Results 1 to 8 of 8

Thread: علي كل اعضاء المسابقة التنبيه بخصوص العضو mohmed saber , brobereg

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    payza is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2822 USD
    Thanks
    213

علي كل اعضاء المسابقة التنبيه بخصوص العضو mohmed saber , brobereg

السلام عليكم

تنبيه كل اعضاء المسابقة العضوين mohmed saber , brobereg قاموا بمخالفة شروط المسابقة والدخول علي ازواج غير المحددة في المسابقة

لذا يا اعضاء المسابقة لو واحد منكم كسب في الاخر ياخد باله من العضوين دول لو كسبوا في الاخر هما يبقي مش من حقهم خلوا بالكوا اهو

وانا ان شاء الله هحاول امرجن نفسي الاسبوع القادم ومش عايز حاجة من المسابقة دي لاسباب احتفظ بيها عشان واحد يقولي يقولي انت مش عارف ايه لا يا خويا انا ميهمنيش اي مسابقة انا عندي حسسابات بفلوس حقيقة مش محتاج

مع السلامة
    Last edited by payza; 09-13-2014 at 20:39.

2. #2 Collapse post
    maghribia is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    794 USD
    Thanks
    20
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    مع احترامي لقرارك فانني ارى
    انه لا داعي لان تقوم بمرجنة الحساب هكذا
    استمر اخي ف يالمسابقة و الذي عمل خطا في التداول فانه ارى انه يمكنه ان يفتح حساب اخر الان ف يالمسابقة و يستمر معنا هو كذلك
    نريد تنافس شريف و بالتزام بالقوانيني المسابقة
    ارجو ان يكون هذا الرد شافي لكل الاعضاء
    نرجو الالتزام و عدم الوقوع في المشاحنات التي لا ياتي معها الا المشاكل

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #3 Collapse post
    mohamedsaber is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    305 USD
    Thanks
    9
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    وضحت اكتر من مرة وقولت قفلت الصفقات علي الخسارة بتاع الدولار كنتدي ...... حضرتك انا حاطط باسورد المستثمر تقدر تدخل وتشوف ارباحي حققتها علي ازواج ايه .......وبعدين انا مكسبتش المسابقة ولا حاجة دي اول مسابقة ليا وعاوز استمر فيها وحضرتك تاني موضوع تعمله عشان يتم استبعادي من المسابقة

---------- Post added at 08:04 PM ---------- Previous post was at 03:39 PM ----------

حضرتك زعلان وعاوز تمرجن حسابك دي حرية....... لكن مش عاوز اكون السبب ......عملت خطأ وصححته ....من الاخر كده كلنا بننسي اخي .......منتظر رد الادارة
    http://forex-masr.com/showthread.php...B5%D9%88%D8%AF
    اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

4. #4 Collapse post
    brokereg is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    53 USD
    Thanks
    1
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم
    هل تقصدنى أنا ؟؟؟؟؟ طيب كان ممكن تتكلم باسلوب احسن من التهديد والوعيد اللى انت اتفضلت واتكلمت بيه!!!!!!!
    ممككن معاليك تتدخل على الصفقات اللى قمت بفتحها وتتأكد انى مخالفتش حاجه؟!
    فى انتظار ردك وياريت الكلام يبقى باسلوب كويس!

For Contact:

- FB: gadolio.ibrahimovic

- Twitter: egyduke

:):):)

5. #5 Collapse post
    عاشق الفوركس is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    5312 USD
    Thanks
    87
    نعم الكلام صحيح فيما يخص المخالفات خاصة العضو
    brokereg
    الذي دخل على صفقات غير محددة في المسابقة منها صفقة الاسترالي التى حققت اكثر 20 ب المئة من راس المال !!

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

6. #6 Collapse post
    payza is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2822 USD
    Thanks
    213
    Quote Originally Posted by brokereg
    السلام عليكم
    هل تقصدنى أنا ؟؟؟؟؟ طيب كان ممكن تتكلم باسلوب احسن من التهديد والوعيد اللى انت اتفضلت واتكلمت بيه!!!!!!!
    ممككن معاليك تتدخل على الصفقات اللى قمت بفتحها وتتأكد انى مخالفتش حاجه؟!
    فى انتظار ردك وياريت الكلام يبقى باسلوب كويس!

اولا المسابقة لم تنتهي والادارة هي صاحبة القرار الاخير و هي المديرة للمسابقة والشركة في االاخر هي اللي عارفة مين خالف الشروط ومين حقه البونص انا كل اللي عملته نبهت الاعضاء عشان لا يكون هناك سهو وانا عن نفسي مش عايز حاجة من المسابقة دي وبمرجن نفسي اهو وبدعي يا رب اتمرجن ان شاء الله لاسباب احتفظ بيها وبعدين فين التهديد دا انت بتقول اي حاجة وخلاص انا مع الحق كلام كتير وتكبير الموضوع مش منه فايدة المووضوع واضح وضوح الشمس وبعدين مش هنخسر احترامنا في هذا المنتدي الكريم الذي جمعنا علي المحبة عشان بونص العملية مش مستاهلة في مسابقة كل هدفها تنمية الخبرات في الفوركس

7. #7 Collapse post
    brokereg is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    53 USD
    Thanks
    1
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    اخى الكريم
    شكرا على التوضيح ومعذرة على العصبية .... ثق تماما ان ما يهمنى شخصيا انى اعرف اذاكنت كويس فى المتاجرة والتداول او لأ لأنى عارف انى مش هكون حتى فى المركز الرابع حتى!

ممكن الادارة تلغى الربح بتاع الكندى وتحسب باقى الارباح زى ماهى!!

اعتذر عن العصبية اللى اعتقد انها كانت زائده.... وبالتوفيق للجميع :)
    Last edited by brokereg; 09-18-2014 at 11:48.

For Contact:

- FB: gadolio.ibrahimovic

- Twitter: egyduke

:):):)

8. #8 Collapse post
    en9med7at is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    55 USD
    Thanks
    0
    عدم الغش والامانه من اهم الشروط الواجب توافرها فى الانسان وبالتالى اذا كنت تريد ان تحصل على جوائز وتربح المزيد بالتاكيد عليك باتباع القواعد