Closed Thread
Page 2 of 3 1 2 3
Results 11 to 20 of 27

Thread: يا ادارة جالى بونص قليل لية

• Thread Tools
  1. #11 Collapse post
    Sisimoner is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ليه يا اخي ميدو مش عاوز تعرف
    الناس عاوزه ميقلش منك بونص لكن في زيك مش بياخد بونص
    ويمكن يكون افضل منك كمان
    فمنهريش بقي في موضوع افضل عضو والكلام ده علشان الناس تعبانه

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #12 Collapse post
    Yasmin5000 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    779 USD
    Thanks
    1,030
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Sisimoner
    بلاش شغل المحامين ده
    ولو في حد تاني معاكي قولي له كده
    ده مش شغل محامين خالص دى شهاده حق ووجه نظر
    ورائ.. العضو ميدو مشاركاته تستحق التقيم ويستحق بونص كبير ثانيا فى أشخاص بتاخد بونص كبير غيره وبرضو مشاركاته كويسه..
    اما كونك مظلوم وحاسس ان الاداره ظلمتك ممكن تتوجه لهم وتقدر تعرف السبب قله البونص مع انك ملتزم وتشارك مشاركات تستحق البونص.. بدون نسبب اتهامات لأشخاص لمجرد انه بيراعى ربنا ومشاركات
    واتمنى ردك يكون محترم...
    Last edited by Yasmin5000; 04-13-2019 at 13:31.

3. #13 Collapse post
    Yasmin5000 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    779 USD
    Thanks
    1,030
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    [QUOTE=Yasmin5000;11137749]ده مش شغل محامين خالص دى شهاده حق ووجه نظر
    ورائ.. العضو ميدو مشاركاته تستحق التقيم ويستحق بونص كبير ثانيا فى أشخاص بتاخد بونص كبير غيره وبرضو مشاركاته كويسه..
    اما كونك مظلوم وحاسس ان الاداره ظلمتك ممكن تتوجه للاداره وتقدر تعرف سبب قله البونص مع انك ملتزم وتشارك مشاركات تستحق البونص.. بدون نسبب اتهامات لأشخاص لمجرد انه بيجتهد وبشتغل وبيراعى ربنا..
    واتمنى ردك يكون بااحترام..
    Last edited by Yasmin5000; 04-13-2019 at 13:34.

4. الاعضاء التاليين يشكرون Yasmin5000 علي هذه المشاركة المفيدة

Unregistered (1)

5. #14 Collapse post
    Yasmin5000 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    779 USD
    Thanks
    1,030
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    [B][QUOTE=Yasmin5000;11137749]ده مش شغل محامين خالص دى شهاده حق ووجه نظر.. .. العضو ميدو مشاركاته تستحق التقيم ويستحق بونص كبير ثانيا فى أشخاص بتاخد بونص كبير غيره وبرضو مشاركاته كويسه..
    اما كونك مظلوم وحاسس ان الاداره ظلمتك ممكن تتوجه لهم وتقدر تعرف سبب قله البونص مع انك ملتزم وتشارك مشاركات تستحق البونص.. بدون نسبب اتهامات لأشخاص لمجرد انه بيراعى ربنا ومشاركات
    واتمنى ردك يكون محترم...

[
    /B]

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

6. الاعضاء التاليين يشكرون Yasmin5000 علي هذه المشاركة المفيدة

Unregistered (1)

7. #15 Collapse post
    Sisimoner is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    [QUOTE=Yasmin5000;11137751]
    Quote Originally Posted by Yasmin5000
    ده مش شغل محامين خالص دى شهاده حق ووجه نظر
    اما كونك مظلوم وحاسس ان الاداره ظلمتك ممكن تتوجه للاداره وتقدر تعرف سبب قله البونص مع انك ملتزم وتشارك مشاركات تستحق البونص.. بدون نسبب اتهامات لأشخاص لمجرد انه بيجتهد وبشتغل وبيراعى ربنا..
    واتمنى ردك يكون بااحترام..
    شهاده الحق ناقصه
    ناقصه انك تقولي ان في ناس مظلومه
    ديما انت ومعاكي واحد او اتنين بتدافعوا عن ميدو
    لكن شهاده الحق ان في ناس كتير شغلها كويس ومش بتاخد بونص كويس
    هي دي شهاده الحق
    علي فكره انا ردي وكلامي محترم

8. #16 Collapse post
    doaa sary is offline
    ***دكتورة الفوركس*** Array
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5334 USD
    Thanks
    38,433
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا طالبة رد مشرفين او ادمن وحل مش طالبة ناس تدافع ولا تهاجم طالبة المظلموين يتكلمو وانا مصممه ع موقفى وكلامى انا مبظلمش حد وشايفه ناس بتاخد بونص كتير لا تستحقة وبيعملو مخالفات كتير من نسخ وغيرة
    كل اللى ساكت بياخد بونص كتير
    وكل اللى هيتكلم لية حق
    وانا حرة وشايفة انى مظلومة وليا حق
    لينك الفيس بوك للتواصل معى
    https://www.facebook.com/lovely.girle.7902
    لينك الوكاله بشركه انستا فوركس
    https://www.instaforex.com/?x=DFNAI

9. الاعضاء التاليين يشكرون doaa sary علي هذه المشاركة المفيدة

mido elshabrawy(04-13-2019)

10. #17 Collapse post
    mido elshabrawy is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11781 USD
    Thanks
    1,311
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by doaa sary
    انا طالبة رد مشرفين او ادمن وحل مش طالبة ناس تدافع ولا تهاجم طالبة المظلموين يتكلمو وانا مصممه ع موقفى وكلامى انا مبظلمش حد وشايفه ناس بتاخد بونص كتير لا تستحقة وبيعملو مخالفات كتير من نسخ وغيرة
    كل اللى ساكت بياخد بونص كتير
    وكل اللى هيتكلم لية حق
    وانا حرة وشايفة انى مظلومة وليا حق
    السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
    اختي الفاضله بما ان حضرتك شايفه ان ليكي حق يبقي تتفضل تقولي رأئيك في الموضوع و الاقتراح ده للأدارة
    بأن يتم عرض قيمة البونص الشهرية لأعلي 100 عضو علي مستوي المنتدي في موضوع مثبت كل شهر
    و بالترتيب من الاعلي ثم الادني في عد تنازلي من خلال رابط الموضوع التالي
    https://forex-arabic.com/showthread....84%D9%84%D9%87

عشان سعتها بقي الي واخد بونص كبير و ساكت هيبقي معروف هو أخد كام و هل هو الاول ولا لا و مين اعلي بونص
    لاني الحمد لله بقول عادي انا اخدت كان لكن كل واحد يجيله بونص كبير يسكت و منسمعلوش حس
    و الشهر الي يجي البونص فيه قليل ليه يطلع يعمل فرح بن العمده و يضرب نار كمان
    ومش الكل جاي يرمي عليا انا كأن انا الوحيد الي موجود في المنتدي
    انا و لا بقول اني خطير و لا انا الوحيد الي شغال و لا مفيش زي
    لا في ناس كتير شغاله و بتعمل شغل فوق الممتاز بس محدش بقي مركز معاهم لانهم مش بيترتبو في المسابقة
    فكل الناس بس ماسكة في الي بيطلع الاول في المسابقة و شغاله عليه كلام
    و ياريت بقي الاداره تثبت الموضوع من الشهر ده عشان بقي نشوف كل واحد أخد بونص كام
    و ياريت حضراتك تكتبو بقي في الموضوع الي اشارت فيه فوق عشان يبقي كل حاجه علي عينك يا تاجر مش يبقي مببصلي انا و بص
    و انا و لا ليا محامين و لا عايز حد يتكلم بالنيابه عني انا اقدر أرد علي بلد بحالها و بالصور والأدله و البراهين
    و ياريت يا جماعه محدش يتكلم بالنيابه عني من الاخوع الاعضاء ولا حد قديم و لا حد جديد و الي عايز يكلمني يوجهلي كلام
    مش يقول يا أدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااره انا مش بيجيلي بونص و في واحد بيجيلي فوق ال 400
    يا ادااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااره اصل انا مش عارف ايه
    لا بقي انا عايزها كلها كدا تبقي علي عينك يا تاجر ميبقاش حد مستخبي عشان نرتاح بقي و نهمد و نبطل هري كتير
    و نقفل بقي علي كل المواضيع دي و كل واحد يشوف شغلة عشان نرتاح بقي

و بالنسبه للأنسه الي بتقولو عليها محاميه اتا بشكرها علي موقفها
    و بما ان حضرتك بتقولي عليها انها مسجله من كام شهر و ليا عضويات و بترمي عليها كمان تهم عشان تعمل نمره
    طيب ما تشوفي الاخ الي انتي قلتي عليه العضو الي قبلك الي عامل العضويه دي مخصوص عشان يدخل يتكلم عني و عن البونص
    مهو ده عامل عضويه من اسبوع يعرف هو ايه كمان المنتدي عشان يتكلم و لا انتي مش واخده بالك و لا ايه
    و لا أكمن الكلام جاي علي هواكي بقي يبقي الراجل الي مسجل من اسبوع خبير في المنتدي و الي من كام شهر ميعرفش حاجه
    نفكر في الكلام قبل ما نقوله بس عشان الدنيا متوهش مننا و لا ايه
    و بالنسبه ليا في موضوع البونص ده مش هتكلم فيه تاني زي ما قلت للأخ الي قبلك اني قفلت معاه الموضوع ده ومش هرد عليه تاني

تقبلو مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله
    Last edited by mido elshabrawy; 04-14-2019 at 00:02.

11. The Following 2 Users Say Thank You to mido elshabrawy For This Useful Post:

Unregistered (2)

12. #18 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518
    Quote Originally Posted by mido elshabrawy
    السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
    اختي الفاضله بما ان حضرتك شايفه ان ليكي حق يبقي تتفضل تقولي رأئيك في الموضوع و الاقتراح ده للأدارة
    بأن يتم عرض قيمة البونص الشهرية لأعلي 100 عضو علي مستوي المنتدي في موضوع مثبت كل شهر
    و بالترتيب من الاعلي ثم الادني في عد تنازلي من خلال رابط الموضوع التالي
    https://forex-arabic.com/showthread....84%D9%84%D9%87

عشان سعتها بقي الي واخد بونص كبير و ساكت هيبقي معروف هو أخد كام و هل هو الاول ولا لا و مين اعلي بونص
    لاني الحمد لله بقول عادي انا اخدت كان لكن كل واحد يجيله بونص كبير يسكت و منسمعلوش حس
    و الشهر الي يجي البونص فيه قليل ليه يطلع يعمل فرح بن العمده و يضرب نار كمان
    ومش الكل جاي يرمي عليا انا كأن انا الوحيد الي موجود في المنتدي
    انا و لا بقول اني خطير و لا انا الوحيد الي شغال و لا مفيش زي
    لا في ناس كتير شغاله و بتعمل شغل فوق الممتاز بس محدش بقي مركز معاهم لانهم مش بيترتبو في المسابقة
    فكل الناس بس ماسكة في الي بيطلع الاول في المسابقة و شغاله عليه كلام
    و ياريت بقي الاداره تثبت الموضوع من الشهر ده عشان بقي نشوف كل واحد أخد بونص كام
    و ياريت حضراتك تكتبو بقي في الموضوع الي اشارت فيه فوق عشان يبقي كل حاجه علي عينك يا تاجر مش يبقي مببصلي انا و بص
    و انا و لا ليا محامين و لا عايز حد يتكلم بالنيابه عني انا اقدر أرد علي بلد بحالها و بالصور والأدله و البراهين
    و ياريت يا جماعه محدش يتكلم بالنيابه عني من الاخوع الاعضاء ولا حد قديم و لا حد جديد و الي عايز يكلمني يوجهلي كلام
    مش يقول يا أدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااره انا مش بيجيلي بونص و في واحد بيجيلي فوق ال 400
    يا ادااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااره اصل انا مش عارف ايه
    لا بقي انا عايزها كلها كدا تبقي علي عينك يا تاجر ميبقاش حد مستخبي عشان نرتاح بقي و نهمد و نبطل هري كتير
    و نقفل بقي علي كل المواضيع دي و كل واحد يشوف شغلة عشان نرتاح بقي

و بالنسبه للأنسه الي بتقولو عليها محاميه اتا بشكرها علي موقفها
    و بما ان حضرتك بتقولي عليها انها مسجله من كام شهر و ليا عضويات و بترمي عليها كمان تهم عشان تعمل نمره
    طيب ما تشوفي الاخ الي انتي قلتي عليه العضو الي قبلك الي عامل العضويه دي مخصوص عشان يدخل يتكلم عني و عن البونص
    مهو ده عامل عضويه من اسبوع يعرف هو ايه كمان المنتدي عشان يتكلم و لا انتي مش واخده بالك و لا ايه
    و لا أكمن الكلام جاي علي هواكي بقي يبقي الراجل الي مسجل من اسبوع خبير في المنتدي و الي من كام شهر ميعرفش حاجه
    نفكر في الكلام قبل ما نقوله بس عشان الدنيا متوهش مننا و لا ايه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انا مش عارف بصراحة ايه الي بيحصل في المنتدي الايام دي وليه حاطين العضو ميدو الشبراوي في دماغكم
    سبق والادارة والمشرف سمارت ردوا علي المواضيع وقالوا كل واحد يخليه في حاله ويركز في شغله وبس ومالوش دعوة بالاعضاء الي عاملة مخالفة والي عاملة جروبات من الاخر ده شغلهم يعني من الاخر كده هما لو شايفين ان الراجل ده مواضيعه منسوخة او ملهاش قيمة
    1- هياخد مخالفة او تحذير
    2- مش هينزلوا بونص عالي كل شهر
    وبصراحة كده انا واحد من الناس الي كنت مستغرب زيكم اشمعني الراجل ده بيجيله بونص عالي كل شهر
    من غير زعل استاذ ميدو انا بقالي يومين متابع مشاركاتك كلها وحقيقي الله ينور علي الشغل العالي تستحق بجد يجيلك بونص كويس
    ثانيا :- مش معني ان زميلة معانا دخلت وقالت رايها في عضو نقول عليها محامية وبتدافع عنه هي لا بتدافع ولا حاجة هي بتقول وجهة نظرها زيها زي اي حد
    ثالثا :- ناس كتير قوي نص مواضيعها ومشاركتها ملهاش اي لازمة واخدوا بونص عالي اشمعني دول محدش شافهم ولا حد قال عليهم اي كلمة اشمعني يعني العضو ده بالذات الله اعلم
    رابعا :- حضرتك بتتكلمي علي العضوة ياسمين انها مسجلة من شهرين وتعرف ايه عن المنتدي
    في ناس زيها وبنات برضه وبقالهم شهرين وواخدين بونص عالي وطبعا بدون ذكر اسامي ليه محدش دخل اتكلم عليهم

الناس الي عمالة تقول اشمعني ميدو واخد بونص عالي واحنا مظلومين جربوا اعملوا زيه وشوفوا البونص يجي ازاي
    متبقاش عاملي 50 موضوع في الشهر وهو عامل فوق 600 موضوع ومشاركة او اكتر ونقارن نفسنا بيه
    الراجل اقل مشاركة له كاتب فوق الخمس سطور واكتر مش سطرين والسلام
    واخيرا علشان محدش يقول اني بطبله او بدافع عنه
    انا واحد من الناس واخد بونص الشهر الي فات 1$ والشهر ده 8 $
    بس برضه كلمة الحق لازم تتقال
    وياريت كل واحد يركز في حاله احسن لان من الاخر مفيش جديد هيتم

13. The Following 5 Users Say Thank You to amrelkomy For This Useful Post:

mido elshabrawy(04-14-2019), Unregistered (4)

14. #19 Collapse post
    mido elshabrawy is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11781 USD
    Thanks
    1,311
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by amrelkomy

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انا مش عارف بصراحة ايه الي بيحصل في المنتدي الايام دي وليه حاطين العضو ميدو الشبراوي في دماغكم
    سبق والادارة والمشرف سمارت ردوا علي المواضيع وقالوا كل واحد يخليه في حاله ويركز في شغله وبس ومالوش دعوة بالاعضاء الي عاملة مخالفة والي عاملة جروبات من الاخر ده شغلهم يعني من الاخر كده هما لو شايفين ان الراجل ده مواضيعه منسوخة او ملهاش قيمة
    1- هياخد مخالفة او تحذير
    2- مش هينزلوا بونص عالي كل شهر
    وبصراحة كده انا واحد من الناس الي كنت مستغرب زيكم اشمعني الراجل ده بيجيله بونص عالي كل شهر
    من غير زعل استاذ ميدو انا بقالي يومين متابع مشاركاتك كلها وحقيقي الله ينور علي الشغل العالي تستحق بجد يجيلك بونص كويس
    ثانيا :- مش معني ان زميلة معانا دخلت وقالت رايها في عضو نقول عليها محامية وبتدافع عنه هي لا بتدافع ولا حاجة هي بتقول وجهة نظرها زيها زي اي حد
    ثالثا :- ناس كتير قوي نص مواضيعها ومشاركتها ملهاش اي لازمة واخدوا بونص عالي اشمعني دول محدش شافهم ولا حد قال عليهم اي كلمة اشمعني يعني العضو ده بالذات الله اعلم
    رابعا :- حضرتك بتتكلمي علي العضوة ياسمين انها مسجلة من شهرين وتعرف ايه عن المنتدي
    في ناس زيها وبنات برضه وبقالهم شهرين وواخدين بونص عالي وطبعا بدون ذكر اسامي ليه محدش دخل اتكلم عليهم

الناس الي عمالة تقول اشمعني ميدو واخد بونص عالي واحنا مظلومين جربوا اعملوا زيه وشوفوا البونص يجي ازاي
    متبقاش عاملي 50 موضوع في الشهر وهو عامل فوق 600 موضوع ومشاركة او اكتر ونقارن نفسنا بيه
    الراجل اقل مشاركة له كاتب فوق الخمس سطور واكتر مش سطرين والسلام
    واخيرا علشان محدش يقول اني بطبله او بدافع عنه
    انا واحد من الناس واخد بونص الشهر الي فات 1$ والشهر ده 8 $
    بس برضه كلمة الحق لازم تتقال
    وياريت كل واحد يركز في حاله احسن لان من الاخر مفيش جديد هيتم

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
    أولا شكرا لحضرتك و لزوقك و ياريت بقي حضرتك تضم صوتك لصوتي أنت و الاخوه الاعضاء الي عايزين حقهم كلهم في الموضوع الي عملتة
    عشان الادارة تثبت موضوع للبونص و اعلي ناس اخدت بونص كل شهر زي كدا القائمة بتاعت الفائزين في المسابقة
    و اهو علي الاقل كمان يبقي تشجيع للناس عشان تشتغل و يكون في القائمة دي كل شهر علي الاقل اكتر 100 عضو حصلو علي بونص بالترتيب

15. الاعضاء التاليين يشكرون mido elshabrawy علي هذه المشاركة المفيدة

amrelkomy(04-14-2019)

16. #20 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518
    Quote Originally Posted by mido elshabrawy

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
    أولا شكرا لحضرتك و لزوقك و ياريت بقي حضرتك تضم صوتك لصوتي أنت و الاخوه الاعضاء الي عايزين حقهم كلهم في الموضوع الي عملتة
    عشان الادارة تثبت موضوع للبونص و اعلي ناس اخدت بونص كل شهر زي كدا القائمة بتاعت الفائزين في المسابقة
    و اهو علي الاقل كمان يبقي تشجيع للناس عشان تشتغل و يكون في القائمة دي كل شهر علي الاقل اكتر 100 عضو حصلو علي بونص بالترتيب

والله من غير ما تقول انا ياما اتكلمت وياما قولت
    لاكن لو هنتكلم كلام ناس عاقلة فهقولك حاجة من الاخر
    ان مفيش ولا عضو ليه الحق انه يتكلم في اي حاجة ليه بقي
    لان ده من الاخر بونص الشركة بتدهولك واعتقد ان مفيش شركة لحد الان عملت الي شركة انستا بتعمله فسواء اتظلمت او متظلمتش في النهاية اسمه بونص وملكشي الحق في الاعتراض في اي حاجة لاننا مش دافعين حاجة من جيبنا
    ناس كتير هتغلطني وتقولي لا حقنا واحنا بنتعب طول الشهر وفي الاخر بناخد بونص قليل
    وناس تقولك المنتدي الاجنبي احسن
    هقولكم هو المنتدي والشركة كده لاكن هنقعد نقول اشمعني ومش اشمعني مش هتسفادوا حاجة غير وجع الدماغ وحرقة الدم من الاخر

المجتمع الغربي ليسو عباقرة ونحن أغبياء

هم فقط يدعمون الفاشل حتى ينجح

ونحن نحارب الناجح

حتى يفشل

17. The Following 3 Users Say Thank You to amrelkomy For This Useful Post:

mido elshabrawy(04-14-2019), Unregistered (2)

Closed Thread
Page 2 of 3 1 2 3