها
اسمه للمشاهده فقط
اما بقى الباسورد التريرد فده للدخول لمنصه التداول لكى تشتغل عليها
اتمنى انى اكون افادتك
وتقبل مرورى