+ Reply to Thread
Page 14 of 18 ... 4 12 13 14 15 16 ...
Results 131 to 140 of 174

Thread: بخصوص نزول البونص لبعض الاعضاء فى المنتدى عن شهر 8 برجاء استاذ سمارت حل المشكلة لنا

• Thread Tools
  1. #131 Collapse post
    hamadasalama is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    2 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    2017 USD
    Thanks
    25,450
    استنادا علي ايه حضرتك . هل عندك دليل ان في غش او تبادل . وبعدين انا بعتلك خاص المنتدي الاجنبي بياخدو 37 لايك ومحدش فيهم اتوقف

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. الاعضاء التاليين يشكرون hamadasalama علي هذه المشاركة المفيدة

zaghlol79(09-17-2018)

3. #132 Collapse post
    zeze2017 is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    36 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4853 USD
    Thanks
    7,104
    استاذ سمارت ممكن حضرتك تفهمنى يعنى ايه انا مش فاهمه يعنى انا محرومه من بونص شهر اغسطس وسبتمبر ليه انا مش عمله تبادل مع حد حرام والله كده انا اعمل ايه دلوقتى يعنى انا مش بعمل مشاركات غير من 5 الى 10 مشاركات زى حضرتك مبتقول وكمان الشهر الى فات مش مشاركات كتير زى كل شهر لانى مكنتش فاضية اعمل حاجه يعنى انا كده مظلومه يا استاذ سمارت وبعدين مشاركاتى فى اماكن كتير مش مشتركة مع حد معين يعنى فى التحليلات الى تخص مثلا اليوم فى النقاشات انا بعمل مشاركات مع كل الناس مش مع حد معين انا عارفه ان حضرتك مش مقصر بس عايزه دليل على انى فعلا بتبادل ليكات لان انا بجد مش بعمل تبادل ليكات ممكن فى ناس كتير بتعملى تقييم او ليك بس مش لازم انا اعمل لو فى حاله التحليل يكون كويس ويستاهل رجاء يا استاذ سمارت مراجعه مشاركاتى فى المنتدى بجد انا كده اتظلمت لو سمحت يا استاذ سمارت

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. الاعضاء التاليين يشكرون zeze2017 علي هذه المشاركة المفيدة

zaghlol79(09-17-2018)

5. #133 Collapse post
    Alaaallama is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    21 USD
    Thanks
    9
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ممكن لو سمحت احد المسولين يعطيني فكرة عن القونين والقواعد بالمنتدي حتي لا تعداها لاني جديد .
    واري كثير من العاقبين وشكرا

6. الاعضاء التاليين يشكرون Alaaallama علي هذه المشاركة المفيدة

zaghlol79(09-17-2018)

7. #134 Collapse post
    zaghlol79 is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    360 USD
    Thanks
    942
    Quote Originally Posted by zeze2017
    استاذ سمارت ممكن حضرتك تفهمنى يعنى ايه انا مش فاهمه يعنى انا محرومه من بونص شهر اغسطس وسبتمبر ليه انا مش عمله تبادل مع حد حرام والله كده انا اعمل ايه دلوقتى يعنى انا مش بعمل مشاركات غير من 5 الى 10 مشاركات زى حضرتك مبتقول وكمان الشهر الى فات مش مشاركات كتير زى كل شهر لانى مكنتش فاضية اعمل حاجه يعنى انا كده مظلومه يا استاذ سمارت وبعدين مشاركاتى فى اماكن كتير مش مشتركة مع حد معين يعنى فى التحليلات الى تخص مثلا اليوم فى النقاشات انا بعمل مشاركات مع كل الناس مش مع حد معين انا عارفه ان حضرتك مش مقصر بس عايزه دليل على انى فعلا بتبادل ليكات لان انا بجد مش بعمل تبادل ليكات ممكن فى ناس كتير بتعملى تقييم او ليك بس مش لازم انا اعمل لو فى حاله التحليل يكون كويس ويستاهل رجاء يا استاذ سمارت مراجعه مشاركاتى فى المنتدى بجد انا كده اتظلمت لو سمحت يا استاذ سمارت
    رد جيد عن الموضوع بخصوص نزول البونص لبعض الاعضاء فى المنتدى عن شهر 8 برجاء استاذ سمارت حل المشكلة لنا

8. #135 Collapse post
    tibak is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    1053 USD
    Thanks
    14,241
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليك يا حضرت المتنبئين بن يغش ومن لا يغش اولا ان بعض الظن اثم ثانيا الجميع يتبادل الشكر لما لم تظن في اصحاب الي اخدو 200 دولار بانهم يغشون ومن اخد بونص قليل انهم يغشون لو كنا نغش لوصلني 200دولار وليس 75 دولار راجعو انفسكم وادركوا انا الله لا يحب التفريق بين عباده الجميع في حالة غش وتبقى عندك تنبئ بمن هم ان كنت تحسن التنبؤ مثلما عرفت انانا نحن الدين قمنا بالغش اصحاب البونص الضعيف وتركتم اصحاب البونص القوي

9. #136 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    لو الناس فاكرة ان ده حصل لان الشركة لا تريد ارسال بونص يبقى سنوات مرت على الفاضى الشركة دفعت فيها الوفات ليكم
    الشركة ماعندهاش مانع تدفع 5 اضعاف هذا البونص وانا قلت قبل كده الشركة مش هتسمح لحد يضحك عليها "تانى" عشان نبقى وضحين

وعلى فكرة ممكن تشوف مشاركة واخدة اعجابات كتير جدا ولا تعتبر مخالفة ومشاركة واخدة 20 اعجاب فقط وتعتبر تبادل اعجابات
    هما عدة اسماء كلها بتدور فى حلقة واحدة وواضحة جدا للبرمجيات
    Think Smart

10. #137 Collapse post
    forexman11 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    2 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1818 USD
    Thanks
    17,918
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

بصراحة شديدة فيه ناس اتظلمت كتير جدا باللى حصل

احنا وثقنا فيك وبعتنالك اسماء الناس اللى محصلتش على بونص

وفيه ناس اصلا جداد ومحدش يعرفهم وليس لهم اى صله باى شئ

وهذة هى المشكلة انك معاك سلطة تقدر تعمل بيها كتير تقدر تساعد الناس وتقدر تحذرهم لو شفت غلط وهذة هى المشكلة الكبيرة فعلا

اننا جميعا عندما تحدث اى مشكلة لا نحاول ان نحلها

انت طلبت كشف بالاسماء وفيه ناس كتير فعلا مظلومة

و لو عايز فعلا تشوف التبادل الواضح ادخل هتلاقى كتير

الاخ سمارت فعلا انت ما فعلته انك قطعت ارزاق عدد كبير جدا فى المنتدى وعليك ان تعلم ان ذنبهم فى رقبتك امام الله

لان فيه ناس فعلا المنتدى يمثل مصدر دخل ليهم

انا شخصيا مش زعلان على نفسي لانى لي مصادر دخل اخرى

وبصراحه مش هتفرق معايا

بس فعلا انا بقولك لوجهه الله لانك سوف تحاسب على كل هولاء 40 شخص تاثروا بما حدث

وعلشان تحاول بعد كده تساعد الناس

المفروض لو شايف غلط تدخل تحذر ويكون مبدا الثواب والعقاب للكل

مش بالصدفة

لكن ما حدث انك تطلب اسماء الناس وبعد كده تعمل حظر ليهم مش عدل

مع ان الناس كلها شغاله وتنزل تحليل وبتتعب فيه يعنى مش اى كلام وموضوع اللليكات حتى المنتدى الاجنبى فيه ليكات كتير جدا

واعرف انك هتتحاسب على الناس دى

لانك قفلت مصدر دخل لناس كتير المنتدى بالنسبة لها كل شئ

مع ان الناس شغاله بطريقة جيدة ومحترفة وكانت بتتعب علشان تنزل مشاركة

11. #138 Collapse post
    forexman11 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    2 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1818 USD
    Thanks
    17,918
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

بصراحة شديدة فيه ناس اتظلمت كتير جدا باللى حصل

احنا وثقنا فيك وبعتنالك اسماء الناس اللى محصلتش على بونص

وفيه ناس اصلا جداد ومحدش يعرفهم وليس لهم اى صله باى شئ

وهذة هى المشكلة انك معاك سلطة تقدر تعمل بيها كتير تقدر تساعد الناس وتقدر تحذرهم لو شفت غلط وهذة هى المشكلة الكبيرة فعلا

اننا جميعا عندما تحدث اى مشكلة لا نحاول ان نحلها

انت طلبت كشف بالاسماء وفيه ناس كتير فعلا مظلومة

و لو عايز فعلا تشوف التبادل الواضح ادخل هتلاقى كتير

الاخ سمارت فعلا انت ما فعلته انك قطعت ارزاق عدد كبير جدا فى المنتدى وعليك ان تعلم ان ذنبهم فى رقبتك امام الله

لان فيه ناس فعلا المنتدى يمثل مصدر دخل ليهم

انا شخصيا مش زعلان على نفسي لانى لي مصادر دخل اخرى

وبصراحه مش هتفرق معايا

بس فعلا انا بقولك لوجهه الله لانك سوف تحاسب على كل هولاء 40 شخص تاثروا بما حدث

وعلشان تحاول بعد كده تساعد الناس

المفروض لو شايف غلط تدخل تحذر ويكون مبدا الثواب والعقاب للكل

مش بالصدفة

لكن ما حدث انك تطلب اسماء الناس وبعد كده تعمل حظر ليهم مش عدل

مع ان الناس كلها شغاله وتنزل تحليل وبتتعب فيه يعنى مش اى كلام وموضوع اللليكات حتى المنتدى الاجنبى فيه ليكات كتير جدا

واعرف انك هتتحاسب على الناس دى

لانك قفلت مصدر دخل لناس كتير المنتدى بالنسبة لها كل شئ

مع ان الناس شغاله بطريقة جيدة ومحترفة وكانت بتتعب علشان تنزل مشاركة

عليك ان تعرف ان ذنب ناس كتير فى رقبتك امام الله

12. #139 Collapse post
    DR-olf is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    777 USD
    Thanks
    4,453
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا عاوز اشيل عضويتي ومش عاوز ارجع تانى

13. #140 Collapse post
    DR-olf is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    777 USD
    Thanks
    4,453
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    نقعد نهرى كتير بلا وجع دماغ منتدا من غرنا ولا يسو اصلا احنا عملنكم حساب وانتم ولا تستهلوا اصلا اننا نقف جمبكم اروح الاجنبى ولا الهندى على الاقل نعرف نتكلم مع راجل يعرف يجيب حقنا مش يجمع الناس وفى الاخر خد زمبه حسبي الله ونعم الوكيل فيك والى اصلا فكر انه يعينك اتوفوووو
    Last edited by DR-olf; 09-18-2018 at 02:36.

+ Reply to Thread
Page 14 of 18 ... 4 12 13 14 15 16 ...