Closed Thread
Results 1 to 6 of 6

Thread: استاذ سمارت انا جاهزة لمراجعه كل مشاركاتى لانى مش بتبادل ليكات ومعايا الاثبات

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    zeze2017 is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    36 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4853 USD
    Thanks
    7,104

request استاذ سمارت انا جاهزة لمراجعه كل مشاركاتى لانى مش بتبادل ليكات ومعايا الاثبات

السلام عليكم استاذ سمارت
    لو حضرتك تفتكر انى عضويتى اتوقفت قبل كده شهرين بسبب ان اسمي كان من ضمن ناس المفروض انهم بيتبادلو اليكات ورغم انى كنت مظلومه رضيت بالامر الواقع وحضرتك قولتلى انى معملش ليكات لحد تبادل وانا رغم انى مش بعمل لحد تبادل ليكات وعدت حضرتك انى مش ممكن هيحصل موضوع التبادل ده معايا وانا معايا اكبر اثبات انى صادقة وانى زى موعدت حضرتك بالالتزام التام الا انى العداد البونص الفرق بينه وبين الشهر الى فات 15دولار رغم ان معدل المشاركات مختلفش كتير بالعكس شهر مارس كان اكتر وفى ناس كتير كانت بتعملى ليكات اكتر من الشهر الى فات ولكـن بدون تبادل ومعايا الاثبات وهو الرقم ده شكرا : 2.279 حضرتك شايف الرقم ده متغيرش من يوم منا اتظلمت واتوقفت شهرينيعنى الرقم ده تقريبا عدى عليه 8 شهور تقريبا وحضرتك تقدر تتاكد من الرقم ده متغيرش من شهر كام ؟؟؟!!! فى حين ان فى ناس وبينين جدا للمنتدى كله انهم بيتبادلو وتخيل حضرتك ان البونص بتاعهم كام من 150 دولار الى 200 دولار بسبب اليكات مش المشاركات انا بس حبيت انى اقول لحضرتك انى كنت قد وعدى لحضرتك ولمدير المنتدى ولكن للاسف بقول ياريتنى كنت بتبادل ليكات على الاقل لو شهر يجيلى 200 دولار بدل التعب شهر كامل وفى الاخر 15 دولار -----متشكره جدا استاذ سمارت

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #2 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518
    Quote Originally Posted by zeze2017
    السلام عليكم استاذ سمارت
    لو حضرتك تفتكر انى عضويتى اتوقفت قبل كده شهرين بسبب ان اسمي كان من ضمن ناس المفروض انهم بيتبادلو اليكات ورغم انى كنت مظلومه رضيت بالامر الواقع وحضرتك قولتلى انى معملش ليكات لحد تبادل وانا رغم انى مش بعمل لحد تبادل ليكات وعدت حضرتك انى مش ممكن هيحصل موضوع التبادل ده معايا وانا معايا اكبر اثبات انى صادقة وانى زى موعدت حضرتك بالالتزام التام الا انى العداد البونص الفرق بينه وبين الشهر الى فات 15دولار رغم ان معدل المشاركات مختلفش كتير بالعكس شهر مارس كان اكتر وفى ناس كتير كانت بتعملى ليكات اكتر من الشهر الى فات ولكـن بدون تبادل ومعايا الاثبات وهو الرقم ده شكرا : 2.279 حضرتك شايف الرقم ده متغيرش من يوم منا اتظلمت واتوقفت شهرينيعنى الرقم ده تقريبا عدى عليه 8 شهور تقريبا وحضرتك تقدر تتاكد من الرقم ده متغيرش من شهر كام ؟؟؟!!! فى حين ان فى ناس وبينين جدا للمنتدى كله انهم بيتبادلو وتخيل حضرتك ان البونص بتاعهم كام من 150 دولار الى 200 دولار بسبب اليكات مش المشاركات انا بس حبيت انى اقول لحضرتك انى كنت قد وعدى لحضرتك ولمدير المنتدى ولكن للاسف بقول ياريتنى كنت بتبادل ليكات على الاقل لو شهر يجيلى 200 دولار بدل التعب شهر كامل وفى الاخر 15 دولار -----متشكره جدا استاذ سمارت
    علشان تعرفوا ان انا كان عندي حق في كل كلمة قولتها

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #3 Collapse post
    zeze2017 is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    36 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4853 USD
    Thanks
    7,104
    يارب يطلع المشكله فى عداد البونص وكل واحد ياخد حقه وانا واثقة ان ادارة المنتدى هتدى لكل الاعضاء حقهم ان شاء الله

4. #4 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518
    Quote Originally Posted by zeze2017
    يارب يطلع المشكله فى عداد البونص وكل واحد ياخد حقه وانا واثقة ان ادارة المنتدى هتدى لكل الاعضاء حقهم ان شاء الله
    مشكلة عداد البونص دي ملهاش حل اصلا لان انا كل شهر العداد يتغير لمبلغ ويجي علي المنصة مبلغ تاني خالص اقل من الي اتغير في العداد يعني ال8 دولار الي انا اخدهم ممكن يجو 6 دولار

5. #5 Collapse post
    zeze2017 is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    36 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4853 USD
    Thanks
    7,104
    استاذ سمارت انا اتحولى 15.71 دولار مشاركات --- وصفـــــــــــــــر ليكـــــــــــــــــات ههههههههههههه طبعا لانى بتبادل ليكات مع جروبات على الفيس بوك صح

استاذ سمارت لو سمحت ممكن مراجعه اليكات والمشاركات بتاعتى بعد اذن حضرتك علشان لو كده ابقى عارفه انى حقى هيبقى فى الجروبات وتبادل اليكات وبعد كده مفيش حد هيقولى انى مخالفه للمنتدى انا بصراحه مش فاهمه ليه بيحصل معايا كده انا رقم شكرا متغيرش من شهور 2.279 يعنى شوف حضرتك لدرجة ايه الرقم ثابت يعنى انا مش عمله ليك لحد يعنى ايه تفسير حضرتك

6. #6 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    اهتموا انتم ياجماعة بشغلكم واتركوا المخالفت للادارة
    اذا علم ان عضوا ان هناك مخالفات يقوم بها عضو اخر ومعه دليل على ذلك فليتفضل ويرسلها لنا

موفقين ياشباب

7. The Following 3 Users Say Thank You to Smart For This Useful Post:

amrelkomy(04-10-2019), mido elshabrawy(04-10-2019), Yasmin5000(04-10-2019)

Closed Thread