+ Reply to Thread
Results 1 to 7 of 7

Thread: هنا الزاهد تودع زوج والدتها طلعت زكريا: ما اعرفش أب غيرك

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518

هنا الزاهد تودع زوج والدتها طلعت زكريا: ما اعرفش أب غيرك

وجهت الفنانة هنا الزاهد رسالة وداع مؤثرة جدا للنجم الراحل طلعت زكريا زوج والدتها ومن قام بتربيتها، مؤكدة أنها لا تعرف لها أبا غيره ومتأكدة من دخوله الجنة، لأنه قام بتربيتها وشقيقتيها وكأنهن بناته، وكشفت عن حزنها قائلة: أنها عندما أعادت مشاهدة آخر صورة لها برفقته أدركت كم كانت تحبه
    Attachment 68919
    هنا نشرت صورة جمعتها بالفقيد طلعت زكريا من مراسم عقد قرانها على النجم أحمد فهمي، وعلقت عبر حسابها بموقع إنستقرام قائلة: دي اخر صورة اتصورتها في كتب كتابي مع ابويا و حبيبي و سندي اللي كبرت معاه سنين.
    أضافت: انا فتحت الصورة دي من بدري و عايزة اقولك انك ربنا هيدخلك الجنة يا اطيب خلق الله انت ربيت ٣ بنات و كأنك ابوهم و اكتر. انا عايزة اقولك اني معرفتش كلمة بابا غير و انا معاك.
    تابعت قائلة: عمري ما قلت اصلا تقريبا بابا غير ليك. كنت بجري عليك اول معمل حاجة غلط عشان تدافع عني قدام ماما.
    Attachment 68920
    وواصلت حديث الذكريات الحزينة بقولها: فاكرة اول بيض اومليت و قولتلي اعملي مطعم " بالهنا و الشفاه" و اديتني ١٠٠ جنيه عشان تشجعني اطبخ، كنت دايما تقولي انت هتبقى حاجة كبيرة و كنت بتشجعني.
    وأضافت: كنت فخور بيا لما اتخرجت و عيطت اليوم ده. انا عمري محسيت انك مش ابويا اللي مخلفني.
    واختتمت رسالة الوداع بقولها: انا مش مصدقة اني مش هشوفك تاني و اقولك زازي يا زازي.. نفسي ترجع واقولك قد ايه احنا بنحبك كلنا واقولك انك اعظم ممثل، انا بحبك اوي و مكنتش اعرف اني بحبك اوي كده. هتوحشني يا احن انسان عرفته في حياتي. ارجو الدعاء
    يذكر ان الفنان طلعت زكريا توفى عصر يوم أمس الثلاثاء بعد معاناة مع المرض، وأعلنت نقابة المهن التمثيلية تشييع الجثمان اليوم الأربعاء عقب صلاة الظهر في مسجد العمري بالعطارين بمحافظة الإسكندرية، على أن يتم قبول العزاء يوم الخميس في مسجد الحامدية الشاذلية بعد صلاة المغرب في القاهرة، التزاما بوصية الفقيد.
    واشتهرت هنا الزاهد بالتواجد دوما برفقة الفنان طلعت زكريا، زوج والدتها وكانت تقدمه دوما باعتباره والدها الذي اشرف على تربيتها وساعدها على خوض تجربة العمل الفني، ولم يظهر والدها الحقيقي برفقتها في أي مناسبة ولا حتى حفل زفافها على الفنان أحمد فهمي.
    وتحدثت الزاهد للمرة الأولى عن والدها الحقيقي خلال تواجدها برفقة خبيرة التجميل الخليجية فاطمة المهنا في الموسم الثالث لبرنامج "حلوة رمضان" الذي عرض على قناة make up for ever عبر موقع اليوتيوب، مؤكدة أن والديها انفصلا منذ سنوات طويلة، وقت أن كانت في سن العاشرة، بينما كانت شقيقتها فرح في عمر الثامنة، ونور في الثالثة من عمرها، وقالت: عشنا وكبرنا من غيره، وهو مشافش تفاصيل كتير في حياتنا من جوا.
    ووجهت هنا أول رسالة إلي والدها وهي تبكي عندما استعانت ب "قوة النسيان" قائلة: أنا مسامحاك إن إنت مكنتش معانا الأيام دي كلها.. كان نفسي تكون معايا أنا عارفه إن أنت بتحبني أوي ومبسوط بيا وفخور بيا وانا كمان بحبك أوي.
    أكدت أنها كانت تتمنى أن يشاركها لحظات صعودها في عالم الفن، قائلة: فاتك كتير أوي في حياتنا وأنا عارفه إنه مش بإيدك .. اه كنت بشوفك بس مكنش لدرجة إني اشاركك كل تفاصيل حياتي.
    وطلبت الزاهد من والدها أن يسامحها على عدم سؤالها على إخوتها ملك ومصطفى، قائلة: سامحني هسأل عليك أكتر من كده وأنا نفسي تبقا قريب مني زي ماما بالظبط، أنا بحبك جدا عشان أنت فعلا أعظم أب في الدنيا.

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. The Following 20 Users Say Thank You to amrelkomy For This Useful Post:

ashrafshaqwer(02-23-2020), aymansaleh(11-28-2019), Bahaeddine(11-29-2019), lolosalah(02-22-2020), mostafa.hamdy640(11-21-2019), Unregistered (15)

3. #2 Collapse post
    Fox5032 is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    48 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    طلعت زكريا اكتر الناس طيبه ربنا يرحمه ويدخله فسيح جناته ويلهم أهله وذويه الصبر والسلوان وانا لله وانا اليه راجعون شاهدها في طباخ الرئيس ومناقشة قضيه كان من الممكن ايتعرض علي اثرها للمحاكمه في ظل نظام مبارك الظالم ولكنه قدم فن هادف ليس غريب كم الحب الموجود عن الناس اتجاه طلعت زكريا
    . وشكرا

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. The Following 2 Users Say Thank You to Fox5032 For This Useful Post:

IbrahimNSL(12-31-2019), lolosalah(02-22-2020)

5. #3 Collapse post
    lolosalah is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    100 USD
    Thanks
    1,297
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    صدمة شديدة تلقتها الفنانة المصرية هنا الزاهد برحيل زوج والدتها السابق الفنان طلعت زكريا بعد أيام قليلة من حفل زفافها إثر أزمة صحية تعرض لها تلك الصدمة التي عبرت عنها هنا من خلال حسابها على انستغرام بعدما نشرت صورة تجمعها بالفنان الراحل مؤكدة أنها الأخيرة، والتي تم التقاطها في عقد قرانها، حيث وصفت طلعت زكريا بكونه والدها وسندها الذي كبرت معه لسنوات
    قررت هنا أن توجه رسالة إلى زكريا قائلة:أنا فاتحه الصورة دي من بدري وعايزة أقولك إن ربنا هيدخلك الجنة يا أطيب خلق الله إنت ربيت 3 بنات وكأنك أبوهم وأكتر أنا عايزة أقولك إنى معرفتش كلمة بابا غير وأنا معاك عمري ما قولت أصلا تقريبا بابا غير ليك

6. The Following 4 Users Say Thank You to lolosalah For This Useful Post:

amrelkomy(02-27-2020), ashrafshaqwer(02-23-2020), aymansaleh(02-24-2020), Unregistered (1)

7. #4 Collapse post
    Mahmoud Rashwan is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    1965 USD
    Thanks
    15,428
    السلام عليكم ورحمه الله..
    بالنسبة لوفاة الفنان طلعت زكريا كان هذا الحدث له تأثير كبير علي الفنانة هنا الزاهد الذي كان هو بمثابة والدها حيث قالت للمرة الأولى عن والدها الحقيقي خلال تواجدها برفقة خبيرة التجميل الخليجية فاطمة المهنا في الموسم الثالث لبرنامج "حلوة رمضان" الذي عرض على قناة make up for ever عبر موقع اليوتيوب، مؤكدة أن والديها انفصلا منذ سنوات طويلة، وقت أن كانت في سن العاشرة، بينما كانت شقيقتها فرح في عمر الثامنة، ونور في الثالثة من عمرها، وقالت: عشنا وكبرنا من غيره، وهو مشافش تفاصيل كتير في حياتنا من جوا.
    ووجهت هنا أول رسالة إلي والدها وهي تبكي عندما استعانت ب "قوة النسيان" قائلة: أنا مسامحاك إن إنت مكنتش معانا الأيام دي كلها.. كان نفسي تكون معايا أنا عارفه إن أنت بتحبني أوي ومبسوط بيا وفخور بيا وانا كمان بحبك أوي.
    تحياتي للجميع

8. The Following 8 Users Say Thank You to Mahmoud Rashwan For This Useful Post:

Unregistered (3), Afaf El Nahal(02-25-2020), amrelkomy(03-02-2020), ashrafshaqwer(02-23-2020), aymansaleh(02-26-2020), Maro3030(02-25-2020)

9. #5 Collapse post
    abdall is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    475 USD
    Thanks
    1,552
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم اخي الكريم اولا البقاء لله
    ثم بالنسبة لموضوعك صدمة شديدة تلقتها الفنانة المصرية هنا الزاهد برحيل زوج والدتها السابق الفنان طلعت زكريا بعد أيام قليلة من حفل زفافها إثر أزمة صحية تعرض لها تلك الصدمة التي عبرت عنها هنا من خلال حسابها على انستغرام بعدما نشرت صورة تجمعها بالفنان الراحل مؤكدة أنها الأخيرة
    والتي تم التقاطها في عقد قرانها، حيث وصفت طلعت زكريا بكونه والدها وسندها الذي كبرت معه لسنوات
    قررت هنا أن توجه رسالة إلى زكريا قائلة:أنا فاتحه الصورة دي من بدري وعايزة أقولك إن ربنا هيدخلك الجنة يا أطيب خلق الله إنت ربيت 3 بنات وكأنك أبوهم وأكتر أنا عايزة أقولك إنى معرفتش كلمة بابا غير وأنا معاك عمري ما قولت أصلا تقريبا بابا غير ليك صبعا لا نقول الا مايرضي وانا لله وانا اليا لراجعون

10. The Following 9 Users Say Thank You to abdall For This Useful Post:

Unregistered (5), amrelkomy(02-27-2020), ashrafshaqwer(02-26-2020), aymansaleh(02-26-2020), lolosalah(02-24-2020)

11. #6 Collapse post
    mohsin555 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    11 USD
    Thanks
    38
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    طلعت زكريا اكتر الناس طيبه ربنا يرحمه ويدخله فسيح جناته ويلهم أهله وذويه الصبر والسلوان وانا لله وانا اليه راجعون شاهدها في طباخ الرئيس ومناقشة قضيه كان من الممكن ايتعرض علي اثرها للمحاكمه في ظل نظام مبارك الظالم ولكنه قدم فن هادف ليس غريب كم الحب الموجود عن الناس اتجاه طلعت زكريا
    . وشكرا

12. #7 Collapse post
    merry is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    195
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    وجهت الفنانة هنا الزاهد رسالة وداع مؤثرة جدا للنجم الراحل طلعت زكريا زوج والدتها ومن قام بتربيتها، مؤكدة أنها لا تعرف لها أبا غيره ومتأكدة من دخوله الجنة، لأنه قام بتربيتها وشقيقتيها وكأنهن بناته، وكشفت عن حزنها قائلة: أنها عندما أعادت مشاهدة آخر صورة لها برفقته أدركت كم كانت تحبه
    Attachment 68919
    هنا نشرت صورة جمعتها بالفقيد طلعت زكريا من مراسم عقد قرانها على النجم أحمد فهمي، وعلقت عبر حسابها بموقع إنستقرام قائلة: دي اخر صورة اتصورتها في كتب كتابي مع ابويا و حبيبي و سندي اللي كبرت معاه سنين.
    أضافت: انا فتحت الصورة دي من بدري و عايزة اقولك انك ربنا هيدخلك الجنة يا اطيب خلق الله انت ربيت ٣ بنات و كأنك ابوهم و اكتر. انا عايزة اقولك اني معرفتش كلمة بابا غير و انا معاك.
    تابعت قائلة: عمري ما قلت اصلا تقريبا بابا غير ليك. كنت بجري عليك اول معمل حاجة غلط عشان تدافع عني قدام ماما.
    Attachment 68920
    وواصلت حديث الذكريات الحزينة بقولها: فاكرة اول بيض اومليت و قولتلي اعملي مطعم " بالهنا و الشفاه" و اديتني ١٠٠ جنيه عشان تشجعني اطبخ، كنت دايما تقولي انت هتبقى حاجة كبيرة و كنت بتشجعني.
    وأضافت: كنت فخور بيا لما اتخرجت و عيطت اليوم ده. انا عمري محسيت انك مش ابويا اللي مخلفني.
    واختتمت رسالة الوداع بقولها: انا مش مصدقة اني مش هشوفك تاني و اقولك زازي يا زازي.. نفسي ترجع واقولك قد ايه احنا بنحبك كلنا واقولك انك اعظم ممثل، انا بحبك اوي و مكنتش اعرف اني بحبك اوي كده. هتوحشني يا احن انسان عرفته في حياتي. ارجو الدعاء
    يذكر ان الفنان طلعت زكريا توفى عصر يوم أمس الثلاثاء بعد معاناة مع المرض، وأعلنت نقابة المهن التمثيلية تشييع الجثمان اليوم الأربعاء عقب صلاة الظهر في مسجد العمري بالعطارين بمحافظة الإسكندرية، على أن يتم قبول العزاء يوم الخميس في مسجد الحامدية الشاذلية بعد صلاة المغرب في القاهرة، التزاما بوصية الفقيد.
    واشتهرت هنا الزاهد بالتواجد دوما برفقة الفنان طلعت زكريا، زوج والدتها وكانت تقدمه دوما باعتباره والدها الذي اشرف على تربيتها وساعدها على خوض تجربة العمل الفني، ولم يظهر والدها الحقيقي برفقتها في أي مناسبة ولا حتى حفل زفافها على الفنان أحمد فهمي.
    وتحدثت الزاهد للمرة الأولى عن والدها الحقيقي خلال تواجدها برفقة خبيرة التجميل الخليجية فاطمة المهنا في الموسم الثالث لبرنامج "حلوة رمضان" الذي عرض على قناة make up for ever عبر موقع اليوتيوب، مؤكدة أن والديها انفصلا منذ سنوات طويلة، وقت أن كانت في سن العاشرة، بينما كانت شقيقتها فرح في عمر الثامنة، ونور في الثالثة من عمرها، وقالت: عشنا وكبرنا من غيره، وهو مشافش تفاصيل كتير في حياتنا من جوا.
    أكدت أنها كانت تتمنى أن يشاركها لحظات صعودها في عالم الفن، قائلة: فاتك كتير أوي في حياتنا وأنا عارفه إنه مش بإيدك .. اه كنت بشوفك بس مكنش لدرجة إني اشاركك كل تفاصيل حياتي.
    وطلبت الزاهد من والدها أن يسامحها على عدم سؤالها على إخوتها ملك ومصطفى، قائلة: سامحني هسأل عليك أكتر من كده وأنا نفسي تبقا قريب مني زي ماما بالظبط، أنا بحبك جدا عشان أنت فعلا أعظم أب في الدنيا.

13. The Following 10 Users Say Thank You to merry For This Useful Post:

Unregistered (9), mr_toaima(02-17-2022)

+ Reply to Thread