Closed Thread
Results 1 to 5 of 5

Thread: ارجو دخول المشرفين للتوضيح

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    Yehia22 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1748 USD
    Thanks
    4,972
    SubscribeSubscribe
    subscribed 3

important ارجو دخول المشرفين للتوضيح

السيد مدير المنتدى والسيد سمارت ارجو مراجعة مشاركات الاعضاء فى المسابقة
    لان بها الكثير من الشروط التى تم اختراقها ومع ذلك للاسف نجد هؤلاء الاعضاء يحصلون على مراكز متقدمة
    ومن ضمن هؤلاء الاعضاء هذا العضو elateri الذى فى اغلب مراحل المسابقة يحصل على المركز الثانى ومع ذلك
    هو يخالف شروط المسابقة فهو لا يعطى لايكات لاى عضو اخر فى المسابقة فعداد اللايكات الخاص به لا يتعدى 32 لايك فى جميع مراحل المسابقة
    بل منذ ان قام بفتح حسابه فى المنتدى مع ان من شروط المسابقة يوجد هذا الشرط

3.2.1. في لحظة انتهاء المسابقة ، يجب على المشترك ان يكون ترك اعجاب بجانب أي إجابة منشورة لأفضل 3 ردود عن موضوع في المسابقة ولما لا يقل عن 20 موضوعًا من مواضيع المسابقة. ويتم تحديد أفضل 3 إجابات من خلال عدد من الإعجابات بداخل الموضوع.
    3.2.2. يجب على المشترك إعطاء اعجاب لمشاركة من ضمن الإجابات الثلاثة الافضل خلال أسبوع من كتابة هذه المشاركة. يجب على المشترك أن يضع "اعجاب / شكر" في 20 موضوعًا على الأقل حتى يتم اعتبار المشاركة مناسبة للأغراض المحددة

وهذه صورة توضح عدد اللايكات وهو 32 لايك فقط

وهذه صور اخرى توضح ترتيبه فى جميع مراحل المسابقة

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #2 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518
    يعني حضرتك سيبت الفائز الاول ومسكت في الفائز التاني
    ده ايه الجمال ده استاذ ميدو الشبراوي محتل المركز الاول في كل المسابقات
    واعلي واحد في البونص كل شهر ( بسم الله ما شاء الله بجد ) :1f603::1f603::1f603:
    ياتري الراجل ده مشاركاته بتتراجع زينا وبيخش ناس تبلغ عليه ولا احنا بس الي العين علينا
    ماهو اكيد برضه بياخد لايكات وحاليا بدا يعمل توقيع علي تحليلاته وطبعا دي غريبة بلاش نتكلم فيها
    وبالنسبة للناس الي داخلة مجاميع مع بعض ونزلها بونص عالي ياريت نعرف عملوا ايه علشان ميتخصمشي منهم
    ( انا لا بشمت ولا بتهم حد علشان محدش يفتكر غلط ) انا بس عايز افهم
    ياريت حد يفهمني الوضع ماشي ازاي

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. The Following 2 Users Say Thank You to amrelkomy For This Useful Post:

Unregistered (2)

4. #3 Collapse post
    mido elshabrawy is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11781 USD
    Thanks
    1,311
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by amrelkomy
    يعني حضرتك سيبت الفائز الاول ومسكت في الفائز التاني
    ده ايه الجمال ده استاذ ميدو الشبراوي محتل المركز الاول في كل المسابقات
    واعلي واحد في البونص كل شهر ( بسم الله ما شاء الله بجد ) :1f603::1f603::1f603:
    ياتري الراجل ده مشاركاته بتتراجع زينا وبيخش ناس تبلغ عليه ولا احنا بس الي العين علينا
    ماهو اكيد برضه بياخد لايكات وحاليا بدا يعمل توقيع علي تحليلاته وطبعا دي غريبة بلاش نتكلم فيها
    وبالنسبة للناس الي داخلة مجاميع مع بعض ونزلها بونص عالي ياريت نعرف عملوا ايه علشان ميتخصمشي منهم
    ( انا لا بشمت ولا بتهم حد علشان محدش يفتكر غلط ) انا بس عايز افهم
    ياريت حد يفهمني الوضع ماشي ازاي
    السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
    اخي العضو الكريم عمرو انا و الله سعيد بكلام حضرتك الي قلته في موضوع
    نظره عامة تغيير قيمة اللايك منعا للحايل و هذا هو رابط الموضوع
    https://forex-arabic.com/showthread....A7%D9%8A%D9%84
    و دي صوره من مشاركة حضرتك في الموضوع و شهادتط ليا بأن شغلي كويس و ده سبب أني باخد بونص عالي
    Name:  amr.JPG
Views: 37
Size:  176.5 KB

و الغريبه بقي ان حضرتك مستغرب اني بطلع الاول في جولات المسابقه علي الرغم من أن حضرتك شهدت ليا شهادة حق في ان شغلي كويس
    طيب ده رابط للمشاركات الي انا عملتها في المنتدي تقدر انت حضرتك تراجع عليها بنفسك
    و اي مشاركه تراها مخافه لقوانين المنتدي تقدر تعمل عنها تقرير
    https://forex-arabic.com/search.php?searchid=4808873

و هكون ممنون جدا لو حضرتك شفت حاجه انا غلطان فيها و نبهتني ليها عشان مكررش الغلط ده تاني
    بالنسبه بقي لكتابه التوقيع علي صور التحليل
    فانا اساس بقالي فتره كبيره جدا اكتر من 8 شهور بتكتب التوقيع علي الصور كلها الي بنزلها سواء كانت شرح او تحليل
    لك كل ودي و احترامي

تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

5. The Following 2 Users Say Thank You to mido elshabrawy For This Useful Post:

Unregistered (1), Yasmin5000(04-10-2019)

6. #4 Collapse post
    Sisimoner is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by mido elshabrawy
    السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
    اخي العضو الكريم عمرو انا و الله سعيد بكلام حضرتك الي قلته في موضوع
    نظره عامة تغيير قيمة اللايك منعا للحايل و هذا هو رابط الموضوع
    https://forex-arabic.com/showthread.php?573039-%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%A9-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D8%A9-%D8%AA%D8%BA%D9%8A%D9%8A%D8%B1-%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%A9-%
    D8%A7%D9%84%D9%84%D8%A7%D9%8A%D9%83-%D9%85%D9%86%D8%B9%D8%A7-%D9%84%D9%84%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D9%8A%D9%84

و دي صوره من مشاركة حضرتك في الموضوع و شهادتط ليا بأن شغلي كويس و ده سبب أني باخد بونص عالي
    Attachment 50007

و الغريبه بقي ان حضرتك مستغرب اني بطلع الاول في جولات المسابقه علي الرغم من أن حضرتك شهدت ليا شهادة حق في ان شغلي كويس
    طيب ده رابط للمشاركات الي انا عملتها في المنتدي تقدر انت حضرتك تراجع عليها بنفسك
    و اي مشاركه تراها مخافه لقوانين المنتدي تقدر تعمل عنها تقرير
    https://forex-arabic.com/search.php?searchid=4808873

و هكون ممنون جدا لو حضرتك شفت حاجه انا غلطان فيها و نبهتني ليها عشان مكررش الغلط ده تاني
    بالنسبه بقي لكتابه التوقيع علي صور التحليل
    فانا اساس بقالي فتره كبيره جدا اكتر من 8 شهور بتكتب التوقيع علي الصور كلها الي بنزلها سواء كانت شرح او تحليل
    لك كل ودي و احترامي

تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله
    الاول انت بتطلع الاول ونبارك لك
    لكن في غيرك يستاهل زيك ده ال يقصده عمرو او غيره
    حتقول لي بتجتهد وغيرك بيجتهد
    حتقول لي مجموعات المنتدي كله مجموعات حتي انت نفسك حصلت ٢١٧٩ لايك منين بقي
    فالكل شغال باسلوب خاطي
    وانت لست المتميز الاوحد بل يوجد مثلك مظلومين لا ياخذون ربع البونص الذي تحصل عليه
    ولهم مشاركات قد تكون افضل منك
    قبل ذلك قولت لك المطلوب العدل
    فمتدعيش ان انت ومفيش غيرك
    لا في غيرك كتير وضايع تعبهم
    وصلت ولا لسه

7. #5 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    طيب بما ان الموضوع ابتدى يزيد عن حده
    يوجد فريق عمل مسؤول عن المسابقة هذا الفريق هو الوحيد المسؤول عن قرار تحديد الفائزين
    كل عضو عليه ان يهتم بشغله داخل المنتدى دون مراقبة بقيه الاعضاء وتنصنيفهم هذا يستحق بونص وهذا لا

يغلق الموضوع ونتمنى عدم فتح مواضيع مشابهو لهذا الموضوع مرة اخرى
    بالتوفيق للجميع

Closed Thread