Closed Thread
Page 1 of 2 1 2
Results 1 to 10 of 20

Thread: شكوى للأدارة لنسخ و سرقة تحليل خاص بي

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    tamermosa is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    5 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4486 USD
    Thanks
    35,552
    SubscribeSubscribe
    subscribed 3

شكوى للأدارة لنسخ و سرقة تحليل خاص بي

السيد مدير المنتدى فوركس مصر و ا سمارت

قام العضو amrelkomy بسرقة البوست الخاص بي بتحليل زوج الاسترلينى – استرالي اليوم بتاريخ 6 ابريل و الذي قمت بوضعه في المنتدى الساعة 14:31 كما موضح باللينك الأول المرفق لتحليلي الأصلي ، و قام بنسخة حرفيا بالتحليل و الشارت ( موضوع على الشارت اللوجو الخاص بي و الذي اضعه في جميع تحليلاتى في المنتدى ) و قام بسرقته و نسخة و أعادة وضعه في المنتدى الساعة 16:13 اي بعدى بما يناهز ساعتين ، و مرفق اللينك الثانى للمشاركة المسروقة

اتمنى من المنتدى التدخل لأعادة الأمور لنصابها الصحيح و للحفاظ على المنتدى نفسه من شبهة النسخ و السرقة الممنوعة اصلا بقوانين المنتدى
    مع خاص شكري

اللينك الأول للمشاركة الأصلية :

https://forex-arabic.com/showthread....2#post11135282

اللينك الثانى للمشاركة المسروقة :
    https://forex-arabic.com/showthread....I#post11135336
    Last edited by tamermosa; 04-06-2019 at 21:49.
    لو سمحت LIKE أكن شاكرا
    الرضا
    *
    الصحة
    *
    المال

2. #2 Collapse post
    tamermosa is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    5 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4486 USD
    Thanks
    35,552
    SubscribeSubscribe
    subscribed 3
    ا عمرو باعت يهددنى علشان اشتكيت للأدارة انه سرق البوست بتاعي و اعاد نشرة ( باللوجو الخاص بي ) في مخالفة صريحة لقوانين المنتدى بمنع النسخ و السرقة
    و عموما انا احب اني اوجه الشكر له لأنه في رسالته ليه على خاص المنتدى ( انا ناشرها بالأسفل )

اثبت الآتى :
    اولا : اعترافه بالسرقة و حقيقة الموضوع مكنشي عايز اعتراف بس برضه الاعتراف حلو
    ثانيا : انه بيقولي اني عايز اثبت للمنتدى اني بشتغل ( و ده جميل انا فعلا بشتغل بذمة علشان محتاج البونص )
    ثالثا ؛ بيقول ان في جروبات مخالفة و بتسرق مجهود ناس تانيه، و انا بشكره فعلا انه بيلفت نظر الأدارة ان في
    ناس تانية ( زيه ) بتسرق مجهود ناس شغاله ( زيي ) و ان الادارة لازم تقاضي كل اللي بيسرقوا و انا معاه فعلا
    في الطلب ده و بؤيده كمان ، ان كل الحرامية اللي بينسخوا زيه و ياخدوا تعب اللى بيشتغلوا لازم وقفه ضدهم

و دي نسخة من رسالته و تهديدة ليا زي ما بعتها بالظبط
    ( و هي مازالت موجودة على الخاص عندى علشان لو الأدارة حبت تتأكد منها )
    علشان الحمد لله مفيش على راسي بطحة علشان اخاف
    و اتمنى من الادارة الكريمة التدخل لوقف تلك المهزلة

لو سمحت LIKE أكن شاكرا
    الرضا
    *
    الصحة
    *
    المال

3. #3 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518
    Quote Originally Posted by tamermosa
    ا عمرو باعت يهددنى علشان اشتكيت للأدارة انه سرق البوست بتاعي و اعاد نشرة ( باللوجو الخاص بي ) في مخالفة صريحة لقوانين المنتدى بمنع النسخ و السرقة
    و عموما انا احب اني اوجه الشكر له لأنه في رسالته ليه على خاص المنتدى ( انا ناشرها بالأسفل )

اثبت الآتى :
    اولا : اعترافه بالسرقة و حقيقة الموضوع مكنشي عايز اعتراف بس برضه الاعتراف حلو
    ثانيا : انه بيقولي اني عايز اثبت للمنتدى اني بشتغل ( و ده جميل انا فعلا بشتغل بذمة علشان محتاج البونص )
    ثالثا ؛ بيقول ان في جروبات مخالفة و بتسرق مجهود ناس تانيه، و انا بشكره فعلا انه بيلفت نظر الأدارة ان في
    ناس تانية ( زيه ) بتسرق مجهود ناس شغاله ( زيي ) و ان الادارة لازم تقاضي كل اللي بيسرقوا و انا معاه فعلا
    في الطلب ده و بؤيده كمان ، ان كل الحرامية اللي بينسخوا زيه و ياخدوا تعب اللى بيشتغلوا لازم وقفه ضدهم

و دي نسخة من رسالته و تهديدة ليا زي ما بعتها بالظبط
    ( و هي مازالت موجودة على الخاص عندى علشان لو الأدارة حبت تتأكد منها )
    علشان الحمد لله مفيش على راسي بطحة علشان اخاف
    و اتمنى من الادارة الكريمة التدخل لوقف تلك المهزلة

اولا انا منكرتش اني ناسخ الموضوع ثانيا كده كده في برنامج بيقيم البوستات
    ثانيا زي ما حضرتك بتقول كل واحد ياخد حقه يبقي الادارة كمان تاخد اجراء مع الناس الي عاملة مجموعات مع نفسها ومقضينها لايكات لبعض علشان يكسبوا بونص اعلي في حالة ان فيه ناس تانية بتعمل مواضيع ومش بتاخد ربع البونص الي انتوا بتخدوه
    وطبعا ده مثال للي انا بقوله
    1-الموضوع: التحليل الفني للسلع والمعادن من يوم الاثنين 25/3 الي الجمعه 29/3
    2- الموضوع: تحليل الازواج التقاطعية والسلع والمعادن للاسبوع 1/4/2019
    3- الموضوع: نظرة تحليليلة على اداوات الاستثمار المختلفة فى سوق العملات و السلع من 6 الى 12 ابريل
    4- الموضوع: التحليل الفني للسلع والمعادن من يوم الاثنين 25/3 الي الجمعه 29/3
    طبعا ده غير الباقي فلو علي المخالفات والتدقيق انتوا متستهلوش اي بونص خالص لانه مبني علي الغش
    كل الي فيها شغالين لايكات لبعض بنفس الاسامي هي هي يعني باينة قوي وده المفروض انه مخالف لشروط البونص
    والادارة برضه سيباكم وبتفوتها عادي مش راضية تدقق وبتعديها

يعني قبل ما تعمل موضوع تقول اني سرقت موضوعك مع ان في الفاظ تانية احسن من كده تصلح من نفسك الاول علشان محدش يمسك عليك حاجة حضرتك بتكتب كام تحليل تاخد علي كل واحد مش اكتر من 10 لايكات وتداري بماضيع تانية وفاكر ان الادارة مش واخدة بالها والحمد لله انا مش هعمل زي ناس تانية راحت تعمل حساب فيك علشان ميبنشي هو مين ورايح يشتكي زميل معانا علي انه بياخد بونص اعلي من الجميع ياريت كل واحد يشوف نفسه الاول قبل ما يتكلم علي الاخر
    وقبل ما تتكلم عن السرقة بقي حضرتك برضه بتسرق المنتدي وبتسرق الشركة بالمجموعة الي انتوا عاملينها مع بعض وبتدوا لايكات لبعض في حالة ان فيه ناس تانية شغالة اكتر منكم وفي اقسام مختلفة ومش بيوصلوا للبونص بتاعكم طبعا لانهم مش داخلين في اي مجموعة زيكم
    Last edited by amrelkomy; 04-07-2019 at 21:36.

4. #4 Collapse post
    tamermosa is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    5 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4486 USD
    Thanks
    35,552
    SubscribeSubscribe
    subscribed 3
    Quote Originally Posted by amrelkomy
    اولا انا منكرتش اني ناسخ الموضوع ثانيا كده كده في برنامج بيقيم البوستات
    ثانيا زي ما حضرتك بتقول كل واحد ياخد حقه يبقي الادارة كمان تاخد اجراء مع الناس الي عاملة مجموعات مع نفسها ومقضينها لايكات لبعض علشان يكسبوا بونص اعلي في حالة ان فيه ناس تانية بتعمل مواضيع ومش بتاخد ربع البونص الي انتوا بتخدوه
    وطبعا ده مثال للي انا بقوله
    1-الموضوع: التحليل الفني للسلع والمعادن من يوم الاثنين 25/3 الي الجمعه 29/3
    2- الموضوع: تحليل الازواج التقاطعية والسلع والمعادن للاسبوع 1/4/2019
    3- الموضوع: نظرة تحليليلة على اداوات الاستثمار المختلفة فى سوق العملات و السلع من 6 الى 12 ابريل
    4- الموضوع: التحليل الفني للسلع والمعادن من يوم الاثنين 25/3 الي الجمعه 29/3
    طبعا ده غير الباقي فلو علي المخالفات والتدقيق انتوا متستهلوش اي بونص خالص لانه مبني علي الغش
    كل الي فيها شغالين لايكات لبعض بنفس الاسامي هي هي يعني باينة قوي وده المفروض انه مخالف لشروط البونص
    والادارة برضه سيباكم وبتفوتها عادي مش راضية تدقق وبتعديها

يعني قبل ما تعمل موضوع تقول اني سرقت موضوعك مع ان في الفاظ تانية احسن من كده تصلح من نفسك الاول علشان محدش يمسك عليك حاجة حضرتك بتكتب كام تحليل تاخد علي كل واحد مش اكتر من 10 لايكات وتداري بماضيع تانية وفاكر ان الادارة مش واخدة بالها والحمد لله انا مش هعمل زي ناس تانية راحت تعمل حساب فيك علشان ميبنشي هو مين ورايح يشتكي زميل معانا علي انه بياخد بونص اعلي من الجميع ياريت كل واحد يشوف نفسه الاول قبل ما يتكلم علي الاخر
    وقبل ما تتكلم عن السرقة بقي حضرتك برضه بتسرق المنتدي وبتسرق الشركة بالمجموعة الي انتوا عاملينها مع بعض وبتدوا لايكات لبعض في حالة ان فيه ناس تانية شغالة اكتر منكم وفي اقسام مختلفة ومش بيوصلوا للبونص بتاعكم طبعا لانهم مش داخلين في اي مجموعة زيكم

الاستاذ مدير المنتدى فوركس مصر و الاستاذ سمارت
    بعد ما الأخ ا عمرو ما نسخ و سرق البوست بتاعى زي ما ذكرت سابقا في شكواي المقدمة لسيادتكم
    و بعد ما هددني برسالته في الخاص اللى انا صورتها في بوستى الثانى
    بعدها قام بكتابة بوست علشان ( يلفت الأنظار عن تهمته المثبته بسرقة بوستى بالتحليل و الشارت و باللوجو الخاص بي )
    و اتهمنى جزافا بتهم ما انزل الله بها من سلطان بتبادل الليكات و علشان يثبت كلامة قام ( و لله الحمد ) بكتابة 4 اسماء
    لمواضيع علشان يلزق في تهمة شنعاء بالزور و انا قلت ( الحمد لله ) علشان بكتابته أسماء ال4 مواضيع
    اثبت مرة أخرى كذبة و هي مهارة تتزامن مع (مهاراته في نسخ و سرقة البوستات)
    و ردي كالتالي:::

الموضوع الأول: بعنوان ( التحليل الفني للسلع والمعادن من يوم الاثنين 25/3 الي الجمعه 29/3 )
    الموضوع يحتوي على 109 رد من الزملاء قمت بعمل 18 لايك منهم فقط

الموضوع الثانى: بعنوان ( تحليل الازواج التقاطعية والسلع والمعادن للاسبوع 1/4/2019 )
    الموضوع يحتوي على 218 رد من الزملاء قمت بعمل 19 لايك منهم فقط

الموضوع الثالث: بعنوان ( نظرة تحليليلة على اداوات الاستثمار المختلفة فى سوق العملات و السلع من 6 الى 12 ابريل )
    الموضوع يحتوي على 47 رد من الزملاء قمت بعمل 10 ليكات منهم فقط

اما الموضوع الرابع فواضح ان الزميل كان تعب و قرر يكتبه هو نفسه ( الموضوع الأول ) هههههه و اهو مايضرش
    و اشكره انه ماقمشي بنسخ الموضوع الثانى و الثالث و كررهم علشان يخليهم 6 مواضيع

و في النهاية اتقدم الى ادارة المنتدى بفحص كل كلمة قلتها في اتهامى له بنسخ و سرقة بوستى
    و ايضا فحص التهم اللى اتهمنى بيها زورا و فحص ردى و لايكاتى على نفس المواضيع اللى ذكرها هو شخصيا
    لو سمحت LIKE أكن شاكرا
    الرضا
    *
    الصحة
    *
    المال

5. #5 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518

الاستاذ مدير المنتدى فوركس مصر و الاستاذ سمارت
    بعد ما الأخ ا عمرو ما نسخ و سرق البوست بتاعى زي ما ذكرت سابقا في شكواي المقدمة لسيادتكم
    و بعد ما هددني برسالته في الخاص اللى انا صورتها في بوستى الثانى
    بعدها قام بكتابة بوست علشان ( يلفت الأنظار عن تهمته المثبته بسرقة بوستى بالتحليل و الشارت و باللوجو الخاص بي )
    و اتهمنى جزافا بتهم ما انزل الله بها من سلطان بتبادل الليكات و علشان يثبت كلامة قام ( و لله الحمد ) بكتابة 4 اسماء
    لمواضيع علشان يلزق في تهمة شنعاء بالزور و انا قلت ( الحمد لله ) علشان بكتابته أسماء ال4 مواضيع
    اثبت مرة أخرى كذبة و هي مهارة تتزامن مع (مهاراته في نسخ و سرقة البوستات)
    و ردي كالتالي:::

الموضوع الأول: بعنوان ( التحليل الفني للسلع والمعادن من يوم الاثنين 25/3 الي الجمعه 29/3 )
    الموضوع يحتوي على 109 رد من الزملاء قمت بعمل 18 لايك منهم فقط

الموضوع الثانى: بعنوان ( تحليل الازواج التقاطعية والسلع والمعادن للاسبوع 1/4/2019 )
    الموضوع يحتوي على 218 رد من الزملاء قمت بعمل 19 لايك منهم فقط

الموضوع الثالث: بعنوان ( نظرة تحليليلة على اداوات الاستثمار المختلفة فى سوق العملات و السلع من 6 الى 12 ابريل )
    الموضوع يحتوي على 47 رد من الزملاء قمت بعمل 10 ليكات منهم فقط

اما الموضوع الرابع فواضح ان الزميل كان تعب و قرر يكتبه هو نفسه ( الموضوع الأول ) هههههه و اهو مايضرش
    و اشكره انه ماقمشي بنسخ الموضوع الثانى و الثالث و كررهم علشان يخليهم 6 مواضيع

و في النهاية اتقدم الى ادارة المنتدى بفحص كل كلمة قلتها في اتهامى له بنسخ و سرقة بوستى
    و ايضا فحص التهم اللى اتهمنى بيها زورا و فحص ردى و لايكاتى على نفس المواضيع اللى ذكرها هو شخصيا
    بص من الاخر كده متركزشي معايا كتير علشان انا مش بحب الهري الكتير في الكلام
    وثانيا :- انا اعترفت اني نسخت البوست وحطيته في مكان اخر لاني الحمد لله مش بخاف
    انا كلامي واضح في البوست الي فات
    في اي رد بقي تاني يبقي من استاذ سمارت ومدير المنتدي فوركس مصر واعتقد هما اصحاب القرار سواء كان تحذير او حظر زي ماهما شايفين غير كده مش عايز كلام وهري كتير
    ولو حابب اجبلك مواضيعك كلها من اول ما سجلت معنديش مانع وبالاسامي الي بتعملك لايك برضه معنديش مانع
    علشان اثبتلك بس ان لولا الناس دي مكنش وصلك بونص من الاساس واثبتلك برضه انها سرقة زي ما بتسميها
    وعايز افهمك حاجة برضه مهمة جدا بالنسبة للادارة وهقولهالك لاخر مرة
    متفتكرشي ان سمارت ولا مدير المنتدي مش عارفين مين بينسخ ومين شغال كويس ومين عامل مجموعات سرية علي الفيس علشان يظبطوا بعضهم لايكات لا عارفين كل حاجة وبيعدوها بمزاجهم او بمعني اصح لان في برنامج الي هو الي بيقيم كل حاجة
    عارف ليه بقي سبب صغير قوي
    الشهر الي فات انا عامل فوق 100 موضوع في قسم تاني وواخد لايكات ومجاليش غير واحد دولار بونص ولما سالتهم قالولي ععلشان المواضيع كلها منقولة من مواقع تانية يعني ده اثبات انهم عارفين كل حاجة
    فياريت بقي تهدي شوية ومتركزشي معايا

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

6. #6 Collapse post
    tamermosa is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    5 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4486 USD
    Thanks
    35,552
    SubscribeSubscribe
    subscribed 3
    Quote Originally Posted by amrelkomy
    انا كلامي واضح في البوست الي فات
    في اي رد بقي تاني يبقي من استاذ سمارت ومدير المنتدي فوركس مصر واعتقد هما اصحاب القرار سواء كان تحذير او حظر زي ماهما شايفين غير كده مش عايز كلام وهري كتير
    ولو حابب اجبلك مواضيعك كلها من اول ما سجلت معنديش مانع وبالاسامي الي بتعملك لايك برضه معنديش مانع
    علشان اثبتلك بس ان لولا الناس دي مكنش وصلك بونص من الاساس واثبتلك برضه انها سرقة زي ما بتسميها
    وعايز افهمك حاجة برضه مهمة جدا بالنسبة للادارة وهقولهالك لاخر مرة
    متفتكرشي ان سمارت ولا مدير المنتدي مش عارفين مين بينسخ ومين شغال كويس ومين عامل مجموعات سرية علي الفيس علشان يظبطوا بعضهم لايكات لا عارفين كل حاجة وبيعدوها بمزاجهم او بمعني اصح لان في برنامج الي هو الي بيقيم كل حاجة
    عارف ليه بقي سبب صغير قوي
    الشهر الي فات انا عامل فوق 100 موضوع في قسم تاني وواخد لايكات ومجاليش غير واحد دولار بونص ولما سالتهم قالولي ععلشان المواضيع كلها منقولة من مواقع تانية يعني ده اثبات انهم عارفين كل حاجة
    فياريت بقي تهدي شوية ومتركزشي معايا
    الحمد لله ان ده اعترافك، الأداره حره فعلا حتى لو ادتلك جايزة

لو سمحت LIKE أكن شاكرا
    الرضا
    *
    الصحة
    *
    المال

7. #7 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    السلام عليكم

اولا كل الشكر والتقدير لصاحب الموضوع لتبليغة عن المخالفة ونتمنى من جميع الاعضا يعملوا كده لانها هتفرق كتير معانا
    بخصوص نسخ ردود الاعضاء او حتى اى مواضيع من منتديات اخرى ده امر مخالف وعقوبته الايقاف النهائى
    انا هعتبر ده انذار للاخ عمرو وهيتم حذف المشاركات المنسوخة واذا تكرر الامر سيتم ايقافة

شكرا للجميع

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

8. The Following 4 Users Say Thank You to Smart For This Useful Post:

amrelkomy(04-08-2019), mido elshabrawy(04-08-2019), ragab012(04-08-2019), Unregistered (1)

9. #8 Collapse post
    tamermosa is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    5 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4486 USD
    Thanks
    35,552
    SubscribeSubscribe
    subscribed 3
    Quote Originally Posted by Smart
    السلام عليكم

اولا كل الشكر والتقدير لصاحب الموضوع لتبليغة عن المخالفة ونتمنى من جميع الاعضا يعملوا كده لانها هتفرق كتير معانا
    بخصوص نسخ ردود الاعضاء او حتى اى مواضيع من منتديات اخرى ده امر مخالف وعقوبته الايقاف النهائى
    انا هعتبر ده انذار للاخ عمرو وهيتم حذف المشاركات المنسوخة واذا تكرر الامر سيتم ايقافة

شكرا للجميع

شكرا ل ا سمارت على الاستجابة
    و انا سعيد بعقوبة الأنذار و انها مش ايقاف
    فبالرغم من السجال بينى و بين الأخ عمرو
    الا انى كنت ححس بالزعل لو انا حسيت اني السبب في ايقافه
    علشان كلنا محتاجين فعلا للبونص
    و تبليغي كان هدفه فعلا عدم التكرار مش الأذية
    و شكرا للجميع
    لو سمحت LIKE أكن شاكرا
    الرضا
    *
    الصحة
    *
    المال

10. The Following 2 Users Say Thank You to tamermosa For This Useful Post:

mido elshabrawy(04-08-2019), ragab012(04-08-2019)

11. #9 Collapse post
    mido elshabrawy is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11781 USD
    Thanks
    1,311
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

شكرا ل ا سمارت على الاستجابة
    و انا سعيد بعقوبة الأنذار و انها مش ايقاف
    فبالرغم من السجال بينى و بين الأخ عمرو
    الا انى كنت ححس بالزعل لو انا حسيت اني السبب في ايقافه
    علشان كلنا محتاجين فعلا للبونص
    و تبليغي كان هدفه فعلا عدم التكرار مش الأذية
    و شكرا للجميع
    السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
    اخي العزيز انا بصراحه متابع الموضوع من الاول
    و حبتش اتدخل في الامر حتي لا يظهر ان في تحيز لأحد الأطراف
    و بالفعل الاستاذ عمرو غلط في الي عمله و كان من المفروض انه علي الاقل لو حب يستعين بكلام حضرتك و الصوره
    انه يعمل رد مع اقتباس في نفس الموضوع مش ينسخه في موضوع تاني
    ثانيا شئ كويس انه اعترف بغلطة و ممكن نلتمس ليه حسن النيه لانه واخد صوره تحليل حضرتك بالتوقيع بتاع جضرتك عليها
    يعني كان ممكن يمسحه او يعدل فيه و لكن في الاول و في الاخير يجب ان نلتمس حسن النوايا حتي يظهر شئ اخر
    ثالثا و ده الأهم ان النقاش كان بينكم صحيح شديد شويه بس كان يحتويه الاحترام و التقدير و ان محدش سمح لنفسة ان يتطاول علي التاني
    و لذلك لكم مني خالص الاحترام و التقدير و كلنا في الأول و في الأخر اخوات
    رابعا مشكور الاستاذ اسمارت علي استجابتة و علي تنبية للأستاذ عمرو
    و نتمني من الجميع ان شاء الله الألتزام في الايام القادمة و التوفيق للجميع ان شاء الله

تقبلو مروري و بالتوفيق للجميه بأذن الله

12. الاعضاء التاليين يشكرون mido elshabrawy علي هذه المشاركة المفيدة

amrelkomy(04-08-2019)

13. #10 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518
    Quote Originally Posted by Smart
    السلام عليكم

شكرا للجميع
    بخصوص المخالفة انا معنديش اي مانع لانه الغلط من عندي واشكر استاذ سمارت علي هذه العقوبة
    اما بخصوص التبليغ عن المخالفات ويرجي فهم الموضوع جيدا حتي ياخذ جميع الاعضاء حقهم
    بس قبل ما اتكلم عايز افهم الاول معني الانذار ده لاني اول مرة اخده وبصراحة مش فاهم هل كده اكمل شغل عادي ولا انا موقوف من المشاركات والردود لوقت معين ولا ايه بالظبط

ثانيا وده الاهم :- بالنسبة للتبليغ عن المخالفات فدي امرها سهل والله المستعان وانا لو اتكلمت ناس كتير هتزعل مني

شكرا استاذ سمارت مرة ثانية

14. الاعضاء التاليين يشكرون amrelkomy علي هذه المشاركة المفيدة

mido elshabrawy(04-08-2019)

Closed Thread
Page 1 of 2 1 2

Subscribe to this Thread (1)

Open