Closed Thread
Page 1 of 3 1 2 3
Results 1 to 10 of 27

Thread: يا ادارة جالى بونص قليل لية

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    doaa sary is offline
    ***دكتورة الفوركس*** Array
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5334 USD
    Thanks
    38,433
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

question يا ادارة جالى بونص قليل لية

انا مش عارفة انا لية مظلومة فى المنتدى دة عارفة طبعا مفيش حق هيرجع
    يجيلى بونص20 دولار والشهر اللى قبلة 16 واللى قبلة 12 مع ان انا اقدم واحدة فى المنتدى
    +ردودى يامسابقة يا تحليلات واراهن لو فيها نسخ او حاجه غلط
    طب انا لية بيجيلى بونص قليل
    طبعا الموضوع دى يا هيتقفل يا هيتقال عادى مهو انا عاملة 100 رد الشهر دة ولو كان البونص ب10 سنت زى زمان زمانى خدت 10 دولار! وانتى وخدة 20 يعنى بزيادة عاوزة اية تانى!
    انا اقصى بونص وصلتلى من المنتدى هنا لا يزيد عن 120 دولار طوال ال6 سنوات
    نفسى اعرف مين ميدو الشبراوى دة اللى كل شهر بيوصلة فوق400 دولار والشهر دة خد475 (طبعا ربنا يباركلك)
    مش حقد بس لية ولا عمل اية بالظبط ماكلنا بنشتغل
    عارفة رد الادارة ولا المشرفين ان نظام اتوماتك اللى بيحدد قيمة الرد طب على اى اساس برنامج يدى حد20 وحد475 والله حرام ولو النظام دة ظالم ناس كتير كدا وعارفه ان غيرى كتير مظلوم ياريت يتغير لان من ساعه ما اتعمل وانا البونص عندى مزدش عن ال20 ارجو الاهتمام بمشاكل الاعضاء والرد على مشكلتى
    Last edited by doaa sary; 04-10-2019 at 00:09.
    لينك الفيس بوك للتواصل معى
    https://www.facebook.com/lovely.girle.7902
    لينك الوكاله بشركه انستا فوركس
    https://www.instaforex.com/?x=DFNAI

2. الاعضاء التاليين يشكرون doaa sary علي هذه المشاركة المفيدة

amrelkomy(04-09-2019)

3. #2 Collapse post
    anaboda is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    905 USD
    Thanks
    101
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا جايلى 14 دولار بونص بعد تعب شهر كامل فى الردود

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. #3 Collapse post
    anaboda is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    905 USD
    Thanks
    101
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    يعنى لو الرد بتاعى محسوب ب 10 سنت وانا عامل كل يوم 15 رد يعنى المفروض يجيلى 45 دولار جايلى 14 دولار بونص دا لو دخلت صفقه ومتمرجنتش يبق كرامه

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

5. #4 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518
    Quote Originally Posted by doaa sary
    انا مش عارفة انا لية مظلومة فى المنتدى دة عارفة طبعا مفيش حق هيرجع
    يجيلى بونص20 دولار والشهر اللى قبلة 16 واللى قبلة 12 مع ان انا اقدم واحدة فى المنتدى
    +ردودى يامسابقة يا تحليلات واراهن لو فيها نسخ او حاجه غلط
    طب انا لية بيجيلى بونص قليل
    طبعا الموضوع دى يا هيتقفل يا هيتقال عادى مهو انا عاملة 100 رد الشهر دة ولو كان البونص ب10 سنت زى زمان زمانى خدت 10 دولار! وانتى وخدة 20 يعنى بزيادة عاوزة اية تانى!
    انا اقصى بونص وصلتلى من المنتدى هنا لا يزيد عن 120 دولار طوال ال6 سنوات
    نفسى اعرف مين ميدو دة اللى كل شهر بيوصلة فوق400 دولار والشهر دة خد475 (طبعا ربنا يباركلك)
    مش حقد بس لية ولا عمل اية بالظبط ماكلنا بنشتغل
    عارفة رد الادارة ولا المشرفين ان نظام اتوماتك اللى بيحدد قيمة الرد طب على اى اساس برنامج يدى حد20 وحد475 والله حرام ولو النظام دة ظالم ناس كتير كدا وعارفه ان غيرى كتير مظلوم ياريت يتغير لان من ساعه ما اتعمل وانا البونص عندى مزدش عن ال20 ارجو الاهتمام بمشاكل الاعضاء والرد على مشكلتى
    والله العظيم انا كنت لسة هكتب نفس الكلام لان انا زيك بالظبط
    الشهر الي فات يجيلي واحد دولار قالو علشان مفيش تقيمات علي المواضيع وانهامنقولة
    الشهر ده 8 دولار واغلب المواضيع عليها شكر ايه الحكاية احنا مش عارفين نشتغل ازاي
    وناس تانية بتاخد بال100 دولار بونص والي400 الله يسهلم طبعا بس ايه المشكلة عايزين نعرف لان كده بقت كتير قوي

6. The Following 2 Users Say Thank You to amrelkomy For This Useful Post:

Unregistered (2)

7. #5 Collapse post
    ahmed_garra is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    28 USD
    Thanks
    96
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا عامل 120 مساهمة و اغلبها تحاليل ناجحة و بالصور و المناقشة و واخد ف الاخر 20 دولار و ناس تانية عاملة حجات ملهاش اى لازمة و بتاخد لايكات و بونصها احسن و مش عارف برنامج ايه ولا نظام ايه الفاشل اللي بيحسشبه بيه البونص , المنتدى الاجنبي ارحم
    ورشة الكلاسيكى مع العرض و الطلب , شاهد الصفقات و الاهداف

https://forex-arabic.com/showthread....A7%D8%B1%D8%B3

8. #6 Collapse post
    hamadasalama is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    2 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    2017 USD
    Thanks
    25,450
    نفس الكلام اللي انا قلته والله . معندناش مانع المنتدي كله يجيله كل شهر 400 لكن ان يبقي عضو واحد هو اللي يجيله كل شهر فوق 400 وجوائز المسابقه كل شهر هو اللي يطلع الاول ربنا يباركله وكل شهر يوصله بونص محترم لكن ميكنش هو لوحده لان كده اكيد فيه حاجه غلط خصوصا انه مبيديش حد ليكات وبياخد ليكات كتير مجهوله المصدر باعترافه

9. #7 Collapse post
    Yasmin5000 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    779 USD
    Thanks
    1,030
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام علبكم ورحمه الله وبركاته
    بنسبه للاعضاء الى مركزين اوى فى بونص شخص معين لمجرد انه دايما الاول فى المسابقه والبونص بتاعه عالى
    لو حضراتكم تركزو فى نوعيه المشاركات والردود والطريقه المميزه الى بينزل بيها التحليل هترعرفو هو بياخد بونص عالى ليه
    رغم ان انا متاكده انكم كلكم عارفين ده كويس وعارفين اد اى هو منظم وموضوعاته كلها هادفه ومشاركاته مش مجرد مشاركه عايز عليهالايكات وخلاص
    يصراحه ودى شهاده احاسب عليها مبدو افضل شخص فى المنتدى يستحق المركز الاول بجداره وبستحق اعلى بونص
    اتمنى ان كل شخص بحاول بتعلم وبحاول بطور طريقه شغله وبلاش حقد وتركبز فى حق مش حقك
    تقبلو مروى

10. #8 Collapse post
    mido elshabrawy is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11781 USD
    Thanks
    1,311
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by hamadasalama
    نفس الكلام اللي انا قلته والله . معندناش مانع المنتدي كله يجيله كل شهر 400 لكن ان يبقي عضو واحد هو اللي يجيله كل شهر فوق 400 وجوائز المسابقه كل شهر هو اللي يطلع الاول ربنا يباركله وكل شهر يوصله بونص محترم لكن ميكنش هو لوحده لان كده اكيد فيه حاجه غلط خصوصا انه مبيديش حد ليكات وبياخد ليكات كتير مجهوله المصدر باعترافه
    السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
    يا استاذ حماده انا و الله نفسي كل الناس تاخد بونص و تشتغل و تكسب و تربح
    بس انا لا اتدخل فيما لا يعنيني نهائيا يعني مثلا انا اول ما كنت مسجل في المنتدي كان بيجيلي بونص دولار و 4 دولار و كان اكتر بونص بيجيلي 20 دولار
    بدءات ادور و اشوف و اعرف و اتعلم أذاي اقدر اطور من نفسي و من امكانياتي و استفيد من كم المعلومات الي عندي
    اذاي اقدر افيد منها الناس و استفيد انا كمان فحاول حضرتك انت كمان تقدر تعمل ده و تشوف انت مميز في ايه و توظف امكانياتك دي في حاجه تفيدك و تقدر تحقق منها نجاح
    و بالنسبه لموضوع البونص الكبير الي حضراتكم بتتلكمو عليه
    انا مسجل في المنتدي بتاريح نوفمبر 2015 و حاصل علي بونص بمقدار 3500 دولار و معمول عليا حفلة و ليلة
    مع ان بقي في عضو مسجل قبل مني في المنتدي بي 4 شهور بس و حاصل علي بونص يقارب يكون ضعف البونص بتاعي و هو ما يزيد عن 6700 دولار
    و علي الرغم من كدا محدش بيتكلم
    يعني الراجل قبل مني بي 4 شهور بس و ضعف البونص بتاعي
    طبعا بدون ذكر اسماء و ربنا يباركلة و يصلح حالنا و حاله يا رب طبعا ياريت يسامحني أن قلت كدا لاني مش حابب اغتاب حد و ربنا يا رب يباركلة في رزقه و عمله و حياتة دائما
    انا عمري ما بقول مين أخد ايه و ليه و لا كام كل واحد ربنا كتبلة رزقه و بياخد سواء كانت الناس موافقه او مش موافقة
    كل واحد فينا يعمل الي عليه و يسيب رزقة علي الله مش يبص للناس و يقول اشمعنا
    بدل ما كنت انت عمال تدور ورايا و تشوف اللاليكات و الاعداد و المواضيع و تقعد تحسب و تجمع و تطرح وتضيع في وقتك علي الفاضي
    اجتهد و اكتب موضوع مفيد الناس تستفيد منه و انت ان شاء الله هتاخد زي و احسن مني كمان
    المشكلة بقي ان الناس مركزة ده كلة معايا عشان حاجه واحده بس بسبب موضوع المسابقة و اني بطلع الاول كل جولة
    لولا كدا و لا كان حد ركز في بونص و لا في عداد و لا في اي حاجه لكن ليه منقولش مبروك للي اجتهد لا احنا نحرق دمة و نطلع عليه كلام عشان يبقي وحش
    بس اقولكم علي حاجه انا كنت ناوي اسيب المنتدي بس بصراحة لاقيت اني لو عملت كدا يبقي عملت لكل واحد كان بيفكر في ده الي هو عايزه
    انا هكمل زي ما انا و هكتب و هجتهد و هعمل الي يملية عليا ضميري سواء كان عجبكم او مش عجبكم
    و قلت قبل كدا للكل ادخلو و اقراءو مواضيعي و الي شايف انها فيها مخالفه يقدر يعمل تقرير بيها و يقدم شكوي للأدارة
    لكن لو عندك ضمير بقي و بتتقي ربنا و شايف انها مشاركة جيدة و تستحق التقييم أعمل ليها اعجباك و شكر و قيمها و سعتها هقولك متشكرين ليك مقدما يا سيدي
    و لو بردة عجبتك و لاقيت انها فيها فائدة و محبتش تقيمها بردة متشكرين ليكم جميعاَ
    فياريت نتقي ربنا في كلامنا قبل ما نقوله
    ثانيا بالنسبه لموضوع الليكات الي حضرتك بتقول اني معترف اني باخد لايكات كتير مجهولة المصدر و ده بأعترافي
    في مثل مصري بيقول الي بيزمر مبيخبيش دقنة و هو انا محتاج اعترف ان في لايكات غير مسجلة بتكون علي مواضيعي او مواضيع اي عضو تاني
    يا أخي اي حد من الاعضاء او من المديرين هيدخل هيشوف الكلام ده و هيشوف الليكات دي و علي فكره ما انا لوحدي الي بيجيلي لايكات غير مسجله في ناس تانيه برده
    و هوريك اهو

ده طبعا عدد الليكات بتعتي الي علي الموضوع الي بتتكلم عنه و عددهم 12 لايك غير مسجل
    Name:  11.JPG
Views: 92
Size:  86.1 KB
    و ده عضو تاني في نفس الموضوع و برجه واخد 12 لايك غير مسجل
    Name:  22.JPG
Views: 89
Size:  84.7 KB
    و ده عضو أخر واخد 3 لايك غير مسجل في نفس الموضوع
    Name:  33.JPG
Views: 93
Size:  75.7 KB
    و ده عضو تاني واخد 2 لايك غير مسجل في نفس الموضوع
    Name:  44.JPG
Views: 84
Size:  78.0 KB

و دي كمان صوره لمشاركة حضرتك الي حضرتك عامل فيها رد مع اقتباس لمشاركتي و أخدت عليها عدد 10 لايكات ما شاء الله
    Name:  55.JPG
Views: 91
Size:  249.3 KB

فلو انت شايف اني مش بستحق الليكات دي الي انا معترف بيها و اني مشاركاتي ليست علي قدر الليكات دي
    و كمان بتعملها رد مع اقتباص بجد حاجه عجيبة و مشاركاتي مش تستحق انها تتقراء

و ده لينك الموضوع تقدر تدخل و تراجع كل الكلام ده بنفسك برده

https://forex-arabic.com/showthread....88%D8%B9/page2

و طبعا ده شئ واضح للجميع و اي حد ممكن يدخل يشوف الكلام ده مش حضرتك يالي مسكت الجرم المشهود
    حضرتك بقي سالتني و اتهمتني اني عندي برنامج vpn و انا مكنتش اعرف اساسا ايه هو البرنامج ده لحد ما حضرتك وضحتلي الموضوع
    و برغم اتهامك ده الي قلتلك انه مش حقيقه و المفروض يعني ان حضرتك قلتلي اسف عليه برده جاي هنا تتهمني تاني و تقول اعترف
    ربنا يهديك يا رب و يصلح حالك

تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله
    Last edited by mido elshabrawy; 04-13-2019 at 09:11.

11. الاعضاء التاليين يشكرون mido elshabrawy علي هذه المشاركة المفيدة

big.pharaoh(04-14-2019)

12. #9 Collapse post
    mido elshabrawy is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11781 USD
    Thanks
    1,311
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by hamadasalama
    السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
    و صحيح و ده نص الاعتراف بتاعي الي دار بيني و بين حضرتك في الرسائل الي علي العام مش علي الخاص
    و انا تعمدت اني اكتب لحضرتك علي رسائل العام عشان الكلام يكون ظاهر للكل مش ليك لوحدك علي فكره
    و علي فكره انا بدي لناس لاليكات علي فكره مش مبديش
    بس مش بدخل اعمل لايك لاي حاجه و السلام زي ناس تانية سواء كانت المشاركة ليها قيمة او لا و بردة مش هذكر أسماء حد بتعمل مشاركة سطرين مش مفهومين و بيخدو 7 و 8 و 10 لايك علي ايه انا مش فاهم
    و لما تظهر لايكات المسابقة ان شاء الله
    هتلاقيني بحط لايك علي المواضيع الي بحس انها فعلا متوافقة مع وجهة نظري و تفكيري و الي شايف انها ذات قيمة
    و هتلاقي منها لايكات للناس الي واخدة مركز تاني و ثالث و رابع و لو حتي خمسين بس المهم تكون فعلا مشارة ذات قيمة و ليها معني
    و علي فكره برده انا تقريبا متواجد في المنتدي كل يوم ما لا يقل عن 14 ساعه يوميا و ممكن أكتر
    و لو كان في عداد بيظهر عدد ساعات تواجد العضو في المنتدي كنت برده هطلع فيه المركز الاول متقلقش
    و ياريت لو الاداره تكلم الدعم الفني و تعمل الموضوع ده و نشوف كل واحد فينا بيكون متواجد في المنتدي وقت قد ايه
    مش عشان جوائز و لا حاجه بس علي الاقل نعرف مين مهتم بالمنتدي و بمساعدة الناس في اي وقت
    و مين داخل يلم لايكات و يدور علي بونص و بس

Name:  66.JPG
Views: 71
Size:  130.2 KB

Name:  77.JPG
Views: 68
Size:  137.3 KB

و ده لينك صفحتي للي حاب يدخل يشوف الحادثة كلها بيني و بين حضرتك او لو حضرتك حابب تقراءها تاني و تراجع الكلام يمكن تلاقي اعتراف تاني مني و لا حاجه
    https://forex-arabic.com/member.php?...ido-elshabrawy

و هتلاقي تحت اسمي كدا جملة البحث عن كل المشاركات دوس عليها و أدخل دور فيها في المواضيع يمكن تستفيد معلومه جديده في اي موضوع و لا حاجة

تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله
    Last edited by mido elshabrawy; 04-13-2019 at 10:44.

13. الاعضاء التاليين يشكرون mido elshabrawy علي هذه المشاركة المفيدة

amrelkomy(04-13-2019)

14. #10 Collapse post
    Sisimoner is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Yasmin5000
    السلام علبكم ورحمه الله وبركاته
    بنسبه للاعضاء الى مركزين اوى فى بونص شخص معين لمجرد انه دايما الاول فى المسابقه والبونص بتاعه عالى
    لو حضراتكم تركزو فى نوعيه المشاركات والردود والطريقه المميزه الى بينزل بيها التحليل هترعرفو هو بياخد بونص عالى ليه
    رغم ان انا متاكده انكم كلكم عارفين ده كويس وعارفين اد اى هو منظم وموضوعاته كلها هادفه ومشاركاته مش مجرد مشاركه عايز عليهالايكات وخلاص
    يصراحه ودى شهاده احاسب عليها مبدو افضل شخص فى المنتدى يستحق المركز الاول بجداره وبستحق اعلى بونص
    اتمنى ان كل شخص بحاول بتعلم وبحاول بطور طريقه شغله وبلاش حقد وتركبز فى حق مش حقك
    تقبلو مروى
    بلاش شغل المحامين ده
    ولو في حد تاني معاكي قولي له كده

15. الاعضاء التاليين يشكرون Sisimoner علي هذه المشاركة المفيدة

doaa sary(04-13-2019)

Closed Thread
Page 1 of 3 1 2 3