+ Reply to Thread
Page 3 of 3 1 2 3
Results 21 to 24 of 24

Thread: مطالبه من المشرفين بايقاف الاعضاء التابعين لجروبات الليكات

• Thread Tools
  1. #21 Collapse post
    skylol is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    29 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5672 USD
    Thanks
    36,803
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    الادارة كررت كتير ان بلاش النسخ والادارة والمنتدى بتمنع النسخ والادارة قالت ساعدونا في الكشف عن الاعضاء الي بينسخوا والي شغلهم سبام وانا واعتقد غيري كتير اصبح يحارب ظاهرة النسخ والنقل (ولا تنسى انو انت من الاشخاص الي شغالين نسخ في بعض الاقسام) والنسخ بياخد مجهود غيرك وطبعا بشكر الادارة انها حاربت النسخ ونتمنى الفترة الجاية اننا نحترم قوانين المنتدى ومفيش حد ينسخ لانى زى ما قولت بتاخد مجهود زمايلك اللى بيتعبو ويقدموا محتوى جيد فياريت تحاولو تطوروا من نفسكم وبلاش موضوع النسخ حتى نحافظ على المنتدى ويصبح افضل ان شاء الله
    اذا عجبك ما انشره لا تنسى الضغط على شكرا + التقيم

2. #22 Collapse post
    youssef khory is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    579 USD
    Thanks
    892
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    والاداره برده منعت التبادل وحضرتك انتفعت كتير وجالك بونص يفوق ال 200 دولار كل شهر لسنوات من خلال هذا التبادل ومحدش بلغ عنك ومتوقفتش ولا مره . بس حضرتك مكنتش حاسس بينا وانت بيجيلك بونص كتير وبتكسب من التبادل واحنا موقوفين من نفس التبادل لكن الوقتي انت حسيت بيها . لكن الفرق انك لما كنت بتتبادل واحنا موقوفين قلنا ده رزقكو ومردناش نبعت للمشرفين علشان متضروش لان ده مش هيزودنا . منكرش اني كنت بنسخ في بعض المواضيع لكن كان اغلب شغلي كتابه من دماغي ولوفي مشرف حذرني مكنتش هنسخ والان انا منعت النسخ تماما وكل شغلي من دماغي

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #23 Collapse post
    MahmoudGz is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1101 USD
    Thanks
    7,481
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

hurry

يعني انت بتطبلو وترقصو لبعض وبعد الزفة ماتخلص بتتنططو علي بعض
    انتو فعلا ناس سيئة السمعة قلوبكم منفردة تحت المصلحة الشخصية
    والغلط بردو من الادمن والادراة لم تشوف موضوع زي دة وما تجازيش الاعضاء
    ولا هوا حلو لناس وناس

اسلوب الحك

والتقرب من الاخلاص والشرف في العمل بقي نادر وجودة في المنتدي بين الاعضاء

حتي في المسابقة بقي في ناس بتلقي الوم علي بعضها وكننا بنحارب علي النجاة

ياريت نركن كل الخلافات السابقة وننهي كل المواضيع الحالية
    لان مفيش حد فينا لا واتاذي من المواضيع دي سواء كان لية دخل او ملوش دخل

ونشتغل بنذاها شوية في عام جديد وسنة جديدة 2020
    لان الموضوع دة بيصب ال لية ذنب والي ملوش ذنبش

شغل اطفال

اكبرو بعقولكم تكبر مقاماتكم

لو المحتوي افادك . . ادعمي بلايك ..

4. الاعضاء التاليين يشكرون MahmoudGz علي هذه المشاركة المفيدة

Rezgui123(12-17-2019)

5. #24 Collapse post
    DrMaged is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    1584 USD
    Thanks
    20,482
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    طيب الموضوع قلب عالنسخ طيب معلش فين حساب التبادل الصريح والنصب عشان اكون فاهم ولا هو زى ما قولت فى ردى الأولانى وبصرف النظر ان الواحد قدم افاده بقى المنتدى كله ماشى على اساسها هل كنت انا وبعض الناس غنيمه سهله استحلتها الاداره ولا الحكايه ايه بالظبط عشان يبقى فيه ناس قذره مستمره فى قذارتها والناس كلهم عارفين كده كويس وعارفين حقايقهم ومع ذلك ولا بيحصل او يتاخد ضدهم اى اجراء ؟

وبالنسبه للنسخ , عندى اكتر من الف مشاركه اغلبهم صفقات وتحليلات , اللى يقدر يجيبلى فيهم مشاركه منسوخه او منقوله او متكرره ياريت يعرفنى عشان اديله 1000 دولار , مادام الحكايه قلبت نسخ والجانب التانى اللى بتكلم فيه اصبح هواء او ملوش اجابه ياريت نتسلى فى التحدى ده ونشوف اذا حد هيكسب الجايزه

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

+ Reply to Thread
Page 3 of 3 1 2 3