+ Reply to Thread
Results 1 to 10 of 10

Thread: بونص اللايكات 0

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    doaa sary is offline
    ***دكتورة الفوركس*** Array
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5334 USD
    Thanks
    38,433
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

Unhappy بونص اللايكات 0

السلام عليكم انا طبعا موضوعى ياهيتقفل يا مش هاخد رد يامن مشرف او ادمن ومش عارفه لية مع ان دة مفروض قسم بيحل المشاكل!
    انا واحدة من ناس كتير مبيجلهاش بونص لايكات لية معرفش مع انى عارفة ان بيجيلى لايكات كتير
    واى حد شايف ان عندى مشكلة او بتبادل مثلا يثبت دة انا ردودى فى قسم النقاش العام والمسابقه والنقاش العام مواضيعه الردود لاتذكر فية
    طبعا بعيدا عن بونص الشهر القليل واللى شايفه ناس ماشاء الله وصلها 400 و500 معرفش على اية ماعلينا مش موضوعى
    لاكن انا اعتقد انى من الناس اللى بتتعب فى المنتدى وموجودة يوميا وبونص اللايكات بيرفع من بونص الردود فا لية يجيلى 0 وهل فى حل ولا مفروض ارضى واسكت
    ادى الصور عشان برضة ااكد وانا عارفه ان جالى لايكات فوق400 بين مسابقه وردود عادية وادى الاثبات بالصور وياريت حلول
    وياريت برضة الاشخاص المظلومة اللى مبيجلهاش بونص لايكات ترد وتتكلم ودى ردود من شهر 10 اهى

Name:  لايك1.jpg
Views: 56
Size:  273.0 KBName:  لايك2.jpg
Views: 58
Size:  282.9 KBName:  لايك.jpg
Views: 59
Size:  292.2 KB
    Name:  0.jpg
Views: 57
Size:  533.3 KB
    لينك الفيس بوك للتواصل معى
    https://www.facebook.com/lovely.girle.7902
    لينك الوكاله بشركه انستا فوركس
    https://www.instaforex.com/?x=DFNAI

2. #2 Collapse post
    skylol is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    29 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5672 USD
    Thanks
    36,803
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    الصراحة انتي مظلومة وكتير من الاعضاء انظلمت في الشهور السابقة لان كان في كمية مواضيع كلها بتشتكي من انخفاض البونص

ومع ذلك لازم الادارة ترد عليكي بشكل سريع عشان الادارة الوحيدة الي ممكن تتواصل مع الشركة عشان تحل المشكلة دي

ارسلي رابط الموضوع للمشرف
    اذا عجبك ما انشره لا تنسى الضغط على شكرا + التقيم

3. #3 Collapse post
    doaa sary is offline
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5334 USD
    Thanks
    38,433
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by skylol
    الصراحة انتي مظلومة وكتير من الاعضاء انظلمت في الشهور السابقة لان كان في كمية مواضيع كلها بتشتكي من انخفاض البونص

ومع ذلك لازم الادارة ترد عليكي بشكل سريع عشان الادارة الوحيدة الي ممكن تتواصل مع الشركة عشان تحل المشكلة دي

ارسلي رابط الموضوع للمشرف

بعتلهم رسايل على الخاص ولسة مفيش استجابة لحد دلوقتى انا بقالى 6سنين و7شهور يعنى عمر وحرام لما اشتغل بجد من غير نسخ واتعب وفى الاخر مفيش تقدير معرفش لية السيستم دة متغيرش وناس كتير اشتكت منة يعنى لية ناس تتظلم وناس تستفاد ببونص كبير لاتستحقه؟

4. #4 Collapse post
    belalelsaid is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    258 USD
    Thanks
    92
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    طيب ليه استاذه دعاء البونص بتاعك قليل كدا ؟

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

5. الاعضاء التاليين يشكرون belalelsaid علي هذه المشاركة المفيدة

bshbro(01-28-2020)

6. #5 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518
    Quote Originally Posted by doaa sary
    السلام عليكم انا طبعا موضوعى ياهيتقفل يا مش هاخد رد يامن مشرف او ادمن ومش عارفه لية مع ان دة مفروض قسم بيحل المشاكل!
    انا واحدة من ناس كتير مبيجلهاش بونص لايكات لية معرفش مع انى عارفة ان بيجيلى لايكات كتير
    واى حد شايف ان عندى مشكلة او بتبادل مثلا يثبت دة انا ردودى فى قسم النقاش العام والمسابقه والنقاش العام مواضيعه الردود لاتذكر فية
    طبعا بعيدا عن بونص الشهر القليل واللى شايفه ناس ماشاء الله وصلها 400 و500 معرفش على اية ماعلينا مش موضوعى
    لاكن انا اعتقد انى من الناس اللى بتتعب فى المنتدى وموجودة يوميا وبونص اللايكات بيرفع من بونص الردود فا لية يجيلى 0 وهل فى حل ولا مفروض ارضى واسكت
    ادى الصور عشان برضة ااكد وانا عارفه ان جالى لايكات فوق400 بين مسابقه وردود عادية وادى الاثبات بالصور وياريت حلول
    وياريت برضة الاشخاص المظلومة اللى مبيجلهاش بونص لايكات ترد وتتكلم ودى ردود من شهر 10 اهى

Attachment 71997Attachment 71996Attachment 71998
    Attachment 71999
    خشي علي لوحة التحكم هتلاقي واحد بن حلال مرازيكي في التقيمات كالعادة

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

7. الاعضاء التاليين يشكرون amrelkomy علي هذه المشاركة المفيدة

mostafa.hamdy640(11-14-2019)

8. #6 Collapse post
    kareemeldakrory is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    2853 USD
    Thanks
    3,702
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    حاولى فى مواضيعك ان تتعدى 500 حرف وان شاء الله ربنا يكرمك ويكرمنا جميعا

9. #7 Collapse post
    alym is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    3 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4192 USD
    Thanks
    16,842
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    في الحقيقه اختي الفاضله نرجو من الاداره ان يتم الرد على موضوعك لانه يوجد ظلم كبير عليك بخصوص بونص اللايكات واعتقد
    انه يوجد خطا في السيستم وليس من المعقول ان لا ياتي اليك بونص لايكات اما بالنسبه لي فانا ايضا منذ خمس شهور والبونص الخاص
    بى قليل وتواصلت بالفعل مع السيد سمارت والسيد مدير المنتدى وللاسف لم يتم الرد على موضوعى ولكن الاستاذ سمارت مشكور قد
    تم الرد وقال لي انه يجب عليك ان تكون الردود اكثر من 500 حرف و بالفعل اغلب الردود التي اقدمها في المنتدى تتعدى 500 حرف
    مع انني ارى ان هناك اعضاء كثيرون في المنتدى تكون الردود سيئة بل ومنسوخة ومع ذلك يحصلون علي بونص مرتفع واكثر دليل هذا الشهر
    حيث ان هناك اعضاء كثيرون قد حصلوا على 500 و 600 دولار وهذا رزقهم وبارك الله في رزقهم ولكن هناك تفاوت كبير وواضح
    بين البونص لبعض الاشخاص وبعض الاشخاص الاخرون وانني اعتقد ان المنتدى يعرف بعض الحسابات لاشخاص معينين ثم يقوم باعطاء
    بونص كبير لهم والدليل ان هناك اعضاء يقدمون ردود جيدة ومع ذلك البونص الخاص بهم قليل لذلك نرجوا من اداره المنتدى بالفعل ان يتم
    توزيع البونص بالعدل وحيادية اكثر من ذلك علما بانني كنت احصل على بونص مرتفع ولكن منذ 5 شهور والبونص قليل جدا و لا يتعدى
    100 دولار في الشهور الاربع الماضية علما اننى قمت بعمل 220 رد ما بين التحليلات والمسابقة والنقاشات ومع ذلك البونص ضعبف
    وفى النهاية اتمنى حد من مديرى المنتدى يرد علينا ويقولنا الحل

10. #8 Collapse post
    doaa sary is offline
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5334 USD
    Thanks
    38,433
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    شكرا للجميبع ولسة مفيش اى استجابة الى الان وانا فى انتظار الرد من المسؤلين

11. #9 Collapse post
    tazi larbi is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    5995 USD
    Thanks
    4,294
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    السلام عليكم اهلاا اختى دعاء انت من الاعضاء القدماء في المنتدى واكيد وحت تسميتكي تشهد بذلك -دكتورة الفوركس- ارجو ان تحل مشكلتكي في اقرب وقت واتمنى ان لا يجعلكي هذا تبتعدين عن المنتدى وكلها شهر وسياتيكي بونص افضل باذن الله ونحن باقون في المنتىدى والاهم ان المنتدى بدا يحرم اصحاب النسخ والمشاركات الغير فاعلة في المنتى من البونص وهذا جيد وسيكون في مصلحة الاعضاء المثابرين فلتكن عندكي عزيمة وباذن الله سيكون لكي بونص جيد في الشهر المقبل اتمنى لكم النجاح والله الموفق

12. الاعضاء التاليين يشكرون tazi larbi علي هذه المشاركة المفيدة

HOPE2014(11-13-2019)

13. #10 Collapse post
    doaa sary is offline
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5334 USD
    Thanks
    38,433
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by tazi larbi
    السلام عليكم اهلاا اختى دعاء انت من الاعضاء القدماء في المنتدى واكيد وحت تسميتكي تشهد بذلك -دكتورة الفوركس- ارجو ان تحل مشكلتكي في اقرب وقت واتمنى ان لا يجعلكي هذا تبتعدين عن المنتدى وكلها شهر وسياتيكي بونص افضل باذن الله ونحن باقون في المنتىدى والاهم ان المنتدى بدا يحرم اصحاب النسخ والمشاركات الغير فاعلة في المنتى من البونص وهذا جيد وسيكون في مصلحة الاعضاء المثابرين فلتكن عندكي عزيمة وباذن الله سيكون لكي بونص جيد في الشهر المقبل اتمنى لكم النجاح والله الموفق
    مهو لو مفيش تقدير ولا رد تفتكر اية الحل يعنى لية ارضى بالظلم طب هتظلم ماشى على الاقل يكون فى رد وتقدير من الادارة مش اكتب موضوع وابعت رسايل ومفيش اى رد كدا ! انا فى انتظار اى رد من المسؤلين لان ليا حق

+ Reply to Thread

Subscribe to this Thread (1)

Open