Closed Thread
Page 3 of 3 1 2 3
Results 21 to 27 of 27

Thread: يا ادارة جالى بونص قليل لية

• Thread Tools
  1. #21 Collapse post
    big.pharaoh is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    7 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    6754 USD
    Thanks
    24,420
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by mido elshabrawy
    السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
    يا استاذ حماده انا و الله نفسي كل الناس تاخد بونص و تشتغل و تكسب و تربح
    بس انا لا اتدخل فيما لا يعنيني نهائيا يعني مثلا انا اول ما كنت مسجل في المنتدي كان بيجيلي بونص دولار و 4 دولار و كان اكتر بونص بيجيلي 20 دولار
    بدءات ادور و اشوف و اعرف و اتعلم أذاي اقدر اطور من نفسي و من امكانياتي و استفيد من كم المعلومات الي عندي
    اذاي اقدر افيد منها الناس و استفيد انا كمان فحاول حضرتك انت كمان تقدر تعمل ده و تشوف انت مميز في ايه و توظف امكانياتك دي في حاجه تفيدك و تقدر تحقق منها نجاح
    و بالنسبه لموضوع البونص الكبير الي حضراتكم بتتلكمو عليه
    انا مسجل في المنتدي بتاريح نوفمبر 2015 و حاصل علي بونص بمقدار 3500 دولار و معمول عليا حفلة و ليلة
    مع ان بقي في عضو مسجل قبل مني في المنتدي بي 4 شهور بس و حاصل علي بونص يقارب يكون ضعف البونص بتاعي و هو ما يزيد عن 6700 دولار
    و علي الرغم من كدا محدش بيتكلم
    يعني الراجل قبل مني بي 4 شهور بس و ضعف البونص بتاعي
    طبعا بدون ذكر اسماء و ربنا يباركلة و يصلح حالنا و حاله يا رب طبعا ياريت يسامحني أن قلت كدا لاني مش حابب اغتاب حد و ربنا يا رب يباركلة في رزقه و عمله و حياتة دائما
    انا عمري ما بقول مين أخد ايه و ليه و لا كام كل واحد ربنا كتبلة رزقه و بياخد سواء كانت الناس موافقه او مش موافقة
    كل واحد فينا يعمل الي عليه و يسيب رزقة علي الله مش يبص للناس و يقول اشمعنا
    بدل ما كنت انت عمال تدور ورايا و تشوف اللاليكات و الاعداد و المواضيع و تقعد تحسب و تجمع و تطرح وتضيع في وقتك علي الفاضي
    اجتهد و اكتب موضوع مفيد الناس تستفيد منه و انت ان شاء الله هتاخد زي و احسن مني كمان
    المشكلة بقي ان الناس مركزة ده كلة معايا عشان حاجه واحده بس بسبب موضوع المسابقة و اني بطلع الاول كل جولة
    لولا كدا و لا كان حد ركز في بونص و لا في عداد و لا في اي حاجه لكن ليه منقولش مبروك للي اجتهد لا احنا نحرق دمة و نطلع عليه كلام عشان يبقي وحش
    بس اقولكم علي حاجه انا كنت ناوي اسيب المنتدي بس بصراحة لاقيت اني لو عملت كدا يبقي عملت لكل واحد كان بيفكر في ده الي هو عايزه
    انا هكمل زي ما انا و هكتب و هجتهد و هعمل الي يملية عليا ضميري سواء كان عجبكم او مش عجبكم
    و قلت قبل كدا للكل ادخلو و اقراءو مواضيعي و الي شايف انها فيها مخالفه يقدر يعمل تقرير بيها و يقدم شكوي للأدارة
    لكن لو عندك ضمير بقي و بتتقي ربنا و شايف انها مشاركة جيدة و تستحق التقييم أعمل ليها اعجباك و شكر و قيمها و سعتها هقولك متشكرين ليك مقدما يا سيدي
    و لو بردة عجبتك و لاقيت انها فيها فائدة و محبتش تقيمها بردة متشكرين ليكم جميعاَ
    فياريت نتقي ربنا في كلامنا قبل ما نقوله
    ثانيا بالنسبه لموضوع الليكات الي حضرتك بتقول اني معترف اني باخد لايكات كتير مجهولة المصدر و ده بأعترافي
    في مثل مصري بيقول الي بيزمر مبيخبيش دقنة و هو انا محتاج اعترف ان في لايكات غير مسجلة بتكون علي مواضيعي او مواضيع اي عضو تاني
    يا أخي اي حد من الاعضاء او من المديرين هيدخل هيشوف الكلام ده و هيشوف الليكات دي و علي فكره ما انا لوحدي الي بيجيلي لايكات غير مسجله في ناس تانيه برده
    و هوريك اهو

ده طبعا عدد الليكات بتعتي الي علي الموضوع الي بتتكلم عنه و عددهم 12 لايك غير مسجل
    Attachment 50164
    و ده عضو تاني في نفس الموضوع و برجه واخد 12 لايك غير مسجل
    Attachment 50165
    و ده عضو أخر واخد 3 لايك غير مسجل في نفس الموضوع
    Attachment 50166
    و ده عضو تاني واخد 2 لايك غير مسجل في نفس الموضوع
    Attachment 50167

و دي كمان صوره لمشاركة حضرتك الي حضرتك عامل فيها رد مع اقتباس لمشاركتي و أخدت عليها عدد 10 لايكات ما شاء الله
    Attachment 50168

فلو انت شايف اني مش بستحق الليكات دي الي انا معترف بيها و اني مشاركاتي ليست علي قدر الليكات دي
    و كمان بتعملها رد مع اقتباص بجد حاجه عجيبة و مشاركاتي مش تستحق انها تتقراء

و ده لينك الموضوع تقدر تدخل و تراجع كل الكلام ده بنفسك برده

https://forex-arabic.com/showthread....88%D8%B9/page2

و طبعا ده شئ واضح للجميع و اي حد ممكن يدخل يشوف الكلام ده مش حضرتك يالي مسكت الجرم المشهود
    حضرتك بقي سالتني و اتهمتني اني عندي برنامج vpn و انا مكنتش اعرف اساسا ايه هو البرنامج ده لحد ما حضرتك وضحتلي الموضوع
    و برغم اتهامك ده الي قلتلك انه مش حقيقه و المفروض يعني ان حضرتك قلتلي اسف عليه برده جاي هنا تتهمني تاني و تقول اعترف
    ربنا يهديك يا رب و يصلح حالك

تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله
    اولا بالنسبه لك فانت ماشاء الله مشاركاتك تستحق التقدير . وتستحق بونص محترم دي حقيقه .

اما بالنسبه لكونك دخلتني في الموضوع بدون داعي رغم غيابي لمدة شهور الفتره اللي فاتت . وحضرتك مميزني باللون الاحمر واني مسجل قبلك بشهور بسيطه وواخد بونص 6700$ وضعف البونص بتاعك .. الخ
    فارجو انك تلقي نظره على صفحتي الشخصيه وتبص على الاحالات الخاصه بيا .. انا فضلت سنتين متواصلين من حياتي بدعوا الناس للتسجيل ( ايام ما كنا بناخد 10 سنت على الاحاله )
    وبفضل الله انا صاحب اعلى عدد احالات في المنتدى , ( ان لم يكن في جميع المنتديات ) . يعني البونص اللي حصلت عليه انا ده عن تعب وجهد ( دعوة اشخاص وتعليمهم ومتابعتهم وحسهم على المشاركه ..الخ ) فاعتقد اني خارج الموضوع .
    وعموما انا عمري ما اهتميت دا اخد كام ودا اخد كام ولا بصيت لحد ولا بشغل ولا هشغل بالي . وبتمنى بالتوفيق للجميع

انا شوفت الموضوع بالصدفه وحبيت اوضح النقطه دي عشان ناس كتير تجهلها ومش عارفين مصدر البونص اللي انا حصلت عليه ,, اللي هو في الاساس ناتج عن تعب واجتهاد لسنوات .. وكذلك حضرتك اجتهادك تستحق عليه البونص اللي بتحصل عليه ( وفي الأول والاخر دا رزق )

فعليا انا بيجيلي بونص زيي زي اي حد زعلان انه بيجيله قليل .. ان لم يكن أقل منهم كمان .. دا من بعد النظام الجديد . بس مبقتش بعترض . لاني تيقنت تماما ان ادارة المنتدى ملهاش اي تدخل في اضافة بونص او تمييز عضو عن اخر ..الخ وان الموضوع بيتم احتسابه بعمليه معقده من طرف الشركه وليست ادارة المنتديات ككل . فكل اللي بحاول اعمله اني اجتهد وعلى الله التوفيق
    .
    بتمنالك التوفيق وللجميع
    هـلُِ صلُِيت عٍلُِﮯ آلُِنبَي آلُِيوُم ؟

صلُِوُآ عٍلُِﮯ من بَڪﮯ شُوُقٌآ لُِرٍؤيتنآ

2. The Following 2 Users Say Thank You to big.pharaoh For This Useful Post:

mido elshabrawy(04-14-2019), tamermosa(04-14-2019)

3. #22 Collapse post
    lyo is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    153 USD
    Thanks
    5
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    شكرا لك عن هدا الموضوع
    بصراحة لا اعرف كيف ارد على هده المواضيع اما الغريب في الامر هو الكتير من الاعضاء يشتكون من مثل هده التصرفات من الممكن بعض الاعضاء اخترقو القوانين بصراحة يجب على الادارة ان تجيب على متل هده المواضيع

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. #23 Collapse post
    ahmed_garra is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    28 USD
    Thanks
    96
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    الاخت اللى داخلة تدافع و تحامى , ع فكرة مش هو لوحده ف المنتدى اللى بينزل حجات مفيدة , انا الشهر اللى فات منزل تحليلات و بالصور و اغلبها ناجحة الحمد لله و ردودى مفيدة و فالاخر واخدلى 6 دولار , مع انه فى ناس بتجمع لايكات على حجات ملهاش اى لازمة و وخدة بونص كبير
    ورشة الكلاسيكى مع العرض و الطلب , شاهد الصفقات و الاهداف

https://forex-arabic.com/showthread....A7%D8%B1%D8%B3

5. #24 Collapse post
    mido elshabrawy is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11781 USD
    Thanks
    1,311
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by big.pharaoh
    اولا بالنسبه لك فانت ماشاء الله مشاركاتك تستحق التقدير . وتستحق بونص محترم دي حقيقه .

اما بالنسبه لكونك دخلتني في الموضوع بدون داعي رغم غيابي لمدة شهور الفتره اللي فاتت . وحضرتك مميزني باللون الاحمر واني مسجل قبلك بشهور بسيطه وواخد بونص 6700$ وضعف البونص بتاعك .. الخ
    فارجو انك تلقي نظره على صفحتي الشخصيه وتبص على الاحالات الخاصه بيا .. انا فضلت سنتين متواصلين من حياتي بدعوا الناس للتسجيل ( ايام ما كنا بناخد 10 سنت على الاحاله )
    وبفضل الله انا صاحب اعلى عدد احالات في المنتدى , ( ان لم يكن في جميع المنتديات ) . يعني البونص اللي حصلت عليه انا ده عن تعب وجهد ( دعوة اشخاص وتعليمهم ومتابعتهم وحسهم على المشاركه ..الخ ) فاعتقد اني خارج الموضوع .
    وعموما انا عمري ما اهتميت دا اخد كام ودا اخد كام ولا بصيت لحد ولا بشغل ولا هشغل بالي . وبتمنى بالتوفيق للجميع

انا شوفت الموضوع بالصدفه وحبيت اوضح النقطه دي عشان ناس كتير تجهلها ومش عارفين مصدر البونص اللي انا حصلت عليه ,, اللي هو في الاساس ناتج عن تعب واجتهاد لسنوات .. وكذلك حضرتك اجتهادك تستحق عليه البونص اللي بتحصل عليه ( وفي الأول والاخر دا رزق )

فعليا انا بيجيلي بونص زيي زي اي حد زعلان انه بيجيله قليل .. ان لم يكن أقل منهم كمان .. دا من بعد النظام الجديد . بس مبقتش بعترض . لاني تيقنت تماما ان ادارة المنتدى ملهاش اي تدخل في اضافة بونص او تمييز عضو عن اخر ..الخ وان الموضوع بيتم احتسابه بعمليه معقده من طرف الشركه وليست ادارة المنتديات ككل . فكل اللي بحاول اعمله اني اجتهد وعلى الله التوفيق
    .
    بتمنالك التوفيق وللجميع

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

اخي الكريم و الله انا عارف ان كل الناس بتتعب و الله ما اقصد اني اجيب سيرتك بسؤء
    و مقلتش ان حضرتك مشاركاتك فوق الممتازه و ان البونص الي جالك نظير تعب و جهد
    و برنا يرزقك كمان كمان بفضله ان شاء الله
    بس انا كل الي كنت اقصده ان في ناس كتير فعلا بيجلها بونص كبير و ممكن اكتر مني فعلا
    بس مووع المسابقه هو الي مخلي الكل مركز معايا عشان بس ترتيبي الاول
    يعني لو انا مطلعتش الاول و لا حتي اشتركت في المسابقه خاصل خما كدا يعني هيخدو رزق اكتر من رزقهم
    و الكل بيقولي عازين العدل كان انا الي بقسم البونص كل شهر و بقول مين ياخد ايه و كام
    ربنا يهديهم يا رب

تقبل مروروي او بالتوفيق للجميع ان شاء الله

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

6. الاعضاء التاليين يشكرون mido elshabrawy علي هذه المشاركة المفيدة

big.pharaoh(04-15-2019)

7. #25 Collapse post
    Sisimoner is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by amrelkomy

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انا مش عارف بصراحة ايه الي بيحصل في المنتدي الايام دي وليه حاطين العضو ميدو الشبراوي في دماغكم
    سبق والادارة والمشرف سمارت ردوا علي المواضيع وقالوا كل واحد يخليه في حاله ويركز في شغله وبس ومالوش دعوة بالاعضاء الي عاملة مخالفة والي عاملة جروبات من الاخر ده شغلهم يعني من الاخر كده هما لو شايفين ان الراجل ده مواضيعه منسوخة او ملهاش قيمة
    1- هياخد مخالفة او تحذير
    2- مش هينزلوا بونص عالي كل شهر
    وبصراحة كده انا واحد من الناس الي كنت مستغرب زيكم اشمعني الراجل ده بيجيله بونص عالي كل شهر
    من غير زعل استاذ ميدو انا بقالي يومين متابع مشاركاتك كلها وحقيقي الله ينور علي الشغل العالي تستحق بجد يجيلك بونص كويس
    ثانيا :- مش معني ان زميلة معانا دخلت وقالت رايها في عضو نقول عليها محامية وبتدافع عنه هي لا بتدافع ولا حاجة هي بتقول وجهة نظرها زيها زي اي حد
    ثالثا :- ناس كتير قوي نص مواضيعها ومشاركتها ملهاش اي لازمة واخدوا بونص عالي اشمعني دول محدش شافهم ولا حد قال عليهم اي كلمة اشمعني يعني العضو ده بالذات الله اعلم
    رابعا :- حضرتك بتتكلمي علي العضوة ياسمين انها مسجلة من شهرين وتعرف ايه عن المنتدي
    في ناس زيها وبنات برضه وبقالهم شهرين وواخدين بونص عالي وطبعا بدون ذكر اسامي ليه محدش دخل اتكلم عليهم

الناس الي عمالة تقول اشمعني ميدو واخد بونص عالي واحنا مظلومين جربوا اعملوا زيه وشوفوا البونص يجي ازاي
    متبقاش عاملي 50 موضوع في الشهر وهو عامل فوق 600 موضوع ومشاركة او اكتر ونقارن نفسنا بيه
    الراجل اقل مشاركة له كاتب فوق الخمس سطور واكتر مش سطرين والسلام
    واخيرا علشان محدش يقول اني بطبله او بدافع عنه
    انا واحد من الناس واخد بونص الشهر الي فات 1$ والشهر ده 8 $
    بس برضه كلمة الحق لازم تتقال
    وياريت كل واحد يركز في حاله احسن لان من الاخر مفيش جديد هيتم
    اخي عمرو سبحان مغير الاحوال
    Name:  received_999430230447673.jpeg
Views: 42
Size:  104.4 KB

الاخ ميدو عمل لك لايك علي تعليقك ال انت بتقول فيه انه عمل 600 مشاركه ولكن هو مش 600 مشاركه هو 175 مشاركه في شهرين ايوه في شهرين وال واخد فيهم حوالي 850 دولار ايوه 850 دولار وال طلع فيهم مركز اول اه مركز اول
    Name:  received_1412877742188272.jpeg
Views: 42
Size:  126.6 KB
    تقريبا الموضوع للناس ال بتتظلم من ان البونص قليل وانت واحد من التظلموا بقله البونص
    طيب يعني ال يتكلم يساعد المظلوم ان يخد حقه ولا يساعد المظلوم ان يضيع حقه
    طيب لما ربنا يسالك ليه ضيعت حق المظلوم حتقول ايه
    معلش اصل ميدو مشاركاته كويسه
    طيب ما الكل بيشارك مشاركات كويسه
    هو في حد بيبتكر جديد الكل بيلخص علم الفوركس وبيشارك
    او بينسخ وال بينسخ الاداره تثبت عليه النسخ وتوفقه
    طيب البيشارك ومش بينسخ يبقي حقه ياخد بونص
    طيب العاوز بقي يضيع حق اي واحد مظلوم يتفضل
    وكما تدين تدان

8. الاعضاء التاليين يشكرون Sisimoner علي هذه المشاركة المفيدة

mido elshabrawy(04-14-2019)

9. #26 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    انا حذفت مشاركات فيها اساءة لبعض الاعضاء رغم تحذيرنا من هذا الامر
    كل عضوا من حقة يقول راية ومش هنقبل باتهامة

وكما ذكرت صاحبة الموضوع فى اول مشاركة
    نعم يافندم الردود اللى حضرتك جاوبتى بيها على نفسك سليمة
    بيتم تقييم المشاركات بدون تدخل يدوى شوفى مشاركات العضو اللى حضرتك متابعة البونص الخاصة به واعملى مثله
    وهتستلمى زية

من هذه اللحظة اى عضو هيتهم الاخر هيتم ايقافة اسبوع واذا تكرر الامر هيتم ايقافة نهائيا

ورجاء كل شخص يركز فى شغله احسن مايبص للى فى ايد غيره
    ولازم تعرفوا انها ارزاق والاخ ميدو مش هياكل رزق حد فيكم لو استلم بونص كبير

يغلق الموضوع

10. The Following 2 Users Say Thank You to Smart For This Useful Post:

Unregistered (2)

11. #27 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    Quote Originally Posted by doaa sary
    انا طالبة رد مشرفين او ادمن وحل مش طالبة ناس تدافع ولا تهاجم طالبة المظلموين يتكلمو وانا مصممه ع موقفى وكلامى انا مبظلمش حد وشايفه ناس بتاخد بونص كتير لا تستحقة وبيعملو مخالفات كتير من نسخ وغيرة
    كل اللى ساكت بياخد بونص كتير
    وكل اللى هيتكلم لية حق
    وانا حرة وشايفة انى مظلومة وليا حق
    حضرتك شايفة كده وساكته ليه ؟
    ابعتى ادله نسخهم للمشاركات ومخالفتهم لاى مشرف وهيتم عقابهم
    Think Smart

12. الاعضاء التاليين يشكرون Smart علي هذه المشاركة المفيدة

Unregistered (1)

Closed Thread
Page 3 of 3 1 2 3