PDA

View Full Version : عندى مشكله فى احدى المنتديات التابعه لشركه انستافوركس

p2000
10-26-2012, 23:44
اخوانى الكرام السلان عليكم ورحمه الله وبركاته..
انا لى شهر مسجل فى منتدى ******-forex
والمنتدى دا كنت اعمل فيه موضوعات كتير لدرجه فى اول اسبوع وصل حسابى ل 14$ وفجاه بدخل لقيت ان البونص اللى هما 14$ غير موجودين وكأنى مسجل جديد ولا يوجد بونص على الاطلاق وكل المواضيع والردود اللى عملتها مفيش بونص عليها بعت رساله للادمن وخدت برنت اسكرين لحسابى اللى كان مكتوب في البوست 19 كوضوع ب 0$ وبعته للادمن ولغليه دلوقتى مردش .. قولت ياواد مش مشكله يغوروووا بال 6$ بتوعهم انا مش عاوزهم وامرى لله وابدأ من الاول وجديد ...
ابتديت اكتب مواضيع وردود من الاول وجديد ولما البونص وصل 20$ حصلت نفس المشكله والبونص بقى 0$ :tie:
كمن هاجن لغايه لما حلفت انى مش هاشتغل فى المنتدى النصاب دا ...
انا بس عاوز مساعدتكم ..
هو فى حد هنا مسجل فى المنتدى دا وحصل معاه نفس الموضوع بتاعى ؟
هل فى حل من استرجاع قيمت البونص بتاعى ؟ ولا اكبر دماغى من المنتدى دا؟:woo:
منتظر الرد.. شكرا لكم..

---------- Post added at 10:44 PM ---------- Previous post was at 10:33 PM ----------

المنتدى الهندى التابع لانستا ..........

gar3oun
10-27-2012, 00:08
السلام عليكم اخي العزيز
حصل معي نفس الشيء و قد قمت باعادة صياغة المواضيع من جديد لكن بمجهودي الخاص بدون نقل المواضيع لانه السبب الرئيسي في هذه المشكلة
انصحك باتباع قوانين المنتديات لتجنب هذه المشاكل
حظ موفق باذن الله

p2000
10-27-2012, 00:13
السلام عليكم اخي العزيز
حصل معي نفس الشيء و قد قمت باعادة صياغة المواضيع من جديد لكن بمجهودي الخاص بدون نقل المواضيع لانه السبب الرئيسي في هذه المشكلة
حظ موفق باذن الله
كيف يمكنك اعاده صياغه المواضيع ؟!!

---------- Post added at 11:13 PM ---------- Previous post was at 11:11 PM ----------

انا معك أخى ممكن يكون السبب المواضيع .. طيب انا كتير من المواضيع برد عليها لماذا لم تحسب هذه الردود ..

noureen
10-27-2012, 23:30
اخوانى الكرام السلان عليكم ورحمه الله وبركاته..
انا لى شهر مسجل فى منتدى ******-forex
والمنتدى دا كنت اعمل فيه موضوعات كتير لدرجه فى اول اسبوع وصل حسابى ل 14$ وفجاه بدخل لقيت ان البونص اللى هما 14$ غير موجودين وكأنى مسجل جديد ولا يوجد بونص على الاطلاق وكل المواضيع والردود اللى عملتها مفيش بونص عليها بعت رساله للادمن وخدت برنت اسكرين لحسابى اللى كان مكتوب في البوست 19 كوضوع ب 0$ وبعته للادمن ولغليه دلوقتى مردش .. قولت ياواد مش مشكله يغوروووا بال 6$ بتوعهم انا مش عاوزهم وامرى لله وابدأ من الاول وجديد ...
ابتديت اكتب مواضيع وردود من الاول وجديد ولما البونص وصل 20$ حصلت نفس المشكله والبونص بقى 0$ :tie:
كمن هاجن لغايه لما حلفت انى مش هاشتغل فى المنتدى النصاب دا ...
انا بس عاوز مساعدتكم ..
هو فى حد هنا مسجل فى المنتدى دا وحصل معاه نفس الموضوع بتاعى ؟
هل فى حل من استرجاع قيمت البونص بتاعى ؟ ولا اكبر دماغى من المنتدى دا؟:woo:
منتظر الرد.. شكرا لكم..

---------- Post added at 10:44 PM ---------- Previous post was at 10:33 PM ----------

المنتدى الهندى التابع لانستا ..........

و الله انا محصلش معايا حاجه زى كدا بس جايز انت اقترفت اى خطاء و عامه لا اعتقد ان فى امل فى اعاده المبلغ
اما لو كنت بتتكلم عن المنتدى الهندى فانت لو كتبت فى اليوم اكتر من 10 ردود فيه بيشلوك من المنمتدى اصلا يعنى احمد ربنا لحد كدا و متحولش تزود فى الردود عندهم

forex.masr
10-31-2012, 17:55
والله يا جماعه انا شايف ان الواحد يكز فى منتدى واحد بس احسن ويكن اسهل بكتر اوى اوى من ان الواحد يشتغل على الاتنين وتقبل مرورى وشكرا على اهتمامك واتمنى لنا التوفيق جميعا

kingptc
10-31-2012, 18:00
لا يمكنك مناقشتهم في البونص
هو شرط من شروط التسجيل التي وافقت عليها
اما اذا كنت تنقل المواضيع فهذا حقهم اخي الكريم فهن يمنعون المواضيع المنقولة حرفيا

nrgslawi
10-31-2012, 18:01
اذا كنت تتحدث عن المنتدى الهندي فانا كنت اشتغل فيه لكن الاعضاء تعاني منه لان المواضيع التي به هي مواضيع انجليزية مدموجة بالهندية

rooseyflower
10-31-2012, 22:20
ممكن تكون مواضيعك مش مطابقه لقوانين المنتدى
حاول تكتب المواضيع بنفسك من غير ما تنسخها

alaa-aam
11-03-2012, 11:12
السلام عليكم اخي العزيز
حظ موفق باذن الله
كيف استطعت اعادة صياغة كل المواضيع وهي تحتاج الي الكثير من الوقت

jamalsale
11-03-2012, 13:24
انا حصل معي نفس المشكل اخي و طبعا كبرة دماغي
و سبت المنتدى دة و لم اعمل فيه من المرة الاولى

azifek
11-18-2012, 00:04
أخي الكريم
اسم المنتدى لم يظهر في موضوعك و بالتالي لا أظن أنه يمكن الإجابة عن سؤالك
و عموما من المحتمل أن يكون ذلك المنتدى نصاب

themystery
11-21-2012, 11:22
انا مش عارف انت بتتكلم عن منتدي ايه بالظبط و لكن انا اضمن لك هذا المنتدي
اللي احنا فيه:] و بالتوفيق لك

msakni09
03-11-2013, 18:51
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
رزقك عى الله أخي الكريم, إن بعض الضن إثم, ممكن مواضيعك تكون مخالفة لقوانين المنتدى.

haitham
03-12-2013, 02:21
طب ا خى حاول تكلم الادمن تانى وتستفسر اكتر من مرة وجرب وراجع شغلك يمكن يكون فيه مخالفه لقواعد المنتدى والله اعلم

Omaryat1
03-12-2013, 03:51
السلام عليكم و رحمة الله
أخي في بداية كل شهر جديد يتم تصفير الحساب لحساب المشاركات و ارسال البونص إلى حسابك في انستا لا تخف

ess_ess
03-12-2013, 12:41
اخى انصحك ان تترك هذا المنتدى لان من سمات المنتدى المحترم المصداقية وده اللى موجود فى منتدى فوركس العرب المحترم

buxgaineregy
03-12-2013, 14:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انت من اخطا ووضع نفسة في
هذه المشكلة وليس هناك طريقة لحل مشكلتك سوف فتح حساب
جديد بعد مسح الحسابات السابقة

ميوية حسن
03-12-2013, 15:17
بوص انا محصلش معايا الموضوع دة قبل كدة
بس فى موضوع حصل لصحبتى شبية بية
وبعتت شكوتها لاحد المشرفين ورد عليها بعد اسبوعين
وبعتلوها البونص فالمنتدى دة محترم جداجدا ومبياخدش حق حد

maheralphax7
05-25-2013, 14:32
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
ممكن تكون مشاركاتك مخالفة لقوانين المنتدى لكن برضه كان لازم الادمن هناك يرد عليك
و لو عاوز نصيحتي سيبك من المنتدى الهندي طالما هما طلعو نصابين كده

A.H.M.E.D
05-25-2013, 14:38
انا لم اتعامل غير مع المنتدي العربي هنا وانصحك بالتعامل معه لان المنتدي باللغه العربيه
وبالتالي يمكنك الرد بسهوله والاستفاده ايضا والاشراف هنا لا يتأخرون عن اي استفسار

latraaa
05-25-2013, 16:33
يا أخي الكريم، هناك شروط للردود و يجب عليك احترامها و هي أن يكون الرد دا فائدة و قيمة و أيضا ان لا يكون الرد مختصر، و إنما مفصلا، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

saad forex
05-25-2013, 16:40
اكيد من غير ما احاول اعرف اى منتدى هو انك مش قرأت قوانين المنتدى اللى انت سجلت فيه
لانكط لو كنت قرأت القوانين كنت هتعرف ايه الغلطه اللى انت عملتها وعلشان كده ردودك مش اتحسبت

tota2000
05-25-2013, 18:07
انا انصحك قبل دخول اى منتدى بان تقرا اولا القوانين والشروط للمنتدى وطبعا اهم شئ عدم نسخ المواضيع والمشاركات لان ممكن هذه المشكله بسبب عمل نسخ ولصق للمواضيع والمشاركات
واتمنى لك التوفيق

taoufik bajjou
05-26-2013, 14:07
السلام عليكم أخي الغلي يجب أخي أن لا تتسجل في أكثر من منتدى واحد دلك مخالف للقوانين يجب أن تغلق إحدى العضويتين

yacrao
05-26-2013, 15:00
لا انا لم يحصل معي هذا المشكل حتى انني استلم البونص دائما في الموعد
بدون تاخير واذا كان المشكل يتكرر معك ليس عليك الا مراسلة الادارة على المشكل

mohamed61172
06-27-2013, 12:34
اخي الكريم الحمد لله المنتدي هنا محترم
حتي ولو اخروا البونص بيكون بسبب كثرة الاعضاء
لكن في النهاية بيكونوا في حسابك ان شاء الله برجاء التأكد من المنتدي قبل ان تبدأ في تعبك

bourhan25
06-27-2013, 13:22
السلام عليكم اخي انا مسجل في منتدى الندي الذي يقدم 0.30 وانا اعلق عادي جداااا والبونص موجود
عادي اما ان كنت تتكلم عن منتدى ذلك الذي لونه احمر فهو غير جيد ابداااا انا لم يقدم لي البونص ابدااا