+ Reply to Thread
Results 1 to 10 of 10

Thread: اشياء مزعجه بالمنتدى وتجعله دائما للوراء

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    anaboda is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    905 USD
    Thanks
    101
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

instant اشياء مزعجه بالمنتدى وتجعله دائما للوراء

انا هتكلم فى الموضوع دا عن اكتر اشياء غير مرغوب بيها فى المنتدى :
    فى قسم الدعم لما واحد بيطلب مساعدة كان الاول بنلاقى الاستاذ smart بيرد وبيساعد دلوقتى ممكن تستنى ايام علشان تستنى رد منه ولما بيرد بيكون رد غير مكتمله والموضع الى بيرد عليه مبيدخلهوش تانى مثل اخر مساعدة طلبتها فى القسم دا قولت عايز اعرف اخر التطورات فى اخر شهرين فى المنتدى الرد بتاعه قال كان فى البوست المثبت والبوست المثبت لا يوجد به اى شىء يخص تطورات المنتدى فى اخر ايام او شهور باختصار اجابه غير صحيحه وغير مكتمله لانى سمعت ان اخرك تعمل 10 ردود او مواضيع فقط فى اليوم الواحد وكنت عايز اعرف الكلام دا صحيح ولا لا وهل فى اشياء اخرى جديدة ولالا دا بالنسبه لاستاذ smart.
    بالنسبه الاعضاء ..اعضاء كتير بلاقيهم بيدخلو الموضوع وبيشوفو انى طالب مساعدة كذا فوق ال 50 واحد شاف الموضوع ومجاش ع نفسه ويجاوبنى باختصار محدش بيساعد حد كله تبع مصلحته فقط ..
    اخر حاجه المنتدى مبعرفش انزل فيه مواضيع لما بكتب موضوع الاقى شخص منزل بعد الموضوع بتاعى عشرات المواضيع فى وقت واحد وموضوعى بقى فى الاسفل وكل المواضيع الى بينزلوها مواضيع نزلت قبل كدا وفديوهات منقوله من قنوات وكلها فديوهات من قناة واحدة بتاعت انور بدران كلها مواضيع كل غرضها مش علشان حد غيرة يستفاد كل غرضها علشان يلمو بونص وبس المنتدى مليااان اسبام كتير ياريت نتقدم شويه بق

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #2 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    Quote Originally Posted by anaboda
    انا هتكلم فى الموضوع دا عن اكتر اشياء غير مرغوب بيها فى المنتدى :
    فى قسم الدعم لما واحد بيطلب مساعدة كان الاول بنلاقى الاستاذ smart بيرد وبيساعد دلوقتى ممكن تستنى ايام علشان تستنى رد منه ولما بيرد بيكون رد غير مكتمله والموضع الى بيرد عليه مبيدخلهوش تانى مثل اخر مساعدة طلبتها فى القسم دا قولت عايز اعرف اخر التطورات فى اخر شهرين فى المنتدى الرد بتاعه قال كان فى البوست المثبت والبوست المثبت لا يوجد به اى شىء يخص تطورات المنتدى فى اخر ايام او شهور باختصار اجابه غير صحيحه وغير مكتمله لانى سمعت ان اخرك تعمل 10 ردود او مواضيع فقط فى اليوم الواحد وكنت عايز اعرف الكلام دا صحيح ولا لا وهل فى اشياء اخرى جديدة ولالا دا بالنسبه لاستاذ smart.
    انا هرد على الجزء الخاص بى واعطائك اجابة خاطئة لى

وهثبت ان حضرتك مخطىء بدرجة كبييييرة جدااااا ومكسل تقرأ

حضرتك كنت عايز تعرف الجديد وانا قلتلك ادخل على المواضيع المثبته (بس حضرتك ازاى تسمع كلامى وتدخل تدور فى المواضع)
    انت عايز الجاهز على طول
    بتقول عايز تعرف 10 ردود كحد اقصى او لا (وبتقول ده مش موجود فى المواضيع اللى سمارت قالك شوفها )
    طيب اتفضل الموضوع المثبت :1f603:

http://forex-arabic.com/showthread.p...84%D8%B1%D8%AF

هتلاقى مكتوب الاتى

2. هناك نوعان من البونص متاحين في المنتدي:
    2.1 اموال مقابل المشاركات حيث بإمكان الجميع الحصول عليه حتي المبتدئين ولكن فقط من خلال التواصل الهادف وليس لاكثر من 5-10 مشاركات في اليوم حيث يمكن للبونص ان يصل حتي 30 سنت لكل مشاركة.

اهو شوفت بقى بيقولك بحد اقصى 5-10 مشاركات فى اليوم
    يعنى جوابك موجود فى الموضوع المثبت اللى سمارت قالك عليه (بس انت برنس) لسه هتدور

لو عندك اى استفسار اخر بخصوص الجديد (اقرأ المواضيع المثبته ) هتلاقى فيها كل التحديثات
    شوفت بقولهالك تانى اهو

بالتوفيق لك
    Think Smart

3. #3 Collapse post
    anaboda is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    905 USD
    Thanks
    101
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا مش برنس وانا مكستلش ولا حاجه انت ال غلطان اوى انا دخلت بصيت على المواضيع المثبته ودورت قبل ما انت تقول انا مش باخد حاجه على الجاهز انا اى معلومه او اى حاجه عايز اعرفها بدور الاول عليها كويس جدا بس
    انت ال برنس ومكسل تكتبلى اجابه كامله او تجبلى الموضوع المثبت وانت حتى مقولتش الموضوع المثبت موجود فى انهو قسم لانى روحت للمواضيع المثبته الى فى قسم الدعم وكانت كاالاتى :
    موضوع مثبت لكميع مشاكل البونص التى تواجه الاعضاء والموضوع دا مختص بالمشاكل بس مش بينزل تحديثات للاى جديد
    موضوع مثبت طريقه ربط حسابك بالمنتدى
    مثبت هؤلاء الاعضاء محرومين من استلام بونص شهر يونيو
    مثبت طريقه اخذ اسكرين شوت
    مثبت الطريقه الصحيحه للتسجيل فى المنتدى
    دى كلها المواضيع المثبته والى مكنش فيها موضوع لتحديثات البونص عندك رد تقوله ؟

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. #4 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    انا مش برنس وانا مكستلش ولا حاجه انت ال غلطان اوى انا دخلت بصيت على المواضيع المثبته ودورت قبل ما انت تقول انا مش باخد حاجه على الجاهز انا اى معلومه او اى حاجه عايز اعرفها بدور الاول عليها كويس جدا بس
    انت ال برنس ومكسل تكتبلى اجابه كامله او تجبلى الموضوع المثبت وانت حتى مقولتش الموضوع المثبت موجود فى انهو قسم لانى روحت للمواضيع المثبته الى فى قسم الدعم وكانت كاالاتى :
    موضوع مثبت لكميع مشاكل البونص التى تواجه الاعضاء والموضوع دا مختص بالمشاكل بس مش بينزل تحديثات للاى جديد
    موضوع مثبت طريقه ربط حسابك بالمنتدى
    مثبت هؤلاء الاعضاء محرومين من استلام بونص شهر يونيو
    مثبت طريقه اخذ اسكرين شوت
    مثبت الطريقه الصحيحه للتسجيل فى المنتدى
    دى كلها المواضيع المثبته والى مكنش فيها موضوع لتحديثات البونص عندك رد تقوله ؟
    واضح بس ان حضرتك مابتستوعبش اللى بتقرأة
    ده ردى عليك
    Quote Originally Posted by Smart
    حضرتك تقدر تدخل المواضيع الخاصة بالبونص المثبته
    المواضيع المثبتة (الخاصة بالبونص)
    ان حضرتك تروح تقرأ مواضيع ليس لها علاقة بالبونص (دى مشكلتك انت) مش مشكلتى
    كلامى واضح ولكن للاسف استيعابك كان ضعيف لمشاركتى

للعلم الاعضاء عرفوا الحد الاقصى للمشاركات (5-10) من انفسهم لاننا طلبنا منهم الاطلاع على التحديثات فى مواضيع البونص

واخيرا نورت المنتدى ... بالتوفيق لك
    Think Smart

5. #5 Collapse post
    anaboda is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    905 USD
    Thanks
    101
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    حضرتك شوفت السؤال الموجه ليك انت بس وكانك عضو من اعضاء المنتدى ليس مراقب منتدى او دعم للمنتدى ومتكلمتش عن المشاكل الى بتحصل داخل المنتدى ..
    انا لو كتبت موضوع مهما كان قوة الموضوع وكاتبه بايدى وتاعب فيه ويجى شخص ينزل عشرات المواضيع بعديا فى خلال دقيقه واحدة ناسخ فديوهات من قناة على اليوتيوب وموضوعى اصبح فى الاسفل محدش طبعا هيشوفه ومحدش هيدخله ومش هنال اى اعجاب للموضوع ومش هيكون فى بونص كويس ..
    رغم ان ادارة المنتدى مانعه نسخ اى شىء وبتعتبرة انتهاك بس ودن من طين وودن من عجين

6. #6 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    حضرتك شوفت السؤال الموجه ليك انت بس وكانك عضو من اعضاء المنتدى ليس مراقب منتدى او دعم للمنتدى ومتكلمتش عن المشاكل الى بتحصل داخل المنتدى ..
    انا لو كتبت موضوع مهما كان قوة الموضوع وكاتبه بايدى وتاعب فيه ويجى شخص ينزل عشرات المواضيع بعديا فى خلال دقيقه واحدة ناسخ فديوهات من قناة على اليوتيوب وموضوعى اصبح فى الاسفل محدش طبعا هيشوفه ومحدش هيدخله ومش هنال اى اعجاب للموضوع ومش هيكون فى بونص كويس ..
    رغم ان ادارة المنتدى مانعه نسخ اى شىء وبتعتبرة انتهاك بس ودن من طين وودن من عجين
    طيب حضرتك كده دخلت فى موضوع تانى خالص (انا حبيت بس اوضح ان مشاركتى ليك فى الموضوع كانت كافيه)

بخصوص المواضيع المنسوخة هكدب عليك لو قلت لك اننا نقدر نراقب كل المواضيع
    لان فى مواضيع يوميه بكميات كبيرة صعب نراقبها كلها ونراقب كل مشاركة
    لذلك انا طلبت اكثر من مرة ان الاعضاء تساعدنا اذا وجدت موضوع او مشاركة مخالفة
    ده هيساعد المنتدى اكيد فكل المطلوب من حضرتك اذا حدث موقف مشابه للى حضرتك بتقوله
    كلمنى وانا لو لقيت المواضيع فعلا منسوخة هحذفها وموضوعك هيظهر

لازم كلنا نتعاون عشان الامور تبقى افضل
    واحنا طلبنا من الشركة اننا نعين مشرفين زيادة عشان المراقبة وادينا هنشوف هيحصل ايه
    Think Smart

7. The Following 3 Users Say Thank You to Smart For This Useful Post:

ahmedhathout(08-12-2018), big.pharaoh(08-12-2018)

8. #7 Collapse post
    big.pharaoh is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    7 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    6754 USD
    Thanks
    24,420
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Smart
    واحنا طلبنا من الشركة اننا نعين مشرفين زيادة عشان المراقبة وادينا هنشوف هيحصل ايه
    متنسانيش بقى يا مدير
    هـلُِ صلُِيت عٍلُِﮯ آلُِنبَي آلُِيوُم ؟

صلُِوُآ عٍلُِﮯ من بَڪﮯ شُوُقٌآ لُِرٍؤيتنآ

9. #8 Collapse post
    KHOLY is offline
    عضو نشيط Array
    183
    Accrued Payments
    136 USD
    Thanks
    1,423
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا بيقولو عليا مشرف من زمان
    هدفنا الاستمرار وليس مجرد نجاح

10. #9 Collapse post
    snnaky is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    31 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5263 USD
    Thanks
    873
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    انا فاضى ومستعد

11. #10 Collapse post
    muhammdmr is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    442 USD
    Thanks
    4,918
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا لواء متقاعد 35 سنه وشاهدت فيلم حرب الفراوله ارجو التعيين كمشرف للمنتدي

+ Reply to Thread