Page 2 of 2 1 2
Results 11 to 14 of 14

Thread: متى سوف يتم توزيع الربح

• Thread Tools
  1. #11 Collapse post
    geoahmedmorsy is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    17 USD
    Thanks
    1
    هذه المعلومه الخاصه بتوقيت الجوائز غير مذكورة فى قواعد المسابقه
    لكن وبكل تاكيد اعتقد ان الاداره المحترمه لديها الاجابه على هذه النقطه الهامه
    واتمنى التوفيق للجميع

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #12 Collapse post
    payza is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2822 USD
    Thanks
    213
    Quote Originally Posted by سولا العسولة
    انا شايفة ان الاخ mohamedsaber احترم قوانين المسابقة عندما اغلق الصفقات المخالفة علي خسارة ، الاخ payza عاوز يبوظ المسابقة بكل الطرق وبيستغل الاخطاء البسيطة للمتسابقين ليكسب هو في النهاية علي الرغم انه خسر اكثر من 4000 من رصيد المسابقة ، نصيحة للاخ بايزا دي مش اخر مسابقة عاوزين نرتقي بالمنتدي وشكرا

هو انا عشان بقول الحق وبما يوافق قوانين المسابقة يبقي ببوظ

وبعدين انتي لسه مسجلة امبارح مش هتيجي تعلميني تقوليلي ايه وايه انا بقالي سنة في المنتدي المحترم دا وليا خبرة كبيرة في الفوركس وعندي حسابات بفلوس حقيقة كتير في انستا وفي شركات تانية مش محتاج بونص لكن عند الحق نقول ستوب حتي لو مش محتاج -- وانا قاصد امرجن نفسي علي فكرة انا كنت المركز الاول ودخلت وقت خبر ومرجنت نفسي لكثرة المخالفات ومفيش تنافس قوي مش دا المهم انا عايز القوانين تطبق ( وبعدين ايه دي مش اخر مسابقة ؟؟؟؟؟؟؟؟ لو تغافل عن القوانين في المسابقة دي هيتم التغافل عن القوانين في المسابقات القادمة بكل تاكيد مفيش استثناء لقوانين اي مسابقة ياريت تطبق القواعد زي المسابقة الاولي وعلي فكرة الادارة اللي شايفها صح هيتعمل

وبعدين قولي للي بعتك يلعب غيرها هو عايز يخسرني احترامي لكن انا محترم والحمد لله عشان احنا في منتدي محترم وادارة محترمة

---------- Post added at 03:52 AM ---------- Previous post was at 03:36 AM ----------

Quote Originally Posted by brokereg
    السلام عليكم
    اخى payza اذا كنت بتتكلم عن الاحقية مش مشكلة عندى كسبان او لا؟؟؟
    ثانيا زى محرمتنا انا وصابر من الترتيب المفروض تحرم xdorex لانه مكتبش شرحه وتفصيله للتداول... مش ده من شروط المسابقة برضة؟؟!!!!
    ثالثاممكن نلغى الصفقات المخالفه (الربح اللى تحصلنا منه) ويتحسب باقى الربح لباقى الصفقات عادى (ش ده برضه حكم كويس ولا ايه)؟

واخيرا شكرا للجميع وبالتوفيق

انا حرمتكم ازاي يعني ؟؟؟؟ هو انا الذي اعطي البونص عشان تقول حرمتكوا كل الحكاية بقول القواعد والناس اللي خالفتها بس كدا

Last edited by payza; 09-21-2014 at 10:52.

3. #13 Collapse post
    brokereg is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    53 USD
    Thanks
    1
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا بتكلم عن موعد توزيع الجوايز مش الشروط والقواعد!!!
    وبعدين انا عارف انك مش المسؤل عن المسابقة انا بردك فى اللى قلته فى قيامك بتوزيع الشروط والادوار على المتسابقين!!!!

For Contact:

- FB: gadolio.ibrahimovic

- Twitter: egyduke

:):):)

4. #14 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    يوجد فريق مختص بالمسابقات هيتابع التصحيح ... الف مبروك مقدما لكل فائز لم يخالف قوانين المسابقة
    يغلق الموضوع
    Think Smart

5. الاعضاء التاليين يشكرون Smart علي هذه المشاركة المفيدة

payza(09-21-2014)

Page 2 of 2 1 2