+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3
Results 1 to 10 of 24

Thread: مطالبه من المشرفين بايقاف الاعضاء التابعين لجروبات الليكات

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    youssef khory is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    579 USD
    Thanks
    892
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

مطالبه من المشرفين بايقاف الاعضاء التابعين لجروبات الليكات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .
    الساده مشرفي منتدي فوركس العرب
    تحية طيبة وبعد

وصلنا البونص الخاص بشهر 11 وكان بالنسبه لنا صدمه فالبونص ضعيف جدا ليس لي فقط بل لعديد من الاعضاء المحترمين في المنتدي مما جعل الغالبيه ينفر من العمل في المنتدي واعتقد ان مستقبل المنتدي في طريق غير جيد .
    اكتشفنا ان بعض الاعضاء هو من قام بالتبليغ عن عدد كبير من الاعضاء بحجه انهم يرتكبون مخالفات وده طبعا شئ مضحك لان الاعضاء اللي بلغت يمتلكون جروب خاص بتبادل واضح لليكات كما هو موضح بالصور . بل ظلو يعطون للاعضاء تقييمات سيئه لكي يحصلو هم علي اعلي بونص وقد كان مع ارتكابهم المخالفه الاكبر وهي الاتفاق علي تبادل ليكات فنرجو من مشرفي المنتدي اتخاذ الاجراءات تجاههم لاننا نريد منتدي قوي نظيف من الغش والتبادل والاحتيال علي المنتدي للحصول علي بونص كما نرجو من الاعضاء المحترمين الانتباه اليهم وابلاغ المشرفين بذلك كي يتم سلب البونص الكبير اللي بيوصلهم من خلال جروب التبادل

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. The Following 5 Users Say Thank You to youssef khory For This Useful Post:

amrelkomy(12-14-2019), Rezgui123(12-15-2019), skylol(12-14-2019), Unregistered (1), zeze2017(12-14-2019)

3. #2 Collapse post
    skylol is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    29 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5672 USD
    Thanks
    36,803
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by youssef khory
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .
    الساده مشرفي منتدي فوركس العرب
    تحية طيبة وبعد

وصلنا البونص الخاص بشهر 11 وكان بالنسبه لنا صدمه فالبونص ضعيف جدا ليس لي فقط بل لعديد من الاعضاء المحترمين في المنتدي مما جعل الغالبيه ينفر من العمل في المنتدي واعتقد ان مستقبل المنتدي في طريق غير جيد .
    اكتشفنا ان بعض الاعضاء هو من قام بالتبليغ عن عدد كبير من الاعضاء بحجه انهم يرتكبون مخالفات وده طبعا شئ مضحك لان الاعضاء اللي بلغت يمتلكون جروب خاص بتبادل واضح لليكات كما هو موضح بالصور . بل ظلو يعطون للاعضاء تقييمات سيئه لكي يحصلو هم علي اعلي بونص وقد كان مع ارتكابهم المخالفه الاكبر وهي الاتفاق علي تبادل ليكات فنرجو من مشرفي المنتدي اتخاذ الاجراءات تجاههم لاننا نريد منتدي قوي نظيف من الغش والتبادل والاحتيال علي المنتدي للحصول علي بونص كما نرجو من الاعضاء المحترمين الانتباه اليهم وابلاغ المشرفين بذلك كي يتم سلب البونص الكبير اللي بيوصلهم من خلال جروب التبادل

يا استاذ اول شيء كل الي عرضته فوق من صور صحيحة ولا غبار عليها ولكن كلها قديمة وانت عارف انها قديمة وتم الغاء الجروب بسبب العقوبة الي نزلت في بعض الاعضاء

وانت كنت احد الاشخاص الموجودين في الجروب مش انت بس وغيرك كتير بس مش عارف ليس مصور شخصيات معينة فقط؟ ولا عشان انت واصحابك الان موجودين في جروب تاني ومش عاوز تظهر صورهم؟؟

وكما واضح من الجروب بان الجميع كان غادر الجروب بعد العقوبة الي حصلت وباين عليك انت اخر واحد غادر الجروب عشان تصور الشات؟؟

طبعا لا تنسى انو انت عندك عدة حسابات في المنتدى؟؟؟
    اذا عجبك ما انشره لا تنسى الضغط على شكرا + التقيم

4. The Following 2 Users Say Thank You to skylol For This Useful Post:

Muhammed Mustapha(12-14-2019), zedan(12-14-2019)

5. #3 Collapse post
    Gogo86 is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    434 USD
    Thanks
    1,502
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by skylol
    يا استاذ اول شيء كل الي عرضته فوق من صور صحيحة ولا غبار عليها ولكن كلها قديمة وانت عارف انها قديمة وتم الغاء الجروب بسبب العقوبة الي نزلت في بعض الاعضاء

وانت كنت احد الاشخاص الموجودين في الجروب مش انت بس وغيرك كتير بس مش عارف ليس مصور شخصيات معينة فقط؟ ولا عشان انت واصحابك الان موجودين في جروب تاني ومش عاوز تظهر صورهم؟؟

وكما واضح من الجروب بان الجميع كان غادر الجروب بعد العقوبة الي حصلت وباين عليك انت اخر واحد غادر الجروب عشان تصور الشات؟؟

طبعا لا تنسى انو انت عندك عدة حسابات في المنتدى؟؟؟
    هو فين الإيقاف اللي حضرتك اتوقفته قبل كده؟
    بلاش تقول كلام مزيف جروبك شغال ومحدش فيكو أتوقف ولا مره

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

6. الاعضاء التاليين يشكرون Gogo86 علي هذه المشاركة المفيدة

Muhammed Mustapha(12-14-2019)

7. #4 Collapse post
    SooK9999 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    455 USD
    Thanks
    920
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    المنتدى خرب للاسف كل واحد مفكر المنتدى ملكه وقاعد يتحكم فى الاعضاء يا ريت المشرفين يشوفوا حل فى المهزله دى لان المفروض المنتدى فيه مشرفين هم الى يحاسبوا مش عضو زينا يدخل ويعمل بلاغات فى الناس وتقييمات سيئه الموضوع زاد عن حده وناس شغاله جروبات تبادل وبيدعوا المثاليه

8. الاعضاء التاليين يشكرون SooK9999 علي هذه المشاركة المفيدة

norur(01-08-2020)

9. #5 Collapse post
    Gogo86 is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    434 USD
    Thanks
    1,502
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by SooK9999
    المنتدى خرب للاسف كل واحد مفكر المنتدى ملكه وقاعد يتحكم فى الاعضاء يا ريت المشرفين يشوفوا حل فى المهزله دى لان المفروض المنتدى فيه مشرفين هم الى يحاسبوا مش عضو زينا يدخل ويعمل بلاغات فى الناس وتقييمات سيئه الموضوع زاد عن حده وناس شغاله جروبات تبادل وبيدعوا المثاليه
    شئ جيد هو ما انكرش أنه تابع لجروب واعترافه دليل إدانة . هو بيقول أن ساب الجروب بعد ما أتوقف ياريت يورينا أو يذكر ايه هو الوقت اللي أتوقف فيه هو وأيمن وجروبه . للعلم هم الوحيدين المخالفين ولم يتم إيقافهم من قبل وبالادله

10. #6 Collapse post
    skylol is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    29 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5672 USD
    Thanks
    36,803
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Gogo86
    هو فين الإيقاف اللي حضرتك اتوقفته قبل كده؟
    بلاش تقول كلام مزيف جروبك شغال ومحدش فيكو أتوقف ولا مره
    هو انا قولت اني انا توقفت ياريت تقري كويس

انا قلت لما بعض الاعضاء تم معاقبتهم

هو انا لازم انتظر اني اتعاقب يعني خلاص ناس تعاقبت وانعرف الخطأ يبقه البقية من الطبيعي انها تتعظ وتصير تمشي صح

وانتي كمان كنتي احد الاعضاء في الجروب ولا نسيتي؟؟؟ بس اه نسيت اني لك عضويات كتير انحظرت في المنتدى بسبب تعدد العضويات والحسابات

11. #7 Collapse post
    Gogo86 is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    434 USD
    Thanks
    1,502
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    هو انا قولت اني انا توقفت ياريت تقري كويس

انا قلت لما بعض الاعضاء تم معاقبتهم

هو انا لازم انتظر اني اتعاقب يعني خلاص ناس تعاقبت وانعرف الخطأ يبقه البقية من الطبيعي انها تتعظ وتصير تمشي صح

وانتي كمان كنتي احد الاعضاء في الجروب ولا نسيتي؟؟؟ بس اه نسيت اني لك عضويات كتير انحظرت في المنتدى بسبب تعدد العضويات والحسابات
    ياريت بلاش تتكلم عن تعدد العضويات ولا ناسي عشرات العضويات اللي ايمن بيدهالك تعمل بيها ليكات .فبرده نغمه تعدد العضويات حضرتك اول من اخترعتوها . طبعا هتقولي مانا اتعلمت من الناس اللي اتوقفت بعد موضوع التعدد . عموما انا لا املك الا عضويتي وكما تدين تدان وهتاخد تقييمات سيئة من كل الاعضاء اللي اتأذت بسببك بدون وجه حق . كمان المشرفين هنا لما بيلاقو حد ناسخ أو عامل رد مش في مكانه بيحذروه

12. #8 Collapse post
    skylol is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    29 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5672 USD
    Thanks
    36,803
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Gogo86
    ياريت بلاش تتكلم عن تعدد العضويات ولا ناسي عشرات العضويات اللي ايمن بيدهالك تعمل بيها ليكات .فبرده نغمه تعدد العضويات حضرتك اول من اخترعتوها . طبعا هتقولي مانا اتعلمت من الناس اللي اتوقفت بعد موضوع التعدد . عموما انا لا املك الا عضويتي وكما تدين تدان وهتاخد تقييمات سيئة من كل الاعضاء اللي اتأذت بسببك بدون وجه حق . كمان المشرفين هنا لما بيلاقو حد ناسخ أو عامل رد مش في مكانه بيحذروه
    لو كلامك صحيح انو انا عندي عشرات العضويات اثبتي ذلك

وعلى فكر التقيمات السيئة الي بتصلني من جروبك لو ارسلتها الى الادارة راح تجيب صاحبها لان المشاركة لا تستحق التقيم السيئ

13. #9 Collapse post
    skylol is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    29 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5672 USD
    Thanks
    36,803
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    وعلى فكرة اوعي تكوني انت والجروب الي معاك الي بقيمني سيئ راح يضرني او الصور الي في الجروب انها راح تضرني

انا الحمدلله ماشي في المنتدى تمام ومشاركاتي تشهد عليا وموضوع الجروبات كان زمان وانتهى اما الدور والباقي على جروبك الي ما زال موجود وكل شغله نسخ ونقل وكلام مش مفهوم واعتقد ان كل جروبك الان شايف الموضوع متابعه ياريت تكون الرسالة وصلت

14. #10 Collapse post
    Gogo86 is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    434 USD
    Thanks
    1,502
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    وعلى فكرة اوعي تكوني انت والجروب الي معاك الي بقيمني سيئ راح يضرني او الصور الي في الجروب انها راح تضرني

انا الحمدلله ماشي في المنتدى تمام ومشاركاتي تشهد عليا وموضوع الجروبات كان زمان وانتهى اما الدور والباقي على جروبك الي ما زال موجود وكل شغله نسخ ونقل وكلام مش مفهوم واعتقد ان كل جروبك الان شايف الموضوع متابعه ياريت تكون الرسالة وصلت
    انت لتحاول تتوه علي جروبك اللي مازال شغال الي اليوم . والله لا ليا جروب ولا اعرف اي جروبات انا اشتغل مع نفسي في كل المنتدي . لكن انت لعبتها صح علشان تحصل علي مجهودنا بعضوياتك وجروبك

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3