+ Reply to Thread
Results 1 to 5 of 5

Thread: سؤال : بخصوص المسابقة لو سمحتو لان انا جديدة فى المسابقة

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    zeze2017 is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    36 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4853 USD
    Thanks
    7,104

سؤال : بخصوص المسابقة لو سمحتو لان انا جديدة فى المسابقة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ادارة المنتدى واعضاء المنتدى المحترمين

انا بس عندى سؤال بخصوص المسابقة رغم انى قراءت الشروط كويس بس انا اعرف منين ان الموضوع او السؤال الى انا بكتبه فى حد من الاعضاء كتبه قبل كده فى الجولات السابقة انا عايزة اعرف ازاى بما انى اول مرة ادخل المسابقة وتانى حاجه عايزة اعرف ليه بعض الاعضاء لما بكتب سؤال عايزين انى اكتبه زى مهما عايزيين يعنى انا بكتب سؤال عن الاسكالبينج وده غير سؤال عن طريقة تداول يومية فى متداولين مش لازم اسكابينج فى اليوم فى طرق كتيرة للتداول اليومى غير الاسكابينج زى تقسيم الصفقات ممكن صفقه مثلا النهارده وتم تحريك الاستوب على نقطة الدخول وفى طرق كتيرة يعنى انا حبيت اسال وكمان اوضح لحضراتكم ان ممكن يكون سؤالى المعنى يكون مختلف عن باقى الاسئلة وبالنسبة انى اسالتى فى حد فى جولات تانية ممكن سالها فبرجاء عرفونى اعرف منين ؟؟ علشان ابقى اليوم كله ادور على حد سال السؤال ده قبل كده ولا لاء انا السؤال الى فعلا اكون عايزة اعرف اجابته بساله هى المسابقة معمولة علشان نستفيد منها مش علشان ندور على مين سال قبل كده ولا لاء !!!

وشكرا لحضراتكم

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. The Following 2 Users Say Thank You to zeze2017 For This Useful Post:

ENGOMA(12-27-2019), gogo5520(12-14-2019)

3. #2 Collapse post
    Ayman Abdellatif is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11127 USD
    Thanks
    34,214
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    Quote Originally Posted by zeze2017
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ادارة المنتدى واعضاء المنتدى المحترمين

انا بس عندى سؤال بخصوص المسابقة رغم انى قراءت الشروط كويس بس انا اعرف منين ان الموضوع او السؤال الى انا بكتبه فى حد من الاعضاء كتبه قبل كده فى الجولات السابقة انا عايزة اعرف ازاى بما انى اول مرة ادخل المسابقة وتانى حاجه عايزة اعرف ليه بعض الاعضاء لما بكتب سؤال عايزين انى اكتبه زى مهما عايزيين يعنى انا بكتب سؤال عن الاسكالبينج وده غير سؤال عن طريقة تداول يومية فى متداولين مش لازم اسكابينج فى اليوم فى طرق كتيرة للتداول اليومى غير الاسكابينج زى تقسيم الصفقات ممكن صفقه مثلا النهارده وتم تحريك الاستوب على نقطة الدخول وفى طرق كتيرة يعنى انا حبيت اسال وكمان اوضح لحضراتكم ان ممكن يكون سؤالى المعنى يكون مختلف عن باقى الاسئلة وبالنسبة انى اسالتى فى حد فى جولات تانية ممكن سالها فبرجاء عرفونى اعرف منين ؟؟ علشان ابقى اليوم كله ادور على حد سال السؤال ده قبل كده ولا لاء انا السؤال الى فعلا اكون عايزة اعرف اجابته بساله هى المسابقة معمولة علشان نستفيد منها مش علشان ندور على مين سال قبل كده ولا لاء !!!

وشكرا لحضراتكم

اختى الفاضلة مسابقة يعنى ليها شروط يعنى شئ لك مقابل شئ عليكى حتى تستفيدى من المشاركة
    انتى بتقدمى موضوعات سواء فى شكل اسئلة او نظرة عامة كما هو موضح فى المسابقة بشرط
    انها تكون مش مكررة او منسوخة من منتدى او موقع اخر تعبر عن فهمك للمجال من واقع ما تعلمتية
    بتعرضية فى المنتدى علشان الناس تستفاد منك فى نفس الوقت المشاركة لازم يكون ليها عدد من الاحرف
    بالنسبة للرد علشان تضمن ادارة المسابقة ان اللى قدم الرد دا واحد فاهم و عارف الموضوع اللى بيرد عليه
    مقابل ذلك بتحصلى على نصيبك من الجائزة بناء على ما قدمتية فيها اما بخصوص سؤالك عن كيفية الوصول لما
    سبق تقديمة عن طريق اداة البحث الموجودة فى المنتدى اكتبى السؤال و اختارى القسم اللى عايزة تبحثى عنه
    لو اظهر نتائج مشابهه لسؤالك يبقى سبق تقديمة و تعرفى امتى اتقدم كمان ، تقبلى مرورى مع تمنياتى لك بالتوفيق

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. الاعضاء التاليين يشكرون Ayman Abdellatif علي هذه المشاركة المفيدة

ENGOMA(12-27-2019)

5. #3 Collapse post
    zeze2017 is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    36 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4853 USD
    Thanks
    7,104
    متشكرة لرد حضرتك بس ينفع يعنى يتعمل تقيمات سيئة من غير محد حتى يبعت رساله علشان يفهمنى يقومو عملين تقييمات سيئة يعنى ينفع كده ؟

عموما انا فهمت من حضرتك ازاى ادور على مكان السؤال وبكرر لحضرتك الشكر

وشكرا للاعضاء الى عملو تقيمات سلبية !!! الى بيحبو الخير لبعضهم !!!

6. الاعضاء التاليين يشكرون zeze2017 علي هذه المشاركة المفيدة

ENGOMA(12-27-2019)

7. #4 Collapse post
    Ayman Abdellatif is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    11127 USD
    Thanks
    34,214
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    Quote Originally Posted by zeze2017
    متشكرة لرد حضرتك بس ينفع يعنى يتعمل تقيمات سيئة من غير محد حتى يبعت رساله علشان يفهمنى يقومو عملين تقييمات سيئة يعنى ينفع كده ؟

عموما انا فهمت من حضرتك ازاى ادور على مكان السؤال وبكرر لحضرتك الشكر

وشكرا للاعضاء الى عملو تقيمات سلبية !!! الى بيحبو الخير لبعضهم !!!

العفو اختى نحن جميعا اخوات و يهنا ان تكون الاستفادة للجميع و عندما تعرفى الطريق الصحيح بالتاكيد سوف تستفادى
    افضل من الاستمرار فى تقديم مشاركات سوف يكون نهايتها الحذف و لن تستفادى منها باى حال من الاحوال
    تقبلى مرورى و اى سؤال انا تحت امرك فيه لو باستطاعتى الاجابة عليه بالطبع ، تمنياتى لك بالتوفيق

8. The Following 2 Users Say Thank You to Ayman Abdellatif For This Useful Post:

ENGOMA(12-27-2019), zeze2017(12-12-2019)

9. #5 Collapse post
    mostafa1998 is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    1079 USD
    Thanks
    3,674
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اختي ممكن ان تبحثي في البحث الخاص بالمنتدى بأهم كلمة توصف سؤال حضرتك لو لم يأتي لكي موضوع
    فيه الاجابة على سؤال فتعملي موضوع جديد وتسألي سؤالك وأنا اعرف ان هناك في قسم المسابقة يوجد اعضاء
    سيئين لا يحبون الخير لغيرهم ويفعلون تقيمات سيئة انا شخصيا عندما اجد موضوع مخالف او غير ذلك لا ارد عليه
    والامر انتهى لكن لا اذي احد او ارد واوضحله خطأه فين بأسلوب محترم حتى افيده

بالتوفيق لي ولك ولجميع اعضاء المنتدى

10. The Following 2 Users Say Thank You to mostafa1998 For This Useful Post:

ENGOMA(12-27-2019), Unregistered (1)

+ Reply to Thread