Closed Thread
Page 3 of 4 1 2 3 4
Results 21 to 30 of 32

Thread: شكوي بسبب ايقاف العضوية

• Thread Tools
  1. #21 Collapse post
    Forex Masr is offline
    Administrator Array
    1,978
    Accrued Payments
    947 USD
    Thanks
    388
    Quote Originally Posted by hamadasalama2
    كلامي كان واضح وقلت ان هدفي هو معرفه سبب الحظر . علي الرغم من تحفظي علي الاخ ميدو ان قال انه تسبب في ايقاف عضويه استاذه بشري بس خلاص هنقفل موضوع ميدو ومنتظرين رد سمارت عن سبب ايقاف عضويتي قبل البدء في اتخاذ اجرائاتي
    من قال ان موضوع العضو ميدو اغلق
    الادارة هي الحكم الفيصل هنا ولست انت او حتي العضو ميدو

حالة واحدة فقط لإنهاء هذا الامر والا سيتم غلق اي عضوية جديدة لك هنا بالمنتدي
    يتم الاعتذار للعضو ميدو شبراوي بفتح موضوع جديد في هذا القسم وتقديم الاعتذار امام الجميع وارسال رابط الموضوع للادارة او الاكتفاء بوضع رابط الموضوع هنا بالموضوع

أو

مراسلة العضو ميدو شبراوي وسؤاله في تقديم الاعتذار وهو من يحدد الامر وفي حالة ان قبل منك الاعتذار يدخل هو هنا الي الموضوع ويوضح انه يسامحك فيما ذكرته من اتهامات لكي نغلق الموضوع نهائيا

بهذا نقول اننا اغلقنا موضوع العضو ميدو شبراوي

ولكن نأتي للجزء الاخر من الموضوع
    حضرتك آين حق الادارة والاتهام المباشر لنا بدون دليل وهذا موضوع اخر لن يمر معك مرور الكرام لان القاء الاتهامات بهذا الشكل غير مقبول

نأتي لسبب ايقاف حضرتك
    مع العلم اننا ((((غير مجبرين )))) في توضيح سبب ايقاف عضوية اي عضو
    تفضل
    بدل الدليل
    ثلاثة ادلة

Name:  Screenshot_4.jpg
Views: 105
Size:  199.6 KB

لن يتم غلق الموضوع
    وانتظر منك ما اخبرتك به

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. The Following 2 Users Say Thank You to Forex Masr For This Useful Post:

amrelkomy(06-07-2019), Yasmin5000(06-07-2019)

3. #22 Collapse post
    mido elshabrawy is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11781 USD
    Thanks
    1,311
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Forex Masr
    من قال ان موضوع العضو ميدو اغلق
    الادارة هي الحكم الفيصل هنا ولست انت او حتي العضو ميدو

حالة واحدة فقط لإنهاء هذا الامر والا سيتم غلق اي عضوية جديدة لك هنا بالمنتدي
    يتم الاعتذار للعضو ميدو شبراوي بفتح موضوع جديد في هذا القسم وتقديم الاعتذار امام الجميع وارسال رابط الموضوع للادارة او الاكتفاء بوضع رابط الموضوع هنا بالموضوع

أو

مراسلة العضو ميدو شبراوي وسؤاله في تقديم الاعتذار وهو من يحدد الامر وفي حالة ان قبل منك الاعتذار يدخل هو هنا الي الموضوع ويوضح انه يسامحك فيما ذكرته من اتهامات لكي نغلق الموضوع نهائيا

بهذا نقول اننا اغلقنا موضوع العضو ميدو شبراوي

ولكن نأتي للجزء الاخر من الموضوع
    حضرتك آين حق الادارة والاتهام المباشر لنا بدون دليل وهذا موضوع اخر لن يمر معك مرور الكرام لان القاء الاتهامات بهذا الشكل غير مقبول

نأتي لسبب ايقاف حضرتك
    مع العلم اننا ((((غير مجبرين )))) في توضيح سبب ايقاف عضوية اي عضو
    تفضل
    بدل الدليل
    ثلاثة ادلة

Attachment 55881

لن يتم غلق الموضوع
    وانتظر منك ما اخبرتك به

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
    اخي الكريم مدير المنتدي فوركس مصر
    اولا بشكرك حضرتك خصوصا و الأدارة عموما في محاولة رد الحقوق سؤاء في ما يخص المنتدي و فيما يخص الاعضاء
    ثانيا انا مسامح اي حد أتكلم في حقي أي كان من هو لوجة الله تعالي سواء كان بأعتزار منه أو بغير أعتزار
    انا مش منتظر منة أعتزار عن ما قالة في شخصي و لكن كل الي بتمناه منة أن بس يقعد مع نفسة و يراجع تصرفاتة
    و الي عملة من حيث تعدد العضويات و أخذ بونص ليست من حقة و تعدد العضويات في المسابقة و ايضا ربح اموال ليست من حقة
    هل هو يعتقد انه بمخالفة شروط المنتدي و المسابقة قد حصل علي أموال حلال طيب
    قال الرسول الكريم من نبت من حرام فهو حرام و النار أولي بة
    يا جماعة الموضوع ممكن نكون معتقدين انه بسيط و عادي بس هو أكبر من كدا بكتير لو كل واحد قعد مع نفسة و فكر فية كويس
    انا عن نفسي مسامح أي حد زي ما قلت لوجهة الله تعالي بس و الادارة لها الحق ان تتخذ أجراء فيما هو متعلق بحقها بعيد عن حقي لاني سامحت فيه
    لكن ياريت بقي الاعضاء نفسهم بعيد عن حقي و حق الادارة يشوفو حق ربنا في الي هما عملوه هيكون الاعتزار عنة اذاي في أخذ حقوق الغير

تقبلو مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله
    Last edited by mido elshabrawy; 06-07-2019 at 12:13.

4. The Following 2 Users Say Thank You to mido elshabrawy For This Useful Post:

amrelkomy(06-07-2019), skylol(06-07-2019)

5. #23 Collapse post
    snnaky1 is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    على الرغم من ان تاريخ الرسالة قديم من 3 شهور وعلى الرغم من انى وجدت رسائل تصلنى زى كدة كتير ومن اعضاء كتير بالمنتدى وعلى الرغم من ان الدعوى هى بونص مجانى
    الا اننى امتثل للقرار مع كامل احترامى للجميع ولكن فقط رجاء للحفاظ على الأعضاء والمنتدى لماذا لايتم تحذير الأعضاء بلفت نظر او ايقاف محدد المدة قبل الحظر النهائى اليس هذا قرار بناء وفى صالح الجميع خاصة ممن يكون لديهم صفحات بيضاء ؟ فليس من العدل المعاقبة لمجرد خطأ ربما كان غير مقصود ؟ اليس هذا ضياع للحقوق
    عندى سؤال
    تم ايقاف العضوية يوم 5/6 واخر مشاركاتى كانت 4/6
    ماذا عن بونص شهر مايو ؟
    رجاء الأهتمام بالرد
    كل التحية والتقدير
    رجاء اخر

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

6. The Following 2 Users Say Thank You to snnaky1 For This Useful Post:

mido elshabrawy(06-07-2019), theprof(06-08-2019)

7. #24 Collapse post
    hamadasalama2 is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    829 USD
    Thanks
    1,702
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    يافندم انا ذكرت في الموضوع ان لو اللي بلغني اخطا ميدو له حق الرد انا تم ابلاغي من شخص معين ان ميدو هو اللي بلغ عنك فقمت بنشر الموضوع . لكن طالما انه نفي فانا بعتذرله عن الجزئية دي فقط .

ثاني شئ العضويه اللي حضرنك ناشر اني دخلت بها لو حضرتك رجعت لتاريخ دخولي من نفس الاي بي هيتعدي سنه او اكثر وانا ذكرت في موضوعي ان شغلي بالعضويه المذكوره كله من جهاز واحد واي بي واحد ربما حدث من فتره كبيره جدا

ثالثا ما هي المشكله لو انا اشتغلت من اي بي اخر لاي شخص طالما الاسم مختلف ومن جهاز اخر واي بي اخر مع العلم ان الربح مناصفه والجزئية دي انا سالت فيها دعم انستا لاني بتحري ان ميكونش فيه شبهه حرام وقالولي طالما اي بي اخر مفيش مشكله انك تشتغل مكانه .

ثالث شئ انا معملتش زي ناس كتير واستخبيت باسم عضويه تانيه وانا عارف ان ده هيسببلي مشاكل ادام بس انا متعودتش استخبي
    اخيرا نتمني المحافظة علي الاعضاء القدامي اللي كثير منهم مشيو من المنتدي وصدقني الاعضاء القدامي اللي متمسكين بالمنتدي علي الحلوه والمره هما عصب المنتدي وفي اوقات عصيبه كل الناس سابت المنتديوكنتو هتبقو في موقف حرج امام الشركة واحنا كنا بنشتغل لمجرد ان المنتدي ميوقعش ومكنش بيجيلنا بونص او بونص ضعيف وكنا عارفين كده وكملنا معاكو . واكثر ما احزني غلق عضويتي وغلق حسابي في انستا لاول مره منذ انضمامي للمنتدي . اعتقد كان ممكن تحذير اولا مفيش حد بيتجازي اعلي جزاء من اول مره

جزئية اخري مهمه نتمني توضيح كيف يحصل العضو ميدو علي ليكات غير مسجله وده طبعا ظاهر في مواضيع المسابقه وحضارتك بتراجعو انا مش بشكك بس كون ان عضو يحصل علي اعلي بونص وعلي ترتيب في المسابقه كل شهر ده شئ غريب فنتمني التوضيح لو الليكات الغير مسجله دي بيحصل عليها فعلا من اشخاص خارج المنتدي او زوار يبقي الله يباركله في رزقه ونتمني التوفيق لكل اعضاء المنتدي
    Last edited by hamadasalama2; 06-10-2019 at 20:53.

8. الاعضاء التاليين يشكرون hamadasalama2 علي هذه المشاركة المفيدة

mido elshabrawy(06-11-2019)

9. #25 Collapse post
    hamadasalama2 is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    829 USD
    Thanks
    1,702
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by mido elshabrawy
    اخي الكريم مدير المنتدي فوركس مصر
    اولا بشكرك حضرتك خصوصا و الأدارة عموما في محاولة رد الحقوق سؤاء في ما يخص المنتدي و فيما يخص الاعضاء
    ثانيا انا مسامح اي حد أتكلم في حقي أي كان من هو لوجة الله تعالي سواء كان بأعتزار منه أو بغير أعتزار
    انا مش منتظر منة أعتزار عن ما قالة في شخصي و لكن كل الي بتمناه منة أن بس يقعد مع نفسة و يراجع تصرفاتة
    و الي عملة من حيث تعدد العضويات و أخذ بونص ليست من حقة و تعدد العضويات في المسابقة و ايضا ربح اموال ليست من حقة
    هل هو يعتقد انه بمخالفة شروط المنتدي و المسابقة قد حصل علي أموال حلال طيب
    قال الرسول الكريم من نبت من حرام فهو حرام و النار أولي بة
    يا جماعة الموضوع ممكن نكون معتقدين انه بسيط و عادي بس هو أكبر من كدا بكتير لو كل واحد قعد مع نفسة و فكر فية كويس
    انا عن نفسي مسامح أي حد زي ما قلت لوجهة الله تعالي بس و الادارة لها الحق ان تتخذ أجراء فيما هو متعلق بحقها بعيد عن حقي لاني سامحت فيه
    لكن ياريت بقي الاعضاء نفسهم بعيد عن حقي و حق الادارة يشوفو حق ربنا في الي هما عملوه هيكون الاعتزار عنة اذاي في أخذ حقوق الغير

اولا انا اعتذرت علي الصفحه في جزئيه واحده اني اتهمتك انك قدمت شكوي لايقافي وده حقك طالما انك نفيت ولكن زي ما قلتلك اشخاص علي تواصل معك هما اللي بلغوني وربما كانو يقصدو شكوتك لعضويه الاستاذه بشري او هما فهمو انك سبب في كل ما حدث وبالتالي ابلغوني بذلك فطالما انك نفيت يبقي ده حقك .
    الجزء الثاني انك بتقول اني بحصل علي بونص من حرام وفلوس من حرام . باختصار شديد انت متعرفش انا عملت ايه وتوجهت لدعم الشركه واللي انت متعرفوش ان الشركه مش بتمانع انك تفتح حساب تاني باسم اخوك او اختك او والدك طالما انه من اي بي مختلف وده بناء علي كلام الدعم الفني لشركه انستا ولو عايز برينت سكرين لذلك ابعتهولك . ولو فيه وزر ان شاء الله مش عليا . فقبل ما تتهم حد انه بيحصل علي فلوس حرام لازم تعرف هو عمل ايه وايه الطرق اللي سلكها لذلك خصوصا في حته الحرام والحلال دي بالذات لاني الحمد لله بتحري الدقه فيها اوي وربنا واحده يعلم ذلك . وانا لما قلت هنا نوهت عن العضويه المذكوره فقط مبشتغلش منها غير من لاب واحد ونت واحد
    انا نفسي عمري ما كلمتك في حلال وحرام علي الرغم اني الوحيد اللي لاحظت حصولك علي 15 لايك غير مسجل لعدد كبير من ردودك نوهت عليه وبعتلك خاص لكن مدخلتش في حته الحرام والحلال دي علشان دي بالذات ميعلمهاش غير ربنا سبحانه وتعالي
    برده كونك انك تختار عضويه استاذه بشري وهي اكثر عضوه شاركت في المسابقه الشهر اللي فات بردود وتبلغ عنها معرفش دي صدفه ولا حضرتك بتراقب كل عضو .
    وانا الحمد لله عندي من الشجاعه اني بواجه اي شئ وبالحقيقه مش بالحوارات ولما عملت عضويه جديده عملت بنفس اسمي مستخبتش زي ناس كتير مع ان ده كان هيبقي اريح . نيجي بقه انك بتقول اني لازم اخد بالي من تصرفاتي . انا تصرفاتي واضحه ومن اول يوم سجلت فيه هنا مبكسبش تعاطف اعضاء ولا مشرفين باي شئ اخر. وقسما بالله انا شخصيا لا باصص في بونص بتاعك ولا في مسابقه زي مانت معتقد وبتقول للناس !! . لكن كل القصه هي منافسات شريفه لما بنشوف حاجه فيها شبهه بننوه عنها بدون اذية
    ومبتعداش حدودي كعضو وده شئ مهم جدا لازم حضرتك تاخد بالك منه

10. الاعضاء التاليين يشكرون hamadasalama2 علي هذه المشاركة المفيدة

mido elshabrawy(06-11-2019)

11. #26 Collapse post
    hamadasalama2 is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    829 USD
    Thanks
    1,702
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

وده تاكيد لراي الدعم في شركة انستا اللي حضرتك اتهمتني اني بحصل علي بونص حرام بسببه

وانا زي ما ذكرت مدخلتش من الاي بي من ساعه ما بدات ربما اكون دخلت زمان قبل ربط الحساب الثاني يعني اعتقد مكنش في بونص وقتها ان لم تخوني الذاكرة

12. #27 Collapse post
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11781 USD
    Thanks
    1,311
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by hamadasalama2
    اولا انا اعتذرت علي الصفحه في جزئيه واحده اني اتهمتك انك قدمت شكوي لايقافي وده حقك طالما انك نفيت ولكن زي ما قلتلك اشخاص علي تواصل معك هما اللي بلغوني وربما كانو يقصدو شكوتك لعضويه الاستاذه بشري او هما فهمو انك سبب في كل ما حدث وبالتالي ابلغوني بذلك فطالما انك نفيت يبقي ده حقك .
    الجزء الثاني انك بتقول اني بحصل علي بونص من حرام وفلوس من حرام . باختصار شديد انت متعرفش انا عملت ايه وتوجهت لدعم الشركه واللي انت متعرفوش ان الشركه مش بتمانع انك تفتح حساب تاني باسم اخوك او اختك او والدك طالما انه من اي بي مختلف وده بناء علي كلام الدعم الفني لشركه انستا ولو عايز برينت سكرين لذلك ابعتهولك . ولو فيه وزر ان شاء الله مش عليا . فقبل ما تتهم حد انه بيحصل علي فلوس حرام لازم تعرف هو عمل ايه وايه الطرق اللي سلكها لذلك خصوصا في حته الحرام والحلال دي بالذات لاني الحمد لله بتحري الدقه فيها اوي وربنا واحده يعلم ذلك . وانا لما قلت هنا نوهت عن العضويه المذكوره فقط مبشتغلش منها غير من لاب واحد ونت واحد
    انا نفسي عمري ما كلمتك في حلال وحرام علي الرغم اني الوحيد اللي لاحظت حصولك علي 15 لايك غير مسجل لعدد كبير من ردودك نوهت عليه وبعتلك خاص لكن مدخلتش في حته الحرام والحلال دي علشان دي بالذات ميعلمهاش غير ربنا سبحانه وتعالي
    برده كونك انك تختار عضويه استاذه بشري وهي اكثر عضوه شاركت في المسابقه الشهر اللي فات بردود وتبلغ عنها معرفش دي صدفه ولا حضرتك بتراقب كل عضو .
    وانا الحمد لله عندي من الشجاعه اني بواجه اي شئ وبالحقيقه مش بالحوارات ولما عملت عضويه جديده عملت بنفس اسمي مستخبتش زي ناس كتير مع ان ده كان هيبقي اريح . نيجي بقه انك بتقول اني لازم اخد بالي من تصرفاتي . انا تصرفاتي واضحه ومن اول يوم سجلت فيه هنا مبكسبش تعاطف اعضاء ولا مشرفين باي شئ اخر. وقسما بالله انا شخصيا لا باصص في بونص بتاعك ولا في مسابقه زي مانت معتقد وبتقول للناس !! . لكن كل القصه هي منافسات شريفه لما بنشوف حاجه فيها شبهه بننوه عنها بدون اذية
    ومبتعداش حدودي كعضو وده شئ مهم جدا لازم حضرتك تاخد بالك منه

اخي الكريم اولا انا مش ضدك و لا ضد اي حد في المنتدي اي كان مين هو
    ثانيا زي ما حضرتك تفضلت و قلت لما بنشوف حاجة فيها شبهة بننوه عنها و بدون أذيه
    مش معني اني اتكلمت علي مشاركات العضوه بشري ان يكون ده السبب الي الادارة قفلت العضوية بسببه مش ممكن يكون سبب تاني
    زي ما جضرتك كدا كنت فاكر ان انا الي بلغت عن حضرتك
    ثالثا بالنسبه لموضوه تعدد الحسابات بختلاف الاسماء للأقارب زي ما حضرتك تكرمت و قلت انك كلمت الدعم الفني
    انا من اول دخولي المنتدي سألت الدعم الفني لشركة انستافوركس عن حاجات كتير في المنتدي و كان كل رده توجهة لأدارة المنتدي
    عشان كدا بقيت ماشي هنا علي قوانين هنا الخاصة بالمنتدي و الي مكتوبة في المنتدي و الي افتكر ان قليل اوووي الي بيقراءها
    و ماشي في الشركة علي قوانين الشركة في الخاص بالتداول الي فهمتها من دعم انستا الخاص بالنقط دي
    و بناء علي كلام حضرتك فعلا ربنا هو الي بيحدد الحلال من الحرام و انا قلت في اخر كلامي ياريت كل واحد يراجع نفسه كويسة في الي بيعملة
    و ده جزء من بنود و شرررروط حملة البونص مقابل الردود تقدر حضرتك تراجعها كويس من الرابط الي هيكون تحت الصورة ان شاء الله
    Name:  الحسابات.JPG
Views: 42
Size:  219.4 KB
    و ده لينك القواعد زي ما قلتلك تقدر تراجع الكلام كويس بنفسك منها
    https://forex-arabic.com/showthread....84%D8%B1%D8%AF

طيب لو حضرتك سبنا النقطه رقم 1 الي لو تم الاكتشاف ان الاموال المحوله للحسابات لشخص واحد لان طبعا حضرتك الي بتشتغل عليهم لوحدك زي ما قلت في ردود ليك فوق
    نيجي بقي للنقطه رقم 2 الي حضرتك قولت برده فوق انك العضويه التانية انت بتشتغل فيها لحد تاني و الربح مناصفه و ياريت تركز في كلمة الربح مناصفة دي
    مع ان شروط المنتدي بتمنع ان حد يشتغل لحد و ياخد من مقابل مادي مقابل الشغل ده سواء بتحويلات بنكية او حوالات و لا كلامي غلط
    طيب نيجي بقي للنقطة رقم 3 الي حضرتك قلت فيها انك كلمت دعم انستافوركس و انا مش مكدبك و الله
    بس زي ما قلتلك انا بشتغل هنا بقواعد هنا الي مكتوبة هنا و بالعربي عشان الناس تفهمها كويس واضحه وضوح الشمس
    الي هي تفتح بأسماء اقرباء ليك اخوك اختك او والدك و هكذا و ده في قواعد المنتدي و القواعد الي حطاها الشركة هنا مخالف للبنود المنصوص عليها زي ما حضرتك شفتك

ده كل الي عندي و علي فكرة برده باعتزار حضرتك او من غيره انا و الله مسمحك في اي حاجة كنت قلتها في حقي او لا من غير ما اعرف انت قلت ايه
    و انا عمري ما اتكلمت علي حد في المنتدي هنا و لا بقول مين اخد ايه و كام الا لما نوهت عن الاخ الي كان واخد بونص اكبر مني عشان كل الناس كانت بتقول اي باخد بونص كبير و اعتزرتله و انا بتكلم عنه
    و حاجه كمان انا معنديش عضويات تانيه في المنتدي و بالنسبه لموضوع اللايكات الغير مسجلة الي حضرتك سالتني عنها زي ما تفضلت و قولت و انا بالفعل بلغتك اني معرفش مين الي بيعملها
    بس تنبية صغير مش انا لوحدي الي بياخد لايكات غير مسجلة و بس عشان ظروف شغلي و مطر اخرج لما ارجع هعملك مشاركة هنا هجبلك فيها الناس الي بتاخد لايكات غير مسجلة كتير غيري الي برده معرفش مين بيعملها عشان تعرفش بس اني مش لوحدي الي بياخد لايكات مسجلة
    و بالنسبه لنقطه العضوه بشري و كمان هجبلك جزء من مشاركات العضوه بشري تشوفها بنفسك و لا ليه ادخل حضرتك علي اللينك ده وشوفها بنفسك
    Name:  بشري.JPG
Size:  76.3 KB
    فهمني بقي انت فهمت ايه و ده لينك الموضوع
    https://forex-arabic.com/showthread....7#post11168347

Name:  بشري 2.JPG
Size:  189.3 KB
    و ده لينك الموضوع
    https://forex-arabic.com/showthread....9#post11168349
    يعني السؤال في وداي و الاجابه في وادي تاني خالص
    و ده لينك المشاركات بتاع الاستاذه بشري
    https://forex-arabic.com/search.php?searchid=4827241
    و ده لينك مشاركاتي انا كمان تقدر تراجعه حضرتك برحتك
    https://forex-arabic.com/search.php?searchid=4827243

و زي ما حضرتك تفضلت و قلت انك اول واحد اكتشف موضوع اللاليكات الغير مسجلة دي عندي طيب ليه مكتشتفش الي عند الاعضاء الاخرين و لا انت برده مش متابع غير عضويتي انا و بس

حاجه اخيره بس انا مش بتاع حوارات و لو حضرتك تتكرم و يكون بعد يكون كلام حضرتك موجهة للادارة فقط لان زي ما حضرتك تكرمت و قولت الموضوع انتهي و انا مش عايز أعتزر من حد سواء حضرتك او غيرك و انا قلت اني مسامح اي حد و لو عند حضرتك اي شكوي ضدي تقدر تتوجهة بيها للادراة
    تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله
    Last edited by mido elshabrawy; 06-11-2019 at 10:06.

13. #28 Collapse post
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11781 USD
    Thanks
    1,311
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    استاذ حمادة كنت وعدتك اني اجبلك المشاركات و المواضيع الي عليها اعجابات غير مسجلة و دي عينة منها زي ما وعدت حضرتك
    انا مش بتهم حد بحاجة و لا الي هرفقة هنا دليل علي شئ انا بس برد علي الاستاذ حمادة مش اكتر و لا اقل
    علي الرغم من اني مش مطالب اني اثبتلة حاجة و زي ما قلت لو هو عندة اي حاجة حابب يشتيكيني بيها لادارة يتفضل يتقدم بيها
    اولا ده موضوع بتاريخ 7/6/2019 عن التحليل ده رابط الموضوع

https://forex-arabic.com/showthread....86%D9%8A%D9%88
    و هنا في الصوره هنشوف العضو حصل علي 8 شكر غير مسجل
    Name:  1.JPG
Views: 40
Size:  184.2 KB
    و دي عضوية تانيه عليها 2 لايك غير مسجل في موضوع تاني
    Name:  2.JPG
Views: 39
Size:  235.9 KB
    و دي عضوية ثالثة بردة عليها لاكات غير مسجلة
    Name:  3.JPG
Views: 38
Size:  185.2 KB
    و دي عضوية تاني في موضوع بالباوند دولار المثبت من قبل الاداره 7 غير مسجل
    Name:  4.JPG
Views: 37
Size:  119.8 KB
    و دي عضوية أخري في نفس موضوع الباوند دولار 5 غير مسجل
    Name:  5.JPG
Views: 38
Size:  162.6 KB

و غيره و غيره و غيرة و قلب بقي في المنتدي و انت هتلاقي كتير

طبعا بقي الموضوع الي حضرتك كنت بتتكلم عنه اني اخدت فيه اكثر من 15 اعجاب غير مسجل هما مكنوش 15 هما كانو 12
    و كان تحليل انا عملتة علي زوج انا مش فكرة بالظبط كان زوج ايه و بردة سعتها برديت و بالصور عن ان في ناس في نفس الموضوع وخدا عدد لايكات غير مسجل و لو لاقيت الموضوع هجبلك صورة لعدد الليكات الي انا كنت اخدتها في الموضوع
    و لو انت لفيت علي المنتدي هتلاقي في ناس كتير بتاخد لايك و 2 و 3 و 4 و اكتر غير مسجل
    بس المشكلة كلها ان الناس مركزه بس معايا عشان موضوع المسابقة مش اكتر سواء بقي حضرتك او غيرك
    و لو حضرتك أخدت بالك في قسم التحليلات كويس وهو قسم نقاش مباشر حول التداول أدخل كدا و اتفرج علي الليكات الي علي التحليلات و شوف نظامها ايه

المهم بقي لما حضرتك بتتكلم علي موضوع الليكات ففي مواضيع كتير ليا محدش بيحط عليها لايك من الاساس و خصوصا من الاخوه الكرام اعضاء المنتدي
    فسبحان الله يرزق من يشاء من غير حساب
    انا حضرتك ولا شيخ و لا عامل نفسي شيخ بس زي ما قولتلك انا بتحري كويس ما افعل قبل ما اعملة
    و زي ما حضرتك تكرمت و قلت في كلامك ان ربنا هو الي بيحاسب مش احنا الي بنحاسب
    و ربنا يدي كل واحد علي قد عملة و علي قد نيتة
    طبعا اولا بحب اعتزر للاخوة الاعضاء الي ذكر اسمائهم في الصور هنا لكن انا بس حبيت اوضح للأستاذ ان مش انا الي بعمل الليكات دي و لو كنت انا عارف حد في حضراتكم شخصيا و بكلمة و بعملة انا كمان الليكات الغير مسجلة دي ياريت يقول هنا قدام كل الناس ان انا الي اعرفة فعلا و اننا بنتكلم و اني بعمل الليكات دي ليكو

14. #29 Collapse post
    Forex Masr is offline
    Administrator Array
    1,978
    Accrued Payments
    947 USD
    Thanks
    388
    انا كلامي واضح ومختصر قدر الامكان

وعايز اللي يتكلم معايا يكون كلامه واضح

هل حضرتك ربحت في مسابقة افضل الاجوبة (((الجولة الاخيرة))) بالعضويتين

abutalia و hamadasalama

؟؟؟؟؟؟؟؟؟

15. #30 Collapse post
    hamadasalama2 is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    829 USD
    Thanks
    1,702
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

news

وانا كلامي واضح وردودي كلها واضحه
    المسابقة تحديدا لم اشتر ك فيها الا بعضويتي وصاحب العضوية الاخري هو اللي اشترك في كافة مواضيع المسابقة وهو من ربح كافه اموال الجائزة . انا قارئ شروط المسابقة جيدا ولن اقبل علي نفسي اي مبلغ مش من حقي

Closed Thread
Page 3 of 4 1 2 3 4